Opinie o Nas

Ta strona używa plików Cookie. Aby z niej korzystać zaakceptuj ten fakt. Więcej informacji tutaj.

      Panasonic Lumix DC-GH6 body + karta Lexar CFexpress GRATIS po rejestracji + lampka Manbily MFL-06 z funkcją PowerBank za 1zł
      Panasonic Lumix DC-GH6 body + karta Lexar CFexpress GRATIS po rejestracji + lampka Manbily MFL-06 z funkcją PowerBank za 1zł
      Panasonic Lumix DC-GH6 body + karta Lexar CFexpress GRATIS po rejestracji + lampka Manbily MFL-06 z funkcją PowerBank za 1zł
      Panasonic Lumix DC-GH6 body + karta Lexar CFexpress GRATIS po rejestracji + lampka Manbily MFL-06 z funkcją PowerBank za 1zł
      Panasonic Lumix DC-GH6 body + karta Lexar CFexpress GRATIS po rejestracji + lampka Manbily MFL-06 z funkcją PowerBank za 1zł

      Panasonic Lumix DC-GH6 body + karta Lexar CFexpress GRATIS po rejestracji + lampka Manbily MFL-06 z funkcją PowerBank za 1zł

      9 994,00 zł
      Brutto
      Wysyłka do 24 godzin.
      Produkt dostępny!
      Fot000248

      • Kup aparat lub zestaw LUMIX GH6, a otrzymasz bezpłatną kartę Lexar Professional CFexpress Type B GOLD Series 128GB po rejestracji produktu. Promocja trwa do 30.09.2022. Szczegóły promocji.

      • Zamów aparat, a Ultra cienką jasną lampę z funkcją PowerBank z głowicą kulową Manbily MFL-06 Mini 4500mAh CRI 96 o wartości 299zł otrzymasz za 1zł.

      ILOŚĆ

      Zadaj pytanie o produkt opiekunowi marki:

      • Salon Kraśnik: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl

      • Salon Warszawa: 22 891 13 73 wawa@beiks.pl

      Write your review

      Salon
      Kraśnik:

      (81) 825-97-22

      sklep@beiks.pl


      Salon
      Warszawa:

      (22) 891-13-73

      wawa@beiks.pl

        gh6a.jpg


        Nowy wymiar tworzenia

        Hybrydowy aparat bezlusterkowy oferujący nowy przetwornik Live MOS o rozdzielczości 25,2 megapikseli, nagrywanie filmów w 10-bitowym formacie 4:2:2 C4K/4K 60p/50p i nieograniczony czas nagrywania*.



        DC-GH6

        Po raz pierwszy w aparacie LUMIX: wideo z kodekiem Apple ProRes

        Stosując kartę CFexpress typu B (MOV, 5,7K, 5728x3024, 29,97p/25,00p/24,00p), można wewnętrznie nagrywać wideo za pomocą kodeków ProRes 422 HQ i ProRes 422, które są profesjonalnym standardem i oferują wysoką jakość obrazu przy niskiej kompresji. Znacznie obniża to obciążenie komputera podczas postprodukcji i umożliwia montaż nielinowy bez transkodowania, upraszczając cały proces, od początku do końca. ・Apple i ProRes są znakami towarowymi lub zastrzeżonymi znakami towarowymi firmy Apple Inc. w Stanach Zjednoczonych i/lub innych krajach.

        DC-GH6

        10-bitowa jakość nagrywania w trybie 5,7K 60p/50p

        Dzięki trybowi 5,7K (5728x3024) 4:2:0 10-bitów 60p/50p (17:9) i anamorficznemu trybowi 5,8K (5760x4320) 30p/25p/24p 4:2:0 10-bitów (4:3) aparat LUMIX GH6 zapewnia wyższą rozdzielczość i wyższe przepływności niż kiedykolwiek wcześniej oraz daje dostęp do najnowszych rozwiązań w zakresie wysokiej jakości obrazu, wszechstronności i zakresu ekspresyjnego potrzebnych w filmie, telewizji i wszelkiego rodzaju produkcjach wideo.

        DC-GH6

        Nieograniczony czas nagrywania wideo w 10-bitowej jakości 4:2:2 C4K/4K 60p/50p

        GH6 to pierwszy aparat LUMIX z nagrywaniem wewnętrznym w 10-bitowej jakości 4:2:2 C4K/4K 60p/50p, który pozwala nagrywać przez nieograniczony czas*, o ile jest używany przy zalecanej temperaturze pracy**. Jest idealny dla małych zespołów produkcyjnych i do pracy w wymagających warunkach, gdy mobilność i wysoka jakość są koniecznością. Umożliwia też jednoczesne nagrywanie wewnętrzne i zewnętrzne przez wyjście HDMI. * W gwarantowanym środowisku pracy. Gdy korzysta się z akumulatora. Czas nagrywania zależy od pojemności akumulatora i nośnika do nagrywania. ** -10–40℃. ・Odpowiada rozdzielczości 4K (4096×2160) zgodnie z definicją Digital Cinema Initiatives (DCI). ・Wymagana jest karta CFexpress lub karta pamięci SD klasy Video Speed Class 90.

        DC-GH6

        Stabilizacja obrazu Dual I.S. 2 (7,5 punktu)

        Stabilizacja Dual I.S. 2 (stabilizator obrazu) w 5 osiach łączy stabilizację Body I.S. oraz system O.I.S.w obiektywie, oferując korekcję o wartości 7,5 punktu*. *Zgodnie ze standardem CIPA [kierunek odchylenia: odległość ostrzenia f=140mm (odpowiednik dla aparatu z kliszą 35 mm: f=280mm) przy obiektywie H-FSA14140].

        DC-GH6

        Nagrywanie w 10-bitowej jakości HFR/VFR

        Nagrywanie w wysokiej rozdzielczości i w zwolnionym tempie, ostatnio coraz popularniejsze w produkcjach wideo, jest teraz możliwe przez nagrywanie wideo w 10-bitowej jakości C4K/4K 120p/100p HFR (duża szybkość klatek) z dźwiękiem. Aparat LUMIX GH6 oferuje też szeroki zakres trybów nagrywania w 10-bitowej jakości z kompresją ALL-Intra do montażu wysokiej jakości, można więc nagrywać materiały FHD 240p/200p HFR i FHD 240 kl./s VFR (zmienna szybkość klatek). Funkcja VFR pozwala nagrywać wideo w superzwolnionym tempie, bo zwolnionym nawet 12,5-krotnie (FHD, 10-bitów, 24p/300 kl./s). ・Przetwornik generuje maksymalnie 60 kl./s przy włączonej funkcji Dynamic Range Boost.

        DC-GH6

        Nowy procesor Venus Engine

        Nowy procesor Venus Engine to około dwukrotnie większa moc obliczeniowa niż wcześniej, co pozwala szybko przetwarzać większą liczbę pikseli z nowego przetwornika oraz wideo z większą rozdzielczością i przepływnością. Także jakość uzyskiwanych obrazów jest znacznie lepsza. Nowa funkcja Intelligent Detail Processing oferuje wyższą rozdzielczość, a nowa, wydajna funkcja redukcji szumów 2D i 3D (dla nagrań wideo) optymalnie usuwa szumy. Efektem są naturalne obrazy w stylu 3D z minimalnym szumem nawet przy zastosowaniu wysokiej czułości. Precyzyjna funkcja Dual 3D Color Control potrafi lepiej reprodukować kolory (jasność, nasycenie i odcień), co skutkuje wierniejszym i bogatszym oddawaniem kolorów.

        DC-GH6

        Nowy przetwornik 25,2 MP

        Aparat LUMIX GH6 jest wyposażony w przetwornik Live MOS o rozdzielczości 25,2 megapiksela w standardzie systemu Micro Four Thirds™. Budowa pozbawiona filtra dolnoprzepustowego pozwala uzyskać więcej pikseli i wyższą rozdzielczość, dając ultrarealistyczny poziom szczegółów. Większa prędkość odczytu danych umożliwia nagrywanie wideo C4K/4K 120p i wykonywanie zdjęć seryjnych z szybkością 75 klatek na sekundę przy użyciu migawki elektronicznej, minimalizując przy tym efekt „rolling shutter”. ・Nazwa i logo Micro Four Thirds™ są znakami towarowymi lub zarejestrowanymi znakami towarowymi Olympus Corporation w Japonii, Stanach Zjednoczonych, Unii Europejskiej i innych krajach oraz regionach.

        DC-GH6

        Panasonic
        Fot000248

        Arkusz danych

        Rozmiar matrycy:
        m4/3
        Rozdzielczość obrazu:
        25 megapixeli
        Rozdzielczość video:
        4K
        Typ matrycy:
        Live MOS

        Szczegółowe odniesienia

        TYP

        • Typ

          • Bezlusterkowy aparat cyfrowy
        • Mocowanie obiektywu

          • Mocowanie Mikro Cztery Trzecie

        PRZETWORNIK OBRAZU

        • Typ

          • Matryca Live MOS (17,3 x 13,0 mm)
        • Efektywna liczba pikseli / Całkowita liczba pikseli

          • 25,21 megapiksela / 26,52 megapiksela
        • Powłoka antyodblaskowa

          • Tak
        • Proporcje / Filtr kolorów

          • 4:3 / Filtr kolorów podstawowych
        • System redukujący kurz

          • Typ z przesunięciem matrycy

        ZAKRES

        • Poprawa zakresu dynamicznego WŁ.: Ponad 13-stopniowa charakterystyka (V-Log)
          Poprawa zakresu dynamicznego WYŁ.: Ponad 12-stopniowa charakterystyka (V-Log)

        ZDJĘCIA

        • Format zapisu pliku

          • JPEG (DCF, Exif 2.31), RAW
        • Współczynnik proporcji

          • 4:3 / 3:2 / 16:9 / 1:1
        • Rozmiar pliku (w pikselach)

          • 4:3

            • 5776x4336(L) / 4096x3072(M) / 2944x2208(S) / 11552x8672(XL)* / 8192x6144(LL)* * Tryb wysokiej rozdzielczości.
          • 3:2

            • 5776x3848(L) / 4096x2728(M) / 2944x1960(S) / 11552x7696(XL)* / 8192x5464(LL)* * Tryb wysokiej rozdzielczości.
          • 16:9

            • 5776x3248(L) / 4096x2304(M) / 2944x1656(S) / 11552x6496(XL)* / 8192x4608(LL)* * Tryb wysokiej rozdzielczości.
          • 1:1

            • 4336x4336(L) / 3072x3072(M) / 2208x2208(S) / 8672x8672(XL)* / 6144x6144(LL)* * Tryb wysokiej rozdzielczości.
        • Jakość obrazu

          • RAW / RAW+Fine / RAW+Standard / Fine / Standard
        • Przestrzeń barw

          • sRGB, AdobeRGB

        FILMY

        • Format zapisu pliku

          • MOV: H.264/MPEG-4 AVC, H.265/HEVC, Apple ProRes
            MP4: H.264/MPEG-4 AVC, H.265/HEVC
        • Format audio

          • MOV: LPCM (2 kanały, 48 kHz/24 bity, 96 kHz/24 bity*) (4 kanały, 48 kHz/24 bity**, 96 kHz/24 bity**)
            MP4: AAC (2 kanały, 48 kHz/16 bitów)
            * Po podłączeniu mikrofonu Φ3,5 mm lub adaptera DMW-XLR1 (sprzedawanego oddzielnie). ** Po podłączeniu adaptera DMW-XLR1 (do nabycia osobno).
        • Częstotliwość systemu

          • 59,94 Hz / 50,00 Hz / 24,00 Hz
        • Obszar obrazu wideo

          • Pełny / Piksel po pikselu
        • MOV (*¹) (*²) * Możliwość wyboru HLG.

          • 59.94Hz [5.8K] 5760x4320 (4:3)

            • 29.97p, 200Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
              23.98p, 200Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
          • 59.94Hz [5.7K] 5728x3024 (17:9)

            • 59.94p, 300Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
              47.95p, 300Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
              29.97p, 200Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
              23.98p, 200Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
          • 59.94Hz [4.4K] 4352x3264 (4:3)

            • 59.94p, 300Mbps (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
              47.95p, 300Mbps (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
          • 59,94 Hz [C4K] 4096x2160

            • 119.88p, 300Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)*
              59.94p, 800Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 600Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 200Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
              59.94p, 200Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
              47.95p, 800Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 600Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 200Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
              47.95p, 200Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
              29.97p, 400Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 150Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
              29.97p, 150Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
              23.98p, 400Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 150Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
              23.98p, 150Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
              * Gdy poprawa zakresu dynamicznego jest WYŁ.
          • 59,94 Hz [4K] 3840x2160

            • 119.88p, 300Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)*
              59.94p, 800Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 600Mb/s (4:2:2 10-bit ALL-Intra) / 200Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
              59.94p, 200Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
              47.95p, 800Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 600Mb/s (4:2:2 10-bit ALL-Intra) / 200Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
              47.95p, 200Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
              29.97p, 400Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 150Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
              29.97p, 150Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
              23.98p, 400Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 150Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
              23.98p, 150Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
              * Gdy poprawa zakresu dynamicznego jest WYŁ.
          • 59,94 Hz [FHD] 1920x1080

            • 239.76p, 800Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 200Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)*/**
              239.76p, 200Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)*/**
              119.88p, 400Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 150Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)*
              119.88p, 150Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)*
              59.94p, 200Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 100Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
              59.94p, 100Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
              59.94i, 100Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 50Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
              47.95p, 200Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 100Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
              47.95p, 100Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
              29.97p, 200Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 100Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
              29.97p, 100Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
              23.98p, 200Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 100Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
              23.98p, 100Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
              * Gdy poprawa zakresu dynamicznego jest WYŁ. ** Gdy obszar obrazu wideo jest ustawiony jako FULL.
          • 50.00Hz [5.8K] 5760x4320 (4:3)

            • 25.00p, 200Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
          • 50.00Hz [5.7K] 5728x3024 (17:9)

            • 50.00p, 300Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
              25.00p, 200Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
          • 50.00Hz [4.4K] 4352x3264 (4:3)

            • 50.00p, 300Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
          • 50,00 Hz [C4K] 4096x2160

            • 100.00p, 300Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)*
              50.00p, 800Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 600Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 200Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
              50.00p, 200Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
              25.00p, 400Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 150Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
              25.00p, 150Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
              * Gdy poprawa zakresu dynamicznego jest WYŁ.
          • 50,00 Hz [4K] 3840x2160

            • 100.00p, 300Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)*
              50.00p, 800Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 600Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 200Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
              50.00p, 200Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
              25.00p, 400Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 150Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
              25.00p, 150Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
              * Gdy poprawa zakresu dynamicznego jest WYŁ.
          • 50,00 Hz [FHD] 1920x1080

            • 200.00p, 800Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 200Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)*/**
              200.00p, 200Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)*/**
              100.00p, 400Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 150Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)*
              100.00p, 150Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)*
              50.00p, 200Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 100Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
              50.00p, 100Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
              50.00i, 100Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 50Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
              25.00p, 200Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 100Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
              25.00p, 100Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
              * Gdy poprawa zakresu dynamicznego jest WYŁ. ** Gdy obszar obrazu wideo jest ustawiony jako FULL.
          • 24.00Hz [5.8K] 5760x4320 (4:3)

            • 24.00p, 200Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
          • 24.00Hz [5.7K] 5728x3024 (17:9)

            • 48.00p, 300Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
              24.00p, 200Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
          • 24.00Hz [4.4K] 4352x3264 (4:3)

            • 48.00p, 300Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
          • 24,00 Hz [C4K] 4096x2160

            • 120.00p, 300Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)*
              24.00p, 400Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 150Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
              24.00p, 150Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
              * Gdy poprawa zakresu dynamicznego jest WYŁ.
          • 24,00 Hz [4K] 3840x2160

            • 120.00p, 300Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)*
              24.00p, 400Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 150Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
              24.00p, 150Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
              * Gdy poprawa zakresu dynamicznego jest WYŁ.
          • 24,00 Hz [FHD] 1920x1080

            • 120.00p, 400Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 150Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)*
              120.00p, 150Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)*
              24.00p, 200Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 100Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
              24.00p, 100Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
              * Gdy poprawa zakresu dynamicznego jest WYŁ.
        • MP4 (*¹)

          • 59,94 Hz [4K] 3840x2160

            • 59.94p, 100Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, AAC)*
              29.97p, 72Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, AAC)*
              23.98p, 72Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, AAC)*
              29.97p, 100Mb/s (4:2:0 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)
              23.98p, 100Mb/s (4:2:0 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)
              * Możliwość wyboru HLG.
          • 59,94 Hz [FHD] 1920x1080

            • 59,94p, 28 Mb/s (4:2:0 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)
              29,97p, 20 Mb/s (4:2:0 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)
              23,98p, 24 Mb/s (4:2:0 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)
          • 50,00 Hz [4K] 3840x2160

            • 50.00p, 100Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, AAC)*
              25.00p, 72Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, AAC)*
              25.00p, 100Mb/s (4:2:0 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)
              * Możliwość wyboru HLG.
          • 50,00 Hz [FHD] 1920x1080

            • 50,00p, 28 Mb/s (4:2:0 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)
              25,00p, 20 Mb/s (4:2:0 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)
          • 24,00Hz –

            • -
        • Apple ProRes (*¹) (*²)

          • 59.94Hz [5.7K] 5728x3024 (17:9)

            • 29.97p, 1.9Gbps (Apple ProRes 422 HQ) / 1.3Gbps (Apple ProRes 422) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
              23.98p, 1.5Gbps (Apple ProRes 422 HQ) / 1.0Gbps (Apple ProRes 422) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
          • 59,94 Hz [C4K] 4096x2160 (*⁵)

            • 59,94p, 1,9 Gb/s (ProRes 422 HQ) / 1,3 Gb/s (ProRes 422) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
              29,97p, 972 Mb/s (ProRes 422 HQ) / 648 Mb/s (ProRes 422) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
              23,98p, 778 Mb/s (ProRes 422 HQ) / 519 Mb/s (ProRes 422) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
          • 59,94 Hz [FHD] 1920x1080 (*⁵)

            • 59,94p, 454 Mb/s (ProRes 422 HQ) / 302 Mb/s (ProRes 422) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
              29,97p, 227 Mb/s (ProRes 422 HQ) / 151 Mb/s (ProRes 422) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
              23,98p, 181 Mb/s (ProRes 422 HQ) / 121 Mb/s (ProRes 422) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
          • 50.00Hz [5.7K] 5728x3024 (17:9)

            • 25.00p, 1.6Gbps (Apple ProRes 422 HQ) / 1.1Gbps (Apple ProRes 422) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
          • 50,00 Hz [C4K] 4096x2160 (*⁵)

            • 50,00p, 1,6 Gb/s (ProRes 422 HQ) / 1,1 Gb/s (ProRes 422) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
              25,00p, 811 Mb/s (ProRes 422 HQ) / 541 Mb/s (ProRes 422) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
          • 50,00 Hz [FHD] 1920x1080 (*⁵)

            • 50,00p, 378 Mb/s (ProRes 422 HQ) / 252 Mb/s (ProRes 422) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
              25,00p, 189 Mb/s (ProRes 422 HQ) / 126 Mb/s (ProRes 422) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
          • 24.00Hz [5.7K] 5728x3024 (17:9)

            • 24.00p, 1.5Gbps (Apple ProRes 422 HQ) / 1.0Gbps (Apple ProRes 422) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
          • 24,00 Hz [C4K] 4096x2160 (*⁵)

            • 24,00p, 779 Mb/s (ProRes 422 HQ) / 519 Mb/s (ProRes 422) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
          • 24,00 Hz [FHD] 1920x1080 (*⁵)

            • 24,00p, 182 Mb/s (ProRes 422 HQ) / 121 Mb/s (ProRes 422) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)

        ZMIENNA LICZBA KLATEK

        • MOV (*¹) * Możliwość wyboru HLG.

          • 59.94Hz [5.7K] 5728x3024 (17:9)

            • 29.97p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 200Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)*
              23.98p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 200Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)*
              * Gdy obszar obrazu wideo jest ustawiony jako FULL.
          • 59,94 Hz [C4K] 4096x2160

            • 59.94p (maksymalna wydajność matrycy: 120 kl./s), 200Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)*
              29.97p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 400Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
              29.97p (maksymalna wydajność matrycy: 120 kl./s), 150Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)*
              23.98p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 400Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
              23.98p (maksymalna wydajność matrycy: 120 kl./s), 150Mb/s(4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)*
              * Maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s gdy poprawa zakresu dynamicznego jest WŁ.
          • 59,94 Hz [4K] 3840x2160

            • 59.94p (maksymalna wydajność matrycy: 120 kl./s), 200Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)*
              29.97p (maksymalna wydajność matrycy: 60kl./s), 400Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
              29.97p (maksymalna wydajność matrycy: 120 kl./s), 150Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)*
              23.98p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 400Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
              23.98p (maksymalna wydajność matrycy: 120 kl./s), 150Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)*
              * Maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s gdy poprawa zakresu dynamicznego jest WŁ.
          • 59,94 Hz [FHD] 1920x1080

            • 59.94p (maksymalna wydajność matrycy: 240 kl./s), 200Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)*
              59.94p (maksymalna wydajność matrycy: 300 kl./s), 100Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)*
              29.97p (maksymalna wydajność matrycy: 240 kl./s), 200Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)*
              29.97p (maksymalna wydajność matrycy: 300 kl./s), 100Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)*
              23.98p (maksymalna wydajność matrycy: 240 kl./s), 200Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)*
              23.98p (maksymalna wydajność matrycy: 300 kl./s), 100Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)*
              * Maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s gdy poprawa zakresu dynamicznego jest WŁ.
              * Maksymalna wydajność matrycy: 120 kl./s gdy obszar obrazu wideo jest ustawiony jako PIXEL/PIXEL.
          • 50.00Hz [5.7K] 5728x3024 (17:9)

            • 25.00p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 200Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)*
              * Gdy obszar obrazu wideo jest ustawiony jako FULL.
          • 50,00 Hz [C4K] 4096x2160

            • 50.00p (maksymalna wydajność matrycy: 120 kl./s), 200Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)*
              25.00p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 400Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
              25.00p (maksymalna wydajność matrycy: 120 kl./s), 150Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)*
              * Maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s gdy poprawa zakresu dynamicznego jest WŁ.
          • 50,00 Hz [4K] 3840x2160

            • 50.00p (maksymalna wydajność matrycy: 120 kl./s), 200Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)*
              25.00p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 400Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
              25.00p (maksymalna wydajność matrycy: 120 kl./s), 150Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)*
              * Maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s gdy poprawa zakresu dynamicznego jest WŁ.
          • 50,00 Hz [FHD] 1920x1080

            • 50.00p (maksymalna wydajność matrycy: 240 kl./s), 200Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)*
              50.00p (maksymalna wydajność matrycy: 300 kl./s), 100Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)*
              25.00p (maksymalna wydajność matrycy: 240 kl./s), 200Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)*
              25.00p (maksymalna wydajność matrycy: 300 kl./s), 100Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)*
              * Maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s gdy poprawa zakresu dynamicznego jest WŁ.
              * Maksymalna wydajność matrycy: 120 kl./s gdy obszar obrazu wideo jest ustawiony jako PIXEL/PIXEL.
          • 24.00Hz [5.7K] 5728x3024 (17:9)

            • 24.00p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 200Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)*
              * Gdy obszar obrazu wideo jest ustawiony jako FULL.
          • 24,00 Hz [C4K] 4096x2160

            • 24.00p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 400Mb/s(4:2:2 10 bitów ALL-Intra) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
              24.00p (maksymalna wydajność matrycy: 120 kl./s), 150Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)*
              * Maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s gdy poprawa zakresu dynamicznego jest WŁ.
          • 24,00 Hz [4K] 3840x2160

            • 24.00p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 400Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
              24.00p (maksymalna wydajność matrycy: 120 kl./s), 150Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)*
              * Maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s gdy poprawa zakresu dynamicznego jest WŁ.
          • 24,00 Hz [FHD] 1920x1080

            • 24.00p (maksymalna wydajność matrycy: 240 kl./s), 200Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)*
              24.00p (maksymalna wydajność matrycy: 300 kl./s), 100Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)*
              * Maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s gdy poprawa zakresu dynamicznego jest WŁ.
              * Maksymalna wydajność matrycy: 120 kl./s gdy obszar obrazu wideo jest ustawiony jako PIXEL/PIXEL.

        WYJŚCIE DANYCH RAW HDMI (*⁵)

        • Zgodne urządzenia zewnętrzne

          • Monitor/rejestrator ATOMOS HDMI „Ninja V+” (AtomOS 10.77 lub lepszy)/„Ninja V” (AtomOS 10.77 lub lepszy)
            *Tryb rejestrowania dostępny do wyboru zależy od wersji oprogramowania układowego ATOMOS Ninja V+ lub ATOMOS Ninja V.
            *Odwiedź witrynę internetową ATOMOS, aby uzyskać informacje o odpowiedniej wersji oprogramowania układowego ATOMOS Ninja V+ lub ATOMOS Ninja V.
            *Nagrywanie w niektórych ustawieniach jakości nie jest dostępne w modelu „Ninja V”.
            *Do edytowania wideo w formacie RAW nagranego przy użyciu ATOMOS Ninja V+ lub ATOMOS Ninja V jest wymagane oprogramowanie obsługujące format Apple ProRes RAW. Zastosuj LUT (tabelę odwzorowań) dostępną w poniższej witrynie pomocy technicznej klienta, aby nadać tę samą gradację kolorów, co tryby V-Log/V-Gamut
            https://panasonic.jp/support/global/cs/dsc/download/lut/s1h_raw_lut/
            *W zależności od sytuacji niektóre funkcje mogą być niedostępne.
        • Jakość nagrywania

          • NTSC (59,94 Hz) [5,8K] 5760x4320 (4:3)

            • 29,97p, 12 bitów (LPCM)
              23,98p, 12 bitów (LPCM)
          • NTSC (59,94 Hz) [5,7K] 5728x3024 (17:9)

            • 59,94p, 12 bitów (LPCM)
              29,97p, 12 bitów (LPCM)
              23,98p, 12 bitów (LPCM)
          • NTSC (59,94 Hz) [4,4K] 4352x3264 (4:3)

            • 59,94p, 12 bitów (LPCM)
          • NTSC (59,94 Hz) [C4K] 4096x2160 (17:9)

            • 119,88p, 12-bitów (LPCM)
              59,94p, 12-bitów (LPCM)
              29,97p, 12-bitów (LPCM)
              23,98p, 12-bitów (LPCM)
          • PAL (50,00 Hz) [5,8K] 5760x4320 (4:3)

            • 25,00p, 12 bitów (LPCM)
          • PAL (50,00 Hz) [5,7K] 5728x3024 (17:9)

            • 50,00p, 12 bitów (LPCM)
              25,00p, 12 bitów (LPCM)
          • PAL (50,00 Hz) [4,4K] 4352x3264 (4:3)

            • 50,00p, 12 bitów (LPCM)
          • PAL (50,00 Hz) [C4K] 4096x2160 (17:9)

            • 100,00p, 12 bitów (LPCM)
              50,00p, 12-bitów (LPCM)
              25,00p, 12-bitów (LPCM)
        • Format audio

          • LPCM (2 kanały, 48 kHz/24 bity, 96 kHz/24 bity*) (4 kanały, 48 kHz/24 bity**, 96 kHz/24 bity**)
            *Po podłączeniu mikrofonu Φ3,5 mm lub DMW-XLR1 (do nabycia osobno). **Po podłączeniu adaptera DMW-XLR1 (do nabycia osobno).

        WIZJER

        • Typ

          • Wizjer OLED Live View Finder
        • Pikseli

          • Około 3,68 mln punktów
        • Pole widzenia / Powiększenie

          • Około 100% / około 1,52x / 0,76x (odpowiednik aparatu 35 mm) z obiektywem 50 mm ustawionym na nieskończoność; -1,0 m-1 gdy proporcje są ustawione na 4:3
        • Dystans widzenia / Regulacja dioptrii

          • Około 21 mm po ustawieniu na nieskończoność; -1,0 m-1 / -4,0 - +3,0 (dpt)
        • Czujnik oczu

          • Tak

        WYŚWIETLACZ TYLNY

        • Typ

          • Wyświetlacz TFT LCD ze statycznym panelem dotykowym
        • Rozmiar monitora

          • O swobodnie ustawianym kącie 3,0 cala (7,6 cm), proporcje 3:2
        • Pikseli

          • Około 1,84 mln punktów
        • Pole widzenia

          • Około 100%

        REGULACJA OSTROŚCI (*³)

        • Typ

          • Kontrastowy system AF
        • Technologia DFD

          • Tak
        • Tryb ustawiania ostrości

          • AFS (pojedynczy) / AFC (ciągły) / MF
        • Tryb AF

          • Śledzenie / Pełny obszar AF / Strefa (pionowa/pozioma) / Strefa / 1-obszarowy+ / 1-obszarowy / Pinpoint
            * Automatyczne wykrywanie można włączyć, aby przełączać między trybami Człowiek / Twarz / Oczy / Zwierzę+Człowiek. Za wyjątkiem włączonej opcji Pinpoint.
        • Zakres wykrywania AF

          • EV -4 - 18 (F2,0, równoważne z ISO100, AFS)
        • Niestandardowe ustawienie AF

          • Czułość AF, czułość przełączania obszaru AF, prognozowanie obiektu w ruchu
        • Lampka wspomagania AF

          • Tak
        • Blokada AF

          • Ustaw przycisk Fn w menu niestandardowym na blokadę AF
        • Sterowanie pierścieniem ostrości

          • Nieliniowe/Liniowe* (90°/120°/150°/180°/210°/240°/270°/300°/330°/360°/720°/1080°/Maksimum) * Po zamocowaniu zgodnego obiektywu.
        • Inne

          • AF-ON, AF-ON: do bliży, AF-ON: Do dali, Focus Limiter, Focus Peaking, 1-obszarowa szybkość przesuwania AF, ciągły AF (podczas nagrywania filmów), priorytet ostrości/migawki, przełączanie ostrości w pionie / w poziomie, przytrzymanie blokady AF/AE, AF+MF, MF Assist, MF Guide, blokada pierścienia ustawiania ostrości, wyświetlanie/ukrywanie trybu AF, AF migawki, zwolnienie migawki po wciśnięciu przycisku do połowy, szybki AF, AF z wykrywaniem zbliżenia oka, ramka ostrości w pętli, powiększone wyświetlanie na żywo (film), migawka dotykowa, funkcja Touch AF/AE, panel dotykowy AF, odzyskiwanie ostrości obiektywu

        KONTROLA EKSPOZYCJI

        • System pomiaru światła

          • 1 728-strefowy wielopunktowy system wykrywania
        • Tryb pomiaru światła

          • Wielokrotny / Centralnie ważony / Punktowy / Wyróżniony ważony
        • Zakres pomiaru

          • EV 0-18 (obiektyw F2,0, równoważne z ISO100)
        • Pokrętło trybu

          • Program AE (P) / Priorytet przysłony AE (A) / Priorytet migawki AE (S) / Ekspozycja manualna (M) / Creative Video (P/A/S/M)* / Niestandardowy 1, 2, 3, 4 / inteligentny automatyczny
            * Dostępne są te same operacje ekspozycji, co w trybie P/A/S/M.
        • Kompensacja ekspozycji

          • 1/3 EV krok ±5EV (±3EV dla filmów)
        • Poprawa zakresu dynamicznego

          • Wł. / wył.
        • Czułość ISO (standardowa czułość wyjściowa)

          • Zdjęcia

            • [Normalny]
              Auto / 50 (Rozszerzony tryb ISO) / 100-25600

              [V-Log]
              Auto / 125 (Rozszerzony tryb ISO) / 250-12800

              * Możliwość przełączania między krokiem 1/3 lub 1 EV.
          • Filmy

            • [Normalny]
              Poprawa zakresu dynamicznego WYŁ. (bazowe ISO 100): Auto / 50 (Rozszerzony tryb ISO) / 100-12800
              Poprawa zakresu dynamicznego WŁ. (tryb Creative Video) (bazowe ISO 800): Auto / 800–12800

              [V-Log]
              Poprawa zakresu dynamicznego WYŁ. (bazowe ISO 250): Auto / 125 (Rozszerzony tryb ISO) / 250-12800
              Poprawa zakresu dynamicznego WŁ. (tryb Creative Video) (bazowe ISO 2000): Auto / 2000-12800

              [Hybrid Log Gamma]
              Poprawa zakresu dynamicznego WYŁ. (bazowe ISO 250): Auto / 250-12800
              Poprawa zakresu dynamicznego WŁ. (tryb Creative Video) (bazowe ISO 2000): Auto / 2000-12800

              [WYJŚCIE DANYCH RAW HDMI] (*⁵)
              Poprawa zakresu dynamicznego WYŁ. (bazowe ISO 250): Auto / 250-12800
              Poprawa zakresu dynamicznego WŁ. (tryb Creative Video) (bazowe ISO 2000): Auto / 2000-6400

              * Możliwość przełączania między krokiem 1/3 lub 1 EV.
        • Blokada AE

          • Ustaw przycisk Fn w menu niestandardowym na blokadę AE

        SYSTEM STABILIZACJI OBRAZU

        • B.I.S. (5 osi / 7,5 punktu*)
          * Zgodnie ze standardem CIPA [kierunek odchylenia: odległość ostrzenia f=60 mm (odpowiednik aparatu 35 mm, f=120 mm) przy obiektywie H-ES12060.

          Dual I.S. 2 (7,5 punktu*)
          ** Zgodnie ze standardem CIPA [kierunek odchylenia: odległość ostrzenia f=140 mm (odpowiednik aparatu 35 mm, f=280 mm) przy obiektywie H-FS14140.

        BALANS BIELI

        • Balans bieli

          • AWB / AWBc / AWBw / światło dzienne / pochmurno / cień / żarówka / lampa błyskowa / ustawienie bieli 1, 2, 3, 4 / ustawienie temperatury kolorów 1, 2, 3, 4
        • Regulacja balansu bieli

          • zabarwienie niebieskie/bursztynowe, zabarwienie magenta/zielone
        • Ustawienie temperatury barwowej

          • 2500–10000 K w 100 K

        MIGAWKA

        • Typ

          • Migawka szczelinowa
        • Czas otwarcia migawki

          • Zdjęcia: Bulb (maks. 30 minut), 1/8000 – 60
            Elektroniczna kurtyna przednia: Bulb (maks. 30 minut), 1/2000 – 60
            Przysłona elektroniczna: Bulb (maks. 60 s), 1/32000–60
            Filmy: 1/25000 – 1/25
            Tryb Creative Video M / tryb MF: 1/25000 – 1/8
        • Samowyzwalacz

          • 10 s, 3 obrazy / 2 s / 10 s / czas niestandardowy
        • Pilot zdalnego sterowania

          • Pilot zdalnego sterowania przez DMW-RS2 (sprzedawany oddzielnie)
        • Tryb cichy / Tryb migawki

          • Tak / Tak (Automatyczna / Mechaniczna / Elektroniczna kurtyna przednia / Elektroniczna / Elektroniczna+NR)

        BRACKETING

        • Zakres AE

          • 3, 5, 7 zdjęć z krokiem 1/3, 2/3 lub 1 EV, maks. ±3 EV, pojedyncze/seryjne
        • Bracketing przysłony

          • 3, 5 lub wszystkie pozycje
        • Bracketing ostrości

          • 1–999 zdjęć, kroki ustawiania ostrości można ustawić w 10 poziomach
        • Zakres balansu bieli

          • Trzy obrazy w osi niebieski/bursztynowy lub w osi magenta/zielony, ustawienie temperatury kolorów

        WYKONYWANIE ZDJĘĆ SERYJNYCH

        • Szybkość wykonywania zdjęć seryjnych

          • Przysłona mechaniczna / elektroniczna kurtyna przednia

            • H: 14 kl./s (AFS/MF), 8 kl./s (AFC) (z funkcją Live View)
              M: 6 kl./s (AFS/MF) (z funkcją Live View), 5 kl./s (AFC) (z funkcją Live View)
              L: 2 kl./s (AFS/MF/AFC) (z funkcją Live View)
          • Przysłona elektroniczna

            • SH75: 75 kl./s (AFS/MF)
              SH60: 60 kl./s (AFS/MF)
              SH20: 20 kl./s (AFS/MF)
              H: 14 kl./s (AFS/MF), 7 kl./s (AFC) (z funkcją Live View)
              M: 6 kl./s (AFS/MF) (z funkcją Live View), 5 kl./s (AFC) (z funkcją Live View)
              L: 2 kl./s (AFS/MF/AFC) (z funkcją Live View)
        • Liczba nagrywanych obrazów

          • H/M/L*
            RAW+JPEG: ponad 40 zdjęć
            RAW: ponad 65 zdjęć**, ponad 50 zdjęć***
            JPEG: Ponad 95 zdjęć**, ponad 90 zdjęć***
            * Do momentu spadku szybkości zdjęć seryjnych. Podczas rejestrowania w warunkach testowych określonych przez firmę Panasonic.
            ** Gdy używana jest karta CFexpress Type B
            *** Gdy używana jest karta SD o klasie szybkości „UHS-II Speed Class 3 (U3)”.

            SH
            RAW / RAW+ JPEG / JPEG: 200 zdjęć

        FOTOGRAFIA POKLATKOWA

        • Tak

        ANIMACJA POKLATKOWA

        • Tak

        LAMPA BŁYSKOWA

        • Rodzaj lampy błyskowej

          • Zewnętrzna lampa błyskowa TTL (sprzedawana oddzielnie)
        • Tryb lampy błyskowej

          • Auto* / auto/redukcja czerwonych oczu* / wł. wymuszenie / wł. wymuszenie/redukcja czerwonych oczu / powolna synchronizacja / powolna synchronizacja/redukcja czerwonych oczu / wył. wymuszenie *Tylko w trybie iA.
        • Synchronizacja lampy błyskowej

          • Synchronizacja na 1. kurtynę, synchronizacja na 2. kurtynę
        • Regulacja mocy lampy błyskowej

          • 1/3 EV z krokiem ±3 EV
        • Prędkość synchronizacji

          • Poniżej 1/250 sekundy
        • Sterowanie bezprzewodowe

          • Tak (w przypadku użycia lampy DMW-FL200L / FL360L / FL580L (opcjonalna)), kanał bezprzewodowy: 1 kan./2 kan./3 kan./4 kan.
        • Gniazdo synchronizacji lampy błyskowej

          • Tak

        WIRTUALNE ZWIĘKSZENIE ZAKRESU ZOOMU

        • 2,0x (EX S), 1,4x (EX M) *Tylko podczas rejestracji zdjęć.

        STYL ZDJĘĆ

        • Style zdjęć

          • Standardowy / Żywy / Naturalny / L. Classic Neo / Płaski / Pejzaż / Portret / Monochromatyczny / L. Monochrome / L. Monochrome D / L. Monochrome S / Cinelike D2 / Cinelike V2 / Like709 / V-Log / Hybrid Log-Gamma / Mój styl zdjęć 1–10
        • Regulacja obrazu

          • Kontrast / Światło / Cień / Nasycenie / Odcień koloru / Odcień / Efekt filtra / Efekt ziarna / Szum kolorów / Ostrość / Redukcja szumów / ISO / WB
            *Ustawienia dostępne do regulacji różnią się w zależności od trybu Styl zdjęć.

        FILTR

        • Expressive (Ekspresja) / Retro / Old Days (Stara fotografia) / High Key (Wysokie tony) / Low Key (Niskie tony) / Sepia / Cross Process (Filtr filmowy) / Bleach Bypass

        FUNKCJA NAGRYWANIA FILMÓW

        • Poziom funkcji Master Pedestal

          • 31 stopni
        • Poziom luminancji

          • 8 bitów: 0‒255 / 16‒235 / 16‒255
            
10 bitów: 0‒1023 / 64‒940 / 64‒1023
        • Monitor przebiegu / zakres wektora

          • Możliwość wyboru
        • Podgląd LUT

          • Obsługiwane typy plików: .vlt, .cube
            Wyświetlacz / HDMI
        • Podgląd HLG