Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
Aparat α7C II obudzi drzemiącego w Tobie twórcę. Małe wymiary i przenośność dadzą Ci swobodę działania, a pełnoklatkowa matryca zapewni doskonałą jakość obrazu. Utrwalaj szczegóły na 33,0-megapikselowych fotografiach i filmach 4K z imponującym, 15-stopniowym zakresem dynamicznym. Dzięki procesorowi BIONZ XR i zaawansowanemu algorytmowi przetwarzania obrazu uzyskasz naturalną kolorystykę i lepszą jakość obrazu. 7,0-stopniowa stabilizacja w korpusie pozwoli uniknąć poruszenia zdjęć, a tryb aktywnej stabilizacji nada filmom 4K wygląd produkcji filmowej. Oparty na sztucznej inteligencji autofokus dokładnie ustawi ostrość nawet na poruszające się obiekty. Dzięki intuicyjnemu wyświetlaczowi dotykowemu, ergonomicznej konstrukcji i odporności na pył i wilgoć aparat α7C II świetnie nadaje się dla twórców, którzy pracują w ciągłym ruchu i poszukują doskonałości w zastosowaniach hybrydowych.
Obiektyw Sony FE 28–60 mm F4–5.6 to połączenie doskonałej jakości obrazu pełnoklatkowego z niezrównaną lekkością i kompakcyjnością (167 g), co czyni go najlżejszym obiektywem w swojej klasie. Dzięki zaawansowanej konstrukcji wysuwanego mechanizmu oraz systemowi optycznemu z trzema soczewkami asferycznymi, ten obiektyw zapewnia wyjątkową wygodę, idealny do fotografii, podróży oraz tworzenia zawartości wideo, zarówno dla profesjonalistów, jak i pasjonatów. Teraz możesz cieszyć się doskonałą jakością obrazu i swobodą ruchu, korzystając z pełnoklatkowego aparatu z mocowaniem typu E.
Aparat Sony α7C II doskonale łączy kompaktową konstrukcję z elegancją. Jest najmniejszym pełnoklatkowym korpusem z rodziny Sony α. Rób zdjęcia i nagrywaj filmy o profesjonalnej jakości kompaktowym aparatem, który wpisuje się w Twój styl życia. Zabierz go w plecaku na trekking lub noś na ramieniu — i poczuj łatwość tworzenia, gdziekolwiek się znajdziesz.
Aparat Sony α7C II z 33,0-megapikselowym, pełnoklatkowym przetwornikiem obrazu CMOS Exmor R, procesorem Bionz XR i 7-stopniową stabilizacją w korpusie zapewnia profesjonalną jakość obrazu nawet w słabym oświetleniu. Dzięki uniwersalności i dostosowywanym ustawieniom „Twórczy wygląd” pozwala wyrażać własny, niepowtarzalny styl. α7C II to prawdziwie hybrydowy model do fotografowania i filmowania, z trybami filmowania 4K 60p i FHD 120p, 10-bitowym kodowaniem 4:2:2 oraz profilem S-Cinetone i krzywymi S-LOG do łatwego nagrywania ujęć o kinowym wyglądzie.
Aparat α7C II jest wyposażony w zaawansowany procesor, który dokładnie, nieprzerwanie śledzi obiekty z użyciem sztucznej inteligencji. Wykrywanie oczu ludzi, zwierząt i ptaków pozwala rzucić się w wir akcji i polegać na zdolności aparatu do śledzenia rejestrowanego obiektu. Dzięki trybowi zdjęć seryjnych z szybkością do 10 kl./s i nagrywaniu obrazu 4K w zwolnionym tempie nadążysz za akcją i uchwycisz wyjątkowe, niepowtarzalne chwile.
Małe wymiary aparatu α7C II nie oznaczają mniejszej funkcjonalności. Nowy, w pełni obrotowy ekran i udoskonalony wizjer elektroniczny zwiększają możliwości twórcze. Aparat można wygodnie obsługiwać za pomocą przedniego i tylnego pokrętła oraz w pełni dotykowego menu ekranowego. Zaprojektowano go z myślą o długich sesjach zdjęciowych i długiej pracy na akumulatorze. Zewnętrzny uchwyt zapewnia wygodę i łatwość użycia.
ołącz aparat ze smartfonem przy użyciu aplikacji Sony Creator's App i dziel się pięknymi chwilami, które przeżywasz. Aparat α7C II umożliwia również streaming w jakości 4K i Full HD bez używania karty przechwytującej.
Przetwornik obrazu |
|
LICZBA PIKSELI (CAŁKOWITA) | Około 34,1 megapiksela |
TYP PRZETWORNIKA | Pełnoklatkowy (35,9 × 23,9 mm) przetwornik obrazu CMOS Exmor R |
SYSTEM OCHRONY PRZED KURZEM | Tak |
Sekcja kamery |
|
LICZBA PIKSELI (EFEKTYWNIE) | Fotografie: maks. około 33,0 megapikseli |
filmy: maks. około 27,6 megapiksela | |
ZAKRES TEMPERATURY BARW | 2500K – 9900K |
Zapis (fotografie) |
|
FORMAT ZAPISU | JPEG (zgodność z DCF 2.0, Exif 2.32, zgodność z MPF Baseline) |
HEIF (zgodność z MPEG-A MIAF), RAW (zgodność z formatem Sony ARW 4.0) | |
ROZMIAR OBRAZU (PIKSELE) [3:2] | Pełna klatka 35 mm L: 7008 × 4672 (33 M), M: 4608 × 3072 (14 M), S: 3504 × 2336 (8,2 M) |
TRYBY JAKOŚCI OBRAZU | RAW, JPEG, HEIF (4:2:0 / 4:2:2), RAW+JPEG, RAW+HEIF |
14BIT RAW | TAK |
Zapis (film) |
|
KOMPRESJA FILMU | XAVC S: MPEG-4 AVC/H.264, XAVC HS: MPEG-H HEVC/H.265 |
FORMAT ZAPISU DŹWIĘKU | LPCM 2 kan. (48 kHz 16 bitów), LPCM 2 kan. (48 kHz 24 bity), LPCM 4 kan. (48 kHz 24 bity) |
System nagrywania (Film) |
|
FORMAT ZAPISU FILMU (XAVC HS 4K) | 3840 × 2160 (4:2:0, 10 bitów) (w przybliżeniu): 59,94p (150 Mb/s / 75 Mb/s / 45 Mb/s), 50p (150 Mb/s / 75 Mb/s / 45 Mb/s), 23,98p (100 Mb/s / 50 Mb/s / 30 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 59,94p (200 Mb/s / 100 Mb/s), 50p (200 Mb/s / 100 Mb/s), 23,98p (100 Mb/s / 50 Mb/s) |
FORMAT ZAPISU FILMU (XAVC S 4K) | 3840 × 2160 (4:2:0, 8 bitów) (w przybliżeniu): 59,94p (150 Mb/s), 50p (150 Mb/s), 29,97p (100 Mb/s / 60 Mb/s), 25p (100 Mb/s / 60 Mb/s), 23,98p (100 Mb/s / 60 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 59,94p (200 Mb/s), 50p (200 Mb/s), 29,97p (140 Mb/s), 25p (140 Mb/s), 23,98p (100 Mb/s) |
FORMAT ZAPISU FILMU (XAVC S HD) | 1920 × 1080 (4:2:0, 8 bitów) (w przybliżeniu): 119,88p (100 Mb/s / 60 Mb/s), 100p (100 Mb/s / 60 Mb/s), 59,94p (50 Mb/s / 25 Mb/s), 50p (50 Mb/s / 25 Mb/s), 29,97p (50 Mb/s / 16 Mb/s), 25p (50 Mb/s / 16 Mb/s), 23,98p (50 Mb/s), 1920 × 1080 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 59,94p (50 Mb/s), 50p (50 Mb/s), 29,97p (50 Mb/s), 25p (50 Mb/s), 23,98p (50 Mb/s) |
FORMAT ZAPISU FILMU (XAVC S-I 4K) | 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 59,94p (600 Mb/s), 50p (500 Mb/s), 29,97p (300 Mb/s), 25p (250 Mb/s), 23,98p (240 Mb/s) |
FORMAT ZAPISU FILMU (XAVC S-I HD) | 1920 × 1080 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 59,94p (222 Mb/s), 50p (185 Mb/s), 29,97p (111 Mb/s), 25p (93 Mb/s), 23,98p (89 Mb/s) |
System nagrywania |
|
GNIAZDO NA KARTĘ PAMIĘCI | Gniazdo karty pamięci SD (zgodne z UHS-I/II) |
System ustawiania ostrości |
|
SPOSÓB NASTAWIANIA OSTROŚCI | Szybki, hybrydowy system AF (AF z detekcją fazy/AF z detekcją kontrastu) |
USTAWIENIE OSTROŚCI | Fotografie: maks. 759 pól (AF z wykrywaniem fazy), filmy: maks. 627 pól (AF z wykrywaniem fazy) |
ZAKRES CZUŁOŚCI OSTROŚCI | Od –4 EV do 20 EV (przy odpowiedniku ISO 100, obiektyw F2.0) |
ROZPOZNAWANIE (FOTOGRAFIE) | Człowiek, Zwierzę, Ptak, Owad, Samochód, Pociąg, Samolot |
ROZPOZNAWANIE (FILMY) | Człowiek, Zwierzę, Ptak, Owad, Samochód, Pociąg, Samolot |
INNE CECHY | Czułość śledzenia AF (fotografie), czułość AF przesunięcia obiektu (filmy), szybkość przejścia AF (filmy), przełączanie pionowego/poziomego obszaru AF, rejestracja obszaru AF, cyrkulacja punktu ostrości, mapa ostrości (film), asysta AF (film) |
WSPOMAGANIE AF | Tak (z wbudowanej diody LED) |
Sterowanie ekspozycją |
|
TYP POMIARU | Pomiar z wykorzystaniem 1200 stref |
ZAKRES CZUŁOŚCI POMIARU | EV-3 – EV20 (odpowiednik ISO100 z założonym obiektywem F2,0) |
KOMPENSACJA EKSPOZYCJI | ±5,0 EV (do wyboru krok 1/3 EV i 1/2 EV) |
CZUŁOŚĆ ISO | Fotografie: ISO 100–51 200 (z możliwością rozszerzenia do ISO 50–204 800), automatyczna (ISO 100–12 800, z możliwością wyboru górnej i dolnej granicy) |
filmy: odpowiednik ISO 100–51 200 (z możliwością rozszerzenia do ISO 100–102 400), automatyczna (ISO 100–12 800, z możliwością wyboru górnej i dolnej granicy) | |
KOMPENSACJA MIGOTANIA | Tak |
Wizjer |
|
TYP | Wizjer elektroniczny 1,0 cm (0,39") (XGA OLED) |
LICZBA PUNKTÓW | 2 359 296 punktów |
POWIĘKSZENIE | Około 0,70× (obiektyw 50 mm nastawiony na nieskończoność, –1 m–1) |
DIOPTRIE | Od –4,0 do +3,0 m–1 |
ODLEGŁOŚĆ OD OKA | Około 22 mm od soczewki wizjera, 19,6 mm od ramki wizjera przy –1 m–1 (norma Camera & Imaging Products Association) |
WYBÓR LICZBY KLATEK NA SEKUNDĘ W WIZJERZE | Tryb NTSC: standardowy 60 kl./s / wysoki 120 kl./s, tryb PAL: standardowy 50 kl./s / wysoki 100 kl./s |
Ekran LCD |
|
TYP MONITORA | 7,5 cm (3,0"), TFT |
PANEL DOTYKOWY | Tak |
LICZBA PUNKTÓW | 1 036 800 punktów |
REGULACJA KĄTA | Kąt otwarcia: około 176°, kąt obrotu: około 270° |
Inne funkcje |
|
INNE CECHY | Efekt gładkiej skóry, Twórczy wygląd, Funkcja użytkownika, Profil obrazu, Animacja poklatkowa, Automatyczne kadrowanie, „Mój styl zdjęcia” |
CLEAR IMAGE ZOOM (FOTOGRAFIE) | Około 2x |
CLEAR IMAGE ZOOM (FILM) | Około 1,5× (4K), około 2× (HD) |
Migawka |
|
TYP MIGAWKI | Migawka mechaniczna / migawka elektroniczna |
CZAS OTWARCIA MIGAWKI | Fotografie (migawka mechaniczna): od 1/4000 s do 30 s i B; fotografie (migawka elektroniczna): od 1/8000 s do 30 s; filmy: od 1/8000 s do 1 s |
SYNCHRONIZACJA Z LAMPĄ BŁYSKOWĄ SZYBKOŚĆ | 1/160 s (pełna klatka 35 mm), 1/200 s (APS-C)4 |
ELEKTRONICZNY PIERWSZY PRZEBIEG KURTYNY | Tak |
Stabilizacja obrazu |
|
TYP | Mechanizm przemieszczania przetwornika obrazu z kompensacją w 5-kierunkach (kompensacja zależy od specyfikacji obiektywu) |
EFEKT KOMPENSACJI | 7,0 stopni (norma Camera & Imaging Products Association. Tylko pochylenie/odchylenie. Z założonym obiektywem FE 50 mm F1.2 GM. Redukcja szumów przy długiej ekspozycji: wyłączona.) |
TRYB | Fotografie: włączanie/wyłączanie, filmy: aktywny, standardowy, wyłączony |
Lampa błyskowa |
|
STEROWANIE | Przedbłysk TTL |
KOMPENSACJA MOCY BŁYSKU | +/- 3,0 EV (przełączanie kroku między 1/3 lub 1/2 EV) |
WSPÓŁPRACA Z ZEWNĘTRZNĄ LAMPĄ BŁYSKOWĄ | Lampa błyskowa do systemu Sony α zgodna ze stopką Multi Interface, możliwość użycia adaptera stopki do podłączania lamp wyposażonych w stopkę z automatyczną blokadą |
Mechanizm |
|
SZYBKOŚĆ CIĄGŁEGO ZAPISU (PRZYBLIŻONA WARTOŚĆ MAKS.) | Hi+: 10 kl./s |
LICZBA REJESTROWANYCH KLATEK (W PRZYBLIŻENIU) | JPEG Bardzo wysoka L: 88 klatek, JPEG Wysoka L: ponad 1000 klatek, JPEG Standardowa L: ponad 1000 klatek |
RAW: 44 klatki, RAW i JPG: 35 klatek, RAW (skompresowany bezstratnie): 27 klatek | |
RAW (skompresowany bezstratnie) i JPEG: 20 klatek, RAW (nieskompresowany): 18 klatek, RAW (nieskompresowany) i JPEG: 16 klatek | |
Odtwarzanie |
|
TRYBY | Tryb wyświetlania w powiększeniu, ochrona, klasyfikacja, znacznik ujęcia (film), klatka oddzielająca, przycięcie, przechwytywanie zdjęć |
Dostępność |
|
FUNKCJE | Czytnik ekranu, powiększenie, mapa ostrości (film), wyświetlanie zarysu, rozpoznawanie obiektu w AF, ostrość dotykiem, śledzenie uruchamiane przez dotyk, zdjęcie dotykowe, automatyczna ekspozycja dotykiem, odchylany ekran LCD z regulacją kąta nachylenia, funkcja użytkownika, powiększanie ekranu menu |
Interfejs |
|
ZŁĄCZE KOMPUTEROWE | Pamięć masowa / MTP |
STOPKA MULTI INTERFACE | Tak (zgodność z SuperSpeed USB 5 Gb/s (USB 3.2)) |
SIEĆ BEZPRZEWODOWA (WBUDOWANA) | Tak (zgodność z Wi-Fi, IEEE 802.11a/b/g/n/ac (pasmo 2,4 GHz / pasmo 5 GHz)) |
BLUETOOTH® | Tak (standard Bluetooth 4.2 (pasmo 2,4 GHz)) |
WYJŚCIA HDMI | Mikrozłącze HDMI (typu D), 3840 × 2160 (59,94p / 50p / 29,97p / 25p / 23,98p) / 1920 × 1080 (59,94p / 50p / 23,98p) / 1920 × 1080 (59,94i / 50i), YCbCr 4:2:2 10 bitów / RGB 8 bitów |
STOPKA MULTI INTERFACE | Tak (z cyfrowym interfejsem dźwiękowym) |
GNIAZDO MIKROFONU | Tak (mini jack stereo 3,5 mm) |
GNIAZDO SŁUCHAWKOWE | Tak (mini jack stereo 3,5 mm) |
PILOT (BEZPRZEWODOWY) | Tak (pilot Bluetooth) |
FUNKCJE | Funkcja przesyłania FTP (przewodowa sieć LAN (USB-LAN), tethering przez USB, Wi-Fi), wysyłanie do smartfona, zdalne sterowanie za pomocą smartfona, zdalne sterowanie PC |
Strumieniowa transmisja USB |
|
FORMAT DANYCH WIDEO | MJPEG, YUV420 |
ROZDZIELCZOŚĆ WIDEO | 3840 × 2160 (15p/30p), 3840 × 2160 (12,5p/25p), 1920 × 1080 (30p/60p), 1920 × 1080 (25p/50p), 1280 × 720 (30p), 1280 × 720 (25p) |
FORMAT DANYCH AUDIO | LPCM 2 kan. (16 bitów 48 kHz) |
Dźwięk |
|
MIKROFON | Wbudowany, stereofoniczny |
GŁOŚNIK | Wbudowany, monofoniczny |
Kompensacja cech obiektywu |
|
USTAWIENIE | Winietowanie, aberracja chromatyczna, dystorsja, „oddychanie” (film) |
Zasilanie |
|
DOSTARCZANA BATERIA/AKUMULATOR | Jeden akumulator NP-FZ100 |
CZAS PRACY BATERII / AKUMULATORA (FOTOGRAFIE) | Około 530 zdjęć (wizjer) / około 560 zdjęć (monitor LCD) (norma Camera & Imaging Products Association) |
CZAS PRACY BATERII/AKUMULATORA (FILM, FAKTYCZNE NAGRYWANIE) | Około 100 min (wizjer) / około 105 min (monitor LCD) (norma Camera & Imaging Products Association) |
CZAS PRACY BATERII/AKUMULATORA (FILM, NAGRYWANIE CIĄGŁE) | Około 165 min (wizjer) / około 165 min (monitor LCD) (norma Camera & Imaging Products Association) |
ŁADOWANIE WEWNĘTRZNEGO AKUMULATORA | Tak (dotyczy złącza USB Type-C. Zgodność z technologią USB Power Delivery) |
ZASILANIE PRZEZ USB | Tak (dotyczy złącza USB Type-C. Zgodność z technologią USB Power Delivery) |
POBÓR MOCY (WIZJER) | Fotografie: około 3,7 W (z założonym obiektywem FE 28–60 mm F4–5.6 OSS), filmy: około 6,0 W (z założonym obiektywem FE 28–60 mm F4–5.6 OSS) |
POBÓR MOCY (EKRAN LCD) | Fotografie: około 3,5 W (z założonym obiektywem FE 28–60 mm F4–5.6 OSS), filmy: około 6,0 W (z założonym obiektywem FE 28–60 mm F4–5.6 OSS) |
Parametry |
|
Waga - samo body | Około 429 g |
WYMIARY (SZER. X WYS. X GŁ.) | Około 124,0 × 71,1 × 63,4 mm; około 124,0 × 71,1 × 58,6 mm (od uchwytu do monitora) |
TEMPERATURA W ŚRODOWISKU PRACY | 0–40℃ |
ZAWARTOŚĆ OPAKOWANIA | Akumulator NP-FZ100, pasek na ramię, przykrywka korpusu, osłona stopki akcesoriów |