Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
Canon EOS R50 to zaawansowany, pełnoklatkowy aparat bezlusterkowy. Aparat oferuje 12 klatek na sekundę przy użyciu pierwszej elektronicznej kurtyny oraz rejestruje wideo w rozdzielczości 4K. Posiada lekką i kompaktową obudowę z obracanym ekranem dotykowym. W zestawie jest z obiektywem RF-S 18-45mm f/4.5-6.3 IS STM oraz RF-S 55-210mm IS STM.
Kompaktowa konstrukcja i ergonomiczny uchwyt zostały stworzone z myślą o twórcach, by umożliwić im swobodne fotografowanie. Wybierz aparat, który ułatwi Ci pracę. Aparat EOS R50 o wadze zaledwie 375 g 1 nie będzie stanowił obciążenia.
Obracany ekran dotykowy umożliwia pracę pod każdym kątem. Odchylany w górę i w dół lub odwracany tak, by można było widzieć swoją twarz 100% widoczności, żadnych czynników rozpraszających uwagę
Nagrywaj lepsze materiały, ukazując najdrobniejsze szczegóły na filmach UHD 4K 30p nadpróbkowanych z 6K. Pojedynczy film można nagrywać nawet przez godzinę. Postaw na jakość i ilość!
Matryca APS-C zapewnia doskonałą jakość obrazu i kontrolę nad głębią ostrości. Zadbaj o profesjonalny wygląd tworzonych treści.
Połączenie systemu Dual Pixel CMOS Auto Focus II z wydajnym procesorem DIGIC X umożliwia szybkie wykrywanie i śledzenie obiektów.
Uwieczniaj wyjątkowe chwile z szybkością 12 kl./s. Zmień ustawienie na 15 kl./s w przypadku używania cichej migawki elektronicznej. Wybór należy do Ciebie!
Odkryj świat szczegółów w sekwencjach dynamicznych z nadpróbkowaniem danych z matrycy 6K w celu uzyskiwania niewiarygodnie realistycznego obrazu.
Ukazuj jeszcze drobniejsze szczegóły w trybie fotografowania w małej odległości. Wbudowane funkcje sekwencji wyostrzania i kompozycji głębi automatycznie rejestrują obraz z naturalną głębią ostrości.
Duża matryca APS-C umożliwia fotografowanie także przy słabym oświetleniu. W zaawansowanym trybie A+ tryb zdjęć nocnych wykryje ciemne ujęcia, wykona szereg zdjęć i automatycznie połączy je w jeden obraz.
Szybkie i celne. W 651 strefach, nawet w pobliżu krawędzi kadru. Technologia Dual Pixel CMOS AF II rozpoznaje i śledzi większą liczbę obiektów z dużą szybkością, dzięki czemu regulacja ostrości jest niezawodna.
Od filmów w rozdzielczości 4K po strumieniowy przesył krystalicznie czystego obrazu – aparat EOS R50 oferuje najlepsze w swojej klasie możliwości rejestracji obrazu wideo, które dodadzą profesjonalnego szlifu treściom zamieszczanym w mediach społecznościowych.
Dzięki połączeniu USB aparat EOS R50 może służyć jako kamera internetowa do prowadzenia wysokiej jakości rozmów wideo lub przesyłania strumieniowego. Wystarczy go podłączyć.
Przekraczaj granice bez uszczerbku dla przepływu pracy. Aplikacja Camera Connect umożliwia przesyłanie plików multimedialnych na potrzeby ich natychmiastowego udostępniania, a zawsze włączona funkcja Bluetooth® i łączność Wi-Fi umożliwiają łatwe zdalne sterowanie aparatem.
Przesyłaj treści za pomocą aplikacji Camera Connect, która doskonale radzi sobie z publikowaniem materiałów prze telefon. Pobieraj zdjęcia i filmy albo przesyłaj obrazy już podczas pracy. Wreszcie mamy porządek!
Gdy chcesz się znaleźć w kadrze, warto skorzystać ze zdalnego sterowania aparatem. Podłącz telefon i użyj go do zmieniania ustawień aparatu, kadrowania ujęć, wykonywania zdjęć i nagrywania filmów.
Wszystko, czego potrzebujesz, aby zainteresować odbiorców i wyróżnić swoje kanały społecznościowe.
Matryca światłoczuła |
|
Typ | W przybliżeniu Matryca CMOS (APS-C), 22,3 × 14,9 mm |
Efektywna liczba pikseli | 24,2 megapiksela |
Łączna liczba pikseli | 25,5 megapiksela |
Format obrazu | 3:2 |
Filtr dolnoprzepustowy | Wbudowany/stały |
Czyszczenie matrycy | Nd. |
Typ filtra kolorowego | Kolory podstawowe RGB |
Matrycowy stabilizator obrazu | Nie |
Procesor obrazu |
|
Typ | DIGIC X |
Obiektyw |
|
Mocowanie obiektywu | RF (natywna obsługa obiektywów RF i RF-S) Obiektywy EF i EF-S można zamontować za pomocą adaptera mocowania EF-EOS R, adaptera mocowania EF-EOS R z pierścieniem regulacji lub adaptera mocowania EF-EOS R z uchwytem filtra wsuwanego Obiektywy EF-M nie są zgodne |
Ogniskowa | Odpowiednik ogniskowej obiektywu 1,6x w przypadku obiektywów RF/RF-S i EF/EF-S |
Stabilizator obrazu | Obiektyw / tylko cyfrowy |
Regulacja ostrości |
|
Typ | Dual Pixel CMOS AF II |
System / punkty AF | 100% w poziomie i 100% w pionie (wybór automatyczny) 90% w poziomie i 100% w pionie (wybór ręczny) Maks. 651 stref / 4503 pozycji w przypadku zdjęć Maks. 527 stref / 3713 pozycji w przypadku filmów |
Zakres działania AF | Od -4 do 20 EV (temp. 23°C, czułość ISO 100) |
Tryby AF | One Shot Servo AF Automatyczny przełącznik (tylko w trybie A+) |
Wybieranie punktu AF | Wybór automatyczny: 651 dostępnych obszarów AF w przypadku wyboru automatycznego Wybór ręczny: 1-punktowy AF (rozmiar ramki AF można zmienić), dostępne są 4503 pozycje w przypadku zdjęć (3713 w przypadku filmów) Wybór ręczny: 4 punkty rozszerzenia punktowego AF (góra, dół, lewo, prawo) Wybór ręczny: rozszerzenie punktu AF o otaczające punkty Wybór ręczny: strefowy AF 1-3 (wszystkie punkty AF podzielone na min. 9 i maks. 513 stref ostrości) Wybór ręczny: AF na całym obszarze (cały obszar regulacji ostrości z maks. 651 strefami ostrości) |
AF ze śledzeniem | Ludzie (oczy/twarz/głowa/ciało), zwierzęta (psy, koty i ptaki) lub pojazdy (samochody wyścigowe lub motocykle) |
Blokada AF | Włączona, gdy: – spust migawki jest wciśnięty do połowy; – dostosowany przycisk jest ustawiony na Pomiar, a funkcja AF-start jest wciśnięta w trybie One Shot AF; – używany jest dostosowany przycisk ustawiony na funkcję AF-stop w trybie AI Servo. |
Oświetlenie wspomagające AF | Emitowane przez wbudowaną diodę LED lub opcjonalną, specjalną lampę Speedlite (lampa błyskowa) |
Ostrość ręczna | Wybierana w menu obiektywu/aparatu w przypadku obiektywów bez przełącznika AF/MF |
Regulacja ekspozycji |
|
Tryby pomiaru | Bieżący pomiar przy użyciu matrycy światłoczułej (384 strefy) (1) Pomiar wielosegmentowy (połączony ze wszystkimi punktami AF) (2) Pomiar skupiony (około 5,8% wizjera na środku) (3) Pomiar punktowy: centralny pomiar punktowy (około 2,9% wizjera na środku); brak pomiaru punktowego powiązanego z punktem AF (4) Pomiar centralnie ważony uśredniony |
Zakres pomiaru jasności | Zdjęcia: od -2 do 20 EV (temp. 23°C, ISO 100, pomiar wielosegmentowy) Filmy: od 0 do 20 EV (temp. 23°C, ISO 100, pomiar wielosegmentowy) |
Blokada AE | Automatyczna: blokada AE zostaje uruchomiona po ustawieniu ostrości Ręczna: uruchamiana przyciskiem blokady AE w trybach P, Av, Fv, Tv i M. Naciśnij ponownie, aby anulować, i jeszcze raz, aby odświeżyć. Włączona we wszystkich trybach pomiarowych |
Korekta ekspozycji | +/-3 EV w krokach co 1/3 (możliwość połączenia z sekwencją naświetlania) |
Sekwencja naświetlania | +/-3 EV z przyrostem co 1/3 stopnia |
Fotografowanie bez migotania | Tak. Detekcja migotania wykrywana przy częstotliwości 100 Hz lub 120 Hz Brak funkcji fotografowania bez migotania przy wysokich częstotliwościach |
Czułość ISO | Automatycznie 100–32000 (z dokładnością do 1/3 lub całego stopnia) Czułość ISO można rozszerzyć do H: 51 200 |
Migawka |
|
Typ | Elektronicznie sterowana migawka szczelinowa i funkcja elektronicznej migawki z efektem rolling shutter przy użyciu matrycy |
Czas naświetlania | Mechaniczna: 30–1/4000 s (z przyrostem co 1/3 stopnia), tryb Bulb Elektroniczna: 30–1/8000 s (z przyrostem co 1/3 stopnia), tryb Bulb |
Zwolnienie migawki | Miękki spust elektromagnetyczny |
Balans bieli |
|
Typ | Automatyczny balans bieli ustawiany przez matrycę AWB (priorytet światła otoczenia / priorytet bieli), światło dzienne, miejsca ocienione, pochmurny dzień, żarówki, białe światło fluorescencyjne, lampa błyskowa, nastawa własna, ustawienie temperatury barwowej |
Ustawienia | Przesunięcie balansu bieli: 1. Niebieski/bursztynowy +/-9 2. Purpurowy/zielony +/-9 |
Ręczny balans według wzorca bieli | Tak, możliwy zapis 5 ustawień poprzez wybranie obrazu na karcie |
Sekwencja balansu bieli | +/-3 poziomy (z przyrostem co jeden poziom) Wybierana przez użytkownika korekcja kolorów niebieski/bursztynowy lub purpurowy/zielony |
Wizjer |
|
Typ | Kolorowy wizjer elektroniczny OLED, 0,39 cala |
Liczba punktów | 2,36 mln punktów (1024 × 768) |
Pokrycie (pionowo/poziomo) | W przybliżeniu 100% |
Powiększenie | W przybliżeniu 0,95x |
Punkt oczny | W przybliżeniu 22 mm (przy -1 m-1 od końca soczewki okularu) |
Korekcja dioptrii | Od -3 do +1 m-1 (dioptria) |
Wydajność wyświetlacza | Oszczędność energii: 59,94 kl./s Płynność: 119,98 kl./s |
Informacje w wizjerze | Zdjęcia: siatka (wył. / 3×3 / 6×4 / 3×3 + przekątna), histogram (jasność / RGB, duży / mały), odległość ostrzenia, ogniskowa, zmienna wielkość aberracji sferycznej (SA)12 Filmy: siatka (wył. / 3×3 / 6×4 / 3×3 + przekątna), histogram (jasność / RGB, duży / mały), odległość ostrzenia, ogniskowa, zmienna wielkość aberracji sferycznej (SA), rejestrowanie ramki kadru, znacznik proporcji (wył. / 1:1 / 4:5 / 5:4 / 9:16 / 4:3 / 13:9 / 14:9 / 1.375:1 / 1,66:1 / 1,75:1 / 1,85:1 / 1,90:1 / 2,35:1 / 1,39:1) |
Podgląd głębi ostrości | Tak, za pomocą dostosowanego przycisku i gdy tryb symulacji wyświetlania jest ustawiony na Ekspozycja+głębia ostrości |
Osłona okularu | Nd. |
Ekran LCD |
|
Typ | W przybliżeniu Kolorowy monitor LCD TFT o przekątnej 7,5 cm (2,95 cala), około 1,62 mln punktów |
Pokrycie | W przybliżeniu 100% |
Kąt widzenia (poziomo/pionowo) | W przybliżeniu około 170° w pionie i poziomie |
Powłoka | Brak |
Regulacja jasności | Ręczna: siedem poziomów regulacji Regulacja odcienia koloru: nieobsługiwana |
Obsługa za pomocą ekranu dotykowego | Tryb pojemnościowy: funkcje menu, szybkie nastawy, obsługa odtwarzania i widok powiększony. Wybieranie punktu AF w przypadku zdjęć i filmów; migawka dotykowa dostępna w przypadku fotografowania w przypadku zdjęć |
Opcje wyświetlania | (1) Podstawowe ustawienia aparatu (2) Zaawansowane ustawienia aparatu (3) Ustawienia aparatu oraz histogram i dwuosiowa poziomica (4) Brak informacji (5) Ekran szybkich nastaw |
Lampa błyskowa |
|
Liczba przewodnia wbudowanej lampy błyskowej (ISO 100, metry) | 6 |
Pokrycie błysku wbudowanej lampy błyskowej | W przybliżeniu Ogniskowa 18 mm / kąt widzenia (odpowiednik w formacie 35 mm: około 29 mm) |
Czas ładowania wbudowanej lampy | W przybliżeniu 5 s |
Tryby | Automatyka błysku E-TTL II, pomiar ręczny |
Redukcja efektu czerwonych oczu | Obsługiwane |
Czas synchronizacji z lampą błyskową | 1/250 s elektroniczna 1. kurtyna Fotografowanie z lampą błyskową nie jest możliwe w przypadku migawki elektronicznej |
Korekta ekspozycji lampy | +/-3 EV w krokach co 1/3 z lampami Speedlite z serii EX +/-2 EV z dokładnością do 1/3 stopnia, z wbudowaną lampą błyskową |
Sekwencja ekspozycji z lampą | Tak, w przypadku zgodnej lampy błyskowej zewnętrznej (+/- 3 EV z dokładnością do 1/3 lub 1/2 stopnia w przypadku lamp błyskowych Speedlite serii EX/EL) |
Blokada ekspozycji lampy | Tak |
Synchronizacja błysku z drugą kurtyną | Tak (zarówno w przypadku wbudowanych, jak i zewnętrznych lamp błyskowych Speedlite) |
Stopka HotShoe / złącze PC | Gorąca stopka: tylko stopka wielofunkcyjna z 21-stykowym złączem Złącze PC: nie |
Zgodność z zewnętrznymi lampami błyskowymi | E-TTL II w przypadku lamp błyskowych Speedlite serii EX/EL, bezprzewodowa obsługa wielu lamp błyskowych |
Sterowanie zewnętrznymi lampami błyskowymi | za pomocą menu aparatu |
Fotografowanie |
|
Tryby | Inteligentna scena auto (A+ Assist): funkcja twórczego wspomagania, sekwencja twórcza, zaawansowany tryb A+ Hybrydowy autofokus: przegląd filmowy Scena: autoportret, portret, wygładzanie skóry, zdjęcia grupowe, krajobraz, zdjęcia panoramiczne, sport, dzieci, panoramowanie, małe odległości, żywność, zdjęcia nocne z ręki, kontrola podświetlenia HDR, cicha migawka Filtry twórcze: (ziarnisty cz.-b., miękka ostrość, efekt rybiego oka, efekt akwareli, efekt aparatu-zabawki, efekt miniatury, artystyczny standard HDR, artystyczny żywy HDR, artystyczny olejny HDR, artystyczny uwypuklony HDR) P: program Tv: preselekcja czasu Av: preselekcja przysłony M: ręczna regulacja ekspozycji, ekspozycja w trybie Bulb Film: automatyczna ekspozycja filmu, ręczna ekspozycja filmu, film do prezentacji z małej odległości, tryb IS filmu, film HDR, automatyczna ekspozycja filmu |
Style obrazów | Automatyczny, standardowy, portrety, krajobrazy, wyraźne szczegóły, neutralny, dokładny, monochromatyczny, zdefiniowany przez użytkownika (x3) |
Przestrzeń kolorów | sRGB i Adobe RGB / stałe przy HDR PQ |
Przetwarzanie obrazów | Zmiana rozmiaru obrazów JPEG/HEIF na M, S1, S2 Kadrowanie: obrazy JPEG / HEIF można kadrować (format obrazu: 3:2, 4:3, 16:9, 1:1) Przycinanie obrazów – Przełączanie pomiędzy poziomą i pionową orientacją kadrowania – Ramkę kadrowania można przesuwać za pomocą ekranu dotykowego Obróbka obrazu RAW: nieobsługiwana Ekspozycja wielokrotna HDR Konwersja HEIF na JPEG Optyczna korekcja obiektywu: - Korygowania jasności brzegów, korygowanie aberracji chromatycznej, korygowanie dystorsji (w trakcie / po zakończeniu fotografowania; tylko podczas filmowania) - Korygowanie dyfrakcji, cyfrowy optymalizator obiektywu (w trakcie / po zakończeniu fotografowania) Korekcja efektu „oddychania” (zgodne obiektywy, tylko filmy) Priorytet jasnych partii obrazu (3 opcje ustawień) Auto Lighting Optimizer (Automatyczny optymalizator jasności), 4 ustawienia Redukcja zakłóceń przy długim naświetlaniu (3 ustawienia) Redukcja zakłóceń - High ISO (4 ustawienia) (zdjęcie i film) Wyrazistość (+/- 4) |
Tryby migawki | Pojedyncze, szybka seria zdjęć+, szybka seria zdjęć, wolna seria zdjęć, samowyzwalacz (2 s + zdalne wyzwalanie, 10 s + zdalne wyzwalanie, ciągłe wyzwalanie) |
Serie zdjęć | Maks. około 12 kl./s z migawką mechaniczną / migawką elektroniczną 1. kurtyny, szybkość utrzymywana dla 42 obrazów JPEG lub 7 obrazów RAW Maks. około 15 kl./s z migawką elektroniczną, szybkość utrzymywana dla 28 obrazów JPEG lub 7 obrazów RAW |
Timer interwałowy | Wbudowane: 3 sceny (ruchome obiekty, wolno zmieniające się obiekty, wolno zmieniające się sceny), niestandardowe |
Typ plików |
|
Typ zdjęć | 14-bitowy RAW: RAW i C-RAW (oryginalny format RAW firmy Canon, wersja 3) 8-bitowy JPEG: 2 opcje kompresji 10-bitowy HEIF: 2 opcje kompresji Zgodność ze standardem Exif 2.31 i DCF (Design rule for Camera File system) w wersji 2.0 Zgodność ze standardem Digital Print Order Format (DPOF) w wersji 1.1 |
Jednoczesny zapis plików RAW i JPEG | Tak, możliwa dowolna kombinacja RAW + JPEG oraz RAW + HEIF |
Wielkość obrazu | RAW / C-RAW: 6000 × 4000 (współczynnik proporcji obrazu 3:2) JPEG/ HEIF: proporcje 3:2 – (L) 6000 × 4000, (M) 3984 × 2656, (S1) 2976 × 1984, (S2) 2400 × 1600 proporcje 4:3 – (L) 5328 × 4000, (M) 3552 × 2664, (S1) 2656 × 1992, (S2) 2112 × 1600 proporcje 16:9 – (L) 6000 × 3368, (M) 3984 × 2240, (S1) 2976 × 1680, (S2) 2400 × 1344 proporcje 1:1 – (L) 4000 × 4000, (M) 2656 × 2656, (S1) 1984 × 1984, (S2) 1600 × 1600 |
Foldery | Możliwość ręcznego tworzenia i wyboru nowych folderów |
Numery plików | (1) Narastające numerowanie (2) Automatyczne resetowanie (3) Ręczne resetowanie |
Nazewnictwo plików | Nieobsługiwany |
Film EOS | |
Typ filmu | HDR PQ [OFF]: MP4, 8 bitów, H.264 / MPEG-4 AVC, YCbCr 4:2:0, Rec.709, AAC HDR PQ [ON]: MP4, 8 bitów, H.265 / HEVC, YCbCr 4:2:2, Rec. 2020, AAC |
Wielkość filmu | 4K UHD: 3840 × 2160, 16:9, NTSC (29,97 / 23,98) / PAL (25,00), IPB (standardowa/wysoka), AAC Filmy Full HD z dużą liczbą klatek na sekundę: 1920 × 1080, 16:9, NTSC (119,88) / PAL (100,00), IPB (standardowa / niska), bez dźwięku Full HD: 1920 × 1080, 16:9, NTSC (59,94 / 29,92 / 23,98) / PAL (50,00 / 25,00), IPB (standardowa/wysoka), AAC, powiększenie cyfrowe 1–10x dostępne przy 29,97 / 23,98 / 25,00 Filmy poklatkowe Full HD: 1920 × 1080, 16:9, NTSC (29,97) / PAL (25,00), ALL-i, bez dźwięku Filmy HDR: 1920 × 1080, 16:9, NTSC (29,97) / PAL (25,00), IPB (standardowa), AAC Filtry twórcze: 1920 × 1080, 16:9, NTSC (29,97 / 23,98) / PAL (25,00), IPB (standardowa / niska), AAC |
Próbkowanie kolorów (nagrywanie wewnętrzne) | 4K UHD / Full HD – YCbCr 4:2:0 (8 bitów) lub YCbCr 4:2:2 (10 bitów) (gdy HDR PQ jest włączony) |
Canon Log | Nieobsługiwany |
Długość filmu | Maks. czas trwania: 1 godz. (z wyjątkiem filmów z dużą szybkością klatek na sekundę). Brak limitu wielkości pliku (4 GB) w przypadku karty sformatowanej w systemie exFAT |
Filmy z dużą prędkością nagrywania | Full HD – 1920 × 1080 przy 100 kl./s lub 119,9 kl./s Nagrywane jako filmy w zwolnionym tempie (1/4 szybkości) |
Przechwytywanie klatek | Możliwość wyodrębniania zdjęć JPEG o rozdzielczości 8,3 MP z filmów 4K UHD (format HEIF możliwy tylko w przypadku ustawienia HDR PQ) |
Przepływność / Mb/s | MOV: MP4 HDR PQ: wył.: 4K UHD (29,97p / 25,00p / 23,98p): IPB około 120 Mb/s 4K UHD (29,97p / 25,00p / 23,98p): IPB Light około 60 Mb/s Full HD (119,9p / 100p): IPB około 120 Mb/s Full HD (119,9p / 100p): IPB Light około 70 Mb/s Full HD (59,94p/50,00p): IPB około 60 Mb/s Full HD (59,94p/50,00p): IPB (Light) około 35 Mb/s Full HD (29,97p / 25,00p / 23,98p): IPB około 30 Mb/s Full HD (29,97p / 25,00p / 23,98p): IPB Light około 12 Mb/s Film poklatkowy Full HD (29,97p / 25,00p): ALL-I około 90 Mb/s MOV: MP4 HDR PQ: wł. 4K UHD (29,97p / 25,00p / 23,98p): IPB około 170 Mb/s 4K UHD (29,97p / 25,00p / 23,98p): IPB Light około 85 Mb/s Full HD (119,9p / 100p): IPB około 180 Mb/s Full HD (119,9p / 100p): IPB Light około 100 Mb/s Full HD (59,94p/50,00p): IPB około 90 Mb/s Full HD (59,94p/50,00p): IPB (Light) około 50 Mb/s Full HD (29,97p / 25,00p / 23,98p): IPB około 45 Mb/s Full HD (29,97p / 25,00p / 23,98p): IPB Light około 28 Mb/s Full HD, film poklatkowy (29,97p / 25,00p): ALL-I około 135 Mb/s |
Nagrywanie na dwóch kartach | Nieobsługiwany |
Mikrofon | Wbudowane mikrofony stereo (48 kHz, 16 bitów × 2 kanały) |
Wyświetlacz HDMI | Wyjście tylko do monitora zewnętrznego (wyjście dla obrazów i informacji o obrazie, zapis obrazów/filmów na karcie) Ekran aparatu i wyjście monitora zewnętrznego (nagrywanie w aparacie niemożliwe; należy użyć zewnętrznego rejestratora; ekran aparatu pokazuje obrazy z informacjami o obrazie) |
Wyjście HDMI | Złącze wyjścia HDMI micro (typu D) Automatycznie: – 4K (UHD): NTSC (29,97p / 25,00p), PAL (23,98p) – 1080 NTSC (59,94p / 59,94i), PAL (50,00p / 50,00i) – 480 NTSC (59,94p) – 576 PAL (50,00p) 1080p: – 1080 NTSC (59,94p / 59,94i), PAL (50,00p / 50,00i) – 480 NTSC (59,94p) – 576 PAL (50p) Specyfikacja HDR: czas nagrywania ITU-R BT.2100 (PQ) Głębia kolorów: 10-bitowa Metoda próbkowania koloru: nieskompresowany YCbCr 4:2:2 Przestrzeń kolorów: BT.709 / BT.601 / BT.2020 / BT.2100 |
Regulacja ostrości | Dual Pixel CMOS AF II z wykrywaniem twarzy i oczu oraz AF ze śledzeniem (ludzi, zwierząt i pojazdów), filmowy Serwo AF, ręczne ustawianie ostrości |
Czułość ISO | Automatycznie: 100–12 800, H: 25 600 Ręcznie: 100–12 800, H: 16 000–25 600 |
Inne funkcje | |
Opcje sieciowe | 6 funkcji indywidualnych Dodatkowe czułości (ISO) Bezpieczne przesuwanie ekspozycji Dostosowanie przycisków Dostosowanie pierścienia sterowania Zwalnianie migawki bez obiektywu Chowanie obiektywu przy wyłączonym zasilaniu |
Etykieta metadanych | Informacje o prawach autorskich użytkownika (możliwość ustawienia w aparacie) |
Panel LCD / podświetlenie | Nd. |
Odporność na pył/wilgoć | Nd. |
Notatka głosowa | Nd. |
Inteligentny czujnik orientacji | TAK |
Powiększenie przy odtwarzaniu | 1,5–10× (15 kroków) |
Tryby wyświetlania | (1) Pojedynczy obraz (2) Pojedynczy obraz z informacjami (podstawowymi/szczegółowymi) (3) Indeks 4 obrazów (4) Indeks 9 obrazów (5) Indeks 36 obrazów (6) Indeks 100 obrazów (7) Przeskok wyświetlania [1, 10 lub niestandardowe (1–100 ) obrazy, wg dat, wg folderów, filmy, zdjęcia, chroniony obraz, wg ocen, przeskok do pierwszego obrazu sceny] (8) Ocena |
Pokaz slajdów | Wybór obrazu: wszystkie obrazy Czas odtwarzania: 1/2/3/5/10 lub 20 s Powtórzenia: wł./wył. Efekt przejścia: wył. / przesunięcie 1 / przesunięcie 2 / wygaszenie 1 / wygaszenie 2 / wygaszenie 3 |
Histogram | Jasność: tak RGB: tak |
Alarm prześwietlenia | Nd. |
Usuwanie obrazów | Pojedynczy obraz, wybór zakresu, wybrane obrazy, folder, karta |
Ochrona obrazów przed usunięciem | Ochrona / wyłączenie ochrony: pojedynczy obraz, folder, karta, wszystkie znalezione obrazy |
Samowyzwalacz | 2 s, 10 s |
Kategorie menu | (1) Menu fotografowania (2) Menu AF (3) Menu przeglądania (4) Sieć (5) Menu nastaw (6) Menu funkcji indywidualnych (7) Moje menu |
Języki obsługi menu | 29 języków Angielski, niemiecki, francuski, niderlandzki, duński, portugalski, fiński, włoski, norweski, szwedzki, hiszpański, grecki, rosyjski, polski, czeski, węgierski, wietnamski, hinduski, rumuński, ukraiński, turecki, arabski, tajski, chiński uproszczony, chiński tradycyjny, koreański, malajski, indonezyjski i japoński |
Aktualizacja oprogramowania układowego | Aktualizacja może być wykonana przez użytkownika (aparat, obiektyw, zewnętrzna lampa Speedlite, pilot zdalnego sterowania BLE, adapter obiektywu, akcesoria stopki wielofunkcyjnej) |
Interfejs | |
Komputer | Złącze Hi-Speed USB 2.0 USB typu C Do komunikacji z komputerem / komunikacji ze smartfonem / ładowania akumulatora / zasilania aparatu |
Wi-Fi | Bezprzewodowa sieć LAN (IEEE802.11b/g/n; pasmo 2,4 GHz), z obsługą Bluetooth 4.2 Obsługiwane funkcje: EOS Utility, smartfon, przesyłanie do image.canon, drukowanie bezprzewodowe |
Inne | Wyjście HDMI Micro (typ D, HDMI-CEC nieobsługiwane) Zewnętrzne wejście mikrofonu (stereofoniczne gniazdo minijack 3,5 mm) |
Drukowanie bezpośrednie | |
Drukarki firmy Canon | Kompaktowe drukarki fotograficzne firmy Canon i drukarki PIXMA obsługujące standard PictBridge przez bezprzewodową sieć LAN |
PictBridge | Tak (przez bezprzewodową sieć LAN) |
Przechowywanie | |
Typ | SD/SDHC/SDXC i UHS-I |
Obsługiwane systemy operacyjne | |
Komputer | Windows 8.1 i Windows 10 (tryb tabletu nie jest obsługiwany), Windows 11 (tryb tabletu nie jest obsługiwany) |
Macintosh | OS X, 10.14, 10.15, OS 11.4, 12 |
Oprogramowanie | |
Przetwarzanie obrazów | Digital Photo Professional 4.17.20 lub nowszy, aplikacja mobilna Digital Photo Professional (tylko iOS) (obróbka obrazu RAW, bez DUAL PIXEL RAW, w aplikacji mobilnej DPP Express |
Inne | EOS Utility 3 (w tym program Remote Capture), Picture Style Editor, EOS Lens Registration Tool, aplikacja Canon Camera Connect (iOS/Android) |
Źródło zasilania | |
Akumulatory | Akumulator litowo-jonowy LP-E17 (dostarczony) |
Żywotność akumulatora | W przypadku ekranu LCD około 440 zdjęć (temp. 23°C) W przypadku wizjera około 310 zdjęć (temp. 23°C) |
Wskaźnik poziomu naładowania | 4-poziomowy wskaźnik |
Oszczędzanie energii | Przyciemnianie ekranu: 5 s / 10 s / 15 s / 20 s / 25 s / 30 s / Wył. Ekran wyłączony36: 5 s / 15 s / 30 s / 1 min / 3 min / 5 min / 10 min / 30 min / wył. Automatyczne wyłączanie: 15 s / 30 s / 1 min / 3 min / 5 min / 10 min / 30 min / wył. Wyłączanie wizjera: 1 min / 3 min / wył. |
Zasilanie i ładowarki | Ładowarka LC-E17E (dostarczona), zasilacz AC-E6N i adapter prądu stałego DR-E18, zasilacz sieciowy USB PD-E1 USB |
Akcesoria | |
Bezprzewodowy przekaźnik danych | Brak |
Futerały/paski | Pasek w zestawie Pasek na rękę E2 |
Obiektywy | Wszystkie obiektywy RF i RF-S (EF i EF-S za pomocą adapterów obiektywu) |
Adaptery obiektywów | Adapter mocowania EF-EOS R, adapter mocowania EF-EOS R z pierścieniem regulacji, adapter mocowania EF-EOS R z uchwytem filtra wsuwanego |
Lampa błyskowa | Lampa błyskowa Speedlite EL-5, wyzwalacz lamp błyskowych Speedlite Transmitter ST-E10 Z adapterem AD-E1: Canon Speedlite (EL-1, EL-100, 90EX, 220EX, 270EX, 270EX II, 320EX, 380EX, 420EX, 430EX, 430EX II, 430EX III 470EX-AI, 550EX, 580EX, 580EX II, 600EX, 600EX-RT, 600EX-II-RT, Macro-Ring-Lite MR-14EX, Macro Ring Lite MR-14EX II, Macro Twin Lite MT-24EX-RT, Macro Twin Lite MT-26EX, wyzwalacze lamp błyskowych: Speedlite Transmitter ST-E2, Speedlite Transmitter ST-E3-RT, Speedlite Transmitter ST-E3-RT V2, przewód do wyzwalania lampy błyskowej OC-E3) |
Pilot zdalnego sterowania / zdalny spust migawki | Nieobsługiwane |
Inne | Osłona stopki ER-SC2 (w zestawie), adapter wielofunkcyjnej stopki AD-E1, wielofunkcyjna stopka, zgodny ze stopką wielofunkcyjną stereofoniczny mikrofon kierunkowy DM-E1D, adapter wielofunkcyjnej stopki do złącza smartfona AD-P1 dla systemu Android, uchwyt statywu HG-100TBR*, kabel interfejsu IFC-100U, kabel interfejsu IFC-400U, tkanina ochronna PC-E1 / E2 Z adapterem AD-E1: mikrofon stereo DM-E1 / DM-E100 |
Dane fizyczne | |
Konstrukcja korpusu | Składa się przede wszystkim ze stopu aluminium i bardzo wytrzymałych tworzyw sztucznych |
Środowisko pracy | 0–40°C, wilgotność do 85% |
Wymiary (szer. × wys. × dł.) | W przybliżeniu 116,3 × 85,5 × 68,8 mm |
Masa (sam korpus) | Czarny: około 328 g (375 g z kartą i akumulatorem, zgodnie z zaleceniami stowarzyszenia Camera & Imaging Products Association) Biały: około 329 g (376 g z kartą i akumulatorem, zgodnie z zaleceniami stowarzyszenia Camera & Imaging Products Association) |