Atomos NEON 17" 4K HDR - monitor podglądowy, rekorder (ATOMNEO171)

Atomos NEON 17" 4K HDR - monitor podglądowy, rekorder (ATOMNEO171)

20 400,00 zł
Brutto
 Zapytaj o czas dostawy

MASZ PYTANIE ?

Napisz do nas!

close

Zapytanie produktowe






 

(81) 825-97-22

sklep@beiks.pl


(22) 891-13-73

wawa@beiks.pl

Kalkulator Grenke

NEON 17

HDR Cinema Monitor-Recorder do nagrywania na żywo i w studio



NEON-family-group-header-4096.jpg





Cyfrowe kino ponownie wyobrażone
dla dzisiejszego twórcy


Seria Atomos Neon to początek nowej podróży filmowców, łącząc tradycyjne role filmowe i łącząc je z innowacją i technologią Atomos. Robimy to, łącząc nagrywanie w formacie RAW z technologią wyświetlania kinowego w celu monitorowania, sprawdzania produkcji na ekranie i przeglądu twórczych intencji, przepływu opowieści i dopasowywania ciągłości między scenami. Neon usprawnia pracę twórczą od obiektywu do oglądania. Przyjęliśmy standardowe formaty branżowe, takie jak ProRes RAW od głównych producentów aparatów fotograficznych, pozwalając na wydajność ProRes i elastyczność RAW w produkcjach kinowych i stworzonych do obróbki komputerowej. Neon wykonuje przetwarzanie Dolby Vision w czasie rzeczywistym, aby umożliwić oglądanie strumieniowe na dowolnym telewizorze lub monitorze obsługującym Dolby Vision.









Pewność wizerunku
całej załogi



Neon to seria precyzyjnych, produkowanych na miejscu i studyjnych wozów monitorujących z rejestratorem HDR 4K, w których niezbędne jest niezawodne i godne zaufania monitorowanie. Neon jest dostępny w czterech rozmiarach (17 ”, 24”, 31 ”i 55”), które można zsynchronizować, tworząc ekosystem monitorów polowych, w których dokładność reprezentacji obrazu i spójność obrazu ma krytyczne znaczenie dla członków załogi ... wszystko kontrolowane przez aplikację Atomos. Najlepsze w swojej klasie dynamiczne podświetlane wyświetlacze 512 z serii Neons zapewniają skalibrowany, doskonały do ​​oglądania obraz o rozdzielczości 180 kHz, 10-bitowe pokrycie 100% kolorów DCI-P3 i kontrast HDR 1 000 000: 1 dla operatorów w celu utrzymania ekspozycji i kreatywnego wyglądu . Reżyserzy mogą podejmować bardziej kreatywne decyzje na bieżąco, oglądając idealne obrazy w standardach telewizyjnych i kinowych przez cały czas. Aparaty fotograficzne i ściągacze ostrości mogą ufać ultra-ostrym oczom aktora. Redaktorzy i korektorzy kolorów mogą zablokować twórcze zamiary reżysera, od strzału do zdjęcia, klatka po klatce i przeglądać je na różnych ekranach od SDR do HDR - dokładnie w czasie rzeczywistym. Dzięki wbudowanemu dyktafonowi Apple ProRes RAW 4Kp60 / HDp240 rejestrującego każde ujęcie, Neon umożliwia szybki przegląd i odtwarzanie w czasie rzeczywistym z Dolby Vision do rzeczywistych treści testowych na domowych telewizorach. Dzięki Neonowi Atomos zmienił rolę monitora referencyjnego, aby sprostać wyzwaniom HDR związanym z nowoczesną produkcją telewizyjną i filmową. Dzięki wbudowanemu dyktafonowi Apple ProRes RAW 4Kp60 / HDp240 rejestrującego każde ujęcie, Neon umożliwia szybki przegląd i odtwarzanie w czasie rzeczywistym z Dolby Vision do rzeczywistych treści testowych na domowych telewizorach. Dzięki Neonowi Atomos zmienił rolę monitora referencyjnego, aby sprostać wyzwaniom HDR związanym z nowoczesną produkcją telewizyjną i filmową. Dzięki wbudowanemu dyktafonowi Apple ProRes RAW 4Kp60 / HDp240 rejestrującego każde ujęcie, Neon umożliwia szybki przegląd i odtwarzanie w czasie rzeczywistym z Dolby Vision do rzeczywistych treści testowych na domowych telewizorach. Dzięki Neonowi Atomos zmienił rolę monitora referencyjnego, aby sprostać wyzwaniom HDR związanym z nowoczesną produkcją telewizyjną i filmową.





Neon 4up 03.jpg





Cztery rozmiary dla elastyczności w każdej produkcji


Neon ma rozmiary 17 ”, 24”, 31 ”i 55” i uzupełnia inne produkty Atomos, takie jak Shinobi SDI, Ninja V, Shogun 7 i Sumo 19, zapewniając elastyczny ekosystem monitorów referencyjnych. Neon pozwala na elastyczność korzystania z Atomos w niskobudżetowych produkcjach z 10-bitowymi nieskompresowanymi kamerami HDMI, aż do 12-bitowego SDI 12-bitowego, 4Kp60 RAW z najlepszych kamer kinowych na świecie.





Atomos NEON 17"



17 ”
Monitor

2048 x 1080
Rozdzielczość

142
ppi

17: 9
Współczynnik proporcji





Produkcja kinowa i epizodyczna





Ekosystem monitorów terenowych Atomos jest koniem roboczym online i offline, który przyspiesza czas od pomysłu do końcowej wystawy. Reżyserzy i operatorzy mogą rejestrować jakość online nagrań ProRes RAW, jednocześnie integrując je z obiegiem dokumentów ARRI. Dzięki temu produkcja kinowa stanowi ułamek kosztów aktualnych podejść, w których monitorowanie HDR różni się w zależności od członka załogi. Atomos zapewnia pewność zarejestrowanego obrazu od operatorów aparatów fotograficznych, ściągaczy ostrości, rejestratorów makijażu i dźwięku, redaktorom i korektorom kolorów. Reżyserzy mogą oznaczać fragmenty podczas przeglądania nagranego materiału, który Edytor może odebrać po zaimportowaniu do NLE, i może być pewien, że to, co zobaczyli na planie, będzie wyglądać tak samo, gdy dotrą do pakietu edycyjnego.
Alternatywnie, dyrektorzy mogą nagrywać w niższej jakości bitrate w trybie offline na Neon, aby nagrać ponad 20 godzin materiału w Prores / DNx / H.265 na dysku SSD (podczas gdy ARRI rejestruje jakość online). Daje to dyrektorowi wystarczającą integralność, aby sprawdzić strzały po każdym ujęciu, lub wykonać szybkie edycje testów na planie, co pozwala uniknąć kosztownych ponownych strzałów.





Neon App 04.jpg





Aplikacja Atomos



Neon celowo rezygnuje z obsługi ekranu dotykowego i jest kontrolowany przez Bluetooth za pomocą aplikacji Atomos iOS lub fizycznego pilota. Neon ma wbudowany prosty w obsłudze AtomOS, dzięki czemu można korzystać z aplikacji do uzyskiwania dostępu do narzędzi produkcyjnych w czasie rzeczywistym, w tym do zwiększania ostrości, ekspozycji, kalibracji, powiększania, monitora przebiegów, monitora RGB, zakresu wektora i wyboru LUT.

Neon skraca lukę między przechwytywaniem a ostateczną edycją dzięki nagrywaniu i odtwarzaniu w czasie rzeczywistym zarejestrowanych ujęć z prędkością do 4Kp60 w formatach takich jak ProRes, ProRes RAW, Cinema DNG, Avid DNx. Gdy masz ochotę, oznacz ją na ekranie za pomocą aplikacji, aby ułatwić jej identyfikację podczas edycji. Aplikacja odblokowuje możliwość wstawiania metadanych specyficznych dla projektu klatka po klatce, co pozwala na uproszczenie i zautomatyzowanie zarządzania projektami złożonej produkcji, tak aby twórca mógł skupić się na swoich ulepszeniach opowiadania historii.





Dolby playout family 05.png





Nagrywaj 12-bitowy RAW, przeglądaj i dostarczaj dokładny Dolby Vision HDR



Wyzwaniem związanym z produkcją HDR jest utrzymanie twórczej intencji produkcji w momencie fotografowania w porównaniu z gotowym produktem oglądanym na urządzeniach i telewizorach. Atomos i Dolby połączyły siły, aby dać Ci wyjście Dolby Vision na żywo HDMI w czasie rzeczywistym z dowolnej kamery SDI lub HDMI HDR. Wszystko dzięki uprzejmości AtomOS. Po prostu podłącz telewizor lub monitor z obsługą Dolby Vision do neonu i magicznie, automatycznie, AtomOS przeanalizuje obraz, zapyta telewizor i zastosuje odpowiednie profile kolorów i jasności, aby uzyskać jak najlepszy obraz HDR na wyświetlaczu lub telewizorze. Gwarantuje to, że materiał HDR zawsze wygląda - tak jak zamierzał twórca. Jest to cenny sprawdzian referencyjny dla dyrektora kreatywnego i klienta.

Dolby-flowchart.png



Ta funkcja jest również dostępna w trybie odtwarzania i odtwarzania z RAW i Log nagranych ProRes RAW, ProRes i DNx dla natychmiastowego oszczędzania czasu, na planie i przeglądu w studio. Korzystaj z funkcji odtwarzania, takich jak funkcje zwolnionego tempa, edytowanie wstawek i zmiana kolejności rushów do przeglądania i planowania.





SYNC devices image 06.jpg





Synchronizuj wszystkie swoje Neony razem



Jeśli masz więcej niż jeden Neon w swojej produkcji, możesz idealnie zsynchronizować je asynchronicznie, korzystając z aplikacji Atomos iOS. Po prostu sparuj Neony przez aplikację i wybierz wszystkie monitory, które chcesz zsynchronizować. Możesz także zsynchronizować Neony z dowolnym Atomos Ninja V przy użyciu dołączonego modułu AtomX Sync. Oznacza to, że sterowanie nagrywaniem nigdy nie było łatwiejsze dla każdej produkcji z konfiguracją wielokamerową. Meta-dane są przechwytywane dla całej produkcji w każdym zapisanym pliku, unikając potrzeby stosowania pliku pomocniczego. Pod koniec filmowania weź dysk SSD każdego Neona z przechwyconym materiałem i metadanymi i zaimportuj go do swojego pakietu edycyjnego, gotowy do pracy.





Digi darkroom 07.jpg





Precyzyjny monitor polowy HDR dla ustawionej cyfrowej ciemni



Atomos wprowadza dynamiczną technologię podświetlenia strefy do całej gamy Neonów napędzanych przez nasze innowacje Dynamic AtomHDR. Daje to współczynnik kontrastu od jednego do miliona gradacji na dyskretnych częściach obrazu na wyświetlaczu antyrefleksyjnym Neon widocznym w świetle dziennym. W serii Neon czernie i kolory są bogate i głębokie. Obrazy wydają się „popowe” z dodatkową wymiarowością i szczegółowością. Precyzyjny wyświetlacz Atomos wykorzystuje unikalną kombinację zaawansowanych technologii LED i LCD, które razem oferują głębsze, lepsze czerni niż konkurencyjne ekrany OLED, ale ze znacznie wyższą jasnością i żywymi kolorami wyświetlaczy LCD najwyższej klasy. Obiekty wydają się bardziej realistyczne niż kiedykolwiek, ze złożonymi teksturami i gradacjami pięknie ujawnionymi. Krótko mówiąc, Neony oferują najbardziej szczegółowe okno na obrazie.





NEON-back-brain-control 08.jpg





Przechwyć 4K lub 8K teraz, na przyszłość



Technologia przechwytywania porusza się szybko, więc inwestycja nie powinna być blokowana w starszych formatach i funkcjach. Neutralnie zbudowaliśmy Neon, projektując go z Master Control Unit, wymiennym mózgiem, który umożliwia modernizację, ponieważ nowsza funkcjonalność i technologia stają się głównym nurtem.
Master Control Unit jest dostępny w dwóch rozmiarach, jeden do przechwytywania 4K, a drugi do 8K.





PRR RAW CAPTURE-10.png





ProRes RAW - najlepsze połączenie RAW i ProRes



Przechwytywanie wideo ProRes RAW za pomocą Neon uwalnia prawdziwy potencjał aparatu kinowego RAW i zapewnia pełną kontrolę nad obrazem wideo w najwyższej możliwej jakości. ProRes RAW łączy elastyczność wideo RAW z niesamowitą wydajnością ProRes. Importuj, edytuj i oceniaj nieskazitelne wideo za pomocą danych RAW bezpośrednio z czujnika aparatu bez spowalniania edycji. Te pliki RAW zapewniają maksymalną elastyczność w dostosowywaniu wyglądu filmu, jednocześnie zwiększając jasność i szczegóły cienia. Idealna kombinacja dla procesów HDR.

Neon zachowuje maksymalny zakres dynamiki treści, dokładność kolorów i szczegóły. Kolory można łatwo dopasować, a dodatkowe informacje oznaczają, że materiał filmowy można szybko zmanipulować w postprodukcji, co jest szczególnie przydatne w przypadku gradacji i zdjęć VFX. Oprócz ProRes RAW, Neon obsługuje ProRes, CinemaDNG, Avid DNx poprzez HDMI i SDI. Przechwytywanie z dowolnego źródła HDMI lub SDI, w tym z aparatów Nikon, Canon, Panasonic, Sony, RED i ARRI.





Tuff productions image.png





Zbudowany do najtrudniejszej produkcji



Neon jest w stanie wytrzymać najbardziej ekstremalne warunki produkcji dzięki wytrzymałej aluminiowej obudowie i poliwęglanowej płycie tylnej zapewniającej ochronę przed nieostrożną obsługą. Neon 17, 24 i 31 są dodatkowo dostarczane we własnym przypadku, zapewniając spokój, że następnym razem, gdy będziesz go potrzebować, jest gotowy do działania.





NEON-SIDE1-VIDEO-mounts-12.png





Zamontuj w dowolnym miejscu



Niezależnie od tego, jak chcesz oglądać swoje zdjęcia, Neon jest wyposażony w elastyczne opcje montażu dla każdej produkcji, w tym standardowe punkty mocowania krawędzi Arri, mocowanie VESA i stopy do oglądania podłogi lub biurka. The Neon17 i są również przystosowane do montażu w szafie i bezproblemowo pasują do każdego środowiska szafy.





4 up monitors-13.png





Atomos