Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
Przedstawiciel profesjonalnej linii Art, cechujący się unikalną kombinacją uniwersalnych ogniskowych i wysoką jasnością nawet do f1/.8. Bezkompromisowy i niezastąpiony. To właśnie obiektyw Sigma A 50-100 mm f/1.8 DC HSM. Założeniem inżynierów Sigma Corporation było zapewnienie użytkownikom aparatów z matrycą APS-C możliwości pracy na szerokiej rozpiętości ogniskowych, zachowując wartość przysłony, dotychczas niedostępnej u żadnego producenta.
SIGMA została zdeterminowana, aby stworzyć obiektyw zmiennoogniskowy oferujący taką samą jasność i rozdzielczość, jak obiektyw stałoogniskowy: innymi słowy, najwyższy poziom wydajności optycznej i mocy ekspresji. Pierwszym wynikiem tego wyzwania była SIGMA 18-35mm F1.8 DC HSM | Sztuka. Oprócz spełnienia rygorystycznych wymagań linii Art firmy SIGMA, ten obiektyw był pierwszym na świecie zoomem APS-C do lustrzanek cyfrowych, który zapewniał stałą wartość przysłony F1,8 w całym zakresie ogniskowych. Opierając się na tej koncepcji, SIGMA opracowała nowy SIGMA 50-100mm F1.8 DC HSM | Obiektyw artystyczny, teleobiektyw zmiennoogniskowy o średniej średnicy o dużej średnicy. Oferując jeszcze większą jasność niż teleobiektyw zmiennoogniskowy F2,8, ten obiektyw obejmuje ogniskowe trzech obiektywów stałoogniskowych w jednym pakiecie: 85 mm F1,8, 105 mm F1,8 i 135 mm F1,8 (odpowiednik 35 mm).
Aby pomóc zminimalizować osiową i poprzeczną aberrację chromatyczną, ten obiektyw ma optymalny układ trzech elementów ze szkła FLD („F” o niskiej dyspersji), jednego elementu szklanego SLD (Special Low Dispersion), trzech elementów szklanych SLD o wysokim współczynniku załamania światła i jednego -współczynnik załamania światła, element szklany o wysokiej dyspersji. Włączając jeden lub więcej elementów o niskiej dyspersji w każdej grupie elementów, obiektyw ten zapewnia doskonałą jakość obrazu w całym zakresie ogniskowych i zoomu.
Od czasu premiery obiektyw SIGMA 18-35 mm F1,8 DC HSM | Sztuka jest szeroko stosowana w wideografii. Zrozumienie, że SIGMA 18-35 mm F1,8 DC HSM | Sztuka i nowy SIGMA 50-100mm F1.8 DC HSM | Sztuka będzie często używana razem, SIGMA ujednoliciła styl obsługi obu obiektywów, w tym wrażenie ogniskowania i przybliżania. Dzięki technologiom wewnętrznego ogniskowania i wewnętrznego zoomu SIGMA, regulacja ostrości i pierścieni zmiany ogniskowej nie zmienia długości obiektywu, a obracanie pierścienia zmiany ogniskowej nie powoduje przesunięcia ostrości.
Gniazdo statywu jest kompaktowe, dzięki czemu praca jest bardziej stabilna i wygodna podczas fotografowania z ręki. Części z niklowaniem bezelektrycznym pomagają zapewnić jakość i trwałość 90-stopniowych ograniczników kliknięcia i płynne przełączanie między pozycją poziomą i pionową. Kształt gniazda ułatwia również obsługę i przenoszenie, gdy obiektyw nie jest przymocowany do aparatu.
Stopień załamania światła przez szkło zależy od długości fali światła. Fakt ten powoduje, że różne kolory światła skupiają się w nieco innych punktach. Rezultatem jest aberracja chromatyczna, czyli kolorowe obwódki, które są szczególnie widoczne w teleobiektywach. Większość aberracji chromatycznej można usunąć, łącząc wypukły element soczewki o wysokiej refrakcji z wklęsłym elementem o niskim współczynniku załamania. Jednak szczątkowa aberracja chromatyczna znana jako „widmo wtórne” może nadal istnieć. Aby zminimalizować to wtórne widmo, które może być poważnym problemem w przypadku konwencjonalnych soczewek, soczewki SIGMA są wyposażone w maksymalnie trzy rodzaje ekskluzywnego szkła o niskiej dyspersji zapewniające doskonałą wydajność: ELD (Extraordinary Low Dispersion), SLD (Special Low Dispersion) i FLD („ F ”niska dyspersja). W szczególności, Szkło FLD oferuje bardzo niską dyspersję w połączeniu z wysoką przepuszczalnością i anomalną charakterystyką dyspersji fluorytu. Skrupulatne zastosowanie tego typu ekskluzywnego szkła o niskiej dyspersji i optymalizacja dystrybucji mocy zapewnia soczewkom SIGMA doskonałe odwzorowanie obrazu, nie zmniejszone przez resztkową aberrację chromatyczną.
Mosiężne mocowanie łączy w sobie wysoką precyzję z wytrzymałą konstrukcją. Obrobione powierzchnie i zwiększona wytrzymałość przyczyniają się do wyjątkowej trwałości soczewki.
Kiedyś mierzyliśmy wydajność obiektywu za pomocą systemu pomiarowego z funkcją przenoszenia modulacji (MTF) przy użyciu konwencjonalnych czujników. Jednak opracowaliśmy własny, zastrzeżony system pomiarowy MTF (A1) *, wykorzystujący 46-megapikselowe czujniki bezpośredniego obrazu Foveon. Nawet wcześniej niewykrywalne szczegóły o wysokiej częstotliwości są teraz objęte zakresem naszych kontroli jakości. Wszystkie SIGMA 50-100 mm F1,8 DC HSM | Obiektywy Art są sprawdzane za pomocą tego systemu A1 przed wysyłką.
46 efektywnych megapikseli (4800 × 3200 × 3 warstwy) i 44 megapikseli (4704 × 3136 × 3 warstwy) 23,5 × 15,7 mm APS-C X3 bezpośredni czujnik obrazu rejestruje wszystkie podstawowe kolory RGB w każdym miejscu piksela, zapewniając uchwycenie pełnego i pełnego koloru. Używając trzech osadzonych w krzemie warstw fotodetektorów, ułożonych pionowo, aby wykorzystać zdolność krzemu do pochłaniania czerwonego, zielonego i niebieskiego światła na różnych głębokościach, wydajnie odwzorowuje kolory dokładniej i oferuje ostrzejszą rozdzielczość, piksel na piksel, niż jakikolwiek konwencjonalny czujnik obrazu. Ponieważ kolorowa mora nie jest generowana, użycie filtra dolnoprzepustowego nie jest wymagane, co oznacza, że światło i kolor generowane przez 46-megapikselowy czujnik bezpośredniego obrazu APS-C X3 są rejestrowane z trójwymiarowym wrażeniem.
Z nielicznymi nielicznymi wyjątkami cała produkcja firmy SIGMA, w tym formy i części, odbywa się w ramach jednego zintegrowanego systemu produkcyjnego w Japonii. Jesteśmy teraz jednym z nielicznych producentów, których produkty są naprawdę wytwarzane w Japonii. Lubimy myśleć, że nasze produkty są w jakiś sposób przesiąknięte esencją naszej ojczyzny, obdarzone czystym powietrzem i wodą oraz skupionymi, ciężko pracującymi ludźmi. Jesteśmy dumni z autentycznej jakości produktów SIGMA, które powstały z połączenia wysoce dopasowanej wiedzy i inteligentnej, zaawansowanej technologii. Nasze wyrafinowane produkty zadowoliły profesjonalistów i miłośników fotografii na całym świecie, ponieważ nasza produkcja opiera się na prawdziwym rzemiośle, popartym pasją i dumą naszych ekspertów.
Arkusz danych
Szczegółowe odniesienia