Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
Arkusz danych
Szczegółowe odniesienia
Parametry obiektywu |
|
MOCOWANIE | Mocowanie Sony E |
FORMAT | APS-C |
OGNISKOWA (MM) | 18-135 |
OGNISKOWA W PRZELICZENIU NA FORMAT 35 MM (APS-C) | 27 – 202,5 |
GRUPY/ELEMENTY OBIEKTYWU | 12-16 |
KĄT WIDZENIA (35 MM) | - |
KĄT WIDZENIA (APS-C) | 76°-12 |
MAKSYMALNA PRZYSŁONA (F) | 3,5–5,6 |
MINIMALNA PRZYSŁONA (F) | 22 - 36 |
LISTKI PRZYSŁONY | 7 |
PRZYSŁONA KOŁOWA | TAK |
MINIMALNA ODLEGŁOŚĆ OD OBIEKTU | 0,45 m (1,48 ft) |
MAKSYMALNE POWIĘKSZENIE (KROTNOŚĆ) | 0,29 |
ŚREDNICA FILTRA (MM) | 55 mm |
STABILIZACJA OBRAZU (STEADYSHOT) | Stabilizator Optical SteadyShot |
SYSTEM ZOOMU | Ręczny |
ZGODNOŚĆ TELEKONWERTERA (×1,4) | – |
ZGODNOŚĆ TELEKONWERTERA (×2,0) | – |
TYP OSŁONY | Tulipanowa z mocowaniem bagnetowym |
Wymiary i waga |
|
WYMIARY (SZER. X WYS. X GŁ.) | 67,2 × 88 mm (2-3/4 × 3-1/2") |
WAGA | 325 g |
Zawartość opakowania |
Osłona (model): ALC-SH153 Przednia przykrywka obiektywu: ALC-F55S Tylna przykrywka obiektywu: ALC-R1EM |
Wysoka rozdzielczość, duża liczba klatek na sekundę, zdalne konfiguracje, filmowanie z ręki — wszystko to coraz bardziej zwiększa znaczenie autofokusa i stabilizacji w produkcjach wideo. Aby sprostać tym wyzwaniom, firma Sony systematycznie wprowadza optymalizacje konstrukcyjne zarówno w obiektywach, jak i kamerach i aparatach. Obejrzyj wideo i poznaj zalety obiektywów Sony z mocowaniem typu E.
Produkty Sony z mocowaniem typu E — obiektyw i aparat lub kamera — zapewniają w połączeniu maksymalną efektywność autofokusa nawet podczas zdjęć w formacie 4K 120p z małą głębią ostrości, na których wyraźnie widać nawet najmniejszą nieostrość. Siłowniki w systemie ustawiania ostrości obiektywów Sony z mocowaniem typu E wyróżniają się dużą mocą, która umożliwia błyskawiczne i wyjątkowo precyzyjne reakcje na sygnały z systemu AF kamery lub aparatu.
Funkcja Linear Response MF pomaga twórczo i dokładnie posługiwać się funkcją ręcznej regulacji ostrości. W przeciwieństwie do standardowych obiektywów z elektronicznym mechanizmem regulacji ostrości, w których ostrość zmienia się w funkcji prędkości obrotu, funkcja Linear Response MF zmienia ustawienie ostrości liniowo, odpowiednio do kąta obrotu. Umożliwia to dokładne i powtarzalne ręczne ustawianie ostrości.
Funkcja „Asysta AF” łączy automatyczną i ręczną regulację ostrości, otwierając przed producentami wideo nowe możliwości nagrywania ujęć. Pozwala ona operatorowi filmującemu z użyciem autofokusa celowo zmieniać ustawienie ostrości poprzez obracanie pierścienia regulacji ostrości. W przeciwieństwie do obsługi dotykowej „Asysta AF” umożliwia nieprzerwane przenoszenie ostrości w czasie zdjęć.
Obiektywy, aparaty i kamery Sony są projektowane wspólnie. Daje to możliwość automatycznej kompensacji pewnych właściwości optycznych, na przykład niewielkich zmian pola widzenia podczas ustawiania ostrości. Łącząc zgodne korpusy z obiektywami, można z łatwością uzyskać wspaniałe, idealne przejścia ostrości.
W odróżnieniu od obiektywów z ręczną regulacją zoomu obiektywy Sony z regulacją elektryczną pozwalają cicho, stabilnie zmieniać ogniskową i uzyskać płynność przejść, nawet bardzo powolnych. Zoom można ustawiać pierścieniem, dźwignią lub zdalnie.
Najnowsze korpusy Sony mają wbudowany optyczny stabilizator obrazu z trybem Active Mode, umożliwiający stabilne zdjęcia z ręki bez dodatkowego osprzętu. Ponieważ firma Sony sama projektuje swoje obiektywy i korpusy, ich połączenie zapewnia wyjątkową skuteczność stabilizacji.
Połączenie kamery z wbudowanym elektronicznym filtrem ND o zmiennej gęstości optycznej, na przykład FX6, z wybranymi obiektywami Sony pozwalającymi płynnie i cicho regulować przysłonę, umożliwia realizację filmowych przejść bokeh. Użytkownik może też sterować głębią ostrości bez zmiany ekspozycji.