Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
Obejmujący najszerszy możliwy zakres w przypadku pełnoklatkowego obiektywu z mocowaniem typu E, zoom obiektywu FE 12-24mm F4 G oferuje niespotykany potencjał ekspresji podczas fotografowania pejzaży, krajobrazów miejskich, architektury i innych rozległych obiektów. Zaawansowana super szerokokątna optyka pozwala uchwycić rozległe sceny z wyrazistą perspektywą, zapewniając jednocześnie znakomitą rozdzielczość i wyrazistość.
Cztery soczewki asferyczne w innowacyjnym układzie optycznym skutecznie eliminują aberracje, które bywają problematyczne w przypadku obiektywów szerokokątnych. Ten niezwykły obiektyw umożliwia uzyskanie doskonałej rozdzielczości w całym zakresie ogniskowych, która jest w pełni zgodna z koncepcją G Lens.
Jedna soczewka ze szkła Super ED (o bardzo małej dyspersji) i trzy elementy ze szkła ED są rozmieszczone strategicznie w celu zminimalizowania aberracji chromatycznej. Dzięki skutecznej redukcji aberracji chromatycznej uzyskano poprawę ostrości i klarowności obrazu.
Firmowa powłoka Sony Nano AR eliminuje niepożądane odbicia, które mogą powodować powstawanie poświaty i tzw. duszków przy fotografowaniu pod światło oraz w innych wymagających warunkach, zapewniając niezmiennie wysoki kontrast i wyrazistość. Zredukowanie poświaty w szerokim zakresie kątów padania światła zapewnia większą elastyczność kadrowania i kompozycji. (1. Powłoka Nano AR / 2. Szkło / 3. Światło przechodzące)
Zaawansowany układ optyczny pozwala na znaczne zmniejszenie całkowitej długości tubusu obiektywu, a także średnicy przedniego elementu, a jednocześnie zapewnia najwyższe możliwe parametry optyczne niezależnie od ogniskowej i ustawień przesłony. Niewielkie wymiary i waga 565 g (20 oz) sprawiają, że jest to idealny obiektyw dla osób, dla których liczy się łatwe przenoszenie i mobilność.
Chociaż prędkość i precyzja systemu AF są niezbędne do szybkiego rejestrowania i niezawodnego śledzenia obiektu, cicha praca aparatu jest niezwykle ważna podczas nagrywania filmów. Ten obiektyw wyposażony jest w zaawansowany wewnętrzny mechanizm ostrości, za który odpowiada silnik Direct Drive SSM firmy Sony (DDSSM), który zapewnia szybkie i dokładne śledzenie ostrości oraz płynną, cichą pracę urządzenia.
Maks. przysłona F4 w całym zakresie ogniskowych umożliwia robienie zdjęć przy stałej ekspozycji. Zaawansowany system AF ze znakomitą szybkością i dokładnością umożliwia precyzyjne śledzenie obiektów przy zachowaniu szerokiego kąta i pozwala na uzyskanie imponującej perspektywy filmowej.
Programowalny przycisk blokady ostrości, któremu można przypisać inne funkcje, dodatkowo ułatwia obsługę, a przełącznik AF/MF ustawia tryb pracy obiektywu zależnie od sytuacji. Ręczne nastawianie ostrości jest szybkie i pozwala na reakcję z minimalnym, niemal niezauważalnym opóźnieniem.
Konstrukcja obiektywu jest odporna na kurz oraz wilgoć i zapewnia dodatkową ochronę i niezawodną pracę w trudnych warunkach. Większa pewność podczas fotografowania przy wietrze lub w kropiącym deszczu.
Wbudowana osłona obiektywu skutecznie blokuje padające światło, które może powodować powstawanie poświaty i tzw. duszków, a także pozwala zachować wyrazistość i kontrast obrazu nawet przy najszerszych kątach obiektywu. Znajdującą się w zestawie przykrywkę obiektywu nakłada się bezpośrednio na wbudowaną osłonę.
Arkusz danych
Szczegółowe odniesienia
Wysoka rozdzielczość, duża liczba klatek na sekundę, zdalne konfiguracje, filmowanie z ręki — wszystko to coraz bardziej zwiększa znaczenie autofokusa i stabilizacji w produkcjach wideo. Aby sprostać tym wyzwaniom, firma Sony systematycznie wprowadza optymalizacje konstrukcyjne zarówno w obiektywach, jak i kamerach i aparatach. Obejrzyj wideo i poznaj zalety obiektywów Sony z mocowaniem typu E.
Produkty Sony z mocowaniem typu E — obiektyw i aparat lub kamera — zapewniają w połączeniu maksymalną efektywność autofokusa nawet podczas zdjęć w formacie 4K 120p z małą głębią ostrości, na których wyraźnie widać nawet najmniejszą nieostrość. Siłowniki w systemie ustawiania ostrości obiektywów Sony z mocowaniem typu E wyróżniają się dużą mocą, która umożliwia błyskawiczne i wyjątkowo precyzyjne reakcje na sygnały z systemu AF kamery lub aparatu.
Funkcja Linear Response MF pomaga twórczo i dokładnie posługiwać się funkcją ręcznej regulacji ostrości. W przeciwieństwie do standardowych obiektywów z elektronicznym mechanizmem regulacji ostrości, w których ostrość zmienia się w funkcji prędkości obrotu, funkcja Linear Response MF zmienia ustawienie ostrości liniowo, odpowiednio do kąta obrotu. Umożliwia to dokładne i powtarzalne ręczne ustawianie ostrości.
Funkcja „Asysta AF” łączy automatyczną i ręczną regulację ostrości, otwierając przed producentami wideo nowe możliwości nagrywania ujęć. Pozwala ona operatorowi filmującemu z użyciem autofokusa celowo zmieniać ustawienie ostrości poprzez obracanie pierścienia regulacji ostrości. W przeciwieństwie do obsługi dotykowej „Asysta AF” umożliwia nieprzerwane przenoszenie ostrości w czasie zdjęć.
Obiektywy, aparaty i kamery Sony są projektowane wspólnie. Daje to możliwość automatycznej kompensacji pewnych właściwości optycznych, na przykład niewielkich zmian pola widzenia podczas ustawiania ostrości. Łącząc zgodne korpusy z obiektywami, można z łatwością uzyskać wspaniałe, idealne przejścia ostrości.
W odróżnieniu od obiektywów z ręczną regulacją zoomu obiektywy Sony z regulacją elektryczną pozwalają cicho, stabilnie zmieniać ogniskową i uzyskać płynność przejść, nawet bardzo powolnych. Zoom można ustawiać pierścieniem, dźwignią lub zdalnie.
Najnowsze korpusy Sony mają wbudowany optyczny stabilizator obrazu z trybem Active Mode, umożliwiający stabilne zdjęcia z ręki bez dodatkowego osprzętu. Ponieważ firma Sony sama projektuje swoje obiektywy i korpusy, ich połączenie zapewnia wyjątkową skuteczność stabilizacji.
Połączenie kamery z wbudowanym elektronicznym filtrem ND o zmiennej gęstości optycznej, na przykład FX6, z wybranymi obiektywami Sony pozwalającymi płynnie i cicho regulować przysłonę, umożliwia realizację filmowych przejść bokeh. Użytkownik może też sterować głębią ostrości bez zmiany ekspozycji.