Sony A7 IV Body + RABAT 1500zł z kodem: S1500 + VOUCHER 600zł na kolejne zakupy
      Sony A7 IV Body + RABAT 1500zł z kodem: S1500 + VOUCHER 600zł na kolejne zakupy
      Sony A7 IV Body + RABAT 1500zł z kodem: S1500 + VOUCHER 600zł na kolejne zakupy
      Sony A7 IV Body + RABAT 1500zł z kodem: S1500 + VOUCHER 600zł na kolejne zakupy
      Sony A7 IV Body + RABAT 1500zł z kodem: S1500 + VOUCHER 600zł na kolejne zakupy
      Sony A7 IV Body + RABAT 1500zł z kodem: S1500 + VOUCHER 600zł na kolejne zakupy
      Sony A7 IV Body + RABAT 1500zł z kodem: S1500 + VOUCHER 600zł na kolejne zakupy
      Sony A7 IV Body + RABAT 1500zł z kodem: S1500 + VOUCHER 600zł na kolejne zakupy
      Sony A7 IV Body + RABAT 1500zł z kodem: S1500 + VOUCHER 600zł na kolejne zakupy
      Sony A7 IV Body + RABAT 1500zł z kodem: S1500 + VOUCHER 600zł na kolejne zakupy
      Sony A7 IV Body + RABAT 1500zł z kodem: S1500 + VOUCHER 600zł na kolejne zakupy
      Sony A7 IV Body + RABAT 1500zł z kodem: S1500 + VOUCHER 600zł na kolejne zakupy

      Sony A7 IV Body + RABAT 1500zł z kodem: S1500 + VOUCHER 600zł na kolejne zakupy

      12 977,00 zł
      Brutto
      Wysyłka do 24 godzin.
      Produkt dostępny!
      005886 | EAN: 4548736133754 | MPN (kod producenta): ILCE7M4B.CEC

      Po zakupie aparatu otrzymasz Voucher o wartości 600zł na zakup produktów Sony w naszym sklepie. Promocja trwa do 31.03.2024. Szczegóły promocji.

      Rabat 1500zł z kodem: S1500. Promocja trwa 31.03.2024. Szczegóły promocji.

      • Kup i zarejestruj aparat Sony aby otrzymać do 3 voucherów o wartości 450zł każdy na zakup obiektywów promocyjnych Sony. Sprawdź szczegóły promocji.

      ILOŚĆ

      Kalkulator Grenke

      Zadaj pytanie o produkt opiekunowi marki:

      • Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22, sklep@beiks.pl

      • Salon Warszawa: +48 22 891 13 73, wawa@beiks.pl

      Write your review

      Salon
      Kraśnik:

      (81) 825-97-22

      sklep@beiks.pl


      Salon
      Warszawa:

      (22) 891-13-73

      wawa@beiks.pl

        Aparat cyfrowy Sony A7 IV

        Sony A7 IV to zaawansowany pełnoklatkowy aparat bezlusterkowy. Posiada matrycę 33 MP Exmor R dzięki której zapewniona jest znakomita jakość obrazu. Aparat oferuję 10 klatek na sekundę oraz rejestracje wideo w 4K 60p. Otwierany na bok ekran dotykowy zapewnia komfort oraz swobodę w pracy.  


        Promocja Voucher od Sony


        Promocja Sony Marzec 2024


        Sony Lens Cashback


        Nowo opracowany, 33,0-megapikselowy przetwornik obrazu CMOS w technologii BSI

        Pełnoklatkowy przetwornik CMOS Exmor R™ wyróżnia się szybkością działania i doskonałą jakością obrazu. Miedziane okablowanie pozwala przyspieszyć przesyłanie danych i przetwarzanie analogowo-cyfrowe, a duża prędkość odczytu danych umożliwia nagrywanie obrazu 4K z 10-bitowym próbkowaniem 4:2:2 w formacie do 60p. Przetwornik zapewnia ponadto lepsze odwzorowanie kolorów, niski poziom szumów w całym zakresie czułości, 15-stopniowy zakres dynamiczny podczas fotografowania oraz większą dokładność systemu AF i stabilność ostrości.
        7129ba77b35f931b3056e36cbf6986dc?fmt=jpeg&wid=378&qlt=85

        Procesor obrazu BIONZ XR™ — nawet ośmiokrotnie szybsze przetwarzanie

        Procesor BIONZ XR, zastosowany także we flagowych modelach α1 i α7S III, zwiększa szybkość przetwarzania nawet 8 razy. Realizuje w czasie rzeczywistym przetwarzanie danych AF, rozpoznawanie obrazu i korygowanie jakości obrazu, znacznie zwiększając wydajność przetwarzania filmów i fotografii. Obsługę interfejsu użytkownika, sieci i zarządzania plikami zaprojektowano tak, by zapewnić szybkie reakcje systemu obsługi niezależnie od bieżącego obciążenia przetwarzaniem w czasie rzeczywistym.
        ab5e5cef2a0740d61cf2c97778d974df?fmt=jpeg&wid=378&qlt=85

        Pięknie odwzorowane obrazy z niskim poziomem szumu

        Korzyści z zastosowania nowych podzespołów — wysoko wydajnego, 33,0-megapikselowego przetwornika obrazu i procesora — nie ograniczają się do samych liczb. Znajdują one odzwierciedlenie w miękkim, naturalnym wyglądzie karnacji, zdumiewającej szczegółowości krajobrazów i innych scen, lepszym odwzorowaniu kolorów i wyższej subiektywnej rozdzielczości zapewnianej przez ulepszone algorytmy. Standardowy zakres czułości ISO wynosi 100–51 200. Podczas fotografowania można go rozszerzyć do ISO 50–204 800, a podczas filmowania do ISO 100–102 400, zawsze uzyskując niski poziom zakłóceń.
        a6bb8ff9d86948b80d7ed47f6d47ff2e?fmt=jpeg&wid=378&qlt=85

        Możliwość użycia formatu 4K 60p i 10-bitowego próbkowania 4:2:2

        Aparat α7 IV daje imponujące możliwości nagrywania filmów. Indywidualny odczyt wszystkich pikseli umożliwia nagrywanie w formacie 4K 60p. Jeśli film 4K ma być nagrany w formacie 30p, można skorzystać z oversamplingu pełnej kłatki 7K, uzyskując wysoką rozdzielczość i dużą szczegółowość obrazu. Aparat pozwala na wewnętrzny zapis obrazu z 10-bitowym próbkowaniem 4:2:2, zapewniającym bardziej naturalne przejścia tonalne i większą swobodę edycji. Efektywność kodowania plików w formacie XAVC HS™ jest dwa razy większa niż w formacie MPEG-4 AVC/H.264.
        93dcefdcaa2de17227794ebdfc348c28?fmt=jpeg&wid=378&qlt=85

        Płynniejsze przejścia tonalne na 10-bitowych obrazach w formacie HEIF

        Aparat α7 IV umożliwia zapis fotografii nie tylko w tradycyjnych formatach RAW i JPEG, lecz także w formacie HEIF (High Efficiency Image File). Płynne, 10-bitowe przejścia tonalne nadają bardziej realistyczny niebu i portretom, a 10-bitowa głębia zapobiega pogorszeniu jakości obrazu podczas edycji. Fotografie HEIF wykonane w trybie HLG można wyświetlać na zgodnych telewizorach BRAVIA 4K podłączonych przewodem HDMI, by oglądać obrazy o niezwykle szerokim zakresem dynamicznym.
        1f05a064a1eaa8906ba8aef548c5c32c?fmt=jpeg&wid=378&qlt=85

        „Twórczy wygląd” — zbuduj nastrój w samym aparacie

        Powiększ swoją paletę twórczą o 10 ustawień „Twórczy wygląd”. Pozwalają one w prosty sposób nadawać określony klimat fotografiom, filmom i obrazom transmitowanym na żywo. Wszystkie zaprogramowane ustawienia są dostępne w aparacie i nie wymagają późniejszej edycji obrazu, możesz więc od razu zaprezentować swoją wizję.
        34242b00e6f726cbe3b6e66f3b2b7246?fmt=jpeg&wid=378&qlt=85

        Efekt gładkiej skóry — jasna, pięknie wyglądająca skóra

        Wbudowany efekt gładkiej skóry upiększa skórę, zmiękcza zmarszczki, koryguje przebarwienia i matowe plamy i zachowuje świeżość w okolicach oczu i ust. Funkcja ta uzupełnia możliwości pełnoklatkowej matrycy i pozwala zwiększyć atrakcyjność obrazu podczas streamingu na żywo, na fotografiach i na filmach. Do wyboru są cztery poziomy tego efektu.
        2fbc004f1f47c0fc9932564c1777dc4a?fmt=jpeg&wid=378&qlt=85

        Krzywa S-Log zapewniająca spójność kolorystyki z nagraniami z profesjonalnego sprzętu wideo

        Aparat α7 IV pozwala używać krzywych gamma S-Log2 i S-Log3, z których druga utrwala obraz o ponad 15-stopniowym zakresie dynamicznym. Ustawienia przestrzeni barw S-Gamut3 i S-Gamut3.cine pozwalają w prosty sposób dopasować kolorystykę nagrania z aparatu α7 IV do materiału filmowego z cyfrowej kamery filmowej VENICE lub kamer Cinema Line, takich jak FX6 i FX3. Natywna czułość podczas filmowania z użyciem krzywych S-Log wynosi ISO 800. Można ją obniżyć o 2 stopnie (ISO 200–640) poniżej normalnego poziomu ISO i w ten sposób do minimum zmniejszyć szumy.
        d79e56ce2863778f234d688de03391e2?fmt=jpeg&wid=378&qlt=85

        S-Cinetone™ — piękna kolorystyka bez wysiłku

        Aparat α7 IV jest zgodny z technologią S-Cinetone, powstałą dzięki doświadczeniu zdobytemu podczas prac nad kamerą CineAlta VENICE. Nadaje ona odcieniom karnacji piękny wygląd, za który powszechnie cenione są kamery Cinema Line: FX9, FX6 i FX3. Zapewnia też naturalne tony ze środka skali, a w rezultacie zdrową kolorystykę skóry, jak również łagodne kolory i atrakcyjne światła. Ponieważ całe przetwarzanie odbywa się w aparacie, łatwo jest wzmocnić ekspresję filmu bez późniejszego przetwarzania.
        bf4ea4ac44b74e0dfac446235d9ef57d?fmt=jpeg&wid=378&qlt=85

        Filmowanie z ręki w trybie Active Mode

        Tryb Active Mode wykorzystuje moduł stabilizacji, czujniki żyroskopowe i zaawansowane algorytmy do bardzo skutecznej optycznej stabilizacji obrazu w aparacie podczas nagrywania filmu. Wydajny procesor obrazu dokładnie określa wymagany poziom kompensacji drgań i zapewnia stabilność filmów we wszystkich formatach, w tym 4K, bez wpływu na małe wymiary i mobilność aparatu α7 IV. Razem z filmem zapisywane są dane z żyroskopu, dlatego jeszcze większą efektywność stabilizacji można uzyskać w postprodukcji, używając programu Catalyst Browse/Prepare.
        571853cfca2e8bbd0623c50f60bf46b2?fmt=jpeg&wid=378&qlt=85

        Pojemny bufor, dostosowany do zdjęć seryjnych i nagrywania

        Zarówno migawka elektroniczna, jak i mechaniczna umożliwiają zdjęcia seryjne z szybkością do 10 kl./s i śledzeniem AF/AE. Najnowszy, wydajny procesor i powiększony bufor umożliwiają szybszy zapis na karty pamięci, dzięki czemu można zrobić ponad 800 zdjęć RAW (nieskompresowanych) + JPEG (łącznie ponad 1600) lub ponad 1000 zdjęć RAW (skompresowanych) + JPEG (łącznie ponad 2000, do zapełnienia karty pamięci). Większa moc obliczeniowa pozwala także zmieniać ustawienia w menu w trakcie zapisu danych na kartę pamięci.
        1cef73b5f670c854804b514798519092?fmt=jpeg&wid=378&qlt=85

        Optyczny, 5-osiowy stabilizator w korpusie — kompensacja o 5,5 stopnia

        W aparat α7 IV wbudowany jest precyzyjny stabilizator obrazu z czujnikami żyroskopowymi. W połączeniu z algorytmami stabilizacji obrazu pozwala on wydłużyć czas otwarcia migawki o 5,5 stopnia i pełniej wykorzystać potencjał 33,0-megapikselowej matrycy. Ta wbudowana w korpus stabilizacja pozwala efektywnie wykorzystywać szeroką gamę obiektywów. Kiedy przycisk spustu migawki jest wciśnięty do połowy, ekran podglądu na żywo wyświetla obraz ze stabilizacją, co jest szczególnie użyteczne dla użytkowników teleobiektywów i obiektywów do makrofotografii. Funkcję tę można łączyć z funkcjami Asysta MF i Powiększenie.
        b21845203d86cc052b8c43faa51fdad3?fmt=jpeg&wid=378&qlt=85

        Oparte na sztucznej inteligencji funkcje Real-time Eye AF i śledzenia w czasie rzeczywistym

        Wyższa moc obliczeniowa procesora BIONZ XR pozwoliła udoskonalić funkcje Real-time Eye AF i śledzenia w czasie rzeczywistym. Dzięki większej efektywności rozpoznawania twarzy o 30% wzrosła dokładność wykrywania oczu. Szybsze przetwarzanie obrazu przynosi lepsze rezultaty, gdy osoba lub zwierzę patrzy w górę, w dół lub w bok. Funkcja śledzenia w czasie rzeczywistym pozwala natomiast wskazać żądany obiekt i powierzyć jego śledzenie aparatowi, zdając się na najnowszy algorytm rozpoznawania obiektów i szybką analizę danych przestrzennych w procesorze obrazu.
        eba075185c86a65865eafd0c37ae2cda?fmt=jpeg&wid=378&qlt=85

        Tryb Real-time Eye AF do zdjęć ptaków — teraz także podczas filmowania

        Funkcja Real-time Eye AF umożliwia obecnie wykrywanie oczu ptaków i ich śledzenie w czasie rzeczywistym nie tylko podczas fotografowania, ale i filmowania. Procesor BIONZ XR stosuje zoptymalizowane algorytmy ustawiania i śledzenia ostrości, by zapewnić ciągłość śledzenia ptaków nawet w locie, gdy trudno jest przewidzieć ich ruchy. Po wskazaniu ptaka, którego chcesz śledzić — siedzącego lub w locie — aparat automatycznie wykryje jego oko i będzie precyzyjnie utrzymywać na nim ostrość.
        52092e3423b08dc87ba53d2e0abad04c?fmt=jpeg&wid=378&qlt=85

        Szybszy, bardziej precyzyjny i dokładniej śledzący system Fast Hybrid AF

        Dzięki połączeniu dwóch technologii AF — z wykrywaniem fazy i wykrywaniem kontrastu — system Fast Hybrid AF dokładnie ustawia ostrość nawet na małe obiekty lub na osoby znajdujące się na nocnym tle. Podczas fotografowania i filmowania 759 pól AF z wykrywaniem fazy gęsto pokrywa około 94% kadru. Oprócz tego aparat wyposażony jest w 425 pól AF z wykrywaniem kontrastu. Najnowszy, bardzo wydajny procesor obrazu analizuje w czasie rzeczywistym duże ilości danych z tych czujników, zapewniając imponujące działanie systemu AF.
        6c63112529b5b1b471021ac2b4f48b44?fmt=jpeg&wid=378&qlt=85

        Funkcja mapy ostrości do wizualizacji głębi ostrości w czasie filmowania

        Nowa funkcja mapy ostrości nakłada informacje o ostrości na podgląd obrazu w czasie rzeczywistym i pokazuje, które fragmenty są ostre, a które nie. Taka wizualizacja głębi ostrości podczas próbnych zdjęć ułatwia dobór idealnego punktu ostrości i głębi ostrości. W rezultacie możesz wykorzystywać niezwykły filmowy potencjał tego aparatu oraz jasne obiektywy do nagrywania imponujących ujęć o małej głębi ostrości.
        22e4eb5c767fb9d9531e7ecacc4b6009?fmt=jpeg&wid=378&qlt=85

        Dotykowa obsługa funkcji systemu AF

        Funkcja „Śledzenie dotykiem” ułatwia posługiwanie się systemem AF podczas fotografowania i filmowania. Pozwala wybrać obiekt, na którym ma być utrzymywana ostrość, przez dotknięcie ekranu LCD, nawet podczas korzystania z wizjera. Ułatwione ustawianie ostrości jest wartością zwłaszcza podczas filmowania w pojedynkę lub z użyciem gimbala, ponieważ pozwala skoncentrować się na komponowaniu ujęć.
        8d61b5658032b3154c52c15ffd3fc9b9?fmt=jpeg&wid=378&qlt=85

        Asysta AF — bezproblemowe przełączanie na ręczną regulację ostrości

        Asysta AF to funkcja zapożyczona z kamery Cinema Line FX6, umożliwiająca bezproblemowe przełączanie automatycznej i ręcznej regulacji ostrości podczas filmowania. Kiedy funkcja ta jest włączona, obracanie pierścienia ostrości tymczasowo wyłącza automatykę ostrości, umożliwiając celowe przeniesienie ostrości na inny obiekt.
        5fb184442a72d53c4351ad37745a2b89?fmt=jpeg&wid=378&qlt=85

        Najnowsze menu zależne od trybu i dostosowywane tylne pokrętło R

        Aparat α7 IV ma osobne menu dla trybów fotografowania i filmowania. Aby ułatwić nawigację, wyświetlane są trzy poziomy menu równocześnie. Do poszczególnych przycisków i pokręteł, w tym nowego, w pełni konfigurowalnego tylnego pokrętła R, można przypisywać oddzielne funkcje służące do fotografowania i filmowania. Dostosowywanie elementów sterujących do wybranego trybu pracy oraz uniwersalność tylnego pokrętła R znacznie usprawniają fotografowanie i filmowanie.
        bbc453f5cac3f55cfdc3f59f635b03ad?fmt=jpeg&wid=378&qlt=85

        Kompensacja „oddychania” — stabilny kąt widzenia podczas zmian ostrości

        α7 IV to pierwszy aparat z serii α, który kompensuje „oddychanie” obiektywu — zjawisko objawiające się zmianami kąta widzenia podczas ustawiania ostrości. Aby zapewnić stały kąt widzenia i umożliwić przejścia ostrości, jakie znamy z filmów, wykorzystano firmową technologię Sony Clear Image Zoom. Kompensację „oddychania” można połączyć z trybem Active Mode, uzyskując stabilny, spójny obraz.
        6efc0e8bd78d5cad1426ddab528570e4?fmt=jpeg&wid=378&qlt=85

        Pokrętło Zdjęcia/Filmy/S&Q do szybkiego wybierania funkcji hybrydowych

        α7 IV to prawdziwy aparat hybrydowy. Za potwierdzenie może służyć dedykowane pokrętło Zdjęcia/Filmy/S&Q do błyskawicznego przełączania między trybami fotografowania i filmowania. Przestawienie pokrętła powoduje zmianę funkcji różnych elementów sterujących, własnych ustawień i zawartości menu. Również ustawienia przysłony i czasu otwarcia migawki są zapamiętywane niezależnie dla trybu filmowania i fotografowania. Można też szybko włączyć tryb S&Q, przeznaczony do filmowania w zwolnionym lub przyspieszonym tempie.
        115f22bdf269d49e29b6b9cd00bc437e?fmt=jpeg&wid=378&qlt=85

        Funkcje łączności ułatwiające udostępnianie i rozpowszechnianie

        Aparat α7 IV jest wyposażony w sprawdzone funkcje łączności przewodowej i bezprzewodowej, ułatwiające udostępnianie i rozpowszechnianie obrazów. Wbudowana w korpus sieć bezprzewodowa obsługuje nie tylko pasmo 2,4 GHz, lecz także 5 GHz, i umożliwia szybkie przesyłanie danych. Przesyłanie plików na serwer FTP może odbywać się w tle, w trakcie zdjęć. Złącze USB Type-C® pozwala przesyłać dane zgodnie ze standardem SuperSpeed USB 10 Gb/s (USB 3.2 Gen 2).
        fc79870f2dea03284ea87464313ee82a?fmt=jpeg&wid=378&qlt=85

        Monitor z regulacją kąta nachylenia zwiększający swobodę podczas zdjęć

        Otwierany na bok, 3,0-calowy, dotykowy monitor LCD o rozdzielczości 1,03 mln pikseli ma dużą jasność i zapewnia dobrą widoczność obrazu w plenerze. Współczynnik kształtu 3:2 pozwala efektywnie wykorzystać powierzchnię wyświetlacza. Dzięki regulacji kąta nachylenia można wygodnie używać aparatu do zdjęć z ręki i na gimbalu, do ujęć znad samej ziemi i autoportretów stylizowanych na filmy dokumentalne.
        4b7de207e80b358c839a46a7d25d4793?fmt=jpeg&wid=378&qlt=85

        Wizjer OLED o wysokiej rozdzielczości — 3,68 mln pikseli (Quad-VGA)

        Rozdzielczość wizjera OLED Quad-VGA w aparacie α7 IV jest około 1,6 razy wyższa niż w modelu α7 III. Pole widzenia wynosi 37,3°, a odległość od oka — aż 23 mm. Wysoka rozdzielczość, lepsza jakość obrazu w wizjerze oraz odporność na zaparowanie i pył (w tym znacznie większa niż w aparacie α7 III odporność na zaparowanie wnętrza) gwarantują wyraźny obraz, wygodny w oglądaniu w różnych warunkach.
        9e5ec7ae4bc2bc206961e4373a69c065?fmt=jpeg&wid=378&qlt=85

        Ciepło pod kontrolą

        Aby umożliwić długotrwałe, ciągłe nagrywanie, firma Sony opracowała specjalny radiator w kształcie litery Σ (sigma), który służy do efektywnego rozpraszania ciepła. Radiator ten, zastosowany też w naszych flagowych modelach, jest wykonany z grafitu — materiału cechującego się znakomitym przewodnictwem cieplnym. Nowa konstrukcja skutecznie odprowadza ciepło na zewnątrz, a przetwornik obrazu, będący głównym źródłem ciepła w aparacie, może swobodnie przemieszczać się w celu stabilizacji obrazu.
        5d9b443f1b658efff68ad0dce945509c?fmt=jpeg&wid=378&qlt=85

        Błyskawiczny streaming na żywo przez łącze USB

        Rozpoczynanie streamingu na żywo jest równie łatwe jak podłączanie komputera przewodem USB. Do wyboru są cztery formaty wyjściowe, w tym 4K, zapewniający najwyższą rozdzielczość. Możesz dobrać konfigurację do aktualnych warunków transmisji i używanych urządzeń, a także skorzystać z funkcji równoczesnego zapisu na wewnętrzny nośnik. Masz więc dużą swobodę i elastyczność w spełnianiu swoich potrzeb.
        6f13b34b3c53213882ae8f1a4885a7db?fmt=jpeg&wid=378&qlt=85

        Pojemne akumulatory Z i system USB Power Delivery

        Aparat α7 IV jest zasilany z akumulatora typu Z o dużej pojemności (NP-FZ100). Współpracuje też z zewnętrznymi źródłami zasilania, takimi jak powerbanki USB i zasilacze sieciowe. Zużycie akumulatora podczas zdjęć w plenerze można spowolnić, podłączając powerbank o dużej pojemności. Aby wydłużyć nagrywanie, do portu USB Type-C® można podłączyć ładowarkę USB lub powerbank zgodny z technologią zasilania USB PD.
        7dd4e2311dd7af1f2747d29b46e1f304?fmt=jpeg&wid=378&qlt=85

        Dwa gniazda na nośniki danych i obsługa kart CFexpress typu A

        Dwa gniazda na nośniki pozwalają kontynuować zdjęcia nawet po zapełnieniu jednej karty pamięci. W obu gniazdach można używać kart SDXC/SDHC UHS-I i UHS-II, a w jednym także wysoko wydajnych kart CFexpress typu A. Karty CFexpress typu A umożliwiają bardzo szybki zapis, dlatego szczególnie dobrze nadają się do szybkich zdjęć seryjnych i nagrywania filmów 4K o wysokiej rozdzielczości i dużej przepływności.
        c8cf0634938e629d255031ce1411445e?fmt=jpeg&wid=378&qlt=85

        Niezawodna, solidna konstrukcja

        Aby aparat α7 IV był maksymalnie niezawodny nawet w trudnych warunkach w plenerze, zwiększyliśmy jego odporność na pył i wilgoć. Ulepszenia konstrukcyjne obejmują dodatkowe (w porównaniu z modelem α7 III) uszczelnienia w miejscach połączeń elementów korpusu i przy pokrywie komory akumulatora, przeprojektowany przycisk blokady obiektywu i dodatkową okładzinę wokół gniazda na obiektyw. Wewnętrzny szkielet oraz górna i przednia ścianka korpusu są wykonane z lekkiego, bardzo sztywnego stopu magnezu, co nadaje konstrukcji dużą wytrzymałość.
        80fdfc189b505541cbc8bdc8a641cec0?fmt=jpeg&wid=378&qlt=85
        Sony
        005886

        Arkusz danych

        Rozmiar matrycy:
        Full Frame
        Rozdzielczość obrazu:
        32.5 megapixeli
        Rozdzielczość video:
        4K
        Typ matrycy:
        CMOS

        Szczegółowe odniesienia

        Obiektyw

        Mocowanie obiektywu Mocowanie typu E

        Przetwornik obrazu

        Współczynnik kształtu obrazu 3:2
        Liczba pikseli (efektywnie) Około 33,0 megapiksela
        Liczba pikseli (całkowita) Około 34,1 megapiksela
        Typ przetwornika Pełnoklatkowy (35,9 × 23,9 mm) przetwornik obrazu CMOS Exmor R
        System ochrony przed kurzem Tak (Powłoka chroniąca przed ładunkami elektrycznymi na filtrze optycznym i mechanizm przesunięcia przetwornika obrazu)

        Zapis (fotografie)

        Format zapisu JPEG (DCF 2.0, Exif 2.32, zgodność z MPF Baseline), HEIF (zgodność z MPEG-A MIAF), RAW (zgodność z formatem Sony ARW 4.0)
        Tryby jakości obrazu RAW (Skompresowany / Z kompresją bezstratną / Nieskompresowany), JPEG (Bardzo wysoka / Wysoka / Standard / Mały rozmiar), HEIF (4:2:0 / 4:2:2) (Bardzo wysoka / Wysoka / Standard / Mały rozmiar), RAW i JPEG, RAW i HEIF
        Efekty zdjęciowe -
        Styl twórczy -
        Profile obrazu Tak (wył. / PP1–PP11) Parametry: poziom czerni, gamma (film, fotografia, S-Cinetone, Cine 1–4, ITU709, ITU709 [800%], S-Log2, S-Log3, HLG, HLG1–3), gamma czerni, zagięcie charakterystyki, tryb koloru, nasycenie, faza koloru, głębia koloru, szczegółowość, kopiowanie, zerowanie
        KREATYWNY WYGLĄD ST, PT, NT, VV, VV2, FL, IN, SH, BW, SE, Własny wygląd (1–6)
        Efekty zdjęciowe Tak
        Funkcje zakresu dynamicznego Wyłączone; optymalizacja zakresu dynamicznego
        Przestrzeń barw Zgodność ze standardem sRGB (z przestrzenią barw sYCC), standardem Adobe RGB i standardem Rec. ITU-R BT.2100 (przestrzeń barw BT.2020).
        14bit RAW Tak

        Zapis (film)

        Format zapisu XAVC S, XAVC HS
        Kompresja filmu XAVC S: MPEG-4 AVC/H.264, XAVC HS: MPEG-H HEVC/H.265
        Format zapisu dźwięku LPCM 2 kan. (48 kHz 16 bitów), LPCM 2 kan. (48 kHz 24 bity), LPCM 4 kan. (48 kHz 24 bity), MPEG-4 AAC-LC 2 kan.
        Przestrzeń barw Zgodność ze standardem Rec. ITU-R BT.2100 (przestrzeń barw BT.2020)
        Efekty zdjęciowe -
        Styl twórczy -
        EFEKT GŁADKIEJ SKÓRY Tak
        Profile obrazu Tak (wył. / PP1–PP11) Parametry: poziom czerni, gamma (film, fotografia, S-Cinetone, Cine 1–4, ITU709, ITU709 [800%], S-Log2, S-Log3, HLG, HLG1–3), gamma czerni, zagięcie charakterystyki, tryb koloru, nasycenie, faza koloru, głębia koloru, szczegółowość, kopiowanie, zerowanie
        KREATYWNY WYGLĄD ST, PT, NT, VV, VV2, FL, IN, SH, BW, SE, Własny wygląd (1–6)
        SYSTEM ZAPISU FILMU (XAVC HS 4K) 3840 × 2160 (4:2:0, 10 bitów, NTSC) (w przybliżeniu): 60p (150 Mb/s / 75 Mb/s / 45 Mb/s), 24p (100 Mb/s / 50 Mb/s / 30 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:0, 10 bitów, PAL) (w przybliżeniu): 50p (150 Mb/s / 75 Mb/s / 45 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów, NTSC) (w przybliżeniu): 60p (200 Mb/s / 100 Mb/s), 24p (100 Mb/s / 50 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów, PAL) (w przybliżeniu): 50p (200 Mb/s / 100 Mb/s)
        SYSTEM ZAPISU FILMU (XAVC S 4K) 3840 × 2160 (4:2:0, 8 bitów, NTSC) (w przybliżeniu): 60p (150 Mb/s), 30p (100 Mb/s / 60 Mb/s), 24p (100 Mb/s / 60 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:0, 8 bitów, PAL) (w przybliżeniu): 50p (150 Mb/s), 25p (100 Mb/s / 60 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów, NTSC) (w przybliżeniu): 60p (200 Mb/s), 30p (140 Mb/s), 24p (100 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów, PAL) (w przybliżeniu): 50p (200 Mb/s), 25p (140 Mb/s)
        SYSTEM ZAPISU FILMU (XAVC S HD) 1920 × 1080 (4:2:0, 8 bitów, NTSC) (w przybliżeniu): 120p (100 Mb/s / 60 Mb/s), 60p (50 Mb/s / 25 Mb/s), 30p (50 Mb/s / 16 Mb/s), 24p (50 Mb/s), 1920 × 1080 (4:2:0, 8 bitów, PAL) (w przybliżeniu): 100p (100 Mb/s / 60 Mb/s), 50p (50 Mb/s / 25 Mb/s), 25p (50 Mb/s / 16 Mb/s); 1920 × 1080 (4:2:2, 10 bitów, NTSC) (w przybliżeniu): 60p (50 Mb/s), 30p (50 Mb/s), 24p (50 Mb/s), 1920 × 1080 (4:2:2, 10 bitów, PAL) (w przybliżeniu): 50p (50 Mb/s), 25p (50 Mb/s)
        SYSTEM ZAPISU FILMU (XAVC S-I 4K) 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów, NTSC) (w przybliżeniu): 60p (600 Mb/s), 30p (300 Mb/s), 24p (240 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów, PAL) (w przybliżeniu): 50p (500 Mb/s), 25p (250 Mb/s)
        SYSTEM ZAPISU FILMU (XAVC S-I HD) 1920 × 1080 (4:2:2, 10 bitów, NTSC) (w przybliżeniu): 60p (222 Mb/s), 30p (111 Mb/s), 24p (89 Mb/s), 1920 × 1080 (4:2:2, 10 bitów, PAL) (w przybliżeniu): 50p (185 Mb/s), 25p (93 Mb/s)
        ZWOLNIONE I PRZYSPIESZONE TEMPO (LICZBA KLATEK NA SEKUNDĘ)  Tryb NTSC: 1, 2, 4, 8, 15, 30, 60, 120 kl./s, tryb PAL: 1, 2, 3, 6, 12, 25, 50, 100 kl./s
        Funkcje filmu Wyświetlanie poziomu dźwięku, regulacja poziomu nagrywania dźwięku, przełącznik PAL/NTSC, nagrywanie plików proxy (1280 × 720 (około 6 Mb/s), 1920 × 1080 (około 9 Mb/s), 1920 × 1080 (około 16 Mb/s)), kod czasowy / bity użytkownika, automatyczne wydłużanie czasu otwarcia migawki, asysta wyświetlania gamma

        Strumieniowa transmisja USB

        FORMAT DANYCH WIDEO MJPEG, YUV420
        ROZDZIELCZOŚĆ WIDEO 3840 × 2160 (15p / 12,5p) / 1920 × 1080 (60p / 50p / 30p / 25p) / 1280 × 720 (30p / 25p)
        FORMAT DANYCH AUDIO LPCM 2 kan. (16 bitów 48 kHz)
        RÓWNOCZESNY ZAPIS WEWNĘTRZNY Tak

        System nagrywania

        Informacje o lokalizacji Łącze ze smartfona Tak
        Nośnik Karta pamięci SD, karta pamięci SDHC (zgodna z UHS-I/II), karta pamięci SDXC (zgodna z UHS-I/II), karta pamięci CFexpress typu A
        Gniazdo na kartę pamięci SLOT1: gniazdo wielofunkcyjne na kartę pamięci SD (zgodną z UHS-I/II) / kartę CFexpress typu A, SLOT2: gniazdo karty pamięci SD (zgodne z UHS-I/II)
        Tryb zapisu na dwie karty pamięci Zapis równoczesny, Sortowanie, Automatyczne przełączanie nośnika, Kopiowanie

        Redukcja szumów

        Redukcja szumów Redukcja szumów przy długich czasach ekspozycji: włączanie/wyłączanie, dostępna przy czasach migawki dłuższych niż 1 s; redukcja szumów przy dużych czułościach ISO: normalna / słaba / wyłączona

        Balans bieli

        Tryby balansu bieli Automatyczny, Światło dzienne, W cieniu, Pochmurnie, Żarówka, Świetlówka, Lampa błyskowa, Podwodne, Temperatura barwowa (od 2500 do 9900K) i filtr barwny, Własny
        BLOKADA WYKRYWANIA AWB  Tak (spust migawki do połowy / zdjęcia seryjne / wył.)

        Ostrość

        Sposób nastawiania ostrości Szybki, hybrydowy system AF (AF z detekcją fazy/AF z detekcją kontrastu)
        Czujnik ostrości Przetwornik CMOS Exmor R™
        Pola ostrości Pełna klatka 35 mm: 759 pól (AF z wykrywaniem fazy), tryb APS-C z obiektywem FF: 713 pól (AF z wykrywaniem fazy), z obiektywem APS-C: 575 pól (AF z wykrywaniem fazy) / 425 pól (AF z wykrywaniem kontrastu)
        Zakres czułości ostrości Od –4 EV do 20 EV (przy odpowiedniku ISO 100, obiektyw F2.0)
        Tryb ostrości Automatyczny AF (AF-A), pojedynczy AF (AF-S), ciągły AF (AF-C), DMF (bezpośrednia ręczna regulacja ostrości), ręczna regulacja ostrości
        Strefa wyznaczania ostrości Szeroki, strefa, środek, punktowy, rozszerzany punktowy, śledzenie
        EYE AF [Fotografie] Człowiek (wybór lewego/prawego oka) / Zwierzę (wybór lewego/prawego oka) / Ptak, [Filmy] Człowiek (wybór lewego/prawego oka) / Zwierzę (wybór lewego/prawego oka) / Ptak
        Inne funkcje Przewidywanie ostrości, blokada ostrości, czułość śledzenia AF (fotografie), czułość zmian obiektu AF (filmy), szybkość przejścia AF (filmy), przełączanie pionowego/poziomego obszaru AF, rejestracja obszaru AF, cyrkulacja punktu ostrości, mapa ostrości (film), asysta AF (film)
        Światło wspomagające autofokus (AF Illuminator) Tak (z wbudowanej diody LED)
        Zasięg światła wspomagającego AF Około 0,3 m – około 3,0 m (z obiektywem FE 28–70 mm F3.5–5.6 OSS)
        Sposób nastawiania ostrości pilotem LA-EA3 (sprzedawany oddzielnie) Detekcja fazy

        Ekspozycja

        Typ pomiaru Pomiar z wykorzystaniem 1200 stref
        Czujnik pomiarowy Przetwornik CMOS Exmor R™
        Zakres czułości pomiaru EV-3 – EV20 (przy odpowiedniku ISO100, z założonym obiektywem F2,0)
        Tryb pomiaru Wielosegmentowy, centralnie ważony, punktowy (standardowy/duży), średnia z całego ekranu, światła
        Kompensacja ekspozycji ±5,0 EV (do wyboru krok 1/3 EV i 1/2 EV)
        Bracketing ekspozycji Bracket: seryjny, Bracket: pojedynczy, do wyboru 3/5/9 klatek. (Światło zastane, Światło z lampy błyskowej)
        Pamięć ekspozycji (AE Lock) Blokowana po wciśnięciu do połowy spustu migawki. Dostępna za pośrednictwem przycisku pamięci AE. (Włączanie/wyłączanie/automatyczna)
        Tryby ekspozycji [Fotografie] Inteligentna automatyka (Auto), automatyka programowa (P), preselekcja przysłony (A), preselekcja czasu migawki (S), ręczne nastawianie ekspozycji (M), [Filmy] Inteligentna automatyka (Auto), automatyka programowa (P), preselekcja przysłony (A), preselekcja czasu migawki (S), ręczne nastawianie ekspozycji (M), tryb elastycznej ekspozycji, [Zwolnione i przyspieszone tempo] Inteligentna automatyka (Auto), automatyka programowa (P), preselekcja przysłony (A), preselekcja czasu migawki (S), ręczne nastawianie ekspozycji (M), tryb elastycznej ekspozycji
        Czułość ISO (zalecany wskaźnik ekspozycji) Fotografie: ISO 100–51 200 (wartości ISO od 50 do 204 800 można nastawiać jako rozszerzony zakres ISO), automatyczna (ISO 100–12 800, możliwość wyboru górnej/dolnej granicy), filmy: odpowiednik ISO 100–51 200 (wartości ISO do 102 400 można nastawiać jako rozszerzony zakres ISO), automatyczna (ISO 100–12 800, możliwość wyboru górnej/dolnej granicy)
        Fotografowanie bez migotania Tak
        Tryby tematyczne -

        Wizjer

        Typ wizjera Wizjer elektroniczny 1,3 cm (typ 0,5″) (Quad-VGA OLED)
        Liczba punktów 3 686 400 punktów
        Pokrycie kadru 100%
        Powiększenie Około 0,78× (obiektyw 50 mm nastawiony na nieskończoność, –1 m<sup>–1</sup>)
        Regulacja dioptrii Od –4,0 do +3,0 m<sup>–1</sup>
        Odległość od oka Około 23 mm od soczewki wizjera, 18,5 mm od ramki wizjera przy –1 m<sup>–1</sup> (norma Camera & Imaging Products Association)
        FUNKCJA WYŚWIETLANIA Histogram, podgląd w czasie rzeczywistym efektów korekt, poziomica cyfrowa, siatka linii, sprawdzanie ostrości, zarys MF, zebra, znacznik filmu, korekta wyświetlania przy nagrywaniu
        Wybór liczby klatek na sekundę w wizjerze STD 60 kl./s / HI 120 kl./s

        Ekran LCD

        Typ monitora "7,5 cm (3,0""), TFT"
        Liczba punktów 1 036 800 punktów
        Panel dotykowy Tak
        Regulacja jasności Ręczna (5 ustawień od -2 do +2), tryb słonecznej pogody
        Regulacja kąta Kąt otwarcia: około 176°, kąt obrotu: około 270°.
        Powiększanie obrazu przy nastawianiu ostrości Tak, funkcja Powiększenie (pełna klatka 35 mm: 5,5×, 11,0×; APS-C: 3,7×, 7,3×)

        Inne funkcje

        PlayMemories Camera Apps™ -
        Clear Image Zoom Fotografie: około 2x, filmy: 1,5x (4K), około 2x (HD)
        Rozpoznawanie twarzy Tryby: Priorytet twarzy/oka w trybie AF, priorytet twarzy w trybie wielosegmentowym, priorytet zarejestrowanych twarzy
        Samowyzwalacz do autoportretów -
        Inne -

        Migawka

        Typ Sterowana elektronicznie, o przebiegu pionowym, szczelinowa
        Typ migawki Migawka mechaniczna / migawka elektroniczna
        Czas otwarcia migawki Fotografie: od 1/8000 do 30 s i B, filmy (tryb NTSC): od 1/8000 do 1/4 (co 1/3 stopnia); do 1/60 w trybie automatycznym (do 1/30 w trybie automatycznego wydłużania czasu otwarcia migawki); filmy (tryb PAL): od 1/8000 do 1/4 (co 1/3 stopnia), do 1/50 w trybie automatycznym (do 1/25 w trybie automatycznego wydłużania czasu otwarcia migawki)
        Synchronizacja z lampą błyskową Szybkość 1/250 s (pełna klatka 35 mm), 1/320 s (APS-C)
        Elektroniczny pierwszy przebieg kurtyny Tak (włączanie/wyłączanie)
        Cicha praca Tak (włączanie/wyłączanie)

        Stabilizacja obrazu

        Typ Mechanizm przesunięcia przetwornika obrazu z 5–kierunkową kompensacją (kompensacja zależy od parametrów obiektywu)
        Efekt kompensacji 5,5 stopnia (norma Camera & Imaging Products Association. Tylko pochylenie/odchylenie. Przy zamontowanym obiektywie Planar T* FE 50 mm F1.4 ZA. Redukcja szumów przy długiej ekspozycji: wyłączona.)

        Kontrola błysku

        Sterowanie Przedbłysk TTL
        Kompensacja mocy błysku +/- 3,0 EV (przełączanie kroku między 1/3 lub 1/2 EV)
        Tryby pracy lampy błyskowej Wyłączona, automatyczna, błysk wypełniający, synchronizacja z długimi czasami ekspozycji, synchronizacja z drugim przebiegiem kurtyny, osłabianie efektu czerwonych oczu (włączanie/wyłączanie), bezprzewodowa, synchronizacja z krótkimi czasami ekspozycji
        Czas ładowania -
        Współpraca z lampą zewnętrzną Lampa błyskowa do systemu Sony α zgodna ze stopką Multi Interface, możliwość użycia adaptera stopki do podłączania lamp wyposażonych w stopkę z automatyczną blokadą
        Blokada mocy błysku Tak
        Sterowanie bezprzewodowe Tak (sygnał świetlny w trybach: błysk wypełniający, synchronizacja z długim czasem ekspozycji, synchronizacja z krótkimi czasami ekspozycji / sygnał radiowy w trybach: błysk wypełniający, błysk zamykający, synchronizacja z długim czasem ekspozycji, synchronizacja z krótkimi czasami ekspozycji)

        Mechanizm

        Tryby zapisu Pojedynczy, ciągły (do wyboru Hi+/Hi/Mid/Lo), samowyzwalacz, samowyzwalacz (ciągły), bracketing (ciągły, pojedynczy, balans bieli, DRO)
        Szybkość ciągłego zapisu (przybliżona wartość maks.) Zdjęcia seryjne: Hi+: 10 kl./s, Hi: 8 kl./s, Mid: 6 kl./s, Lo: 3 kl./s
        Liczba kadrów do zarejestrowania (przybliżona) JPEG Bardzo wysoka L: ponad 1000 klatek, JPEG Wysoka L: ponad 1000 klatek, JPEG Standardowa L: ponad 1000 klatek, RAW: ponad 1000 klatek, RAW i JPEG: ponad 1000 klatek, RAW (Z kompresją bezstratną): ponad 1000 klatek, RAW (Z kompresją bezstratną) i JPEG: ponad 1000 klatek, RAW (Nieskompresowany): ponad 1000 klatek, RAW (Nieskompresowany) i JPEG: 828 klatek
        Samowyzwalacz Opóźnienie 10 s / 5 s / 2 s / samowyzwalacz seryjny / samowyzwalacz z bracketingiem
        Funkcja Pixel Shift Multi Shooting -

        Odtwarzanie

        Przechwytywanie zdjęć Tak

        Interfejs

        Złącze komputerowe Pamięć masowa / MTP
        Złącze Multi Terminal / Micro USB Tak
        Bluetooth® Tak (standard Bluetooth 4.1 (pasmo 2,4 GHz))
        Stopka Multi Interface Tak (z cyfrowym interfejsem dźwiękowym)
        Gniazdo mikrofonu Tak (mini jack stereo 3,5 mm)
        Złącze do synchronizacji -
        Gniazdo słuchawkowe Tak (mini jack stereo 3,5 mm)
        Złącze uchwytu do zdjęć w układzie pionowym Tak
        Złącze LAN -
        FUNKCJE Przesyłanie na serwer FTP (sieć przewodowa (USB-LAN), sterowanie przez USB, Wi-Fi), wyświetlanie na smartfonie, zdalne sterowanie za pomocą smartfona, sterowanie z komputera, BRAVIA Sync (Control for HDMI), PhotoTV HD

        Dźwięk

        Mikrofon Wbudowany, stereofoniczny
        Głośnik Wbudowany, monofoniczny

        Drukowanie

        Obsługiwane standardy Exif Print, Print Image Matching III

        Funkcja użytkownika

        Typ Ustawienia przycisków użytkownika, Moje menu, ustawienia „Moje pokrętło”, zapis własnych ustawień, ustawienia programowalne (9 zestawów w korpusie / 12 zestawów na karcie pamięci)

        Kompensacja cech obiektywu

        Ustawienie Winietowanie, aberracja chromatyczna, dystorsja, „oddychanie” (film)

        Zasilanie

        Dostarczany akumulator Jeden akumulator NP-FZ100
        Ładowanie wewnętrznego akumulatora Tak (dotyczy złącza USB Type-C. Zgodność z technologią USB Power Delivery)
        Zasilanie przez łącze USB Tak (dotyczy złącza USB Type-C. Zgodność z technologią USB Power Delivery)

        Inne

        Temperatura w środowisku pracy 0–40℃

        Wymiary i waga

        Waga (z dostarczonym akumulatorem i kartą pamięci) Około 658 g
        Wymiary (szer. x wys. x gł.) Około 131,3 × 96,4 × 79,8 mm; około 131,3 × 96,4 × 69,7 mm (od uchwytu do monitora)

        1.jpg

        Łącznik między obrazem a wyobraźnią

        Koncepcja One Mount otwiera dostęp do najbardziej zaawansowanych technologii przetwarzania obrazu Sony poprzez uniwersalny system mocowania typu E, łączący uniwersalne korpusy z obiektywami, format pełnoklatkowy z APS-C, fotografie z filmami i amatorów z zawodowcami.



        Koncepcja One Mount z uniwersalnym bagnetem typu E.

        Kompaktowy i lekki system mocowania typu E łączy formaty APS-C i pełnoklatkowy, aparaty bezlusterkowe α i kamery profesjonalne, proste urządzenia ze sprzętem wysokiej klasy. Umożliwia użycie obiektywów do pełnej klatki na korpusach APS-C, a nawet montowanie obiektywów z mocowaniem typu E na kamerach profesjonalnych. 2.jpg


        Mocowanie typu E — olbrzymi, drzemiący potencjał.

        Zintegrowana konstrukcja stworzona z myślą o przyszłości

        Kompleksowe projektowanie z wykorzystaniem algorytmów z korpusu zapewnia szybką i dokładną pracę systemu AF, szybkość fotografowania i wydajną stabilizację obrazu. Zaawansowana konstrukcja optyczna połączona z bardzo wysoką rozdzielczością korpusów gwarantuje wyjątkową ostrość.

        3.jpg

        Do fotografowania i filmowania

        Obiektywy z mocowaniem typu E różnią się od innych systemów tym, że uwzględniają specyfikę filmowania. Zaawansowane algorytmy AF i siłowniki gwarantują niezawodne i płynne ustawianie ostrości przez aparat lub kamerę Sony. Osłabiane są typowe problemy, jak niestabilność kąta widzenia czy przesunięcie osi. Ułatwieniem przy filmowaniu jest też bezgłośna regulacja przysłony.

        4.jpg


        Nieograniczone możliwości

        System mocowania typu E otwiera przed fotografami i filmowcami niezliczone możliwości. Pozwala swobodnie przełączać się między formatem APS-C i pełnoklatkowym, nagrywać ujęcia na wideoblog obiektywami do codziennego użytku lub zamontować na kamerze superteleobiektyw w celu sfilmowania dzikiej przyrody.


        5.jpg


        Obiektywy Sony z mocowaniem typu E

        E PZ 10–20mm F4 G

        SELP1020G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Obiektyw superszerokokątny typu G z elektryczną regulacją zoomu
        • Kompaktowy i bardzo poręczny

        E 15mm F1.4 G

        SEL15F14G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny G
        • Stała maksymalna przysłona F1.4

        E 11mm F1.8

        SEL11F18
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw superszerokokątny do fotografowania i filmowania
        • Małe wymiary i lekka konstrukcja

        FE 70–200mm F2.8 GM OSS II

        SEL70200GM2
        • FE 70–200 mm F2.8 GM OSS II
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw zmiennoogniskowy typu G Master
        • Stała maksymalna przysłona F2.8

        FE 14mm F1.8 GM

        SEL14F18GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw superszerokokątny G Master F1.8
        • Zwartość, lekkość i wysoka rozdzielczość na miarę jakości G Master

        FE 24mm F2.8 G

        SEL24F28G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny typu G
        • Wysoka jakość obrazu z intuicyjnego w użyciu, starannie wykonanego obiektywu

        FE 40mm F2.5 G

        SEL40F25G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy typu G
        • Wysoka jakość obrazu z intuicyjnego w użyciu, starannie wykonanego obiektywu

        FE 50mm F1.2 GM

        SEL50F12GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Obiektyw standardowy F1.2 G Master z dużym otworem przysłony
        • Małe wymiary, niezwykła szybkość i charakterystyczna dla serii G Master rozdzielczość i efekt bokeh

        FE 35mm F1.4 GM

        SEL50F12GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Obiektyw standardowy F1.2 G Master z dużym otworem przysłony
        • Małe wymiary, niezwykła szybkość i charakterystyczna dla serii G Master rozdzielczość i efekt bokeh

        FE 35mm F1.4 GM

        SEL35F14GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny G Master F1.4
        • Lekka i zwarta konstrukcja zapewniająca poręczność i wygodę

        FE C 16–35mm T3.1

        SELC1635G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny z serii Cinema Lens
        • Zaawansowane parametry optyczne, wygoda użycia i inteligentne funkcje do zdjęć

        FE 28–60mm F4–5.6

        SEL2860
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy
        • Lekka i zwarta konstrukcja

        FE 12–24mm F2.8 GM

        SEL1224GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw superszerokokątny G Master
        • Stała maksymalna przysłona F2.8

        FE 20mm F1.8 G

        SEL20F18G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Obiektyw superszerokokątny
        • Niewielki obiektyw stałoogniskowy 20 mm F1.8

        E 16-55mm F2.8 G

        SEL1655G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Kompaktowy obiektyw typu G F2.8 APS-C o standardowym zoomie
        • Wysoka rozdzielczość w całym zakresie zoomu nawet przy F2.8

        E 70-350mm F4.5-6.3 G OSS

        SEL70350G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Super-teleobiektyw typu G z 5-krotnym zoomem
        • Wysoka rozdzielczość i niewielka obudowa

        FE 35mm F1.8

        SEL35F18F
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Obiektyw szerokokątny
        • Szybki, niewielki, lekki

        FE 200-600mm F5.6-6.3 G OSS

        SEL200600G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Superteleobiektyw zmiennoogniskowy typu G
        • Duża rozdzielczość w całym zakresie ogniskowych

        FE 600mm F4 GM OSS

        SEL600F40GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Superteleobiektyw G Master z dużą przysłoną
        • Niewiarygodna szybkość, wyjątkowa rozdzielczość G Master i efekt bokeh

        FE 135mm F1.8 GM

        SEL135F18GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw stałoogniskowy F1.8 G Master
        • Niesamowita rodzielczość, efekt bokeh i najwyższej klasy autofocus

        FE 24mm F1.4 GM

        SEL24F14GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Obiektyw szerokokątny G Master o rozdzielczości F1.4
        • Niezwykła rozdzielczość F1.4 w ruchomym obiektywie stałoogniskowym

        FE 400mm F2.8 GM OSS

        SEL400F28GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Superteleobiektyw G Master z dużą przysłoną
        • Niewiarygodna szybkość, wyjątkowa rozdzielczość G Master i efekt bokeh

        E 18-135mm F3.5-5.6 OSS

        SEL18135
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy 7,5x
        • Lekka i zwarta konstrukcja

        FE 24-105mm F4 G OSS

        SEL24105G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy G Lens
        • Stała maksymalna przysłona F4

        FE 12-24mm F4 G

        SEL1224G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw superszerokokątny G Lens.
        • Wysoka rozdzielczość i niewielka obudowa

        FE 16-35mm F2.8 GM

        SEL1635GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G Master
        • Wysoka rozdzielczość i atrakcyjny efekt rozmycia tła (bokeh)

        Super teleobiektyw 100-400mm z zoomem G Master

        SEL100400GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Superteleobiektyw G Master
        • Wysoka rozdzielczość

        FE 100mm F2.8 STF GM OSS

        SEL100F28GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw stałoogniskowy G Master
        • Apodyzacyjny element optyczny zapewnia wspaniały bokeh

        FE 85mm F1.8

        SEL85F18
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw stałoogniskowy
        • Świetny wybór do codziennego fotografowania

        E PZ 18–110mm F4 G OSS

        SELP18110G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C (Super 35mm)
        • Standardowy obiektyw zmiennoogniskowy typu G Lens z elektryczną regulacją
        • Niezwykła funkcjonalność

        FE 50mm F2.8

        SEL50M28
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Standardowy makroobiektyw 1:1
        • Kompaktowa i lekka konstrukcja

        Planar T* FE 50mm F1.4 ZA

        SEL50F14Z
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy ZEISS o jasności F1,4
        • Powłoka ZEISS T* osłabiająca odblaski i „duszki”
        • 11-listkowa kołowa przysłona zapewniająca płynne rozmycie tła

        FE 50mm F1.8

        SEL50F18F
        • Kompaktowy, lekki i wygodny w przenoszeniu
        • Maksymalny otwór przesłony F1.8 ułatwia fotografowanie w trudnym oświetleniu
        • 7-listkowa przysłona kołowa zapewnia piękny wygląd nieostrych fragmentów

        FE 70-300mm F4.5-5.6 G OSS

        SEL70300G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw zmiennoogniskowy Sony G
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot

        Telekonwerter 2×

        SEL20TC
        • Telekonwerter 2x
        • Mocowanie typu E

        Telekonwerter 1,4x

        SEL14TC
        • Telekonwerter 1,4x
        • Mocowanie typu E

        FE 70–200mm F2.8 GM OSS

        SEL70200GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw zmiennoogniskowy typu G Master
        • Stała maksymalna przysłona F2.8

        FE 24–70mm F2.8 GM

        SEL2470GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy G Master
        • Wyjątkowa rozdzielczość i szczegółowość

        FE 85mm F1.4 GM

        SEL85F14GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw stałoogniskowy G Master
        • Wyjątkowe szczegóły i bokeh – w jednym obiektywie

        FE PZ 28–135mm F4 G OSS

        SELP28135G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy G Lens
        • Do nagrywania filmów o profesjonalnej jakości

        Vario-Tessar T* FE 16–35mm F4 ZA OSS

        SEL1635Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny Zeiss®
        • Stała maksymalna przysłona F4

        SEL28F20/SEL28F20FEC/SEL28F20UWC

        FE 28mm F2
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Wygodny, stałoogniskowy obiektyw szerokokątny
        • Możliwość nabycia dodatkowych konwerterów przeznaczonych specjalnie do tego modelu

        Distagon T* FE 35mm F1.4 ZA

        SEL35F14Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Maksymalna przysłona F1.4
        • Maksymalna rozdzielczość na środku kadru i przy brzegach

        FE 24–240mm F3.5–6.3 OSS

        SEL24240
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Minimalna ogniskowa 24 mm — szeroki kąt widzenia
        • Zoom 10x

        FE 90mm F2.8 Macro G OSS

        SEL90M28G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw Sony typu G przeznaczony do makrofotografii
        • Wysoka rozdzielczość i atrakcyjny wygląd nieostrych fragmentów

        FE 70 – 200mm F4 G OSS

        SEL70200G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw zmiennoogniskowy Sony G
        • Stała maksymalna przysłona F4

        E 55 – 210mm F4.5-6.3 OSS

        SEL55210
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Teleobiektyw zmiennoogniskowy
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot

        Vario-Tessar® T* FE 24 – 70mm F4 ZA OSS

        SEL2470Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy Zeiss®
        • Stała maksymalna przysłona F4

        FE 28 – 70mm F3.5-5.6 OSS

        SEL2870
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot

        Sonnar T* FE 35mm F2.8 ZA

        SEL35F28Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy Zeiss®
        • Bardzo zwarta i kompaktowa konstrukcja

        Sonnar T* FE 55 mm F1.8 ZA

        SEL55F18Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy Zeiss®
        • Dziewięciolistkowa przysłona kołowa

        E PZ 18 – 105mm F4 G OSS

        SELP18105G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy G Lens
        • Elektryczna regulacja zoomu — doskonała do nagrywania filmów

        Vario-Tessar® T* E 16 – 70mm F4 ZA OSS

        SEL1670Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy Zeiss®
        • Stała maksymalna przysłona F4

        E PZ 18 — 200mm F3.5-6.3 OSS

        SELP18200
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Szeroki zakres zoomu
        • Elektryczna regulacja zoomu — doskonała do nagrywania filmów

        E 20mm F2.8

        SEL20F28
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny
        • Mały obiektyw typu „naleśnik”

        E 35mm F1.8 OSS

        SEL35F18
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy
        • Bardzo zwarta i kompaktowa konstrukcja

        E PZ 16 — 50mm F3.5-5.6 OSS

        SELP1650
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy
        • Elektryczna regulacja zoomu — doskonała do nagrywania filmów

        E 10 – 18mm F4 OSS

        SEL1018
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot

        E 18–200mm F3.5–6.3 OSS LE

        SEL18200LE
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Szeroki zakres zoomu
        • Małe wymiary i niewielka waga

        E 50mm F1.8 OSS

        SEL50F18
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy
        • Duża jasność (F1.8) i gładkie rozmycie nieostrych fragmentów

        Sonnar T* E 24mm F1.8 ZA

        SEL24F18Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny Zeiss®
        • Dokładna reprodukcja szczegółów w ciemnych fragmentach

        E 30mm F3.5 Macro

        SEL30M35
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Obiektyw do makrofotografii
        • Współczynnik powiększenia 1:1 i nastawianie ostrości z odległości od 9,5 cm

        E 18 – 55mm F3.5-5.6 OSS

        SEL1855
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot

        E 16mm F2.8

        SEL16F28
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny
        • Mały obiektyw typu „naleśnik”

        E 18 – 200mm F3.5-6.3 OSS

        SEL18200
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Szeroki zakres zoomu
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot