Canon EOS C700 FF kamera cyfrowa

130 000,00 zł
Brutto
 Czas dostawy 7 dni

MASZ PYTANIE ?

Napisz do nas!

(81) 825-97-22

sklep@beiks.pl


(22) 891-13-73

wawa@beiks.pl

Uniwersalna, wytrzymała i bardzo wydajna główna kamera 4K

Uniwersalna, wytrzymała i bardzo wydajna główna kamera 4K do nagrywania emocjonujących materiałów, niezależnych filmów i dokumentów, z możliwością konfiguracji pod kątem wielu systemów pracy w produkcji, w tym pod kątem obsługi monitorowania HDR.


Powołanie

Russell Carpenter testuje model EOS C700, aby dowiedzieć się, jak sprawdza się on pod presją. Sprawdź opinię Russella i zespołu.


Matryca CMOS 4.5K

Matryca Super 35 mm firmy Canon nagrywa wewnętrznie w niezwykłej rozdzielczości 4K przy 15-stopniowym zakresie dynamicznym lub w pełnowymiarowym formacie 4.5K RAW dzięki opcjonalnemu rejestratorowi CODEX CDX-36150.

* Dostępny jest również model z migawką Global Shutter; patrz informacje poniżej.


Wiele konfiguracji

Nowa konstrukcja modelu Cinema EOS jest wyposażona w intuicyjne elementy sterujące i wbudowaną płytkę montażową, która służy do mocowania opcjonalnych, profesjonalnych akcesoriów i umożliwia stosowanie różnych konfiguracji w celu dopasowania zestawu do danego ujęcia.


Wiele formatów nagrywania z dużą liczbą klatek na sekundę

Nagrywaj w formacie RAW z dużą liczbą klatek na sekundę dzięki opcjonalnemu rejestratorowi CODEX CDX-36150 albo nagrywaj materiał wewnętrznie w formacie ProRes lub XF-AVC w celu przyspieszenia pracy.


Imponująca jakość obrazu

Model C700 obsługuje różne krzywe Log, przestrzenie kolorów i standardy branżowe, co pozwala poprawiać jakość obrazu.


Celny i niezawodny autofokus

Technologia Dual Pixel CMOS AF firmy Canon umożliwia niezawodnie i łatwe utrzymywanie ostrości obiektów, gdy te przesuwają się w kadrze, oraz zapewnia funkcję ręcznej regulacji ostrości.


Funkcje

Wbudowane filtry szare, przesyłanie strumieniowe IP i opcjonalne akcesoria do sterowania umożliwiają elastyczną obsługę kamery.


Dostępny model z migawką Global Shutter

Model z migawką Global Shutter 4.2K firmy Canon nagrywa w rozdzielczości 4K/50P bez zniekształceń powodowanych efektem „rolling shutter” i z 14-stopniowym zakresem dynamicznym, co sprawia, że kamera idealnie nadaje się do rejestrowania zawodów sportowych i innych wydarzeń.


Zawartość pudełka

  • Korpus kamery filmowej EOS C700
  • Dekiel na korpus
  • Uchwyt mikrofonu
  • Rączka
  • Podstawa z zaciskiem
  • Wspornik mocowania modułu rozszerzającego
  • Bateria pastylkowa (CR2025)
  • Śruby
  • 4 nóżki podstawy
  • Klucze imbusowe (1/4 cala, M4)
  • Płyta wzmacniająca
Canon
Cechy
Typ matrycy:
CMOS
Rozmiar matrycy:
Super 35
Nośnik Danych
karta CFast 2.0
karta SD (UHS-I)
Intrfejs
3G-SDI
HDMI
Matryca Pełnoklatkowa matryca CMOS
System Filtr kolorów podstawowych RGB (matryca Bayera)
Tryby matrycy Pełnoklatkowy / Super 35 mm (kadrowanie) / Super 16 mm (kadrowanie)
Liczba efektywnych pikseli (tryb pełnoklatkowy) Około 18,69 megapikseli (5952 × 3140): w przypadku wybrania rozdzielczości 4096 × 2160 lub 2048 × 1080 Około 17,52 megapikseli (5580 × 3140): w przypadku wybrania rozdzielczości 3840 × 2160 lub 1920 × 1080
Efektywny rozmiar ekranu matrycy 38,1 × 20,1 mm (o przekątnej 43,1 mm): w przypadku wybrania rozdzielczości 4096 × 2160 lub 2048 × 1080 35,7 × 20,1 mm (o przekątnej 41,0 mm): w przypadku wybrania rozdzielczości 3840 × 2160 lub 1920 × 1080
Zakres dynamiki Canon Log 3: 14 stopni; Canon Log 2: 15 stopni / Canon Log:14 stopni; Wide DR
Wymienny blok matrycy Tak, w punkcie serwisowym
Procesor obrazu
Typ Potrójny DIGIC DV 5
Obiektyw
Mocowanie obiektywu Mocowanie Canon EF z funkcją Cinema Lock / mocowanie PL (zgodność z technologią Cooke /i) zależnie od wersji Mocowanie obiektywów B4 za pośrednictwem adaptera (EF lub PL)
Współczynnik powiększenia obiektywu (dla obiektywów z mocowaniem EF, w tym obiektywów Cinema Prime) Pełnoklatkowy: 4096 × 2160 / 2048 × 1080: Nil 3840 × 2160 / 1920 × 1080: X 1,06 Super 35 mm (kadrowanie): 4096 × 2160 / 2048 × 1080: X 1,46 3840 × 2160 / 1920 × 1080: X 1,53 Super 16 mm (kadrowanie): 4096 × 2160 / 2048 × 1080: X 2,92 3840 × 2160 / 1920 × 1080: X 3,07
Wymienne mocowanie obiektywu Tak, w punkcie serwisowym EF do PL lub PL do EF. 1
Korekcja winietowania TAK (w zależności od zastosowanego obiektywu)
Filtr ND Do 10 stopni dzięki wbudowanemu systemowi filtra szarego
Sterowanie ostrością Mocowanie EF: przez obiektyw lub za pomocą przewodowego/bezprzewodowego pilota (w zależności od zastosowanego obiektywu) Mocowanie PL: tylko obiektywy Cine Servo
Sterowanie przysłoną Przez korpus, rączkę lub za pomocą przewodowego/bezprzewodowego pilota. 1/2 stopnia, 1/3 stopnia lub sterowanie FINE. Możliwość utrzymania stałej wartości F przy korzystaniu z zoomu.
Obsługa technologii Cooke/I Tak (tylko mocowanie PL)
Obsługa obiektywów anamorficznych Tak
System stabilizacji obrazu W zależności od zastosowanego obiektywu
Nagrywanie
Opcje nagrywania w formacie RAW Dysk Codex: 59.94P/50.00P. 5952 × 3140 / 5952 × 2532: 10 bitów 4096 × 2160 / 2048 × 1080: 12 bitów 29.97P / 23.98P / 25.00P / 24.00P.5952 × 3140 / 5952 × 2532 / 4096 × 2160 / 2048 × 1080: 12 bitów Zewnętrzny rejestrator przez SDI: 59.94P / 29.97P / 23.98P / 50.00P / 25.00P / 24.00P 4096 × 2160: 10 bitów
Nagrywanie wewnętrzne 2 karty CFast 2.0™ do nagrywania w trybie XF-AVC lub Pro Res, karta SD do nagrywania w trybie XF-AVC Proxy Karta SD jest używana również do przechowywania zdjęć (1920 × 1080) i aktualizacji oprogramowania, w tym aktualizacji oprogramowania modelu CODEX CDX-36150.
Czas nagrywania (karta CFast 2.0™ o pojemności 64 GB) XF-AVC – Intra: 810 Mb/s, 10 min; 160 Mb/s, 50 min XF-AVC Long GOP 50 Mb/s: 165 minut ProRes: 4K, ProRes422HQ 10 min 2K ProRes4444 25 min (25,00P)
Formaty nagrania Canon RAW .RMF, XF-AVC Intra, XF-AVC Long GOP. XF-AVC Proxy ProRes, Apple Quick File Format 4444XQ/4444/422HQ/422
Liczba klatek na sekundę W zależności od trybu nagrywania
Szybkość transmisji bitów / próbkowanie (tryb 50 Hz) w przypadku nagrywania XF-AVC na karcie pamięci CFast 2.0™ 4096 × 2160 YCC422 10 bitów / 3840 × 2160 YCC422, 10 bitów 2048 × 1080, YCC422, 10 bitów / 1920 × 1080, YCC422, 10 bitów 2048 × 1080, RGB444, 12 bitów / 1920 × 1080, RGB444, 12 bitów 2048 × 1080, RGB444, 10 bitów / 1920 × 1080, RGB444, 10 bitów Szybkość transmisji bitów: 810/440/410/310/225/210/170/160/90 Mb/s, wewnątrzklatkowa 50 Mb/s Long GOP w zależności od trybu nagrywania
Szybkość transmisji bitów / próbkowanie (tryb 50Hz) przy nagrywaniu ProRes; dysk lub karta CFast zapewniająca maksymalną szybkość nagrywania. CFast 2.0™ lub CDX-36150: Pełnoklatkowy, Super 35mm (kadrowanie), 4K/UHD ProRes 422HQ, 10 bitów, 30 kl./s 2K/FHD ProRes 422HQ, 10 bitów, 60 kl./s, ProRes 4444 12 bitów, 60 kl./s Super 16 mm (kadrowanie) 2K/FHD ProRes 422HQ / ProRes 422, 10 bitów, 168 kl./s CDX-36150 Pełnoklatkowy, Super 35mm (kadrowanie), 4K/UHD ProRes 422HQ, 10 bitów, 60 kl./s 2K/FHD ProRes 4444XQ, 12 bitów, 60 kl./s Super 35 mm (kadrowanie) 2K/FHD ProRes 422HQ, 10 bitów, 72 kl./s
Szybkość transmisji bitów / próbkowanie (tryb 50 Hz) w przypadku nagrywania XF-AVC Proxy na karcie pamięci SD 2048 × 1080 YCC420 (8 bitów) / 1920 × 1080 YCC420 (8 bitów) Szybkość transmisji danych: 24/35 Mb/s Long GOP
Tryb nagrywania w zwolnionym/przyspieszonym tempie Tak. 1–168 kl./s, w zależności od trybu/rozdzielczości nagrywania. Dostępna jest opcja 168 kl./s
Zapis interwałowy nie
Rejestracja klatek nie
Buforowanie (w pamięci podręcznej) nie
Nagrywanie z przełączaniem tak
Możliwość nagrywania do dwóch gniazd (jednocześnie) tak
Odwrotne skanowanie tak
Konwersja HD->SD nie
Nośniki zapisu zdjęć Karty pamięci SD/SDHC
Rozmiar zapisywanych zdjęć Około 930 KB w rozdzielczości 2048 × 1080; około 880 KB w rozdzielczości 1920 × 1080
System
Monitor przebiegów Tak. Przez złącza MON.1/2, VIDEO lub HDMI (niedostępne przez wyjścia SDI 1–4) Wyświetlanie liniowe/liniowe i punktowe/wybór linii/wyświetlanie punktowe/RGB/YPrPb
Wyświetlacz przekłamania kolorów (wskazanie ekspozycji) Tak. Przez złącza MON.1/2, VIDEO lub HDMI (niedostępne przez wyjścia SDI 1–4)
Wykresy kolorów Dostępne są wykresy kolorów SMPTE, EBU i ARIB. Patrz menu.
Wzmocnienie krawędzi Wzmocnienie krawędzi 1, wzmocnienie krawędzi 2 (możliwość ustawienia koloru, wzmocnienia i częstotliwości)
Zebra Poziom 1; Poziom 2; Obydwa Wyjście HD-SDI lub HDMI
Znaczniki Wł./Wył. (współczynnik proporcji obrazu, znacznik proporcji obrazu, obszar strefy bezpieczeństwa, strefa bezpieczeństwa, siatka, poziomo, środek)
EVF
Wbudowany wizjer elektroniczny EVF nie
Opcjonalne akcesoria EVF Tak. Wizjer elektroniczny OLED, EVF-V70
Panel wyświetlacza
Wyświetlacz kontrolny Kolorowy ciekłokrystaliczny o przekątnej 7,66 cm (3 cale), ok. 1,036 mln punktów
Wejścia/wyjścia
Wejście audio 3-stykowe złącze XLR x 2, gniazdo stereo mini jack 3,5 mm (tylko wejście)
Wyjście słuchawkowe Gniazdo stereo typu mini jack 3,5 mm (tylko wyjście)
Wyjście wideo do monitora MON.1/MON.2: złącze BNC, tylko wyjście
HDMI Złącze HDMI (typ A) (tylko wyjście)
USB Nie
Wyjście SDI Złącze BNC (4 linie, tylko wyjście)
Kod czasowy Gniazdo BNC (wejście/wyjście)
Genlock Złącze BNC (tylko wejście/służy także jako złącze SYNC OUT)
Synch Złącze BNC (tylko wyjście/służy także jako złącze GENLOCK)
Wyjście komponentowe Nie
Złącze AV Nie
Wyjście DC Złącze DC 24 V 2 A jack Fisher 3-stykowe (tylko wyjście) Złącze DC 12 V 2 A jack LEMO 2-stykowe (tylko wyjście)
Wejście DC 4-stykowe złącze XLR
Złącze pilota zdalnego sterowania Złącze REMOTE A 2,5 mm stereo mini-mini jack (tylko wejście) Złącze REMOTE B okrągłe, 8-stykowe (dla RS-422)
Złącze sterowania bezprzewodowego Tak, dla WFT-E6B.WFT-E8
Złącze obiektywu Złącze 12-stykowe
Złącze Ethernet Złącze Ethernet (RJ45; obsługuje 1000 BASE-T)
Złącze CTRL Prawnie zastrzeżone dane techniczne firmy Canon, złącze LEMO 7-stykowe
Wyświetlanie tabeli LUT danych wejściowych TAK
Złącze wideo (dla wizjera EVF) Prawnie zastrzeżone dane techniczne firmy Canon (specjalne złącze 13-stykowe, tylko wyjście)
Inne informacje
Kontrolka nagrywania Tak
Niestandardowe wybieranie pokrętłem Tak
Poziom kompensacji
Pomiar ekspozycji Ręczna ekspozycja zależna od prędkości migawki, ustawień przysłony, ISO/wzmocnienia i filtra szarego oraz funkcji Push Auto Iris i Auto Iris
Korekcja ekspozycji Tak
Tryb automatycznej ekspozycji Tryb Auto Iris
Tryb Push Auto Iris Tak, wszystkie zgodne obiektywy dla modelu EF, tylko zgodne obiektywy Canon Cine Servo dla modelu PL
Blokada ekspozycji nie
Ustawienie automatycznego sterowania wzmocnieniem tak
Czułość ISO Wyświetlanie co 1 stopień: [100], 160(*), 200, 400, 800, 1600, 3200, 6400, 12800, 25600, [51200,102400] [---] Wyświetlane w przypadku włączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie ON). (*) Wyświetlane, gdy rozszerzona czułość ISO jest wyłączona. Dokładność do 1/3 stopnia: [100, 125], 160, 200, 250, 320, 400, 500, 640, 800, 1000, 1250, 1600, 2000, 2500, 3200, 4000, 5000, 6400, 8000, 10000, 12800, 16000, 20000, 25600, [32000, 40000, 51200, 64000, 80000, 102400] (---) W przypadku włączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie ON).
System autofokusa (tylko wersja EF) Dual Pixel CMOS AF, funkcja AF oparta na kontraście
Rozmiary ramki AF (tylko wersja EF) Duży; odpowiednik mniej więcej 20% (w pionie) × 25% (w poziomie) zakresu wyświetlanego obrazu Mały; odpowiednik mniej więcej 20% (pionowo) × 8% (poziomo) zakresu wyświetlanego obrazu Możliwość wyboru punktu AF na ponad 80% (w przybliżeniu) powierzchni czujnika
Tryby autofokusa (tylko wersja EF) One-Shot AF, ciągły AF i funkcja MF oparta na AF Wszystkie tryby działają, jeśli przełącznik AF/MF na obiektywie EF jest ustawiony na AF. Tryb One-Shot AF
Funkcja AF z wykrywaniem twarzy Priorytet twarzy lub tylko twarze.
Prowadnica regulacji ostrości Wersja EF: wszystkie zgodne obiektywy Canon EF, obiektywy Canon Cine Servo Wersja PL: zgodne obiektywy Canon Cine Servo
Ustawienie wzmocnienia [-6 dB, -3 dB], -2 dB(*), 0 dB, 3 dB, 6 dB, 9 dB, 12 dB, 15 dB, 18 dB, 21 dB, 24 dB, 27 dB,30 dB, 33 dB, 36 dB, 39 dB, 42 dB, [45 dB, 48 dB, 51 dB, 54 dB] [---] Wyświetlane w przypadku włączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie ON). (*) Wyświetlane, gdy rozszerzona czułość ISO jest wyłączona. W przypadku włączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie ON): od -2 dB do 54 dB W przypadku wyłączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie OFF): można ustawić dowolną wartość w zakresie od -2 dB to 42 dB, z przyrostem co 0,5 dB.
Czas naświetlania
Tryby kontroli Off (Wył.); Speed (Czas otwarcia); Angle (Kąt); Clear Scan (CS) (Krótkie czasy); Slow Shutter (SLS) (Długa ekspozycja)
Czas naświetlania 1/1 do 1/2000, w zależności od liczby klatek na sekundę i trybu sterowania migawką, 39 opcji ustawień
Kąt migawki 11,25º do 360º, w zależności od liczby klatek na sekundę
Długa ekspozycja (SLS) 1/3, 1/4, 1/6, 1/8, 1/12, 1/15, 1/25, 1/30, w zależności od liczby klatek na sekundę
Regulacja częstotliwości 24,00 Hz* do 250,40 Hz (*) Częstotliwość będzie zależeć od wartości ustawienia liczby klatek na sekundę.
Niestandardowy tryb obrazu
Nośnik zapisu Złącze HDMI (typ A) (tylko wyjście)
Główne ustawienia przyciemniania -50 do +50
Główne ustawienie czerni Od -50 do +50 dla każdego z kanałów R, G, B
Poziom gamma czerni Regulowany poziom, zakres i punkt
Nasycenie ciemnych obszarów Regulacja nasycenia kolorów w obszarach o niskiej jasności w zakresie od -50 do +50
Punkt przegięcia Regulacja właściwości ekspozycji, określenie punktu początkowego, szczytowego oraz nasycenia
Ostrość Adjustment for Level (Regulacja dla poziomu), H Detail Freq. (Uwydatnianie szczegółów w poziomie), Coring, HV Detail Balance (Balans szczegółów w poziomie/pionie), Limit (Ograniczenie), Select (Wybór), Knee Aperture (Wyostrzenie jasnych obiektów) oraz Level dependent sharpness (Ostrość zależna od poziomu)
Redukcja szumów Wyłączona, włączona (1 do 12)
Szczegółowość odwzorowania skóry Wył., Niska, Średnia, Wysoka / Barwa, Chroma, Obszar, Jasność. 32 stopnie
Selektywna redukcja szumów Wył., Niska, Średnia, Wysoka / Barwa, Chroma, Obszar, Jasność.
Matryca kolorów Regulacja fazy, wzmocnienia i RGB w połączeniu z wyborem ustawień Gamma
Balans bieli AWB, ustawienie użytkownika 01 (zakres ustawień: od 2000 K do 15 000 K / od -20 CC do +20 CC), światło dzienne, żarówka, ustawienia (A/B)
Korekcja kolorów Wybór obszaru / rewizja dwóch obszarów
Poziom ustawienia -50 do +50, Wł./Wył.
Ograniczenie 100% IRE Ograniczenie wyjścia do 100% po regulacji konfiguracji
Dane techniczne dotyczące Wi-Fi i GPS
Informacje GPS (moduł dodatkowy) Szerokość i długość geograficzna / wysokość, uniwersalny czas koordynowany (UTC)
Balans bieli
Automatyczny TAK
Zaprogramowane ustawienia Światło dzienne (5400 K), Żarówka (3200 K), Kelvin (2000–15000 K, interwał 100 K), zestaw A, zestaw B
Dopasowanie balansu bieli Tak, do wcześniejszych modeli
Przesunięcie balansu bieli TAK. Od -9 do +9 (tylko dla ustawień Daylight (Światło dzienne) i Tungsten (Żarówka))
Regulacja balansu czerni TAK
Kod czasowy
System zliczania Regen, RecRun, FreeRun, External, Hold (dla niektórych częstotliwości nagrywania klatek dostępny system Drop frame)
Ustawienie wartości początkowej Wybór „00:00:00:00”, ustawienie, kasowanie
Dźwięk
Nagrywanie Nagrywanie wewnętrzne i Capture Drive: liniowe kodowanie PCM 48 KHz, 24-bity, 4- kanały RAW (wyjście SDI): liniowe kodowanie PCM 48 KHz, 16-bitów, 2-kanały Dostępne cyfrowe wejście po dwóch kanałach (XLR), wejście analogowe, standardy AES3 (48 kHz / 24-bity / 2 kanały).
Różne
Wymiary (tylko korpus) (szer. × wys. × dł.) Model EF Około 167 × 154 × 327 mm Model PL Około 167 × 154 × 336 mm
Masa (sam korpus) EOS C700 FF EF: około 3440 g EOS C700 FF PL: około 3615 g, oba STC
Masa (akcesoria) Zespół uchwytu mikrofonu: około 80 g / podstawa z zaciskiem: około 120 g / Rączka: około 260 g / mocowanie modułu rozszerzającego: około 9 g / płyta wzmacniająca: Około 56 g / EVF-V70: około 830 g / SG-1: około 565 g / SU-15: około 930 g / OU-700: około 375 g / UC-V75: około 50 g / UC-V1000: około 450 g / kabel UN-5: około 80 g (2,8 oz.)
Zakres temperatury pracy W przybliżeniu od 0 do 40°C, wilgotność względna 85% W przybliżeniu od -5 do 45°C, wilgotność względna 60%