Sony FR7 PTZ Cinema Line FR7 (ILME-FR7)
      Sony FR7 PTZ Cinema Line FR7 (ILME-FR7)
      Sony FR7 PTZ Cinema Line FR7 (ILME-FR7)
      Sony FR7 PTZ Cinema Line FR7 (ILME-FR7)
      Sony FR7 PTZ Cinema Line FR7 (ILME-FR7)

      Sony FR7 PTZ Cinema Line FR7 (ILME-FR7)

      54 200,00 zł
      Brutto
      Zapytaj o dostępność
      046616 | EAN: 4548736141872 | MPN (kod producenta): ILME-FR7

      ILOŚĆ

      Kalkulator Grenke

      Zadaj pytanie o produkt opiekunowi marki:

      • Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22, sklep@beiks.pl

      • Salon Warszawa: +48 22 891 13 73, wawa@beiks.pl

      Write your review

      Salon
      Kraśnik:

      (81) 825-97-22

      sklep@beiks.pl


      Salon
      Warszawa:

      (22) 891-13-73

      wawa@beiks.pl

        Pierwsza na świecie kamera PTZ z pełnoklatkowym przetwornikiem obrazu

        Kamera FR7 jest wyposażona w pełnoklatkowy, wykonany w technologii BSI przetwornik obrazu CMOS o efektywnej rozdzielczości około 10,3 megapiksela. Zaawansowana technologia przetwornika obrazu Sony po raz pierwszy została wykorzystana w kamerze z regulacją obrotu, nachylenia i zoomu (PTZ). Do uzyskania wysokiej czułości i doskonałego obrazu z płynnymi przejściami tonalnymi, wiernymi kolorami i małą ilością szumu przyczynia się także procesor BIONZ XR™.
        1.jpg

        Silna ekspresja dzięki wyjątkowemu zakresowi dynamiki tonalnej

        Szeroki, ponad 15-stopniowy zakres dynamiki tonalnej kamery FR7 pomaga uniknąć prześwietlenia świateł i utraty szczegółów w cieniach. W trybie Cine EI można ustawić bazową czułość ISO na 800 lub 12 800, uzyskując spójny wygląd obrazu niezależnie od warunków oświetlenia.
        2.jpg

        Nadzwyczajna jakość obrazu w słabym oświetleniu

        Kamera FR7 w pełni wykorzystuje wysoką czułość przetwornika obrazu i rejestruje czysty obraz nawet w słabym świetle. Jeśli filmowanie odbywa się w niemal zupełnej ciemności, czułość ISO można rozszerzyć nawet do ISO 409 600.
        3.jpg

        4:2:2, 10-bitów, All-Intra

        Kamera FR7 umożliwia zapis materiału 4K z 10-bitową kwantyzacją i próbkowaniem koloru 4:2:2 na karty pamięci CFexpress typu A / SDXC w dwóch wewnętrznych gniazdach. Do wyboru jest kompresja All-Intra lub zmniejszająca objętość plików kompresja Long-GOP. Umożliwia to jeszcze dalej idącą korektę kolorystyki z zachowaniem naturalnego wyglądu przejść tonalnych. [1] All-Intra (All-I) [2] Long GOP [3] Grupa obrazów (GoP)
        4.jpg

        Wyjście 10-bitowego obrazu 4K 60p 4:2:2

        Kamera FR7 umożliwia odtwarzanie „czystego” sygnału o wysokiej jakości przez złącza HDMI i SDI OUT. Pozwala to nagrywać materiał filmowy w formacie Apple ProRes 422 lub Avid DNxHR®, w jakości 4K 60p 10 bitów i próbkowaniem 4:2:2, na zgodny rejestrator zewnętrzny podłączony przewodem HDMI lub SDI.
        5.jpg

        Zdjęcia z dużą liczbą klatek na sekundę w jakości 4K 120p

        Płynny obraz w 5-krotnie zwolnionym tempie daje dodatkowe możliwości twórcze. Kamera FR7 umożliwia wewnętrzny zapis materiału w zwolnionym tempie, w rozdzielczości 4K i z dużą liczbą klatek na sekundę (120 kl./s).
        6.jpg

        Bogata oferta obiektywów ułatwiających opowiadanie za pomocą obrazu

        Kamera FR7 jest wyposażona w system mocowania obiektywów Sony typu E (E-mount), co umożliwia dobór obiektywu do zamierzonego stylu wizualnego. Zaawansowane obiektywy z mocowaniem typu E wspomagają kreatywność. Ich oferta obejmuje między innymi najwyższej klasy szkła z serii G Master, które zdumiewają rozdzielczością i efektem bokeh, obiektywy stałoogniskowe i superteleobiektywy. Pokrywają one zakres ogniskowych od 12 mm do 1200 mm.
        7.jpg

        S-Cinetone — filmowy obraz prosto z kamery

        Do uzyskania pięknego, filmowego obrazu nie będzie potrzebna postprodukcja. Profil obrazu S-Cinetone zapewnia naturalne tony ze środka skali, niezbędne do uzyskania kolorystyki zdrowej skóry, jak również łagodne kolory i atrakcyjne światła.
        8.jpg

        Obsługa krzywej gamma S-Log3 i przestrzeni barw S-Gamut3

        Krzywa gamma S-Log3 i przestrzeń barw S-Gamut3.Cine pozwalają wykorzystać cały zakres barw i zakres dynamiczny rejestrowany przez przetwornik obrazu, a podczas postprodukcji ułatwiają łączenie nagrania z materiałem filmowym z innych kamer Cinema Line.
        9.jpg

        Regulowana szybkość ruchów kamery

        Użytkownik kamery FR7 może wybierać żądaną szybkość jej ruchów. Szybkość zmian kąta obrotu i nachylenia można bezstopniowo zmieniać w zakresie od 0,02 do 60 stopni na sekundę. Zapewnia to elastyczność w śledzeniu obiektów i realizacji produkcji.
        10.jpg

        Nowa aplikacja sieci www zapewniająca pełną kontrolę

        Nawet jeśli kamera jest zainstalowana pod sufitem lub w innej trudno dostępnej lokalizacji, pozostaje łatwa i intuicyjna w użyciu. Format menu w nowej, dedykowanej aplikacji sieci www jest identyczny jak w kamerze FX6. Do regulacji obrotu, nachylenia, zoomu i ostrości, włączania i wyłączania rejestracji obrazu oraz zmieniania wszystkich ustawień kamery można użyć tabletu lub przeglądarki internetowej w komputerze.
        11.jpg

        Szeroki zakres regulacji obrotu, nachylenia i zoomu

        Kamera FR7 ma funkcję płynnej regulacji obrotu, nachylenia i zoomu, pozwalającą między innymi ustawiać kamerę w uprzednio zaprogramowanych pozycjach. Obrót można regulować w zakresie od –170° do +170°, a nachylenie od –30° do +195° przy pracy w normalnej pozycji pionowej lub od –210° do +15° w przypadku podwieszenia w uchwycie sufitowym. Istnieje też możliwość regulacji szybkości zmian zoomu.
        12.jpg

        System Fast Hybrid AF do niezawodnego zdalnego filmowania

        System Fast Hybrid AF szybko ustawia ostrość na obiekt i niezawodnie ją śledzi nawet w przypadku pracy zdalnej, przy małej głębi ostrości lub w słabym świetle. 627 pól AF opartych na wykrywaniu fazy szeroko pokrywa kadr, dzięki czemu kamera otrzymuje w czasie rzeczywistym ogromne ilości danych, bardzo pomagające śledzić szybko poruszające się obiekty. [1] Pokrycie polami opartymi na wykrywaniu fazy
        13.jpg

        Funkcja Clear Image Zoom do elastycznej regulacji kąta widzenia

        Kamera FR7 pozwala zmieniać kąt widzenia również przy pracy z użyciem stosunkowo małej ilości sprzętu. Funkcja Sony Clear Image Zoom umożliwia regulację ogniskowej nawet podczas filmowania obiektywem stałoogniskowym lub obiektywem zmiennoogniskowym bez elektrycznej regulacji zoomu, z minimalnym pogorszeniem jakości obrazu.
        14.jpg

        Szybkie wybieranie zaprogramowanych pozycji

        Dostarczony pilot na podczerwień, dedykowana aplikacja sieci www do kamery FR7 i oferowany oddzielnie pilot RM-IP500 umożliwiają przywołanie nawet 100 uprzednio zaprogramowanych pozycji kamery. Aby przywrócić zapisane parametry, które obejmują kąt obrotu i nachylenia, zoom i ostrość, wystarczy nacisnąć przycisk.
        15.jpg

        Kompensacja „oddychania” zapobiegająca niepożądanym zmianom obrazu

        Funkcja kompensacji „oddychania” zapobiega niepożądanym zmianom kąta widzenia i umożliwia twórcze przejścia ostrości. W przypadku użycia zgodnego obiektywu regulacja ostrości nie wpływa na kąt widzenia, co pozwala na stosowanie płynnych, dynamicznych przejść ostrości.
        16.jpg

        Obsługa elektronicznego filtra ND o zmiennej gęstości optycznej podczas zdjęć zdalnych

        Użytkownik może zdalnie regulować ekspozycję za pomocą wbudowanego filtra ND. Opracowany przez firmę Sony, elektronicznie sterowany filtr ND umożliwia bezstopniowe nastawianie gęstości optycznej z zakresu od 1/4 do 1/128. Regulacja ekspozycji nie wymaga więc zmieniania ustawienia przysłony i nie wpływa na głębię ostrości.
        17.jpg

        Funkcje śledzenia w czasie rzeczywistym i Real-time Eye AF podczas zdjęć zdalnych

        Użytkownik kamery może skupić się wyłącznie na kompozycji ujęcia i pozostawić ustawianie ostrości kamerze. Aplikacja sieci www w kamerze FR7 pozwala uruchomić śledzenie wybranego obiektu przez dotyk, a następnie utrzymywać na nim ostrość. Dodatkowo funkcja Real-time Eye AF automatycznie utrzymuje idealną ostrość oczu filmowanego obiektu, nawet jeśli patrzy on wysoko w górę lub mocno w dół.
        18.jpg

        Wyjście BNC 12G-SDI / wyjście HDMI typu A

        Kamera ma funkcję wyjścia sygnału wideo 12G, 6G, 3G lub HD-SDI. Po wybraniu odpowiedniego ustawienia na wyjściu pojawia się sygnał w formacie RAW. Złącze HDMI może pełnić funkcję wyjścia „czystego” sygnału, przeznaczonego do zapisu na rejestrator zewnętrzny, lub sygnału z nałożonymi informacjami o stanie i ustawieniach, służącego do podglądu obrazu.
        19.jpg

        Lampki kontrolne ułatwiające produkcje wielokamerowe

        Kiedy do filmowania używanych jest wiele kamer, lampki kontrolne wskazują aktualnie filmującą kamerę, ułatwiając sprawną pracę. Czerwona lampka kontrolna może oznaczać kamerę, z której sygnał trafia na wizję, a lampka zielona — kamerę pracującą w trybie podglądu, gotową do wejścia na wizję.
        20.jpg

        Możliwość zdalnej obsługi nawet 100 kamer

        Kamery FR7 pozwolą nawet niewielkiemu zespołowi zrealizować zdjęcia z użyciem wielu kamer. Oferowany oddzielnie zaawansowany pilot RM-IP500 umożliwia zdalne sterowanie maksymalnie 100 kamerami (w 10 grupach po 10 kamer).
        21.jpg

        Pilot na podczerwień

        Kamera FR7 jest dostarczana z pilotem na podczerwień z funkcjami regulacji obrotu, nachylenia, ogniskowej i ostrości, a także sterowania nagrywaniem, odtwarzaniem, trybem gotowości oraz innymi funkcjami i ustawieniami.
        22.jpg

        5-stykowe złącze XLR stereo

        To złącze umożliwia doprowadzenie sygnału wyjściowego z zewnętrznego mikrofonu lub urządzenia audio. Kanały audio CH-1 i CH-2 są odbierane przez jedno złącze.
        23.jpg

        Optyczne złącze wyjściowe

        Oferowany oddzielnie moduł SFP+, przekształcający wyjściowy sygnał SDI z kamery na format optyczny, zapewnia małe straty sygnału podczas transmisji na duże odległości.
        24.jpg

        Złącze TC IN

        Umożliwia doprowadzenie kodu czasowego z urządzenia zewnętrznego w celu synchronizacji.
        25.jpg

        Transmisja strumieniowa IP RTSP / NDI|HX / SRT

        Dzięki funkcji strumieniowej transmisji RTSP wyjściowy obraz z jednej kamery może docierać do pięciu widzów równocześnie. Protokół SRT pozwala przesyłać obraz o wysokiej jakości i z małymi opóźnieniami nawet w przypadku niestabilnego połączenia sieciowego. Standard NDI|HX zapewnia łączność sieciową z urządzeniami zgodnymi z NDI, takimi jak miksery i serwery multimediów. Ułatwia to efektywną produkcję materiałów wideo na żywo z użyciem protokołów stosowanych w Internecie.
        26.jpg

        Dwa gniazda na nośniki danych CFexpress typu A / SDXC

        Kamera jest wyposażona w dwa gniazda na nośniki danych, zgodne z kartami pamięci CFexpress typu A i kartami pamięci SDXC. Obsługa najnowszych kart Sony CFexpress typu A klasy VPG400 gwarantuje ponadto stabilne nagrywanie materiału o dużej liczbie klatek na sekundę lub wysokiej przepływności.
        27.jpg

        PoE++

        Kamera FR7 może być zasilana z urządzenia zewnętrznego obsługującego standard PoE++ (Power over Ethernet Plus Plus) poprzez standardowy przewód sieci Ethernet (kategorii CAT5e lub wyższej). Nie ma zatem potrzeby doprowadzania oddzielnych przewodów zasilających. [1] Przełącznik sieciowy [2] FR7 [3] Dane [4] Zasilanie
        28.jpg

        Synchronizacja z urządzeniami zewnętrznymi (Genlock)

        Umożliwia podłączenie urządzenia zewnętrznego w celu doprowadzenia sygnału synchronizacji w systemie z wieloma kamerami.
        29.jpg

        Złącze „Option”

        Złącze „Option” umożliwia sterowanie stanem lampek kontrolnych przy użyciu zewnętrznego urządzenia.
        30.jpg

        Sony
        046616

        Szczegółowe odniesienia

        Dane ogólne

        MOCOWANIE OBIEKTYWU Mocowanie typu E

        Wymiary i waga

        MASA (TYLKO JEDNOSTKA CENTRALNA) (W PRZYBLIŻENIU) Około 4,6 kg (sam korpus)
        WYMIARY (SZER. × WYS. × GŁ.) (KORPUS BEZ WYSTAJĄCYCH ELEMENTÓW) (W PRZYBLIŻENIU) Około 227 × 289 × 233 mm (korpus bez wystających elementów)

        Zasilanie

        ZASILANIE Napięcie stałe 19,5 V, PoE++ (zgodność z IEEE802.3bt Type 4 Class 8) 41,1–57,0 V
        POBÓR MOCY ≤ 80 W (napięcie stałe 19,5 V) / ≤ 71,3 W (PoE++)

        Praca

        TEMPERATURA W ŚRODOWISKU PRACY Od 0°C do 40°C
        TEMPERATURA W ŚRODOWISKU PRZECHOWYWANIA Od –20°C do +60°C
        UCHWYT SUFITOWY Tak (z opcjonalnym uchwytem sufitowym)
        LAMPKA KONTROLNA Z lewej (×1) / z prawej (×1), czerwona/zielona

        Format zapisu (film)

        XAVC INTRA XAVC-I DCI4K 59,94p: VBR, maks. przepływność 600 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264; XAVC-I DCI4K 50p: VBR, maks. przepływność 500 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264; XAVC-I DCI4K 29,97p: VBR, maks. przepływność 300 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264; XAVC-I DCI4K 25p: VBR, maks. przepływność 250 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264; XAVC-I DCI4K 24p: VBR, maks. przepływność 240 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264; XAVC-I DCI4K 23,98p: VBR, maks. przepływność 240 Mb/s; MPEG-4 AVC/H.264; XAVC-I QFHD 59,94p: VBR, maks. przepływność 600 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264; XAVC-I QFHD 50p: VBR, maks. przepływność 500 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264; XAVC-I QFHD 29,97p: VBR, maks. przepływność 300 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264; XAVC-I QFHD 25p: VBR, maks. przepływność 250 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264; XAVC-I QFHD 23,98p: VBR, maks. przepływność 240 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264; XAVC-I HD 59,94p: CBR, maks. przepływność 222 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264; XAVC-I HD 50p: CBR, maks. przepływność 223 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264; XAVC-I HD 29,97p: CBR, maks. przepływność 111 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264; XAVC-I HD 25p: CBR, maks. przepływność 112 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264; XAVC-I HD 23,98p: CBR, maks. przepływność 89 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264
        XAVC LONG XAVC-L QFHD 29,97p/25p/23,98p: VBR, maks. przepływność 100 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC; XAVC-L QFHD 59,94p/50p: VBR, maks. przepływność 150 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC; XAVC-L HD 29,97p/25p/23,98p/59,94p/50p: VBR, maks. przepływność 50 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC; XAVC-L HD 29,97p/25p/23,98p/59,94p/50p: VBR, maks. przepływność 35 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC

        Format zapisu (dźwięk)

        FORMAT ZAPISU (DŹWIĘK) LPCM 24 bity, 48 kHz, 4 kanały

        Liczba klatek na sekundę podczas zapisu

        XAVC INTRA XAVC-I DCI4K: 4096 × 2160/59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p, 24p; XAVC-I QFHD: 3840 × 2160/59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p; XAVC-I HD: 1920 × 1080/59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p
        XAVC LONG XAVC-L QFHD: 3840 × 2160/59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p; XAVC-L HD 50: 1920 × 1080/59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p; XAVC-L HD 35: 1920 × 1080/59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p

        Czas nagrywania/odtwarzania

        XAVC INTRA XAVC-I DCI4K/QFHD 59,94p, karta CEA-G160T (160 GB): około 30 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 15 minut; XAVC-I DCI4K/QFHD 50p, karta CEA-G160T (160 GB): około 36 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 17 minut; XAVC-I DCI4K/QFHD 29,97p, karta CEA-G160T (160 GB): około 60 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 29 minut; XAVC-I DCI4K/QFHD 25p, karta CEA-G160T (160 GB): około 71 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 35 minut; XAVC-I DCI4K 24p, karta CEA-G160T (160 GB): około 74 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 36 minut; XAVC-I DCI4K/QFHD 23,98p, karta CEA-G160T (160 GB): około 74 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 36 minut; XAVC-I HD 59,94p, karta CEA-G160T (160 GB): około 78 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 38 minut; XAVC-I HD 50p, karta CEA-G160T (160 GB): około 78 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 38 minut; XAVC-I HD 29,97p, karta CEA-G160T (160 GB): około 150 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 74 minut, XAVC-I HD 25p, karta CEA-G160T (160 GB): około 150 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 74 minut; XAVC-I HD 23,98p, karta CEA-G160T (160 GB): około 185 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 91 minut,
        PROXY AUDIO XAVC Proxy: AAC-LC, 128 kb/s, 2 kanały
        PROXY VIDEO XAVC Proxy: AVC/H.264 High Profile 4:2:0 Long GOP, VBR 1920 × 1080, 9 Mb/s

        Sekcja kamery

        TYP PRZETWORNIKA Pełnoklatkowy (35,6 × 23,8 mm) przetwornik obrazu CMOS Exmor R
        LICZBA PIKSELI Około 12,9 megapiksela (ogółem), około 10,3 megapiksela (efektywnie)
        WBUDOWANE FILTRY OPTYCZNE Przezroczysty i liniowa regulacja ND (od 1/4ND do 1/128ND)
        CZUŁOŚĆ ISO 800/12 800 (tryb Cine EI, źródło światła D55)
        CZAS OTWARCIA MIGAWKI Od 64 klatek do 1/8000 s

        Zwolnione i przyspieszone tempo

        XAVC-I 4096 × 2160: od 1 do 60 klatek (59,94/50/29,97/25/24/23,98)
        XAVC-I/L 3840 × 2160: 1–60, 100, 120 klatek (59,94/50/29,97/25/23,98), 1920 × 1080: 1–60, 100, 120, 150, 180, 200, 240 klatek (59,94/50/29,97/25/23,98)

        Balans bieli

        TRYBY BALANSU BIELI Wstępnie zaprogramowany, pamięć A (2000–15 000K) / ATW

        Ekspozycja

        REGULACJA WZMOCNIENIA Od –3 do 30 dB (co 1 dB), AGC
        Gamma
        KRZYWA GAMMA Tryb SDR: S-Cinetone, Standardowy, Fotografia, ITU709 / Tryb HDR: HLG_Live, HLG_Natural

        Tolerancja naświetlenia

        TOLERANCJA NAŚWIETLENIA Ponad 15 stopni

        System ustawiania ostrości

        TYP Szybki, hybrydowy system AF (AF z detekcją fazy/AF z detekcją kontrastu)
        USTAWIENIE OSTROŚCI 627 pól
        OBSZAR OSTROŚCI Szeroki, strefa, elastyczny punktowy
        INNE FUNKCJE OSTROŚCI Eye AF (Człowiek), śledzenie ostrości w czasie rzeczywistym, Czułość AF przesunięcia obiektu, Szybkość przejścia AF, Wykrywanie twarzy (Priorytet twarzy/oka, AF tylko twarz/oko)

        Pan/Tilt

        PAN/TILT — POD KĄTEM Obrót: od –170° do 170°, nachylenie: od –30° do 195°
        PAN/TILT – HAŁAS Nie więcej niż NC35
        SZYBKOŚĆ PAN/TILT Obrót: od 0,02°/s do 60°/s, nachylenie: od 0°/s do 60°/s

        Inne funkcje

        POZYCJA PRESET 100
        CLEAR IMAGE ZOOM QFHD/4K: 1,5×, HD: 2×

        Aplikacja WebAPP

        OBSŁUGIWANE SYSTEMY OPERACYJNE Windows 10 lub nowszy, macOS 10.15 lub nowszy, iPadOS 15 lub nowszy, Android 12 lub nowszy
        OBSŁUGIWANE PRZEGLĄDARKI Windows: Google Chrome, Mac: Google Chrome/Safari, iPad: Google Chrome/Safari, Android: Google Chrome

        Interfejs

        WEJŚCIE TC / WYJŚCIE TC BNC (×1), tylko TC IN
        WEJŚCIE AUDIO 5-stykowe XLR (żeńskie) (×1), do wyboru: liniowe / mikrofonowe / mikrofonowe +48 V; poziom odniesienia mikrofonu: od –30 dBu do –80 dBu
        WYJŚCIE SDI BNC (×1), 12G-SDI, 6G-SDI, 3G-SDI (poziom A/B), HD-SDI
        WEJŚCIE NAPIĘCIA STAŁEGO Gniazdo napięcia stałego (×1)
        WYJŚCIE HDMI Złącze typu A (×1)
        ZDALNE STEROWANIE RJ-45(OPTION) (×1), wejście/wyjście czerwonej lampki kontrolnej (tally), wejście/wyjście zielonej lampki kontrolnej (tally)
        WEJŚCIE GENLOCK BNC (×1), 1,0 Vp-p, 75 Ω
        WYJŚCIE OPTYCZNE Zgodność z SFP+
        SIEĆ RJ-45 (LAN) (×1), 1000BASE-T
        PILOT NA PODCZERWIEŃ Tak

        Format wyjściowy

        SDI 4096 × 2160: 59,94p, 50p, 29,97p, 25p, 24p, 23,98p / 3840 × 2160: 59,94p, 50p, 29,97p, 25p, 23,98p / 1920 × 1080: 59,94p, 50p, 59,94i, 50i, 29,97p, 25p, 24p, 23,98p, 29,97PsF, 25PsF
        HDMI 4096 × 2160: 59,94p, 50p, 29,97p, 25p, 24p, 23,98p / 3840 × 2160: 59,94p, 50p, 29,97p, 25p, 23,98p / 1920 × 1080: 59,94p, 50p, 59,94i, 50i, 29,97p, 25p, 24p, 23,98p / 720 × 480: 59,94p / 720 × 576: 50p
        Nośnik
        RODZAJ NOŚNIKA Karta CFexpress typu A / SD (×2)

        Strumieniowa transmisja przez Network/IP

        PROTOKOŁY (IPV6) TCP, UDP, ICMPv6, HTTP, HTTPS, DHCPv6, DNS, mDNS, RTP/RTCP, RTSP, SRT, FTP, FTPS
        PROTOKOŁY (IPV4) TCP, UDP, ARP, ICMP, HTTP, HTTPS, DHCP, DNS, mDNS, RTP/RTCP, RTSP, VISCA over IP, SRT, NDI|HX, FTP, FTPS
        ROZDZIELCZOŚĆ WIDEO 4096 × 2160, 3840 × 2160, 2048 × 1080, 1920 × 1080, 1280 × 720, 640 × 360
        FORMAT KOMPREJI H.264: profil High/Main/Baseline, H.265: profil Main/Main10
        MAKS. LICZBA KLATEK NA SEKUNDĘ H.264/H.265: 59,94 kl./s
        TRYB KONTROLI TRANSMISJI CBR/VBR
        USTAWIENIA TRANSMISJI 512 kb/s – 80 Mb/s
        ZGODNOŚĆ NDI|HX Tak, opcjonalnie

        Dostarczane wyposażenie

        DOSTARCZANE WYPOSAŻENIE Przykrywka korpusu, płytka mocująca przewód HDMI, pilot (RMT-RC1), zasilacz sieciowy, przewód zasilający, wskazówki wstępne, książeczka gwarancyjna