Sony FX3 (ILME-FX3) body + studencki cashback 2100zł
      Sony FX3 (ILME-FX3) body + studencki cashback 2100zł
      Sony FX3 (ILME-FX3) body + studencki cashback 2100zł
      Sony FX3 (ILME-FX3) body + studencki cashback 2100zł
      Sony FX3 (ILME-FX3) body + studencki cashback 2100zł
      Sony FX3 (ILME-FX3) body + studencki cashback 2100zł
      Sony FX3 (ILME-FX3) body + studencki cashback 2100zł
      Sony FX3 (ILME-FX3) body + studencki cashback 2100zł
      Sony FX3 (ILME-FX3) body + studencki cashback 2100zł
      Sony FX3 (ILME-FX3) body + studencki cashback 2100zł
      Sony FX3 (ILME-FX3) body + studencki cashback 2100zł
      Sony FX3 (ILME-FX3) body + studencki cashback 2100zł

      Sony FX3 (ILME-FX3) body + studencki cashback 2100zł

      19 985,00 zł
      Brutto
      Wysyłka do 24 godzin.
      Produkt dostępny!
      042808 | EAN: 4548736123229 | MPN (kod producenta): ILME-FX3

      Studencki cashback 2100zł. Promocja skierowana jest tylko i wyłącznie do studentów wyższych uczelni w Polsce. Promocja trwa do 30.06.2025. Szczegóły promocji.

      • Kup i zarejestruj aparat Sony aby otrzymać do 3 voucherów o wartości 450zł każdy na zakup obiektywów promocyjnych Sony. Sprawdź szczegóły promocji.

      ILOŚĆ

      Kalkulator Grenke

      Zadaj pytanie o produkt opiekunowi marki:

      • Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22, sklep@beiks.pl

      • Salon Warszawa: +48 22 891 13 73, wawa@beiks.pl

      Write your review

      Salon
      Kraśnik:

      (81) 825-97-22

      sklep@beiks.pl


      Salon
      Warszawa:

      (22) 891-13-73

      wawa@beiks.pl

        Cashback studencki


        Sony Lens Cashback


        Niesamowita prędkość odczytu danych z przetwornika obrazu

        Wykonany w technologii BSI, pełnoklatkowy przetwornik CMOS Exmor R™ umożliwia wyjątkowo szybki odczyt danych, a ponadto odznacza się wysoką czułością i szerokim zakresem dynamiki. Zaawansowana matryca filtra barw zwiększa dokładność reprodukcji kolorów, a umieszczone w płaszczyźnie ogniskowej pola AF z systemem wykrywania fazy zapewniają stabilne i dokładne działanie systemu automatyki ostrości. Połączenie wszystkich tych cech składa się na niezwykłą jakość obrazu.
        sony fx3


        Wysoko wydajny procesor obrazu

        Szybki procesor obrazu BIONZ XR™ minimalizuje opóźnienia, dając imponujące możliwości przetwarzania w czasie rzeczywistym — między innymi podczas ustawiania ostrości, rozpoznawania obrazów i korygowania ich jakości. Odpowiada też za przesyłanie danych, działanie systemu obsługi i inne funkcje kamery.
        sony fx3


        Wysoka czułość, szeroki zakres dynamiczny

        Pełnoklatkowy przetwornik optymalizuje dane wyjściowe, zapewniając wysoką czułość i niski poziom zakłóceń w całym zakresie ustawień kamery. Aby wyraźnie utrwalić ruch mimo słabego oświetlenia, możesz rozszerzyć czułość ISO do imponującego poziomu 409 600. Rozszerzony, ponad 15-stopniowy zakres dynamiki pozwoli uniknąć prześwietlenia świateł. Połączenie wysokiej czułości z szerokim zakresem dynamiki oznacza większą elastyczność w postprodukcji.
        sony fx3


        Wewnętrzny zapis w formacie All-Intra

        Podczas nagrywania na wewnętrzny nośnik obsługiwana jest nie tylko kompresja międzyklatkowa Long GOP, lecz również wewnątrzklatkowa (All-Intra) z niezależną kompresją każdej klatki przy dużej przepływności — do 600 Mb/s. Tryb XAVC S-I idealnie nadaje się zatem do utrwalania szybkiego ruchu. Zapewnia też maksymalną elastyczność i jakość obrazu w postprodukcji. [1] All-Intra (All-I) [2] Long GOP [3] Grupa obrazów (GoP)
        sony fx3


        Nagrywanie obrazu 4K HFR 120 kl./s

        Szybki odczyt przetwornika obrazu i wysoka wydajność procesora BIONZ XR umożliwiają nagrywanie obrazu 4K (QFHD) z pełnoklatkowej matrycy w tempie 120 kl./s. Indywidualny odczyt poszczególnych pikseli pozwala utrwalać obraz 4K (QFHD) także przy dużej szybkości klatek i uzyskać w postprodukcji wyraźny film w zwolnionym tempie (do 5 razy w stosunku do rzeczywistego)7. Dokładny system AF umożliwia nagrywanie w zwolnionym tempie z pięknym efektem bokeh.
        sony fx3


        Kinowa kolorystyka dzięki technologii S-Cinetone™

        Profil wyglądu Sony S-Cinetone, opracowany pierwotnie do kamery FX9, pozwala uzyskać filmowe kolory w samej kamerze. S-Cinetone jest zoptymalizowany do naturalnej reprodukcji odcieni skóry i środka zakresu barw. Nadaje przyjemny wygląd fragmentom ulegającym prześwietleniu i imponująco odwzorowuje obiekty — bez korekt w postprodukcji. [1] Standardowy obraz (bez profilu obrazu) [2] S-Cinetone (profil obrazu 11)
        sony fx3


        Krzywe S-Log2 i S-Log3 z obsługą 10-bitowego kodowania 4:2:2

        Kamera umożliwia użycie krzywych gamma S-Log2 i S-Log3. Krzywa S-Log3 lepiej oddaje przejścia tonalne w zakresie od cieni do średniej szarości (18%) i pozwala uzyskać szeroki zakres dynamiczny — maksymalnie ponad 15 stopni. Jeśli obraz z kamery ma być dostosowany do innych kamer Cinema Line z krzywą S-Log3, można skorzystać z trzech ustawień przestrzeni barw (S-Gamut, S-Gamut3 i S-Gamut3.Cine) zapewniających elastyczność i efektywność procesu twórczego podczas postprodukcji.
        sony fx3


        Kodek HEVC o wysokiej efektywności kompresji

        Użycie kodeka MPEG-H HEVC/H.265 do nagrań w formacie XAVC HS podwaja wydajność kompresji. W porównaniu ze standardowym formatem 4K XAVC S format XAVC HS umożliwia zapis szczegółowego obrazu filmowego z 10-bitową kwantyzacją i próbkowaniem koloru 4:2:2 w plikach o zbliżonej, a nawet mniejszej objętości. Oznacza to jeszcze wyższą jakość obrazu przy rozsądnych rozmiarach plików.
        sony fx3


        Profil 10-bitowego obrazu HLG

        Profil obrazu HDR HLG (Hybrid Log Gamma) oraz szeroka przestrzeń barw BT.2020 umożliwiają nagrywanie ujęć HDR (HLG) przeznaczonych do bezpośredniego wyświetlenia na kompatybilnym telewizorze. Uzyskiwany w ten sposób wierny obraz nie wymaga korekcji kolorystyki i przypomina to, co widzi nieuzbrojone oko. Zawiera dużo szczegółów w ciemnych i jasnych częściach oraz mniej całkowicie niedoświetlonych i prześwietlonych fragmentów. Niezwykle realistyczne są zwłaszcza 10-bitowe nagrania, zapewniające dużą szczegółowość i płynność przejść tonalnych. [1] Duża swoboda obróbki obrazu (wymagana korekcja barw) [2] Obraz o wysokiej jakości niewymagający korekcji barw
        sony fx3


        „Twórczy wygląd” do wzbogacania własnej wizji

        Funkcje wyglądu umożliwiają emulację profesjonalnego podglądu i narzędzi do postprodukcji w samej kamerze. W kamerze dostępne są wstępnie zaprogramowane ustawienia „Kreatywny wygląd”. Można je wykorzystywać bez zmian lub dostosowywać do własnych potrzeb, zmieniając ustawienia kolorów, głębi koloru, jasności, kontrastu, ostrości i innych cech. Zmodyfikowane ustawienia można zapisać jako „własny wygląd”.
        sony fx3


        Nagrywanie plików proxy w celu usprawnienia montażu i edycji

        Można równolegle zapisywać dwa rodzaje plików: o wyższej przepływności, w formatach takich jak 4K XAVC S-I, oraz pliki proxy HD o małej przepływności. Mniejsze pliki proxy pozwalają wykonać montaż i podgląd przed końcową produkcją. Zmniejszają obciążenie komputera, przyspieszają pracę i zwiększają efektywność. Zapis plików proxy odbywa się albo w 10-bitowym formacie XAVC HS (1920 × 1080), albo w 8-bitowym XAVC S (1280 × 720).
        sony fx3


        Szybkie i niezawodne systemy Real-time Tracking i Real-time Eye AF

        Szybkie, intuicyjne ustawianie ostrości daje pełną twórczą kontrolę nad zaawansowaną technologią AF kamery FX3. Podczas pracy w pojedynkę dużym ułatwieniem jest funkcja śledzenia w czasie rzeczywistym, która analizuje kolor, wzory i głębię obiektu. W filmowaniu osób bardzo pomaga funkcja Real-time Eye AF, zwłaszcza gdy zdjęcia odbywają się z gimbala lub gdy użytkownik musi polegać na systemie AF.
        sony fx3


        System Fast Hybrid AF do niezawodnego ustawiania ostrości przy filmowaniu

        System Fast Hybrid AF wykorzystuje umieszczone w płaszczyźnie ogniskowej czujniki AF z wykrywaniem fazy oraz czujniki AF z wykrywaniem kontrastu. Zapewnia precyzyjne i płynne śledzenie szybko poruszających się obiektów nawet w przypadku szerokiego zakresu ruchów i małej głębi ostrości. Jeszcze większą kontrolę nad ostrością zapewniają ustawienia szybkości przejścia AF i czułości zmiany obiektu AF, dodane na życzenie użytkowników profesjonalnych.
        sony fx3


        Szybkie, dotykowe ustawianie ostrości12

        Funkcja dotykowego ustawiania ostrości pozwala precyzyjnie wskazać miejsce, na które ma być nastawiana ostrość — wystarczy go dotknąć na ekranie LCD. Dotykając ekranu można także szybko, łatwo i intuicyjnie przenosić ostrość. Oznacza to pełną twórczą kontrolę nad zaawansowaną technologią AF.
        sony fx3


        Wyjście HDMI typu A i funkcje podglądu

        Wytrzymałe, uniwersalne gniazdo HDMI typu A umożliwia równoczesną reprodukcję obrazu na monitor LCD kamery i zewnętrzny rejestrator lub monitor podłączony przez HDMI.
        sony fx3


        Wbudowany w korpus optyczny stabilizator obrazu do filmowania z ręki

        Wbudowany w kamerę stabilizator obrazu Optical SteadyShot™ z trybem Active Mode jest oparty na nowym, precyzyjnym module stabilizującym, czujnikach żyroskopowych i zoptymalizowanych algorytmach stabilizacji obrazu. Zapewnia dużą dokładność optycznej stabilizacji obrazu podczas filmowania w jakości 4K, nawet podczas chodzenia. Tak wysoka efektywność umożliwia filmowanie kamerą bez dodatkowego osprzętu, z wykorzystaniem jej atutów: małych wymiarów i mobilności. [1] Śledzenie drgań kamery [2] Standardowy [3] Aktywny
        sony fx3


        Adapter XLR i wejście cyfrowe zapewniające wysoką jakość dźwięku

        Na uchwycie kamery FX3 znajdują się dwa niezależne, pełnowymiarowe złącza XLR (XLR/TRS combo). Umożliwiają one podłączanie zewnętrznych mikrofonów profesjonalnych poprzez cyfrowe łącze audio stopki Multi Interface (MI). Do wyboru są trzy formaty nagrywania, w tym 4 kanały / 24 bity.
        sony fx3


        Ciągłe nagrywanie w formacie 4K 60p

        Aby umożliwić ciągłe nagrywanie w formacie 4K 60p, kamera FX3 jest wyposażona w nowatorski system rozpraszania ciepła, w tym radiator w kształcie litery Σ (sigma) wykonany ze stopu grafitowego. Gruntownie przeprojektowano wewnętrzną konstrukcję, optymalizując rozmieszczenie radiatorów i przepływ powietrza. W razie potrzeby cichy wentylator zapewnia chłodzenie podczas ciągłego nagrywania w pełnej rozdzielczości. Dzięki odizolowaniu wlatującego i wylatującego powietrza uzyskano dużą odporność na pył i wilgoć.
        sony fx3


        Lampki REC i sygnalizacja nagrywania filmu

        Z przodu i z tyłu urządzenia znajdują się lampki kontrolne (tally), a na górze —przycisk REC z podświetleniem sprzężonym ze stanem lampek. Stan nagrywania można także błyskawicznie sprawdzić dzięki wyświetlanej na ekranie czerwonej ramce. Pojawia się ona w czasie nagrywania i jest dobrze widoczna nawet po zamontowaniu kamery w większym zestawie, gimbalu itp. W razie potrzeby istnieje też możliwość wyłączenia lampek.
        sony fx3


        Dostosowywane przyciski dla zawodowych filmowców

        Nowatorska, bezlusterkowa konstrukcja zapewnia mobilność połączoną z profesjonalną funkcjonalnością na najwyższym poziomie. Aby ułatwić sprawną pracę w terenie, wprowadzono szereg dostosowywanych menu i przycisków, a często używane elementy sterujące umieszczono u góry. Urządzenie zaprojektowano tak, by zapewnić profesjonalne rezultaty nawet w przypadku obsługi jedną ręką, filmowania z trudnych perspektyw i konieczności obsługi obiektywu.
        sony fx3


        Montaż akcesoriów bez dodatkowego osprzętu

        Na korpusie kamery znajduje się pięć otworów montażowych z gwintem 1/4-20 UNC. Umożliwiają one niezawodne mocowanie akcesoriów do samej kamery, bez dodatkowego osprzętu. Kolejne trzy otwory umieszczono na dostarczanym w zestawie uchwycie XLR. W rezultacie system jest łatwy w przygotowaniu do użytku i zoptymalizowany pod kątem mobilności i filmowania z ręki.
        sony fx3


        Dodatkowe możliwości ekspresji dzięki różnym funkcjom zoomu

        Znajdująca się na górze uchwytu dźwignia zoomu umożliwia obsługę obiektywów z elektryczną regulacją zoomu. Innowacyjna funkcja Clear Image Zoom pozwala uzyskać dodatkowe kąty widzenia przy ograniczonej do minimum ilości sprzętu. Prędkość zmian ogniskowej można dobierać do różnych zastosowań, od szybkich zmian kompozycji w dokumentalistyce po starannie przygotowane najazdy w produkcjach filmowych.
        sony fx3


        Menu z dotykowym systemem obsługi dostosowanym do rodzaju pracy

        Aby spełnić oczekiwania i potrzeby zawodowych fotografów i filmowców, przeprojektowano strukturę menu, umożliwiając bardziej efektywną pracę. Zakładki menu znajdują się po lewej stronie wyświetlacza, a grupy parametrów i parametry związane z odpowiednią zakładką — po prawej. Nowa struktura jest też bardziej przejrzysta, ponieważ pozwala równocześnie wyświetlać trzy poziomy. Dotykowa obsługa sprawia, że menu jest szybkie i intuicyjne w użyciu.
        sony fx3


        Uchylny ekran rozszerzający zakres perspektyw

        Kamera FX3 jest wyposażona w otwierany na bok, uchylny ekran LCD. Obracając go, można ułatwiać sobie precyzyjne kadrowanie lub stosować niestandardowe perspektywy zarówno przy filmowaniu z ręki, jak i z użyciem gimbala. Ekran można obrócić tak, aby widziała go filmowana osoba lub by podglądać obraz podczas zdjęć znad samej ziemi. Duży, 3,0-calowy, dotykowy wyświetlacz LCD o rozdzielczości około 1,44 mln pikseli zapewnia czysty i wyraźny obraz.
        sony fx3


        Dwa gniazda zgodne z kartami CFexpress typu A

        Kamera jest wyposażona w dwa gniazda na nośniki obsługujące zarówno karty CFexpress typu A, jak i karty SDXC/SDHC klasy UHS-I i UHS-II. CFexpress typu A to nowy standard kompaktowych nośników danych odznaczających się dużą prędkością zapisu i odczytu. Można na nie nagrywać filmy 4K o dużej przepływności. Dwa gniazda dają możliwość zapisu naprzemiennego lub równoczesnego.
        sony fx3


        Niezawodna, wytrzymała i lekka konstrukcja

        Aby zagwarantować wytrzymałość i mobilność, podstawę montażową oraz górną, przednią i tylną pokrywę wykonano z lekkiego, ale mocnego stopu magnezu. Gniazdo na obiektywy jest przytwierdzone do podstawy montażowej sześcioma śrubami, co zapewnia stabilność przy korzystaniu z ciężkich obiektywów. Z przodu przetwornika znajduje się filtr, który drga z ultradźwiękową częstotliwością 70 000 cykli na sekundę, powodując usuwanie pyłu z powierzchni matrycy.
        sony fx3


        Profesjonalne zasilanie i wydajność

        Z myślą o długotrwałych sesjach filmowych kamera FX3 współpracuje z pojemnymi akumulatorami NP-FZ100. Zgodność ze standardem USB-PD (Power Delivery) daje możliwość szybkiego ładowania17 lub ciągłego filmowania po podłączeniu odpowiedniego zasilacza lub powerbanku USB Type-C.
        sony fx3


        Niezawodność, wytrzymałość i odporność na warunki pogodowe w trudnych sytuacjach

        Kierując się opiniami użytkowników profesjonalnych, uszczelniono wszystkie połączenia elementów obudowy oraz osłony złączy, otoczenie komory na akumulator i nośniki danych, a także połączenia w obudowie. Aby zapewnić niezawodną pracę w trudnych warunkach, przeanalizowano też drogi, którymi mogłyby wnikać pył i wilgoć.
        sony fx3


        Sprawniejsza praca dzięki przesyłaniu danych z miejsca zdjęć

        Urządzenie współpracuje z sieciami bezprzewodowymi 5 GHz i 2,4 GHz. Pozwala też skorzystać z sieci Ethernet 1000BASE-T — należy w tym celu podłączyć przejściówkę USB-Ethernet do gniazda USB Type-C®, które jest zgodne ze standardem SuperSpeed USB 5 Gb/s (USB 3.2). Do zdalnego sterowania można użyć komputera z programem Sony Imaging Edge Desktop™ lub urządzenia mobilnego z aplikacją Imaging Edge Mobile™. Profesjonalną organizację pracy w trakcie zdjęć ułatwiają funkcje zdalnego sterowania oraz przewodowego i bezprzewodowego przesyłania plików z danymi na serwer FTP.
        sony fx3


        Metadane ułatwiające edycję w programach Catalyst

        Dużą pomocą w produkcjach realizowanych kamerą FX3 są programy Sony Catalyst Browse i Prepare. Kamera FX3 zapisuje metadane dotyczące stabilizacji obrazu i obrotu kamery. Mogą one ułatwić podgląd materiału i przygotowanie go do montażu w bezpłatnym programie Catalyst Browse lub niedrogim Catalyst Prepare.
        sony fx3

        Rozszerz swoją kamerę o jeden z bezprzewodowych zestawów mikrofonowych z serii UWP, aby zapewnić sobie jeszcze lepszą jakość dźwięku podczas nagrywania wywiadów przed kamerą, prezentacji na żywo oraz wszędzie tam, gdzie liczy się łatwość rejestracji czystego, wyraźnego dźwięku.

        Sprawdź nasze kompatybilne zestawy mikrofonów i zobacz jak możesz zintegrować swój sprzęt za pomocą dodatkowego adaptera stopki Multi Interface SMAD-P5* lub wykorzystując kabel XLR.
        Ciesz się wspaniałym obrazem i stabilnym dźwiękiem!


        *informację o zgodności z produktami należy szukać w opisie adaptera SMAD-P5.

        Sony
        042808

        Szczegółowe odniesienia

        Dane ogólne

        TYP APARATU/KAMERY Aparat cyfrowy z wymiennym obiektywem
        MOCOWANIE OBIEKTYWU Mocowanie typu E

        Wymiary i waga

        WAGA (TYLKO JEDNOSTKA CENTRALNA) (W PRZYBLIŻENIU) Około 715 g (z akumulatorem i kartą pamięci), około 640 g (sam korpus)
        WYMIARY (SZER. × WYS. × GŁ.) (Z DOSTARCZANYMI W ZESTAWIE AKCESORIAMI) (W PRZYBLIŻENIU) 1,015 kg (z uchwytem XLR, akumulatorem, kartą SD)
        WYMIARY (SZER. × WYS. × GŁ.) (KORPUS BEZ WYSTAJĄCYCH ELEMENTÓW) (W PRZYBLIŻENIU) Około 129,7 × 77,8 × 84,5 mm (korpus bez wystających elementów)

        Zasilanie

        POBÓR MOCY [Film] około 7,3 W (z obiektywem FE 28–70 mm F3.5–5.6 OSS), [Fotografia] około 3,4 W (z obiektywem FE 28–70 mm F3.5–5.6 OSS)
        CZAS PRACY AKUMULATORA Około 95 min (rzeczywiste nagrywanie, norma Camera & Imaging Products Association), około 135 min (ciągłe nagrywanie, norma Camera & Imaging Products Association), około 600 zdjęć (monitor LCD) (fotografie, norma Camera & Imaging Products Association)

        Praca

        TEMPERATURA W ŚRODOWISKU PRACY Od 0°C do 40°C
        TEMPERATURA W ŚRODOWISKU PRZECHOWYWANIA Od –20°C do +60°C

        Format zapisu (film)

        XAVC HS [XAVC HS 4K] 59,94p/50p 200 Mb/s / 150 Mb/s / 100 Mb/s / 75 Mb/s / 45 Mb/s, MPEG-H HEVC / H.265, 23,98p 100 Mb/s / 50 Mb/s / 30 Mb/s, MPEG-H HEVC / H.265, 119,88p/100p 280 Mb/s / 200 Mb/s, MPEG-H HEVC / H.265
        XAVC S-I [XAVC S-I 4K] 59,94p/50p 600 Mb/s / 500 Mb/s, MPEG-4 AVC / H.264, 29,97p/25p 300 Mb/s / 250 Mb/s, MPEG-4 AVC / H.264, 23,98p 240 Mb/s, MPEG-4 AVC / H.264, [XAVC S-I HD] 59,94p/50p 222 Mb/s / 185 Mb/s, MPEG-4 AVC / H.264, 29,97p/25p 111 Mb/s / 93 Mb/s, MPEG-4 AVC / H.264, 23,98p 100 Mb/s / 60 Mb/s, MPEG-4 AVC / H.264, 119,88p/100p 280 Mb/s / 200 Mb/s, MPEG-4 AVC / H.264
        XAVC S [XAVC S 4K] 59,94p/50p 200 Mb/s / 150 Mb/s, MPEG-4 AVC / H.264, 29,97p/25p 140 Mb/s / 100 Mb/s / 60 Mb/s, MPEG-4 AVC / H.264, 23,98p 100 Mb/s / 60 Mb/s, MPEG-4 AVC / H.264, [XAVC S HD] 59,94p/50p 50 Mb/s / 25 Mb/s, MPEG-4 AVC / H.264, 29,97p/25p 50 Mb/s / 16 Mb/s, MPEG-4 AVC / H.264, 23,98p 50 Mb/s, MPEG-4 AVC / H.264, 119,88p/100p 100 Mb/s / 60 Mb/s, MPEG-4 AVC / H.264

        Format zapisu (dźwięk)

        FORMAT ZAPISU (DŹWIĘK) LPCM 2 kan. (48 kHz 16 bitów), LPCM 2 kan. (48 kHz 24 bity), LPCM 4 kan. (48 kHz 24 bity), MPEG-4 AAC-LC 2 kan.

        Liczba klatek na sekundę podczas zapisu

        XAVC HS [XAVC HS 4K] 3840 × 2160/119,88p, 100p, 59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p
        XAVC S [XAVC S 4K] 3840 × 2160/119,88p, 100p, 59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p, [XAVC S-I HD] 1920 × 1080/59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p
        XAVC S-I [XAVC S 4K] 3840 × 2160/59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p, [XAVC S-I HD] 1920 × 1080/59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p

        Czas nagrywania/odtwarzania

        XAVC HS [XAVC HS 4K] 59,94p/50p 200M, karta CEA-G160T (160 GB): około 85 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 40 minut, 59,94p/50p 150M, karta CEA-G160T (160 GB): około 110 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 55 minut, 59,94p/50p 100M, karta CEA-G160T (160 GB): około 170 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 80 minut, 59,94p/50p 75M, karta CEA-G160T (160 GB): około 220 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 100 minut
        XAVC S-I [XAVC S-I 4K] XAVC S-I 4K 59,94p/50p, karta CEA-G160T (160 GB): około 25 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 10 minut, [XAVC S-I HD] 59,94p/50p, karta CEA-G160T (160 GB): około 75 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 35 minut
        XAVC S [XAVC S 4K] 59,94p/50p 200M, karta CEA-G160T (160 GB): około 85 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 40 minut, 59,94p/50p 150M, karta CEA-G160T (160 GB): około 110 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 55 minut, [XAVC S HD] 59,94p/50p 50M, karta CEA-G160T (160 GB): około 310 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 150 minut, 59,94p/50p 25M, karta CEA-G160T (160 GB): około 550 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 210 minut
        PROXY VIDEO 1280 × 720 (około 6 Mb/s), 1920 × 1080 (około 9 Mb/s), 1920 × 1080 (około 16 Mb/s)

        Reprodukcja w formacie RAW

        REPRODUKCJA W FORMACIE RAW HDMI: 4264 × 2408 (60p/50p/30p/25p/24p), 16 bitów

        Sekcja kamery

        TYP PRZETWORNIKA Pełnoklatkowy (35,6 × 23,8 mm) przetwornik obrazu CMOS Exmor R
        LICZBA PIKSELI Około 10,2 megapiksela (efektywnie) przy filmowaniu, około 12,1 megapiksela (efektywnie) przy fotografowaniu, około 12,9 megapiksela (ogółem)
        CZUŁOŚĆ [Film] ISO 80–102 400 (wartości do ISO 409 600 można nastawiać jako rozszerzony zakres ISO), automatyczna (ISO 80–12 800, możliwość wyboru górnej i dolnej granicy), [Fotografia] odpowiednik ISO 80–102 400 (wartości ISO od 40 do 409 600 można nastawiać jako rozszerzony zakres ISO), automatyczna (ISO 80–12 800, możliwość wyboru górnej i dolnej granicy)
        CZAS OTWARCIA MIGAWKI Film: od 1/8000 do 1/4 (co 1/3 stopnia), do 1/60 w trybie automatycznym (do 1/30 w trybie automatycznego wydłużania czasu otwarcia migawki), Fotografia: od 1/8000 s do 30 s, B

        Zwolnione i przyspieszone tempo

        XAVC HS XAVC HS 4K: [Tryb NTSC] 1, 2, 4, 8, 15, 30, 60 lub 120 kl./s, [Tryb PAL] 1, 2, 3, 6, 12, 25, 50 lub 100 kl./s
        XAVC S-I XAVC S-I 4K: [Tryb NTSC] 1, 2, 4, 8, 15, 30, 60 lub 120 kl./s, [Tryb PAL] 1, 2, 3, 6, 12, 25, 50 lub 100 kl./s, XAVC S-I HD: [Tryb NTSC] 1, 2, 4, 8, 15, 30, 60, 120 lub 240 kl./s, [Tryb PAL] 1, 2, 3, 6, 12, 25, 50, 100 lub 200 kl./s
        XAVC S XAVC S 4K: [Tryb NTSC] 1, 2, 4, 8, 15, 30, 60 lub 120 kl./s, [Tryb PAL] 1, 2, 3, 6, 12, 25, 50 lub 100 kl./s, XAVC S HD: [Tryb NTSC] 1, 2, 4, 8, 15, 30, 60, 120 lub 240 kl./s, [Tryb PAL] 1, 2, 3, 6, 12, 25, 50, 100 lub 200 kl./s

        Balans bieli

        TRYBY BALANSU BIELI Automatyczny, Światło dzienne, W cieniu, Pochmurnie, Żarówka, Świetlówka, Lampa błyskowa, Podwodne, Temperatura barwowa (od 2500 do 9900K) i filtr barwny, Własny

        Gamma

        KRZYWA GAMMA Wył. / PP1–PP10, parametry: poziom czerni, gamma (film, fotografia, Cine 1–4, ITU709, ITU709 [800%], S-Log2, S-Log3, HLG, HLG1–3), gamma czerni, zagięcie charakterystyki, tryb koloru, nasycenie, faza koloru, głębia koloru, szczegółowość, kopiowanie, zerowanie

        Tolerancja naświetlenia

        TOLERANCJA NAŚWIETLENIA Ponad 15 stopni (S-Log3)

        System ustawiania ostrości

        TYP Szybki, hybrydowy system AF (AF z detekcją fazy/AF z detekcją kontrastu)
        TRYB OSTROŚCI [Film] AF-C, MF, [Fotografia] automatyczny AF (AF-A), pojedynczy AF (AF-S), ciągły AF (AF-C), DMF (Ostrość DMF), ostrość ręczna
        USTAWIENIE OSTROŚCI [Film] 627 pól, [Fotografia] pełna klatka 35 mm: 759 pól (AF z wykrywaniem fazy)
        OBSZAR OSTROŚCI [Film] szeroki, strefa, centralny, elastyczny punktowy, rozszerzany elastyczny punktowy, [Fotografia] szeroki, strefa, centralny, elastyczny punktowy, rozszerzany elastyczny punktowy, śledzenie
        ZAKRES CZUŁOŚCI Od –6 EV do 20 EV (przy odpowiedniku ISO 100, obiektyw F2.0)
        INNE FUNKCJE OSTROŚCI Nastawianie ostrości na oko ([Film] Człowiek (wybór lewego/prawego oka), [Fotografia] Człowiek (wybór lewego/prawego oka) / Zwierzę), rozpoznawanie twarzy (priorytet twarzy w trybie AF, priorytet twarzy w trybie wielosegmentowym, priorytet zarejestrowanych twarzy), [Film] Czułość zmian obiektu AF, [Film] Szybkość przejścia AF, [Fotografia] Funkcja „Powiększenie” (pełna klatka 35 mm: 2,1× / 4,1×, APS-C: 1,5× / 3,0×)

        Sterowanie ekspozycją

        ZAKRES CZUŁOŚCI POMIARU EV-3 – EV20 (przy odpowiedniku ISO100, z założonym obiektywem F2,0)
        TRYBY EKSPOZYCJI [Film] Zaprogramowana automatyka ekspozycji (P), preselekcja przysłony (A), preselekcja czasu migawki (S), ręczny (M), tryb elastycznej ekspozycji, [Fotografia] Automatyczny (iAuto), P, A, S, M

        Zapis (fotografie)

        FORMAT ZAPISU JPEG (DCF 2.0, Exif 2.32, zgodność z MPF Baseline), HEIF (zgodność z MPEG-A MIAF), RAW (zgodność z formatem Sony ARW 4.0)
        ROZMIAR OBRAZU Rozmiar obrazu [3:2] Pełna klatka 35 mm L: 12M, M: 5,1M, S: 3,0M, APS-C L: 5,1M, M: 3,0M, S: 1,3M, Rozmiar obrazu [4:3] Pełna klatka 35 mm L: 11M, M: 4,6M, S: 2,7M, APS-C L: 4,6M, M: 2,7M, S: 1,1M, Rozmiar obrazu [16:9] Pełna klatka 35 mm L: 10M, M: 4,3M, S: 2,6M, APS-C L: 4,3M, M: 2,6M, S: 1,1M, Rozmiar obrazu [1:1] Pełna klatka 35 mm L: 8M, M: 3,4M, S: 2,0M, APS-C L: 3,4M, M: 2,0M, S: 0,8M

        Odtwarzanie

        FUNKCJE ODTWARZANIA Indeks, wybór folderu (Data/Fotografia/Film), przechwytywanie zdjęć, monitorowanie 4 kanałów dźwięku, automatyczny podgląd (fotografie), obrót obrazu (fotografie), ochrona (fotografie), ocena (fotografie), wyświetlanie jako grupy (fotografie)

        Interfejs

        WEJŚCIE AUDIO Mini jack stereo 3,5 mm, uchwyt XLR: [INPUT1][INPUT2] 3-stykowe XLR/TRS (żeńskie) (×2), do wyboru line/mic/mic+48V, Poziom odniesienia mikrofonu od –40 dBu do –60 dBu / [INPUT3] mini jack stereo 3,5 mm)
        WYJŚCIE HDMI Gniazdo HDMI (typu A), YCbCr 4:2:2 10 bitów / RGB 8 bitów
        USB USB Type-C (×1, zgodny z SuperSpeed USB 5 Gb/s (USB 3.2)), Multi/Micro USB (×1)
        STOPKA MULTI INTERFACE Z cyfrowym łączem audio
        BLUETOOTH Standard Bluetooth 5.0 (pasmo 2,4 GHz)
        WYJŚCIE SŁUCHAWKOWE Tak (mini jack stereo 3,5 mm)
        WYJŚCIE NA GŁOŚNIKI Wbudowany, monofoniczny

        Podgląd

        EKRAN LCD 7,5 cm (3,0″), TFT, około 1,44 mln punktów, kąt otwarcia: około 176°, kąt obrotu: około 270°

        Wbudowany mikrofon

        WBUDOWANY MIKROFON Wbudowany, stereofoniczny

        Nośnik

        RODZAJ NOŚNIKA Karta CFexpress typu A / SD (×2), zapis równoczesny, sortowanie, automatyczne przełączanie nośnika, kopiowanie

        System plików

        System plików FAT12, 16, 32, exFAT

        Zoom

        FUNKCJA ZOOMU Obrót pierścienia zoomu, Clear Image Zoom ([Film] około 1,5× (4K), około 2× (HD) [Fotografia] około 2×), zoom cyfrowy ([Film] pełna klatka 35 mm: około 4×, APS-C: około 4×, [Fotografia] pełna klatka 35 mm: L: około 4×, M: około 6,1×, S: około 8×, APS-C: L: około 4×, M: około 5,2×, S: około 8×), Inteligentny zoom (Smart zoom) ([Fotografia] pełna klatka 35 mm: M: około 1,5×, S: około 2×, APS-C: M: około 1,3×, S: około 2×)

        Funkcja fotografii

        MIGAWKA Migawka mechaniczna / migawka elektroniczna
        REDUKCJA SZUMÓW Redukcja szumów przy długich czasach ekspozycji: włączanie/wyłączanie, dostępna przy czasie otwarcia migawki dłuższym niż 1 s; redukcja szumów przy dużych czułościach ISO: normalna/słaba/wyłączona
        TRYBY ZAPISU Zdjęcia pojedyncze, zdjęcia seryjne (do wyboru Szybko+/Szybko/Śr./Wolno), samowyzwalacz, samowyzwalacz (seria), bracketing: Pojedyncze, bracketing: Seryjne, bracketing balansu bieli, bracketing DRO
        KONTROLA BŁYSKU Lampa błyskowa do systemu Sony α zgodna ze stopką Multi Interface, możliwość użycia adaptera stopki do podłączania lamp ze stopką z automatyczną blokadą, czas synchronizacji z lampą błyskową: 1/125 s
        SZYBKOŚĆ ZDJĘĆ SERYJNYCH Hi+: 10 kl./s, Hi: 8 kl./s, Mid: 6 kl./s, Lo: 3 kl./s
        INNE FUNKCJE FOTOGRAFICZNE Elektroniczny pierwszy przebieg kurtyny, ciche zdjęcia, Fotografowanie z Anti-flicker

        Stabilizacja obrazu

        TYP Mechanizm przesunięcia przetwornika obrazu z 5–kierunkową kompensacją (kompensacja zależy od parametrów obiektywu)
        EFEKT KOMPENSACJI (FOTOGRAFIE) 5,5 stopnia (norma Camera & Imaging Products Association. Tylko pochylenie/odchylenie. Przy zamontowanym obiektywie Planar T* FE 50 mm F1.4 ZA. Redukcja szumów przy długiej ekspozycji: wyłączona.)
        TRYB [Film] Aktywny/Standardowy/Wyłączony, [Fotografia] Włączony/wyłączony

        Funkcja własna

        FUNKCJA WŁASNA Ustawienia przycisków własnych, „Moje menu”, ustawienia „Moje pokrętło”

        Kompensacja cech obiektywu

        KOMPENSACJA CECH OBIEKTYWU Winietowanie, aberracja chromatyczna, zniekształcenia

        Wi-Fi/NFC

        OBSŁUGIWANY FORMAT IEEE 802.11a/b/g/n/ac
        BEZPIECZEŃSTWO WEP/WPA-PSK/WPA2-PSK
        PASMO CZĘSTOTLIWOŚCI Pasmo 2,4 GHz / pasmo 5 GHz
        NFC Zgodność ze znacznikami NFC Forum typu 3

        Przesyłanie przez FTP

        PRZESYŁANIE PRZEZ FTP Przesyłanie na serwer FTP (sieć przewodowa LAN (USB-LAN), tethering przez USB, Wi-Fi)

        Dostarczane wyposażenie

        DOSTARCZANE WYPOSAŻENIE Akumulator NP-FZ100, Osłona stopki akcesoriów, Osłona stopki uchwytu, Przewód USB A – USB C (USB 3.2), Przewód zasilający, Przykrywka korpusu, Uchwyt z modułem XLR, Zestaw stopki akcesoriów, Ładowarka BC-QZ1