Sony FE 20mm f/1.8 G
      Sony FE 20mm f/1.8 G
      Sony FE 20mm f/1.8 G
      Sony FE 20mm f/1.8 G
      Sony FE 20mm f/1.8 G
      Sony FE 20mm f/1.8 G

      Sony FE 20mm f/1.8 G

      4 798,00 zł
      Brutto
      Wysyłka do 24 godzin.
      Ostatnie sztuki w magazynie
      004174 | EAN: 4548736099777 | MPN (kod producenta): SEL20F18G

      ILOŚĆ

      Kalkulator Grenke

      Zadaj pytanie o produkt opiekunowi marki:

      • Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22, sklep@beiks.pl

      • Salon Warszawa: +48 22 891 13 73, wawa@beiks.pl

      Write your review

      Salon
      Kraśnik:

      (81) 825-97-22

      sklep@beiks.pl


      Salon
      Warszawa:

      (22) 891-13-73

      wawa@beiks.pl

        Jasny, ultra szerokokątny obiektyw stałoogniskowy do fotografii i filmowania

        Przedstawiamy pełnoklatkowy obiektyw FE 20mm F1.8 G - jasny, ultra szerokokątny stałoogniskowy obiektyw do fotografowania i filmowania. Cechuje go zaawansowana konstrukcja optyczna składająca się z dwóch soczewek asferycznych AA (advanced aspherical) gwarantujących ostrość całego kadru, jak również piękny efekt bokeh. Dwa silniki liniowe XD zapewniają szybki, precyzyjny i cichy autofokus z funkcją śledzenia w kompaktowym lekkim tubusie. Wewnętrzne ogniskowanie zapewnia redukcję efektu oddychania podczas ustawiania ostrości, a zastosowana w obiektywie technika "Wobbling" gwarantuje płynną pracę ciągłego AF podczas filmowania.


        Dwie soczewki asferyczne (AA) oraz trzy elementy ED (o małej dyspersji) gwarantują wysoką rozdzielczość i jakość obrazu w całym polu kadru

        Obiektyw Sony FE 20 F1.8 G posiada dwie soczewki asferyczne AA (advanced asperical), oraz trzy soczewki ze szkła ED (o bardzo małej dyspersji), by zagwarantować wysoką rozdzielczość i jakość obrazu w całym polu kadru. W połączeniu ze wspaniałm efektem bokeh, to idealny pełnoklatkowy obiektyw do fotografowania krajobrazu czy nocnego nieba.

        1-min.jpg


        FE 20mm F1.8 G - zaprojektowany do fotografii i filmów

        Najnowszy model cenionej serii obiektywów Sony G Lens to jasny, ultra szerokokątny stałoogniskowy obiektyw, który jest potężnym narzędziem zarówno dla fotografów, jak i filmowców.

        2-min.jpg


        Lekki i kompaktowy

        Dzięki niewielkiej wadze wynoszącej zaledwie 373g oraz wymiarach 84.7mm (wys.) x 73.5mm (szer.), obiektyw FE 20 F1.8G może być w prosty sposób montowany na gimbalu, czy w klatce, tworząc wszestronny zestaw filmowy.

        3-min.jpg


        Szybki, celny autofokus

        Dzięki szybkiemu, celnemu i nieomal bezgłośnemu systemowi autofokus z funkcją śledzenia, który napędzają dwa liniowe silniki XD (extreame dynamic) nie umknie Ci żadne ujęcie.

        4-min.jpg


        Minimalna odległość ostrzenia to zaledwie 19 cm (18 cm w trybie MF)

        To wszechstronny obiektyw, który zapewni również wysokiej jakości zbliżenia dzięki minimalnej odległości ostroszenia już od 19 cm lub 18 cm w trybie ręcznego ustawiania ostrości.

        5-min.jpg


        Ekwiwalent ogniskowej 30 mm przy zastosowaniu z aparatami wyposażonymi w matryce APS-C

        Dzięki odpowiednikowi ogniskowej 30 mm w przypadku zastosowania z aparatami APS-C, obiektyw FE 20 F1.8 G świetnie sprawdzi się zarówno użytkownikom aparatów pełnoklatkowych jak i tych z mniejszymi matrycami.

        6-min.JPG


        Sony
        004174

        Arkusz danych

        Mocowanie obiektywu
        Sony E
        Pole krycia obiektywu
        Pełna klatka
        Zoom / Stałoogniskowy
        Stałoogniskowy
        Rodzaj obiektywu
        Szerokokątny
        Nastawienie ostrości
        AF

        Szczegółowe odniesienia

        MOCOWANIE Mocowanie Sony E
        FORMAT Pełna klatka 35 mm
        OGNISKOWA (MM) 20
        OGNISKOWA W PRZELICZENIU NA FORMAT 35 MM (APS-C) 30
        GRUPY/ELEMENTY OBIEKTYWU 12-14
        KĄT WIDZENIA (35 MM) 94
        KĄT WIDZENIA (APS-C) 70
        MAKSYMALNA PRZYSŁONA (F) 1,8
        MINIMALNA PRZYSŁONA (F) 22
        LISTKI PRZYSŁONY 9
        PRZYSŁONA KOŁOWA TAK
        MINIMALNA ODLEGŁOŚĆ OD OBIEKTU 0,19 m (AF), 0,18 m (MF)
        MAKSYMALNE POWIĘKSZENIE (KROTNOŚĆ) 0,20 (AF), 0,22 (MF)
        ŚREDNICA FILTRA (MM) 67
        TYP OSŁONY Tulipanowa z mocowaniem bagnetowym

        Obiektywy, aparaty i kamery Sony — najlepsze połączenie do nagrywania filmów

        Wysoka rozdzielczość, duża liczba klatek na sekundę, zdalne konfiguracje, filmowanie z ręki — wszystko to coraz bardziej zwiększa znaczenie autofokusa i stabilizacji w produkcjach wideo. Aby sprostać tym wyzwaniom, firma Sony systematycznie wprowadza optymalizacje konstrukcyjne zarówno w obiektywach, jak i kamerach i aparatach. Obejrzyj wideo i poznaj zalety obiektywów Sony z mocowaniem typu E.



        Szybki, dokładny system AF zapewniający dużą uniwersalność

        Produkty Sony z mocowaniem typu E — obiektyw i aparat lub kamera — zapewniają w połączeniu maksymalną efektywność autofokusa nawet podczas zdjęć w formacie 4K 120p z małą głębią ostrości, na których wyraźnie widać nawet najmniejszą nieostrość. Siłowniki w systemie ustawiania ostrości obiektywów Sony z mocowaniem typu E wyróżniają się dużą mocą, która umożliwia błyskawiczne i wyjątkowo precyzyjne reakcje na sygnały z systemu AF kamery lub aparatu.



        Linear Response MF — intuicyjna ręczna regulacja ostrości

        Funkcja Linear Response MF pomaga twórczo i dokładnie posługiwać się funkcją ręcznej regulacji ostrości. W przeciwieństwie do standardowych obiektywów z elektronicznym mechanizmem regulacji ostrości, w których ostrość zmienia się w funkcji prędkości obrotu, funkcja Linear Response MF zmienia ustawienie ostrości liniowo, odpowiednio do kąta obrotu. Umożliwia to dokładne i powtarzalne ręczne ustawianie ostrości.



        Profesjonalne ustawianie ostrości dzięki funkcji „Asysta AF”

        Funkcja „Asysta AF” łączy automatyczną i ręczną regulację ostrości, otwierając przed producentami wideo nowe możliwości nagrywania ujęć. Pozwala ona operatorowi filmującemu z użyciem autofokusa celowo zmieniać ustawienie ostrości poprzez obracanie pierścienia regulacji ostrości. W przeciwieństwie do obsługi dotykowej „Asysta AF” umożliwia nieprzerwane przenoszenie ostrości w czasie zdjęć.



        Minimalne „oddychanie” podczas przenoszenia ostrości

        Obiektywy, aparaty i kamery Sony są projektowane wspólnie. Daje to możliwość automatycznej kompensacji pewnych właściwości optycznych, na przykład niewielkich zmian pola widzenia podczas ustawiania ostrości. Łącząc zgodne korpusy z obiektywami, można z łatwością uzyskać wspaniałe, idealne przejścia ostrości.



        Płynna, elektryczna regulacja zoomu — elastyczna produkcja

        W odróżnieniu od obiektywów z ręczną regulacją zoomu obiektywy Sony z regulacją elektryczną pozwalają cicho, stabilnie zmieniać ogniskową i uzyskać płynność przejść, nawet bardzo powolnych. Zoom można ustawiać pierścieniem, dźwignią lub zdalnie.



        Najlepsza stabilizacja obrazu podczas zdjęć z ręki

        Najnowsze korpusy Sony mają wbudowany optyczny stabilizator obrazu z trybem Active Mode, umożliwiający stabilne zdjęcia z ręki bez dodatkowego osprzętu. Ponieważ firma Sony sama projektuje swoje obiektywy i korpusy, ich połączenie zapewnia wyjątkową skuteczność stabilizacji.



        Większa ekspresja głębi ostrości

        Połączenie kamery z wbudowanym elektronicznym filtrem ND o zmiennej gęstości optycznej, na przykład FX6, z wybranymi obiektywami Sony pozwalającymi płynnie i cicho regulować przysłonę, umożliwia realizację filmowych przejść bokeh. Użytkownik może też sterować głębią ostrości bez zmiany ekspozycji.