Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
• Kup i zarejestruj aparat Sony aby otrzymać do 3 voucherów o wartości 450zł każdy na zakup obiektywów promocyjnych Sony. Sprawdź szczegóły promocji.
Sony A6400 to pełnoklatkowy aparat bezlusterkowy. Aparat oferuje tryb seryjny z prędkością 11 klatek na sekundę, świetnie działający tryb AF w słabym oświetleniu oraz rejestracje wideo w 4K. Doskonale się sprawdzi podczas każdej sytuacji fotograficznej. Aparat posiada dotykowy i odchylany wyświetlacz LCD. W zestawie jest z obiektywem Sony 16-50mm f3.5-5.6.
Arkusz danych
Szczegółowe odniesienia
Obiektyw |
|
KOMPATYBILNOŚĆ OBIEKTYWU | Obiektywy Sony E-mount |
MOCOWANIE OBIEKTYWU | E-mount |
Czujnik obrazu |
|
WSPÓŁCZYNNIK PROPORCJI | 3: 2 |
LICZBA PIKSELI (EFEKTYWNA) | Około. 24,2 megapiksela |
LICZBA PIKSELI (ŁĄCZNIE) | Około. 25,0 megapikseli |
TYP CZUJNIKA | Typ APS-C (23,5 x 15,6 mm), czujnik CMOS Exmor® |
SYSTEM PRZECIWPYŁOWY | Powłoka zabezpieczająca ładunek na filtrze optycznym i ultradźwiękowym, mechanizm wibracyjny |
Nagrywanie (zdjęcia) |
|
FORMAT NAGRYWANIA | JPEG (DCF w wersji 2.0, Exif w wersji 23, MPF w wersji bazowej), RAW (format Sony ARW 2.3) |
ROZMIAR OBRAZU (PIKSELE) [3: 2] | L: 6000 x 4000 (24 M), M: 4240 x 2832 (12 M), S: 3008 x 2000 (6,0 M) |
ROZMIAR OBRAZU (PIKSELE) [16: 9] | L: 6000 x 3376 (20 M), M: 4240 x 2400 (10 M), S: 3008 x 1688 (5,1 M) |
ROZMIAR ZDJĘCIA (PIXELS) [1: 1] | L: 4000 x 4000 (16 M), M: 2832 x 2832 (8,0 M), S: 2000 x 2000 (4,0 M) |
ROZMIAR OBRAZU (PIKSELE) [ROZLEGŁA PANORAMA] | Szeroki: poziomy 12,416 x 1 856 (23 M), pionowy 5 536 x 2160 (12 M), standardowy: poziomy 8 192 x 1 856 (15 M), pionowy 3872 x 2160 (8,4 M) |
TRYBY JAKOŚCI OBRAZU | RAW, RAW i JPEG (Extra fine, Fine, Standard), JPEG (Extra fine, Fine, Standard) |
EFEKT OBRAZU | 13 typów: Posteryzacja (Kolor), Posteryzacja (Czarno-biały), Kolor pop, Zdjęcie retro, Kolor częściowy (R / G / B / Y), Monochromatyczny wysoki kontrast, Aparat z zabawkami (Normalny / Zimny / Ciepły / Zielony / Magenta) , Soft High-key, Soft Focus (High / Mid / Low), HDR Painting (High / Mid / Low), Rich-tone Monochrome, Miniature (Auto / Top / Middle (H) / Bottom / Right / Middle (V) / W lewo), Akwarela, Ilustracja (Wysoka / Średnia / Niska) |
KREATYWNY STYL | Standardowy, Żywy, Neutralny, Wyczyść, Głęboki, Jasny, Portret, Krajobraz, Zachód słońca, Scena nocna, Jesienne liście, Czarno-biały, Sepia, Pudełko stylów (1-6), (Kontrast (-3 do +3 kroków), Nasycenie (Od -3 do +3 kroków), Ostrość (od -3 do +3 kroków)) |
PROFIL OBRAZU | Standardowy, Żywy, Neutralny, Wyczyść, Głęboki, Jasny, Portret, Krajobraz, Zachód słońca, Scena nocna, Jesienne liście, Czarno-biały, Sepia, Pudełko stylów (1-6), (Kontrast (-3 do +3 kroków), Nasycenie (Od -3 do +3 kroków), Ostrość (od -3 do +3 kroków)) |
PROFIL OBRAZU | Wył., Optymalizator zakresu dynamicznego (Auto / Poziom (1-5)), Automatyczny zakres dynamiki (Automatyczna różnica ekspozycji, Poziom różnicy ekspozycji (1-6 EV, krok 1,0 EV)) |
PRZESTRZEŃ KOLORÓW | standard sRGB (z gamą sYCC) i standard Adobe RGB zgodny z TRILUMINOS Color |
14-BITOWY RAW | tak |
NIESKOMPRESOWANY PLIK RAW | - |
Nagrywanie (film) |
|
FORMAT NAGRYWANIA | XAVC S, format AVCHD Ver. Zgodność z 2.0 |
KOMPRESJA WIDEO | XAVC S: MPEG-4 AVC / H.264, AVCHD: MPEG-4 AVC / H.264 |
FORMAT NAGRYWANIA DŹWIĘKU | XAVC S: LPCM 2ch, AVCHD: Dolby® Digital (AC-3) 2-kanałowy, Dolby® Digital Stereo Creator |
PRZESTRZEŃ KOLORÓW | Standard xvYCC (xvColor po podłączeniu kablem HDMI) zgodny z TRILUMINOS Color |
EFEKT OBRAZU | Posteryzacja (kolor), posteryzacja (czarno-białe), kolor pop, zdjęcie retro, kolor częściowy (R / G / B / Y), wysoki kontrast monochromatyczny, aparat z zabawkami (normalny / chłodny / ciepły / zielony / magenta), miękki wysoki -klawisz |
KREATYWNY STYL | Standardowy, Żywy, Neutralny, Wyczyść, Głęboki, Jasny, Portret, Krajobraz, Zachód słońca, Scena nocna, Jesienne liście, Czarno-biały, Sepia, Pudełko stylów (1-6), (Kontrast (-3 do +3 kroków), Nasycenie (Od -3 do +3 kroków), Ostrość (od -3 do +3 kroków)) |
PROFIL OBRAZU | Tak (Off / PP1-PP10) Parametry: Poziom czerni, Gamma (Film, Still, Cine1-4, ITU709, ITU709 [800%], S-Log2, S-Log3, HLG, HLG1-3), Black Gamma, Knee , Tryb koloru, Nasycenie, Faza koloru, Głębia koloru, Szczegół, Kopiuj, Resetuj |
ROZMIAR OBRAZU (PIKSELE), NTSC | XAVC S 4K: 3840 x 2160 (30p, 100 M), 3840 x 2160 (24p, 100 M), 3840 x 2160 (30p, 60 M), 3840 x 2160 (24p, 60 M), XAVC S HD: 1920 x 1080 (120p, 100 M), 1920 x 1080 (120p, 60 M), 1920 x 1080 (60p, 50 M), 1920 x 1080 (30p, 50 M), 1920 x 1080 (24p, 50 M), 1920 x 1080 (60p, 25 M), 1920 x 1080 (30p, 16 M), AVCHD: 1920 x 1080 (60i, 24M, FX), 1920 x 1080 (60i, 17M, FH) |
ROZMIAR OBRAZU (PIKSELE), PAL | XAVC S 4K: 3840 x 2160 (25p, 100 M), 3840 x 2160 (25p, 60 M), XAVC S HD: 1920 x 1080 (100p, 100 M), 1920 x 1080 (100p, 60 M), 1920 x 1080 (50p, 50 M), 1920 x 1080 (25p, 50 M), 1920 x 1080 (50p, 25 M), 1920 x 1080 (25p, 16 M), AVCHD: 1920 x 1080 (50i, 24 M, FX ), 1920 x 1080 (50i, 17 M, FH) |
SZYBKOŚĆ KLATEK OBRAZU | Tryb NTSC: 1 kl./s, 2 kl./s, 4 kl./s, 8 kl./s, 15 kl./s, 30 kl./s, 60 kl./s, 120 kl./s, tryb PAL: 1 kl./s, 2 kl./s, 3 kl./s, 6 kl./s, 12 kl./s, 25 kl./s, 50 kl./s, 100 kl./s, |
ROZMIAR OBRAZU (LICZBA KLATEK / BITRATE) | Tryb NTSC: 1920 x 1080 (60p, 30p, 24p), tryb PAL: 1920 x 1080 (50p, 25p) |
FUNKCJE FILMOWE | Wyświetlanie poziomu dźwięku, poziom nagrywania audio, selektor PAL / NTSC, nagrywanie proxy (1280 x 720 (ok. 9 Mbps)), TC / UB (wstępne ustawienia TC / UB ustawienia wstępnego / formatu TC / TC Run / TC Make / UB Time Rec) , Automatyczna wolna migawka, Kontrola REC, Czysta informacja HDMI. (Wybór WŁ. / WYŁ.), Wyśw. Gamma. Wspierać |
WYJŚCIE HDMI | 3840 x 2160 (30p), 3840 x 2160 (25p), 3840 x 2160 (24p), 1920 x 1080 (60p), 1920 x 1080 (60i), 1920 x 1080 (50p), 1920 x 1080 (50i), 1920 x 1080 (24p), YCbCr 4: 2: 2 8 bit / RGB 8 bitów |
System rejestracji |
|
INFORMACJE O LOKALIZACJI LINK ZE SMARTFONA | tak |
GŁOSKA BEZDŹWIĘCZNA | Memory Stick PRO Duo, Memory Stick PRO-HG Duo, Memory Stick Micro (M2), karta pamięci SD, karta pamięci SDHC (zgodna z UHS-I), karta pamięci SDXC (zgodna z UHS-I), karta pamięci microSD, karta pamięci microSDHC , karta pamięci microSDXC |
GNIAZDO KARTY PAMIĘCI | Czytnik z wieloma gniazdami na kartę pamięci Memory Stick Duo ™ / SD |
Redukcja szumów |
|
REDUKCJA SZUMÓW | NR długich ekspozycji: wł. / Wył., Dostępny przy czasach otwarcia migawki dłuższych niż 1 s, NR wysokiej czułości: Normalna / Niska / Wyłączona |
MULTI FRAME NR | Auto / ISO 100 do 102400 |
Balans bieli |
|
TRYBY BALANSU BIELI | Auto / Światło dzienne / Cień / Pochmurno / Światło żarowe / Światło jarzeniowe (Ciepły biały / Zimny biały / Dzień Biały / Światło dzienne) / Błysk / Temperatura podwodna / barwna (2500 do 9900K) i filtr kolorów (G7 do M7 (57-stopniowy), A7 do B7 (29 kroków)) / Niestandardowy |
MIKROREGULACJA AWB | Tak (od G7 do M7, 57-krok) (od A7 do B7, 29-krok) |
PRIORYTET USTAWIONY W AWB | tak |
BLOKADA MIGAWKI | Tak (Shut. Halfway Down / Cont. Shooting / Off) |
BRACKETING | 3 ramki, możliwość wyboru H / L |
Skupiać |
|
TYP OSTROŚCI | Fast Hybrid AF (AF z detekcją fazy / AF z detekcją kontrastu) 2 |
CZUJNIK OSTROŚCI | Czujnik CMOS Exmor® |
PUNKT OSTROŚCI | 425 punktów (AF z detekcją fazową) / 425 punktów (AF z detekcją kontrastu) |
ZAKRES CZUŁOŚCI OSTROŚCI | EV-2 do EV 20 (odpowiednik ISO 100 z dołączonym obiektywem F2.0) |
TRYB OSTROŚCI | AF-A (automatyczny AF), AF-S (pojedynczy AF), AF-C (ciągły AF), DMF (bezpośrednie ręczne ustawianie ostrości), ręczne ustawianie ostrości |
STREFA ZAINTERESOWANIA | Szeroki (425 punktów (AF z detekcją fazy), 425 punktów (AF z detekcją kontrastu)) / Strefa / Centrum / Elastyczny punkt (S / M / L) / Rozszerzony elastyczny punkt / śledzenie (Szeroki / Strefa / Centrum / Elastyczny punkt ( S / M / L) / Rozszerzona elastyczna plamka) |
INNE FUNKCJE | AF z włączonym okiem (tylko dla podłączonych LA-EA2 lub LA-EA4 (sprzedawane oddzielnie)), śledzenia obiektów, AF oczu (wybór prawego / lewego oka), mikro regulacji AF dla LA-EA2 lub LA-EA4 (sprzedawane oddzielnie), Kontrola predykcyjna, blokada ostrości, Swt. Obszar AF V / H, Rejestrowanie obszaru AF., Circ. punktu ostrości |
WSPOMAGANIE AF | Tak (z wbudowanym typem LED) |
ZAKRES OŚWIETLENIA AF | Około. 0,3 – ok. 3,0 m (z dołączonym obiektywem E PZ 16–50 mm F3,5–5,6 OSS) |
TYP OSTROŚCI ZA POMOCĄ LA-EA3 (SPRZEDAWANE ODDZIELNIE) | wykrywanie fazy |
Ekspozycja |
|
TYP POMIARU | Pomiar z oceną 1200 stref |
CZUJNIK POMIARU | Czujnik CMOS Exmor® |
CZUŁOŚĆ POMIARU | EV-2 do EV20 (przy ISO100 z dołączonym obiektywem F2.0) |
TRYB POMIARU | Wielosegmentowy, centralnie ważony, Punktowy, Punktowy standardowy / Duży, Cały ekran Średni, Podświetlenie |
KOMPENSACJA EKSPOZYCJI | +/- 5,0 EV (do wyboru 1/3 EV, 1/2 EV) |
BRAKETING EKSPOZYCJI | Bracket: Cont., Bracket: Pojedyncze, 3/5/9 klatek do wyboru. Przy 3 lub 5 klatkach, w krokach co 1/3, 1/2, 2/3, 1,0, 2,0 lub 3,0 EV, z 9 klatkami, w krokach co 1/3, 1/2, 2/3 lub 1,0 EV. |
BLOKADA AE | Zablokowane po naciśnięciu przycisku migawki do połowy. Dostępne z przyciskiem blokady AE. (On / Off / Auto) |
TRYBY EKSPOZYCJI | AUTO (iAuto / Lepsza automatyka), Zaprogramowana AE (P), Priorytet przysłony (A), Priorytet czasu otwarcia migawki (S), Ręczny (M), Film (Zaprogramowana AE (P) / Priorytet przysłony (A) / Prędkość migawki) priorytet (S) / Ręczny (M)), Wolny i Szybki ruch (Zaprogramowana AE (P) / Priorytet przysłony (A) / Priorytet szybkości migawki (S) / Ręczny (M)), Rozległa panorama, Wybór sceny |
CZUŁOŚĆ ISO (ZALECANY INDEKS EKSPOZYCJI) | Zdjęcia: ISO 100-32000 (numery ISO do ISO 102400 można ustawić jako rozszerzony zakres ISO.), AUTO (ISO 100-6400, możliwy do wyboru dolny limit i górny limit), Filmy: odpowiednik ISO 100-32000, AUTO (ISO 100-6400, do wyboru dolny limit i górny limit) |
WYBÓR SCEN | Portret, Sport, Makro, Krajobraz, Zachód słońca, Nocna scena, Ręczny zmierzch, Nocny portret, Anti-Motion Blur |
Wizjer |
|
TYP WIZJERA | Wizjer elektroniczny 1,0 cm (typ 0.39) (kolor) |
LICZBA KROPEK | 2,359,296 punktów |
KONTROLA JASNOŚCI (WIZJER) | Auto / Manual (5 kroków od -2 do +2) |
KONTROLA TEMPERATURY BARWOWEJ | Ręczny (5 kroków) |
POKRYCIE POLA | 100% |
POWIĘKSZENIE | Około. 1,07x (odpowiednik aparatu 35 mm: ok. 0,70x) z obiektywem 50 mm w nieskończoności, -1 m -1 |
REGULACJA DIOPTRII | -4,0- + 3,0 m -1 |
EYE POINT | Około. 0,91 cala (23 mm) od soczewki okularu, 0,84 cala (21,4 mm) od ramki okularu przy -3,28 stóp (-1 m) -1 (standard CIPA) |
WYBÓR SZYBKOŚCI RAMKI FINDERA | Tryb NTSC: STD 60fps / HI 120fps, tryb PAL: STD 50fps / HI 100fps |
WYŚWIETL ZAWARTOŚĆ | Wyświetlacz graficzny, wyświetlanie wszystkich informacji, brak informacji na wyświetlaczu, cyfrowy wskaźnik poziomu, histogram |
Wyświetlacz LCD |
|
TYP MONITORA | 2,95 w (3,0) typu TFT szerokiego |
LICZBA KROPEK | 921 600 punktów |
PANEL DOTYKOWY | tak |
KONTROLA JASNOŚCI | Ręcznie (5 kroków od -2 do +2), tryb Sunny Weather |
REGULOWANY KĄT | O ok. 180 stopni, w dół o około. 74 stopnie |
WYŚWIETLACZ REGULACJI OBRAZU W CZASIE RZECZYWISTYM (LCD) | Włącz / Wyłącz |
QUICK NAVI | tak |
FOCUS MAGNIFIER | Tak Focus Magnifier (5,9x, 11,7x) |
ZEBRA | Tak (do wyboru poziom + zakres lub dolny limit jako ustawienie niestandardowe) |
OSIĄGAJĄC MF | Tak (ustawienie poziomu: Wysoki / Średni / Niski / Wyłączony, Kolor: Biały / Czerwony / Żółty / Niebieski) |
INNI | WhiteMagic, Grid Line (Rule of 3rds Grid / Square Grid / Diag. + Square Grid / Off), Movie Marker (Center / Aspect / Safety Zone / Guideframe) |
WYŚWIETL ZAWARTOŚĆ | Wyświetlacz graficzny, wyświetl wszystkie informacje, brak wyświetlania. Info, cyfrowy wskaźnik poziomu, histogram, wizjer, wyłączony monitor |
Inne funkcje |
|
WYCZYŚĆ POWIĘKSZENIE OBRAZU | Zdjęcia: Ok. 2x, filmy: Ok. 1,5x (4K), ok. 2x (HD) |
ZOOM CYFROWY | Inteligentny zoom (zdjęcia): M: Ok. 1.4x, S: Ok. 2x, zoom cyfrowy (zdjęcia): L: Ok. 4x, M: Ok. 5.7x, S: Ok. 8x, zoom cyfrowy (film): Ok. 4x |
WYKRYWANIE TWARZY | Tryby: Priorytet twarzy w AF (wł. / Wył.), Priorytet twarzy w pomiarze wielokrotnym (wł. / Wył.), Rejestracja. Priorytet twarzy (wł. / Wył.), Rejestracja twarzy, maks. liczba wykrywalnych: 8 |
SAMOWYZWALACZ Z AUTOPORTRETEM | tak |
INNI | Nagrywanie interwałowe, Zdjęcie z uśmiechem: Migawka uśmiechu (do wyboru z 3 kroków), Migawka dotykowa, Ostrość dotykowa: Tak (Ostrość dotykowa / Panel dotykowy / Śledzenie dotykowe), ISO AUTO Min. SS, Bright Monitoring, Set File Name, Help guide, Area Setting, Shop Front Mode, Zoom Ring Rotate |
GOTOWY NA EYE-FI | - |
Migawka |
|
RODZAJ | Sterowany elektronicznie, pionowy, z ogniskową |
SZYBKOŚĆ MIGAWKI | Zdjęcia: od 1/4000 do 30 sekund, żarówki, filmy: od 1/4000 do 1/4 (1/3 kroków), do 1/60 w trybie AUTO (do 1/30 w trybie automatycznej wolnej migawki) |
SYNCHRONIZACJA FLASH. PRĘDKOŚĆ | 1/160 sek |
ELEKTRONICZNA PRZEDNIA KURTYNA MIGAWKI | Tak (ON / OFF) |
CICHA STRZELANKA | TAK (ON / OFF) |
Stabilizacja obrazu |
|
RODZAJ | Nieobsługiwane (stabilizacja obrazu obsługiwana przez obiektyw) |
Flash Control |
|
RODZAJ | Wbudowana lampa błyskowa |
NR PRZEWODNIKA | 6 (w metrach przy ISO 100) |
ZASIĘG LAMPY BŁYSKOWEJ | 16 mm (ogniskowa nadrukowana na korpusie obiektywu) |
KONTROLA | Przedbłysk TTL |
KOMPENSACJA BŁYSKU | +/- 3,0 EV (przełączane między krokami 1/3 i 1/2 EV) |
BRACKETING FLASH | Możliwość wyboru klatek 3/5/9. Przy 3 lub 5 klatkach, w krokach co 1/3, 1/2, 2/3, 1,0, 2,0, 3,0 EV, z 9 klatkami, w krokach co 1/3, 1/2, 2/3, 1,0 EV. |
TRYBY FLASH | Lampa błyskowa wyłączona, Błysk automatyczny, Błysk wypełniający, Synchronizacja z długimi czasami ekspozycji, Synchronizacja z tyłu, Redukcja efektu czerwonych oczu (możliwość włączenia / wyłączenia), Sterowanie bezprzewodowe 4 , Synchronizacja z dużą prędkością 4 |
CZAS RECYKLINGU | Około. 4 sek |
ZGODNOŚĆ Z ZEWNĘTRZNĄ LAMPĄ BŁYSKOWĄ | Sony α System Flash kompatybilny z butami Multi Interface Shoe, przymocuj adapter buta do lampy błyskowej kompatybilnej z stopką akcesoriów Auto-lock |
BLOKADA POZIOMU FE | tak |
STEROWANIE BEZPRZEWODOWE | Tak (Sygnał świetlny: Dostępne z błyskiem wypełniającym, synchronizacją z długimi czasami, synchronizacją z dużą prędkością / sygnałem radiowym: dostępne z lampą błyskową wypełniającą, synchronizacją z tyłu, synchronizacją z długimi czasami ekspozycji, synchronizacją z dużą prędkością) |
Napęd |
|
TRYBY JAZDY | Pojedyncze zdjęcia, Zdjęcia seryjne (do wyboru Hi + / Hi / Średnie / Lo), Samowyzwalacz, Samowyzwalacz (Kontynuacja), Bracket: Pojedynczy, Bracket: Kont., Wspornik balansu bieli, Wspornik DRO |
CIĄGŁA PRĘDKOŚĆ JAZDY (OK. MAX.) | Zdjęcia seryjne: Hi +: 11 fps, Hi: 8 fps, Mid: 6 fps, Lo: 3 fps 5 |
LICZBA MOŻLIWYCH DO ZAPISANIA KLATEK (W PRZYBLIŻENIU) | JPEG Extra fine L: 99 klatek, JPEG Fine L: 115 klatek, JPEG Standard L: 116 klatek, RAW: 46 klatek, RAW i JPEG: 44 klatek 6 5 |
SAMOWYZWALACZ | 10 sekund opóźnienia / 5 sekund opóźnienia / 2 sekund opóźnienia / Ciągły samowyzwalacz (3 klatki po 10 sekundach opóźnienia / 5 klatek po 10 sekundach opóźnienia / 3 klatki po 5 sekundach opóźnienia / 5 klatek po 5 sekundach opóźnienia / 3 klatek po 2 sekundach opóźnienie / 5 klatek po 2 sekundach opóźnienia) / Bracketing samowyzwalacza (Off / 2 s delay / 5 sec delay / 10sec delay) |
Odtwarzanie nagranego dźwięku |
|
UJĘCIE | tak |
TRYBY | Pojedynczy (z lub bez informacji zdjęciowych Y Histogram RGB i ostrzeżenie o podświetleniu / cieniu), widok indeksu 12/30 klatek, Tryb powiększonego wyświetlania (L: 16,7x, M: 11,8x, S: 8,3x, Panorama [Standard]: 19,2 x, Panorama [Szeroki]: 29,1x), Automatyczny podgląd (10/5/2 sek., Wył.), Orientacja obrazu (do wyboru Auto / Manual / Wył.), Pokaz slajdów, przewijanie panoramy, Wybór folderu (Data / Nieruchome / AVCHD / XAVC S HD / XAVC S 4K), przewijanie do przodu / do tyłu (film), usuwanie, ochrona, ocena, wyśw. |
Berło | |
INTERFEJS PC | Pamięć masowa, MTP, komputer PC |
TERMINAL MULTI / MICRO USB | TAK |
NFC ™ | Tak (kompatybilny z tagiem NFC na forum typu 3), pilot zdalnego sterowania, udostępnianie jednym dotknięciem |
BEZPRZEWODOWA SIEĆ LAN (WBUDOWANA) | Kompatybilny z Wi-Fi, IEEE 802.11b / g / n (pasmo 2,4 GHz) 8 , Zobacz na smartfonie, Zdalne sterowanie przez smartfon, Wyślij do komputera, Wyświetl w telewizji |
BLUETOOTH® | Tak (Bluetooth Standard w wersji 4.1 (pasmo 2,4 GHz)) |
WYJŚCIE HD | Złącze mikro HDMI (Type-D), BRAVIA Sync (Control for HDMI), PhotoTV HD, wyjście filmowe 4K / zdjęcie 4K PB |
BUT WIELOFUNKCYJNY | Tak |
TERMINAL MIC | Tak (minijack stereo 3,5 mm) |
TERMINAL DC IN | - |
TERMINAL SYNCHRONIZACJI | - |
TERMINAL SŁUCHAWKOWY | - |
ZŁĄCZE PIONOWEGO UCHWYTU | - |
PC REMOTE | tak |
AUDIO | |
MIKROFON | Wbudowany mikrofon stereo lub XLR-K2M / XLR-K1M / ECM-XYST1M (sprzedawany oddzielnie) |
GŁOŚNIK | Wbudowany, monofoniczny |
Wydrukować | |
ZGODNE STANDARDY | Exif Print, Print Image Matching III, ustawienie DPOF |
Funkcja niestandardowa | |
RODZAJ | Ustawienia przycisków niestandardowych, Ustawienia programowalne (zestawy 3 korpusów / karta pamięci 4 zestawy), Moje menu, Moje pokrętło, Zestaw zdjęć Reg Cust |
Kompensacja obiektywu | |
OPRAWA | Cieniowanie obwodowe, aberracja chromatyczna, zniekształcenia |
Moc | |
DOSTARCZONA BATERIA | Jeden akumulator NP-FW50 |
ŻYWOTNOŚĆ BATERII (ZDJĘCIA) | Około. 360 zdjęć (wizjer) / ok. 410 zdjęć (monitor LCD) (standard CIPA) 10 |
ŻYWOTNOŚĆ BATERII (FILM, RZECZYWISTE NAGRANIE) | Około. 70 min (wizjer) / ok. 75 min (monitor LCD) (standard CIPA) 11 |
ŻYWOTNOŚĆ BATERII (FILM, NAGRYWANIE CIĄGŁE) | Około. 125 min (wizjer) / ok. 125 min (monitor LCD) (standard CIPA) |
ŁADOWANIE AKUMULATORA WEWNĘTRZNEGO | tak |
ZASILANIE ZEWNĘTRZNE | Zasilacz sieciowy AC-PW20 (sprzedawany oddzielnie) |
ZUŻYCIE ENERGII Z WIZJEREM | Zdjęcia: ok. 2,4 W (z dołączonym obiektywem E PZ 16-50 mm F3.5-5.6 OSS), filmy: około. 3,5 W (z przymocowanym obiektywem E PZ 16-50 mm F3.5-5.6 OSS) |
POBÓR MOCY Z EKRANEM LCD | Zdjęcia: ok. 2,1 W (z dołączonym obiektywem E PZ 16-50 mm F3.5-5.6 OSS), filmy: ok. 3,5 W (z przymocowanym obiektywem E PZ 16-50 mm F3.5-5.6 OSS) |
ZASILACZ USB | tak |
Inni | |
TEMPERATURA ROBOCZA | 32 - 104 stopni F / 0 - 40 stopni C |
Rozmiar waga | |
WAGA (Z BATERIĄ I KARTĄ PAMIĘCI W ZESTAWIE) | Około. 14,3 uncji / ok. 403 g |
WYMIARY (SZER. X WYS. X GŁ.) | Około. 120,0 mm x 66,9 mm x 59,7 mm, Ok. 120,0 mm x 66,9 mm x 49,9 mm (od uchwytu do monitora) / Ok. 4 3/4 ”x 2 3/4” x 2 3/8 ”, Ok. 4 3/4 ”x 2 3/4” x 2 ”(od uchwytu do monitora) |
Koncepcja One Mount otwiera dostęp do najbardziej zaawansowanych technologii przetwarzania obrazu Sony poprzez uniwersalny system mocowania typu E, łączący uniwersalne korpusy z obiektywami, format pełnoklatkowy z APS-C, fotografie z filmami i amatorów z zawodowcami.
Kompaktowy i lekki system mocowania typu E łączy formaty APS-C i pełnoklatkowy, aparaty bezlusterkowe α i kamery profesjonalne, proste urządzenia ze sprzętem wysokiej klasy. Umożliwia użycie obiektywów do pełnej klatki na korpusach APS-C, a nawet montowanie obiektywów z mocowaniem typu E na kamerach profesjonalnych.
Kompleksowe projektowanie z wykorzystaniem algorytmów z korpusu zapewnia szybką i dokładną pracę systemu AF, szybkość fotografowania i wydajną stabilizację obrazu. Zaawansowana konstrukcja optyczna połączona z bardzo wysoką rozdzielczością korpusów gwarantuje wyjątkową ostrość.
Obiektywy z mocowaniem typu E różnią się od innych systemów tym, że uwzględniają specyfikę filmowania. Zaawansowane algorytmy AF i siłowniki gwarantują niezawodne i płynne ustawianie ostrości przez aparat lub kamerę Sony. Osłabiane są typowe problemy, jak niestabilność kąta widzenia czy przesunięcie osi. Ułatwieniem przy filmowaniu jest też bezgłośna regulacja przysłony.
System mocowania typu E otwiera przed fotografami i filmowcami niezliczone możliwości. Pozwala swobodnie przełączać się między formatem APS-C i pełnoklatkowym, nagrywać ujęcia na wideoblog obiektywami do codziennego użytku lub zamontować na kamerze superteleobiektyw w celu sfilmowania dzikiej przyrody.
E PZ 10–20mm F4 G |
SELP1020G |
|
E 15mm F1.4 G |
SEL15F14G |
|
E 11mm F1.8 |
SEL11F18 |
|
FE 70–200mm F2.8 GM OSS II |
SEL70200GM2 |
|
FE 14mm F1.8 GM |
SEL14F18GM |
|
FE 24mm F2.8 G |
SEL24F28G |
|
FE 40mm F2.5 G |
SEL40F25G |
|
FE 50mm F1.2 GM |
SEL50F12GM |
|
FE 35mm F1.4 GM |
SEL50F12GM |
|
FE 35mm F1.4 GM |
SEL35F14GM |
|
FE C 16–35mm T3.1 |
SELC1635G |
|
FE 28–60mm F4–5.6 |
SEL2860 |
|
FE 12–24mm F2.8 GM |
SEL1224GM |
|
FE 20mm F1.8 G |
SEL20F18G |
|
E 16-55mm F2.8 G |
SEL1655G |
|
E 70-350mm F4.5-6.3 G OSS |
SEL70350G |
|
FE 35mm F1.8 |
SEL35F18F |
|
FE 200-600mm F5.6-6.3 G OSS |
SEL200600G |
|
FE 600mm F4 GM OSS |
SEL600F40GM |
|
FE 135mm F1.8 GM |
SEL135F18GM |
|
FE 24mm F1.4 GM |
SEL24F14GM |
|
FE 400mm F2.8 GM OSS |
SEL400F28GM |
|
E 18-135mm F3.5-5.6 OSS |
SEL18135 |
|
FE 24-105mm F4 G OSS |
SEL24105G |
|
FE 12-24mm F4 G |
SEL1224G |
|
FE 16-35mm F2.8 GM |
SEL1635GM |
|
Super teleobiektyw 100-400mm z zoomem G Master |
SEL100400GM |
|
FE 100mm F2.8 STF GM OSS |
SEL100F28GM |
|
FE 85mm F1.8 |
SEL85F18 |
|
E PZ 18–110mm F4 G OSS |
SELP18110G |
|
FE 50mm F2.8 |
SEL50M28 |
|
Planar T* FE 50mm F1.4 ZA |
SEL50F14Z |
|
FE 50mm F1.8 |
SEL50F18F |
|
FE 70-300mm F4.5-5.6 G OSS |
SEL70300G |
|
Telekonwerter 2× |
SEL20TC |
|
Telekonwerter 1,4x |
SEL14TC |
|
FE 70–200mm F2.8 GM OSS |
SEL70200GM |
|
FE 24–70mm F2.8 GM |
SEL2470GM |
|
FE 85mm F1.4 GM |
SEL85F14GM |
|
FE PZ 28–135mm F4 G OSS |
SELP28135G |
|
Vario-Tessar T* FE 16–35mm F4 ZA OSS |
SEL1635Z |
|
SEL28F20/SEL28F20FEC/SEL28F20UWC |
FE 28mm F2 |
|
Distagon T* FE 35mm F1.4 ZA |
SEL35F14Z |
|
FE 24–240mm F3.5–6.3 OSS |
SEL24240 |
|
FE 90mm F2.8 Macro G OSS |
SEL90M28G |
|
FE 70 – 200mm F4 G OSS |
SEL70200G |
|
E 55 – 210mm F4.5-6.3 OSS |
SEL55210 |
|
Vario-Tessar® T* FE 24 – 70mm F4 ZA OSS |
SEL2470Z |
|
FE 28 – 70mm F3.5-5.6 OSS |
SEL2870 |
|
Sonnar T* FE 35mm F2.8 ZA |
SEL35F28Z |
|
Sonnar T* FE 55 mm F1.8 ZA |
SEL55F18Z |
|
E PZ 18 – 105mm F4 G OSS |
SELP18105G |
|
Vario-Tessar® T* E 16 – 70mm F4 ZA OSS |
SEL1670Z |
|
E PZ 18 — 200mm F3.5-6.3 OSS |
SELP18200 |
|
E 20mm F2.8 |
SEL20F28 |
|
E 35mm F1.8 OSS |
SEL35F18 |
|
E PZ 16 — 50mm F3.5-5.6 OSS |
SELP1650 |
|
E 10 – 18mm F4 OSS |
SEL1018 |
|
E 18–200mm F3.5–6.3 OSS LE |
SEL18200LE |
|
E 50mm F1.8 OSS |
SEL50F18 |
|
Sonnar T* E 24mm F1.8 ZA |
SEL24F18Z |
|
E 30mm F3.5 Macro |
SEL30M35 |
|
E 18 – 55mm F3.5-5.6 OSS |
SEL1855 |
|
E 16mm F2.8 |
SEL16F28 |
|
E 18 – 200mm F3.5-6.3 OSS |
SEL18200 |
|