Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
• Rabat 600zł z kodem: S600. Promocja trwa 31.03.2024. Szczegóły promocji.
Rabat 900zł ważny do 1.04.2024
Sony FE 200-600mm f/5.6-6.3 G OSS (SEL200600G) to obiektyw dla profesjonalistów, który oferuje szeroki zakres ogniskowych wraz z optyczną stabilizacją obrazu i szybkim autofocusem. Idealny do fotografii sportowej, przyrody i dzikiej fauny, ten obiektyw zapewnia wysoką jakość obrazu i precyzję, dzięki czemu możesz uchwycić wspaniałe momenty w najwyższej jakości.
Zgodność z opcjonalnymi telekonwerterami 1.4x i 2.0x daje maksymalną ogniskową 840 mm lub 1200 mm przy przysłonie F13. Oba telekonwertery są najwyższej jakości, zapewniają doskonałą jakość obrazu i pracę autofokusa. Zakres zoomu i ogniskowych w telekonwerterze 1.4x to 280-840 mm, F8-9. W telekonwerterze 2.0x to 400-1200 mm, F11-13.
Pięć soczewek ze szkła ED (Extra-low Dispersion) i jeden element asferyczny w nowej konstrukcji optycznej to doskonała rozdzielczość i jakość obrazu w całym zakresie zoomu. Element asferyczny tłumi aberrację sferyczną i zniekształcenia, soczewki minimalizują aberrację chromatyczną, bywającą problemem przy ogniskowych superteleobiektywów.
System DDSSM (Direct Drive SSM) ma moc i precyzję niezbędne do takiej obsługi mechanizmu obiektywu, która zapewni błyskawiczne, dokładne ostrzenie. Precyzyjne ostrzenie odbywa się błyskawicznie. System DDSSM jest też bardzo cichy.
11-listkowa przysłona kołowa dodaje piękna efektowi bokeh generowanemu przez ten obiektyw. Umożliwia wykorzystanie wąskiej głębi ostrości dostępnej przy ogniskowych superteleobiektywów, dzięki czemu powstają efektowne zdjęcia z głębokim, delikatnym efektem bokeh.
Wewnętrzny mechanizm sprawia, że długość obiektywu nie zmienia się przy powiększaniu, co zapewnia stabilną pracę przy zachowaniu równowagi. W 3 miejscach rozmieszczonych co 90° znajdują się przyciski blokady ostrości, co ułatwia dostęp przy fotografowaniu w dowolnej orientacji. Fluorowa powłoka elementu przedniego i odporność na kurz i wilgoć to wysoka niezawodność w trudnych warunkach.
Zaawansowana konstrukcja obiektywu G firmy Sony umożliwia artystyczne łączenie wysokiej rozdzielczości z pięknym efektem bokeh w tle.
1. Soczewka asferyczna 2. Szkło ED (extra-low dispersion)
MTF (Modulation Transfer Function) opisuje zdolność obiektywu do odtwarzania drobnych detali, tzn. stopień kontrastu między liniami w bardzo małych odstępach.
1. Kontrast (%) 2. Odległość od centrum optycznego obiektywu (mm) 3. 200 mm/maks. przysłona 4. 200 mm/przysłona F8 5. 600 mm/maks. przysłona 6. 600 mm/przysłona F8 7. Częst. przestrzenna 8. 10 par linii/mm 9. 30 par linii/mm 10. R: wart. radialne T: wart. styczne
Arkusz danych
Szczegółowe odniesienia
Wysoka rozdzielczość, duża liczba klatek na sekundę, zdalne konfiguracje, filmowanie z ręki — wszystko to coraz bardziej zwiększa znaczenie autofokusa i stabilizacji w produkcjach wideo. Aby sprostać tym wyzwaniom, firma Sony systematycznie wprowadza optymalizacje konstrukcyjne zarówno w obiektywach, jak i kamerach i aparatach. Obejrzyj wideo i poznaj zalety obiektywów Sony z mocowaniem typu E.
Produkty Sony z mocowaniem typu E — obiektyw i aparat lub kamera — zapewniają w połączeniu maksymalną efektywność autofokusa nawet podczas zdjęć w formacie 4K 120p z małą głębią ostrości, na których wyraźnie widać nawet najmniejszą nieostrość. Siłowniki w systemie ustawiania ostrości obiektywów Sony z mocowaniem typu E wyróżniają się dużą mocą, która umożliwia błyskawiczne i wyjątkowo precyzyjne reakcje na sygnały z systemu AF kamery lub aparatu.
Funkcja Linear Response MF pomaga twórczo i dokładnie posługiwać się funkcją ręcznej regulacji ostrości. W przeciwieństwie do standardowych obiektywów z elektronicznym mechanizmem regulacji ostrości, w których ostrość zmienia się w funkcji prędkości obrotu, funkcja Linear Response MF zmienia ustawienie ostrości liniowo, odpowiednio do kąta obrotu. Umożliwia to dokładne i powtarzalne ręczne ustawianie ostrości.
Funkcja „Asysta AF” łączy automatyczną i ręczną regulację ostrości, otwierając przed producentami wideo nowe możliwości nagrywania ujęć. Pozwala ona operatorowi filmującemu z użyciem autofokusa celowo zmieniać ustawienie ostrości poprzez obracanie pierścienia regulacji ostrości. W przeciwieństwie do obsługi dotykowej „Asysta AF” umożliwia nieprzerwane przenoszenie ostrości w czasie zdjęć.
Obiektywy, aparaty i kamery Sony są projektowane wspólnie. Daje to możliwość automatycznej kompensacji pewnych właściwości optycznych, na przykład niewielkich zmian pola widzenia podczas ustawiania ostrości. Łącząc zgodne korpusy z obiektywami, można z łatwością uzyskać wspaniałe, idealne przejścia ostrości.
W odróżnieniu od obiektywów z ręczną regulacją zoomu obiektywy Sony z regulacją elektryczną pozwalają cicho, stabilnie zmieniać ogniskową i uzyskać płynność przejść, nawet bardzo powolnych. Zoom można ustawiać pierścieniem, dźwignią lub zdalnie.
Najnowsze korpusy Sony mają wbudowany optyczny stabilizator obrazu z trybem Active Mode, umożliwiający stabilne zdjęcia z ręki bez dodatkowego osprzętu. Ponieważ firma Sony sama projektuje swoje obiektywy i korpusy, ich połączenie zapewnia wyjątkową skuteczność stabilizacji.
Połączenie kamery z wbudowanym elektronicznym filtrem ND o zmiennej gęstości optycznej, na przykład FX6, z wybranymi obiektywami Sony pozwalającymi płynnie i cicho regulować przysłonę, umożliwia realizację filmowych przejść bokeh. Użytkownik może też sterować głębią ostrości bez zmiany ekspozycji.