Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
Kamera Canon EOS C80 to kompaktowe i ergonomiczne rozwiązanie dla profesjonalistów, które łączy pełnoklatkową matrycę BSI o rozdzielczości 6K z mocowaniem RF i technologią Dual Pixel CMOS AF II. Umożliwia rejestrowanie najwyższej jakości obrazu o szerokim zakresie dynamicznym, naturalnych kolorach i niskim poziomie szumów. Dzięki potrójnej bazowej czułości ISO oraz zaawansowanej stabilizacji obrazu, kamera sprawdzi się idealnie zarówno przy produkcjach filmowych, wirtualnych, jak i transmisjach na żywo. Canon EOS C80 oferuje także precyzyjne automatyczne ustawianie ostrości z zaawansowanym śledzeniem oczu, głowy, ciała i zwierząt, zapewniając niezawodność w każdych warunkach.
Rejestruj zapierające dech w piersiach nagrania dzięki najnowocześniejszej, warstwowej matrycy CMOS Canon z podświetleniem tylnym (BSI), która zapewnia rozwiązania nowej generacji, potrójną bazową czułość ISO (800 / 3200 / 12800), naturalną reprodukcję kolorów i 16-stopniowy zakres dynamiczny.
Korzystaj ze zaktualizowanej, szybszej technologii automatycznej regulacji ostrości. Wyjątkowo ostre i niezwykle czułe śledzenie twarzy, oczu, głowy, ciała i zwierząt na całej matrycy. Przejmij pełną kontrolę dzięki funkcji rozpoznawania samej twarzy i konfigurowalnym ustawieniom, które ułatwiają zachowanie koncentracji na tym, co ważne.
Znajoma i unowocześniona konstrukcja zapewnia lepszą ergonomię, łączność oraz zmodernizowany joystick i stopkę wielofunkcyjną. Użyj górnego uchwytu lub zbuduj własny zestaw, który będzie elastyczny i pozwoli nagrywać w trudnych warunkach.
W tym 12-bitowy format Cinema RAW Light LT do 6K 30P i 10-bitowy format 4:2:2 do 4K 120P. Tryb 4K z nadpróbkowaniem jest dostępny poprzez format XF-AVC i udoskonalone formaty XF-AVC S / XF-HEVC S (MP4), które zawierają szczegółowe metadane i struktury nazw plików. Wyjście HDMI RAW do zgodnych rejestratorów zewnętrznych.
Możesz polegać na najnowocześniejszych obiektywach stałoogniskowych, zmiennoogniskowych i kinowych, które cechują się niezrównanymi parametrami optycznymi, dostarczanymi w czasie rzeczywistym metadanymi obiektywu i niezwykle responsywnymi systemami AF / IS. Adapter Canon ułatwia korzystanie z obiektywów z mocowaniem PL i EF.
Profesjonalne wejścia/wyjścia w korpusie obejmują 12G-SDI, HDMI, 2 złącza mini-XLR, wejście mikrofonowe, pilot i Timecode. Wbudowany moduł Wi-Fi / Ethernet umożliwia przesyłanie strumieniowe IP w czasie rzeczywistym (SRT / RTSP) i zdalne sterowanie za pośrednictwem protokołu XC i aplikacji Multi-Camera Control. Możliwość rozbudowy za pomocą wielofunkcyjnej stopki firmy Canon.
Przesyłanie i przechwytywanie metadanych obiektywu w czasie rzeczywistym dla VP i VFX z obsługą Unreal Engine i After Effects, w tym danych dotyczących korekcji zniekształceń. Z kolei obiektyw Canon RF 5.2mm F2.8L Dual Fisheye umożliwia tworzenie immersyjnych wrażeń VR.
Matryca |
|
Pełnoklatkowa matryca CMOS z podświetleniem tylnym (BSI) | Filtr kolorów podstawowych RGB (matryca Bayera) |
Tryby matrycy | Pełna klatka / Super 35 mm (wycinek kadru) |
Łączna liczba pikseli | Przybliżona 26,67 megapiksela (6202 × 4300) |
Efektywna liczba pikseli | Przybliżona 19,05 MP (6008 × 3170): 6000 × 3164 / 4096 × 2160 / 2048 × 1080 Przybliżona 17,86 MP (5634 × 3170): 3840 × 2160 / 1920 × 1080 |
Efektywny rozmiar ekranu matrycy | Pełna klatka: 36,0 × 19,0 mm (40,7 mm po przekątnej): 6000 × 3164 / 4096 × 2160 / 2048 × 1080 33,8 × 19,0 mm (38,7 mm po przekątnej): 3840 × 2160 / 1920 × 1080 |
Zakres dynamiczny | Canon Log 2: 1600% / 16 stopni (ISO 800) Canon Log 3: 1600% / 14 stopni (ISO 800) |
Czułość ISO | 800 / 3200 / 12800 |
Procesor obrazu |
|
Typ | DIGIC DV7 |
Obiektyw |
|
Mocowanie obiektywu | Mocowanie Canon RF, Mocowanie PL (adapter PL-RF), Mocowanie EF (adapter EF-EOS R) |
Współczynnik powiększenia obiektywu | Pełnoklatkowa: 6000 × 3164, 4096 × 2160 lub 2048 × 1080: rzeczywista ogniskowa × około 1,06 3840 × 2160 lub 1920 × 1080: rzeczywista ogniskowa × około 1,12 Super 35 mm: 4368 × 2304, 4096 × 2160 lub 2048 × 1080: rzeczywista ogniskowa × około 1,46 3840 × 2160 lub 1920 × 1080: rzeczywista ogniskowa × około 1,54 |
Cyfrowa korekcja obiektywu | Korygowanie jasności brzegów, aberracji chromatycznej, korekcja dyfrakcji, dystorsji (tylko obiektywy RF) |
Filtr szary | 2, 4 lub 6 stopni, do 10 stopni (tryb rozszerzony) |
Regulacja przysłony (obiektywy z mocowaniem EF) | 1/2 stopnia, 1/3 stopnia, sterowanie FINE |
Auto Iris | Tak |
Obsługa Cooke /i Technology | Tylko adapter PL-RF |
Obsługa obiektywów anamorficznych | x2,0 / x1,8 / x1,3 |
Układ stabilizatora obrazu | 5-osiowy stabilizator IS (optyczny i cyfrowy), 5-osiowa stabilizacja cyfrowa dla obiektywów bez IS |
Nagrywanie |
|
Nośniki do nagrywania wewnętrznego | 2 karty SD (SD/SDHC/SDXC) |
Czas nagrywania | Cinema RAW Light LT (6000 × 3164; 576 Mb/s): około 118 min Cinema RAW Light ST (4368 × 2304, 470 Mb/s): około 145 min XF-AVC (4096 × 2160, 500 Mb/s): około 136 min XF-AVC S (4096 × 2160, 500 Mb/s): około 136 min XF-HEVC S (4096 × 2160, 135 Mb/s): około 505 min |
Format nagrywania | Cinema RAW Light (CRM), XF-AVC (MXF), XF-AVC S (MP4), XF-HEVC S (MP4) |
Nagrywanie przechodzące | Tak |
Nagrywanie w dwóch gniazdach | Tak |
Jednoczesne nagrywanie w różnych formatach | Tak |
Częstotliwość systemowa / prędkość nagrywania | 59,94 Hz / 50,00 Hz / 24,00 Hz |
Szybkość transmisji bitów / głębia bitowa (PAL) Cinema RAW Light | 12-bitowy Cinema RAW Light LT (FF: 6000 × 3164 / 25p - 576 Mb/s) 12-bitowy Cinema RAW Light ST (S35: 4368 × 2304 / 25p - 470 Mb/s) |
Szybkość transmisji bitów XF-AVC | 10-bitowy format 4:2:2 (MXF) - 4096 × 2160 / 3840 × 2160 |
Szybkość transmisji bitów XF-AVC S | 10-bitowy format 4:2:2 (MP4) - 4096 × 2160 / 3840 × 2160 |
Szybkość transmisji bitów XF-HEVC S | 10-bitowy format 4:2:2 (MP4) - 4096 × 2160 / 3840 × 2160 |
Szybkość transmisji bitów Proxy | 8-bitowy format 4:2:0 - 2048 × 1080 / 1920 × 1080 (35 Mb/s) |
Zwolnione/przyspieszone tempo | RAW 6K do 30 kl./s 4K do 120 kl./s 2K do 180 kl./s |
Zapis interwałowy | Tak |
Rejestracja klatek | Tak |
Cyfrowy telekonwerter | 1,5x, 2x, 2,5x, 3x |
Nośniki zapisu zdjęć | Karta SD |
Rozmiar zapisywanych zdjęć | 4096 × 2160 / 3840 × 2160 / 2048 × 1080 / 1920 × 1080 |
System |
|
Typ wyświetlacza | Panel dotykowy LCD, 3,5 cala |
Rozdzielczość | Około 2,76 miliona punktów (1280 × RGB × 720) |
Wyświetlanie funkcji ekranu dotykowego | Wybór punktu ostrości, Interfejs ekranu dotykowego do ustawień filmowania |
OSD do filmowania w pionie | Tak |
Monitor przebiegów | Tak (linia / linia + punkt / prezentacja kanałów RGB / prezentacja kanałów YPrPb) |
Wyświetlanie przekłamania kolorów | Tak (indeks 6 kolorów) |
Wykresy kolorów | SMPTE / EBU / ARIB |
Wzmocnienie krawędzi | Wzmocnienie krawędzi 1, Wzmocnienie krawędzi 2 (możliwość ustawienia koloru, wzmocnienia i częstotliwości) |
Zebra | Poziom 1; Poziom 2; Obydwa |
Znaczniki | Możliwość włączenia/wyłączenia: środek, poziomy / pionowy, siatka, proporcje, obszar bezpieczny i znacznik użytkownika |
Wizjer elektroniczny (EVF) |
|
Wbudowany wizjer elektroniczny | Nie |
Wejścia/wyjścia |
|
Wejście audio | 2 × 3-stykowe złącze Mini XLR, 1 × gniazdo stereo typu minijack 3,5 mm, Wbudowane mikrofony stereofoniczne na korpusie kamery |
Wyjście słuchawkowe | 1 gniazdo stereo typu mini jack 3,5 mm |
Wyjście wideo do monitora | Nie |
HDMI | 1 złącze HDMI (typ A) |
USB | 1 złącze danych USB-C (USB 3.2 1. generacji) |
Wyjście SDI | 1 wyjście 12G-SDI (BNC) |
Używanie sygnału kodu czasowego | 1 złącze BNC (wejście/wyjście) |
Genlock | Nie |
Synchronizacja | Nie |
Wejście DC | 1 gniazdo 24 V DC |
Wielofunkcyjna stopka do podłączania akcesoriów | Tak (przez korpus kamery) |
Złącze zdalnego sterowania | 1 gniazdo stereo typu minijack 2,5 mm |
Złącze obiektywu | Nie |
Złącze Etdernet | 1 złącze RJ45 (zgodne z 1000BASE-T) |
Uchwyt | Nie |
Strumieniowa transmisja IP / FTP | Transmisja strumieniowa IP przez połączenie Etdernet / Wi-Fi |
Tablice LUT użytkowników | Tak, wbudowane i niestandardowe tablice LUT |
Złącze wideo | Nie |
Sygnał Tally | Tak, przez Wi-Fi lub Etdernet |
Wejście sygnału powrotnego | Nie |
Przyciski funkcyjne i aplikacje |
|
Domyślne ustawienia przycisków funkcyjnych | 13 przycisków, m.in. BALANS BIELI, WZMOCNIENIE KRAWĘDZI, ZEBRA, AUTO IRIS |
Przyciski przypisywane przez użytkownika | 13 (na korpusie) |
Kontrolka nagrywania | Tak, 1 |
Pokrętło CUSTOM | Tak, 3 |
Obsługa aplikacji | Cinema RAW Development, XF Utility, EOS VR Utility, zdalne sterowanie kamerą i inne |
Obsługa aplikacji na smartfony | Canon Multi-Camera Control, Content Transfer Professional, Browser Remote Control |
Ekspozycja |
|
Pomiar ekspozycji | Standardowe / oświetlenie punktowe / podświetlenie |
Korekta ekspozycji | Przesunięcie AE (±8 stopni od środka) |
Tryb automatycznej ekspozycji | Automatyczna przysłona / Auto ISO |
Tryb Push Auto Iris | Tak |
Blokada ekspozycji | Nie |
Ustawienie automatycznego sterowania wzmocnieniem | Tak |
Czułość ISO | Co 1 stopień: 100* / 160** / 200 / 400 / 800 / 1600 / 3200 / 6400 / 12800 / 25600 / 51200* / 102400* Co 1/3 stopnia: 100* / 125* / 160 / 200 / 250 / 320 / 400 / 500 / 640 / 800 / 1000 / 1250 / 1600 / 2000 / 2500 / 3200 / 4000 / 5000 / 6400 / 8000 / 10000 / 12800 / 16000 / 20000 / 25600 / 32000* / 40000* / 51200* / 64000* / 80000* / 102400* |
System autofokusa | Dual Pixel CMOS AF II + EOS iTR AF X |
Rozmiary ramki AF | Pełna klatka: ~100% (pion/poziom) Duża strefa (pionowo): ~97% pion, 25% poziom Duża strefa (poziomo): ~43% pion, 76% poziom Strefa: ~43% pion, 25% poziom Mała strefa: ~15,9% pion, 11,8% poziom |
Tryby automatycznej regulacji ostrości | Ciągły AF / One-Shot AF |
AF z wykrywaniem twarzy | Tak (oczy / twarz / głowa / ciało) |
AF z wykrywaniem zwierząt | Tak (psy / koty) |
Prowadnica regulacji ostrości | Tak, z kompatybilnymi obiektywami Canon |
Ustawienie wzmocnienia | -6 dB* do 54 dB* (zależnie od trybu rozszerzonego ISO) |
Migawka |
|
Tryby kontroli | Prędkość / kąt / regulacja częstotliwości / wolna migawka |
Czas naświetlania | Od 1/1 do 1/2000 s (47 ustawień) |
Kąt migawki | Od 11,25º do 360º (zależnie od liczby klatek na sekundę) |
Długa ekspozycja (SLS) | 1/3 do 1/30 s (w zależności od liczby klatek na sekundę) |
Regulacja częstotliwości skanowania | Od 23,97 Hz do 1971 Hz (w zależności od trybu matrycy i liczby klatek na sekundę) |
Niestandardowy tryb obrazu |
|
Zapisane konfiguracje | C1: Canon 709 C2: Canon Log 2 C3: Canon Log 3 C4: BT.709 Wide DR C5: BT.709 Standard C6: PQ C7: HLG C8: EOS Standard C9: EOS Neutral C10: od User10 do User20 |
Profil HDR-HLG | BT.2100 (odpowiada ITU-R BT.2100) |
Matryca kolorów | Neutralna / Kamera produkcyjna / Wideo |
Parametry regulacji obrazu | Ustawienia czerni, gamma, ostrości, nasycenia ciemnych obszarów, punkt przegięcia, redukcja szumów, odwzorowanie skóry, matryca kolorów, balans bieli, korekcja kolorów |
Wi-Fi i GPS |
|
Wi-Fi | Wbudowane, pasma 2,4/5 GHz, obsługa 802.11a/b/g/n/ac |
GPS (moduł dodatkowy) | Tylko w połączeniu z odbiornikiem GPS GP-E2 |
EOS C400 |
EOS C80 |
EOS C70 |
|
Matryca | Pełnoklatkowa matryca CMOS z podświetleniem tylnym (BSI) | Pełnoklatkowa matryca CMOS z podświetleniem tylnym (BSI) | Matryca Super 35 mm CMOS DGO (Dual Gain Output) |
Rozmiar matrycy (efektywna liczba MP) | 19,05 MP (6K / 4K / 2K) | 17,86 MP (4K UHD / FHD) | 8,85 MP (4K / 2K) |
Rozdzielczość nagrywania | 6K / 4K / 4K UHD / 2K / FHD | 6K / 4K / 4K UHD / 2K / FHD | 4K / 4K UHD / 2K / FHD |
Format zapisu / Szybkość transmisji danych (maks.) | Cinema RAW Light: 2,1 Gb/s; XF-AVC / MXF: 1,2 Gb/s | Cinema RAW Light: 576 Mb/s; XF-AVC / MXF: 500 Mb/s | Cinema RAW Light: 645 Mb/s; XF-AVC / MXF: 600 Mb/s |
Zakres dynamiczny | 16 stopni (CANON LOG2) | 16 stopni (CANON LOG2) | Ponad 16 stopni (CANON LOG2) |
Typ plików | Cinema RAW Light LT / ST / HQ, XF-AVC (MXF), MP4 | Cinema RAW Light LT / ST, XF-AVC (MXF), MP4 | Cinema RAW Light LT / ST / HQ, XF-AVC (MXF), MP4 |
Próbkowanie / Głębia bitowa | RAW: 12 bitów; XF-AVC: ALL-I / Long GOP 4:2:2, 10 bitów | RAW: 12 bitów; XF-AVC: ALL-I / Long GOP 4:2:2, 10 bitów | RAW: 12 bitów; XF-AVC: ALL-I / Long GOP 4:2:2, 10 bitów |
Prędkość nagrywania (PAL) | 50p / 50i / 25p / 24p | 50p / 50i / 25p / 24p | 50p / 50i / 25p / 24p |
Maks. prędkość nagrywania (PAL) | 60 kl./s (6K), 120 kl./s (4K), 180 kl./s (2K/FHD) | 30 kl./s (6K), 120 kl./s (4K), 180 kl./s (2K/FHD) | 120 kl./s (4K), 180 kl./s (2K/FHD) |
Nośniki danych | CFexpress 2.0 × 1, Karta SD × 1 | Karta SD × 2 | Karta SD × 2 |
Kod czasowy | Tak | Tak | Tak |
Genlock | Tak, przez złącze DIN 1.0 / 2.3 | Nie | Nie |
Dźwięk | RAW / XF-AVC: liniowe PCM (24 bity / 48 kHz, 4 kanały) | RAW / XF-AVC: liniowe PCM (24 bity / 48 kHz, 4 kanały) | Cinema RAW Light / XF-AVC: liniowe PCM (24 bity / 48 kHz, 4 kanały) |
Dual Pixel CMOS AF | Tak, około 100% powierzchni matrycy | Tak, około 100% powierzchni matrycy | Tak, 80% powierzchni matrycy |
Wbudowane filtry szare | Tak, 2 / 4 / 6 / 8 / 10 stopni | Tak, 2 / 4 / 6 / 8 / 10 stopni | Tak, 2 / 4 / 6 / 8 / 10 stopni |
Obsługa obiektywów anamorf. | Tak, 2,0x / 1,8x / 1,3x | Tak, 2,0x / 1,8x / 1,3x | Tak, 2,0x / 1,3x |
Mocowanie obiektywu | Mocowanie Canon RF / PL / EF | Mocowanie Canon RF / PL / EF | Mocowanie Canon RF / EF |
Wymiary | 142 × 135 × 135 mm | 160 × 138 × 116 mm | 160 × 130 × 116 mm |
Masa (sam korpus) | 1540 g | 1310 g | 1190 g |