Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
Przedstawiamy pełnoklatkowy obiektyw FE 20mm F1.8 G - jasny, ultra szerokokątny stałoogniskowy obiektyw do fotografowania i filmowania. Cechuje go zaawansowana konstrukcja optyczna składająca się z dwóch soczewek asferycznych AA (advanced aspherical) gwarantujących ostrość całego kadru, jak również piękny efekt bokeh. Dwa silniki liniowe XD zapewniają szybki, precyzyjny i cichy autofokus z funkcją śledzenia w kompaktowym lekkim tubusie. Wewnętrzne ogniskowanie zapewnia redukcję efektu oddychania podczas ustawiania ostrości, a zastosowana w obiektywie technika "Wobbling" gwarantuje płynną pracę ciągłego AF podczas filmowania.
Arkusz danych
Szczegółowe odniesienia
MOCOWANIE | Mocowanie Sony E |
FORMAT | Pełna klatka 35 mm |
OGNISKOWA (MM) | 20 |
OGNISKOWA W PRZELICZENIU NA FORMAT 35 MM (APS-C) | 30 |
GRUPY/ELEMENTY OBIEKTYWU | 12-14 |
KĄT WIDZENIA (35 MM) | 94 |
KĄT WIDZENIA (APS-C) | 70 |
MAKSYMALNA PRZYSŁONA (F) | 1,8 |
MINIMALNA PRZYSŁONA (F) | 22 |
LISTKI PRZYSŁONY | 9 |
PRZYSŁONA KOŁOWA | TAK |
MINIMALNA ODLEGŁOŚĆ OD OBIEKTU | 0,19 m (AF), 0,18 m (MF) |
MAKSYMALNE POWIĘKSZENIE (KROTNOŚĆ) | 0,20 (AF), 0,22 (MF) |
ŚREDNICA FILTRA (MM) | 67 |
TYP OSŁONY | Tulipanowa z mocowaniem bagnetowym |
Wysoka rozdzielczość, duża liczba klatek na sekundę, zdalne konfiguracje, filmowanie z ręki — wszystko to coraz bardziej zwiększa znaczenie autofokusa i stabilizacji w produkcjach wideo. Aby sprostać tym wyzwaniom, firma Sony systematycznie wprowadza optymalizacje konstrukcyjne zarówno w obiektywach, jak i kamerach i aparatach. Obejrzyj wideo i poznaj zalety obiektywów Sony z mocowaniem typu E.
Produkty Sony z mocowaniem typu E — obiektyw i aparat lub kamera — zapewniają w połączeniu maksymalną efektywność autofokusa nawet podczas zdjęć w formacie 4K 120p z małą głębią ostrości, na których wyraźnie widać nawet najmniejszą nieostrość. Siłowniki w systemie ustawiania ostrości obiektywów Sony z mocowaniem typu E wyróżniają się dużą mocą, która umożliwia błyskawiczne i wyjątkowo precyzyjne reakcje na sygnały z systemu AF kamery lub aparatu.
Funkcja Linear Response MF pomaga twórczo i dokładnie posługiwać się funkcją ręcznej regulacji ostrości. W przeciwieństwie do standardowych obiektywów z elektronicznym mechanizmem regulacji ostrości, w których ostrość zmienia się w funkcji prędkości obrotu, funkcja Linear Response MF zmienia ustawienie ostrości liniowo, odpowiednio do kąta obrotu. Umożliwia to dokładne i powtarzalne ręczne ustawianie ostrości.
Funkcja „Asysta AF” łączy automatyczną i ręczną regulację ostrości, otwierając przed producentami wideo nowe możliwości nagrywania ujęć. Pozwala ona operatorowi filmującemu z użyciem autofokusa celowo zmieniać ustawienie ostrości poprzez obracanie pierścienia regulacji ostrości. W przeciwieństwie do obsługi dotykowej „Asysta AF” umożliwia nieprzerwane przenoszenie ostrości w czasie zdjęć.
Obiektywy, aparaty i kamery Sony są projektowane wspólnie. Daje to możliwość automatycznej kompensacji pewnych właściwości optycznych, na przykład niewielkich zmian pola widzenia podczas ustawiania ostrości. Łącząc zgodne korpusy z obiektywami, można z łatwością uzyskać wspaniałe, idealne przejścia ostrości.
W odróżnieniu od obiektywów z ręczną regulacją zoomu obiektywy Sony z regulacją elektryczną pozwalają cicho, stabilnie zmieniać ogniskową i uzyskać płynność przejść, nawet bardzo powolnych. Zoom można ustawiać pierścieniem, dźwignią lub zdalnie.
Najnowsze korpusy Sony mają wbudowany optyczny stabilizator obrazu z trybem Active Mode, umożliwiający stabilne zdjęcia z ręki bez dodatkowego osprzętu. Ponieważ firma Sony sama projektuje swoje obiektywy i korpusy, ich połączenie zapewnia wyjątkową skuteczność stabilizacji.
Połączenie kamery z wbudowanym elektronicznym filtrem ND o zmiennej gęstości optycznej, na przykład FX6, z wybranymi obiektywami Sony pozwalającymi płynnie i cicho regulować przysłonę, umożliwia realizację filmowych przejść bokeh. Użytkownik może też sterować głębią ostrości bez zmiany ekspozycji.