Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
• CASHBACK 1800zł po rejestracji zakupu. Promocja trwa do 31.07.2024. Szczegóły promocji.
• Kup i zarejestruj aparat Sony aby otrzymać do 3 voucherów o wartości 450zł każdy na zakup obiektywów promocyjnych Sony. Sprawdź szczegóły promocji.
Sony A7R V body to pełnoklatkowy aparat bezlusterkowy. Posiada matrycę Exmor R BSI CMOS o rozdzielczości 61 MP dzięki której zapewniona jest znakomita jakość obrazu. Aparat oferuje 10 klatek na sekundę oraz rejestracje wideo w 8K 24p. Jest niezawodnym oraz wszechstronnym aparatem który doskonale się sprawdzi podczas fotografowania i filmowania.
Aparat Sony A7R V z dedykowanym procesorem SI, który umożliwia rozpoznawanie i śledzenie obiektów daje niespotykane przedtem możliwości ukazania własnych wizji. Sony A7R V wyznacza nowy standard jakości i rozdzielczości fotografii, pozwala również nagrywać filmy w rozdzielczości do 8K. Radykalnie udoskonalony system stabilizacji obrazu kompensuje drgania na poziomie odpowiadającym 8 stopniom przysłony. Użytkownik może również korzystać z zaawansowanej łączności i efektywnych metod pracy.
Obiektyw |
|
MOCOWANIE OBIEKTYWU | Mocowanie typu E |
Przetwornik obrazu |
|
WSPÓŁCZYNNIK KSZTAŁTU OBRAZU | 3:2 |
LICZBA PIKSELI (EFEKTYWNIE) | Około 61,0 megapikseli |
LICZBA PIKSELI (CAŁKOWITA) | Około 62,5 megapikseli |
TYP PRZETWORNIKA | Pełnoklatkowy (35,7 × 23,8 mm) przetwornik obrazu CMOS Exmor R |
SYSTEM OCHRONY PRZED KURZEM | Tak (powłoka antystatyczna na filtrze optycznym i ultradźwiękowy mechanizm wibrujący) |
Zapis (fotografie) |
|
FORMAT ZAPISU | JPEG (DCF 2.0, Exif 2.32, zgodność z MPF Baseline), HEIF (zgodność z MPEG-A MIAF), RAW (zgodność z formatem Sony ARW 4.0) |
ROZMIAR OBRAZU (PIKSELE) [3:2] | Pełna klatka 35 mm L: 9504 × 6336 (60 M), M: 6240 × 4160 (26 M), S: 4752 × 3168 (15 M), APS-C M: 6240 × 4160 (26 M), S: 4752 × 3168 (15 M) |
ROZMIAR (PIKSELE) [4:3] | Pełna klatka 35 mm L: 8448 × 6336 (54 M), M: 5552 × 4160 (23 M), S: 4224 × 3168 (13 M), APS-C M: 5552 × 4160 (23 M), S: 4224 × 3168 (13 M) |
ROZMIAR OBRAZU (PIKSELE) [16:9] | Pełna klatka 35 mm L: 9504 × 5344 (51 M), M: 6240 × 3512 (22 M), S: 4752 × 2672 (13 M), APS-C M: 6240 × 3512 (22 M), S: 4752 × 2672 (13 M) |
ROZMIAR OBRAZU (PIKSELE) [1:1] | Pełna klatka 35 mm L: 6336 × 6336 (40 M), M: 4160 × 4160 (17 M), S: 3168 × 3168 (10 M), APS-C M: 4160 × 4160 (17 M), S: 3168 × 3168 (10 M) |
TRYBY JAKOŚCI OBRAZU | RAW (Skompresowany / Kompresja bezstratna (L/M/S) / Nieskompresowany), JPEG (Bardzo wysoka / Wysoka / Standard / Mały rozmiar), HEIF (4:2:0 / 4:2:2) (Bardzo wysoka / Wysoka / Standard / Mały rozmiar), RAW i JPEG, RAW i HEIF |
EFEKTY ZDJĘCIOWE | - |
STYL TWÓRCZY | - |
PROFILE OBRAZU | Tak (wył. / PP1–PP11) Parametry: poziom czerni, gamma (film, fotografia, S-Cinetone, Cine 1–4, ITU709, ITU709 [800%], S-Log2, S-Log3, HLG, HLG1–3), gamma czerni, zagięcie charakterystyki, tryb koloru, nasycenie, faza koloru, głębia koloru, szczegółowość, kopiowanie, zerowanie |
KREATYWNY WYGLĄD | ST, PT, NT, VV, VV2, FL, IN, SH, BW, SE, Własny wygląd (1–6) |
FUNKCJE ZAKRESU DYNAMICZNEGO | Wyłączone; optymalizacja zakresu dynamicznego |
PRZESTRZEŃ BARW | Zgodność ze standardem sRGB (z przestrzenią barw sYCC), standardem Adobe RGB i standardem Rec. ITU-R BT.2100 (przestrzeń barw BT.2020). |
14BIT RAW | Tak |
Zapis (film) |
|
FORMAT ZAPISU | XAVC S, XAVC HS |
KOMPRESJA FILMU | XAVC S: MPEG-4 AVC/H.264, XAVC HS: MPEG-H HEVC/H.265 |
LPCM 2 kan. (48 kHz 16 bitów), LPCM 2 kan. (48 kHz 24 bity), LPCM 4 kan. (48 kHz 24 bity), MPEG-4 AAC-LC 2 kan. | |
PRZESTRZEŃ BARW | Zgodność ze standardem Rec. ITU-R BT.2100 (przestrzeń barw BT.2020) |
EFEKTY ZDJĘCIOWE | - |
STYL TWÓRCZY | - |
EFEKT GŁADKIEJ SKÓRY | Tak |
PROFILE OBRAZU | Tak (wył. / PP1–PP11) Parametry: poziom czerni, gamma (film, fotografia, S-Cinetone, Cine 1–4, ITU709, ITU709 [800%], S-Log2, S-Log3, HLG, HLG1–3), gamma czerni, zagięcie charakterystyki, tryb koloru, nasycenie, faza koloru, głębia koloru, szczegółowość, kopiowanie, zerowanie |
KREATYWNY WYGLĄD | ST, PT, NT, VV, VV2, FL, IN, SH, BW, SE, Własny wygląd (1–6) |
SYSTEM ZAPISU FILMU (XAVC HS 8K) | 7680 × 4320 (4:2:0, 10 bitów, NTSC) (w przybliżeniu): 24p (400 Mb/s / 200 Mb/s), 7680 × 4320 (4:2:0, 10 bitów, PAL) (w przybliżeniu): 25p (400 Mb/s / 200 Mb/s) |
SYSTEM ZAPISU FILMU (XAVC HS 4K) | 3840 × 2160 (4:2:0, 10 bitów, NTSC) (w przybliżeniu): 60p (150 Mb/s / 75 Mb/s / 45 Mb/s), 24p (100 Mb/s / 50 Mb/s / 30 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:0, 10 bitów, PAL) (w przybliżeniu): 50p (150 Mb/s / 75 Mb/s / 45 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów, NTSC) (w przybliżeniu): 60p (200 Mb/s / 100 Mb/s), 24p (100 Mb/s / 50 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów, PAL) (w przybliżeniu)): 50p (200 Mb/s / 100 Mb/s) |
SYSTEM ZAPISU FILMU (XAVC S 4K) | 3840 × 2160 (4:2:0, 8 bitów, NTSC) (w przybliżeniu): 60p (150 Mb/s), 30p (100 Mb/s / 60 Mb/s), 24p (100 Mb/s / 60 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:0, 8 bitów, PAL) (w przybliżeniu): 50p (150 Mb/s), 25p (100 Mb/s / 60 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów, NTSC) (w przybliżeniu): 60p (200 Mb/s), 30p (140 Mb/s), 24p (100 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów, PAL) (w przybliżeniu): 50p (200 Mb/s), 25p (140 Mb/s) |
SYSTEM ZAPISU FILMU (XAVC S HD) | 1920 × 1080 (4:2:0, 8 bitów, NTSC) (w przybliżeniu): 120p (100 Mb/s / 60 Mb/s), 60p (50 Mb/s / 25 Mb/s), 30p (50 Mb/s / 16 Mb/s), 24p (50 Mb/s)5,1920 × 1080 (4:2:0, 8 bitów, PAL) (w przybliżeniu): 100p (100 Mb/s / 60 Mb/s), 50p (50 Mb/s / 25 Mb/s), 25p (50 Mb/s / 16 Mb/s),1920 × 1080 (4:2:2, 10 bitów, NTSC) (w przybliżeniu): 60p (50 Mb/s), 30p (50 Mb/s), 24p (50 Mb/s),1920 × 1080 (4:2:2, 10 bitów, PAL) (w przybliżeniu): 50p (50 Mb/s), 25p (50 Mb/s) |
SYSTEM ZAPISU FILMU (XAVC S-I 4K) | 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów, NTSC) (w przybliżeniu): 60p (600 Mb/s), 30p (300 Mb/s), 24p (240 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów, PAL) (w przybliżeniu): 50p (500 Mb/s), 25p (250 Mb/s) |
SYSTEM ZAPISU FILMU (XAVC S-I HD) | 1920 × 1080 (4:2:2, 10 bitów, NTSC) (w przybliżeniu): 60p (222 Mb/s)5, 30p (111 Mb/s), 24p (89 Mb/s)5,1920 × 1080 (4:2:2, 10 bitów, PAL) (w przybliżeniu): 50p (185 Mb/s), 25p (93 Mb/s) |
ZWOLNIONE I PRZYSPIESZONE TEMPO (LICZBA KLATEK NA SEKUNDĘ) | Tryb NTSC: 1, 2, 4, 8, 15, 30, 60 i 120 kl./s, tryb PAL: 1, 2, 3, 6, 12, 25, 50 i 100 kl./s |
FUNKCJE FILMU | Wyświetlanie poziomu dźwięku, regulacja poziomu nagrywania dźwięku, przełącznik PAL/NTSC, nagrywanie plików proxy (1280 × 720 (około 6 Mb/s), 1920 × 1080 (około 9 Mb/s), 1920 × 1080 (około 16 Mb/s)), kod czasowy / bity użytkownika, automatyczne wydłużanie czasu otwarcia migawki, asysta wyświetlania gamma, wyjście RAW (HDMI) |
Strumieniowa transmisja USB | |
FORMAT DANYCH WIDEO | MJPEG, YUV420 |
ROZDZIELCZOŚĆ WIDEO | 3840 × 2160 (15p / 12,5p) / 1920 × 1080 (60p / 50p / 30p / 25p) / 1280 × 720 (30p / 25p) |
FORMAT DANYCH AUDIO | LPCM 2 kan. (16 bitów 48 kHz) |
RÓWNOCZESNY ZAPIS WEWNĘTRZNY | Tak |
System nagrywania |
|
INFORMACJE O LOKALIZACJI ŁĄCZE ZE SMARTFONA | Tak |
NOŚNIK | Karta pamięci SD, karta pamięci SDHC (zgodna z UHS-I/II), karta pamięci SDXC (zgodna z UHS-I/II), karta pamięci CFexpress typu A |
GNIAZDO NA KARTĘ PAMIĘCI | SLOT1: gniazdo wielofunkcyjne na kartę pamięci SD (zgodną z UHS-I/II) / kartę CFexpress typu A, SLOT2: gniazdo wielofunkcyjne na kartę pamięci SD (zgodną z UHS-I/II) / kartę CFexpress typu A |
TRYB ZAPISU NA DWIE KARTY PAMIĘCI | Zapis równoczesny, Sortowanie, Automatyczne przełączanie nośnika, Kopiowanie |
Redukcja szumów |
|
REDUKCJA SZUMÓW | Redukcja szumów przy długich czasach ekspozycji: włączanie/wyłączanie, dostępna przy czasach migawki dłuższych niż 1 s; redukcja szumów przy dużych czułościach ISO: normalna / słaba / wyłączona |
Balans bieli |
|
TRYBY BALANSU BIELI | Automatyczny, Światło dzienne, W cieniu, Pochmurnie, Żarówka, Świetlówka, Lampa błyskowa, Podwodne, Temperatura barwowa (od 2500 do 9900K) i filtr barwny, Własny |
BLOKADA WYKRYWANIA AWB | Tak (spust migawki do połowy / zdjęcia seryjne / wył.) |
Ostrość |
|
SPOSÓB NASTAWIANIA OSTROŚCI | Szybki, hybrydowy system AF (AF z detekcją fazy/AF z detekcją kontrastu) |
CZUJNIK OSTROŚCI | Przetwornik CMOS Exmor R™ |
POLA OSTROŚCI | Pełna klatka 35 mm: 693 pola (AF z wykrywaniem fazy), tryb APS-C z obiektywem FF: 693 pola (AF z wykrywaniem fazy), z obiektywem APS-C: 567 pól (AF z wykrywaniem fazy) / 25 pól (AF z wykrywaniem kontrastu) |
ZAKRES CZUŁOŚCI OSTROŚCI | Od –4 EV do 20 EV (przy odpowiedniku ISO 100, obiektyw F2.0) |
TRYB OSTROŚCI | Automatyczny AF (AF-A), pojedynczy AF (AF-S), ciągły AF (AF-C), DMF (bezpośrednia ręczna regulacja ostrości), ręczna regulacja ostrości |
STREFA WYZNACZANIA OSTROŚCI | Szeroki, strefa, środek, punktowy, rozszerzany punktowy, śledzenie |
EYE AF / AF Z ROZPOZNAWANIEM OBIEKTÓW | Człowiek (wybór lewego/prawego oka) / Zwierzę (wybór lewego/prawego oka) / Ptak / Owad / Samochód / Pociąg / Samolot |
INNE FUNKCJE | Przewidywanie ostrości, blokada ostrości, czułość śledzenia AF (fotografie), czułość zmian obiektu AF (filmy), szybkość przejścia AF (filmy), przełączanie pionowego/poziomego obszaru AF, rejestracja obszaru AF, cyrkulacja punktu ostrości, mapa ostrości (film), asysta AF (film) |
ŚWIATŁO WSPOMAGAJĄCE AUTOFOKUS (AF ILLUMINATOR) | Tak (z wbudowanej diody LED) |
ZASIĘG ŚWIATŁA WSPOMAGAJĄCEGO AF | Około 0,3 m – około 3,0 m (z obiektywem FE 28–70 mm F3.5–5.6 OSS) |
Ekspozycja |
|
TYP POMIARU | Pomiar z wykorzystaniem 1200 stref |
CZUJNIK POMIAROWY | Przetwornik CMOS Exmor R™ |
ZAKRES CZUŁOŚCI POMIARU | EV-3 – EV20 (odpowiednik ISO100 z założonym obiektywem F2,0) |
TRYB POMIARU | Wielosegmentowy, centralnie ważony, punktowy (standardowy/duży), średnia z całego ekranu, światła |
KOMPENSACJA EKSPOZYCJI | +/- 5,0 EV (do wyboru co 1/3 lub 1/2 EV) |
BRACKETING EKSPOZYCJI | Bracketing: pojedynczy/ciągły, do wyboru 2/3/5/7/9 klatek. (Światło zastane, światło z lampy błyskowej) |
PAMIĘĆ EKSPOZYCJI (AE LOCK) | Blokowana po wciśnięciu do połowy spustu migawki. Dostępna za pośrednictwem przycisku pamięci AE. (Włączanie/wyłączanie/automatyczna) |
TRYBY EKSPOZYCJI | Automatyka (inteligentna automatyka), zaprogramowana automatyka ekspozycji (P), preselekcja przysłony (A), preselekcja czasu ekspozycji (S), ręczny (M), film (zaprogramowana automatyka ekspozycji (P), preselekcja przysłony (A), preselekcja czasu ekspozycji (S), ręczny (M), tryb elastycznej ekspozycji), nagrywanie w zwolnionym i przyspieszonym tempie (zaprogramowana automatyka ekspozycji (P), preselekcja przysłony (A), preselekcja czasu ekspozycji (S), ręczny (M), tryb elastycznej ekspozycji) |
CZUŁOŚĆ ISO (ZALECANY WSKAŹNIK EKSPOZYCJI) | Fotografie: ISO 100–32 000 (wartości ISO od ISO 50 do ISO 102 400 można nastawiać jako rozszerzony zakres ISO), automatyczna (ISO 100–12 800, możliwość wyboru górnej/dolnej granicy), filmy: odpowiednik ISO 100–32 000, automatyczna (ISO 100–12 800 z możliwością wyboru górnej i dolnej granicy) |
FOTOGRAFOWANIE BEZ MIGOTANIA | TAK |
TRYBY TEMATYCZNE | - |
Wizjer |
|
TYP WIZJERA | Wizjer elektroniczny 1,6 cm (typ 0,64″) (Quad-XGA OLED) |
LICZBA PUNKTÓW | 9 437 184 punkty |
POKRYCIE KADRU | 100% |
POWIĘKSZENIE | Około 0,90× (obiektyw 50 mm nastawiony na nieskończoność, –1 m–1) |
REGULACJA DIOPTRII | Od –4,0 do +3,0 m–1 |
ODLEGŁOŚĆ OD OKA | Około 25 mm od soczewki wizjera, 21 mm od ramki wizjera przy –1 m–1 (norma Camera & Imaging Products Association) |
FUNKCJA WYŚWIETLANIA | Histogram, podgląd w czasie rzeczywistym efektów korekt, poziomica cyfrowa, siatka linii, sprawdzanie ostrości, zarys MF, zebra, znacznik filmu, korekta wyświetlania przy nagrywaniu |
WYBÓR LICZBY KLATEK NA SEKUNDĘ W WIZJERZE | Tryb NTSC: STD 60 kl./s / HI 120 kl./s, tryb PAL: STD 50 kl./s / HI 100 kl./s |
Ekran LCD |
|
TYP MONITORA | 8,0 cm (3,2″), TFT |
LICZBA PUNKTÓW | 2 095 104 piksele |
PANEL DOTYKOWY | Tak |
REGULACJA JASNOŚCI | Ręczna (5 ustawień od -2 do +2), tryb słonecznej pogody |
REGULACJA KĄTA | Kąty otwarcia (w przybliżeniu): 98° w górę, 40° w dół, 180° na bok, obrót 270° |
POWIĘKSZANIE OBRAZU PRZY NASTAWIANIU OSTROŚCI | Tak, funkcja Powiększenie (pełna klatka 35 mm: 4,7× / 9,3×; APS-C: 3,1× / 6,1×) |
Inne funkcje |
|
PLAYMEMORIES CAMERA APPS™ | - |
CLEAR IMAGE ZOOM | Fotografie: około 2×, filmy: około 1,5× (4K/8K), około 2× (HD) |
ZOOM CYFROWY | Inteligentny zoom (fotografie): pełna klatka 35 mm: M: około 1,5×, S: około 2× / APS-C: S: około 1,3×, zoom cyfrowy (fotografie): pełna klatka 35 mm: L: około 4×, M: około 6,1×, S: około 8×, APS-C: M: około 4×, S: około 5,3×, zoom cyfrowy (filmy): pełna klatka 35 mm: około 4×; APS-C: około 4× |
ROZPOZNAWANIE TWARZY | Tryby: Priorytet twarzy/oka w trybie AF, priorytet twarzy w trybie wielosegmentowym, priorytet zarejestrowanych twarzy |
SAMOWYZWALACZ DO AUTOPORTRETÓW | - |
Migawka |
|
TYP | Sterowana elektronicznie, o przebiegu pionowym, szczelinowa |
TYP MIGAWKI | Migawka mechaniczna / migawka elektroniczna |
CZAS OTWARCIA MIGAWKI | Fotografie: od 1/8000 do 30 s i B, filmy (tryb NTSC): od 1/8000 do 1/4 (co 1/3 stopnia); do 1/60 w trybie automatycznym (do 1/30 w trybie automatycznego wydłużania czasu otwarcia migawki); filmy (tryb PAL): od 1/8000 do 1/4 (co 1/3 stopnia), do 1/50 w trybie automatycznym (do 1/25 w trybie automatycznego wydłużania czasu otwarcia migawki) |
SYNCHRONIZACJA Z LAMPĄ BŁYSKOWĄ SZYBKOŚĆ | 1/250 s (pełna klatka 35 mm), 1/320 s (APS-C) |
ELEKTRONICZNY PIERWSZY PRZEBIEG KURTYNY | Tak (włączanie/wyłączanie) |
CICHA PRACA | Tak (włączanie/wyłączanie) |
Stabilizacja obrazu |
|
TYP | Mechanizm przesunięcia przetwornika obrazu z 5–kierunkową kompensacją (kompensacja zależy od parametrów obiektywu) |
EFEKT KOMPENSACJI | 8,0 stopni (według normy Camera & Imaging Products Association. Tylko pochylenie/odchylenie. Z zamontowanym obiektywem FE 50 mm F1.2 GM. Redukcja szumów przy długiej ekspozycji: wyłączona.) |
Kontrola błysku |
|
STEROWANIE | Przedbłysk TTL |
KOMPENSACJA MOCY BŁYSKU | +/- 3,0 EV (przełączanie kroku między 1/3 lub 1/2 EV) |
TRYBY PRACY LAMPY BŁYSKOWEJ | Wyłączona, automatyczna, błysk wypełniający, synchronizacja z długimi czasami ekspozycji, synchronizacja z drugim przebiegiem kurtyny, osłabianie efektu czerwonych oczu (włączanie/wyłączanie), bezprzewodowa14, synchronizacja z krótkimi czasami ekspozycji |
CZAS ŁADOWANIA | - |
WSPÓŁPRACA Z LAMPĄ ZEWNĘTRZNĄ | Lampa błyskowa do systemu Sony α zgodna ze stopką Multi Interface, możliwość użycia adaptera stopki do podłączania lamp wyposażonych w stopkę z automatyczną blokadą |
BLOKADA MOCY BŁYSKU | Tak |
STEROWANIE BEZPRZEWODOWE | Tak (sygnał świetlny w trybach: błysk wypełniający, synchronizacja z długim czasem ekspozycji, synchronizacja z krótkimi czasami ekspozycji / sygnał radiowy w trybach: błysk wypełniający, błysk zamykający, synchronizacja z długim czasem ekspozycji, synchronizacja z krótkimi czasami ekspozycji) |
Mechanizm |
|
TRYBY ZAPISU | Zdjęcia pojedyncze, zdjęcia seryjne (do wyboru Szybko+/Szybko/Śr./Wolno), samowyzwalacz, samowyzwalacz (seria), bracketing (pojedynczy, seria, ostrość, balans bieli, DRO) |
SZYBKOŚĆ CIĄGŁEGO ZAPISU (PRZYBLIŻONA WARTOŚĆ MAKS.) | Zdjęcia seryjne: Hi+: 10 kl./s, Hi: 8 kl./s, Mid: 6 kl./s, Lo: 3 kl./s |
LICZBA KADRÓW DO ZAREJESTROWANIA (PRZYBLIŻONA) | JPEG Bardzo wysoka L: ponad 1000 klatek, JPEG Wysoka L: ponad 1000 klatek, JPEG Standardowa L: ponad 1000 klatek, RAW: 583 klatki, RAW i JPEG: 184 klatki, RAW (z kompresją bezstratną): 547 klatek, RAW (z kompresją bezstratną) i JPG: 159 klatek, RAW (nieskompresowany): 135 klatek, RAW (nieskompresowany) i JPEG: 88 klatek |
SAMOWYZWALACZ | Opóźnienie 10 s / 5 s / 2 s / samowyzwalacz seryjny / samowyzwalacz z bracketingiem / samowyzwalacz (film) |
FUNKCJA PIXEL SHIFT MULTI SHOOTING | Tak (4 zdjęcia / 16 zdjęć) |
Odtwarzanie |
|
PRZECHWYTYWANIE ZDJĘĆ | Tak |
TRYBY | Jedno zdjęcie (z informacjami o zdjęciu, histogramem Y RGB i ostrzeżeniem o światłach/cieniach lub bez tych informacji), indeks, tryb wyświetlania w powiększeniu (L: 18,6×, M: 12,2×, S: 9,3×), automatyczny podgląd, obrót obrazu, wybór folderu (data/fotografie/filmy), ochrona, klasyfikacja, wyświetlanie jako grupy, znacznik ujęcia (film), klatka oddzielająca, przycięcie |
Dostępność |
|
CZYTNIK EKRANOWY | - |
Interfejs |
|
ZŁĄCZE KOMPUTEROWE | Pamięć masowa / MTP |
ZŁĄCZE MULTI TERMINAL / MICRO USB | Tak |
STOPKA MULTI INTERFACE | Tak (zgodność z SuperSpeed USB 10 Gb/s (USB 3.2)) |
BLUETOOTH® | Tak (standard Bluetooth 5.0 (pasmo 2,4 GHz)) |
STOPKA MULTI INTERFACE | Tak (z cyfrowym interfejsem dźwiękowym) |
SIEĆ BEZPRZEWODOWA (WBUDOWANA) | Tak (zgodność z Wi-Fi, IEEE 802.11a/b/g/n/ac (pasmo 2,4 GHz / pasmo 5 GHz)) |
GNIAZDO MIKROFONU | Tak (mini jack stereo 3,5 mm) |
ZŁĄCZE DO SYNCHRONIZACJI | Tak |
GNIAZDO SŁUCHAWKOWE | Tak (mini jack stereo 3,5 mm) |
ZŁĄCZE UCHWYTU DO ZDJĘĆ W UKŁADZIE PIONOWYM | Tak |
ZŁĄCZE LAN | - |
FUNKCJE | Przesyłanie na serwer FTP (sieć przewodowa (USB-LAN), tethering przez USB, Wi-Fi), wyświetlanie na smartfonie, zdalne sterowanie za pomocą smartfona, sterowanie z komputera, BRAVIA Sync (Control for HDMI), PhotoTV HD |
Dźwięk |
|
MIKROFON | Wbudowany, stereofoniczny |
GŁOŚNIK | Wbudowany, monofoniczny |
Drukowanie |
|
OBSŁUGIWANE STANDARDY | Exif Print, Print Image Matching III |
Funkcja użytkownika |
|
TYP | Ustawienia przycisków własnych, ustawienia programowalne (9 zestawy w korpusie / 12 zestawy na karcie pamięci), ustawienia „Moje pokrętło”, Moje menu, Zarejestrowane własne ustawienia fotografowania |
Kompensacja cech obiektywu |
|
USTAWIENIE | Winietowanie, aberracja chromatyczna, dystorsja, „oddychanie” (film) |
Zasilanie |
|
DOSTARCZANY AKUMULATOR | Jeden akumulator NP-FZ100 |
CZAS PRACY BATERII / AKUMULATORA (FOTOGRAFIE) | Około 440 zdjęć (wizjer) / około 530 zdjęć (monitor LCD) (norma Camera & Imaging Products Association) |
CZAS PRACY BATERII/AKUMULATORA (FILM, FAKTYCZNE NAGRYWANIE) | Około 90 min (wizjer) / około 100 min (monitor LCD) (norma Camera & Imaging Products Association) |
CZAS PRACY BATERII/AKUMULATORA (FILM, NAGRYWANIE CIĄGŁE) | Około 145 min (wizjer) / około 150 min (monitor LCD) (norma Camera & Imaging Products Association) |
ŁADOWANIE WEWNĘTRZNEGO AKUMULATORA | Tak (dotyczy złącza USB Type-C. Zgodność z technologią USB Power Delivery) |
POBÓR MOCY (WIZJER) | Fotografie: około 4,5 W (z założonym obiektywem FE 28–70 mm F3.5–5.6 OSS), Filmy: około 6,8 W (z założonym obiektywem FE 28–70 mm F3.5–5.6 OSS) |
POBÓR MOCY (EKRAN LCD) | Fotografie: około 3,7 W (z założonym obiektywem FE 28–70 mm F3.5–5.6 OSS), Filmy: około 6,6 W (z założonym obiektywem FE 28–70 mm F3.5–5.6 OSS) |
ZASILANIE PRZEZ ŁĄCZE USB | Tak (dotyczy złącza USB Type-C. Zgodność z technologią USB Power Delivery) |
Inne |
|
TEMPERATURA W ŚRODOWISKU PRACY | 0–40℃ |
Wymiary i waga |
|
WAGA (Z DOSTARCZONYM AKUMULATOREM I KARTĄ PAMIĘCI) | Około 723 g |
WYMIARY (SZER. X WYS. X GŁ.) | Około 131,3 × 96,9 × 82,4 mm; około 131,3 × 96,9 × 72,3 mm (od uchwytu do monitora) |
Zawartość opakowania | Akumulator NP-FZ100, ładowarka BC-QZ1, przewód zasilający, ochraniacz przewodu, pasek na ramię, przykrywka korpusu, osłona stopki akcesoriów, muszla oczna, przewód USB-A — USB-C (USB 3.2) |
Koncepcja One Mount otwiera dostęp do najbardziej zaawansowanych technologii przetwarzania obrazu Sony poprzez uniwersalny system mocowania typu E, łączący uniwersalne korpusy z obiektywami, format pełnoklatkowy z APS-C, fotografie z filmami i amatorów z zawodowcami.
Kompaktowy i lekki system mocowania typu E łączy formaty APS-C i pełnoklatkowy, aparaty bezlusterkowe α i kamery profesjonalne, proste urządzenia ze sprzętem wysokiej klasy. Umożliwia użycie obiektywów do pełnej klatki na korpusach APS-C, a nawet montowanie obiektywów z mocowaniem typu E na kamerach profesjonalnych.
Kompleksowe projektowanie z wykorzystaniem algorytmów z korpusu zapewnia szybką i dokładną pracę systemu AF, szybkość fotografowania i wydajną stabilizację obrazu. Zaawansowana konstrukcja optyczna połączona z bardzo wysoką rozdzielczością korpusów gwarantuje wyjątkową ostrość.
Obiektywy z mocowaniem typu E różnią się od innych systemów tym, że uwzględniają specyfikę filmowania. Zaawansowane algorytmy AF i siłowniki gwarantują niezawodne i płynne ustawianie ostrości przez aparat lub kamerę Sony. Osłabiane są typowe problemy, jak niestabilność kąta widzenia czy przesunięcie osi. Ułatwieniem przy filmowaniu jest też bezgłośna regulacja przysłony.
System mocowania typu E otwiera przed fotografami i filmowcami niezliczone możliwości. Pozwala swobodnie przełączać się między formatem APS-C i pełnoklatkowym, nagrywać ujęcia na wideoblog obiektywami do codziennego użytku lub zamontować na kamerze superteleobiektyw w celu sfilmowania dzikiej przyrody.
E PZ 10–20mm F4 G |
SELP1020G |
|
E 15mm F1.4 G |
SEL15F14G |
|
E 11mm F1.8 |
SEL11F18 |
|
FE 70–200mm F2.8 GM OSS II |
SEL70200GM2 |
|
FE 14mm F1.8 GM |
SEL14F18GM |
|
FE 24mm F2.8 G |
SEL24F28G |
|
FE 40mm F2.5 G |
SEL40F25G |
|
FE 50mm F1.2 GM |
SEL50F12GM |
|
FE 35mm F1.4 GM |
SEL50F12GM |
|
FE 35mm F1.4 GM |
SEL35F14GM |
|
FE C 16–35mm T3.1 |
SELC1635G |
|
FE 28–60mm F4–5.6 |
SEL2860 |
|
FE 12–24mm F2.8 GM |
SEL1224GM |
|
FE 20mm F1.8 G |
SEL20F18G |
|
E 16-55mm F2.8 G |
SEL1655G |
|
E 70-350mm F4.5-6.3 G OSS |
SEL70350G |
|
FE 35mm F1.8 |
SEL35F18F |
|
FE 200-600mm F5.6-6.3 G OSS |
SEL200600G |
|
FE 600mm F4 GM OSS |
SEL600F40GM |
|
FE 135mm F1.8 GM |
SEL135F18GM |
|
FE 24mm F1.4 GM |
SEL24F14GM |
|
FE 400mm F2.8 GM OSS |
SEL400F28GM |
|
E 18-135mm F3.5-5.6 OSS |
SEL18135 |
|
FE 24-105mm F4 G OSS |
SEL24105G |
|
FE 12-24mm F4 G |
SEL1224G |
|
FE 16-35mm F2.8 GM |
SEL1635GM |
|
Super teleobiektyw 100-400mm z zoomem G Master |
SEL100400GM |
|
FE 100mm F2.8 STF GM OSS |
SEL100F28GM |
|
FE 85mm F1.8 |
SEL85F18 |
|
E PZ 18–110mm F4 G OSS |
SELP18110G |
|
FE 50mm F2.8 |
SEL50M28 |
|
Planar T* FE 50mm F1.4 ZA |
SEL50F14Z |
|
FE 50mm F1.8 |
SEL50F18F |
|
FE 70-300mm F4.5-5.6 G OSS |
SEL70300G |
|
Telekonwerter 2× |
SEL20TC |
|
Telekonwerter 1,4x |
SEL14TC |
|
FE 70–200mm F2.8 GM OSS |
SEL70200GM |
|
FE 24–70mm F2.8 GM |
SEL2470GM |
|
FE 85mm F1.4 GM |
SEL85F14GM |
|
FE PZ 28–135mm F4 G OSS |
SELP28135G |
|
Vario-Tessar T* FE 16–35mm F4 ZA OSS |
SEL1635Z |
|
SEL28F20/SEL28F20FEC/SEL28F20UWC |
FE 28mm F2 |
|
Distagon T* FE 35mm F1.4 ZA |
SEL35F14Z |
|
FE 24–240mm F3.5–6.3 OSS |
SEL24240 |
|
FE 90mm F2.8 Macro G OSS |
SEL90M28G |
|
FE 70 – 200mm F4 G OSS |
SEL70200G |
|
E 55 – 210mm F4.5-6.3 OSS |
SEL55210 |
|
Vario-Tessar® T* FE 24 – 70mm F4 ZA OSS |
SEL2470Z |
|
FE 28 – 70mm F3.5-5.6 OSS |
SEL2870 |
|
Sonnar T* FE 35mm F2.8 ZA |
SEL35F28Z |
|
Sonnar T* FE 55 mm F1.8 ZA |
SEL55F18Z |
|
E PZ 18 – 105mm F4 G OSS |
SELP18105G |
|
Vario-Tessar® T* E 16 – 70mm F4 ZA OSS |
SEL1670Z |
|
E PZ 18 — 200mm F3.5-6.3 OSS |
SELP18200 |
|
E 20mm F2.8 |
SEL20F28 |
|
E 35mm F1.8 OSS |
SEL35F18 |
|
E PZ 16 — 50mm F3.5-5.6 OSS |
SELP1650 |
|
E 10 – 18mm F4 OSS |
SEL1018 |
|
E 18–200mm F3.5–6.3 OSS LE |
SEL18200LE |
|
E 50mm F1.8 OSS |
SEL50F18 |
|
Sonnar T* E 24mm F1.8 ZA |
SEL24F18Z |
|
E 30mm F3.5 Macro |
SEL30M35 |
|
E 18 – 55mm F3.5-5.6 OSS |
SEL1855 |
|
E 16mm F2.8 |
SEL16F28 |
|
E 18 – 200mm F3.5-6.3 OSS |
SEL18200 |
|