Sony A7R V Body + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejstracji zakupu
      Sony A7R V Body + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejstracji zakupu
      Sony A7R V Body + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejstracji zakupu
      Sony A7R V Body + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejstracji zakupu
      Sony A7R V Body + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejstracji zakupu
      Sony A7R V Body + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejstracji zakupu
      Sony A7R V Body + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejstracji zakupu
      Sony A7R V Body + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejstracji zakupu
      Sony A7R V Body + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejstracji zakupu

      Sony A7R V Body + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejstracji zakupu

      20 990,00 zł
      Brutto
      Wysyłka do 24 godzin.
      Ostatnie sztuki w magazynie
      006759 | EAN: 4548736145603 | MPN (kod producenta): ILCE7RM5B

      • Kup i zarejestruj aparat Sony aby otrzymać do 3 voucherów o wartości 450zł każdy na zakup obiektywów promocyjnych Sony. Sprawdź szczegóły promocji.

      ILOŚĆ

      Kalkulator Grenke

      Zadaj pytanie o produkt opiekunowi marki:

      • Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22, sklep@beiks.pl

      • Salon Warszawa: +48 22 891 13 73, wawa@beiks.pl

      Write your review

      Salon
      Kraśnik:

      (81) 825-97-22

      sklep@beiks.pl


      Salon
      Warszawa:

      (22) 891-13-73

      wawa@beiks.pl

        Aparat cyfrowy Sony A7R V body

        Sony A7R V body to pełnoklatkowy aparat bezlusterkowy. Posiada matrycę Exmor R BSI CMOS o rozdzielczości 61 MP dzięki której zapewniona jest znakomita jakość obrazu. Aparat oferuje 10 klatek na sekundę oraz rejestracje wideo w 8K 24p. Jest niezawodnym oraz wszechstronnym aparatem który doskonale się sprawdzi podczas fotografowania i filmowania.


        55018.jpg


        Sony Lens Cashback


        Pełnoklatkowy aparat o dużej rozdzielczości Sony A7R V

        Aparat Sony A7R V z dedykowanym procesorem SI, który umożliwia rozpoznawanie i śledzenie obiektów daje niespotykane przedtem możliwości ukazania własnych wizji. Sony A7R V wyznacza nowy standard jakości i rozdzielczości fotografii, pozwala również nagrywać filmy w rozdzielczości do 8K. Radykalnie udoskonalony system stabilizacji obrazu kompensuje drgania na poziomie odpowiadającym 8 stopniom przysłony. Użytkownik może również korzystać z zaawansowanej łączności i efektywnych metod pracy.


        Nowo opracowany procesor SI

        Najnowocześniejsza, oparta na pogłębionym uczeniu się technologia SI wykorzystuje szczegółowe informacje o kształtach i postawach ludzi. Znacznie poprawia dokładność rozpoznawania obiektów i pozwala wykorzystać pełną rozdzielczość aparatu. Lista kategorii obiektów rozpoznawanych przez sztuczną inteligencję powiększyła się między innymi o pojazdy i owady.
        Nowo opracowany procesor SI

        Rozdzielczość na nowym poziomie

        Najnowszy model z serii α7R jest kolejnym przejawem dążenia do wysokiej rozdzielczości obrazu i odznacza się najwyższą jak dotąd rozdzielczością przy niskiej czułości. Pełne wykorzystanie potencjału pełnoklatkowej, wykonanej w technologii BSI matrycy CMOS Exmor R™ o efektywnej rozdzielczości 61,0 mln pikseli oraz najnowszego procesora obrazu BIONZ XR™ przekłada się na wyjątkową rozdzielczość i szczegółowość obrazu.
        Rozdzielczość na nowym poziomie

        Zaawansowana, 5-osiowa optyczna stabilizacja obrazu

        Cały system stabilizacji obrazu został zmodernizowany poprzez wprowadzenie nowego, precyzyjnego modułu stabilizującego, zaawansowanych czujników żyroskopowych i zoptymalizowanych algorytmów stabilizacji obrazu. Moduł stabilizujący dokładnie wykrywa i kompensuje drgania aparatu, znacznie rozszerzając zakres sytuacji, w których możliwe jest uzyskanie niezawodnej stabilizacji. Po raz pierwszy w serii α korpus zapewnia stabilizację będącą odpowiednikiem 8 stopni przysłony. [1] Obrót wokół osi pionowej [2] Przechył lewo/prawo [3] Przechył góra/dół
        Zaawansowana, 5-osiowa optyczna stabilizacja obrazu

        Funkcja Pixel Shift Multi Shooting reagująca na zmiany warunków

        Funkcja Pixel Shift Multi Shooting wykorzystuje precyzję wbudowanego w korpus systemu stabilizacji obrazu. Rejestruje do 16 obrazów przesuniętych o piksel w celu ich połączenia na komputerze w jedno zdjęcie o imponującej rozdzielczości. Najnowsza wersja programu Imaging Edge Desktop™ automatycznie wykrywa i koryguje ruchy mające zakres pojedynczych pikseli.
        Funkcja Pixel Shift Multi Shooting reagująca na zmiany warunków

        Różne ustawienia rozmiaru i jakości obrazu RAW

        Bezstratna kompresja obrazu RAW pozwala zapisywać dłuższe serie zdjęć o wysokiej jakości. Do wyboru są trzy rozmiary obrazów poddanych bezstratnej kompresji. Zdjęcia w rozmiarach M i S mają taką samą liczbę pikseli (26M/15M) niezależnie od tego, czy są zrobione w trybie pełnoklatkowym, czy APS-C. Pozwala to przełączać kąt widzenia między pełnoklatkowym a APS-C bez zmiany rozdzielczości obrazu.
        Różne ustawienia rozmiaru i jakości obrazu RAW

        Dokładne, uniwersalne sterowanie zewnętrzną lampą błyskową

        Użycie zgodnej zewnętrznej lampy błyskowej Sony w połączeniu z funkcją automatycznego balansu bieli aparatu powoduje korygowanie balansu bieli tak, by karnacja twarzy miała naturalny wygląd. W tym celu aparat reguluje balans między światłem z lampy a światłem zastanym. Sterowanie lampą działa także podczas wykrywania twarzy, by zapewnić optymalną moc błysku oświetlającego obiekt.
        Dokładne, uniwersalne sterowanie zewnętrzną lampą błyskową

        System AF z funkcją rozpoznawania ludzi w czasie rzeczywistym

        Innowacyjny procesor SI (sztucznej inteligencji) w aparacie α7R V pozwala użyć systemu AF z rozpoznawaniem w czasie rzeczywistym do dokładnego rozpoznawania ruchów ludzi. System ten zapewnia około 60-procentową poprawę rozpoznawania oczu człowieka w stosunku do aparatu α7R IV. Technologia szacowania postawy człowieka wykorzystuje wyuczone kształty i postawy ludzi, aby precyzyjnie rozpoznawać nie tylko oczy, ale też pozycję ciała i głowy. Pozwala to nastawić i śledzić ostrość, gdy obiekt jest odwrócony od aparatu lub nosi maskę.
        System AF z funkcją rozpoznawania ludzi w czasie rzeczywistym

        Szybszy, dokładniejszy system AF

        Olbrzymia moc obliczeniowa nowego procesora BIONZ XR i udoskonalone algorytmy znacznie poprawiły działanie systemu AF, który wykorzystuje ogromne ilości danych z przetwornika obrazu oraz pola AF, gęsto rozmieszczone w rozległej strefie. Dostępnych jest do 693 pól opartych na wykrywaniu fazy, pokrywających około 79% kadru. Szersza strefa AF oznacza także większą swobodę podczas kadrowania portretów w układzie pionowym itp. Gdy wybrany jest tryb AF-S, system AF działa precyzyjnie w oświetleniu od –4,0 EV (odpowiednik ISO 100, obiektyw F2.0).
        Szybszy, dokładniejszy system AF

        System AF rozpoznający w czasie rzeczywistym szerszy zakres obiektów

        Oprócz ludzi, zwierząt i ptaków aparat może teraz rozpoznawać owady, samochody, pociągi i samoloty, łatwiej jest więc uzyskać udane fotografie i ujęcia filmowe. Wprowadzono rozpoznawanie kolejnych rodzajów ptaków. Do rozpoznawanych zwierząt dołączyły pewne zwierzęta pasące się i małe zwierzęta. Dokładność rozpoznawania wzrosła nawet o 40%.
        System AF rozpoznający w czasie rzeczywistym szerszy zakres obiektów

        Stała dostępność funkcji „Ostrość DMF”

        Podczas fotografowania w trybie automatyki ostrości AF-C lub AF-S można w dowolnym momencie obrócić pierścień regulacji ostrości, aby włączyć tryb ręcznej regulacji ostrości. Dzięki temu, jeśli na przykład system AF przełączy ostrość na inny obiekt, prosty obrót pierścienia przeniesie ostrość na początkowy obiekt.
        Stała dostępność funkcji „Ostrość DMF”

        Zdjęcia seryjne

        Mimo wysokiej rozdzielczości aparat α7R V umożliwia zdjęcia seryjne z prędkością do 10 kl./s z pełnym śledzeniem ostrości/ekspozycji i użyciem migawki mechanicznej. Tak duża szybkość i niezawodność śledzenia ułatwia uchwycenie najbardziej fotogenicznych chwil i ekspresji ruchomych obiektów. W trybie zdjęć seryjnych z szybkością 10 kl./s można zrobić nawet 583 zdjęcia RAW z kompresją.
        Zdjęcia seryjne

        Bracketing ostrości

        Aparat α7R V pozwala zrobić do 299 zdjęć, na których stopniowo zmienia się punkt ostrości. Użytkownik może określić interwały zmian i przebieg sekwencji. W rezultacie można później wybrać najlepszy obraz z serii lub użyć programu komputerowego, by zastosować technikę Focus Stacking i stworzyć obraz o sztucznie powiększonej głębi ostrości, w pełni wykorzystujący wysoką rozdzielczość aparatu.
        Bracketing ostrości

        Odczyt wszystkich pikseli matrycy w celu nadania filmom 8K niewiarygodnej rozdzielczości

        Format XAVC HS umożliwia wewnętrzny zapis materiału filmowego o wysokiej rozdzielczości, w jakości 8K 24p (25p), z użyciem wydajnej kompresji HEVC/H.265. Pozwala to w pełni wykorzystać najlepsze cechy obiektywów Sony oraz rozdzielczość zapewnianą przez przetwornik obrazu i odczyt wszystkich pikseli. Wiernie utrwalone będą nawet najdrobniejsze detale. Jeśli materiał filmowy 8K ma być docelowo przekształcony w obraz 4K, można go kadrować w postprodukcji. Zapewnia to bezcenną elastyczność podczas edycji.
        Odczyt wszystkich pikseli matrycy w celu nadania filmom 8K niewiarygodnej rozdzielczości

        Nagrywanie znakomitych filmów 4K

        Aparat pozwala filmować w formacie 4K 60p (50p). Nagrywając film 4K, można wybrać format pełnoklatkowy lub Super 35mm. Tryb Super 35mm zapewnia odczyt wszystkich pikseli bez ich łączenia w grupy i umożliwia zapis filmów 4K z oversamplingiem 2,6×. Obsługiwane są formaty XAVC S-I (All-Intra) i XAVC HS oraz 10-bitowe próbkowanie koloru 4:2:2.
        Nagrywanie znakomitych filmów 4K

        Większe możliwości edycji dzięki wyjściu 16-bitowych danych RAW

        Wobec rosnącego zainteresowania możliwością zapisu w formacie RAW aparat α7R V pozwala przesyłać 16-bitowe dane RAW do rejestratora zewnętrznego podłączonego przewodem HDMI. Wyjściowy obraz ma rozdzielczość 3848 × 2168 (proporcje 16:9) i wybraną przez użytkownika liczbę klatek na sekundę. Reprodukcja danych RAW przez łącze HDMI działa także podczas nagrywania filmu w formacie XAVC HS 4K, XAVC S 4K lub XAVC S-I 4K na wewnętrzną kartę pamięci. Można również nagrywać ujęcia proxy.
        Większe możliwości edycji dzięki wyjściu 16-bitowych danych RAW

        Krzywa gamma S-Log3 z ponad 14-stopniowym zakresem dynamiki tonalnej

        Krzywa gamma S-Log3 rozszerza zakres przejść tonalnych od cieni do średniej szarości (18%) i zapewnia ponad 14-stopniowy zakres dynamiki tonalnej. Do wyboru są trzy ustawienia przestrzeni barw: S-Gamut, S-Gamut3 i S-Gamut3.Cine. Ułatwiają one dopasowanie materiału filmowego z aparatu α7R V do ujęć z cyfrowych kamer kinowych VENICE i VENICE 2 lub kamer z serii FX z ustawieniem krzywej gamma S-Log3, dzięki czemu edycja przebiega sprawnie i bezproblemowo.
        Krzywa gamma S-Log3 z ponad 14-stopniowym zakresem dynamiki tonalnej

        Śledzenie w czasie rzeczywistym podczas filmowania

        Dzięki znacznym ulepszeniom w rozpoznawaniu obiektów zwiększyła się niezawodność śledzenia w czasie rzeczywistym. Aparat śledzi wskazane obiekty i dokładnie utrzymuje na nich ostrość — również na oczach. Rozpoznawanie obiektów działa teraz podczas filmowania i fotografowania. A jeśli funkcja ta jest wyłączona, dotknięcie obiektu na ekranie spowoduje jego ustalenie i śledzenie poprzez analizę danych o kolorze, wzorach (poziomie jasności) i odległości (głębi).
        Śledzenie w czasie rzeczywistym podczas filmowania

        Stabilizacja obrazu „Active Mode” do nagrywania filmów z ręki

        Tryb Active Mode zapewnia bardzo skuteczną stabilizację obrazu podczas filmowania z ręki. Zgodne obiektywy wykorzystują zarówno stabilizację w korpusie, jak i własne mechanizmy stabilizacji. Zapewnia to bardzo dużą efektywność i umożliwia zdjęcia z ręki nawet przy większych ogniskowych.
        Stabilizacja obrazu „Active Mode” do nagrywania filmów z ręki

        Obsługa dotykowa podczas zdjęć i odtwarzania

        Dotykając ikony na ekranie fotografowania/filmowania, można szybko włączyć lub wyłączyć funkcje „Ostrość dotykiem”, „Śledzenie dotykiem” i „Zdjęcie dotykowe”. Podczas odtwarzania dotknięcie powoduje wybór obrazu. Wyświetlony obraz można powiększać i zmniejszać, rozsuwając lub zsuwając dwa palce. W celu uzyskania optymalnego sterowania można wyregulować czułość reakcji na dotyk.
        Obsługa dotykowa podczas zdjęć i odtwarzania

        Stworzony do bezproblemowego filmowania

        Funkcja mapy ostrości ułatwia wizualizację głębi ostrości podczas filmowania. Dodatkowo, podczas nagrywania na ekranie pojawia się gruba, czerwona ramka. Nagrane ujęcia filmowe można opatrywać „znacznikami ujęcia” służącymi do identyfikacji określonych scen.
        Stworzony do bezproblemowego filmowania

        Niepowtarzalny, 4-osiowy monitor LCD zwiększający elastyczność w czasie zdjęć

        Nowo opracowany przez firmę Sony monitor LCD z 4-osiową regulacją łączy funkcjonalność standardowego uchylnego monitora z uniwersalnością otwierania na bok. Możliwość nieskrępowanej regulacji kąta w pionie i poziomie zapewnia większą elastyczność podczas zdjęć.
        Niepowtarzalny, 4-osiowy monitor LCD zwiększający elastyczność w czasie zdjęć

        Dłuższe nagrywanie dzięki efektywnemu rozpraszaniu ciepła

        Ciepło powstające w przetworniku obrazu, procesorze obrazu i procesorze SI jest wydajnie rozpraszane, by zapobiec przegrzewaniu. Służy do tego między innymi grafitowy element w kształcie litery Σ (sigma) wbudowany w stabilizator obrazu. Dzięki takiej konstrukcji przetwornik obrazu — główne źródło ciepła w aparacie — może swobodnie poruszać się podczas stabilizacji i efektywnie oddawać ciepło. Rezultat to pięciokrotnie wydajniejsze rozpraszanie ciepła.
        Dłuższe nagrywanie dzięki efektywnemu rozpraszaniu ciepła

        Szybkie łącze Wi-Fi do tetheringu przez komputer, transmisji przez FTP i przesyłania do smartfona

        Wbudowana sieć bezprzewodowa Wi-Fi (IEEE 802.11a/b/g/n/ac) umożliwia komunikację w pasmach 2,4 i 5 GHz. Standard 802.11ac zapewnia zgodność z technologią MIMO 2×2. Gwarantuje niezawodną łączność i szybkie, stabilne przesyłanie danych.
        Szybkie łącze Wi-Fi do tetheringu przez komputer, transmisji przez FTP i przesyłania do smartfona

        Zdalne sterowanie z komputera przez sieć bezprzewodową (Wi-Fi)

        Aparat można połączyć z komputerem przez sieć Wi-Fi, aby bezprzewodowo sterować pracą przy użyciu funkcji „Remote” najnowszego programu Sony Imaging Edge Desktop. Dzięki temu użytkownik zyskuje większą swobodę ruchów na planie i w studiu. W zależności od potrzeb można wybrać pasmo Wi-Fi 2,4 GHz lub 5 GHz. Aparat można połączyć z komputerem nie tylko bezpośrednio, lecz także poprzez punkt dostępowy, co zwiększa elastyczność podczas pracy w różnych środowiskach sieciowych.
        Zdalne sterowanie z komputera przez sieć bezprzewodową (Wi-Fi)

        Dwa gniazda zgodne z kartami CFexpress typu A

        Aparat α7R V jest wyposażony w dwa gniazda na nośniki danych. Obsługują one karty CFexpress typu A i karty SDXC/SDHC klasy UHS-I i UHS-II, co umożliwia szybki odczyt i zapis dużych ilości danych. Aparat pozwala zapisywać te same dane na obie karty w celu stworzenia kopii zapasowej. Użytkownik może również zdecydować się na rozdzielenie fotografii i filmów lub obrazów w formatach JPEG (HEIF) i RAW. Dostępny jest także tryb naprzemienny, w którym zapis fotografii i filmów jest automatycznie przełączany na drugą kartę.
        Dwa gniazda zgodne z kartami CFexpress typu A

        Wytrzymała obudowa ze stopu magnezu, niezawodna migawka mechaniczna

        Góra aparatu, wewnętrzny szkielet oraz przednia i tylna ścianka są wykonane z lekkiego, sztywnego stopu magnezu. Wytrzymała konstrukcja zapewnia bezproblemowe działanie w trudnych warunkach. Zespół migawki z silnikiem o krótkim czasie reakcji ogranicza wibrację migawki mechanicznej — potencjalne źródło rozmycia obrazu — i umożliwia zdjęcia seryjne w tempie do 10 klatek na sekundę. Migawka pracuje cicho, a jej potwierdzona w testach wytrzymałość wynosi ponad 500 000 cykli.
        Wytrzymała obudowa ze stopu magnezu, niezawodna migawka mechaniczna

        Wizjer QXGA o najwyższej rozdzielczości w swojej klasie

        Rozdzielczość wizjera elektronicznego OLED wynosi 9,44 mln pikseli i jest około 1,6 razy wyższa niż poprzednich wizjerów Tru-Finder™ UXGA. Dzięki znacznej poprawie konstrukcji optycznej i mechanicznej uzyskano najwyższy na świecie współczynnik powiększenia 0,90× oraz pole widzenia 41° (po przekątnej, około 43° dla całego pola widzenia).
        Wizjer QXGA o najwyższej rozdzielczości w swojej klasie

        System zasilania USB PD (Power Delivery) do szybkiego ładowania

        Aparat α7R V jest zgodny z systemem zasilania USB PD, który pozwala dostarczyć większą moc z zewnętrznego źródła. Po podłączeniu do portu USB Type-C® zasilacza USB lub powerbanku zgodnego z PD można zasilać aparat lub ładować wewnętrzny akumulator 3–4 razy szybciej niż w poprzednim modelu.
        System zasilania USB PD (Power Delivery) do szybkiego ładowania

        Tworzywa z recyklingu

        Firma Sony stara się stosować materiały opakowaniowe bez tworzyw sztucznych, w tym włókniny pochodzenia roślinnego i tworzywa z recyklingu. Jeśli chodzi o sam aparat, zastosowane w nim tworzywo SORPLAS™ nie zawiera żadnych substancji niezdatnych do recyklingu, odznacza się natomiast wytrzymałością, wysoką jakością i możliwością wielokrotnego ponownego przetworzenia. W miarę możliwości stosujemy także inne tworzywa sztuczne zdatne do recyklingu. Zmniejszamy w ten sposób oddziaływanie na środowisko bez pogorszenia parametrów i funkcjonalności.
        Tworzywa z recyklingu

        Sony
        006759

        Szczegółowe odniesienia

        Obiektyw

        MOCOWANIE OBIEKTYWU Mocowanie typu E

        Przetwornik obrazu

        WSPÓŁCZYNNIK KSZTAŁTU OBRAZU 3:2
        LICZBA PIKSELI (EFEKTYWNIE) Około 61,0 megapikseli
        LICZBA PIKSELI (CAŁKOWITA) Około 62,5 megapikseli
        TYP PRZETWORNIKA Pełnoklatkowy (35,7 × 23,8 mm) przetwornik obrazu CMOS Exmor R
        SYSTEM OCHRONY PRZED KURZEM Tak (powłoka antystatyczna na filtrze optycznym i ultradźwiękowy mechanizm wibrujący)

        Zapis (fotografie)

        FORMAT ZAPISU JPEG (DCF 2.0, Exif 2.32, zgodność z MPF Baseline), HEIF (zgodność z MPEG-A MIAF), RAW (zgodność z formatem Sony ARW 4.0)
        ROZMIAR OBRAZU (PIKSELE) [3:2] Pełna klatka 35 mm L: 9504 × 6336 (60 M), M: 6240 × 4160 (26 M), S: 4752 × 3168 (15 M), APS-C M: 6240 × 4160 (26 M), S: 4752 × 3168 (15 M)
        ROZMIAR (PIKSELE) [4:3] Pełna klatka 35 mm L: 8448 × 6336 (54 M), M: 5552 × 4160 (23 M), S: 4224 × 3168 (13 M), APS-C M: 5552 × 4160 (23 M), S: 4224 × 3168 (13 M)
        ROZMIAR OBRAZU (PIKSELE) [16:9] Pełna klatka 35 mm L: 9504 × 5344 (51 M), M: 6240 × 3512 (22 M), S: 4752 × 2672 (13 M), APS-C M: 6240 × 3512 (22 M), S: 4752 × 2672 (13 M)
        ROZMIAR OBRAZU (PIKSELE) [1:1] Pełna klatka 35 mm L: 6336 × 6336 (40 M), M: 4160 × 4160 (17 M), S: 3168 × 3168 (10 M), APS-C M: 4160 × 4160 (17 M), S: 3168 × 3168 (10 M)
        TRYBY JAKOŚCI OBRAZU RAW (Skompresowany / Kompresja bezstratna (L/M/S) / Nieskompresowany), JPEG (Bardzo wysoka / Wysoka / Standard / Mały rozmiar), HEIF (4:2:0 / 4:2:2) (Bardzo wysoka / Wysoka / Standard / Mały rozmiar), RAW i JPEG, RAW i HEIF
        EFEKTY ZDJĘCIOWE -
        STYL TWÓRCZY -
        PROFILE OBRAZU Tak (wył. / PP1–PP11) Parametry: poziom czerni, gamma (film, fotografia, S-Cinetone, Cine 1–4, ITU709, ITU709 [800%], S-Log2, S-Log3, HLG, HLG1–3), gamma czerni, zagięcie charakterystyki, tryb koloru, nasycenie, faza koloru, głębia koloru, szczegółowość, kopiowanie, zerowanie
        KREATYWNY WYGLĄD ST, PT, NT, VV, VV2, FL, IN, SH, BW, SE, Własny wygląd (1–6)
        FUNKCJE ZAKRESU DYNAMICZNEGO Wyłączone; optymalizacja zakresu dynamicznego
        PRZESTRZEŃ BARW Zgodność ze standardem sRGB (z przestrzenią barw sYCC), standardem Adobe RGB i standardem Rec. ITU-R BT.2100 (przestrzeń barw BT.2020).
        14BIT RAW Tak

        Zapis (film)

        FORMAT ZAPISU XAVC S, XAVC HS
        KOMPRESJA FILMU XAVC S: MPEG-4 AVC/H.264, XAVC HS: MPEG-H HEVC/H.265
        LPCM 2 kan. (48 kHz 16 bitów), LPCM 2 kan. (48 kHz 24 bity), LPCM 4 kan. (48 kHz 24 bity), MPEG-4 AAC-LC 2 kan.
        PRZESTRZEŃ BARW Zgodność ze standardem Rec. ITU-R BT.2100 (przestrzeń barw BT.2020)
        EFEKTY ZDJĘCIOWE -
        STYL TWÓRCZY -
        EFEKT GŁADKIEJ SKÓRY Tak
        PROFILE OBRAZU Tak (wył. / PP1–PP11) Parametry: poziom czerni, gamma (film, fotografia, S-Cinetone, Cine 1–4, ITU709, ITU709 [800%], S-Log2, S-Log3, HLG, HLG1–3), gamma czerni, zagięcie charakterystyki, tryb koloru, nasycenie, faza koloru, głębia koloru, szczegółowość, kopiowanie, zerowanie
        KREATYWNY WYGLĄD ST, PT, NT, VV, VV2, FL, IN, SH, BW, SE, Własny wygląd (1–6)
        SYSTEM ZAPISU FILMU (XAVC HS 8K) 7680 × 4320 (4:2:0, 10 bitów, NTSC) (w przybliżeniu): 24p (400 Mb/s / 200 Mb/s), 7680 × 4320 (4:2:0, 10 bitów, PAL) (w przybliżeniu): 25p (400 Mb/s / 200 Mb/s)
        SYSTEM ZAPISU FILMU (XAVC HS 4K) 3840 × 2160 (4:2:0, 10 bitów, NTSC) (w przybliżeniu): 60p (150 Mb/s / 75 Mb/s / 45 Mb/s), 24p (100 Mb/s / 50 Mb/s / 30 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:0, 10 bitów, PAL) (w przybliżeniu): 50p (150 Mb/s / 75 Mb/s / 45 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów, NTSC) (w przybliżeniu): 60p (200 Mb/s / 100 Mb/s), 24p (100 Mb/s / 50 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów, PAL) (w przybliżeniu)): 50p (200 Mb/s / 100 Mb/s)
        SYSTEM ZAPISU FILMU (XAVC S 4K) 3840 × 2160 (4:2:0, 8 bitów, NTSC) (w przybliżeniu): 60p (150 Mb/s), 30p (100 Mb/s / 60 Mb/s), 24p (100 Mb/s / 60 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:0, 8 bitów, PAL) (w przybliżeniu): 50p (150 Mb/s), 25p (100 Mb/s / 60 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów, NTSC) (w przybliżeniu): 60p (200 Mb/s), 30p (140 Mb/s), 24p (100 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów, PAL) (w przybliżeniu): 50p (200 Mb/s), 25p (140 Mb/s)
        SYSTEM ZAPISU FILMU (XAVC S HD) 1920 × 1080 (4:2:0, 8 bitów, NTSC) (w przybliżeniu): 120p (100 Mb/s / 60 Mb/s), 60p (50 Mb/s / 25 Mb/s), 30p (50 Mb/s / 16 Mb/s), 24p (50 Mb/s)5,1920 × 1080 (4:2:0, 8 bitów, PAL) (w przybliżeniu): 100p (100 Mb/s / 60 Mb/s), 50p (50 Mb/s / 25 Mb/s), 25p (50 Mb/s / 16 Mb/s),1920 × 1080 (4:2:2, 10 bitów, NTSC) (w przybliżeniu): 60p (50 Mb/s), 30p (50 Mb/s), 24p (50 Mb/s),1920 × 1080 (4:2:2, 10 bitów, PAL) (w przybliżeniu): 50p (50 Mb/s), 25p (50 Mb/s)
        SYSTEM ZAPISU FILMU (XAVC S-I 4K) 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów, NTSC) (w przybliżeniu): 60p (600 Mb/s), 30p (300 Mb/s), 24p (240 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów, PAL) (w przybliżeniu): 50p (500 Mb/s), 25p (250 Mb/s)
        SYSTEM ZAPISU FILMU (XAVC S-I HD) 1920 × 1080 (4:2:2, 10 bitów, NTSC) (w przybliżeniu): 60p (222 Mb/s)5, 30p (111 Mb/s), 24p (89 Mb/s)5,1920 × 1080 (4:2:2, 10 bitów, PAL) (w przybliżeniu): 50p (185 Mb/s), 25p (93 Mb/s)
        ZWOLNIONE I PRZYSPIESZONE TEMPO (LICZBA KLATEK NA SEKUNDĘ) Tryb NTSC: 1, 2, 4, 8, 15, 30, 60 i 120 kl./s, tryb PAL: 1, 2, 3, 6, 12, 25, 50 i 100 kl./s
        FUNKCJE FILMU Wyświetlanie poziomu dźwięku, regulacja poziomu nagrywania dźwięku, przełącznik PAL/NTSC, nagrywanie plików proxy (1280 × 720 (około 6 Mb/s), 1920 × 1080 (około 9 Mb/s), 1920 × 1080 (około 16 Mb/s)), kod czasowy / bity użytkownika, automatyczne wydłużanie czasu otwarcia migawki, asysta wyświetlania gamma, wyjście RAW (HDMI)
        Strumieniowa transmisja USB
        FORMAT DANYCH WIDEO MJPEG, YUV420
        ROZDZIELCZOŚĆ WIDEO 3840 × 2160 (15p / 12,5p) / 1920 × 1080 (60p / 50p / 30p / 25p) / 1280 × 720 (30p / 25p)
        FORMAT DANYCH AUDIO LPCM 2 kan. (16 bitów 48 kHz)
        RÓWNOCZESNY ZAPIS WEWNĘTRZNY Tak

        System nagrywania

        INFORMACJE O LOKALIZACJI ŁĄCZE ZE SMARTFONA Tak
        NOŚNIK Karta pamięci SD, karta pamięci SDHC (zgodna z UHS-I/II), karta pamięci SDXC (zgodna z UHS-I/II), karta pamięci CFexpress typu A
        GNIAZDO NA KARTĘ PAMIĘCI SLOT1: gniazdo wielofunkcyjne na kartę pamięci SD (zgodną z UHS-I/II) / kartę CFexpress typu A, SLOT2: gniazdo wielofunkcyjne na kartę pamięci SD (zgodną z UHS-I/II) / kartę CFexpress typu A
        TRYB ZAPISU NA DWIE KARTY PAMIĘCI Zapis równoczesny, Sortowanie, Automatyczne przełączanie nośnika, Kopiowanie

        Redukcja szumów

        REDUKCJA SZUMÓW Redukcja szumów przy długich czasach ekspozycji: włączanie/wyłączanie, dostępna przy czasach migawki dłuższych niż 1 s; redukcja szumów przy dużych czułościach ISO: normalna / słaba / wyłączona

        Balans bieli

        TRYBY BALANSU BIELI Automatyczny, Światło dzienne, W cieniu, Pochmurnie, Żarówka, Świetlówka, Lampa błyskowa, Podwodne, Temperatura barwowa (od 2500 do 9900K) i filtr barwny, Własny
        BLOKADA WYKRYWANIA AWB Tak (spust migawki do połowy / zdjęcia seryjne / wył.)

        Ostrość

        SPOSÓB NASTAWIANIA OSTROŚCI Szybki, hybrydowy system AF (AF z detekcją fazy/AF z detekcją kontrastu)
        CZUJNIK OSTROŚCI Przetwornik CMOS Exmor R™
        POLA OSTROŚCI Pełna klatka 35 mm: 693 pola (AF z wykrywaniem fazy), tryb APS-C z obiektywem FF: 693 pola (AF z wykrywaniem fazy), z obiektywem APS-C: 567 pól (AF z wykrywaniem fazy) / 25 pól (AF z wykrywaniem kontrastu)
        ZAKRES CZUŁOŚCI OSTROŚCI Od –4 EV do 20 EV (przy odpowiedniku ISO 100, obiektyw F2.0)
        TRYB OSTROŚCI Automatyczny AF (AF-A), pojedynczy AF (AF-S), ciągły AF (AF-C), DMF (bezpośrednia ręczna regulacja ostrości), ręczna regulacja ostrości
        STREFA WYZNACZANIA OSTROŚCI Szeroki, strefa, środek, punktowy, rozszerzany punktowy, śledzenie
        EYE AF / AF Z ROZPOZNAWANIEM OBIEKTÓW Człowiek (wybór lewego/prawego oka) / Zwierzę (wybór lewego/prawego oka) / Ptak / Owad / Samochód / Pociąg / Samolot
        INNE FUNKCJE Przewidywanie ostrości, blokada ostrości, czułość śledzenia AF (fotografie), czułość zmian obiektu AF (filmy), szybkość przejścia AF (filmy), przełączanie pionowego/poziomego obszaru AF, rejestracja obszaru AF, cyrkulacja punktu ostrości, mapa ostrości (film), asysta AF (film)
        ŚWIATŁO WSPOMAGAJĄCE AUTOFOKUS (AF ILLUMINATOR) Tak (z wbudowanej diody LED)
        ZASIĘG ŚWIATŁA WSPOMAGAJĄCEGO AF Około 0,3 m – około 3,0 m (z obiektywem FE 28–70 mm F3.5–5.6 OSS)

        Ekspozycja

        TYP POMIARU Pomiar z wykorzystaniem 1200 stref
        CZUJNIK POMIAROWY Przetwornik CMOS Exmor R™
        ZAKRES CZUŁOŚCI POMIARU EV-3 – EV20 (odpowiednik ISO100 z założonym obiektywem F2,0)
        TRYB POMIARU Wielosegmentowy, centralnie ważony, punktowy (standardowy/duży), średnia z całego ekranu, światła
        KOMPENSACJA EKSPOZYCJI +/- 5,0 EV (do wyboru co 1/3 lub 1/2 EV)
        BRACKETING EKSPOZYCJI Bracketing: pojedynczy/ciągły, do wyboru 2/3/5/7/9 klatek. (Światło zastane, światło z lampy błyskowej)
        PAMIĘĆ EKSPOZYCJI (AE LOCK) Blokowana po wciśnięciu do połowy spustu migawki. Dostępna za pośrednictwem przycisku pamięci AE. (Włączanie/wyłączanie/automatyczna)
        TRYBY EKSPOZYCJI Automatyka (inteligentna automatyka), zaprogramowana automatyka ekspozycji (P), preselekcja przysłony (A), preselekcja czasu ekspozycji (S), ręczny (M), film (zaprogramowana automatyka ekspozycji (P), preselekcja przysłony (A), preselekcja czasu ekspozycji (S), ręczny (M), tryb elastycznej ekspozycji), nagrywanie w zwolnionym i przyspieszonym tempie (zaprogramowana automatyka ekspozycji (P), preselekcja przysłony (A), preselekcja czasu ekspozycji (S), ręczny (M), tryb elastycznej ekspozycji)
        CZUŁOŚĆ ISO (ZALECANY WSKAŹNIK EKSPOZYCJI) Fotografie: ISO 100–32 000 (wartości ISO od ISO 50 do ISO 102 400 można nastawiać jako rozszerzony zakres ISO), automatyczna (ISO 100–12 800, możliwość wyboru górnej/dolnej granicy), filmy: odpowiednik ISO 100–32 000, automatyczna (ISO 100–12 800 z możliwością wyboru górnej i dolnej granicy)
        FOTOGRAFOWANIE BEZ MIGOTANIA TAK
        TRYBY TEMATYCZNE -

        Wizjer

        TYP WIZJERA Wizjer elektroniczny 1,6 cm (typ 0,64″) (Quad-XGA OLED)
        LICZBA PUNKTÓW 9 437 184 punkty
        POKRYCIE KADRU 100%
        POWIĘKSZENIE Około 0,90× (obiektyw 50 mm nastawiony na nieskończoność, –1 m–1)
        REGULACJA DIOPTRII Od –4,0 do +3,0 m–1
        ODLEGŁOŚĆ OD OKA Około 25 mm od soczewki wizjera, 21 mm od ramki wizjera przy –1 m–1 (norma Camera & Imaging Products Association)
        FUNKCJA WYŚWIETLANIA Histogram, podgląd w czasie rzeczywistym efektów korekt, poziomica cyfrowa, siatka linii, sprawdzanie ostrości, zarys MF, zebra, znacznik filmu, korekta wyświetlania przy nagrywaniu
        WYBÓR LICZBY KLATEK NA SEKUNDĘ W WIZJERZE Tryb NTSC: STD 60 kl./s / HI 120 kl./s, tryb PAL: STD 50 kl./s / HI 100 kl./s

        Ekran LCD

        TYP MONITORA 8,0 cm (3,2″), TFT
        LICZBA PUNKTÓW 2 095 104 piksele
        PANEL DOTYKOWY Tak
        REGULACJA JASNOŚCI Ręczna (5 ustawień od -2 do +2), tryb słonecznej pogody
        REGULACJA KĄTA Kąty otwarcia (w przybliżeniu): 98° w górę, 40° w dół, 180° na bok, obrót 270°
        POWIĘKSZANIE OBRAZU PRZY NASTAWIANIU OSTROŚCI Tak, funkcja Powiększenie (pełna klatka 35 mm: 4,7× / 9,3×; APS-C: 3,1× / 6,1×)

        Inne funkcje

        PLAYMEMORIES CAMERA APPS™ -
        CLEAR IMAGE ZOOM Fotografie: około 2×, filmy: około 1,5× (4K/8K), około 2× (HD)
        ZOOM CYFROWY Inteligentny zoom (fotografie): pełna klatka 35 mm: M: około 1,5×, S: około 2× / APS-C: S: około 1,3×, zoom cyfrowy (fotografie): pełna klatka 35 mm: L: około 4×, M: około 6,1×, S: około 8×, APS-C: M: około 4×, S: około 5,3×, zoom cyfrowy (filmy): pełna klatka 35 mm: około 4×; APS-C: około 4×
        ROZPOZNAWANIE TWARZY Tryby: Priorytet twarzy/oka w trybie AF, priorytet twarzy w trybie wielosegmentowym, priorytet zarejestrowanych twarzy
        SAMOWYZWALACZ DO AUTOPORTRETÓW -

        Migawka

        TYP Sterowana elektronicznie, o przebiegu pionowym, szczelinowa
        TYP MIGAWKI Migawka mechaniczna / migawka elektroniczna
        CZAS OTWARCIA MIGAWKI Fotografie: od 1/8000 do 30 s i B, filmy (tryb NTSC): od 1/8000 do 1/4 (co 1/3 stopnia); do 1/60 w trybie automatycznym (do 1/30 w trybie automatycznego wydłużania czasu otwarcia migawki); filmy (tryb PAL): od 1/8000 do 1/4 (co 1/3 stopnia), do 1/50 w trybie automatycznym (do 1/25 w trybie automatycznego wydłużania czasu otwarcia migawki)
        SYNCHRONIZACJA Z LAMPĄ BŁYSKOWĄ SZYBKOŚĆ 1/250 s (pełna klatka 35 mm), 1/320 s (APS-C)
        ELEKTRONICZNY PIERWSZY PRZEBIEG KURTYNY Tak (włączanie/wyłączanie)
        CICHA PRACA Tak (włączanie/wyłączanie)

        Stabilizacja obrazu

        TYP Mechanizm przesunięcia przetwornika obrazu z 5–kierunkową kompensacją (kompensacja zależy od parametrów obiektywu)
        EFEKT KOMPENSACJI 8,0 stopni (według normy Camera & Imaging Products Association. Tylko pochylenie/odchylenie. Z zamontowanym obiektywem FE 50 mm F1.2 GM. Redukcja szumów przy długiej ekspozycji: wyłączona.)

        Kontrola błysku

        STEROWANIE Przedbłysk TTL
        KOMPENSACJA MOCY BŁYSKU +/- 3,0 EV (przełączanie kroku między 1/3 lub 1/2 EV)
        TRYBY PRACY LAMPY BŁYSKOWEJ Wyłączona, automatyczna, błysk wypełniający, synchronizacja z długimi czasami ekspozycji, synchronizacja z drugim przebiegiem kurtyny, osłabianie efektu czerwonych oczu (włączanie/wyłączanie), bezprzewodowa14, synchronizacja z krótkimi czasami ekspozycji
        CZAS ŁADOWANIA -
        WSPÓŁPRACA Z LAMPĄ ZEWNĘTRZNĄ Lampa błyskowa do systemu Sony α zgodna ze stopką Multi Interface, możliwość użycia adaptera stopki do podłączania lamp wyposażonych w stopkę z automatyczną blokadą
        BLOKADA MOCY BŁYSKU Tak
        STEROWANIE BEZPRZEWODOWE Tak (sygnał świetlny w trybach: błysk wypełniający, synchronizacja z długim czasem ekspozycji, synchronizacja z krótkimi czasami ekspozycji / sygnał radiowy w trybach: błysk wypełniający, błysk zamykający, synchronizacja z długim czasem ekspozycji, synchronizacja z krótkimi czasami ekspozycji)

        Mechanizm

        TRYBY ZAPISU Zdjęcia pojedyncze, zdjęcia seryjne (do wyboru Szybko+/Szybko/Śr./Wolno), samowyzwalacz, samowyzwalacz (seria), bracketing (pojedynczy, seria, ostrość, balans bieli, DRO)
        SZYBKOŚĆ CIĄGŁEGO ZAPISU (PRZYBLIŻONA WARTOŚĆ MAKS.) Zdjęcia seryjne: Hi+: 10 kl./s, Hi: 8 kl./s, Mid: 6 kl./s, Lo: 3 kl./s
        LICZBA KADRÓW DO ZAREJESTROWANIA (PRZYBLIŻONA) JPEG Bardzo wysoka L: ponad 1000 klatek, JPEG Wysoka L: ponad 1000 klatek, JPEG Standardowa L: ponad 1000 klatek, RAW: 583 klatki, RAW i JPEG: 184 klatki, RAW (z kompresją bezstratną): 547 klatek, RAW (z kompresją bezstratną) i JPG: 159 klatek, RAW (nieskompresowany): 135 klatek, RAW (nieskompresowany) i JPEG: 88 klatek
        SAMOWYZWALACZ Opóźnienie 10 s / 5 s / 2 s / samowyzwalacz seryjny / samowyzwalacz z bracketingiem / samowyzwalacz (film)
        FUNKCJA PIXEL SHIFT MULTI SHOOTING Tak (4 zdjęcia / 16 zdjęć)

        Odtwarzanie

        PRZECHWYTYWANIE ZDJĘĆ Tak
        TRYBY Jedno zdjęcie (z informacjami o zdjęciu, histogramem Y RGB i ostrzeżeniem o światłach/cieniach lub bez tych informacji), indeks, tryb wyświetlania w powiększeniu (L: 18,6×, M: 12,2×, S: 9,3×), automatyczny podgląd, obrót obrazu, wybór folderu (data/fotografie/filmy), ochrona, klasyfikacja, wyświetlanie jako grupy, znacznik ujęcia (film), klatka oddzielająca, przycięcie

        Dostępność

        CZYTNIK EKRANOWY -

        Interfejs

        ZŁĄCZE KOMPUTEROWE Pamięć masowa / MTP
        ZŁĄCZE MULTI TERMINAL / MICRO USB Tak
        STOPKA MULTI INTERFACE Tak (zgodność z SuperSpeed USB 10 Gb/s (USB 3.2))
        BLUETOOTH® Tak (standard Bluetooth 5.0 (pasmo 2,4 GHz))
        STOPKA MULTI INTERFACE Tak (z cyfrowym interfejsem dźwiękowym)
        SIEĆ BEZPRZEWODOWA (WBUDOWANA) Tak (zgodność z Wi-Fi, IEEE 802.11a/b/g/n/ac (pasmo 2,4 GHz / pasmo 5 GHz))
        GNIAZDO MIKROFONU Tak (mini jack stereo 3,5 mm)
        ZŁĄCZE DO SYNCHRONIZACJI Tak
        GNIAZDO SŁUCHAWKOWE Tak (mini jack stereo 3,5 mm)
        ZŁĄCZE UCHWYTU DO ZDJĘĆ W UKŁADZIE PIONOWYM Tak
        ZŁĄCZE LAN -
        FUNKCJE Przesyłanie na serwer FTP (sieć przewodowa (USB-LAN), tethering przez USB, Wi-Fi), wyświetlanie na smartfonie, zdalne sterowanie za pomocą smartfona, sterowanie z komputera, BRAVIA Sync (Control for HDMI), PhotoTV HD

        Dźwięk

        MIKROFON Wbudowany, stereofoniczny
        GŁOŚNIK Wbudowany, monofoniczny

        Drukowanie

        OBSŁUGIWANE STANDARDY Exif Print, Print Image Matching III

        Funkcja użytkownika

        TYP Ustawienia przycisków własnych, ustawienia programowalne (9 zestawy w korpusie / 12 zestawy na karcie pamięci), ustawienia „Moje pokrętło”, Moje menu, Zarejestrowane własne ustawienia fotografowania

        Kompensacja cech obiektywu

        USTAWIENIE Winietowanie, aberracja chromatyczna, dystorsja, „oddychanie” (film)

        Zasilanie

        DOSTARCZANY AKUMULATOR Jeden akumulator NP-FZ100
        CZAS PRACY BATERII / AKUMULATORA (FOTOGRAFIE) Około 440 zdjęć (wizjer) / około 530 zdjęć (monitor LCD) (norma Camera & Imaging Products Association)
        CZAS PRACY BATERII/AKUMULATORA (FILM, FAKTYCZNE NAGRYWANIE) Około 90 min (wizjer) / około 100 min (monitor LCD) (norma Camera & Imaging Products Association)
        CZAS PRACY BATERII/AKUMULATORA (FILM, NAGRYWANIE CIĄGŁE) Około 145 min (wizjer) / około 150 min (monitor LCD) (norma Camera & Imaging Products Association)
        ŁADOWANIE WEWNĘTRZNEGO AKUMULATORA Tak (dotyczy złącza USB Type-C. Zgodność z technologią USB Power Delivery)
        POBÓR MOCY (WIZJER) Fotografie: około 4,5 W (z założonym obiektywem FE 28–70 mm F3.5–5.6 OSS), Filmy: około 6,8 W (z założonym obiektywem FE 28–70 mm F3.5–5.6 OSS)
        POBÓR MOCY (EKRAN LCD) Fotografie: około 3,7 W (z założonym obiektywem FE 28–70 mm F3.5–5.6 OSS), Filmy: około 6,6 W (z założonym obiektywem FE 28–70 mm F3.5–5.6 OSS)
        ZASILANIE PRZEZ ŁĄCZE USB Tak (dotyczy złącza USB Type-C. Zgodność z technologią USB Power Delivery)

        Inne

        TEMPERATURA W ŚRODOWISKU PRACY 0–40℃

        Wymiary i waga

        WAGA (Z DOSTARCZONYM AKUMULATOREM I KARTĄ PAMIĘCI) Około 723 g
        WYMIARY (SZER. X WYS. X GŁ.) Około 131,3 × 96,9 × 82,4 mm; około 131,3 × 96,9 × 72,3 mm (od uchwytu do monitora)
        Zawartość opakowania Akumulator NP-FZ100, ładowarka BC-QZ1, przewód zasilający, ochraniacz przewodu, pasek na ramię, przykrywka korpusu, osłona stopki akcesoriów, muszla oczna, przewód USB-A — USB-C (USB 3.2)

        1.jpg

        Łącznik między obrazem a wyobraźnią

        Koncepcja One Mount otwiera dostęp do najbardziej zaawansowanych technologii przetwarzania obrazu Sony poprzez uniwersalny system mocowania typu E, łączący uniwersalne korpusy z obiektywami, format pełnoklatkowy z APS-C, fotografie z filmami i amatorów z zawodowcami.



        Koncepcja One Mount z uniwersalnym bagnetem typu E.

        Kompaktowy i lekki system mocowania typu E łączy formaty APS-C i pełnoklatkowy, aparaty bezlusterkowe α i kamery profesjonalne, proste urządzenia ze sprzętem wysokiej klasy. Umożliwia użycie obiektywów do pełnej klatki na korpusach APS-C, a nawet montowanie obiektywów z mocowaniem typu E na kamerach profesjonalnych. 2.jpg


        Mocowanie typu E — olbrzymi, drzemiący potencjał.

        Zintegrowana konstrukcja stworzona z myślą o przyszłości

        Kompleksowe projektowanie z wykorzystaniem algorytmów z korpusu zapewnia szybką i dokładną pracę systemu AF, szybkość fotografowania i wydajną stabilizację obrazu. Zaawansowana konstrukcja optyczna połączona z bardzo wysoką rozdzielczością korpusów gwarantuje wyjątkową ostrość.

        3.jpg

        Do fotografowania i filmowania

        Obiektywy z mocowaniem typu E różnią się od innych systemów tym, że uwzględniają specyfikę filmowania. Zaawansowane algorytmy AF i siłowniki gwarantują niezawodne i płynne ustawianie ostrości przez aparat lub kamerę Sony. Osłabiane są typowe problemy, jak niestabilność kąta widzenia czy przesunięcie osi. Ułatwieniem przy filmowaniu jest też bezgłośna regulacja przysłony.

        4.jpg


        Nieograniczone możliwości

        System mocowania typu E otwiera przed fotografami i filmowcami niezliczone możliwości. Pozwala swobodnie przełączać się między formatem APS-C i pełnoklatkowym, nagrywać ujęcia na wideoblog obiektywami do codziennego użytku lub zamontować na kamerze superteleobiektyw w celu sfilmowania dzikiej przyrody.


        5.jpg


        Obiektywy Sony z mocowaniem typu E

        E PZ 10–20mm F4 G

        SELP1020G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Obiektyw superszerokokątny typu G z elektryczną regulacją zoomu
        • Kompaktowy i bardzo poręczny

        E 15mm F1.4 G

        SEL15F14G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny G
        • Stała maksymalna przysłona F1.4

        E 11mm F1.8

        SEL11F18
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw superszerokokątny do fotografowania i filmowania
        • Małe wymiary i lekka konstrukcja

        FE 70–200mm F2.8 GM OSS II

        SEL70200GM2
        • FE 70–200 mm F2.8 GM OSS II
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw zmiennoogniskowy typu G Master
        • Stała maksymalna przysłona F2.8

        FE 14mm F1.8 GM

        SEL14F18GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw superszerokokątny G Master F1.8
        • Zwartość, lekkość i wysoka rozdzielczość na miarę jakości G Master

        FE 24mm F2.8 G

        SEL24F28G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny typu G
        • Wysoka jakość obrazu z intuicyjnego w użyciu, starannie wykonanego obiektywu

        FE 40mm F2.5 G

        SEL40F25G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy typu G
        • Wysoka jakość obrazu z intuicyjnego w użyciu, starannie wykonanego obiektywu

        FE 50mm F1.2 GM

        SEL50F12GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Obiektyw standardowy F1.2 G Master z dużym otworem przysłony
        • Małe wymiary, niezwykła szybkość i charakterystyczna dla serii G Master rozdzielczość i efekt bokeh

        FE 35mm F1.4 GM

        SEL50F12GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Obiektyw standardowy F1.2 G Master z dużym otworem przysłony
        • Małe wymiary, niezwykła szybkość i charakterystyczna dla serii G Master rozdzielczość i efekt bokeh

        FE 35mm F1.4 GM

        SEL35F14GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny G Master F1.4
        • Lekka i zwarta konstrukcja zapewniająca poręczność i wygodę

        FE C 16–35mm T3.1

        SELC1635G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny z serii Cinema Lens
        • Zaawansowane parametry optyczne, wygoda użycia i inteligentne funkcje do zdjęć

        FE 28–60mm F4–5.6

        SEL2860
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy
        • Lekka i zwarta konstrukcja

        FE 12–24mm F2.8 GM

        SEL1224GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw superszerokokątny G Master
        • Stała maksymalna przysłona F2.8

        FE 20mm F1.8 G

        SEL20F18G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Obiektyw superszerokokątny
        • Niewielki obiektyw stałoogniskowy 20 mm F1.8

        E 16-55mm F2.8 G

        SEL1655G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Kompaktowy obiektyw typu G F2.8 APS-C o standardowym zoomie
        • Wysoka rozdzielczość w całym zakresie zoomu nawet przy F2.8

        E 70-350mm F4.5-6.3 G OSS

        SEL70350G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Super-teleobiektyw typu G z 5-krotnym zoomem
        • Wysoka rozdzielczość i niewielka obudowa

        FE 35mm F1.8

        SEL35F18F
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Obiektyw szerokokątny
        • Szybki, niewielki, lekki

        FE 200-600mm F5.6-6.3 G OSS

        SEL200600G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Superteleobiektyw zmiennoogniskowy typu G
        • Duża rozdzielczość w całym zakresie ogniskowych

        FE 600mm F4 GM OSS

        SEL600F40GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Superteleobiektyw G Master z dużą przysłoną
        • Niewiarygodna szybkość, wyjątkowa rozdzielczość G Master i efekt bokeh

        FE 135mm F1.8 GM

        SEL135F18GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw stałoogniskowy F1.8 G Master
        • Niesamowita rodzielczość, efekt bokeh i najwyższej klasy autofocus

        FE 24mm F1.4 GM

        SEL24F14GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Obiektyw szerokokątny G Master o rozdzielczości F1.4
        • Niezwykła rozdzielczość F1.4 w ruchomym obiektywie stałoogniskowym

        FE 400mm F2.8 GM OSS

        SEL400F28GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Superteleobiektyw G Master z dużą przysłoną
        • Niewiarygodna szybkość, wyjątkowa rozdzielczość G Master i efekt bokeh

        E 18-135mm F3.5-5.6 OSS

        SEL18135
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy 7,5x
        • Lekka i zwarta konstrukcja

        FE 24-105mm F4 G OSS

        SEL24105G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy G Lens
        • Stała maksymalna przysłona F4

        FE 12-24mm F4 G

        SEL1224G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw superszerokokątny G Lens.
        • Wysoka rozdzielczość i niewielka obudowa

        FE 16-35mm F2.8 GM

        SEL1635GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G Master
        • Wysoka rozdzielczość i atrakcyjny efekt rozmycia tła (bokeh)

        Super teleobiektyw 100-400mm z zoomem G Master

        SEL100400GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Superteleobiektyw G Master
        • Wysoka rozdzielczość

        FE 100mm F2.8 STF GM OSS

        SEL100F28GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw stałoogniskowy G Master
        • Apodyzacyjny element optyczny zapewnia wspaniały bokeh

        FE 85mm F1.8

        SEL85F18
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw stałoogniskowy
        • Świetny wybór do codziennego fotografowania

        E PZ 18–110mm F4 G OSS

        SELP18110G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C (Super 35mm)
        • Standardowy obiektyw zmiennoogniskowy typu G Lens z elektryczną regulacją
        • Niezwykła funkcjonalność

        FE 50mm F2.8

        SEL50M28
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Standardowy makroobiektyw 1:1
        • Kompaktowa i lekka konstrukcja

        Planar T* FE 50mm F1.4 ZA

        SEL50F14Z
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy ZEISS o jasności F1,4
        • Powłoka ZEISS T* osłabiająca odblaski i „duszki”
        • 11-listkowa kołowa przysłona zapewniająca płynne rozmycie tła

        FE 50mm F1.8

        SEL50F18F
        • Kompaktowy, lekki i wygodny w przenoszeniu
        • Maksymalny otwór przesłony F1.8 ułatwia fotografowanie w trudnym oświetleniu
        • 7-listkowa przysłona kołowa zapewnia piękny wygląd nieostrych fragmentów

        FE 70-300mm F4.5-5.6 G OSS

        SEL70300G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw zmiennoogniskowy Sony G
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot

        Telekonwerter 2×

        SEL20TC
        • Telekonwerter 2x
        • Mocowanie typu E

        Telekonwerter 1,4x

        SEL14TC
        • Telekonwerter 1,4x
        • Mocowanie typu E

        FE 70–200mm F2.8 GM OSS

        SEL70200GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw zmiennoogniskowy typu G Master
        • Stała maksymalna przysłona F2.8

        FE 24–70mm F2.8 GM

        SEL2470GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy G Master
        • Wyjątkowa rozdzielczość i szczegółowość

        FE 85mm F1.4 GM

        SEL85F14GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw stałoogniskowy G Master
        • Wyjątkowe szczegóły i bokeh – w jednym obiektywie

        FE PZ 28–135mm F4 G OSS

        SELP28135G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy G Lens
        • Do nagrywania filmów o profesjonalnej jakości

        Vario-Tessar T* FE 16–35mm F4 ZA OSS

        SEL1635Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny Zeiss®
        • Stała maksymalna przysłona F4

        SEL28F20/SEL28F20FEC/SEL28F20UWC

        FE 28mm F2
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Wygodny, stałoogniskowy obiektyw szerokokątny
        • Możliwość nabycia dodatkowych konwerterów przeznaczonych specjalnie do tego modelu

        Distagon T* FE 35mm F1.4 ZA

        SEL35F14Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Maksymalna przysłona F1.4
        • Maksymalna rozdzielczość na środku kadru i przy brzegach

        FE 24–240mm F3.5–6.3 OSS

        SEL24240
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Minimalna ogniskowa 24 mm — szeroki kąt widzenia
        • Zoom 10x

        FE 90mm F2.8 Macro G OSS

        SEL90M28G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw Sony typu G przeznaczony do makrofotografii
        • Wysoka rozdzielczość i atrakcyjny wygląd nieostrych fragmentów

        FE 70 – 200mm F4 G OSS

        SEL70200G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw zmiennoogniskowy Sony G
        • Stała maksymalna przysłona F4

        E 55 – 210mm F4.5-6.3 OSS

        SEL55210
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Teleobiektyw zmiennoogniskowy
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot

        Vario-Tessar® T* FE 24 – 70mm F4 ZA OSS

        SEL2470Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy Zeiss®
        • Stała maksymalna przysłona F4

        FE 28 – 70mm F3.5-5.6 OSS

        SEL2870
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot

        Sonnar T* FE 35mm F2.8 ZA

        SEL35F28Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy Zeiss®
        • Bardzo zwarta i kompaktowa konstrukcja

        Sonnar T* FE 55 mm F1.8 ZA

        SEL55F18Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy Zeiss®
        • Dziewięciolistkowa przysłona kołowa

        E PZ 18 – 105mm F4 G OSS

        SELP18105G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy G Lens
        • Elektryczna regulacja zoomu — doskonała do nagrywania filmów

        Vario-Tessar® T* E 16 – 70mm F4 ZA OSS

        SEL1670Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy Zeiss®
        • Stała maksymalna przysłona F4

        E PZ 18 — 200mm F3.5-6.3 OSS

        SELP18200
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Szeroki zakres zoomu
        • Elektryczna regulacja zoomu — doskonała do nagrywania filmów

        E 20mm F2.8

        SEL20F28
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny
        • Mały obiektyw typu „naleśnik”

        E 35mm F1.8 OSS

        SEL35F18
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy
        • Bardzo zwarta i kompaktowa konstrukcja

        E PZ 16 — 50mm F3.5-5.6 OSS

        SELP1650
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy
        • Elektryczna regulacja zoomu — doskonała do nagrywania filmów

        E 10 – 18mm F4 OSS

        SEL1018
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot

        E 18–200mm F3.5–6.3 OSS LE

        SEL18200LE
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Szeroki zakres zoomu
        • Małe wymiary i niewielka waga

        E 50mm F1.8 OSS

        SEL50F18
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy
        • Duża jasność (F1.8) i gładkie rozmycie nieostrych fragmentów

        Sonnar T* E 24mm F1.8 ZA

        SEL24F18Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny Zeiss®
        • Dokładna reprodukcja szczegółów w ciemnych fragmentach

        E 30mm F3.5 Macro

        SEL30M35
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Obiektyw do makrofotografii
        • Współczynnik powiększenia 1:1 i nastawianie ostrości z odległości od 9,5 cm

        E 18 – 55mm F3.5-5.6 OSS

        SEL1855
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot

        E 16mm F2.8

        SEL16F28
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny
        • Mały obiektyw typu „naleśnik”

        E 18 – 200mm F3.5-6.3 OSS

        SEL18200
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Szeroki zakres zoomu
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot