Tascam DR-70D Rejestrator audio do aparatów DSLR
      Tascam DR-70D Rejestrator audio do aparatów DSLR
      Tascam DR-70D Rejestrator audio do aparatów DSLR
      Tascam DR-70D Rejestrator audio do aparatów DSLR
      Tascam DR-70D Rejestrator audio do aparatów DSLR
      Tascam DR-70D Rejestrator audio do aparatów DSLR
      Tascam DR-70D Rejestrator audio do aparatów DSLR

      Tascam DR-70D Rejestrator audio do aparatów DSLR

      1 464,00 zł
      Brutto
      Zapytaj o dostępność
      037757 | EAN: 4907034124510

      ILOŚĆ

      Zadaj pytanie o produkt opiekunowi marki:

      • Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22, sklep@beiks.pl

      • Salon Warszawa: +48 22 891 13 73, wawa@beiks.pl

      Write your review

      Salon
      Kraśnik:

      (81) 825-97-22

      sklep@beiks.pl


      Salon
      Warszawa:

      (22) 891-13-73

      wawa@beiks.pl

        Tascam DR-70D Rejestrator audio do aparatów DSLR

        DR-70D to kompaktowy rejestrator audio, który pozwala początkującym użytkownikom lustrzanek tworzyć nagrania audio o bardzo wysokiej jakości równolegle do ich filmów lub ujęć wideo. Rejestrator można zamontować bezpośrednio między statywem a aparatem lub na górze aparatu, co daje kompaktowy zestaw.

        Dzięki dwóm wbudowanym mikrofonom, DR-70D jest natychmiast gotowy do użycia w typowych sytuacjach. Dodatkowo zapewnia 4 złącza combo XLR/TRS, które mogą być użyte do nagrania 4 kanałów audio o doskonałej jakości dźwięku przy użyciu profesjonalnych mikrofonów. Dzięki wyjściu do aparatu, sygnał stereo z rejestratora może być również nagrany na aparacie aby ułatwić późniejszą edycję materiału w połączeniu z funkcją tonu klapsa w rejestratorze. Z drugiej strony, możesz użyć wejścia z aparatu aby monitorować dźwięk z aparatu przy pomocy rejestratora.

        Funkcje DR-70D obejmują odporność na przesterowanie, świetnie brzmiące przedwzmacniacze z przełączanym filtrem górnoprzepustowym i limiterem, obsługę sygnałów mikrofonowych w formacie mid/side, zasilanie phantom 24 lub 48 V dla mikrofonów pojemnościowych, a także wiele innych funkcji, które ułatwiają rejestrowanie, monitorowanie i późniejsze przetwarzanie ścieżek audio.


        Dwa wbudowane mikrofony

        Dwa dookólne mikrofony pozwalają na łatwą rejestrację naturalnego dźwięku stereo za pomocą samego urządzenia. Używając ich w kompaktowej konfiguracji, wraz z niewielkimi mikrofonami shotgun, możesz np. nagrać dźwięk rozmowy uczestników wywiadu i dźwięk otoczenia w jednym czasie (na różnych ścieżkach).


        Cztery złącza combo XLR/TRS dają szeroki zakres zastosowań

        Czterokanałowa konstrukcja pozwala na użycie dwóch mikrofonów shotgun i mikrofonu stereo do nagrania otoczenia i każdego mówcy osobno. Dostępna jest szeroka różnorodność konfiguracji mikrofonów, ponieważ kanały 1 i 2 mogą być ustawione jako wejście stereo, a kanały 3 i 4 jako wbudowane mikrofony.

        Tryb MONO/DUAL MONO: Najlepszy do nagrywania dźwięku pojedynczego wykonawcy. Tryb STEREO/DUAL STEREO: Najlepszy do nagrywania z wbudowanymi mikrofonami lub mikrofonem stereo. Tryb 2MIX/DUAL 2MIX: Tworzy pliki stereo z sygnałów z wielu wejść, które są miksowane.


        Wbudowany mikser z 4 wejściami i 2 wyjściami

        Mikser może obsłużyć łącznie 4 kanały spośród czterech wejść XLR z zasilaniem phantom, wejścia stereo mini-jack i wbudowanego mikrofonu stereo. Poza regulacją panoramy i poziomu wejściowego, urządzenie oferuje również limiter, pięciopozycyjny filtr górnoprzepustowy i delay który kompensuje dystans pomiędzy mikrofonami opóźniając sygnał. Ponadto, funkcja dekodowania mid-side pozwala na użycie dwóch mikrofonów w konfiguracji mid-side.


        Wysoka jakość dźwięku dzięki przedwzmacniaczom mikrofonowym HDDA

        Przedwzmacniacze mikrofonowe, które otrzymują i wzmacniają sygnał wejściowy z mikrofonów, mają ogromny wpływ na jakość nagrywanego materiału audio. DR-70D używa oryginalnych przedwzmacniaczy mikrofonowych Tascam HDDA (High Definition Discrete Architecture), stworzonych poprzez staranny dobór części. Np. wybraliśmy wzmacniacz operacyjny NE5532, który ma silny wpływ na jakość dźwięku. Dzięki obwodowi wzmacniacza mikrofonowego, który używa dyskretnej architektury złożonej ze szczegółowo dobranych części, osiągnęliśmy równoważny szum wejściowy na poziomie –120 dBu.

        Konwertery A/D, które zmieniają sygnał analogowy na cyfrowy, są tworzone przez Cirrus Logic i są odpowiednikami tych użytych w naszych, odnoszących sukcesy, modelach rejestratorów liniowych PCM serii DR. Obsługiwane jest nagrywanie w rozdzielczości do 96 kHz/24 bit.


        Kompaktowa i wytrzymała konstrukcja

        Projektanci DR-70D skupili się na stworzeniu urządzenia na tyle małego, żeby nie przeszkadzało w pracy z aparatem, gdy jest ono przymocowane do statywu aparatu lub stabilizatora. Urządzenie posiada gwint na śrubę statywu od spodu i demontowalną śrubę mocującą aparat u góry. W zestawie zawarta jest również gorąca stopka, więc możesz zamontować rejestrator w najwygodniejszy dla ciebie sposób np. poprzez umieszczenie go pomiędzy statywem a aparatem, lub na górze aparatu za pomocą gorącej stopki.

        • Standardowe, gwintowane gniazdo 1/4" na spodzie obudowy do zamontowania urządzenia na statywie
        • Uchwyt do łatwego mocowania i demontażu aparatu
        • Złącze gorącej stopki (dostępne gdy nie używamy uchwytu)
        • Uchwyty z przodu po prawej i po lewej stronie ochraniają ekran i mogą być użyte do zamontowania paska na ramię


        Wejście z aparatu i wyjście do aparatu

        DR-70D posiada złącze wejścia z aparatu, które może być użyte do monitorowania dźwięku z aparatu DSLR. Korzystając z niego, wraz z funkcją wyboru odsłuchu, można łatwo słuchać nie tylko nagrań z DR-70D, ale również dźwięku z aparatu DSLR.

        Złącze wyjścia do aparatu zostało zaprojektowane żeby wysłać zmiksowany dźwięk do aparatu, tak aby taki sam dźwięk był nagrywany w rejestratorze i w aparacie. Z racji iż poziom wejściowy może być różny w zależności od producenta aparatu, a w samych aparatach zazwyczaj nie ma zbyt wiele możliwości regulacji głośności, ten rejestrator posiada pokrętło do ustawienia głośności wyjściowej.


        Generator tonu klapsa ułatwia wyrównanie z plikami wideo.

        Wbudowany generator może wyprodukować ton klapsa, którego można użyć jako odniesienie przy wyrównywaniu dźwięku z obrazem. Poza możliwością wyprodukowania tonu klapsa na początku lub na początku i na końcu nagrywania, przycisk SLATE może być użyty do dodania tonu klapsa w żądanym punkcie.

        • Automatyczne wstawienie: Wybierz z możliwości wstawienia tonu klapsa na początku nagrania lub na początku i na końcu nagrania
        • Ręczne wstawienie: Wciśnij przycisk SLATE aby wyprodukować ton.


        Główne Cechy:

        • Kompaktowy, profesjonalny rejestrator audio, zaprojektowany do użycia w połączeniu z aparatami DSLR
        • Używa kart SD/SDHC jako nośniki danych (do 128 GB)
        • Wysokiej jakości wejścia nagrywające dzięki oryginalnym przedwzmacniaczom mikrofonowym Tascam High Definition Discrete Architecture (HDDA)
        • Wzmacniacze operacyjne NE5532 dla jeszcze lepszej wydajności audio (używane również w DA-3000)
        • Oprócz zwykłego nagrywania stereo możliwe jest jednoczesne nagrywanie do czterech kanałów
        • Cztery kanały mogą być zmiksowane do sygnału stereo
        • Poziomy nagrywania mogą być ustawione niezależnie dla wyjść 1–4
        • Funkcja Dual Recording pozwala na nagranie dwóch plików o różnych poziomach czułości równocześnie
        • Nagrywanie przy 44,1/48/96 kHz, 16/24 Bit, liniowy format PCM (WAV)
        • Obsługa formatu Broadcast Wave Format (BWF) jako format WAV
        • Dwa wbudowane mikrofony dookólne
        • Złącza wejściowe combo XLR/TRS mogą zapewnić zasilanie phantom (+24/+48V)
        • Maksymalny poziom wejściowy +24 dBu (20 dB headroom)
        • Dodatkowe niesymetryczne wejście dla kanałów 1 i 2 (mini jack stereo) obsługuje mikrofony wymagające zasilania, umożliwiając wejście mikrofonów wideo i innych mikrofonów o wysokim poziomie wyjściowym
        • Filtr górnoprzepustowy przystępnie redukuje szumy niskich częstotliwości (40/80/120/180/220 Hz)
        • Przełączalny limiter do zapobiegania przesterowaniu
        • Dźwięk może być przekazany do aparatu DSLR w celu nagrywania
        • Wejście z aparatu pozwala na wygodny odsłuch dźwięku z aparatu DSLR
        • Wybierany dekoder mid-side do użycia z mikrofonami MS
        • Funkcja imitująca dźwięk klapsa (automatyczna/ręczna) ułatwia synchronizację z plikami wideo podczas edycji
        • Nowy plik może zostać stworzony podczas nagrywania
        • Możliwość ustawienia opóźnienia w celu wyeliminowania różnic czasowych spowodowanych odległością dwóch źródeł wejściowych
        • Przycisk QUICK do szybkiego dostępu do różnych funkcji
        • Ton klapsa może również służyć do odszukania konkretnego miejsca w pliku
        • Funkcje korektora i wyrównania liniowego do poprawy postrzeganego ogólnego ciśnienia dźwięku w trakcie odtwarzania
        • Format nazwy pliku może być ustawiony jako zdefiniowane przez użytkownika słowo lub data
        • Funkcja powrotu zapamiętuje pozycję odtwarzania przed wyłączeniem urządzenia
        • Wyjście liniowe i wyjście słuchawkowe z niezależną kontrolą głośności (jack 3,5-mm)
        • Dedykowane złącze zdalnego sterowania do użycia z RC-10 i RC-3F (sprzedawane oddzielnie)
        • Przełącznik blokady w celu zapobiegnięcia przypadkowego przestawienia funkcji
        • Przyciski o niskim poziomie hałasu
        • Wyświetlacz 128 × 64 piksele z podświetleniem
        • Złącze USB 2.0
        • Standardowe, gwintowane gniazdo 1/4" na spodzie obudowy do zamontowania urządzenia na statywie
        • Uchwyt do łatwego mocowania i demontażu aparatu
        • Złącze gorącej stopki (dostępne gdy nie używamy uchwytu)
        • Uchwyty z przodu po prawej i po lewej stronie ochraniają ekran i mogą być użyte do zamontowania paska na ramię
        • Działa na 4 bateriach AA, opcjonalnym zasilaczu (Tascam PS-P520E), zewnętrznym pakiecie bateryjnym (Tascam BP-6AA) lub zasilany ze złącza USB


        Tascam
        037757

        Szczegółowe odniesienia

        Dane techniczne:

        • Obsługiwane nośniki: Karty SD (64 MB – 2 GB), Karty SDHC (4–32 GB), Karty SDXC (48–128 GB)
        • Format rejestrowania/odtwarzania: WAV: 44,1/48/96 kHz, 16/24 Bit, BWF: 44,1/48/96 kHz, 16/24 Bit
        • Liczba kanałów: Maksymalnie 4 (stereo × 2)
        • 1/L, 2/R, 3/L, 4/R: XLR-3-31, standardowy jack stereo TRS 6,3-mm (może dostarczyć zasilanie phantom)
        • EXT IN 1/2: 3,5-mm stereo mini jack (może zapewnić zasilanie)
        • IN: 3,5-mm stereo mini jack
        • PHONES: 3,5-mm stereo mini jack
        • OUT/LINE OUT: 3,5-mm stereo mini jack
        • Port USB: złącze Micro-B
        • Format: USB 2.0 High Speed mass storage class
        • Wejście REMOTE: 2,5-mm TRS jack
        • Odpowiedź częstotliwościowa (LINE IN lub MIC IN do LINE OUT, JEITA): 20 Hz – 20 kHz +0,5/−2 dB (Fs 44,1/48 kHz); 20 Hz – 20 kHz +0,5/−3 dB (Fs 96 kHz)
        • Zniekształcenia (LINE IN lub MIC IN do LINE OUT, JEITA): 0,02 % lub mniej (Fs 44,1/48/96kHz)
        • Stosunek sygnał/szum (LINE IN lub MIC IN do LINE OUT, JEITA): 92 dB lub więcej (Fs 44,1/48/96kHz)
        • Równoważny szum wejściowy (EIN): −120 dBu lub mniej
        • WAV/BWF 16 bit/44,1 kHz (stereo): 6:44
        • WAV/BWF 24 bit/96 kHz (stereo): 2:04
        • Obsługiwane systemy operacyjne: Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8 (również 8.1) Mac OS X 10.2 lub nowszy
        • Zasilanie: 4 baterie AA (alkaliczne lub NiMH), Poprzez złącze USB z komputera, Zasilacz (Tascam PS-P520E, sprzedawany oddzielnie), Zewnętrzny pakiet bateryjny (Tascam BP-6AA, sprzedawany oddzielnie)
        • Pobór mocy: 5 W (maximum)
        • Wymiary (Sz. × Wys. × Gł.): 169 mm × 55 mm × 107 mm (z adapterem przymocowanym na górze)
        • Waga: 625 g (z bateriami), 530 g (bez baterii)
        • Zakres temperatur pracy: 0–40 °C