Opinie o Nas

Ta strona używa plików Cookie. Aby z niej korzystać zaakceptuj ten fakt. Więcej informacji tutaj.

      Sony A7 III Body
      Sony A7 III Body
      Sony A7 III Body
      Sony A7 III Body
      Sony A7 III Body
      Sony A7 III Body
      Sony A7 III Body
      Sony A7 III Body
      Sony A7 III Body

      Sony A7 III Body

      8 499,00 zł
      Brutto
      Wysyłka do 24 godzin.
      Produkt dostępny!
      003168 | EAN: 4548736079656 | MPN (kod producenta): ILCE7M3B.CEC

      ILOŚĆ

      Kalkulator Grenke

      Zadaj pytanie o produkt opiekunowi marki:

      • Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22, sklep@beiks.pl

      • Salon Warszawa: +48 22 891 13 73, wawa@beiks.pl

      Write your review

      Salon
      Kraśnik:

      (81) 825-97-22

      sklep@beiks.pl


      Salon
      Warszawa:

      (22) 891-13-73

      wawa@beiks.pl

        Aparat cyfrowy Sony A7 III Body

        Sony A7 III Body to pełnoklatkowy aparat bezlusterkowy. Aparat ma kompaktową oraz świetnie wykonaną obudowę. Idealny dla profesjonalistów zarówno jak i amatorów. Posiada pełnoklatkową matrycę oraz uchylny ekran LCD. Jest wygodny w użyciu oraz robi doskonałej jakości zdjęcia.


        Pełnoklatkowy przetwornik obrazu w technologii BSI o rozdzielczości 24,2 MP

        Pełnoklatkowy przetwornik obrazu CMOS Exmor R™ 35 mm o rozdzielczości 24,2 MP11 jest wyposażony w technologię BSI i ma konstrukcję bez odstępów między mikrosoczewkami, dzięki czemu zapewnia doskonałą czułość i świetny zakres dynamiczny. Dwukrotnie szybsze12 odczytywanie danych jest możliwe dzięki miedzianym przewodom oraz układowi o dużej skali integracji.

        f114906e94db094376febe2c2f3abeeb?fmt=jpeg&wid=378&qlt=85


        W całości udoskonalony system przetwarzania obrazu

        Połączenie systemu przetwarzania obrazu nowej generacji z nowym przetwornikiem obrazu oznacza nawet 1,5 stopnia różnicy w jakości obrazu. Szeroki zakres czułości ISO do ISO 51200 oraz zakres dynamiczny z maksymalnie ok. 15 stopniami przy niskich ustawieniach czułości. Udoskonalone odwzorowanie szczegółów i strefowa redukcja szumów tłumią zakłócenia i utrzymują wysoką rozdzielczość obrazu. Reprodukcja kolorów, w szczególności skóry i natury, została radykalnie poprawiona. Model α7 III obsługuje też 14-bitowy format wyjściowy RAW14, nawet w trybie cichym / zdjęć seryjnych.

        7c925472c2740dde570c967eb3b00397?fmt=jpeg&wid=378&qlt=85


        Szybkość, niezawodność i szeroki zakres działania systemu AF

        Udoskonalony system przetwarzania obrazu oraz algorytmy AF z aparatu α9 zoptymalizowane pod kątem modelu α7 III poprawiają szybkość, precyzję i wydajność śledzenia. 693 punkty AF z detekcją fazy oraz 425 punktów AF z detekcją kontrastu zapewniają szerokie pokrycie obszaru obrazu. Dwukrotnie większa prędkość systemu AF oraz bardziej precyzyjne śledzenie AF pozwalają utrzymać ostrość na szybko i nieprzewidywalnie poruszających się obiektach. Ponadto model α7 III niezawodnie ustawia ostrość przy jasności na poziomie EV-3

        db6a71e6b4d69583379b1cbe706009c4?fmt=jpeg&wid=378&qlt=85


        AF z detekcją fazy w płaszczyźnie ogniskowej obsługuje obiektywy z mocowaniem A

        AF z detekcją fazy działa nawet wtedy, gdy obiektyw z mocowaniem A zostanie zamontowany na modelu α7 III za pomocą adaptera LA-EA3. System AF z 693 punktami AF z detekcją fazy w płaszczyźnie ogniskowej zapewnia szerokie pokrycie obszaru obrazu, szybką pracę oraz niezwykle wydajne śledzenie.

        218f43b6042a6563991df09ecdf1c415?fmt=jpeg&wid=378&qlt=85


        Przycisk włączający system AF i przełącznik wielofunkcyjny

        Nowy przycisk włączający system AF uaktywnia autofokus bez sekwencji wciskania spustu migawki do połowy, dzięki czemu możesz skoncentrować się na wybraniu odpowiedniego momentu wyzwalania migawki, by natychmiast uchwycić dane ujęcie. Przełącznik wielofunkcyjny pozwala na szybkie i efektywne przesunięcie pola ostrości. Możesz intuicyjnie wybierać i przesuwać pole ostrości, dzięki czemu nie stracisz okazji na uchwycenie ruchomych obiektów.

        ef21e6b510278718f3269cb5873fbaa5?fmt=jpeg&wid=378&qlt=85


        Zawsze pamiętaj o ostrości

        Funkcja Eye AF obsługuje od teraz tryb AF-C, co zwiększa precyzję i wyraźnie poprawia jakość fotografii portretowej. Zwiększona prędkość systemu AF ułatwia robienie portretów poruszającym się obiektom, nawet jeśli nie patrzą w stronę aparatu, a część twarzy fotografowanej osoby jest w półmroku. Aparat α7 III pozwala korzystać z funkcji Eye AF w obiektywach z mocowaniem A zamontowanymi za pomocą adaptera.

        81d28a21c7133dbd8397227ecc164a17?fmt=jpeg&wid=378&qlt=85


        Niezwykle wygodny w obsłudze mechanizm AF

        Czułość śledzenia AF podczas robienia zdjęć można regulować w pięciu stopniach, aby utrzymać ostrość na obiektach wychodzących poza obszar ostrzenia. Obszary i punkty AF pozostają bez zmian lub zmieniają się podczas przełączania pomiędzy położeniem pionowym a poziomym, w zależności od sytuacji. Rejestrowanie obszarów AF umożliwia zapamiętywanie często używanych ustawień punktów AF i przypisywanie ich do wybranych przycisków, co umożliwi ich szybkie i wygodne włączanie.

        f94bcf834f72e715dbd28d33006b62f3?fmt=jpeg&wid=378&qlt=85


        Udoskonalona funkcjonalność trybu zdjęć seryjnych

        Obrazy uchwycone w trybie serii można wyświetlać w grupach, które można usuwać lub zabezpieczać dotknięciem jednego przycisku. Większa pojemność na zdjęcia rejestrowane w trybie serii oraz zgodność z nośnikami UHS-II sprawiają, że ten aparat znacznie ułatwia zapisywanie danych na kartach pamięci. Przycisk Fn oraz przycisk menu pozwalają szybko zmieniać ustawienia tuż po wykonaniu serii zdjęć, gdy zapis danych jeszcze trwa.

        2305fc8396a017f033a6599e758d7b29?fmt=jpeg&wid=378&qlt=85


        Maks. 10 kl./s przy włączonym śledzeniu AF/AE

        Dzięki nowej migawce i udoskonalonemu systemowi przetwarzania obrazu aparat α7 III może wykonywać zdjęcia w trybie ciągłym z prędkością 10 kl./s przy włączonym śledzeniu AF/AE (do 8 kl./s20 z minimalnym opóźnieniem wyświetlania w trybie ciągłym z podglądem na żywo), zapewniając stabilność podczas fotografowania nawet wyjątkowo aktywnych obiektów. W jednej serii można zarejestrować do około 177 zdjęć JPEG (ustawienie standardowe) w pełnej rozdzielczości, 89 skompresowanych zdjęć RAW lub 40 nieskompresowanych zdjęć RAW. Elektroniczna migawka umożliwia ciche, pozbawione wibracji fotografowanie dzikiej przyrody. Sprawdza się także w innych sytuacjach, gdzie nawet niewielki hałas może przekreślić szansę na uzyskanie idealnego ujęcia.

        73c5563e1a1bf0da25e3e467cafb11bd?fmt=jpeg&wid=378&qlt=85


        Fotografowanie bez migotania

        Migotanie fluorescencyjnych i innych sztucznych źródeł światła jest wykrywane automatycznie, a nastawa migawki zmieniana jest w celu minimalizacji wpływu migotania na zdjęcie. Pozwala to zmniejszyć anomalie ekspozycji i kolorów w górnej i dolnej części zdjęć przy krótszych czasach otwarcia migawki, jak również uniknąć niespójności ekspozycji i kolorów między zdjęciami seryjnymi, dzięki czemu możesz bez obaw robić zdjęcia w pomieszczeniach.

        86042b17c201f28e800ef4692554b7e8?fmt=jpeg&wid=378&qlt=85


        Wyraźne, naturalne, realistyczne filmy 4K

        Nagrywanie pełnoklatkowych filmów w rozdzielczości 4K z odczytem pełnych pikseli bez łączenia ich w grupy kompresuje o 2,4 razy więcej danych niż jest to wymagane w standardzie 4K (QFHD: 3840 × 2160), dzięki czemu filmy są pozbawione efektów mory i postrzępionych krawędzi. Zaawansowane przetwarzanie obrazu umożliwia nagrywanie pełnoklatkowych filmów 4K z zachwycającą jakością obrazu w zakresie pomiędzy średnią a wysoką czułością ISO, co pozwala w pełni wykorzystać możliwości formatu 4K w każdym ujęciu. W razie potrzeby zamiast trybu pełnoklatkowego można też wybrać tryb Super 35 mm.

        cb9fdd281b6b4d149f8d34b411d40795?fmt=jpeg&wid=378&qlt=85


        Obsługuje szeroki zakres potrzeb związanych z produkcją filmów HDR

        Aparat α7 III obsługuje szeroką gamę potrzeb produkcyjnych związanych z nagrywaniem filmów HDR. Oferuje krzywe gamma S-Log3 i S-Log2, dające ogromną elastyczność dostosowywania obrazów za pomocą korekcji kolorów w postprodukcji [1], a także nowy profil obrazu HLG (Hybrid Log-Gamma) przyspieszający przepływ pracy w HDR. Korekcja kolorów nie jest jednak wymagana, aby korzystać z natychmiastowego wyświetlania wiernych obrazów wysokiej jakości [2] bez niedoświetlonych cieni czy prześwietlonych rozjaśnień w telewizorze zgodnym ze standardem HDR (HLG).

        82d2fe36b2c49dbd3ab6cf3c4089f2b5?fmt=jpeg&wid=378&qlt=85


        Ulepszony tryb Fast Hybrid AF do nagrywania filmów

        Efektywne połączenie systemu AF z detekcją fazy w płaszczyźnie ogniskowej oraz AF z detekcją kontrastu skutecznie ustawia ostrość nawet na szybko poruszających się obiektach, a następnie płynnie je śledzi podczas nagrywania. Pokrycie AF dla filmów obejmuje obszar obrazu niemal tak duży, jak ma to miejsce w przypadku zdjęć, dlatego, gdy system AF o wysokiej gęstości nastawia ostrość na obiekt podczas nagrywania filmu, aparat stale i konsekwentnie go śledzi. Trzy ustawienia prędkości systemu AF dają swobodę korzystania z efektów spowolnionego ustawiania ostrości podczas nagrywania filmów.

        2ea2471744f8e36d04fa67b98b0ca3a7?fmt=jpeg&wid=378&qlt=85


        Moje menu oraz nowy interfejs menu

        Moje menu pozwala dodać i zorganizować maksymalnie 30 elementów menu na podstawie częstotliwość korzystania w celu ich natychmiastowego przywołania. Istnieje też możliwość usuwania nieużywanych elementów. Można utworzyć niestandardowe menu dostosowane do konkretnych potrzeb związanych z fotografowaniem. Najważniejsze menu aparatu α7 III zostały przeorganizowane, aby ułatwić wyszukiwanie, oraz zawierają nazwy grup i numery stron u góry ekranu.

        933c7a62eb618e62f90d41279640799d?fmt=jpeg&wid=378&qlt=85


        Funkcja oceny przydatna do sortowania na miejscu

        Istnieje możliwość oceniania fotografii za pomocą gwiazdek (od 1 do 5). Oceny te mogą pozostać przypisane do obrazów po ich zaimportowaniu do programu PlayMemories Home lub do nowego, komputerowego pakietu oprogramowania Imaging Edge firmy Sony. By zapobiec przypadkowym usunięciom obrazów, do tej funkcji oraz do funkcji ochronnej można przypisać przycisk niestandardowy (domyślnie ustawiono przycisk C3 dla funkcji ochronnej). Funkcje oceniania i ochrony mogą być stosowane podczas odtwarzania plików, a grupy zdjęć wykonywanych w trybie ciągłym mogą być sprawdzane, chronione i usuwane na miejscu lub w podróży.

        e9bab7d5090ee373721a3cb75dc28b4f?fmt=jpeg&wid=378&qlt=85


        Szybkie dostosowywanie parametrów

        Ustawienia aparatu można zarejestrować (maksymalnie dwa w aparacie i cztery na karcie pamięci), aby umożliwić szybki dostęp za pomocą pokrętła trybu pracy. Do 11 przycisków można przypisać maksymalnie 81 funkcji, a do zdjęć, filmów i odtwarzania można przypisać nawet zestawy funkcji. Funkcja wywołania ustawienia własnego podczas przytrzymywania przycisku pozwala na chwilowe wywołanie ustawień fotografowania przypisanych do przycisków użytkownika, gdy dany przycisk jest przytrzymywany.

        70c5a01a5b749985d78baaadfa536f42?fmt=jpeg&wid=378&qlt=85


        Kontrastowy wizjer XGA OLED TruFinder™ o wysokiej rozdzielczości

        Wizjer XGA OLED Tru-Finder z ok. 2,359 mln punktów zapewnia wysoką rozdzielczość i doskonały kontrast obrazów, a także świetną gradację i reprodukcję kolorów. Dzięki temu jest w stanie wiernie odzwierciedlać każdy obraz, zapewniając doskonałą widoczności w całym obszarze. Powiększenie wizjera wynosi 0,78x (pole widzenia ok. 38,5°). Powłoka ZEISS T* znacznie zmniejsza liczbę odbić światła na obiektywie. Rozruch trwa około 40% krócej niż w aparacie α7 II. Ponadto można wybrać tryb wyświetlania w wysokiej jakości, który gwarantuje ostrzejsze i bardziej naturalne szczegóły, maksymalnie wykorzystując odczyt danych z przetwornika obrazu o efektywnej rozdzielczości 24,2 MP.

        3403b1f33be94ab7e09b74aa324d8701?fmt=jpeg&wid=378&qlt=85


        Ekran dotykowy LCD umożliwia szybkie ustawianie ostrości

        Ekran LCD typu 3,0 z 922 000 punktów umożliwia obsługę dotykową oraz oglądanie jasnego, wyraźnego i pełnego szczegółów obrazu, nawet na zewnątrz. Użyj funkcji nastawiania ostrości dotknięciem, aby szybko ustawić ostrość na wybranym punkcie, oraz panelu dotykowego, aby przesunąć palcem ramkę ostrzenia, sprawdzając obraz w wizjerze. Ekran LCD pochyla się w górę do 107° oraz w dół do 41°, umożliwiając wygodne trzymanie aparatu i sprawdzanie obrazów.

        ebbae446fcc64aa90251663808f16f9b?fmt=jpeg&wid=378&qlt=85


        Wbudowany w korpus 5-osiowy system stabilizacji obrazu z 5-stopniowym czasem otwarcia migawki

        Ten kompleksowy system kompensuje pięć rodzajów drgań aparatu, które najczęściej rozmazują zdjęcia: obrót wokół osi pionowej/przechył góra/dół podczas korzystania z dłuższych ogniskowych, przemieszczenie X-Y w przypadku zbliżeń (w tym makrofotografii), przechyły na lewo/na prawo podczas fotografowania w nocy oraz nagrywania filmów. Efektywnie osiąga on szybszy o 5 stopni czas otwarcia migawki, więc aparat α7 III pozwala w pełni wykorzystać możliwości rejestrowania obrazów w wysokiej rozdzielczości oraz podglądu obrazów na żywo. Ponadto współpracuje z obiektywami z mocowaniem typu A zamontowanymi za pomocą adaptera, a także z obiektywami z mocowaniem typu E.

        23a32d681dcac245a43cd0ecc4845914?fmt=jpeg&wid=378&qlt=85


        Łącze informacji o lokalizacji przez Bluetooth

        Aparat można sparować z aplikacją Imaging Edge Mobile zainstalowaną na zgodnym telefonie komórkowym lub tablecie, aby uzyskiwać dane o lokalizacji, zapisywać je na fotografiach oraz korygować ustawienia daty/czasu i lokalizacji w aparacie.

        ed056a70e3ce96f3b06bb14f5f425490?fmt=jpeg&wid=378&qlt=85


        Bezproblemowe łączenie z komputerem za pośrednictwem portu USB 3.1 Gen 1

        Port USB typu C™31 obsługujący szybkie złącze USB 3.1 Gen 1 ułatwia przesył dużych plików danych w formacie RAW do komputera, dzięki czemu można szybko przeglądać obrazy na komputerze i kontynuować fotografowanie bez opóźnień. Również ustawienie umożliwiające przesyłanie wyłącznie plików JPEG do komputera umożliwia szybsze sprawdzanie zdjęć przy użyciu komputera po fotografowaniu w trybie ciągłym, ponieważ aparat nie musi wysyłać dużych ilości danych w formacie RAW.

        53f3fb4c49dcf88a9647c46b320d1ade?fmt=jpeg&wid=378&qlt=85


        Wysoka wytrzymałość i sprawne działanie w trudnych warunkach

        Aparat α7 III działa niezawodnie w trudnych warunkach. Jego korpus został wzmocniony poprzez zastosowanie lekkiej górnej i przedniej pokrywy oraz wewnętrznej ramy ze stopu magnezu o wysokiej sztywności. Liczba śrub zabezpieczających mocowanie obiektywu została zwiększona do sześciu w celu zapewnienia trwałości. Główne przyciski i pokrętła zostały uszczelnione. Uszczelniony został cały korpus urządzenia, by ograniczyć dostawanie się kurzu i wilgoci do wnętrza.

        28cf5ae53808af0bc88500c3e74b46fe?fmt=jpeg&wid=378&qlt=85


        Długi czas pracy akumulatora pozwala nagrywać dłuższe filmy

        Akumulator NP-FZ100 ma o ok. 2,2 razy większą pojemność niż akumulator NP-FW50, dzięki czemu pozwala zrobić około 710 zdjęć po jednokrotnym pełnym naładowaniu. Ponadto opcjonalny uchwyt VG-C3EM pomieści dwa akumulatory. Porty USB typu C™ oraz Multi/Micro USB pozwalają na wykorzystanie zewnętrznych, mobilnych akumulatorów, celem zapewnienia dodatkowego zasilania aparatu podczas dłuższego nagrywania. Jeszcze większy komfort oferują akcesoria, takie jak pilot podłączany za pośrednictwem portu Multi/Micro USB, podczas gdy zasilanie jest dostarczane przez port USB typu C™. Opcjonalna ładowarka BC-QZ1 umożliwia szybsze ładowanie niż przez USB.

        9bc683c4026b0172b45c4f781d692dd0?fmt=jpeg&wid=378&qlt=85


        Dwa gniazda obsługujące UHS-II

        Ten aparat jest wyposażony w dwa gniazda na karty SD (obsługujące UHS-II – umożliwiające szybkie zapisywanie danych) i SD/Memory Stick. Dwie karty znajdujące się w gniazdach mogą zostać użyte do jednoczesnego lub naprzemiennego zapisu danych, oddzielenia danych w formacie RAW od JPEG lub zdjęć z filmów oraz do kopiowania danych pomiędzy kartami. Osłona karty pamięci jest blokowana, aby zapobiec przypadkowemu otwarciu.

        8a5c141ee6b2e24402597795c0c49d91?fmt=jpeg&wid=378&qlt=85


        Imaging Edge™ Remote, Viewer i Edit

        Skorzystaj z aplikacji Imaging Edge na komputer, aby poprawić wyniki swojej pracy. Użyj „Remote”, by kontrolować i monitorować nagrywanie w czasie rzeczywistym. „Viewer” umożliwia szybki podgląd, ocenę i wybranie zdjęć z biblioteki, a „Edit” pozwala na przekształcenie danych RAW na wysokiej jakości zdjęcia. Wykorzystaj w pełni pliki Sony RAW i skuteczniej zarządzaj swoim procesem produkcji.

        3ed4a49524b6e1f920636fe0860a814d?fmt=jpeg&wid=378&qlt=85


        Sterowanie i udostępnianie jednym dotknięciem

        Sterowanie jednym dotknięciem pozwala zmienić smartfon lub tablet w wizjer lub pilot. Udostępnianie jednym dotknięciem pozwala przesyłać zdjęcia/filmy do pamięci urządzenia w celu udostępniania ich w serwisie społecznościowym. Wystarczy zainstalować aplikację Imaging Edge Mobile na urządzeniu z systemem Android i technologią NFC za pośrednictwem sieci Wi-Fi, a następnie przyłożyć urządzenie do aparatu, aby je połączyć. Bez NFC można parować urządzenia dzięki zgodności z kodami QR.

        11f773450a42deb0dcc376ad53edbbc6?fmt=jpeg&wid=378&qlt=85


        Capture One (dla Sony)

        Capture One Express (dla Sony) to nagradzane oprogramowanie do edycji obrazów umożliwiające obróbkę wysokiej jakości zdjęć w formacie RAW i łatwe zarządzanie plikami obrazów, a także zapewniające zaawansowane narzędzia edycyjne. Capture One Pro (dla Sony) daje dostęp do większej liczby narzędzi do obróbki grafiki oraz funkcji fotografowania aparatem podłączonym do komputera.

        542831ce2b7102631765b1ba35b482d3?fmt=png-alpha&wid=378

        Sony
        003168

        Arkusz danych

        Rozmiar matrycy:
        Full Frame
        Mocowanie:
        Sony E
        Zdjęcia seryjne:
        10kl
        10kl
        10kl
        Stabilizacja:
        TAK
        Rozdzielczość obrazu:
        24 megapixeli
        Akumulator:
        NP-FZ100
        NP-FZ100
        NP-FZ100
        Rozdzielczość video:
        4K
        Liczba efektywnych pikseli [mln]:
        24,2
        24,2
        24,2

        Szczegółowe odniesienia

        WSPÓŁPRACA Z OBIEKTYWAMI Obiektywy Sony z mocowaniem typu E
        MOCOWANIE OBIEKTYWU Mocowanie typu E
        WSPÓŁCZYNNIK KSZTAŁTU OBRAZU 3:2
        LICZBA PIKSELI (EFEKTYWNIE) Około 25,3 megapiksela
        TYP PRZETWORNIKA Pełnoklatkowy (typu 35 mm, 35,6 × 23,8 mm) przetwornik obrazu CMOS Exmor R
        SYSTEM OCHRONY PRZED KURZEM Powłoka chroniąca przed ładunkami elektrycznymi na filtrze optycznym i mechanizm przesunięcia przetwornika obrazu
        FORMAT ZAPISU JPEG (zgodność z DCF 2.0, Exif 2.31, zgodność z MPF Baseline), RAW (format Sony ARW 2.3)
        ROZMIAR OBRAZU (PIKSELE) [3:2] Pełna klatka 35 mm L: 6000 × 4000 (24M), M: 3936 x 2624 (10M), S: 3008 × 2000 (6.0M), APS-C L: 3936 x 2624 (10M), M: 3008 x 2000 (6,0M), S: 1968 x 1312 (2,6M)
        ROZMIAR OBRAZU (PIKSELE) [16:9] Pełna klatka 35 mm L: 6000 × 3376 (20M), M: 3936 x 2216 (8,7M), S: 3008 × 1688 (5.1M) APS-C L: 3936 x 2216 (8,7M), M: 3008 x 1688 (5,1M), S: 1968 x 1112 (2,2M)
        TRYBY JAKOŚCI OBRAZU RAW, RAW i JPEG (Extra fine, Fine, Standard), JPEG (Extra fine, Fine, Standard)
        EFEKTY ZDJĘCIOWE 8 rodzajów: Posteryzacja (kolor), posteryzacja (cz/b), kolor pop, retro foto, częściowy kolor (R/G/B/Y), wysoki kontrast monochromatyczny, aparat zabawka (normalny/chłodny/ciepły/zielony/magenta), high-key: miękki, czarno-biały o bogatej gradacji
        STYL TWÓRCZY Standardowy, żywy, neutralny, czysty, głęboki, jasny, portret, krajobraz, zachód słońca, scena nocna, jesienne liście, czarno-biały, sepia, pamięć stylów (1 – 6) (Kontrast (–3 do +3), Nasycenie barw (–3 do +3), Ostrość (–3 do +3))
        PROFILE OBRAZU Tak (wył. / PP1–PP10) Parametry: poziom czerni, krzywa gamma (film, fotografia, Cine1–4, ITU709, ITU709 [800%], S-Log2, S-Log3, HLG, HLG1-3), gamma czerni, zagięcie charakterystyki, tryb koloru, nasycenie, zmienność koloru, głębia koloru, szczegółowość, kopiowanie, zerowanie
        FUNKCJE ZAKRESU DYNAMICZNEGO Wyłączone, DRO (automatyka/poziom (1-5)), automatyka HDR (automatyczne zmiany ekspozycji, nastawianie zmian ekspozycji: od 1 EV do 6 EV z krokiem 1,0 EV)
        PRZESTRZEŃ BARW Standard sRGB (paleta sYCC) i Adobe RGB zgodny z technologią TRILUMINOS Color
        14BIT RAW TAK
        FORMAT RAW BEZ KOMPRESJI TAK
        FORMAT ZAPISU XAVC S, zgodność z formatem AVCHD 2.0
        KOMPRESJA FILMU XAVC S: MPEG-4 AVC/H.264, AVCHD: MPEG-4 AVC / H.264
        FORMAT ZAPISU DŹWIĘKU XAVC S: LPCM 2-kan., AVCHD: Dolby® Digital (AC-3), 2 kanały; Dolby® Digital Stereo Creator
        PRZESTRZEŃ BARW Standard xvYCC (x.v.Colour przy połączeniu kablem HDMI), zgodność z technologią TRILUMINOS Colour
        EFEKTY ZDJĘCIOWE Posteryzacja (kolor), posteryzacja (cz/b), kolor pop, retro foto, częściowy kolor (R/G/B/Y), wysoki kontrast monochromatyczny, aparat zabawka (normalny/chłodny/ciepły/zielony/magenta), high-key: miękki
        STYL TWÓRCZY Standardowy, żywy, neutralny, czysty, głęboki, jasny, portret, krajobraz, zachód słońca, scena nocna, jesienne liście, czarno-biały, sepia, pamięć stylów (1 – 6) (Kontrast (–3 do +3), Nasycenie barw (–3 do +3), Ostrość (–3 do +3))
        PROFILE OBRAZU Tak (wył. / PP1–PP10) Parametry: poziom czerni, krzywa gamma (film, fotografia, Cine1–4, ITU709, ITU709 [800%], S-Log2, S-Log3, HLG, HLG1-3), gamma czerni, zagięcie charakterystyki, tryb koloru, nasycenie, zmienność koloru, głębia koloru, szczegółowość, kopiowanie, zerowanie
        ROZMIAR OBRAZU (PIKSELE), NTSC XAVC S 4K: 3840 x 2160 (30 p, 100 M), 3840 x 2160 (24 p, 100 M), 3840 x 2160 (30 p, 60 M), 3840 x 2160 (24 p, 60 M), XAVC S HD: 1920 × 1080 (120p, 100 M), 1920 × 1080 (120p, 60 M), 1920 × 1080 (60p, 50 M), 1920 × 1080 (30p, 50 M), 1920 × 1080 (24p, 50 M), 1920 × 1080 (60p, 25 M), 1920 × 1080 (30p, 16 M), AVCHD: 1920 × 1080 (60i, 24 M, FX), 1920 × 1080 (60i, 17 M, FH)
        ROZMIAR OBRAZU (PIKSELE), PAL XAVC S 4K: 3840 × 2160 (25p, 100 M), 3840 × 2160 (25p, 60 M), XAVC S HD: 1920 × 1080 (100p, 100 M), 1920 × 1080 (100p, 60 M), 1920 × 1080 (50p, 50 M), 1920 × 1080 (25p, 50 M), AVCHD: 1920 × 1080 (50i, 24 M, FX), 1920 × 1080 (50i, 17 M, FH)
        LICZBA KLATEK NA SEKUNDĘ Tryb NTSC: 1, 2, 4, 8, 15, 30, 60, 120 kl./s, Tryb PAL: 1, 2, 3, 6, 12, 25, 50, 100 kl./s
        ROZMIAR OBRAZU (LICZBA KLATEK NA SEKUNDĘ) Tryb NTSC: 1920×1080 (60p, 30p, 24p), tryb PAL: 1920 × 1080 (50p, 25p)
        FUNKCJE FILMU Wyświetlanie poziomu dźwięku, regulacja poziomu nagrywania dźwięku, przełącznik PAL/NTSC, tak (1280 × 720 (ok. 9 Mb/s)), TC/UB (pamięć TC/pamięć UB/format TC/przebieg TC/tworzenie TC/zapis czasu UB), automatyczne wydłużanie czasu otwarcia migawki, sterowanie zapisem, wyświetlanie wyraźnych informacji HDMI. (włączanie/wyłączanie), wspomaganie wyświetlania gamma
        WYJŚCIE „CZYSTEGO” SYGNAŁU HDMI 3840 × 2160 (25p), 1920 × 1080 (50p), 1920 × 1080 (50i), 1920 × 1080 (24p), 1920 × 1080 (60p), 1920 × 1080 (60i), 3840 × 2160 (30p), 3840 × 2160 (24p), YCbCr 4:2:2 8 bitów / RGB 8 bitów
        INFORMACJE O LOKALIZACJI ŁĄCZE ZE SMARTFONA TAK
        NOŚNIK Memory Stick PRO Duo, Memory Stick PRO-HG Duo, Memory Stick Micro (M2), karta pamięci SD, karta pamięci SDHC (zgodna z UHS-I/II), karta pamięci SDXC (zgodna z UHS-I/II), karta pamięci microSD, karta pamięci microSDHC, karta pamięci microSDXC
        GNIAZDO NA KARTĘ PAMIĘCI SLOT1: gniazdo karty pamięci SD (zgodne z UHS-I/II), SLOT2: gniazdo wielofunkcyjne do obsługi karty pamięci Memory Stick Duo/SD (zgodne z UHS-I)
        TRYB ZAPISU NA DWIE KARTY PAMIĘCI Symult. Rej. (Fotografia), symult. Rej. (Film), symult. Rej. (fotografa/film), sortowanie (JPEG/RAW), sortowanie (fotografa/film), automatyczne przełączanie nośnika (wł./wył.), kopia
        REDUKCJA SZUMÓW Redukcja szumów przy długich czasach ekspozycji: włączanie/wyłączanie, dostępna przy czasach migawki dłuższych niż 1 s; Przy dużych czułościach ISO: Normalna / słaba / wyłączona
        TRYBY BALANSU BIELI Automatyczny / światło dzienne / cień / chmury / wolfram / świetlówki / ciepła biel / zimna biel / biel dnia / światło dzienne / lampa błyskowa / pod wodą / temperatura barwowa (2500 do 9900K) i filtr barwny G7 do M7 (57 kroków), A7 do B7(29 kroków) / własny
        MIKROKOREKTY AUTOMAT. BALANSU BIELI Tak G7 do M7 (57 stopni) A7 do B7 (29 stopni)
        PRIORYTET USTAWIONY W TRYBIE AWB TAK
        BRACKETING 3 klatki, do wyboru poziom H/L
        SPOSÓB NASTAWIANIA OSTROŚCI Fast Hybrid AF (AF z detekcją fazy/AF z detekcją kontrastu)1
        CZUJNIK OSTROŚCI Przetwornik CMOS Exmor R™
        POLA OSTROŚCI Pełna klatka 35 mm: 693 punkty (AF z detekcją fazy), tryb APS-C z pełnoklatkowym obiektywem: 299 pól (AF z detekcją fazy), z obiektywem APS-C: 221 punktów (AF z detekcją fazy)/ 425 punktów (AF z detekcją kontrastu)
        ZAKRES CZUŁOŚCI OSTROŚCI EV-3 – EV20 (odpowiednik ISO100 z założonym obiektywem F2,0)
        TRYB OSTROŚCI Automatyczny AF (AF-A), pojedynczy AF (AF-S), ciągły AF (AF-C), DMF (bezpośrednia ręczna regulacja ostrości), ręczna regulacja ostrości
        STREFA WYZNACZANIA OSTROŚCI Szeroka (693 punktów (AF z detekcją fazy), 425 punktów (AF z detekcją kontrastu)) / strefowa / centralna / punktowa z wyborem czujnika (mały/średni/duży) / rozszerzany tryb punktowy z wyborem czujnika / śledzenie ostrości (szeroka / strefowa / środkowa / punktowa z wyborem czujnika (mały/średni/duży) / rozszerzany tryb punktowy z wyborem czujnika)
        INNE FUNKCJE Eye-start AF (tylko z założonym obiektywem LA-EA2 lub LA-EA4 (sprzedawany oddzielnie)), śledzenie ostrości, Eye AF, mikroregulacja AF z obiektywem LA-EA2 lub LA-EA4 (sprzedawany oddzielnie), przewidywanie ostrości, blokada ostrości, czujnik śledzenia AF, przełącznik obszaru AF V/H, rejestracja obszaru AF.
        ŚWIATŁO WSPOMAGAJĄCE AUTOFOKUS (AF ILLUMINATOR) Tak (z wbudowanej diody LED)
        ZASIĘG ŚWIATŁA WSPOMAGAJĄCEGO AF Około 0,3 m – około 3,0 m (z założonym obiektywem FE 28 – 70 mm F3,5-5,6 OSS)
        SPOSÓB NASTAWIANIA OSTROŚCI PILOTEM LA-EA3 (SPRZEDAWANY ODDZIELNIE) do wyboru (detekcja fazy, detekcja kontrastu)
        TYP POMIARU Pomiar z wykorzystaniem 1200 stref
        CZUJNIK POMIAROWY Przetwornik CMOS Exmor R™
        ZAKRES CZUŁOŚCI POMIARU EV-3 – EV20 (przy odpowiedniku ISO100, z założonym obiektywem F2,0)
        TRYB POMIARU Wielosegmentowy, Centralnie ważony, Punktowy (standardowy/duży), uśrednienie wartości dla całego obszaru, jasny obszar
        KOMPENSACJA EKSPOZYCJI +/- 5,0 EV (do wyboru krok co 1/3 EV lub 1/2 EV) (przy użyciu pokrętła kompensacji ekspozycji: +/- 3 EV (co 1/3 EV))
        BRACKETING EKSPOZYCJI Bracketing: ciągły, bracketing: Pojedynczy, 3/5/9 klatek (z możliwością wyboru). 3 klatki lub 5 klatek, krok co 1/3 EV, 1/2 EV, 2/3 EV, 1.0 EV, 2.0 EV lub 3.0 EV; 9 klatek, krok co1/3 EV, 1/2 EV, 2/3 EV lub 1.0 EV
        PAMIĘĆ EKSPOZYCJI (AE LOCK) Blokowana po wciśnięciu do połowy spustu migawki. Dostępna za pośrednictwem przycisku blokady AE (Włączona / wyłączona / automatyczna)
        TRYBY EKSPOZYCJI AUTO (iAuto), zaprogramowana automatyka ekspozycji (P), preselekcja przysłony (A), preselekcja czasu otwarcia migawki (S), ręczny (M), film (zaprogramowana automatyka ekspozycji (P) / preselekcja przysłony (A) / preselekcja czasu otwarcia migawki (S) / ręczny (M)), zwolnione i przyspieszone tempo (zaprogramowana automatyka ekspozycji (P) / preselekcja przysłony (A) / preselekcja czasu otwarcia migawki (S) / ręczny (M)), wybór sceny
        CZUŁOŚĆ ISO (ZALECANY WSKAŹNIK EKSPOZYCJI) Fotografie: ISO 100-51200 (wartości ISO od ISO 50 do ISO 204800 można nastawiać jako rozszerzony zakres ISO), automatyczna (ISO 100-12800, możliwość wyboru górnej/dolnej granicy), filmy: Odpowiednik ISO 100–51200 (wartości ISO do ISO 102400 można nastawiać jako rozszerzony zakres ISO), automatyczna (ISO 100–12800, możliwość wyboru górnej/dolnej granicy)
        FOTOGRAFOWANIE BEZ MIGOTANIA TAK
        TRYBY TEMATYCZNE Portret, sport, makro, krajobraz, zachód słońca, scena nocna, portret nocą
        TYP WIZJERA Wizjer elektroniczny (kolorowy) 1,3 cm (typ 0,5"), XGA OLED
        LICZBA PUNKTÓW 2 359 296 punktów
        REGULACJA JASNOŚCI (WIZJER) Automatyczna, ręczna (5 ustawień od -2 do +2)
        REGULACJA TEMPERATURY BARWOWEJ Ręczna (5 ustawień)
        POKRYCIE KADRU 100%
        POWIĘKSZENIE ok. 0,78 x (obiektyw 50 mm nastawiony na nieskończoność, -1m-1)
        REGULACJA DIOPTRII -4,0 do +3,0 m-1
        ODLEGŁOŚĆ OD OKA Ok. 23 mm od soczewki wizjera; 18,5 mm od ramki wizjera przy -1 m-1 (norma Camera & Imaging Products Association)
        ZAWARTOŚĆ WYŚWIETLACZA Wyświetlacz graficzny, wyświetlanie wszystkich informacji, bez informacji, poziomica cyfrowa, histogram
        TYP MONITORA 7,5 cm (3,0"), TFT
        LICZBA PUNKTÓW 921 600 punktów
        PANEL DOTYKOWY TAK
        REGULACJA JASNOŚCI Ręczna (5 ustawień od -2 do +2), tryb słonecznej pogody
        REGULACJA KĄTA Maksymalnie ok. 107° w górę, około 41° w dół
        WYBÓR WYŚWIETLACZA (WIZJER/LCD) Tak (automatyczny/ręczny)
        PODGLĄD W CZASIE RZECZYWISTYM EFEKTÓW KOREKT (LCD) Włączanie/wyłączanie
        SYSTEM OBSŁUGI QUICK NAVI TAK
        POWIĘKSZANIE OBRAZU PRZY NASTAWIANIU OSTROŚCI Tak (pełna klatka 35 mm: 5,9x, 11,7x; APS-C: 3,8x, 7,7x)
        ZEBRA Tak (wybieranie poziomu + zakres lub dolny limit jako ustawienie własne)
        WYRÓŻNIANIE OSTRO UJMOWANYCH FRAGMENTÓW PRZY RĘCZNYM NASTAWIANIU OSTROŚCI Tak (poziom: duży/średni/mały/wył., kolor: biały/czerwony/żółty)
        INNE Siatka linii (siatka reguły trójpodziału/siatka kwadratowa/diagram i siatka kwadratowa/wył.), znacznik filmowy (środek/aspekt/strefa bezpieczeństwa/ramka pomocnicza)
        ZAWARTOŚĆ WYŚWIETLACZA Wyświetlacz graficzny, wyświetlanie wszystkich informacji, bez informacji, poziomica cyfrowa, histogram, w trybie wizjera, wyłączanie monitora
        CLEAR IMAGE ZOOM Fotografie: ok. 2x, filmy: ok. 1,5x (4K), około 2x (HD)
        ZOOM CYFROWY Inteligentny zoom (fotografie): Pełna klatka 35 mm: M: ok. 1,5x, S: ok. 2x; APS-C: M: ok. 1,3x, S: ok. 2x, zoom cyfrowy (fotografie): Pełna klatka 35 mm: L: ok. 4x, M: ok. 6,1x, S: ok. 8x; APS-C: L: ok. 4x, M: ok. 5,2x, S: ok. 8x, zoom cyfrowy (film): Pełna klatka 35 mm: około 4x, APS-C: około 4x
        ROZPOZNAWANIE TWARZY Tryby: Priorytet twarzy w AF (włączony/wyłączony), Priorytet twarzy w wielopunktowym pomiarze (włączony/wyłączony), priorytet rejestracji twarzy (włączony/wyłączony), rejestracja twarzy, maks. liczba wykrywanych twarzy: 8
        INNE Nastawianie ostrości dotknięciem: Tak (dostępne przy korzystaniu z monitora LCD lub wizjera), min. automatyczna czułość ISO, SS, monitorowanie jasności, wprowadzanie nazwy pliku, funkcja transmisji danych FTP, pomoc, ustawienie regionu, tryb wystawy sklepowej, tryb lampy wideo, regulacja zoomu obrotem pierścienia
        TYP Sterowana elektronicznie, o przebiegu pionowym, szczelinowa
        CZAS OTWARCIA MIGAWKI Fotografie: 1/8000 do 30 s, B; filmy: 1/8000 do 1/4 (co 1/3 stopnia), do 1/60 w trybie automatycznym (do 1/30 w trybie automatycznego wydłużania czasu otwarcia migawki)
        SYNCHRONIZACJA Z LAMPĄ BŁYSKOWĄ SZYBKOŚĆ 1/250 s2
        ELEKTRONICZNY PIERWSZY PRZEBIEG KURTYNY Tak (włączanie/wyłączanie)
        CICHA PRACA Tak (włączanie/wyłączanie)
        TYP Mechanizm przesunięcia przetwornika obrazu z 5–kierunkową kompensacją (kompensacja zależy od parametrów obiektywu)
        EFEKT KOMPENSACJI 5,0 stopnia (według normy Camera & Imaging Products Association. Tylko obrót wokół osi pionowej / przechył w górę/w dół. Przy zamontowanym obiektywie Planar T* FE 50 mm F1,4 ZA. Redukcja szumów przy długiej ekspozycji: wyłączona.)
        STEROWANIE Przedbłysk TTL
        KOMPENSACJA MOCY BŁYSKU +/- 3,0 EV (przełączanie kroku między 1/3 lub 1/2 EV)
        BRACKETING LAMPY BŁYSKOWEJ 3/5/9 klatek (z możliwością wyboru). 3 klatki lub 5 klatek, krok co 1/3 EV, 1/2 EV, 2/3 EV, 1.0 EV, 2.0 EV lub 3.0 EV; 9 klatek, krok co1/3 EV, 1/2 EV 2/3 EV lub 1.0 EV.
        TRYBY PRACY LAMPY BŁYSKOWEJ Wyłączona, automatyczna, błysk wypełniający, synchronizacja z długimi czasami ekspozycji, synchronizacja z drugim przebiegiem kurtyny, osłabianie efektu czerwonych oczu (włączanie/wyłączanie), bezprzewodowa3, synchronizacja z krótkimi czasami ekspozycji3
        WSPÓŁPRACA Z LAMPĄ ZEWNĘTRZNĄ Lampa błyskowa do systemu Sony α zgodna ze stopką Multi Interface, możliwość użycia adaptera stopki do podłączania lamp wyposażonych w stopkę z automatyczną blokadą
        BLOKADA MOCY BŁYSKU TAK
        STEROWANIE BEZPRZEWODOWE Tak (Sygnał świetlny: dostępny z błyskiem wypełniającym, synchronizacją z długimi czasami ekspozycji, synchronizacją z krótkimi czasami ekspozycji. /Sygnał radiowy: dostępny z błyskiem wypełniającym, synchronizacją z drugim przebiegiem kurtyny, synchronizacją z długimi czasami ekspozycji, synchronizacją z krótkimi czasami ekspozycji).
        TRYBY ZAPISU Zdjęcia pojedyncze, zdjęcia seryjne (do wyboru Szybko+/Szybko/Śr./Wolno), samowyzwalacz, samowyzwalacz (seria), bracketing: Pojedyncze, bracketing: Seryjne, bracketing balansu bieli, bracketing DRO
        SZYBKOŚĆ CIĄGŁEGO ZAPISU (PRZYBLIŻONA WARTOŚĆ MAKS.) Zdjęcia seryjne: Hi+: maks. 10 kl./s, Hi: maks. 8 kl./s, Mid: maks. 6 kl./s, Lo: maks. 3 kl./s 4
        LICZBA KADRÓW DO ZAREJESTROWANIA (PRZYBLIŻONA) JPEG Extra Fine L: 163 klatki, JPEG Fine L: 172 klatek, JPEG Standard L: ok. 177 klatek, RAW: 89 klatek, RAW i JPG: 79 klatek, RAW (bez kompresji): 40 klatek, RAW (bez kompresji) i JPG: 36 klatek 4
        SAMOWYZWALACZ 10 sek. opóźnienia / 5 sek. opóźnienia / 2 sek. opóźnienia / ciągły z samowyzwalaczem (3 klatki po 10 sek. / 5 klatek po 10 sek. / 3 klatki po 5 sek. / 5 klatek po 5 sek. / 3 klatki po 2 sek. / 5 klatek po 2 sek.) / bracketing z samowyzwalaczem
        PRZECHWYTYWANIE ZDJĘĆ TAK
        TRYBY Jedno zdjęcie (z informacjami o zdjęciu, histogramem Y RGB i ostrzeżeniem o światłach / cieniach lub bez tych informacji), indeks 9 / 25 klatek, tryb wyświetlania w powiększeniu (L: 18,8x, M: 12,3x, S: 9,4x), automatyczny podgląd (10/5/2 s, wył.), obrót obrazu (automatyczny/ręczny/wył.), pokaz slajdów, wybór folderu (data / fotografie / AVCHD / XAVC S HD / XAVC S 4K), przewijanie w przód / w tył (film), kasowanie, ochrona, ocena, dostępne zdjęcia seryjne
        ZŁĄCZE KOMPUTEROWE Pamięć masowa, MTP, zdalne sterowanie z komputera
        ZŁĄCZE MULTI TERMINAL / MICRO USB Tak5
        ZŁĄCZE USB TYPU C™ Tak (SuperSpeed USB (USB 3.1 Gen 1), kompatybilne)
        NFC Tak (zgodność ze znacznikami NFC Forum typu 3), zdalne sterowanie jednym dotknięciem, udostępnianie jednym dotknięciem
        BEZPRZEWODOWA SIEĆ LAN (WBUDOWANA) Zgodność z Wi-Fi, IEEE 802.11b/g/n (pasmo 2,4 GHz), oglądanie na smartfonie, zdalne sterowanie ze smartfona, przesyłanie do komputera, oglądanie na telewizorze
        BLUETOOTH® Tak (standard Bluetooth w wer. 4,1 (pasmo 2,4 GHz))
        WYJŚCIE HD Mikrozłącze HDMI (typ D), BRAVIA Sync (sterowanie przez HDMI), technologia PhotoTV HD, rejestrowanie filmu w formacie 4K, wyświetlanie fotografii w formacie 4K
        STOPKA MULTI INTERFACE Tak
        GNIAZDO MIKROFONU Tak (mini jack stereo 3,5 mm)
        GNIAZDO SŁUCHAWKOWE Tak (mini jack stereo 3,5 mm)
        ZŁĄCZE UCHWYTU DO ZDJĘĆ W UKŁADZIE PIONOWYM TAK
        ZDALNE STEROWANIE Z KOMPUTERA TAK
        MIKROFON Wbudowany mikrofon stereofoniczny lub mikrofon XLR-K2M / XLR-K1M / ECM-XYST1M (sprzedawany oddzielnie)
        GŁOŚNIK Wbudowany, monofoniczny
        OBSŁUGIWANE STANDARDY Exif Print, Print Image Matching III, ustawienie DPOF
        TYP Ustawienia przycisków użytkownika, programowalne ustawienie (2 zestawy w body / 4 zestawy na karcie pamięci), Moje Menu, regulacja ustawień użytkownika dotyczących fotografowania
        USTAWIENIE Winietowanie, aberracja chromatyczna, zniekształcenia
        DOSTARCZANY AKUMULATOR Jeden akumulator NP-FZ100
        CZAS PRACY BATERII / AKUMULATORA (FOTOGRAFIE) Około 610 zdjęć (wizjer) / około 710 zdjęć (monitor LCD) (norma Camera & Imaging Products Association)7
        CZAS PRACY BATERII/AKUMULATORA (FILM, FAKTYCZNE NAGRYWANIE) ok. 115 min (wizjer) / ok. 125 min (monitor LCD), (norma Camera & Imaging Products Association)89
        CZAS PRACY BATERII/AKUMULATORA (FILM, NAGRYWANIE CIĄGŁE) ok. 200 min (wizjer) / ok. 210 min (monitor LCD), (norma Camera & Imaging Products Association)810
        ŁADOWANIE WEWNĘTRZNEGO AKUMULATORA Tak (dostępny ze złączem Multi/Micro USB lub USB Typu C)
        POBÓR MOCY (WIZJER) Fotografie: ok. 3,2W (z założonym obiektywem FE 28–70 mm F3,5–5,6 OSS), Filmy: ok. 4,9W (z założonym obiektywem FE 28–70 mm F3,5–5,6 OSS)
        POBÓR MOCY (EKRAN LCD) Fotografie: ok. 2,8 W (z założonym obiektywem FE 28–70 mm F3,5–5,6 OSS), Filmy: ok. 4,7 W (z założonym obiektywem FE 28–70 mm F3,5–5,6 OSS)
        ZASILANIE PRZEZ ŁĄCZE USB Tak (dostępny ze złączem Multi/Micro USB lub USB Typu C)
        TEMPERATURA W ŚRODOWISKU PRACY 32 - 104 stopni F / 0 - 40 stopni C
        WAGA (Z DOSTARCZONYM AKUMULATOREM I KARTĄ PAMIĘCI) Około 650 g
        WYMIARY (SZER. X WYS. X GŁ.) Około 126,9 x 95,6 x 73,7 mm, około 126,9 x 95,6 x 62,7 mm (od uchwytu do monitora)/Około 5 × 3 7/8 × 3 cale, około 5 × 3 7/8 × 2 1/2 cala (od uchwytu do monitora)

        1.jpg

        Łącznik między obrazem a wyobraźnią

        Koncepcja One Mount otwiera dostęp do najbardziej zaawansowanych technologii przetwarzania obrazu Sony poprzez uniwersalny system mocowania typu E, łączący uniwersalne korpusy z obiektywami, format pełnoklatkowy z APS-C, fotografie z filmami i amatorów z zawodowcami.



        Koncepcja One Mount z uniwersalnym bagnetem typu E.

        Kompaktowy i lekki system mocowania typu E łączy formaty APS-C i pełnoklatkowy, aparaty bezlusterkowe α i kamery profesjonalne, proste urządzenia ze sprzętem wysokiej klasy. Umożliwia użycie obiektywów do pełnej klatki na korpusach APS-C, a nawet montowanie obiektywów z mocowaniem typu E na kamerach profesjonalnych. 2.jpg


        Mocowanie typu E — olbrzymi, drzemiący potencjał.

        Zintegrowana konstrukcja stworzona z myślą o przyszłości

        Kompleksowe projektowanie z wykorzystaniem algorytmów z korpusu zapewnia szybką i dokładną pracę systemu AF, szybkość fotografowania i wydajną stabilizację obrazu. Zaawansowana konstrukcja optyczna połączona z bardzo wysoką rozdzielczością korpusów gwarantuje wyjątkową ostrość.

        3.jpg

        Do fotografowania i filmowania

        Obiektywy z mocowaniem typu E różnią się od innych systemów tym, że uwzględniają specyfikę filmowania. Zaawansowane algorytmy AF i siłowniki gwarantują niezawodne i płynne ustawianie ostrości przez aparat lub kamerę Sony. Osłabiane są typowe problemy, jak niestabilność kąta widzenia czy przesunięcie osi. Ułatwieniem przy filmowaniu jest też bezgłośna regulacja przysłony.

        4.jpg


        Nieograniczone możliwości

        System mocowania typu E otwiera przed fotografami i filmowcami niezliczone możliwości. Pozwala swobodnie przełączać się między formatem APS-C i pełnoklatkowym, nagrywać ujęcia na wideoblog obiektywami do codziennego użytku lub zamontować na kamerze superteleobiektyw w celu sfilmowania dzikiej przyrody.


        5.jpg


        Obiektywy Sony z mocowaniem typu E

        E PZ 10–20mm F4 G

        SELP1020G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Obiektyw superszerokokątny typu G z elektryczną regulacją zoomu
        • Kompaktowy i bardzo poręczny

        E 15mm F1.4 G

        SEL15F14G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny G
        • Stała maksymalna przysłona F1.4

        E 11mm F1.8

        SEL11F18
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw superszerokokątny do fotografowania i filmowania
        • Małe wymiary i lekka konstrukcja

        FE 70–200mm F2.8 GM OSS II

        SEL70200GM2
        • FE 70–200 mm F2.8 GM OSS II
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw zmiennoogniskowy typu G Master
        • Stała maksymalna przysłona F2.8

        FE 14mm F1.8 GM

        SEL14F18GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw superszerokokątny G Master F1.8
        • Zwartość, lekkość i wysoka rozdzielczość na miarę jakości G Master

        FE 24mm F2.8 G

        SEL24F28G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny typu G
        • Wysoka jakość obrazu z intuicyjnego w użyciu, starannie wykonanego obiektywu

        FE 40mm F2.5 G

        SEL40F25G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy typu G
        • Wysoka jakość obrazu z intuicyjnego w użyciu, starannie wykonanego obiektywu

        FE 50mm F1.2 GM

        SEL50F12GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Obiektyw standardowy F1.2 G Master z dużym otworem przysłony
        • Małe wymiary, niezwykła szybkość i charakterystyczna dla serii G Master rozdzielczość i efekt bokeh

        FE 35mm F1.4 GM

        SEL50F12GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Obiektyw standardowy F1.2 G Master z dużym otworem przysłony
        • Małe wymiary, niezwykła szybkość i charakterystyczna dla serii G Master rozdzielczość i efekt bokeh

        FE 35mm F1.4 GM

        SEL35F14GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny G Master F1.4
        • Lekka i zwarta konstrukcja zapewniająca poręczność i wygodę

        FE C 16–35mm T3.1

        SELC1635G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny z serii Cinema Lens
        • Zaawansowane parametry optyczne, wygoda użycia i inteligentne funkcje do zdjęć

        FE 28–60mm F4–5.6

        SEL2860
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy
        • Lekka i zwarta konstrukcja

        FE 12–24mm F2.8 GM

        SEL1224GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw superszerokokątny G Master
        • Stała maksymalna przysłona F2.8

        FE 20mm F1.8 G

        SEL20F18G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Obiektyw superszerokokątny
        • Niewielki obiektyw stałoogniskowy 20 mm F1.8

        E 16-55mm F2.8 G

        SEL1655G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Kompaktowy obiektyw typu G F2.8 APS-C o standardowym zoomie
        • Wysoka rozdzielczość w całym zakresie zoomu nawet przy F2.8

        E 70-350mm F4.5-6.3 G OSS

        SEL70350G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Super-teleobiektyw typu G z 5-krotnym zoomem
        • Wysoka rozdzielczość i niewielka obudowa

        FE 35mm F1.8

        SEL35F18F
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Obiektyw szerokokątny
        • Szybki, niewielki, lekki

        FE 200-600mm F5.6-6.3 G OSS

        SEL200600G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Superteleobiektyw zmiennoogniskowy typu G
        • Duża rozdzielczość w całym zakresie ogniskowych

        FE 600mm F4 GM OSS

        SEL600F40GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Superteleobiektyw G Master z dużą przysłoną
        • Niewiarygodna szybkość, wyjątkowa rozdzielczość G Master i efekt bokeh

        FE 135mm F1.8 GM

        SEL135F18GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw stałoogniskowy F1.8 G Master
        • Niesamowita rodzielczość, efekt bokeh i najwyższej klasy autofocus

        FE 24mm F1.4 GM

        SEL24F14GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Obiektyw szerokokątny G Master o rozdzielczości F1.4
        • Niezwykła rozdzielczość F1.4 w ruchomym obiektywie stałoogniskowym

        FE 400mm F2.8 GM OSS

        SEL400F28GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Superteleobiektyw G Master z dużą przysłoną
        • Niewiarygodna szybkość, wyjątkowa rozdzielczość G Master i efekt bokeh

        E 18-135mm F3.5-5.6 OSS

        SEL18135
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy 7,5x
        • Lekka i zwarta konstrukcja

        FE 24-105mm F4 G OSS

        SEL24105G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy G Lens
        • Stała maksymalna przysłona F4

        FE 12-24mm F4 G

        SEL1224G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw superszerokokątny G Lens.
        • Wysoka rozdzielczość i niewielka obudowa

        FE 16-35mm F2.8 GM

        SEL1635GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G Master
        • Wysoka rozdzielczość i atrakcyjny efekt rozmycia tła (bokeh)

        Super teleobiektyw 100-400mm z zoomem G Master

        SEL100400GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Superteleobiektyw G Master
        • Wysoka rozdzielczość

        FE 100mm F2.8 STF GM OSS

        SEL100F28GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw stałoogniskowy G Master
        • Apodyzacyjny element optyczny zapewnia wspaniały bokeh

        FE 85mm F1.8

        SEL85F18
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw stałoogniskowy
        • Świetny wybór do codziennego fotografowania

        E PZ 18–110mm F4 G OSS

        SELP18110G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C (Super 35mm)
        • Standardowy obiektyw zmiennoogniskowy typu G Lens z elektryczną regulacją
        • Niezwykła funkcjonalność

        FE 50mm F2.8

        SEL50M28
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Standardowy makroobiektyw 1:1
        • Kompaktowa i lekka konstrukcja

        Planar T* FE 50mm F1.4 ZA

        SEL50F14Z
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy ZEISS o jasności F1,4
        • Powłoka ZEISS T* osłabiająca odblaski i „duszki”
        • 11-listkowa kołowa przysłona zapewniająca płynne rozmycie tła

        FE 50mm F1.8

        SEL50F18F
        • Kompaktowy, lekki i wygodny w przenoszeniu
        • Maksymalny otwór przesłony F1.8 ułatwia fotografowanie w trudnym oświetleniu
        • 7-listkowa przysłona kołowa zapewnia piękny wygląd nieostrych fragmentów

        FE 70-300mm F4.5-5.6 G OSS

        SEL70300G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw zmiennoogniskowy Sony G
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot

        Telekonwerter 2×

        SEL20TC
        • Telekonwerter 2x
        • Mocowanie typu E

        Telekonwerter 1,4x

        SEL14TC
        • Telekonwerter 1,4x
        • Mocowanie typu E

        FE 70–200mm F2.8 GM OSS

        SEL70200GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw zmiennoogniskowy typu G Master
        • Stała maksymalna przysłona F2.8

        FE 24–70mm F2.8 GM

        SEL2470GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy G Master
        • Wyjątkowa rozdzielczość i szczegółowość

        FE 85mm F1.4 GM

        SEL85F14GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw stałoogniskowy G Master
        • Wyjątkowe szczegóły i bokeh – w jednym obiektywie

        FE PZ 28–135mm F4 G OSS

        SELP28135G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy G Lens
        • Do nagrywania filmów o profesjonalnej jakości

        Vario-Tessar T* FE 16–35mm F4 ZA OSS

        SEL1635Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny Zeiss®
        • Stała maksymalna przysłona F4

        SEL28F20/SEL28F20FEC/SEL28F20UWC

        FE 28mm F2
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Wygodny, stałoogniskowy obiektyw szerokokątny
        • Możliwość nabycia dodatkowych konwerterów przeznaczonych specjalnie do tego modelu

        Distagon T* FE 35mm F1.4 ZA

        SEL35F14Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Maksymalna przysłona F1.4
        • Maksymalna rozdzielczość na środku kadru i przy brzegach

        FE 24–240mm F3.5–6.3 OSS

        SEL24240
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Minimalna ogniskowa 24 mm — szeroki kąt widzenia
        • Zoom 10x

        FE 90mm F2.8 Macro G OSS

        SEL90M28G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw Sony typu G przeznaczony do makrofotografii
        • Wysoka rozdzielczość i atrakcyjny wygląd nieostrych fragmentów

        FE 70 – 200mm F4 G OSS

        SEL70200G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw zmiennoogniskowy Sony G
        • Stała maksymalna przysłona F4

        E 55 – 210mm F4.5-6.3 OSS

        SEL55210
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Teleobiektyw zmiennoogniskowy
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot

        Vario-Tessar® T* FE 24 – 70mm F4 ZA OSS

        SEL2470Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy Zeiss®
        • Stała maksymalna przysłona F4

        FE 28 – 70mm F3.5-5.6 OSS

        SEL2870
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot

        Sonnar T* FE 35mm F2.8 ZA

        SEL35F28Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy Zeiss®
        • Bardzo zwarta i kompaktowa konstrukcja

        Sonnar T* FE 55 mm F1.8 ZA

        SEL55F18Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy Zeiss®
        • Dziewięciolistkowa przysłona kołowa

        E PZ 18 – 105mm F4 G OSS

        SELP18105G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy G Lens
        • Elektryczna regulacja zoomu — doskonała do nagrywania filmów

        Vario-Tessar® T* E 16 – 70mm F4 ZA OSS

        SEL1670Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy Zeiss®
        • Stała maksymalna przysłona F4

        E PZ 18 — 200mm F3.5-6.3 OSS

        SELP18200
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Szeroki zakres zoomu
        • Elektryczna regulacja zoomu — doskonała do nagrywania filmów

        E 20mm F2.8

        SEL20F28
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny
        • Mały obiektyw typu „naleśnik”

        E 35mm F1.8 OSS

        SEL35F18
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy
        • Bardzo zwarta i kompaktowa konstrukcja

        E PZ 16 — 50mm F3.5-5.6 OSS

        SELP1650
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy
        • Elektryczna regulacja zoomu — doskonała do nagrywania filmów

        E 10 – 18mm F4 OSS

        SEL1018
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot

        E 18–200mm F3.5–6.3 OSS LE

        SEL18200LE
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Szeroki zakres zoomu
        • Małe wymiary i niewielka waga

        E 50mm F1.8 OSS

        SEL50F18
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy
        • Duża jasność (F1.8) i gładkie rozmycie nieostrych fragmentów

        Sonnar T* E 24mm F1.8 ZA

        SEL24F18Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny Zeiss®
        • Dokładna reprodukcja szczegółów w ciemnych fragmentach

        E 30mm F3.5 Macro

        SEL30M35
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Obiektyw do makrofotografii
        • Współczynnik powiększenia 1:1 i nastawianie ostrości z odległości od 9,5 cm

        E 18 – 55mm F3.5-5.6 OSS

        SEL1855
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot

        E 16mm F2.8

        SEL16F28
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny
        • Mały obiektyw typu „naleśnik”

        E 18 – 200mm F3.5-6.3 OSS

        SEL18200
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Szeroki zakres zoomu
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot

        Może ci się spodobać również