Sony FE Cinema 16-35mm T3.1G
      Sony FE Cinema 16-35mm T3.1G
      Sony FE Cinema 16-35mm T3.1G
      Sony FE Cinema 16-35mm T3.1G
      Sony FE Cinema 16-35mm T3.1G
      Sony FE Cinema 16-35mm T3.1G
      Sony FE Cinema 16-35mm T3.1G
      Sony FE Cinema 16-35mm T3.1G
      Sony FE Cinema 16-35mm T3.1G

      Sony FE Cinema 16-35mm T3.1G

      31 399,00 zł
      Brutto
      Zapytaj o dostępność
      004977 | EAN: 4548736117082 | MPN (kod producenta): SELC1635G

      ILOŚĆ

      Kalkulator Grenke

      Zadaj pytanie o produkt opiekunowi marki:

      • Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22, sklep@beiks.pl

      • Salon Warszawa: +48 22 891 13 73, wawa@beiks.pl

      Write your review

      Salon
      Kraśnik:

      (81) 825-97-22

      sklep@beiks.pl


      Salon
      Warszawa:

      (22) 891-13-73

      wawa@beiks.pl

        Kinowy obraz z pięknym efektem bokeh

        Utrwalaj piękne, kinowe obrazy wyróżniające się wyjątkową rozdzielczością całego kadru — charakterystyczną dla całej serii Sony G. Duży, stały otwór przysłony T3.1 (F2.8) w całym zakresie ogniskowych pozwala uzyskać głębię i urzekający efekt bokeh.
        fd4a67e626150d86f9af7af858daf6bf.jpg


        Precyzja przy ręcznym wybieraniu ustawień

        Obiektyw umożliwia płynną, stabilną regulację ostrości, zoomu i przysłony. Parafokalna konstrukcja optyczna i precyzyjne pierścienie regulacyjne zapewniają uniwersalność i powtarzalność przy filmowaniu urządzeniami z dużym przetwornikiem obrazu, takimi jak kamery VENICE i PXW-FX9 czy aparaty bezlusterkowe α.
        fd4a67e626150d86f9af7af858daf6bf.jpg


        Elastyczne możliwości obsługi

        Demontowalny napęd zoomu pozwala korzystać z najnowszych narzędzi filmowych, dostępnych wyłącznie w systemie Sony E-mount. Wykorzystaj szybki i dokładny system AF do spontanicznych zdjęć. Obsługuj zaawansowany napęd zoomu, przenoszenie ostrości i przysłonę za pomocą kamery, pilota, a nawet smartfona — rozwijając swoją kreatywność i usprawniając pracę.
        fd4a67e626150d86f9af7af858daf6bf.jpg


        Rozdzielczość i bokeh na znacznie wyższym poziomie

        Obiektyw ten wyposażono w dwie soczewki XA (extreme aspherical) firmy Sony, których powierzchnia wykończona jest z dokładnością do 0,01 mikrona. Zniekształcenia występujące zwykle podczas korzystania ze zmiennoogniskowych obiektywów szerokokątnych są starannie kontrolowane, podobnie jak astygmatyzm i dystorsja. Soczewki XA (extreme aspherical) skutecznie osłabiają nieciekawie wyglądający, „warstwowy” efekt bokeh. W rezultacie nieostre części obrazu są gładko, pięknie rozmyte.
        fd4a67e626150d86f9af7af858daf6bf.jpg


        Piękniejszy efekt dzięki 11 listkom przysłony

        Oryginalna 11-listkowa przysłona kołowa Sony pozwala uzyskać efekt bokeh wyjątkowej jakości. Dzięki zmianom w konstrukcji i używanych materiałach przysłona zachowuje kształt koła, a rygorystyczne standardy zapewniają atrakcyjny efekt bokeh bez żadnych kompromisów.
        fd4a67e626150d86f9af7af858daf6bf.jpg


        Czystość i kontrast w dowolnym świetle

        Firmowa powłoka Sony Nano AR zapewnia niezmiennie wysoki kontrast i wyrazistość. Eliminuje niepożądane odbicia, które przy fotografowaniu pod światło oraz w innych trudnych warunkach mogą powodować powstawanie poświaty i tzw. duszków. Zredukowanie poświaty w szerokim zakresie kątów padania światła zapewnia większą elastyczność kadrowania i kompozycji, szczególnie przy szerokokątnych ogniskowych. (1. Powłoka Nano AR / 2. Szkło / 3. Światło przechodzące)
        fd4a67e626150d86f9af7af858daf6bf.jpg


        Dodatkowe możliwości dla twórców treści

        Obiektyw SELC1635G ma średnicę 114 mm i jest wyposażony w koło zębate z podziałką 0,8 mm, będącą standardem w branży. Zapewnia to jego zgodność z szerokim wachlarzem akcesoriów: kompendiami, systemami follow focus itp. Użytkownik może wybrać odwrotne działanie pierścienia zoomu, dostosowując je do pewnych systemów obiektywów fotograficznych.
        fd4a67e626150d86f9af7af858daf6bf.jpg


        Dokładność ręcznej regulacji ostrości

        System Linear Response MF umożliwia autorom zdjęć i operatorom szybkie, dokładne i intuicyjne ręczne ustawianie ostrości. Precyzję regulacji zwiększa duży, wynoszący 140 stopni zakres kąta obrotu pierścienia na obiektywie. Przywracanie poprzednich ustawień ostrości przy kręceniu wielu ujęć ułatwiają znaczniki skali odległości.
        fd4a67e626150d86f9af7af858daf6bf.jpg


        Demontowalny napęd zoomu

        Dostarczany z obiektywem zespół serwomechanizmu napędowego umożliwia płynne zmienianie ogniskowej przy użyciu przycisków. Rozwiązanie to przydaje się do powolnego zmieniania ujęć w serialach z niespieszną akcją i filmach promocyjnych. Przełączanie trybu elektrycznego i ręcznego umożliwia przycisk na obiektywie. Kiedy włączona jest elektryczna regulacja, zoom można regulować przyciskami na uchwycie kamery lub uchwycie typu grip. Istnieje też możliwość odłączenia napędu.
        fd4a67e626150d86f9af7af858daf6bf.jpg


        Szybki i precyzyjny system AF

        W napędzie mechanizmu ostrości z szybującymi soczewkami użyto dwóch silników piezoelektrycznych DD-SSM (Direct Drive SuperSonic Motor). Ta firmowa konstrukcja Sony przemieszcza dwie niezależne grupy soczewek ostrości, zapewniając szybkie, dokładne i ciche działanie. Idealnie sprawdza się przy automatycznym ustawianiu ostrości w czasie filmowania i fotografowania.
        fd4a67e626150d86f9af7af858daf6bf.jpg


        Szybkie i dokładne systemy AF/AE

        Obiektyw SELC1635G jest całkowicie zgodny z ulepszonym, hybrydowym systemem automatycznej regulacji ostrości (AF) z wykrywaniem kontrastu/fazy oraz automatyką ekspozycji w pełnoklatkowej kamerze FX9. To przełomowe rozwiązanie pozwala skoncentrować się na kompozycji ujęcia, ponieważ kamera i obiektyw będą ściśle współpracować w celu utrzymywania ostrości na obiektach przy małej głębi ostrości.
        fd4a67e626150d86f9af7af858daf6bf.jpg



        Sony
        004977

        Arkusz danych

        Mocowanie:
        Sony E
        Zoom / Stałoogniskowy
        Zoom
        Seria Obiektywów
        Sony G

        Szczegółowe odniesienia

        Specyfikacja:

        • Mocowanie Mocowanie Sony E
        • Format Pełna klatka 35 mm
        • Ogniskowa (mm) 16–35
        • Ogniskowa w przeliczeniu na format 35 mm (APS-C) 24–52,5
        • Grupy/elementy obiektywu 13 – 16
        • Kąt widzenia (35 mm) 107゚–63゚
        • Kąt widzenia (APS-C) 83°–44°
        • Maksymalna przysłona (F) T3.1 (F2.8)
        • Minimalna przysłona (F) T25 (F22)
        • Listki przysłony 11
        • Przysłona kołowa Tak
        • Minimalna odległość od obiektu 0,28 m
        • Maksymalne powiększenie (krotność) 0,19
        • Średnica filtra (mm) –
        • Stabilizacja obrazu (SteadyShot) – (zintegrowana z obudową)
        • System zoomu Ręczne i zasilane
        • Zgodność telekonwertera (×1,4) –
        • Zgodność telekonwertera (×2,0) –
        • Typ osłony Prostokątna, niewymienna

        Obiektywy, aparaty i kamery Sony — najlepsze połączenie do nagrywania filmów

        Wysoka rozdzielczość, duża liczba klatek na sekundę, zdalne konfiguracje, filmowanie z ręki — wszystko to coraz bardziej zwiększa znaczenie autofokusa i stabilizacji w produkcjach wideo. Aby sprostać tym wyzwaniom, firma Sony systematycznie wprowadza optymalizacje konstrukcyjne zarówno w obiektywach, jak i kamerach i aparatach. Obejrzyj wideo i poznaj zalety obiektywów Sony z mocowaniem typu E.



        Szybki, dokładny system AF zapewniający dużą uniwersalność

        Produkty Sony z mocowaniem typu E — obiektyw i aparat lub kamera — zapewniają w połączeniu maksymalną efektywność autofokusa nawet podczas zdjęć w formacie 4K 120p z małą głębią ostrości, na których wyraźnie widać nawet najmniejszą nieostrość. Siłowniki w systemie ustawiania ostrości obiektywów Sony z mocowaniem typu E wyróżniają się dużą mocą, która umożliwia błyskawiczne i wyjątkowo precyzyjne reakcje na sygnały z systemu AF kamery lub aparatu.



        Linear Response MF — intuicyjna ręczna regulacja ostrości

        Funkcja Linear Response MF pomaga twórczo i dokładnie posługiwać się funkcją ręcznej regulacji ostrości. W przeciwieństwie do standardowych obiektywów z elektronicznym mechanizmem regulacji ostrości, w których ostrość zmienia się w funkcji prędkości obrotu, funkcja Linear Response MF zmienia ustawienie ostrości liniowo, odpowiednio do kąta obrotu. Umożliwia to dokładne i powtarzalne ręczne ustawianie ostrości.



        Profesjonalne ustawianie ostrości dzięki funkcji „Asysta AF”

        Funkcja „Asysta AF” łączy automatyczną i ręczną regulację ostrości, otwierając przed producentami wideo nowe możliwości nagrywania ujęć. Pozwala ona operatorowi filmującemu z użyciem autofokusa celowo zmieniać ustawienie ostrości poprzez obracanie pierścienia regulacji ostrości. W przeciwieństwie do obsługi dotykowej „Asysta AF” umożliwia nieprzerwane przenoszenie ostrości w czasie zdjęć.



        Minimalne „oddychanie” podczas przenoszenia ostrości

        Obiektywy, aparaty i kamery Sony są projektowane wspólnie. Daje to możliwość automatycznej kompensacji pewnych właściwości optycznych, na przykład niewielkich zmian pola widzenia podczas ustawiania ostrości. Łącząc zgodne korpusy z obiektywami, można z łatwością uzyskać wspaniałe, idealne przejścia ostrości.



        Płynna, elektryczna regulacja zoomu — elastyczna produkcja

        W odróżnieniu od obiektywów z ręczną regulacją zoomu obiektywy Sony z regulacją elektryczną pozwalają cicho, stabilnie zmieniać ogniskową i uzyskać płynność przejść, nawet bardzo powolnych. Zoom można ustawiać pierścieniem, dźwignią lub zdalnie.



        Najlepsza stabilizacja obrazu podczas zdjęć z ręki

        Najnowsze korpusy Sony mają wbudowany optyczny stabilizator obrazu z trybem Active Mode, umożliwiający stabilne zdjęcia z ręki bez dodatkowego osprzętu. Ponieważ firma Sony sama projektuje swoje obiektywy i korpusy, ich połączenie zapewnia wyjątkową skuteczność stabilizacji.



        Większa ekspresja głębi ostrości

        Połączenie kamery z wbudowanym elektronicznym filtrem ND o zmiennej gęstości optycznej, na przykład FX6, z wybranymi obiektywami Sony pozwalającymi płynnie i cicho regulować przysłonę, umożliwia realizację filmowych przejść bokeh. Użytkownik może też sterować głębią ostrości bez zmiany ekspozycji.