Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
Aparat Z6 III wprowadza nowy poziom wydajności do pełnoklatkowych aparatów średniej klasy, będąc idealnym wyborem dla fotografów i kamerzystów pragnących doskonalić swoje umiejętności i rozwijać kreatywność, zachowując jednocześnie kompaktową konfigurację.
Aparat Z6 III to znakomite narzędzie dla każdego, kto ceni sobie najwyższą jakość zdjęć i filmów, niezależnie od warunków oświetleniowych. Twórz z pewnością, że końcowe pliki będą wiernie oddawać Twoje zamierzenia artystyczne.
Niesamowita szybkość skanowania matrycy umożliwia odczyt pełnych pikseli, co pozwala uzyskać kontrastowe, szczegółowe zdjęcia o doskonałym zakresie dynamiki i wierności odwzorowania kolorów. Natywny zakres ISO waha się od 100 do 64000 (z możliwością rozszerzenia do 50-204800).
Wewnętrzne nagrywanie w rozdzielczości 6K/60P (RAW) i 5,4K/60P (YUV). Możesz tworzyć filmy 4K UHD/60p z nadpróbkowaniem z rozdzielczości 6K zapewnianej przez aparat i rejestrować materiały z szybkością 240p (10-krotne spowolnienie).
Wejście zewnętrznego mikrofonu w aparacie może być używane jako wejście sygnału o poziomie liniowym, aby uzyskać dźwięk o profesjonalnej jakości.
Dzięki częstotliwości odświeżania 60 kl./s wizjer elektroniczny o jasności 4000 nitów i rozdzielczości 5 670 000 punktów zapewnia niezmiennie płynny obraz o bogatych szczegółach. Szeroka gama kolorów (DCI-P3) pozwala uzyskać realistyczne barwy bez fałszywych konturów.
120 kl./s (JPEG, 10 mln pikseli w formacie DX) lub 60 kl./s (JPEG 24 mln pikseli w formacie pełnoklatkowym). Z6III uwiecznia decydujący moment, nawet jeśli następuje on przed wyzwoleniem migawki.
Niesamowicie szybkie obliczenia AF zawsze zapewniają niezawodne śledzenie. Wykrywanie obiektów i AF działają do –10 EV przy filmowaniu i fotografowaniu.
8,0 stopni 5-osiowej stabilizacji obrazu wbudowanej bezpośrednio w korpus aparatu oraz funkcja E-VR dla wideo. Funkcja VR pola AF stabilizuje obszar wokół aktywnego pola AF.
Uchylny ekran dotykowy o rozdzielczości 2 100 000 punktów zapewnia wyraźny i bardzo szczegółowy obraz sceny pod dowolnym kątem.
Waży zaledwie 750 g (w przybliżeniu), zapewnia doskonałe uszczelnienie przed warunkami atmosferycznymi i odporność na zimno aż do –10 °C/14 °F.
Jedno gniazdo obsługuje karty CFexpress typu B lub XQD, a jedno gniazdo obsługuje karty SD UHS-II.
Nowy wielofunkcyjny uchwyt zasilający MB-N14 firmy Nikon może służyć jako uchwyt podczas fotografowania w pionie lub jako przeciwwaga dla teleobiektywu, a także do zasilania podczas całodziennych sesji zdjęciowych.
Arkusz danych
Szczegółowe odniesienia
Mocowanie obiektywu | Mocowanie Z firmy Nikon |
Format matrycy | FX |
Typ matrycy | CMOS |
Wielkość matrycy | 35,9 mm x 23,9 mm |
Całkowita liczba pikseli | 26,79 mln |
System usuwania kurzu | Czyszczenie matrycy, zbieranie danych porównawczych dla funkcji usuwania kurzu (wymaga programu NX Studio) |
Rozdzielczość | 24,5 mln |
Wielkość obrazu (w pikselach) | Z użyciem obszaru zdjęcia [FX (36 x 24)]: (L) 6048 x 4032 (24,4 mln) (M) 4528 x 3024 (13,7 mln) (S) 3024 x 2016 (6,1 mln) Z użyciem obszaru zdjęcia [DX (24 x 16)]: (L) 3984 x 2656 (10,6 mln) (M) 2976 x 1992 (5,9 mln) (S) 1984 x 1328 (2,6 mln) Z użyciem obszaru zdjęcia [1:1 (24 x 24)]: (L) 4032 x 4032 (16,3 mln) (M) 3024 x 3024 (9,1 mln) (S) 2016 x 2016 (4,1 mln) Z użyciem obszaru zdjęcia [16:9 (36 x 20)]: (L) 6048 x 3400 (20,6 mln) (M) 4528 x 2544 (11,5 mln) (S) 3024 x 1696 (5,1 mln) |
Format pliku (jakość zdjęcia) | NEF (RAW): 14-bitowy; do wyboru kompresja bezstratna, wysoka wydajność (wysoka) oraz wysoka wydajność JPEG: zgodność z podstawowym formatem JPEG; ustawienia kompresji: fine (około 1 : 4), normal (około 1 : 8) i basic (około 1 : 16); dostępne opcje kompresji Priorytet wielkości i Optymalna jakość HEIF: dostępne ustawienia kompresji: fine (około 1 : 4), normal (około 1 : 8) i basic (około 1 : 16); dostępne opcje kompresji Priorytet wielkości i Optymalna jakość NEF (RAW)+JPEG: jedno zdjęcie zapisywane jednocześnie w formatach NEF (RAW) i JPEG NEF (RAW)+HEIF: jedno zdjęcie zapisywane jednocześnie w formatach NEF (RAW) i HEIF |
System Picture Control | Auto, Standardowe, Neutralne, Żywe, Monochromatyczne, Równomierne monochromatyczne, Monochromatyczne z głębokimi odcieniami, Portret, Portret o bogatych odcieniach, Krajobraz, Równomierne Kreatywne ustawienia Picture Control (Sen, Poranek, Pop, Niedziela, Smutek, Dramat, Cisza, Surowość, Melancholia, Czystość, Dżins, Zabawka, Sepia, Błękit, Czerwień, Róż, Węgiel, Grafit, Dwoistość, Czerń); możliwość zmiany wybranych ustawień Picture Control, przechowywanie osobistych ustawień Picture Control Uwaga: Gdy podczas fotografowania jako tryb odcieni jest wybrane HLG, wybór ustawień Picture Control jest ograniczony do opcji Standardowe, Monochromatyczne i Równomierne. |
Nośnik danych | CFexpress (typu B), XQD, SD, SDHC (zgodne z UHS-II), SDXC (zgodne z UHS-II) |
Dwa gniazda kart pamięci | 1 karta CFexpress lub karta XQD i 1 karta Secure Digital (SD) Każda z kart może być używana do zapisywania zdjęć w przypadku zapełnienia drugiej karty, w celu tworzenia kopii zapasowych, w celu osobnego zapisywania zdjęć w formatach NEF (RAW) i JPEG lub HEIF, albo w celu zapisywania oddzielnych kopii zdjęć w formacie JPEG lub HEIF o różnych rozmiarach i stopniach kompresji; można kopiować zdjęcia między kartami. |
System plików | DCF 2.0, Exif 2.32, MPEG-A MIAF |
Wizjer | Wyświetlacz LCD z matrycą TFT o przekątnej 1,27 cm (0,5 cala), wizjer elektroniczny o rozdzielczości około 5 760 000 punktów (UXGA) w technologii OLED z funkcją regulacji balansu kolorów oraz automatycznym sterowaniem jasnością lub manualnie o 19 poziomach jasności; dostępne wyświetlanie z wysoką częstotliwością odświeżania |
Pokrycie kadru | Około 100% w pionie i w poziomie |
Powiększenie | Około 0,8× (obiektyw 50 mm ustawiony na nieskończoność, -1,0 dptr.) |
Dystans widzenia całej matówki | 21 mm (-1,0 dptr.; od okularu wizjera) |
Korekcja dioptrażu | Od –4 do +2 dptr. |
Czujnik zbliżenia oka | Automatyczne przełączanie między wyświetlaniem obrazu na monitorze i w wizjerze |
Współpracujące obiektywy | Obiektywy NIKKOR z mocowaniem Z Obiektywy NIKKOR z mocowaniem F (wymagany adapter; mogą obowiązywać ograniczenia) |
Typ migawki | Mechaniczna, sterowana elektronicznie, szczelinowa o pionowym przebiegu szczeliny w płaszczyźnie ostrości; elektroniczna przednia kurtynka migawki, migawka elektroniczna |
Czas otwarcia migawki | ¹⁄₈₀₀₀ do 30 s (do wyboru regulacja w krokach co ¹⁄₃, ¹⁄₂ lub 1 EV, możliwość wydłużenia do 900 s w trybie M), czas B, ustawienie T Przy korzystaniu z migawki elektronicznej czas otwarcia migawki można ustawić na ¹⁄₁₆₀₀₀ s. |
Czas synchronizacji błysku | Synchronizacja dla czasu otwarcia migawki ¹⁄₂₀₀ s lub dłuższego; obsługa automatycznej synchronizacji z krótkimi czasami migawki pozwalająca na stosowanie krótszych czasów otwarcia migawki
Przy korzystaniu z migawki elektronicznej synchronizacja dla czasu otwarcia migawki ¹⁄₆₀ s lub dłuższego; nie można używać obsługi automatycznej synchronizacji z krótkimi czasami migawki (auto FP) |
Tryby wyzwalania migawki | Pojedyncze zdjęcie, seryjne wolne, seryjne szybkie, seryjne szybkie (rozszerzone), szybkie rejestrowanie klatek + (z zapisem serii przed zwolnieniem migawki), samowyzwalacz |
Przybliżona częstotliwość zdjęć seryjnych | Maksymalnie 120 kl./s Seryjne wolne: ok. 1 do 7 kl./s Seryjne szybkie: Około. 8.1 kl./s (w przypadku korzystania z migawki elektronicznej i ustawień jakość zdjęcia innych niż NEF (RAW) i NEF (RAW) +: ok. 16 kl./s) Seryjne szybkie (rozszerzone): Około. 14 kl./s (z migawką elektroniczną: ok. 20 kl./s) Szybkie rejestrowanie klatek + (C30): ok. 30 kl./s Szybkie rejestrowanie klatek + (C60): ok. 60 kl./s Szybkie rejestrowanie klatek + (C120): ok. 120 kl./s Maksymalna szybkość rejestrowania zdjęć mierzona z użyciem testów wewnętrznych. |
Samowyzwalacz | 2 s, 5 s, 10 s, 20 s; od 1 do 9 ekspozycji przy interwałach 0,5, 1, 2 lub 3 s |
System pomiaru ekspozycji | Pomiar ekspozycji TTL za pomocą matrycy aparatu |
Tryb pomiaru ekspozycji | Matrycowy pomiar ekspozycji Pomiar centralny: przypisanie 75% wagi pomiaru do koła o średnicy 12 mm lub 8 mm na środku kadru; waga pomiaru może być alternatywnie przypisana na podstawie uśrednienia całego kadru. Pomiar punktowy: pomiar z obszaru o średnicy 4 mm na środku wybranego pola AF Pomiar skoncentrowany na światłach |
Zakres pomiaru ekspozycji | –4 do +17 EV Dane dotyczą czułości odpowiadającej ISO 100 i obiektywu f/2,0 w temperaturze 20°C. |
Tryb ekspozycji | AUTO: automatyczny, P (automatyka programowa z fleksją programu), S (automatyka z preselekcją czasu), A (automatyka z preselekcją przysłony), M (manualny) |
Kompensacja ekspozycji | -5 do +5 EV (do wyboru regulacja w krokach co ¹⁄₃ lub ¹⁄₂ EV) |
Blokada ekspozycji | Blokada zmierzonej wartości jasności |
Czułość ISO (indeks zalecanych ekspozycji) | ISO 100 do 64000 (do wyboru regulacja w krokach co ¹⁄₃ lub 1 EV); można też zmniejszać o ok. 0,3, 0,7 lub 1 EV (odpowiednik ISO 50) poniżej ISO 100 oraz zwiększać o ok. 0,3, 0,7, 1 lub 1,7 EV (odpowiednik ISO 204800) powyżej wartości ISO 64000; dostępny automatyczny dobór czułości ISO Uwaga: Gdy jako tryb odcieni jest wybrane HLG, czułość ISO jest ograniczona do zakresu od 400 do 64000. |
Aktywna funkcja D-Lighting | Automatyczna, Bardzo wysoka, Zwiększona, Normalna, Zmniejszona i Wyłączona |
Wielokrotna ekspozycja | Dodaj, Średnia, Jasno i Ciemno |
Inne opcje | Nakładka HDR, tryb zdjęć z redukcją migotania, redukcja migotania o wysokiej częstotliwości |
System autofokusa | Hybrydowy autofokus z detekcją fazową/autofokus z detekcją kontrastu ze wspomaganiem AF |
Zakres detekcji | –10 do +19 EV Pomiar w trybie zdjęć przy czułości odpowiadającej ISO 100 i temperaturze 20°C w trybie pojedynczego AF (AF-S) z użyciem obiektywu o maksymalnym otworze względnym f/1,2. |
Silnik ustawiania ostrości | Autofokus (AF): pojedynczy AF (AF-S); tryb ciągłego AF (AF-C), ciągły AF (AF-F; dostępny tylko w trybie filmowania); wyprzedzające śledzenie ostrości Ręczne ustawianie ostrości (M): można korzystać ze wskaźnika ustawienia ostrości |
Pole AF | 273 pola AF (jednopolowy AF), 299 pól AF (automatyczny wybór pola AF); Liczba pól AF dostępnych w trybie zdjęć z użyciem obszaru zdjęcia FX |
Tryb pól AF | Precyzyjny AF (dostępny tylko w trybie zdjęć), jednopolowy AF, AF z dynamicznym wyborem pola (S, M i L, dostępny tylko w trybie zdjęć); szerokie pole AF (S, L, C1 i C2), automatyczny wybór pola AF; śledzenie 3D (dostępne tylko w trybie zdjęć); AF ze śledzeniem obiektu (dostępny tylko w trybie wideo) |
Blokada ostrości | Ustawienie ostrości można zablokować, naciskając spust migawki do połowy (w trybie pojedynczego AF/AF-S) lub naciskając środek wybieraka dodatkowego |
Redukcja drgań (VR) wbudowana w aparat | 5-osiowa z przesunięciem matrycy |
Redukcja drgań (VR) wbudowana w obiektyw | Ruch soczewek (funkcja dostępna w obiektywach z mechanizmem VR) |
Sterowanie błyskiem | TTL: sterowanie lampą w trybie i-TTL; zrównoważony błysk wypełniający i-TTL jest używany z pomiarem matrycowym, centralnym i z pomiarem skoncentrowanym na światłach, standardowy błysk wypełniający i-TTL z pomiarem punktowym |
Tryb błysku | Synchronizacja na przednią kurtynkę migawki, synchronizacja z długimi czasami ekspozycji, synchronizacja na tylną kurtynkę migawki, redukcja efektu czerwonych oczu, redukcja efektu czerwonych oczu przy synchronizacji z długimi czasami ekspozycji, wyłączona |
Kompensacja błysku | -3 do +1 EV (do wyboru regulacja w krokach co ¹⁄₃ lub ¹⁄₂ EV) |
Wskaźnik gotowości lampy | Świeci po pełnym naładowaniu opcjonalnej lampy błyskowej; miga jako ostrzeżenie o niedoświetleniu po wyzwoleniu błysku z pełną mocą |
Sanki mocujące | „Gorąca stopka” wg ISO 518 ze stykami synchronizacji i danych oraz blokadą zabezpieczającą |
Kreatywny system oświetlenia firmy Nikon (CLS) | Sterowanie lampą w trybie i-TTL, sterowany radiowo, zaawansowany bezprzewodowy system oświetlenia, sterowany optycznie, zaawansowany bezprzewodowy system oświetlenia, oświetlenie modelujące, blokada mocy błysku, informowanie o temperaturze barwowej, automatyczna synchronizacja z krótkimi czasami migawki, ujednolicone sterowanie błyskiem |
Balans bieli | Automatyczny (3 rodzaje), automatyczny dla naturalnego oświetlenia, światło słoneczne, pochmurno, cień, światło żarowe, światło jarzeniowe (3 rodzaje), lampa błyskowa, wybór temperatury barwowej (od 2500 K do 10 000 K), pomiar manualny (można zapisać maks. 6 wartości), wszystkie tryby z dokładną regulacją |
Typy braketingu | Ekspozycja i/lub moc błysku, balans bieli, ADL |
Inne opcje fotografowania | Korekcja winietowania, kompensacja dyfrakcji, automatyczna korekcja dystorsji, miękki odcień skóry, balans wyglądu portrety oraz fotografowanie z interwalometrem, przesunięciem ostrości i przesunięciem piksela |
System pomiaru ekspozycji podczas filmowania | Pomiar ekspozycji TTL za pomocą matrycy aparatu |
Tryb pomiaru ekspozycji podczas filmowania | Pomiar matrycowy, centralny lub skoncentrowany na światłach |
Filmy – rozmiar klatki (w pikselach) oraz klatkaż | 5376 x 3024 (5,4K): 60p/50p/30p/25p/24p 3840 x 2160 (4K UHD): 120p/100p/60p/50p/30p/25p/24p 1920 x 1080: 240p/200p/120p/100p/60p/50p/30p/25p/24p 1920 x 1080 (spowolnienie): 30p x4/25p x4/24p x5 Uwaga: Rzeczywista liczba klatek na sekundę dla 240p, 200p, 120p, 100p, 60p, 50p, 30p, 25p i 24p to odpowiednio 239,76, 200, 119,88, 100, 59,94, 50, 29,97, 25 i 23,976 kl./s. |
Filmy – rozmiar klatki (w pikselach) i liczba klatek na sekundę (filmy w formacie RAW) | 6048 x 3402: 60p/50p/30p/25p/24p 4032 x 2268: 60p/50p/30p/25p/24p 3984 x 2240: 120p/100p/60p/50p/30p/25p/24p Uwaga: Rzeczywista liczba klatek na sekundę dla 120p, 100p, 60p, 50p, 30p, 25p i 24p to odpowiednio 119,88, 100, 59,94, 50, 29,97, 25 i 23,976 kl./s. |
Format plików wideo | NEV, MOV, MP4 |
Kompresja wideo | N-RAW (12-bitowy), Apple ProRes RAW HQ (12-bitowy), Apple ProRes 422 HQ (10-bitowy), H.265/HEVC (8-bitowy/10-bitowy), H.264/AVC (8-bitowy) |
Format zapisu dźwięku | Liniowy PCM (48 kHz, 24 bity, dla filmów rejestrowanych w formacie NEV lub MOV), AAC (48 kHz, 16 bitów, dla filmów rejestrowanych w formacie MP4) |
Sposób zapisu dźwięku | Można używać wbudowanego lub zewnętrznego mikrofonu stereofonicznego; możliwość podłączenia zewnętrznych urządzeń audio do wejścia liniowego, regulowana czułość wejścia audio; funkcje wytłumienia, funkcje charakterystyki częstotliwościowej i redukcji szumu wiatru |
Kompensacja ekspozycji | -3 do +3 EV (do wyboru regulacja w krokach co ¹⁄₃ lub ¹⁄₂ EV) |
Czułość ISO (indeks zalecanych ekspozycji) | Tryb M: Wybór ręczny (ISO 100 do 51200), do wyboru regulacja w krokach ¹⁄₆, ¹⁄₃, lub 1 EV) z dostępnymi opcjami odpowiednika około 0,3, 0,7, 1 lub 2 EV (odpowiednik ISO 204800) powyżej ISO 51200, dostępny automatyczny dobór czułości ISO (ISO 100 do Hi 2,0) z możliwością wyboru maksymalnej wartości Uwaga: Gdy jako tryb odcieni jest wybrane HLG, czułość ISO jest ograniczona do zakresu od 400 do 51200. Uwaga: Gdy jako tryb odcieni wybrano N-Log, czułość ISO jest ograniczona do zakresu od Lo 0,3 do 2,0 oraz od 800 do 51200. Tryby P, S i A: automatyczny dobór czułości ISO (ISO 100 do Hi 2,0) z możliwością wyboru maksymalnej wartości Tryb automatyczny: automatyczny dobór czułości ISO (od ISO 100 do 51200) |
Aktywna funkcja D-Lighting | Bardzo wysoka, Zwiększona, Normalna, Zmniejszona i Wyłączona |
Inne opcje filmowania | Nagrywanie filmów poklatkowych, elektroniczna redukcja drgań, kody czasowe, wideo w formacie logarytmicznym (N-Log) oraz HDR (HLG), monitor kształtu fali, czerwony wskaźnik kadru REC, zoom wyświetlacza podczas nagrywania wideo (50%, 100% i 200%), rozszerzony zakres czasów otwarcia migawki (tryby S i M) i nagrywanie w dwóch formatach (wideo proxy) dla danych wideo RAW; opcja wyświetlania informacji o nagrywaniu wideo dostępna w menu i; Zoom wysokiej jakości |
Wielkość monitora | Przekątna: 8 cm (3,2 cala) |
Typ monitora | Ruchomy, dotykowy wyświetlacz LCD TFT o kącie oglądania wynoszącym 170°, pokryciu kadru wynoszącym około 100%, z możliwością regulacji balansu kolorów oraz sterowania jasnością metodą ręczną z wykorzystaniem 15 poziomów |
Rozdzielczość monitora | Około 2100 000 punktów |
Odtwarzanie | Odtwarzanie pełnoekranowe lub widok miniatur (maks. liczba zdjęć: 4, 9 lub 72), powiększenie w trybie odtwarzania, przycinanie powiększenia w trybie odtwarzania, odtwarzanie filmów, pokaz slajdów, wyświetlanie histogramów, wskazanie obszarów prześwietlonych, informacje o zdjęciu, wyświetlanie danych pozycji, automatyczne obracanie zdjęć, ocenianie zdjęć, rejestrowanie i odtwarzanie notatek głosowych, osadzanie i wyświetlanie informacji IPTC, odtwarzanie z filtrem, przeskocz do 1. zdjęcia z serii, odtwarzanie serii, zapisz kadry po kolei i łączenie ruchu |
Złącze USB | Złącze USB SuperSpeed typu C, zalecane połączenie z wbudowanymi portami USB |
Wyjście HDMI | Złącze HDMI typu A |
Zewnętrzne wejście audio | Stereofoniczne typu minijack (średnica 3,5 mm; zasilanie po podłączeniu, obsługa wejścia liniowego) |
Wyjście audio | Stereofoniczne typu minijack (średnica 3,5 mm) |
Gniazdo akcesoriów | Wbudowane (może być używane z przewodami zdalnego sterowania MC-DC2 i innymi akcesoriami opcjonalnymi) |
Wi-Fi „NIJ” | Standardy: IEEE 802.11b/g/n/a/ac Zakresy częstotliwości: Od 2412 do 2472 MHz (kanał 13) i od 5180 do 5700 MHz Maksymalna moc wyjściowa (EIRP): Pasmo 2,4 GHz: 3,8 dBm Pasmo 5 GHz: 9,5 dBm Uwierzytelnianie: System otwarty, WPA2-PSK, WPA3-SAE |
Wi-Fi „NICS” | Standardy: IEEE 802.11b/g/n/a/ac Zakresy częstotliwości: 2412 do 2472 MHz (kanał 13) i od 5150 do 5850 MHz (od 5150 do 5350 MHz i od 5725 do 5850 MHz) Maksymalna moc wyjściowa (EIRP): Pasmo 2,4 GHz: 3,8 dBm Pasmo 5 GHz: 9,5 dBm Uwierzytelnianie: System otwarty, WPA2-PSK, WPA3-SAE |
Wi-Fi „NIKC” | Standardy: IEEE 802.11b/g/n/a/ac Zakres częstotliwości: 2412 do 2472 MHz (kanał 13) i od 5180 do 5825 MHz (od 5180 do 5700 MHz i od 5745 do 5825 MHz) Maksymalna moc wyjściowa (EIRP): Pasmo 2,4 GHz: 3,8 dBm Pasmo 5 GHz: 9,5 dBm Uwierzytelnianie: System otwarty, WPA2-PSK, WPA3-SAE |
Wi-Fi „Inne” | Standardy: IEEE 802.11b/g/n/a/ac (Europa, Afryka, Bliski Wschód, Azja, Oceania, USA, Kanada i Meksyk) IEEE 802.11b/g/n/a (obie Ameryki, kraje inne niż USA, Kanada i Meksyk) Zakresy częstotliwości: Europa (oprócz Ukrainy), Izrael, Turcja i Indie: 2412 do 2472 MHz (kanał 13) i 5180 do 5825 MHz (5180 do 5700 MHz i 5745 do 5825 MHz) Algieria, Egipt, Maroko, Republika Konga i Ukraina: 2412 do 2462 MHz (kanał 11) i 5180 do 5320 MHz Afryka (kraje inne niż Algieria, Egipt, Maroko i Republika Konga), Azja (inna niż Turcja) i Bliski Wschód (kraje inne niż Izrael): 2412 do 2462 MHz (kanał 11) i 5745 do 5805 MHz USA, Kanada, Meksyk, Australia, Nowa Zelandia, Republika Fidżi i Papua Nowa Gwinea: 2412 do 2462 MHz (kanał 11) i 5180 do 5825 MHz (5180 do 5580 MHz, 5660 do 5700 MHz i 5745 do 5825 MHz) Inne kraje obu Ameryk: 2412 do 2462 MHz (kanał 11) i 5180 do 5805 MHz (5180 do 5320 MHz i 5745 do 5805 MHz) Maksymalna moc wyjściowa (EIRP): Pasmo 2,4 GHz: 3,8 dBm Pasmo 5 GHz: 9,5 dBm Uwierzytelnianie: System otwarty, WPA2-PSK, WPA3-SAE |
Bluetooth | Protokoły komunikacyjne: Specyfikacja Bluetooth – wersja 5.0 Zakres częstotliwości: Bluetooth: od 2402 do 2480 MHz Bluetooth Low Energy: od 2402 do 2480 MHz Maksymalna moc wyjściowa (EIRP): Bluetooth: -1,7 dBm Bluetooth Low Energy: -3,2 dBm |
Akumulator | Jeden akumulator jonowo-litowy EN-EL15c* *Zamiast akumulatora EN-EL15c można stosować akumulatory EN-EL15b i EN-EL15a. Należy jednak pamiętać, że liczba zdjęć po jednorazowym naładowaniu akumulatora będzie mniejsza niż w przypadku akumulatora EN-EL15c. Zasilacz sieciowy EH-8P można stosować wyłącznie do ładowania akumulatorów EN-EL15c i EN-EL15b. |
Dodatkowa jednostka zasilająca | Wielofunkcyjny uchwyt zasilający MB-N14 (sprzedawany oddzielnie) mieści dwa akumulatory EN-EL15c* *Zamiast akumulatora EN-EL15c można stosować akumulatory EN-EL15b i EN-EL15a. Należy jednak pamiętać, że liczba zdjęć po jednorazowym naładowaniu akumulatora będzie mniejsza niż w przypadku akumulatora EN-EL15c. |
Zasilacz sieciowy | Zasilacz sieciowy EH-8P (dostępne osobno); wymaga dołączonego kabla USB UC-E25 Zasilacze sieciowe EH-5d, EH-5c i EH-5b, wymagają złącza zasilania EP-5B (dostępne osobno) |
Gniazdo statywowe | 0,635 cm (¹⁄₄ cala, ISO 1222) |
Wymiary (S x W x G) | Około 138,5 x 101,5 x 74 mm |
Masa | Około 760 g z akumulatorem i dwiema kartami pamięci, bez pokrywki bagnetu korpusu i pokrywki sanek mocujących; około 670 g (sam korpus aparatu) |
Środowisko pracy | Temperatura: Od -10°C do +40°C Wilgotność: 85% lub mniej (bez kondensacji) |
Dostarczane akcesoria | Pokrywka sanek mocujących BS-1 (zamocowana do aparatu), gumowa muszla oczna DK-29 (zamocowana do aparatu), pokrywka bagnetu korpusu BF-N1, akumulator jonowo-litowy EN-EL15c z osłoną styków, zacisk kabla HDMI/USB, pasek AN-DC26, kabel USB UC-E25 |