Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
Obiektywy filmowe Samyang V-AF są przeznaczone do mocowania Sony E-mount i posiadają kilka ciekawych i ważnych funkcji, takich jak tryby zębate do follow focus, lampka tally i zunifikowana obudowa w całej serii. Dzięki jednolitej masie i rozmiarom, łatwiej jest używać obiektywów z akcesoriami takimi jak gimbale czy drony, ponieważ nie trzeba zmieniać wyważenia, co czasami może być czasochłonne. Seria obiektywów składa się z 20 mm T1.9, 24mm T1.9, 35mm T1.9, 45mm T1.9 oraz 75mm T1.9.
Seria V-AF obsługuje rozdzielczości do 8K w małej i lekkiej formie, która dobrze nadaje się do użycia z ręcznymi gimbalami i dronami, a także do studiów i produkcji w plenerze. Wszystkie obiektywy w ramach nowej serii są dopasowane kolorystycznie, aby uniknąć przesunięć podczas wymiany obiektywów, a 9 ostrzy przysłony pozwala uzyskać naturalnie wyglądający bokeh.
Z przodu znajduje się również lampka, która pokazuje, kiedy kamera nagrywa. Funkcja, która jest bardzo pożądana między innymi przez YouTuberów.
Z boku obiektywu znajduje się dostosowywane pokrętło, które można ustawić na korzystanie z ręcznego ustawiania ostrości lub umożliwić regulację przysłony poprzez obrót pierścienia ostrości. Poniżej tego przełącznika znajduje się przycisk trzymania ostrości, który pozwala na zablokowanie ostrości w określonej odległości. Użytkownik może również przypisać suwakowi inne pożądane funkcje poprzez aktualizację firmware.
Konstrukcja obiektywu V-AF35mm T1.9 składa się z 10 elementów w 8 grupach i posiada 2 soczewki specjalne ASP i 2 HR, które zapewnią ostry i filmowy wygląd materiału wideo. Ostrość jest obsługiwana przez liniowy silnik STM firmy Samyang, który zapewnia cichy i płynny autofokus, który minimalizuje wibracje i hałas. Konstrukcja 9-listkowej okrągłej przysłony tworzy gładki bokeh z rozmytym tłem, który sprawia, że obiekty wyróżniają się głębokim wymiarem.