Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
• Kup i zarejestruj aparat Sony aby otrzymać do 3 voucherów o wartości 450zł każdy na zakup obiektywów promocyjnych Sony. Sprawdź szczegóły promocji.
Arkusz danych
Szczegółowe odniesienia
MOCOWANIE OBIEKTYWU: | Mocowanie typu E |
WSPÓŁCZYNNIK KSZTAŁTU OBRAZU: | 3:2 |
LICZBA PIKSELI (EFEKTYWNIE): | Około 24,2 megapiksela |
LICZBA PIKSELI (CAŁKOWITA): | Około 25,3 megapiksela |
TYP PRZETWORNIKA: | Pełnoklatkowy (35,6 × 23,8 mm) przetwornik obrazu CMOS Exmor R |
SYSTEM OCHRONY PRZED KURZEM: | Tak (Powłoka chroniąca przed ładunkami elektrycznymi na filtrze optycznym i mechanizm przesunięcia przetwornika obrazu) |
FORMAT ZAPISU | JPEG (DCF 2.0, Exif 2.32, zgodność z MPF Baseline), RAW (format Sony ARW 2.3) |
ROZMIAR OBRAZU (PIKSELE) [3:2]: | Pełna klatka 35 mm L: 6000 × 4000 (24M), M: 3936 × 2624 (10M), S: 3008 × 2000 (6,0M), APS-C L: 3936 × 2624 (10M), M: 3008 × 2000 (6,0M), S: 1968 × 1312 (2,6M) |
ROZMIAR (PIKSELE) [4:3] : | Pełna klatka 35 mm L: 5328 × 4000 (21M), M: 3488 × 2624 (9,2M), S: 2656 × 2000 (5,3M), APS-C L: 3488 × 2624 (9,2M), M: 2656 × 2000 (5,3M), S: 1744 × 1312 (2,3M) |
ROZMIAR OBRAZU (PIKSELE) [16:9]: | Pełna klatka 35 mm L: 6000 × 3376 (20M), M: 3936 × 2216 (8,7M), S: 3008 × 1688 (5,1M), APS-C L: 3936 × 2216 (8,7M), M: 3008 × 1688 (5,1M), S: 1968 × 1112 (2,2M) |
ROZMIAR OBRAZU (PIKSELE) [1:1] | Pełna klatka 35 mm L: 4000 × 4000 (16M), M: 2624 × 2624 (6,9M), S: 2000 × 2000 (4,0M), APS-C L: 2624 × 2624 (6,9M), M: 2000 × 2000 (4,0M), S: 1312 × 1312 (1,7M) |
TRYBY JAKOŚCI OBRAZU: | RAW (Skompresowany/Nieskompresowany), JPEG (Bardzo wysoka / Wysoka / Standardowa), RAW i JPEG |
EFEKTY ZDJĘCIOWE: | 8 rodzajów: zabawkowy aparat (normalny, zimny, ciepły, zielony, purpuroworóżowy), kolor pop, posteryzacja (kolor, cz.-b.), zdjęcie retro, high-key: miękki, częściowy kolor (czer./ziel./nieb./żół.), obraz czarno-biały o dużym kontraście, obraz czarno-biały o bogatej gradacji |
STYL TWÓRCZY: | Standardowy, intensywny, neutralny, czysty, głęboki, pastelowy, portret, krajobraz, zachód słońca, nocny widok, jesienne liście, czerń i biel, sepia, ramka stylu (1–6) |
PROFILE OBRAZU: | Tak (wył. / PP1–PP10) Parametry: poziom czerni, krzywa gamma (film, fotografia, Cine1–4, ITU709, ITU709 [800%], S-Log2, S-Log3, HLG, HLG1-3), gamma czerni, zagięcie charakterystyki, tryb koloru, nasycenie, zmienność koloru, głębia koloru, szczegółowość, kopiowanie, zerowanie |
FUNKCJE ZAKRESU DYNAMICZNEGO: | Wyłączone, DRO, automatyka HDR |
PRZESTRZEŃ BARW: | Standard sRGB (paleta sYCC) i Adobe RGB zgodny z technologią TRILUMINOS Color |
14BIT RAW: | Tak |
Zapis(film): | |
---|---|
FORMAT ZAPISU: | XAVC S |
KOMPRESJA FILMU: | XAVC S: MPEG-4 AVC / H.264 |
FORMAT ZAPISU DŹWIĘKU: | XAVC S: LPCM, 2 kanały |
PRZESTRZEŃ BARW: | Standard xvYCC (x.v.Colour przy połączeniu kablem HDMI), zgodność z technologią TRILUMINOS Colour |
EFEKTY ZDJĘCIOWE: | 7 rodzajów: zabawkowy aparat (normalny, zimny, ciepły, zielony, purpuroworóżowy), kolor pop, posteryzacja (kolor, cz.-b.), zdjęcie retro, high-key: miękki, częściowy kolor (czer./ziel./nieb./żół.), obraz czarno-biały o dużym kontraście |
STYL TWÓRCZY: | Standardowy, intensywny, neutralny, czysty, głęboki, pastelowy, portret, krajobraz, zachód słońca, nocny widok, jesienne liście, czerń i biel, sepia, ramka stylu (1–6) |
PROFILE OBRAZU: | Tak (wył. / PP1–PP10) Parametry: poziom czerni, krzywa gamma (film, fotografia, Cine1–4, ITU709, ITU709 [800%], S-Log2, S-Log3, HLG, HLG1-3), gamma czerni, zagięcie charakterystyki, tryb koloru, nasycenie, zmienność koloru, głębia koloru, szczegółowość, kopiowanie, zerowanie |
SYSTEM ZAPISU FILMU (XAVC S 4K): | 3840 × 2160 (4:2:0, 8 bitów, NTSC) (w przybliżeniu) 30p (100 Mb/s / 60 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:0, 8 bitów, NTSC) (w przybliżeniu) 24p (100 Mb/s / 60 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:0, 8 bitów, PAL) (w przybliżeniu) 25p (100 Mb/s / 60 Mb/s) |
SYSTEM ZAPISU FILMU (XAVC S HD): | 1920 × 1080 (4:2:0, 8 bitów, NTSC) (w przybliżeniu) 120p (100 Mb/s / 60 Mb/s), 1920 × 1080 (4:2:0, 8 bitów, NTSC) (w przybliżeniu) 60p (50 Mb/s / 25 Mb/s), 1920 × 1080 (4:2:0, 8 bitów, NTSC) (w przybliżeniu) 30p (50 Mb/s / 16 Mb/s), 1920 × 1080 (4:2:0, 8 bitów, NTSC) (w przybliżeniu) 24p (50 Mb/s), 1920 × 1080 (4:2:0, 8 bitów, PAL) (w przybliżeniu) 100p (100 Mb/s / 60 Mb/s), 1920 × 1080 (4:2:0, 8 bitów, PAL) (w przybliżeniu) 50p (50 Mb/s / 25 Mb/s), 1920 × 1080 (4:2:0, 8 bitów, PAL) (w przybliżeniu) 25p (50 Mb/s / 16 Mb/s) |
ZWOLNIONE I PRZYSPIESZONE TEMPO (LICZBA KLATEK NA SEKUNDĘ) : | Tryb NTSC: 1, 2, 4, 8, 15, 30, 60 lub 120 kl./s, tryb PAL: 1, 2, 3, 6, 12, 25, 50 lub 100 kl./s |
FUNKCJE FILMU: | Wyświetlanie poziomu dźwięku, regulacja poziomu nagrywania dźwięku, przełącznik PAL/NTSC, kod czasowy / bity użytkownika, automatyczne wydłużanie czasu otwarcia migawki, asysta wyświetlania gamma |
System nagrywania: | |
INFORMACJE O LOKALIZACJI ŁĄCZE ZE SMARTFONA: | Tak |
NOŚNIK: | Karta pamięci SD, karta pamięci SDHC (zgodna z UHS-I/II), karta pamięci SDXC (zgodna z UHS-I/II) |
GNIAZDO NA KARTĘ PAMIĘCI: | Gniazdo karty pamięci SD (zgodne z UHS-I/II) |
Redukcja szumów: | |
REDUKCJA SZUMÓW: | Redukcja szumów przy długich czasach ekspozycji: włączanie/wyłączanie, dostępna przy czasie otwarcia migawki dłuższym niż 1 s; redukcja szumów przy dużych czułościach ISO: normalna/słaba/wyłączona |
Balans bieli: | |
TRYBY BALANSU BIELI: | Automatyczny, Światło dzienne, W cieniu, Pochmurnie, Żarówka, Świetlówka, Lampa błyskowa, Podwodne, Temperatura barwowa (od 2500 do 9900K) i filtr barwny, Własny |
BLOKADA WYKRYWANIA AWB: | Tak (spust migawki do połowy / zdjęcia seryjne / wył.) |
Ostrość | |
SPOSÓB NASTAWIANIA OSTROŚCI: | Szybki, hybrydowy system AF (AF z detekcją fazy/AF z detekcją kontrastu) |
CZUJNIK OSTROŚCI: | Przetwornik CMOS Exmor R™ |
POLA OSTROŚCI: | Pełna klatka 35 mm: 693 pól (AF z detekcją fazy), tryb APS-C z obiektywem FF: 299 pól (AF z detekcją fazy), z obiektywem APS-C: 221 punktów (AF z detekcją fazy)/ 425 punktów (AF z detekcją kontrastu) |
ZAKRES CZUŁOŚCI OSTROŚCI: | Od –4 EV do 20 EV (przy odpowiedniku ISO 100, obiektyw F2.0) |
TRYB OSTROŚCI: | Automatyczny AF (AF-A), pojedynczy AF (AF-S), ciągły AF (AF-C), DMF (bezpośrednia ręczna regulacja ostrości), ręczna regulacja ostrości |
STREFA WYZNACZANIA OSTROŚCI: | Szeroki, Strefa, Środek, Elast. punktowy, Roz. elast. punktowy, Śledzenie |
EYE AF: | [Fotografie] Człowiek (wybór lewego/prawego oka) / Zwierzę, [Filmy] Człowiek (wybór lewego/prawego oka) |
INNE FUNKCJE: | Czujnik zbliżenia oka (tylko z zainstalowanym adapterem LA-EA2 lub LA-EA4, do nabycia oddzielnie), mikrokorekty AF (z użyciem sprzedawanego oddzielnie adaptera LA-EA2 lub LA-EA4), przewidywanie ostrości, blokada ostrości, czułość śledzenia AF (fotografie), czułość zmian obiektu AF (filmy), szybkość przejścia AF (filmy), przełączanie pionowego/poziomego obszaru AF, rejestracja obszaru AF, cyrkulacja punktu ostrości |
ŚWIATŁO WSPOMAGAJĄCE AUTOFOKUS (AF ILLUMINATOR): | Tak (z wbudowanej diody LED) |
ZASIĘG ŚWIATŁA WSPOMAGAJĄCEGO AF: | Około 0,3 m – około 3,0 m (z obiektywem FE 28–70 mm F3.5–5.6 OSS) |
SPOSÓB NASTAWIANIA OSTROŚCI PILOTEM LA-EA3 (SPRZEDAWANY ODDZIELNIE): | Detekcja fazy |
Ekspozycja: | |
TYP POMIARU: | Pomiar z wykorzystaniem 1200 stref |
CZUJNIK POMIAROWY: | Przetwornik CMOS Exmor R™ |
ZAKRES CZUŁOŚCI POMIARU: | EV-3 – EV20 (odpowiednik ISO100 z założonym obiektywem F2,0) |
TRYB POMIARU: | Wielosegmentowy, centralnie ważony, punktowy (standardowy/duży), średnia z całego ekranu, światła |
KOMPENSACJA EKSPOZYCJI: | ±5,0 EV (do wyboru co 1/3 EV lub 1/2 EV) (przy użyciu pokrętła kompensacji ekspozycji: ±3,0 EV (co 1/3 EV)) |
BRACKETING EKSPOZYCJI: | Bracket: seryjny, Bracket: pojedynczy, do wyboru 3/5/9 klatek. (Światło zastane, Światło z lampy błyskowej) |
PAMIĘĆ EKSPOZYCJI (AE LOCK): | Blokowanie po wciśnięciu do połowy przycisku spustu migawki (włączone/wyłączone/automatyczne) |
TRYBY EKSPOZYCJI: | Automatyka (inteligentna automatyka), zaprogramowana automatyka ekspozycji (P), preselekcja przysłony (A), preselekcja czasu ekspozycji (S), ręczny (M), film (zaprogramowana automatyka ekspozycji (P), preselekcja przysłony (A), preselekcja czasu ekspozycji (S), ręczny (M)), nagrywanie w zwolnionym i przyspieszonym tempie (zaprogramowana automatyka ekspozycji (P), preselekcja przysłony (A), preselekcja czasu ekspozycji (S), ręczny (M)) |
CZUŁOŚĆ ISO (ZALECANY WSKAŹNIK EKSPOZYCJI): | Fotografie: ISO 100–51 200 (wartości od ISO 50 do ISO 204 800 można nastawiać jako rozszerzony zakres ISO), automatyczna (ISO 100–12 800, możliwość wyboru górnej/dolnej granicy), filmy: odpowiednik ISO 100–51 200 (wartości ISO do 102 400 można nastawiać jako rozszerzony zakres ISO), automatyczna (ISO 100–12 800, możliwość wyboru górnej/dolnej granicy) |
Tryb ekspozycji: | Program AE / Priorytet przysłony AE / Priorytet migawki AE / Ekspozycja manualna |
Czułość ISO (standardowa czułość wyjściowa): | Auto / 50* / 100 / 200 / 400 / 800 / 1600 / 3200 / 6400 / 12800 / 25600 / 51200 / 102400* / 204800* (możliwość zmiany na krok 1/3 EV) *Rozszerzone ISO |
FOTOGRAFOWANIE BEZ MIGOTANIA: | Tak |
Wizjer: | |
TYP WIZJERA: | Wizjer elektroniczny 1,0 cm (0,39") (XGA OLED) |
LICZBA PUNKTÓW: | 2 359 296 punktów |
POKRYCIE KADRU: | 100% |
POWIĘKSZENIE: | Około 0,59× (obiektyw 50 mm nastawiony na nieskończoność, –1 m–1) |
REGULACJA DIOPTRII: | -4,0 do +3,0 m-1 |
ODLEGŁOŚĆ OD OKA: | Około 20 mm od soczewki wizjera, 17,5 mm od ramki wizjera przy –1 m–1 (norma Camera & Imaging Products Association) |
FUNKCJA WYŚWIETLANIA: | Histogram, Podgląd w czasie rzeczywistym efektów korekt, Poziomica cyfrowa, Siatka linii, Sprawdzanie ostrości, Zarys MF, Zebra, Znacznik filmu, W trybie wizjera, Wyłączanie monitora |
WYBÓR LICZBY KLATEK NA SEKUNDĘ W WIZJERZE: | Tryb NTSC: standardowy 60 kl./s / wysoki 120 kl./s, tryb PAL: standardowy 50 kl./s / wysoki 100 kl./s |
Ekran LCD | |
TYP MONITORA: | 7,5 cm (3,0"), TFT |
LICZBA PUNKTÓW: | 921 600 punktów |
PANEL DOTYKOWY: | Tak (Zdjęcie dotykowe / Ostrość dotykiem / Płytka dotykowa / Śledzenie dotykiem) |
REGULACJA JASNOŚCI: | Ręczna (5 ustawień od -2 do +2), tryb słonecznej pogody |
REGULACJA KĄTA: | Kąt otwarcia: około 176°, kąt obrotu: około 270°. |
POWIĘKSZANIE OBRAZU PRZY NASTAWIANIU OSTROŚCI: | Tak: powiększanie obrazu przy nastawianiu ostrości (pełna klatka 35 mm: 5,9×, 11,7×; APS-C: 3,8×, 7,7×) |
Inne funkcje: | |
CLEAR IMAGE ZOOM: | Fotografie: około 2x, filmy: 1,5x (4K), około 2x (HD) |
ZOOM CYFROWY: | Inteligentny zoom (fotografie): pełna klatka 35 mm: M: około 1,5×, S: około 2×, APS-C: M: około 1,3×, S: około 2×; Zoom cyfrowy (fotografie): pełna klatka 35 mm: L: około 4×, M: około 6,1×, S: około 8× / APS-C: L: około 4×, M: około 5,2×, S: około 8×; Zoom cyfrowy (filmy): pełna klatka 35 mm: około 4×, APS-C: około 4× |
ROZPOZNAWANIE TWARZY: | Priorytet twarzy w trybie AF, priorytet twarzy w trybie wielosegmentowym, priorytet zarejestrowanych twarzy |
INNE | Fotografowanie z interwałem, Min. czas migawki przy ISO AUTO, Jasne monitorowanie, Informacje o prawach autorskich, Ustaw nazwę pliku, Przewodnik pomocniczy, Tryb kontrolki wideo, Obróć pierścień zoomu |
Migawka | |
TYP: | Sterowana elektronicznie, o przebiegu pionowym, szczelinowa |
TYP MIGAWKI: | Migawka mechaniczna / migawka elektroniczna |
CZAS OTWARCIA MIGAWKI: | Fotografie: od 1/4000 do 30 s i B, filmy (tryb NTSC): od 1/4000 do 1/4 (co 1/3 stopnia), do 1/60 w trybie automatycznym (do 1/30 w trybie automatycznego wydłużania czasu otwarcia migawki). Filmy (tryb PAL): od 1/4000 do 1/4 (co 1/3 stopnia), do 1/50 w trybie automatycznym (do 1/25 w trybie automatycznego wydłużania czasu otwarcia migawki) |
SYNCHRONIZACJA Z LAMPĄ BŁYSKOWĄ SZYBKOŚĆ: | 1/160 s1 |
CICHA PRACA: | Tak (włączanie/wyłączanie) |
Stabilizacja obrazu: | |
TYP: | Mechanizm przesunięcia przetwornika obrazu z 5–kierunkową kompensacją (kompensacja zależy od parametrów obiektywu) |
EFEKT KOMPENSACJI: | 5 stopni (według normy Camera & Imaging Products Association. Tylko pochylenie/odchylenie. Przy zamontowanym obiektywie Planar T* FE 50 mm F1.4 ZA. Wyłączona redukcja szumów przy długich czasach ekspozycji.) |
Kontrola błysku | |
STEROWANIE: | Przedbłysk TTL[[F_DI0181]] |
KOMPENSACJA MOCY BŁYSKU: | +/- 3,0 EV (przełączanie kroku między 1/3 lub 1/2 EV) |
TRYBY PRACY LAMPY BŁYSKOWEJ: | Wyłączona, automatyczna, błysk wypełniający, synchronizacja z długimi czasami ekspozycji, synchronizacja z drugim przebiegiem kurtyny, osłabianie efektu czerwonych oczu (włączanie/wyłączanie), bezprzewodowe, synchronizacja z krótkimi czasami ekspozycji |
WSPÓŁPRACA Z LAMPĄ ZEWNĘTRZNĄ: | Lampa błyskowa do systemu Sony α zgodna ze stopką Multi Interface, możliwość użycia adaptera stopki do podłączania lamp wyposażonych w stopkę z automatyczną blokadą |
BLOKADA MOCY BŁYSKU: | Tak |
STEROWANIE BEZPRZEWODOWE: | Tak (sygnał świetlny w trybach: błysk wypełniający, synchronizacja z długim czasem ekspozycji, synchronizacja z krótkimi czasami ekspozycji / sygnał radiowy w trybach: błysk wypełniający, błysk zamykający, synchronizacja z długim czasem ekspozycji, synchronizacja z krótkimi czasami ekspozycji) |
Mechanizm: | |
TRYBY ZAPISU: | Zdjęcia pojedyncze, zdjęcia seryjne (do wyboru Szybko+/Szybko/Śr./Wolno), samowyzwalacz, samowyzwalacz (seria), bracketing: Pojedyncze, bracketing: Seryjne, bracketing balansu bieli, bracketing DRO |
SZYBKOŚĆ CIĄGŁEGO ZAPISU (PRZYBLIŻONA WARTOŚĆ MAKS: | Zdjęcia seryjne: Hi+: 10 kl./s, Hi: 8 kl./s, Mid: 6 kl./s, Lo: 3 kl./s3 |
LICZBA KADRÓW DO ZAREJESTROWANIA (PRZYBLIŻONA): | JPEG Extra fine L: ponad 215 klatek, JPEG Fine L: ponad 223 klatki, JPEG Standard L: ponad 216 klatek, RAW: ponad 115 klatek, RAW i JPEG: ponad 86 klatek, RAW (Nieskompresowany): ponad 45 klatek, RAW (Nieskompresowany) i JPEG: ponad 39 klatek |
SAMOWYZWALACZ: | Opóźnienie 10 s/5 s/2 s / Samowyzwalacz seryjny Samowyzwalacz z bracketingiem |
Odtwarzanie: | |
PRZECHWYTYWANIE ZDJĘĆ: | Tak |
TRYBY: | Jedno zdjęcie (z informacjami o zdjęciu lub bez), histogram RGB i ostrzeżenie o światłach/cieniach, indeks, tryb wyświetlania w powiększeniu (L: 18,8×, M: 12,3×, S: 9,4×), automatyczny podgląd, obrót obrazu, pokaz slajdów, wybór folderu (data/fotografie/XAVC S HD/XAVC S 4K), ochrona, ocena, wyświetlanie jako grupy |
Interfejs | |
ZŁĄCZE KOMPUTEROWE: | Pamięć masowa / MTP |
ZŁĄCZE MULTI TERMINAL / MICRO USB: | Zgodność z USB Type-C® SuperSpeed 5 Gb/s (USB 3.2) |
BLUETOOTH®: | Tak (standard Bluetooth w wer. 4.1 (pasmo 2,4 GHz)) |
STOPKA MULTI INTERFACE: | Tak (z cyfrowym interfejsem dźwiękowym) 4 |
GNIAZDO MIKROFONU: | Tak (mini jack stereo 3,5 mm) |
GNIAZDO SŁUCHAWKOWE: | Tak (mini jack stereo 3,5 mm) |
FUNKCJE: | Przesyłanie na serwer FTP (Wi-Fi), oglądanie na smartfonie, zdalne sterowanie za pomocą smartfona, sterowanie jednym dotknięciem przez NFC, udostępnianie jednym dotknięciem przez NFC, sterowanie z komputera, BRAVIA Sync (Control for HDMI), PhotoTV HD |
Dźwięk: | |
MIKROFON: | Wbudowany, stereofoniczny |
GŁOŚNIK: | Wbudowany, monofoniczny |
Drukowanie | |
OBSŁUGIWANE STANDARDY: | Exif Print, Print Image Matching III, ustawienie DPOF |
Funkcja użytkownika: | |
TYP: | Ustawienia przycisków własnych, ustawienia programowalne (3 zestawy w korpusie / 4 zestawy na karcie pamięci), ustawienia „Moje pokrętło”, Moje menu, Zarejestrowane własne ustawienia fotografowania |
Kompensacja cech obiektywu | |
USTAWIENIE: | Winietowanie, aberracja chromatyczna, zniekształcenia |
Zasilanie | |
DOSTARCZANY AKUMULATOR: | Jeden akumulator NP-FZ100 |
CZAS PRACY BATERII / AKUMULATORA (FOTOGRAFIE): | Około 680 zdjęć (wizjer) / około 740 zdjęć (monitor LCD) (norma Camera & Imaging Products Association) |
CZAS PRACY BATERII/AKUMULATORA (FILM, FAKTYCZNE NAGRYWANIE): | Około 140 min (wizjer) / około 140 min (monitor LCD) (norma Camera & Imaging Products Association) |
CZAS PRACY BATERII/AKUMULATORA (FILM, NAGRYWANIE CIĄGŁE): | Około 220 min (wizjer) / około 215 min (monitor LCD) (norma Camera & Imaging Products Association) |
ŁADOWANIE WEWNĘTRZNEGO AKUMULATORA: | Tak |
POBÓR MOCY (WIZJER) | Fotografowanie: około 2,9 W (z obiektywem FE 28–60 mm F4–5.6 OSS), filmowanie: około 4,5 W (z obiektywem FE 28–60 mm F4–5.6 OSS) |
POBÓR MOCY (EKRAN LCD): | Fotografowanie: około 2,7 W (z obiektywem FE 28–60 mm F4–5.6 OSS), filmowanie: około 4,6 W (z obiektywem FE 28–60 mm F4–5.6 OSS) |
ZASILANIE PRZEZ ŁĄCZE USB: | Tak |
Inne | |
Wymiary i waga | |
WAGA (Z DOSTARCZONYM AKUMULATOREM I KARTĄ PAMIĘCI): | Około 509 g (sam korpus: około 424 g) |
WYMIARY (SZER. X WYS. X GŁ.): | Około 124,0 × 71,1 × 59,7 mm, 124,0 × 71,1 × 53,5 mm (OD UCHWYTU DO MONITORA) |
Koncepcja One Mount otwiera dostęp do najbardziej zaawansowanych technologii przetwarzania obrazu Sony poprzez uniwersalny system mocowania typu E, łączący uniwersalne korpusy z obiektywami, format pełnoklatkowy z APS-C, fotografie z filmami i amatorów z zawodowcami.
Kompaktowy i lekki system mocowania typu E łączy formaty APS-C i pełnoklatkowy, aparaty bezlusterkowe α i kamery profesjonalne, proste urządzenia ze sprzętem wysokiej klasy. Umożliwia użycie obiektywów do pełnej klatki na korpusach APS-C, a nawet montowanie obiektywów z mocowaniem typu E na kamerach profesjonalnych.
Kompleksowe projektowanie z wykorzystaniem algorytmów z korpusu zapewnia szybką i dokładną pracę systemu AF, szybkość fotografowania i wydajną stabilizację obrazu. Zaawansowana konstrukcja optyczna połączona z bardzo wysoką rozdzielczością korpusów gwarantuje wyjątkową ostrość.
Obiektywy z mocowaniem typu E różnią się od innych systemów tym, że uwzględniają specyfikę filmowania. Zaawansowane algorytmy AF i siłowniki gwarantują niezawodne i płynne ustawianie ostrości przez aparat lub kamerę Sony. Osłabiane są typowe problemy, jak niestabilność kąta widzenia czy przesunięcie osi. Ułatwieniem przy filmowaniu jest też bezgłośna regulacja przysłony.
System mocowania typu E otwiera przed fotografami i filmowcami niezliczone możliwości. Pozwala swobodnie przełączać się między formatem APS-C i pełnoklatkowym, nagrywać ujęcia na wideoblog obiektywami do codziennego użytku lub zamontować na kamerze superteleobiektyw w celu sfilmowania dzikiej przyrody.
E PZ 10–20mm F4 G |
SELP1020G |
|
E 15mm F1.4 G |
SEL15F14G |
|
E 11mm F1.8 |
SEL11F18 |
|
FE 70–200mm F2.8 GM OSS II |
SEL70200GM2 |
|
FE 14mm F1.8 GM |
SEL14F18GM |
|
FE 24mm F2.8 G |
SEL24F28G |
|
FE 40mm F2.5 G |
SEL40F25G |
|
FE 50mm F1.2 GM |
SEL50F12GM |
|
FE 35mm F1.4 GM |
SEL50F12GM |
|
FE 35mm F1.4 GM |
SEL35F14GM |
|
FE C 16–35mm T3.1 |
SELC1635G |
|
FE 28–60mm F4–5.6 |
SEL2860 |
|
FE 12–24mm F2.8 GM |
SEL1224GM |
|
FE 20mm F1.8 G |
SEL20F18G |
|
E 16-55mm F2.8 G |
SEL1655G |
|
E 70-350mm F4.5-6.3 G OSS |
SEL70350G |
|
FE 35mm F1.8 |
SEL35F18F |
|
FE 200-600mm F5.6-6.3 G OSS |
SEL200600G |
|
FE 600mm F4 GM OSS |
SEL600F40GM |
|
FE 135mm F1.8 GM |
SEL135F18GM |
|
FE 24mm F1.4 GM |
SEL24F14GM |
|
FE 400mm F2.8 GM OSS |
SEL400F28GM |
|
E 18-135mm F3.5-5.6 OSS |
SEL18135 |
|
FE 24-105mm F4 G OSS |
SEL24105G |
|
FE 12-24mm F4 G |
SEL1224G |
|
FE 16-35mm F2.8 GM |
SEL1635GM |
|
Super teleobiektyw 100-400mm z zoomem G Master |
SEL100400GM |
|
FE 100mm F2.8 STF GM OSS |
SEL100F28GM |
|
FE 85mm F1.8 |
SEL85F18 |
|
E PZ 18–110mm F4 G OSS |
SELP18110G |
|
FE 50mm F2.8 |
SEL50M28 |
|
Planar T* FE 50mm F1.4 ZA |
SEL50F14Z |
|
FE 50mm F1.8 |
SEL50F18F |
|
FE 70-300mm F4.5-5.6 G OSS |
SEL70300G |
|
Telekonwerter 2× |
SEL20TC |
|
Telekonwerter 1,4x |
SEL14TC |
|
FE 70–200mm F2.8 GM OSS |
SEL70200GM |
|
FE 24–70mm F2.8 GM |
SEL2470GM |
|
FE 85mm F1.4 GM |
SEL85F14GM |
|
FE PZ 28–135mm F4 G OSS |
SELP28135G |
|
Vario-Tessar T* FE 16–35mm F4 ZA OSS |
SEL1635Z |
|
SEL28F20/SEL28F20FEC/SEL28F20UWC |
FE 28mm F2 |
|
Distagon T* FE 35mm F1.4 ZA |
SEL35F14Z |
|
FE 24–240mm F3.5–6.3 OSS |
SEL24240 |
|
FE 90mm F2.8 Macro G OSS |
SEL90M28G |
|
FE 70 – 200mm F4 G OSS |
SEL70200G |
|
E 55 – 210mm F4.5-6.3 OSS |
SEL55210 |
|
Vario-Tessar® T* FE 24 – 70mm F4 ZA OSS |
SEL2470Z |
|
FE 28 – 70mm F3.5-5.6 OSS |
SEL2870 |
|
Sonnar T* FE 35mm F2.8 ZA |
SEL35F28Z |
|
Sonnar T* FE 55 mm F1.8 ZA |
SEL55F18Z |
|
E PZ 18 – 105mm F4 G OSS |
SELP18105G |
|
Vario-Tessar® T* E 16 – 70mm F4 ZA OSS |
SEL1670Z |
|
E PZ 18 — 200mm F3.5-6.3 OSS |
SELP18200 |
|
E 20mm F2.8 |
SEL20F28 |
|
E 35mm F1.8 OSS |
SEL35F18 |
|
E PZ 16 — 50mm F3.5-5.6 OSS |
SELP1650 |
|
E 10 – 18mm F4 OSS |
SEL1018 |
|
E 18–200mm F3.5–6.3 OSS LE |
SEL18200LE |
|
E 50mm F1.8 OSS |
SEL50F18 |
|
Sonnar T* E 24mm F1.8 ZA |
SEL24F18Z |
|
E 30mm F3.5 Macro |
SEL30M35 |
|
E 18 – 55mm F3.5-5.6 OSS |
SEL1855 |
|
E 16mm F2.8 |
SEL16F28 |
|
E 18 – 200mm F3.5-6.3 OSS |
SEL18200 |
|