Canon EOS R7 + ob RF-S 18-150mm f/3.5-6.3 IS STM | Zadzwoń Po Rabat
      Canon EOS R7 + ob RF-S 18-150mm f/3.5-6.3 IS STM | Zadzwoń Po Rabat
      Canon EOS R7 + ob RF-S 18-150mm f/3.5-6.3 IS STM | Zadzwoń Po Rabat
      Canon EOS R7 + ob RF-S 18-150mm f/3.5-6.3 IS STM | Zadzwoń Po Rabat
      Canon EOS R7 + ob RF-S 18-150mm f/3.5-6.3 IS STM | Zadzwoń Po Rabat
      Canon EOS R7 + ob RF-S 18-150mm f/3.5-6.3 IS STM | Zadzwoń Po Rabat
      Canon EOS R7 + ob RF-S 18-150mm f/3.5-6.3 IS STM | Zadzwoń Po Rabat

      Canon EOS R7 + ob RF-S 18-150mm f/3.5-6.3 IS STM | Zadzwoń Po Rabat

      7 449,00 zł
      7 997,00 zł
      Zniżka 6,85%
      Brutto

      Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją: 7 449,00 zł 0%

      Wysyłka do 24 godzin.
      Produkt dostępny!
      006894 | EAN: 4549292185553 | MPN (kod producenta): 5137C019

      00
      Dni
      :
      00
      Godz.
      :
      00
      min
      :
      00
      Sek
      ILOŚĆ

      Kalkulator Grenke

      Zadaj pytanie o produkt opiekunowi marki:

      • Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22, sklep@beiks.pl

      • Salon Warszawa: +48 22 891 13 73, wawa@beiks.pl

      Write your review

      Salon
      Kraśnik:

      (81) 825-97-22

      sklep@beiks.pl


      Salon
      Warszawa:

      (22) 891-13-73

      wawa@beiks.pl

        Aparat cyfrowy Canon EOS R7 z obiektywem RF-S 18-150mm f/3.5-6.3 IS STM

        Nowy aparat Canon EOS R7 to zaawansowany, hybrydowy aparat bezlusterkowy. Idealny do uwieczniania wyjątkowych chwil. Aparat oferuje 30 klatek na sekundę (w migawce elektronicznej) albo 15 klatek na sekundę (w migawce mechanicznej). Rejestracja wideo w 4K/30p (przez nadpróbkowanie z obrazu 7K).


        Canon EOS R7 z obiektywem Canon RF-S 18-150mm to innowacje systemu EOS R w połączeniu z matrycą APS-C

        Aparat fotograficzny EOS R7 ma matrycę APS-C, dzięki czemu obiektywy zapewniają 1,6 raza większy zasięg teleobiektywu w porównaniu z taką samą ogniskową w aparacie pełnoklatkowym. Poczujesz się, jakbyś był tuż obok fotografowanego obiektu, dzięki czemu uchwycisz wypełniające cały kadr portrety zwierząt i zrobisz efektowne, pełne dynamiki zdjęcia.


        Autofokus nowej generacji Sztuczna inteligencja oparta na technologii uczenia głębokiego oraz rozpoznawanie obiektów

        Aparat EOS R7 ma technologię sztucznej inteligencji opartą na uczeniu głębokim oraz technologię iTR AF, które są dostępne również w aparatach EOS R3, EOS R5 i EOS R6. Oznacza to, że może rozpoznawać ludzi, zwierzęta i pojazdy oraz utrzymywać ich wyostrzenie niezależnie od tego, w którym miejscu kadru się znajdują.


        Jeszcze lepsza stabilizacja obrazu Siedem stopni ochrony przed drganiami aparatu

        Wyobraź sobie, że możesz robić zdjęcia z długim czasem naświetlania z ręki i celowo rozmywać ruchome obiekty bez korzystania ze statywu. Możesz także rejestrować niezwykle płynne filmy, chodząc z aparatem. Wbudowany stabilizator obrazu (IBIS) w aparacie EOS R7 otwiera nowe obszary kreatywności i może skłonić do ponownego przemyślenia sposobu korzystania z aparatu.


        Stabilny obraz nawet wtedy, gdy się poruszasz

        System IBIS aparatu współpracuje z optycznym stabilizatorem obrazu występującym w wiele naszych obiektywach RF. Dzięki niezwykle szybkiej komunikacji uchwytu RF oraz dużej szerokości fizycznej możliwe jest uzyskanie 5-osiowej stabilizacji o skuteczności do 7 stopni w przypadku obiektywu RF-S 18-150mm F3.5-6.3 IS STM oraz nawet 8 stopni w przypadku innych obiektywów RF. Umożliwia to rejestrowanie stabilnego, pozbawionego efektów drgań aparatu obrazu z długim czasem naświetlania.

        W przypadku fotografowania z obiektywami innymi niż typu IS (np. jasnymi obiektywami stałoogniskowymi) szerokie mocowanie obiektywu w systemie EOS-R pozwala systemowi IBIS w aparacie EOS R7 zapewniać skuteczną stabilizację aparatu.


        Szybkość i wydajność, które Cię zachwycą

        Idealny moment fotograficzny może trwać zaledwie ułamki sekund, dlatego zaprojektowaliśmy aparat EOS R7 z myślą o wyjątkowej szybkości. Rejestruj pliki RAW, JPEG i HEIF z szybkością do 15 kl./s – lub do 30 kl./s z użyciem cichej migawki elektronicznej – z ciągłą regulacją AF i AE. Największa szybkość migawki elektronicznej (1/16 000 s) pozwala uchwycić szczegóły, których często nie dostrzega nieuzbrojone oko.


        Najnowszy standard jakości obrazu. Zdjęcia i filmy, które przekraczają oczekiwania

        Niezależnie od tego, czy robisz zdjęcia, czy nagrywasz filmy, matryca CMOS o rozdzielczości 32,5 megapiksela i procesor DIGIC X w aparacie EOS R7 zapewniają niesamowite rezultaty. Zalety techniczne systemu EOS R w połączeniu z naszą wiedzą w zakresie optyki i projektowania matryc zapewniają lepszą jakość obrazu niż dotychczas.


        Jakość obrazu przekraczająca oczekiwania

        Dzięki maksymalnej czułości ISO 32 000 zdjęcia są pełne szczegółów i kolorów, a ponadto mają szeroki zakres dynamiczny – nawet w słabym świetle. Bardzo wysoką jakość materiału wideo 4K można uzyskać przez nadpróbkowanie sygnału wyjściowego o rozdzielczości 7K. Z kolei profil Canon Log 3 zapewnia szeroki zakres dynamiki i umożliwia skuteczniejszą edycję nagrań.


        matrycy

        Aparat EOS R7 ma matrycę APS-C, dzięki czemu obiektywy cechują się większym zasięgiem teleobiektywu w porównaniu z taką samą ogniskową w aparacie pełnoklatkowym. Mniejszy format matrycy sprawia również, że aparat EOS R7 jest bardziej mobilny – sprawdza się doskonale podczas wyjazdów przyrodniczych, fotografowania pokazów lotniczych czy rejestrowania dynamicznych wydarzeń sportowych.


        Integracja i rozbudowa

        Jeśli chodzi o obiektywy, z aparatem EOS R7 można używać wszystkich dostępnych modeli EF i EF-S – po założeniu odpowiedniego adaptera mocowania firmy Canon. Obiektywy będą działać w taki sam sposób, a może nawet lepiej – wszystko dzięki większej funkcjonalności systemu EOS R.

        Aparat EOS R7 można dostosować do własnych potrzeb. Konfigurowane pokrętła i przyciski uzupełniają niestandardowe tryby fotografowania i programowalny ekran Moje menu.


        Udostępniaj, wysyłaj, transmituj i przetwarzaj

        Aparat EOS R7 obsługuje różne opcje łączności. Może współpracować ze smartfonem, z tabletem lub z komputerem za pośrednictwem aplikacji Canon Camera Connect. Łącze Bluetooth o niskim poborze mocy utrzymuje połączenie z urządzeniem przenośnym, dzięki czemu możesz przeglądać, pobierać i udostępniać zdjęcia i filmy w pełnym lub zmniejszonym rozmiarze za pośrednictwem sieci Wi-Fi – niezależnie od tego, gdzie aktualnie przebywasz. Model EOS R7 idealnie współpracuje z iPhone’em11, więc można te urządzenia podłączyć za pomocą kabla USB-C.

        Udostępniaj swoim obserwatorom w mediach społecznościowych ekscytujące wydarzenia na bieżąco lub wysyłaj zdjęcia bezpośrednio do klienta, jeśli pracujesz zawodowo. Aparat EOS R7 umożliwia nawet transmisję wideo na żywo w serwisie YouTube.
        50267.jpg


        Canon
        006894

        Arkusz danych

        Rozmiar matrycy:
        APS-C
        Rozdzielczość obrazu:
        32.5 megapixeli
        Rozdzielczość video:
        4K
        Typ matrycy:
        CMOS

        Szczegółowe odniesienia

        Matryca światłoczuła

        • Typ
          W przybliżeniu Matryca CMOS (APS-C) 22,3 × 14,8 mm
        • Efektywna liczba pikseli
          32,5 megapiksela
        • Łączna liczba pikseli
          34,4 megapiksela
        • Format obrazu
          3:2
        • Filtr dolnoprzepustowy
          Wbudowany/stały
        • Czyszczenie matrycy
          Wbudowany system czyszczący EOS
        • Typ filtra kolorowego
          Kolor podstawowy
        • Matrycowy stabilizator obrazu
          Tak, do 8 stopni w zależności od użytego obiektywu1.
          Siedem stopni w przypadku używania obiektywu RF-S 18-150mm F3.5-6.3 IS STM3

        Procesor obrazu

        • Typ
          DIGIC X

        Obiektyw

        • Mocowanie obiektywu
          RF (natywna obsługa obiektywów RF i RF-S)
          Obiektywy EF i EF-S można zamontować za pomocą adaptera mocowania EF-EOS R, adaptera mocowania EF-EOS R z pierścieniem regulacji lub adaptera mocowania EF-EOS R z uchwytem filtra wsuwanego
          Obiektywy EF-M nie są zgodne
        • Ogniskowa
          Odpowiednik ogniskowej obiektywu 1,6x w przypadku obiektywów RF/RF-S i EF/EF-S
        • Stabilizator obrazu
          Obsługiwany, w połączeniu z matrycowym stabilizatorem obrazu

        Regulacja ostrości

        • Typ
          Dual Pixel CMOS AF II
        • System / punkty AF
          100% w poziomie i 100% w pionie (wybór automatczny)
          90% w poziomie i 100% w pionie (wybór ręczny)
        • Zakres działania AF
          Od -5 do 20 EV (temp. 23°C, czułość ISO 100)
        • Tryby AF
          One Shot
          Servo AF
          Automatyczny przełącznik (tylko w trybie A+)
        • Wybieranie punktu AF
          Wybór automatyczny: 651 dostępnych obszarów AF w przypadku wyboru automatycznego
          Wybór ręczny: 1-punktowy AF (rozmiar ramki AF można zmienić), 5915 dostępnych pozycji AF w przypadku zdjęć (4823 w przypadku filmów)
          Wybór ręczny: 4 punkty rozszerzenia punktowego AF (góra, dół, lewo, prawo)
          Wybór ręczny: rozszerzenie punktu AF o otaczające punkty
          Wybór ręczny: strefowy AF 1–3 (wszystkie punkty AF podzielone na min. 9 i maks. 567 stref ostrości)
          Wybór ręczny: AF na całym obszarze (cały obszar regulacji ostrości z maks. 651 strefami ostrości)
        • AF ze śledzeniem
          Ludzie (oczy/twarz/głowa/ciało), zwierzęta (psy, koty i ptaki) lub pojazdy (samochody wyścigowe lub motocykle)
        • Blokada AF
          Uruchamiana wciśniętym do połowy spustem migawki lub przyciskiem AF ON w trybie One Shot AF. Za pomocą niestandardowego przycisku skonfigurowanego do zatrzymywania AF w trybie AI Servo
        • Oświetlenie wspomagające AF
          Emitowane przez wbudowaną diodę LED lub opcjonalną, specjalną lampę Speedlite (lampa błyskowa)
        • Ostrość ręczna
          Wybór w obiektywie/aparacie

        Regulacja ekspozycji

        • Tryby pomiaru
          Bieżący pomiar przy użyciu matrycy światłoczułej (384 strefy)
          (1) Pomiar wielosegmentowy (połączony ze wszystkimi punktami AF)
          (2) Pomiar skupiony (około 6% wizjera na środku)
          (3) Pomiar punktowy: centralny pomiar punktowy (około 3% wizjera na środku); brak pomiaru punktowego powiązanego z punktem AF
          (4) Pomiar centralnie ważony uśredniony
        • Zakres pomiaru jasności
          Od -2 do 20 EV (temp. 23°C, ISO 100, pomiar wielosegmentowy)
        • Blokada AE
          Automatyczna: blokada AE zostaje uruchomiona po ustawieniu ostrości (blokada AE następuje, gdy tylko obiekty są wyostrzone przy użyciu trybu One-Shot AF z ustawieniem [C.Fn 2: Tryb pom.z blok.AE po ostr.]).
          Ręczna: uruchamiana przyciskiem blokady AE w trybach P, Av, Fv, Tv i M
        • Korekta ekspozycji
          +/-3 EV z przyrostem co 1/3 lub 1/2 stopnia (możliwość połączenia z automatyczną sekwencją naświetlania)
        • Sekwencja naświetlania
          +/-3 EV z przyrostem co 1/3 lub 1/2 stopnia
        • Fotografowanie bez migotania
          Tak. Migotanie wykrywane przy częstotliwości 100 Hz lub 120 Hz
        • Czułość ISO
        • Automatycznie 100–32000 (z dokładnością do 1/3 lub całego stopnia)
          Czułość ISO można rozszerzyć do H: 51200

        Migawka

        • Typ
          Elektronicznie sterowana migawka szczelinowa i funkcja elektronicznej migawki na matrycy
        • Czas naświetlania
          Mechaniczna: od 30 do 1/8000 s (z przyrostem o 1/2 lub 1/3 stopnia); tryb Bulb; elektroniczna: od 30 do 1/16 000 (z przyrostem co 1/2 lub 1/3 stopnia do 1/8000, a następnie co 1 stopień do 1/16 000; pełny zakres czasów naświetlania; dostępny zakres zależy od trybu fotografowania)
        • Zwolnienie migawki
          Miękki spust elektromagnetyczny

        Balans bieli

        • Typ
          Automatyczny balans bieli ustawiany przez matrycę
          AWB (priorytet światła otoczenia / priorytet bieli), światło dzienne, miejsca ocienione, pochmurny dzień, żarówki, białe światło fluorescencyjne, lampa błyskowa, nastawa własna, ustawienie temperatury barwowej
        • Ustawienia
          Korekcja balansu bieli:
          1. Niebieski/bursztynowy +/-9
          2. Purpurowy/zielony +/-9
        • Ręczny balans według wzorca bieli
          Tak, możliwy zapis 5 ustawień
          +/-3 poziomy z przyrostem co jeden poziom
        • Sekwencja balansu bieli
          Sekwencja 2, 3, 5 lub 7 zdjęć po każdym zwolnieniu migawki
          Wybierana przez użytkownika korekcja kolorów niebieski/bursztynowy lub purpurowy/zielony

        Wizjer

        • Typ
          Kolorowy wizjer elektroniczny OLED, 0,39 cala
        • Liczba punktów
          2,36 mln punktów (1024 × 768)
        • Pokrycie (pionowo/poziomo)
          W przybliżeniu 100%
        • Powiększeni
          W przybliżeniu 1,15x
        • Punkt oczny
          W przybliżeniu 22 mm (przy -1 m-1 od końca soczewki okularu)
        • Korekcja dioptrii
          Od -4 do +2 m-1 M (dioptria)
        • Wydajność wyświetlacza
          Tryb oszczędzania energii: 59,94 kl./s; tryb płynny: 119,98 kl./s
        • Informacje w wizjerze
          Wskaźnik dołączonych akcesoriów, blokada AE, sekwencja naświetlania, obszar AF, metoda AF, działanie AF, punkt AF (1-punktowy AF), informacje o punkcie AF, fotografowanie bez migotania, wartość przysłony, format obrazu, poziom nagrywania dźwięku (ręcznie), wskaźnik poziomu nagrywania dźwięku (ręcznie), automatyczny optymalizator jasności, stan akumulatora, funkcja Bluetooth, Canon Log, karta do nagrywania/odtwarzania, filtry twórcze, timer funkcji Bulb, cyfrowy optymalizator obiektywu, zoom cyfrowy, tryb wyzwalania migawki, poziomica elektroniczna, migawka elektroniczna, korekta ekspozycji, wskaźnik poziomu ekspozycji, symulacja ekspozycji, blokada FE, FEB, wyłączony błysk, gotowość lampy, sekwencja ostrości, skala odległości ostrzenia, GPS, siatka, HDR PQ, fotografowanie w trybie HDR, głośność słuchawek, priorytet jasnych partii obrazu, szybka synchronizacja, histogram (jasność/RGB), jakość obrazu, stabilizator obrazu (tryb IS), samowyzwalacz interwałowy, czułość ISO, dane obiektywu, przycisk powiększania, maksymalna liczba zdjęć seryjnych, tryb pomiaru, nagrywanie filmu w toku, wielkość nagrywanego filmu, dostępny czas nagrywania filmu, dostępny czas nagrywania/wykorzystany czas nagrywania, samowyzwalacz filmowy, filmowy Serwo AF, redukcja szumów zdjęć seryjnych, ostrzeżenie o blokadzie kilku funkcji, fotografowanie z ekspozycją wielokrotną, liczba pozostałych zdjęć do sekwencji ostrości, liczba dostępnych zdjęć/sekund do uruchomienia samowyzwalacza, liczba pozostałych ekspozycji wielokrotnych, liczba zdjęć z samowyzwalaczem, kontrola przegrzania, styl obrazów, przycisk szybkich nastaw, tryb fotografowania, czas naświetlania, kadrowanie zdjęć, obiekt do wykrycia, migawka dotykowa / tworzenie folderu, skala ekspozycji w pionie, funkcja View Assist, balans bieli, korekcja balansu bieli, funkcja Wi-Fi, siła sygnału Wi-Fi
        • Podgląd głębi ostrości
          Tak, poprzez przycisk niestandardowy

        Ekran LCD

        • Typ
          Kolorowy monitor LCD TFT o przekątnej 7,5 cm (2,95 cala), około 1,62 mln punktów
        • Pokrycie
          W przybliżeniu 100%
        • Kąt widzenia (poziomo/pionowo)
          W przybliżeniu około 170° w pionie i poziomie
        • Powłoka
          Zapobiegająca plamieniu.
        • Regulacja jasności
          Ręczna: siedem poziomów regulacji
          Regulacja odcienia koloru: 4 ustawienia
        • Obsługa za pomocą ekranu dotykowego
          Tryb pojemnościowy: funkcje menu, szybkie nastawy, obsługa odtwarzania i widok powiększony. Wybieranie punktu AF w przypadku zdjęć i filmów; migawka dotykowa dostępna w przypadku fotografowania.
        • Opcje wyświetlania
          (1) Podstawowe ustawienia aparatu
          (2) Zaawansowane ustawienia aparatu
          (3) Ustawienia aparatu oraz histogram i dwuosiowa poziomica
          (4) Brak informacji
          (5) Ekran szybkich nastaw
          (6) Wyświetlacz wyłączony

        Lampa błyskowa

        • Tryby
          Automatyka błysku E-TTL II, pomiar ręczny
        • Czas synchronizacji z lampą błyskową
          1/250 s migawka mechaniczna
          1/320 s elektroniczna 1. kurtyna
          Fotografowanie z lampą błyskową nie jest możliwe w przypadku migawki elektronicznej.
        • Korekta ekspozycji lampy
          +/-3 EV w krokach co 1/3 z lampami Speedlite z serii EX
        • Sekwencja ekspozycji z lampą
          Tak, w przypadku zgodnej lampy błyskowej zewnętrznej (+/- 3 EV z dokładnością do 1/3 lub 1/2 stopnia w przypadku lamp błyskowych Speedlite serii EX/EL)
        • Blokada ekspozycji lampy
          Tak
        • Synchronizacja błysku z drugą kurtyną
          Tak, za pomocą lampy błyskowej Speedlite
        • Stopka HotShoe / złącze PC
          Tak/nie
        • Zgodność z zewnętrznymi lampami błyskowymi
          E-TTL II w przypadku lamp błyskowych Speedlite serii EX/EL, bezprzewodowa obsługa wielu lamp błyskowych
        • Sterowanie zewnętrznymi lampami błyskowymi
          Za pomocą menu aparatu

        Fotografowanie

        • Tryby
          Zdjęcia: inteligentna scena auto, 13 trybów scen specjalnych (w tym panoramowanie/ujęcie panoramiczne), filtry twórcze, elastyczna preselekcja AE, programowa AE, AE z preselekcją migawki, AE z preselekcją przysłony, tryb ręczny, Bulb i niestandardowy (x3)
          Film: inteligentna scena auto, filmy HDR, filtry twórcze, automatyczna ekspozycja filmu, AE z preselekcją migawki, AE z preselekcją przysłony, tryb ręczny i niestandardowy (x3)
        • Style obrazów
          Automatyczny, standardowy, portrety, krajobrazy, wyraźne szczegóły, neutralny, dokładny, monochromatyczny, zdefiniowany przez użytkownika (x3)
        • Przestrzeń kolorów
          sRGB i Adobe RGB / stałe przy HDR PQ
          Priorytet jasnych partii obrazu (3 opcje ustawień)
          Auto Lighting Optimizer (Automatyczny optymalizator jasności), 4 ustawienia
          Redukcja zakłóceń przy długim naświetlaniu (3 ustawienia)
          Redukcja zakłóceń - High ISO (4 ustawienia) (zdjęcie i film)
          Wyrazistość (+/- 4)
          Optyczna korekcja obiektywu:
          - Korygowania jasności brzegów, korygowanie aberracji chromatycznej, korygowanie dystorsji (w trakcie / po zakończeniu fotografowania; tylko podczas filmowania)
          - Korygowanie dyfrakcji, cyfrowy optymalizator obiektywu (w trakcie / po zakończeniu fotografowania)
        • Przetwarzanie obrazów
          Zmiana rozmiaru obrazów JPEG/HEIF na M, S1, S2
          Kadrowanie: obrazy JPEG / HEIF można kadrować (format obrazu: 3:2, 4:3, 16:9, 1:1)
          Przycinanie obrazów
          – Przełączanie pomiędzy poziomą i pionową orientacją kadrowania
          - Prostowanie obrazu
          – Ramkę kadrowania można przesuwać za pomocą ekranu dotykowego
          Obróbka obrazu RAW
          Obróbka obrazów RAW w chmurze
          Ekspozycja wielokrotna
          HDR
          Konwersja HEIF na JPEG
        • Tryby migawki
          Pojedyncze, szybka seria zdjęć+, szybka seria zdjęć, wolna seria zdjęć, samowyzwalacz (2 s + zdalne wyzwalanie, 10 s + zdalne wyzwalanie, ciągłe wyzwalanie)
        • Serie zdjęć
          Maks. około 15 kl./s z migawką mechaniczną / migawką elektroniczną 1. kurtyny, szybkość utrzymywana dla 224 obrazów JPEG lub 51 obrazów RAW
          Maks. około 30 kl./s z migawką elektroniczną, szybkość utrzymywana dla 126 obrazów JPEG lub 42 obrazów RA
        • Timer interwałowy
          Wbudowany

        Typ plików

        • Typ zdjęć
          14-bitowy RAW: RAW i C-RAW (oryginalny format RAW firmy Canon, wersja 3)
          8-bitowy JPEG: 2 opcje kompresji
          10-bitowy HEIF: 2 opcje kompresji
          Zgodność ze standardem Exif 2.31 i DCF (Design rule for Camera File system) w wersji 2.0
          Zgodność ze standardem Digital Print Order Format (DPOF) w wersji 1.1
        • Jednoczesny zapis plików RAW i JPEG
          Tak, możliwa dowolna kombinacja RAW + JPEG oraz RAW + HEIF
        • Wielkość obrazu
          RAW/C-RAW:
          proporcje 3:2 / 6960 × 4640
          JPEG/ HEIF:
          proporcje 3:2 – (L) 6960 × 4640, (M) 4800 × 3200, (S1) 3472 × 2320, (S2) 2400 × 1600
          proporcje 4:3 – (L) 6160 × 4640, (M) 4256 × 3200, (S1) 3072 × 2320, (S2) 2112 × 1600
          proporcje 16:9 – (L) 6960 × 3904, (M) 4800 × 2688, (S1) 3472 × 1952, (S2) 2400 × 1344
          proporcje 1:1 – (L) 4640 × 4640, (M) 3200 × 3200, (S1) 2320 × 2320, (S2) 1600 × 1600
        • Foldery
          Możliwość ręcznego tworzenia, nazywania i wybierania nowych folderów
        • Numery plików
          (1) Narastające numerowanie
          (2) Automatyczne resetowanie
          (3) Ręczne resetowanie
        • Nazewnictwo plików
          2 ustawienia użytkownika

        Film EOS

        • Typ filmu
          Filmy MP4:
          4K UHD, FULL HD (16:9)
          4K/ Full HD: H.265 / HEVC, dźwięk: AAC / liniowe PCM
          4K/ Full HD: H.264 / MPEG-4 AVC, dźwięk: AAC / liniowe PCM
        • Wielkość filmu
          4K UHD Fine (16:9) 3840 × 2160 (29,97, 25, 23,98 kl./s) międzyklatkowa / międzyklatkowa wersja light
          4K UHD (16:9) 3840 × 2160 (119,9, 100, 59,94, 50, 29,97, 25, 23,98 kl./s) międzyklatkowa / międzyklatkowa wersja light
          4K UHD Crop (16:9) 3840 × 2160 (59,94, 50 kl./s) międzyklatkowa / międzyklatkowa wersja light
          4K / Full HD, film poklatkowy (16:9) 3840 × 2160 / 1920 × 1080 (29,97, 25 kl./s) międzyklatkowa
          Full HD (16:9) 1920 × 1080 (119,9, 100, 59,94, 50, 29,97, 25, 23,98 kl./s) wewnątrz- lub międzyklatkowa
          Full HD (16:9) 1920 × 1080 HDR (29,97, 25 kl./s) międzyklatkowe

          * Kompresja dźwięku jest ograniczona do [AAC] w trybach strefy podstawowej.
          * Tylko format [AAC] jest dostępny dla kompresji dźwięku IPB (niskiej).
        • Próbkowanie kolorów (nagrywanie wewnętrzne)
          4K UHD / Full HD – YCbCr4:2:0 (8 bitów) lub YCbCr4:2:2 (10 bitów) (gdy HDR PQ lub CLOG3 jest włączony)
        • Canon Log
          Tak, Canon Log 3
        • Długość filmu
          Maks. czas trwania 6 godzin (z wyjątkiem filmów o dużej szybkości klatek). Brak limitu wielkości pliku (4 GB) w przypadku sformatowanej karty exFAT SD
        • Filmy z dużą prędkością nagrywania
          Full HD – 1920 × 1080 przy 100 kl./s lub 119,9 kl./
          Nagrywane jako filmy w zwolnionym tempie (1/4 szybkości)
        • Przechwytywanie klatek
          Możliwość wyodrębniania zdjęć JPEG o rozdzielczości 8,3 MP z filmów 4K UHD
          (format HEIF możliwy tylko w przypadku ustawienia HDR PQ)
        • Przepływność / Mb/s
          MOV: MP4 Canon Log: wył., HDR PQ: wył.:
          4K UHD / 4K UHD (Fine) (29,97p / 25,00p / 23,98p): IPB około 120 Mb/s
          4K UHD / 4K UHD (Fine) (29,97p / 25,00p / 23,98p): IPB Light około 60 Mb/s
          4K UHD / 4K UHD (wycinek kadru) (59,94p / 50,00p): IPB około 230 Mb/s
          4K UHD / 4K UHD (wycinek kadru) (59.94p/50.00p): IPB Light około 120 Mb/s
          4K UHD (poklatkowe) (29,97p / 25,00p): ALL-I około 470 Mb/s
          Full HD (119,9p / 100p): IPB około 120 Mb/s
          Full HD (119,9p / 100p): IPB Light około 70 Mb/s
          Full HD (59,94p/50,00p): IPB około 60 Mb/s
          Full HD (59,94p/50,00p): IPB (Light) około 35 Mb/s
          Full HD (29,97p / 25,00p / 23,98p): IPB około 30 Mb/s
          Full HD (29,97p / 25,00p / 23,98p): IPB Light około 12 Mb/s
          Full HD, film poklatkowy (29,97p / 25,00p): ALL-I około 90 Mb/s
          MOV: MP4 Canon Log: wł. lub HDR PQ: wł.
          4K UHD / 4K UHD (Fine) (29,97p / 25,00p / 23,98p): IPB około 170 Mb/s
          4K UHD / 4K UHD (Fine) (29,97p / 25,00p / 23,98p): IPB Light około 85 Mb/s
          4K UHD / 4K UHD (wycinek kadru) (59,94p / 50,00p): IPB około 340 Mb/s
          4K UHD / 4K UHD (wycinek kadru) (59.94p/50.00p): IPB Light około 170 Mb/s
          4K UHD (poklatkowe) (29,97p / 25,00p): ALL-I około 470 Mb/s
          Full HD (119,9p / 100p): IPB około 180 Mb/s
          Full HD (119,9p / 100p): IPB Light około 100 Mb/s
          Full HD (59,94p/50,00p): IPB około 90 Mb/s
          Full HD (59,94p/50,00p): IPB (Light) około 50 Mb/s
          Full HD (29,97p / 25,00p / 23,98p): IPB około 45 Mb/s
          Full HD (29,97p / 25,00p / 23,98p): IPB Light około 28 Mb/s
          Full HD, film poklatkowy (29,97p / 25,00p): ALL-I około 135 Mb/s
        • Nagrywanie na dwóch kartach
          Tak
        • Mikrofon
          Wbudowane mikrofony stereo (48 kHz, 16 bitów × 2 kanały)
        • Wyświetlacz HDMI
          Wyjście tylko do monitora zewnętrznego (wyjście dla obrazów i informacji o obrazie, zapis obrazów/filmów na karcie)
          Ekran aparatu i wyjście monitora zewnętrznego (nagrywanie w aparacie niemożliwe; należy użyć zewnętrznego rejestratora; ekran aparatu pokazuje obrazy z informacjami o obrazie)
        • Wyjście HDMI
          Automatycznie:
          – 4K (UHD) 59,94p / 50,00p / 29,97p / 25,00p / 23,98p
          – 1080 59,94p / 59,94i, 50,00p / 50,00i
          – 480 59,94p
          – 576 50p
          1080p:
          – 1080 59,94p / 59,94i, 50,00p / 50,00i
          – 480 59,94p
          – 576 50p
          Nieskompresowane YCbCr 4:2:0 (8-bitów) lub YCbCr 4:2:2 (10 bitów), gdy włączony jest tryb HDR PQ lub CLOG3, wyjście dźwięku przez HDMI
        • Regulacja ostrości
          Dual Pixel CMOS AF II z wykrywaniem twarzy i oczu oraz AF ze śledzeniem (ludzi, zwierząt i pojazdów), filmowy Serwo AF, ręczne ustawianie ostrości
        • Czułość ISO
          Automatycznie: 100–12 800, H: 25 600
          Ręcznie: 100–12 800, H: 16 000–25 600

        Interfejs

        • Komputer
          Złącze SuperSpeed Plus USB 3.2 Gen 2 USB Type C używane również do komunikacji z komputerem / komunikacji ze smartfonem / zasilania przez USB.
        • Wi-Fi
          Bezprzewodowa sieć LAN (IEEE802.11b/g/n; pasmo 2,4 GHz), z obsługą Bluetooth 4.2 Obsługiwane funkcje: EOS Utility, smartfon, przesyłanie do image.canon, drukowanie bezprzewodowe
        • Inne
          Wyjście HDMI Micro (typ D, HDMI-CEC nieobsługiwane)
          Zewnętrzne wejście mikrofonu (stereofoniczne gniazdo minijack 3,5 mm)
          Gniazdo słuchawek (stereofoniczne gniazdo minijack 3,5 mm)
          Złącze typu RS-60E3 (złącze zdalnego wyzwalania)

        Drukowanie bezpośrednie

        • Drukarki firmy Canon
          Kompaktowe drukarki fotograficzne firmy Canon i drukarki PIXMA obsługujące standard PictBridge przez bezprzewodową sieć LAN
        • PictBridge
          Tak (przez bezprzewodową sieć LAN)

        Przechowywanie

        • Typ
          2 × karta SD/SDHC/SDXC i UHS-II

        Źródło zasilania

        • Akumulatory
          Akumulator litowo-jonowy LP-E6NH (dostarczony), LP-E6N, LP-E6
        • Żywotność akumulatora
          W przypadku ekranu LCD około 770 zdjęć (temp. 23°C)
          W przypadku wizjera około 500 zdjęć (temp. 23°C)
        • Zasilanie i ładowarki
          Ładowarka LC-E6E (dostarczona), zasilacz AC-E6N i adapter prądu stałego DR-E6, zasilacz PD-E1 USB

        Mocowania obiektywów Canon.

        Najprostszym sposobem na ustalenie, które obiektywy będą współpracować z aparatem, jest zapoznanie się ze wskaźnikiem mocowania obiektywu z przodu aparatu EOS. Odłącz obiektyw od aparatu poprzez naciśnięcie przycisku zwalniania i obrócenie obiektywu w lewo. Aparaty firmy Canon mają cztery typy mocowania.

        rf.jpg

        RF i RF-S

        Jeśli na mocowaniu obiektywu jest czerwona kreska, aparat jest bezlusterkowym modelem należącym do systemu R i jest zgodny z obiektywami RF i RF-S. Dzięki adapterom EF-EOS R można używać także obiektywów EF, EF-S, TS-E i MP-E.

        ef.jpg

        EF

        Jeśli na mocowaniu obiektywu jest tylko czerwona kropka, aparat jest pełnoklatkową lustrzanką i jest zgodny z obiektywami EF oraz specjalistycznymi obiektywami TS-E i MP-E.

        ef-s.jpg

        EF-S

        Jeśli na mocowaniu obiektywu widzisz czerwoną kropkę i biały kwadrat, aparat jest lustrzanką z matrycą APS-C i jest zgodny z obiektywami EF-S, EF, TS-E i MP-E.

        ef-m.jpg

        EF-M

        Jeśli na mocowaniu obiektywu widzisz białą kropkę, aparat jest bezlusterkowym modelem z serii EOS M z matrycą APS-C i jest zgodny z obiektywami EF-M. Adapter EF-EOS M umożliwia także korzystanie z obiektywów EF, EF-S, TS-E i MP-E.


        Tabela zgodności obiektywów firmy Canon

        Dostępnych jest pięć rodzajów obiektywów do aparatów z wymienną optyką firmy Canon: RF, RF-S, EF, EF-S i EF-M. Przy doborze obiektywu należy zwrócić uwagę, czy jest on obsługiwany przez aparat.

        Obiektyw/aparat EOS, APS-C, system R Aparat pełnoklatkowy z systemu EOS R Lustrzanka EOS z matrycą APS-C Pełnoklatkowa lustrzanka cyfrowa EOS Seria EOS M
        RF Pełna zgodność1 Pełna zgodność Niezgodne Niezgodne Niezgodne
        RF-S Pełna zgodność1 Zgodność1,2 Niezgodne Niezgodne Niezgodne
        EF, TS-E, MP-E Zgodność w przypadku użycia adaptera EF-EOS R1 Zgodność w przypadku użycia adaptera EF-EOS R Pełna zgodność1 Pełna zgodność Zgodność w przypadku użycia adaptera EF-EOS M1
        EF-S Zgodność w przypadku użycia adaptera EF-EOS R1 Zgodność w przypadku użycia adaptera EF-EOS R1,2 Pełna zgodność1 Niezgodne Zgodność w przypadku użycia adaptera EF-EOS M1
        EF-M Niezgodne Niezgodne Niezgodne Niezgodne Pełna zgodność1

        1 - Takie połączenie obiektywu i aparatu skutkuje zmniejszeniem kadru o współczynnik równy 1,6.

        2 - Używanie obiektywów przeznaczonych do aparatów z matrycą APS-C w pełnoklatkowych aparatach EOS R może mieć dodatkowe ograniczenia. Więcej informacji można znaleźć w instrukcji obsługi aparatu.


        Adaptery obiektywów Canon

        Adaptery obiektywów Canon zapewniają pełną zgodność z obiektywami Canon EF, EF-S, TS-E i MP-E, dzięki czemu użytkownicy aparatów Canon EOS R i EOS M mogą w pełni zintegrować je z dostępnymi obiektywami.

        rf.jpg

        Adapter mocowania EF-EOS R

        Standardowy adapter mocowania EF-EOS R umożliwia korzystanie z obiektywów EF, EF-S, TS-E i MP-E w aparacie EOS R.

        ef.jpg

        Adapter mocowania EF-EOS R z pierścieniem regulacji

        Adapter mocowania EF-EOS R z pierścieniem regulacji umożliwia taką samą konwersję mocowania obiektywu jak adapter mocowania EF-EOS R, a dodatkowo zapewnia pierścień regulacji na obiektywie.

        ef-s.jpg

        Adapter mocowania EF-EOS R z uchwytem filtra wsuwanego

        Adapter mocowania EF-EOS R z uchwytem filtra wsuwanego działa jak adapter mocowania EF-EOS R, a dodatkowo umożliwia korzystanie z filtrów wsuwanych.

        ef-m.jpg

        Adapter mocowania EF-EOS M

        Ten mały i lekki adapter mocowania EF-M umożliwia podłączenie do aparatu EOS M dowolnego obiektywu z szerokiej gamy obiektywów EF, EF-S, TS-E i MP-E.


        Czym charakteryzują się poszczególne rodzaje dostępnych obiektywów?

        Poznaj szeroką gamę wymiennych obiektywów firmy Canon do aparatów bezlusterkowych i lustrzanek cyfrowych EOS.

        RF i RF-S

        Stworzone z myślą o aparatach z systemu R obiektywy RF cechują się wyższą jakością, szybkością pracy i łatwością obsługi dzięki wyjątkowej konstrukcji i technologii optycznej. Wyjątkowe 12-stykowe złącze systemu EOS R radykalnie poprawia komunikację między obiektywem aparatu a korpusem, dzięki czemu komunikacja jest szybsza niż do tej pory. Mocowanie obiektywu RF ma 54 mm szerokości, a odległość pomiędzy mocowaniem a matrycą jest bardzo mała. Taka konstrukcja pozwala umieścić obiektyw bliżej matrycy, a to z kolei umożliwia tworzenie szybszej i jaśniejszej optyki o wyższej jakości i niezrównanych parametrach pracy. Obiektywy RF mają lepsze możliwości filmowania oraz dodatkowe zalety, takie jak pierścień sterowania i mniejsze wymiary.

        1_1.jpg

        EF, TS-E, MP-E

        Pierwotny system aparatów EOS został wprowadzony na rynek w 1987 r. Jego głównym elementem było mocowanie obiektywów Canon EF, które jako pierwsze zapewniało całkowicie elektroniczne połączenie między obiektywem a korpusem. Samo połączenie między tymi dwoma elementami jest wprawdzie fizyczne, ale wymiana wszystkich informacji odbywa się drogą elektroniczną, co umożliwia bardzo precyzyjne, bieżące przesyłanie danych. Firma Canon jako pierwsza zaprojektowała silnik, który napędza mechanizm regulacji ostrości wewnątrz obiektywu, dzięki czemu silnik nie musi znajdować się w korpusie. Mimo ciągłego rozwoju systemów regulacji ostrości, technologii Image Stabilizer (Stabilizator obrazu), specjalistycznych elementów obiektywu i uszczelnień pierwotne mocowanie EF pozostaje bez zmian. Specjalistyczne obiektywy TS-E i MP-E mają mocowanie typu EF. Wszystkie obiektywy z mocowaniem EF są zgodne z każdym wyprodukowanym aparatem EOS, w tym z modelami z nowego systemu EOS R i z serii EOS M, jeśli są używane z odpowiednim adapterem obiektywu.

        1_1.jpg

        EF-S

        Obiektywy EF-S są lekkie, uniwersalne i łatwo przenośne, a zaprojektowano je z myślą o lustrzankach cyfrowych EOS z mniejszą matrycą. W przypadku serii EF-S inżynierowie z firmy Canon wykorzystali rozmiar matrycy APS-C, aby wyprodukować mniejsze i lżejsze obiektywy, które zapewniają fotografom znacznie szerszy kąt widzenia. Lekkie obiektywy EF–S są dostępne w szerokim zakresie ogniskowej, od 10 do 250 mm (od 16 do 400 mm z uwzględnieniem współczynnika kadrowania 1,6).

        1_1.jpg

        EF-M

        Obiektywy z mocowaniem EF-M zostały wprowadzone z pierwszą serią aparatów EOS M w 2012 r. Są jeszcze mniejsze niż obiektywy serii EF i EF-S, a przeznaczono je wyłącznie do pracy w aparatach z serii EOS M. Oferta obejmuje szerokie spektrum obiektywów, od ultraszerokokątnych, przez teleobiektywy aż po makroobiektywy. Są na tyle poręczne, że zawsze można mieć je przy sobie – to doskonały wybór dla osób o bardziej twórczym podejściu do codziennego fotografowania. Kompaktowe obiektywy EF–M są dostępne z ogniskową od 11 do 200 mm (od 17,6 mm do 320 mm z uwzględnieniem współczynnika kadrowania 1,6).

        1_1.jpg

        Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również: