SIGMA fp + C 45/2.8 DG DN L-MOUNT + SIGMA MC-21 za 1 zł •• ilość aparatów w promocji ograniczona ! ••
Najmniejszy i najlżejszy na świecie
Dzięki gabarytom wynoszącym 112,6 × 69,9 × 45,3 mm i masie zaledwie 422 g (z baterią), SIGMA fp jest najmniejszym i najlżejszym na świecie pełnoklatkowym bezlusterkowcem *. Jest wystarczająco mały, aby zabrać go ze sobą dosłownie wszędzie, jest to idealny aparat, dzięki któremu można cieszyć się zdjęciami jakości pełnej klatki podczas codziennych zdjęć.
*Według stanu na lipiec 2019 r.

Pełnoklatkowy czujnik
Wyposażony w podświetlany pełnoklatkowy czujnik Bayer 35 mm z 24,6 efektywnymi megapikselami SIGMA fp jest w stanie wykonywać zdjęcia nieruchome i ruchome w wysokiej rozdzielczości.

Solidny i lekki aluminiowy korpus
Korpus pokryty odlewanym ciśnieniowo aluminium z przodu i z tyłu zapewnia doskonałą wytrzymałość i odprowadzanie ciepła, utrzymując jednocześnie lekką masę.
Konstrukcja odporna na kurz i zachlapania
Aparat SIGMA fp jest chroniony przed kurzem i zachlapaniami w 42 punktach na korpusie aparatu. W połączeniu z odpornym na kurz i zachlapanie obiektywem SIGMA fp może działać w deszczu, burzach piaskowych i innych trudnych warunkach.
Duży radiator
Zaprojektowany i zainspirowany tymi stosowanymi w profesjonalnych kamerach kinowych, duży radiator jest zamontowany między wyświetlaczem LCD a korpusem kamery. W połączeniu z powłoką rozpraszającą ciepło nałożoną na zewnętrzną powierzchnię, SIGMA fp osiąga bardzo skuteczne rozpraszanie ciepła. Zapobiega to przegrzaniu w wysokich temperaturach lub podczas długich godzin użytkowania.
Te same gwinty dla złącz paska i statywu
SIGMA fp jest wyposażony w gwint 1/4 cala dla uchwytu paska po obu stronach korpusu i statywu. Zapewnia to większą swobodę korzystania z aparatu, od zamocowania go na statywie w orientacji pionowej z usuniętym mocowaniem, po przymocowanie paska do użycia w orientacji pionowej po wkręceniu mocowania w otwór w podstawie.

Migawka elektroniczna w pełnym wymiarze
Wstrząs, dźwięk i opóźnienia migawki: są to wady migawek mechanicznych. SIGMA fp został zaprojektowany w taki sposób, aby zminimalizować je w pogoni za systemem dostosowującym się do różnych scen: Sceny wymagające precyzji, w którym wyeliminowane zostanie nawet najmniejsze drganie; Ujęcia bez rujnowania atmosfery sceny; i strzelanie z dobrą reakcją, nie tracąc idealnego ujęcia. Tego rodzaju działanie otworzy nowe horyzonty w tworzeniu wideo.Ponadto brak mechanicznej migawki sprawia, że konstrukcja aparatu SIGMA fp jest prostsza, co z kolei poprawia jego niezawodność jako aparatu.

Tryb koloru „Turkusowy i pomarańczowy”
Gradacja kolorów to proces zmiany koloru wideo i jest ważnym krokiem w tworzeniu filmu, który znacząco zmieni „nastrój” filmu lub innych rodzajów pracy. Jeden styl kolorów, który był szeroko stosowany w filmach Hollywood, zainspirował nowy tryb kolorów wprowadzony w SIGMA fp, zwany „Teal and Orange”.
Ten nowy tryb kolorów polega na tworzeniu wysokiego kontrastu między kolorami pomarańczowymi, które występują w ludzkiej skórze, a odcieniami turkusowymi, które są ich dopełnieniem, dla bardzo żywych i głęboko dramatycznych wizualizacji.

Wypełnij światło
Funkcja Fill Light, wcześniej dostępna tylko w SIGMA Photo Pro, zastrzeżonym oprogramowaniu SIGMA do tworzenia obrazów, została teraz włączona do korpusu SIGMA fp. Korzystanie z funkcji Wypełnij światło umożliwia regulację jasności obrazu przez dodanie dodatkowej energii światła do obszarów cienia bez zmiany ekspozycji obszarów podświetlenia. Zapewnia to większą kontrolę nad tworzeniem obrazu ze szczegółami, nawet w obszarach trudnych do kontrolowania przy użyciu ustawień korekty ekspozycji.
Zakres regulacji, który poprzednio wynosił ± 2,0, został rozszerzony do ± 5,0, co umożliwia jeszcze dokładniejsze dostrojenie jasności.

Kontrola tonów i tryb kolorów
Menu Kontrola brzmienia ma teraz opcję ręcznego ustawiania oprócz dwóch opcji automatycznych dostępnych w poprzednich modelach (Mocne / Łagodne), które pozwalają użytkownikom samodzielnie dostosować krzywą tonalną.
SIGMA fp jest także pierwszą kamerą SIGMA, która ma suwak „efektu” w menu trybu kolorów. Można go użyć do ustawienia siły efektu do zastosowania na 11 poziomach, od -5 do +5, co umożliwia precyzyjne dostrojenie trybu koloru.
Wprowadzono również nowe przyciski „TONE” i „COLOR”, które zapewniają szybki dostęp do menu regulacji tonów i trybu koloru. Dzięki tym ulepszonym funkcjom i różnorodnym elementom obsługi, SIGMA fp ułatwia tworzenie obrazu w aparacie ze szczegółami, bez względu na to, czy jest to zdjęcie, czy film.

Funkcja HDR
HDR wykorzystuje elektroniczną migawkę do robienia wielu zdjęć o różnej ekspozycji (3 klatki dla zdjęć i 2 klatki dla wideo) jednocześnie, które można następnie połączyć w jedno zdjęcie lub film o dużym zakresie dynamicznym, którego nie można było osiągnąć podczas normalnego fotografowania/filmowania.
Uwaga: Zdjęcia HDR w trybie filmowym mają być dostępne poprzez aktualizację oprogramowania układowego zaplanowaną na później.

Kinografika
SIGMA fp ma funkcję tworzenia „Kinograficznych”, które są animowanymi GIF-ami, które są hybrydą fotografii i wideo. Dzięki tej funkcji SIGMA fp jest w stanie tworzyć unikalne zdjęcia, w których części nieruchomego obrazu poruszają się w aparacie.
Uwaga: zdjęcie służy wyłącznie celom poglądowym. Funkcja Kinografika ma być dostępna poprzez aktualizację oprogramowania układowego zaplanowaną na później.
AF z wykrywaniem twarzy / oczu
Funkcja AF z wykrywaniem twarzy / oczu pozwala SIGMA fp automatycznie ustawić ostrość na oczach człowieka. Może natychmiast i precyzyjnie ustawić ostrość na modelu, nawet podczas wykonywania portretów za pomocą obiektywu o dużej średnicy i małej głębi ostrości.

Wyostrzanie ostrości
Funkcja wyostrzania ostrości podświetla krawędzie części sceny, które są ostre w danym kolorze. Służy do ręcznego ustawiania ostrości obiektywu.

Akcesoria i kompatybilność
Oprócz oryginalnych akcesoriów zaprojektowanych wyłącznie dla SIGMA fp, kamera obsługuje interfejsy użytkownika podobne do kamer kinowych. Ma solidną kompatybilność, dzięki czemu jest to idealny aparat, który pasuje bezpośrednio do ustawień filmowania.

Wizjer reżysera
SIGMA fp ma funkcję wizjera reżysera, która pozwala użytkownikowi symulować różne kąty widzenia i wygląd obrazu na kinach. Obsługuje aparaty głównych producentów powszechnie stosowanych w produkcji filmowej. Obsługuje nie tylko najnowsze aparaty wielkoformatowe, takie jak ARRI ALEXA LF i RED MONSTRO 8K, ale także kamery i obiektywy anamorficzne.
Obsługiwane kamery kinowe :
[ARRI]
ARRICAM/ARRIFLEX, ALEXA LF/ALEXA Mini LF, ALEXA SXT, ALEXA Mini, AMIRA, ALEXA 65, ALEXA XT
[SONY]
VENICE
[RED]
MONSTRO 8K, HELIUM 8K, DRAGON 6K, EPIC MX 5K, GEMINI 5K
Uwaga: Funkcja nagrywania / odtwarzania wideo z włączoną funkcją wizjera reżysera ma być dostępna poprzez aktualizację oprogramowania układowego zaplanowaną na później.

Obsługuje rejestrowanie danych wideo RAW
Oprócz profesjonalnych kamer kinowych, SIGMA fp to pierwszy bezlusterkowy aparat cyfrowy z wymiennymi obiektywami, który obsługuje zewnętrzne nagrywanie w 12-bitowym formacie CinemaDNG. Dzięki nagrywaniu z rozdzielczością do 4K UHD / 24 kl./s generuje dane wideo, które można wykorzystać nawet podczas filmowania.
Obsługuje również nagrywanie All-I (All-Intra), co umożliwia utrzymanie wysokiej jakości obrazu przy jednoczesnym zmniejszeniu rozmiaru pliku, umożliwiając dostęp do jasnych danych do nagrywania i edycji. Można wybrać format nagrywania, który najlepiej odpowiada celowi wideo.
* Funkcja odtwarzania scen CinemaDNG w aparacie polega na aktualizacji oprogramowania układowego zaplanowanej na później.

Funkcje specjalne porównywalne do profesjonalnych kamer kinowych
Tryb filmowy SIGMA fp oferuje szereg funkcji specjalnych porównywalnych z funkcjami profesjonalnych kamer kinowych. Od wyświetlania kąta migawki i wyświetlania kształtu fali dla informacji o ekspozycji i kolorach, aż po wzorowanie zebry, zawiera funkcje i wyświetlacze ekranowe, których można używać w taki sam sposób, jak w przypadku konwencjonalnego sprzętu kinowego.

Interfejs zoptymalizowany dla różnych trybów fotografowania
Zachowując charakterystyczne „odczucia” aparatów SIGMA, w tym pokrętła i przyciski QS (Quick Set), SIGMA fp ma specjalnie zaprojektowany system operacyjny i wyświetlacze dla każdego trybu fotografowania i trybu filmowania. Za pomocą specjalnego przełącznika można poruszać się w obie strony między dwoma trybami. Jest to nowa jakość fotografowania, która wykracza poza granice tradycyjnych aparatów przeznaczonych do robienia zdjęć lub nagrywania filmów.

Kompatybilność obiektywów z Mocowaniem L
Mocowanie
L * to mocowanie zoptymalizowane dla bezlusterkowców, charakteryzujące się krótką ogniskową, dużą średnicą i wyjątkową trwałością.
W 2018 r.Leica Camera AG, Panasonic Corporation i SIGMA uruchomiły L-Mount Alliance i ogłosiły, że trzy firmy opracują własne systemy kamer oparte na tym samym standardzie L-Mount. Jako aparat z mocowaniem typu L, SIGMA fp może być używany z różnymi obiektywami z mocowaniem typu L oferowanymi przez Leica i Panasonic, a także z obiektywami SIGMA.
Mocowanie typu L sprawia, że system kamer wykracza poza granice między producentami, oferując niespotykany dotąd poziom skalowalności i możliwości.
Soczewki specjalnie zaprojektowane dla kamer bezlusterkowych
Zbiegło się to z ogłoszeniem SIGMA fp, SIGMA ogłosiła trzy nowe obiektywy: 45mm F2.8 DG DN | Contemporary, 35mm F1.2 DG DN | Art, and 14–24mm F2.8 DG DN | Art. Każda z nich, wykorzystując zalety optycznego i mechanicznego projektowania krótkiego tylnego kołnierza, jest unikalnym bezlusterkowym obiektywem o wysokiej wydajności i charakterystycznych cechach.
SIGMA MOUNT CONVERTER MC-21
SIGMA MOUNT CONVERTER MC-21 to konwerter, który umożliwia stosowanie mocowania SIGMA SA i wymiennych obiektywów SIGMA CANON EF w aparatach z mocowaniem L. Zastosowanie MC-21 zwiększa kompatybilność i poszerza wybór aparatów i obiektywów z mocowaniem typu L, co znacznie poprawia skalowalność systemu z mocowaniem typu L.
SIGMA 45 mm F2.8 C DG DN
Wyjątkowy, kompaktowy obiektyw, przeznaczony do bezlusterkowych aparatów pełnoklatkowych
Piękny bokeh możliwy do uzyskania w każdej scenerii. SIGMA 45mm F2.8 DG DN | Contemporary został zaprojektowany jako kompaktowy obiektyw stałoogniskowy, tworzący wyjątkową plastyczność obrazu z bokeh dającym unikalne wrażenie trójwymiarowości fotografowanych obiektów. Gładkie rozmycie obrazu przy maksymalnej wartości przysłony sprawia, że jest to idealny obiektyw do codziennego użytku w różnych warunkach. Wykorzystując krótszą (niż w lustrzankach) odległość między matrycą aparatu a jego mocowaniem, ten nowej generacji, jasny obiektyw stałoogniskowy łączy kompaktowe rozmiary z niespotykaną dotąd wysoką jakością obrazu.

Silnik krokowy zapewniający super szybki AF
Szybki, cichy i celny AF uzyskany dzięki silnikowi krokowemu wspierającemu tryby filmowe oraz funkcje wykrywania twarzy bądź oczu. Dodatkowo design obiektywu zapewnia wygodne korzystanie z pierścienia manualnego ostrzenia..

Wysoka jakość wykonania połączona z wygodą użytkowania
Ponieważ obiektyw SIGMA 45mm F2.8 DG DN | Contemporary został zaprojektowany do codziennego użytku, wyjątkowy nacisk został położony na jakość wykonania oraz wygodę użytkowania. Bagnetowa osłona przeciwsłoneczna zapewnia wrażenie komfortu i solidności podczas zakładania i zdejmowania, a tubus obiektywu skonstruowany głównie z metalu zapewnia zwiększoną wytrzymałość. Dodatkowo pierścień przysłony dzięki odpowiedniemu odczuciu kliknięcia daję wygodę operacyjności w różnych stylach fotografowania.

7 - listkowa przysłona
Dopełnieniem jakości obrazu jest 7-cio listkowa, zaokrąglona przysłona dzięki której uzyskujemy przyjemną plastykę obrazu generującą gładką gradację.

Uszczelniony bagnet
Uszczelniany bagnet zapewnia większą odporność na zabrudzenia i ewentualne zalania powstałe w wyniku np. deszczu.

Metalowa osłona przeciwsłoneczna (w zestawie)
Osłona obiektywu została wykonana z aluminium, wykorzystując ten sam materiał, co korpus obiektywu, który daje wysoką jakość i sztywność.
Ponadto, dbając wygodę użytkowania na powierzchni zastosowano radełkowanie, ułatwia to również wyczucie kliknięcia w momencie zdejmowania i mocowania osłony.

Mosiężne mocowanie bagnetu
łączy wysoką jakość wykonania z wytrzymałością. Jego powierzchnia jest poddawana specjalnej obróbce wzmacniającej, aby zapewnić wysoką jakość obiektywu, gwarantującą długotrwałe użytkowanie.

Wyjątkowa precyzja i jakość – wszystko wykonane w Japonii
Optymalizując jakość dzięki naszemu zintegrowanemu systemowi produkcji, jesteśmy skupieni na tworzeniu rzeczy jak należy, własnymi rękoma i przy pomocy naszych technologii. Obecnie jesteśmy jednym z niewielu producentów, tworzących wyłącznie w Japonii. Lubimy myśleć, że nasze produkty niejako przesiąkają esencją naszej ojczyzny: błogosławionej czystą wodą i powietrzem, wypełnionej ciężko pracującymi ludźmi. Jesteśmy dumni z jakości produktów Sigmy, zrodzonych ze związku dostosowanych ekspertyz i zaawansowanej technologii. Nasze wyszukane produkty zaspokajają potrzeby profesjonalistów i entuzjastów fotografii na całym świecie. Proces wytwarzania bazuje na prawdziwym kunszcie, popartym pasją i dumą naszych ekspertów.

Zupełnie nowa linia obiektywów premium
Każdy egzemplarz odznacza się najwyższą funkcjonalnością dzięki autorskiemu systemowi pomiarów SIGMY A1 MTF.
Istnieją trzy wymogi do stworzenia wyjątkowych obiektywów: świetny projekt, precyzyjne wykonanie oraz kontrola zapewniająca zgodność ze specyfikacjami. Obiektywy SIGMA rodzą się z przemyślanych projektów i wyszukanej, zaawansowanej japońskiej technologii. Ostatnim krokiem jest ewaluacja pracy. Niegdyś mierzyliśmy wydajność obiektywów za pomocą konwencjonalnych czujników. Jednak teraz stworzyliśmy autorski system A1* MTF (funkcja przenoszenia modulacji), korzystający z 46-megapikselowych matryc Foveon. Za pomocą tego systemu sprawdzamy każdy obiektyw z nowych linii w fabryce Aizu, naszym jedynym miejscu produkcji obiektywów. Wcześniej niewykrywalne detale o wysokiej częstotliwości teraz poddają się kontroli, umożliwiając nam dostarczenie obiektywów

Możliwa zmiany mocowania obiektywu (usługa płatna)
Nie przestawaj używać swojego ulubionego obiektywu nawet po zmianie lustrzanki przez lata, SIGMA wyprodukowała ogromną ilość obiektywów o różnych zastosowaniach. Wykorzystując naszą unikalną wiedzę i zasoby, prezentujemy naszą usługę zmiany mocowania obiektywu, która jest możliwa zarówno dla obiektywu SIGMA 45mm F/2.8 DG DN| Contemporary oraz wszystkich obiektywów z nowych linii SIGMA Global Vision. SIGMA zmieni w Twoim obiektywie zarówno mocowanie jak i wewnętrzne elementy tak aby obiektyw był kompatybilny z aparatami innej firmy, pozwalając Ci na cieszenie się nim nawet po zmianie swojego aparatu na model innej firmy.
Dzięki tej usłudze będziesz mógł używać swój ulubiony obiektyw przez wiele lat, niezależnie od tego czy zdecydujesz się na zmianę aparatu na model innej firmy.

Cechy
- Typ matrycy:
- CMOS
- Rozmiar matrycy:
- Full Frame
- Mocowanie:
- L
- Rozdzielczość obrazu:
- 25 megapixeli
- Rozdzielczość video:
- 4K
OBIEKTYW Sigma 45mm F2.8 C DG DN: |
||
Konstrukcja obiektywu: | 8 elementów w 7 grupach | |
Kąt widzenia (35mm): | 51.3° | |
Ilość listków przysłony: | 7 (przysłona kołowa) | |
Minimalna przysłona: | F22 | |
Minimalna odległość ostrzenia: | 24cm | |
Maksymalna skala odwzorowania: | 1:4 | |
Średnica filtra: | 55mm | |
Wymiary (średnica x długość | φ64.0mm×46.2mm | |
Waga: | 215g | |
APARAT Sigma fp |
||
Format |
||
Rodzaj | Bezlusterkowy aparat cyfrowy z wymiennymi obiektywami | |
Nośniki | Karta pamięci SD /SDHC / SDXC (obsługiwane UHS-II) / Przenośny dysk SSD (połączenie USB 3.0, obsługiwane zasilanie magistrali USB) | |
Mocowanie obiektywu | Mocowanie L. | |
Czujnik obrazu |
||
Rodzaj | Pełnoklatkowa matryca 35 mm (35,9 mm x 23,10 mm) Bayer CMOS z podświetleniem | |
Efektywne piksele / Całkowita liczba pikseli | koło. 24. 6MP / ok. 25.3MP | |
Proporcje obrazu | 3: 2 | |
System filtrów koloru | Filtr kolorów podstawowych RGB | |
Format zdjęć | RAW (DNG) z kompresją bezstratną 12/14 bitów, JPEG (Exif 2.3), RAW (DNG) + JPEG: nagrywanie jest możliwe | |
Współczynnik kształtu obrazu | [21:9] / [16:9] / [3:2] / [A Size (√2:1)] / [4:3] / [7:6] / [1:1] | |
Rozmiar pliku |
||
RAW | HIGH:6000×4000 (3840x2560) LOW:3008x2000 (1920x1280) *() w trybie DC Clop |
|
JPEG | [21:9] HIGH:6,000×2,576 (3,840×1,648) MED:4,240×1,824 (2,736×1,168) LOW:3,008×1,288 (1,920×824) [3:2] HIGH:6,000×4,000 (3,840×2,560) MED:4,240×2,832 (2,736×1,824) LOW:3,008×2,000 (1,920×1,280) [4:3] HIGH:5,344×4,000 (3,408×2,560) MED:3,776×2,832 (2,416×1,824) LOW:2,672×2,000 (1,712×1,280) [1:1] HIGH:4,000×4,000 (2,560×2,560) MED:2,832×2,832 (1,824×1,824) LOW:2,000×2,000 (1,280×1,280) [16:9] HIGH:6,000×3,376 (3,840×2,160) MED:4,240×2,392 (2,736×1,536) LOW:3,008×1,688 (1,920×1,080) [A Size (√2:1)] HIGH:5,664×4,000 (3,616×2,560) MED:4,000×2,832 (2,560×1,824) LOW:2,832×2,000 (1,808×1,280) [7:6] HIGH:4,672×4,000 (2,992×2,560) MED:3,312×2,832 (2,112×1,824) LOW:2,336×2,000 (1,488×1,280) |
|
Crop | Odpowiada ok. 1,5 x długości ogniskowej obiektywu (w aparatach 35 mm) | |
Color Space | sRGB / Adobe RGB | |
Format nagrywania filmu (nagrywanie wewnętrzne aparatu) |
||
Format filmu | CinemaDNG(8bit / 10bit/ 12bit) / MOV:H.264 (ALL-I/ GOP) | |
Format audio | Liniowy PCM (2 kanały 48 kHz / 16 bitów) | |
Rozdzielczość / liczba klatek na sekundę | 3,840×2,160 (UHD 4K) / 23.98p, 25p, 29.97p, FHD(1,920x1,080) / 23.98p, 25p, 29.97p, 59.94p, 100p, 119.88p |
|
Czas ciągłego nagrywania | Do 2 godzin | |
Limity nośników zapisu Cinema DNG | Karta SD : UHS-II UHD 8 bitów poniżej 25 klatek na sekundę, FHD 12 bitów poniżej 60 klatek na sekundę Przenośny dysk SSD : UHD 12 bitów 24 klatek na sekundę, FHD 12 bitów poniżej 60 klatek na sekundę, FHD 8 bitów poniżej 120 klatek na sekundę | |
Format nagrywania filmu (Wyjście HDMI) |
||
Format filmu | HDMI Loop out „Nagrywanie z zewnętrznego rejestratora: ATOMOS Ninja Inferno, obsługa Blackmagic Video Assist 4K | |
Format audio | Liniowy PCM (2 kanały 48 kHz / 16 bitów) | |
Rozmiar pliku / liczba klatek na sekundę | 3840 × 2160 (UHD 4K) / 4: 2: 2 8bit 29,97p / 25p / 23,98p 1920x1,080 (FHD) / 4: 2: 2 8bit 119,88p / 100p / 59,94p / 50p / 29,97p / 25p / 23,98p |
|
Focus |
||
Tryb automatycznego formatowania / ustawiania ostrości | System detekcji kontrastu, pojedynczy AF, ciągły AF (z funkcją przewidywania obiektów w ruchu), ręczne ustawianie ostrości | |
Odległość pomiaru AF Zakres wykrywania / Tryb AF | -5EV ~ 18EV (F1.4 : ISO100) / Auto, 49-punktowy tryb wyboru, tryb swobodnego ruchu, tryb AF z wykrywaniem twarzy / oczu, tryb śledzenia AF | |
AF Lock | Naciśnij do połowy spust migawki lub przycisk AEL (wymagana zmiana ustawienia) | |
Inne funkcje ustawiania ostrości | AF + MF, asystent MF, przewodnik MF, regulacja ostrości, zwolnienie funkcji ostrości, AF-ON, szybki AF, Pre-AF, AF podczas powiększania obrazu | |
Kontrola ekspozycji |
||
System dozowania | Evaluative, Spot, centralna średnia ważona | |
Zakres pomiaru | -5 ~ 18EV (50 mm F1.4: ISO100) | |
Tryb robienia zdjęć | (P) Program AE (możliwa zmiana programu), (S) Priorytet czasu otwarcia migawki AE, (A) Priorytet przysłony AE, (M) Manualny | |
Tryb filmowania | (P) Program AE, (S) Priorytet czasu otwarcia migawki AE, (A) Priorytet przysłony AE, (M) Manualny | |
Czułość ISO | ISO 100-25600, Rozszerzona czułość ISO 6, 12, 25, 50, 51200, 102400 | |
Kompensacja ekspozycji | ± 5 EV (w krokach co 1/3 stopnia): ± 3 EV podczas nagrywania filmu | |
Blokada AE | Naciśnij do połowy spust migawki lub przycisk AEL (wymagana zmiana ustawień). | |
Wspornik ekspozycji | 3-ramkowa / 5-ramkowa ekspozycja 3 EV (krok 1/3, Standard → Niedoświetlenie → Prześwietlenie) (Sekwencja zmienna) | |
System stabilizacji obrazu |
||
System stabilizacji obrazu | Układ elektroniczny | |
Balans bieli |
||
Ustawienia | 12 rodzajów ( Auto, Auto [Priorytet źródła światła], światło dzienne, cień, zachmurzenie ,światłożarowe, świetlówka, lampa błyskowa, temperatura barwowa, niestandardowe 1, niestandardowe 2, niestandardowe 3 ) |
|
Migawka |
||
Typ migawki | Elektroniczna migawka | |
Czas otwarcia migawki | 30-1 / 8000 sek., Żarówka (maks. 5 minut) | |
Napęd |
||
Tryb | Zdjęcia pojedyncze, Zdjęcia seryjne (H : ok. 18 strzałów / sek. 、 M : ok. 5 zdjęć / s 、 L : ok. 3shots / sec), Samowyzwalacz (2 sek. / 10 sek.), Interwał |
|
Maksymalna liczba klatek | HIGH: 12 klatek, MED: 12 klatek, LOW: 24 klatek | |
Monitor |
||
Typ | Kolorowy monitor LCD TFT Format obrazu 3: 2, 3,15, Ok. 2100000 punktów / Panel dotykowy systemu pojemności elektrostatycznej / Ok. 100% | |
Lampa błyskowa (Zewnętrzna) |
||
Tryb emisji światła | Automatyczna kontrola światła S-TTL, ręczna, bezprzewodowa lampa błyskowa, lampa błyskowa z wieloma emisjami (kiedy należy użyć zewnętrznej lampy błyskowej) | |
Tryb z błyskiem | Redukcja efektu czerwonych oczu / Wolna synchronizacja, synchronizacja drugiej kurtyny | |
Kontrola ekspozycji | Max. ± 3 EV w krokach co 1/3 EV | |
Szybkość strojenia lampy błyskowej | Max. 1 / 30sek. * 1/15 sek. lub mniej przy 14bit |
|
Obsługa zewnętrznego Flasha | Dostępne, gdy zamontowany jest zespół gorącej stopki HU-11 (dostarczany z tym produktem). * S-TTL, obsługa łączności bezprzewodowej, Xcontact |
|
Tryb koloru |
||
Tryb koloru | 12 rodzajów ( standardowy, żywy , neutralny, portret, krajobraz, kino, turkusowy i pomarańczowy, zachód słońca czerwony, leśna zieleń, FOV klasyczny niebieski, FOV klasyczny żółty, monochromatyczny ) |
|
Inne funkcje |
||
Tryb nagrywania | Tryb STILL: FillLight / HDR Tryb CINE: Fotografowanie podczas filmowania / HDR / Wyszukiwarka reżysera |
|
Tryb odtwarzania | STILL: Tryb Tryb rozwijania DNG w aparacie Tryb CINE: Wycinanie zdjęć / zdjęć |
|
Wbudowany mikrofon / głośnik |
||
Rodzaj | Mikrofon stereo, głośnik monofoniczny | |
Język |
||
Język wyświetlania | Angielski / japoński / niemiecki / francuski / hiszpański / włoski / chiński uproszczony /chińskitradycyjny / koreański / rosyjski / holenderski / polski / portugalski / duński / szwedzki / norweski / fiński | |
Interfejs |
||
USB | USB3.1 GEN1 Typ C | |
HDMI | Typ D (Ver.1.4) | |
Release Terminal | Używany również jako zewnętrzny terminal mikrofonu | |
Zewnętrzny mikrofon | Stereo3,5 mm stereo mini jack (obsługa zasilania przez wtyczkę) | |
Wyjście słuchawkowe | Niedostępne | |
Flash-synchro Terminal | Dedykowany terminal (z modułem gorącej stopki HU-11 (dostarczany z tym produktem) zamontowany) | |
Konstrukcja odporna na kurz i zachlapania |
||
Konstrukcja odporna na kurz i zachlapania | Opatrzony | |
Źródło prądu |
||
Zasilanie | Li-ion Battery Pack BP-51 *USB power supply available (Gdy zasilanie jest wyłączone) | |
Still images | Około. 280 zdjęć (w 23 ℃ zgodnie ze standardem CIPA) | |
Film | ciągłe nagrywanie | Około. 70 min | |
Wymiary i waga |
||
Wymiary | 112,6 x 69,9 x 45,3 mm | |
Waga | 422 g (łącznie z baterią i kartą SD), 370 g (tylko korpus aparatu) | |
Akcesoria / Akcesoria opcjonalne |
||
Akcesoria | Akumulator litowo-jonowy BP-51, pasek, uchwyt paska, zasilacz sieciowy USB UAC-11, kabel USB (AC) SUC-11, GORĄCE OBUWIE HU-11, osłona korpusu, instrukcja obsługi, gwarancja, naklejka gwarancyjna | |
akcesoria opcjonalne | UCHWYT RĘCZNY HG-11, UCHWYT DUŻYCH DŁONI HG-21, WYŚWIETLACZ WIDOKU LVF-11, PODSTAWA BPL-11, ZWOLNIENIE KABLI CR-41, UCHWYT PODSTAWY BG-11, ZŁĄCZE DC CN-21, ŁADOWARKA BATERII BC-71, ADAPTER AC SAC-7P, ELEKTRONICZNA BŁYSK EF-630, KONWERTER MONTAŻOWY MC-21 |