Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
Technologia Dual Native ISO, nagrywanie w 10-bitowej jakości C4K/4K 60p, 13 stopni zakresu dynamicznego dzięki funkcji V-Log L — to wszystko w prostej do wdrożenia kamerze pudełkowej zapewniającej większą swobodę filmowania.
Kamera LUMIX BGH1 jest wyposażona w czujnik Live MOS o rozdzielczości 10,2 megapiksela z technologią Dual Native ISO zapewniający wyjątkową wydajność wideo przy słabym oświetleniu.
Kamera LUMIX BGH1 zapewnia szeroki, 13-stopniowy zakres dynamiczny dzięki funkcji V-Log L, a moduły gradacji kolorów mogą korzystać z tych samych tablic odwzorowań, których używają w funkcji V-Log.
Obsługiwane jest jednoczesne nagrywanie wewnętrzne w 10-bitowej jakości C4K/4K 60p 4:2:0 oraz nagrywanie zewnętrzne w 10-bitowej jakości C4K/4K 60p 4:2:2 z wyprowadzaniem sygnału HDMI w czasie rzeczywistym.
Możesz jednocześnie monitorować wyjście SDI, rejestrować zewnętrznie dane z wyjścia HDMI i zdalnie sterować kamerą przez tethering LAN lub USB.
Zastosowano najdoskonalszą technologię rozpraszania ciepła LUMIX, aby zapewnić kompaktową, lekką konstrukcję z nieograniczonymi możliwościami nagrywania wideo we wszystkich trybach filmowania.
Nagrywanie na wielu kamerach, które jest możliwe dzięki połączeniu przez kabel Ethernet i użyciu oprogramowania LUMIX Tether for Multicam*, umożliwia wydajniejszą produkcję treści wideo nawet podczas wydarzeń transmitowanych strumieniowo na żywo.
Wystarczy podłączyć kamerę BGH1 przez kabel Ethernet, aby zasilać ją przez sieć Ethernet i umożliwić zdalne sterowanie wieloma kamerami przy użyciu oprogramowania LUMIX Tether for Multicam.
Obsługa wejścia Genlock umożliwia sterowanie wieloma kamerami i przesyłanie strumieniowe. Używane w połączeniu z funkcją kodu czasowego spełnia wymogi produkcji treści wideo na żywo z wysoką precyzją.
TYP |
|
TYP | Bezlusterkowy aparat cyfrowy |
Nośniki do nagrywania | Karta pamięci SD / karta pamięci SDHC* / karta pamięci SDXC* * Zgodne ze standardem UHS-I/UHS-II UHS Speed Class 3 dla kart pamięci SDHC/SDXC i ze standardem UHS-II Video Speed Class 90 dla kart pamięci SDXC. |
Mocowanie obiektywu | Mocowanie Mikro Cztery Trzecie |
PRZETWORNIK OBRAZU |
|
Typ | Matryca Live MOS (17,3 x 13,0 mm) |
Efektywna liczba pikseli / Całkowita liczba pikseli | 10,28 megapiksela / 11,93 megapiksela |
Proporcje / Filtr kolorów | 4:3 / Filtr kolorów podstawowych |
System redukujący kurz | - |
ZAKRES |
|
ZAKRES | 13-stopniowa charakterystyka (V-Log L) |
ZDJĘCIA | |
Format zapisu pliku | JPEG (DCF, Exif 2.31) *Robienie zdjęć jest dostępne tylko w przypadku używania oprogramowania LUMIX Tether. |
Współczynnik proporcji | 4:3 |
Rozmiar pliku (w pikselach) | 3680x2760(L) / 2592x1944(M) / 1824x1368(S) |
Jakość obrazu | Dokładne / Standardowe |
Przestrzeń barw | sRGB |
FILMY |
|
Format zapisu pliku | MOV: H.264/MPEG-4 AVC, H.265/HEVC (format audio: LPCM (2 kan. 48 kHz/16 bitów, 48 kHz/24 bity*, 96 kHz/24 bity*)) *Po podłączeniu adaptera DMW-XLR1 (sprzedawanego oddzielnie). MP4: H.264/MPEG-4 AVC, H.265/HEVC (format audio: AAC (2 kan.)) |
MOV** Dźwięk wysokiej rozdzielczości można wybrać tylko podczas korzystania z DMW-XLR1 (w sprzedaży oddzielnie). | |
59,94 Hz [C4K] 4096x2160 | 59,94p, 200 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP)* (H.265/HEVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG. 59,94p, 150 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) 29,97p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG. 23,98p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG. |
59,94 Hz [4K] 3840x2160 | 59,94p, 200 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP)* (H.265/HEVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG. 59,94p, 150 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) 29,97p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG. 23,98p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG |
59,94 Hz [anamorficzne 4K] 3328x2496 (4:3) | 59,94p, 150 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) 29,97p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG. 23,98p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG. |
59,94 Hz [FHD] 1920x1080 | 59,94p, 200 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG. 29,97p, 200 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG. 23,98p, 200 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG. |
50,00 Hz [C4K] 4096x2160 | 50,00p, 200 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP)* (H.265/HEVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG. 50,00p, 150 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) 25,00p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG. |
50,00 Hz [4K] 3840x2160 | 50,00p, 200 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP)* (H.265/HEVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG. 50,00p, 150 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) 25,00p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG. |
50,00 Hz [anamorficzne 4K] 3328x2496 (4:3) | 50,00p, 200 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP)* (H.265/HEVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG. 50,00p, 150 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) 25,00p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG. |
50,00 Hz [FHD] 1920x1080 | 50,00p, 200 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG. 25,00p, 200 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG. |
24,00 Hz [C4K] 4096x2160 | 24,00p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG. |
24,00 Hz [4K] 3840x2160 | 24,00p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG. |
24,00 Hz [anamorficzne 4K] 3328x2496 (4:3) | 24,00p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG. |
24,00 Hz [FHD] 1920x1080 | 24,00p, 200 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG. |
MP4** | |
59,94 Hz [4K] 3840x2160 | 59,94p, 100 Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, AAC) 29,97p, 72 Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, AAC) 23,98p, 72 Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, AAC) 29,97p, 100 Mb/s (4:2:0 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC) 23,98p, 100 Mb/s (4:2:0 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC) |
59,94 Hz [FHD] 1920x1080 | 59,94p, 28 Mb/s (4:2:0 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC) 29,97p, 20 Mb/s (4:2:0 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC) 23,98p, 24 Mb/s (4:2:0 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC) |
50,00 Hz [4K] 3840x2160 | 50,00p, 100 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, AAC) 25,00p, 72 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, AAC) 25,00p, 100 Mb/s (4:2:0 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC) |
50,00 Hz [FHD] 1920x1080 | 50,00p, 28 Mb/s (4:2:0 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC) 25,00p, 20 Mb/s (4:2:0 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC) |
24,00 Hz | - |
ZMIENNA LICZBA KLATEK |
|
MOV** | |
59,94 Hz [C4K] 4096x2160 | 29,97p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) 23,98p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) |
59,94 Hz [4K] 3840x2160 | 29,97p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) 23,98p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) |
59,94 Hz [anamorficzne 4K] 3328x2496 (4:3) | 29,97p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) 23,98p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) |
59,94 Hz [FHD] 1920x1080 | 59,94p (maksymalna wydajność matrycy: 240 kl./s), 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)* 29,97p (maksymalna wydajność matrycy: 240 kl./s), 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)* 23,98p (maksymalna wydajność matrycy: 240 kl./s), 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)* * Po wybraniu szybkości klatek 201 kl./s lub większej kąt widzenia zawęża się. |
50,00 Hz [C4K] 4096x2160 | 25,00p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 100 Mb/s (4:2:0 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) |
50,00 Hz [4K] 3840x2160 | 25,00p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 100 Mb/s (4:2:0 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) |
50,00 Hz [anamorficzne 4K] 3328x2496 (4:3) | 25,00p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 100 Mb/s (4:2:0 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) |
50,00 Hz [FHD] 1920x1080 | 50,00p (maksymalna wydajność matrycy: 240 kl./s), 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)* 25,00p (maksymalna wydajność matrycy: 240 kl./s), 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)* * Po wybraniu szybkości klatek 201 kl./s lub większej kąt widzenia zawęża się. |
24,00 Hz [C4K] 4096x2160 | 24,00p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 100 Mb/s (4:2:0 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) |
24,00 Hz [4K] 3840x2160 | 24,00p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 100 Mb/s (4:2:0 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) |
24,00 Hz [anamorficzne 4K] 3328x2496 (4:3) | 24,00p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 100 Mb/s (4:2:0 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) |
24,00 Hz [FHD] 1920x1080 | 24,00p (maksymalna wydajność matrycy: 240 kl./s), 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)* * Po wybraniu szybkości klatek 201 kl./s lub większej kąt widzenia zawęża się. |
WIZJER | WIZJER |
WYŚWIETLACZ TYLNY | WYŚWIETLACZ TYLNY |
WYŚWIETLACZ LCD STANU | WYŚWIETLACZ LCD STANU |
REGULACJA OSTROŚCI |
|
Typ | Kontrastowy system AF |
Technologia DFD | Tak |
Tryb ustawiania ostrości | AF / MF |
Tryb AF | Filmy: Automatyczne wykrywanie (twarz, oczy, ciało, zwierzę) / śledzenie / 225-obszarowy / strefa (owalna) / 1-obszarowy Zdjęcia: Automatyczne wykrywanie (twarz, oczy, ciało, zwierzę) / 225-obszarowy / 1-obszarowy *Robienie zdjęć jest dostępne tylko w przypadku używania oprogramowania LUMIX Tether. |
Zakres wykrywania AF | EV -6 - 20 (f/1,4, równoważne z ISO100, AF (zdjęcia)) |
Ustawienie niestandardowe AF (film) | Szybkość AF, Czułość AF |
Blokada AF | Ustaw przycisk Fn w menu niestandardowym na blokadę AF |
Inne | AF-ON, ciągły AF, AF+MF, MF Guide, MF Assist, Focus Peaking, blokada pierścienia ustawiania ostrości, 1-obszarowa szybkość przesuwania AF, odzyskiwanie ostrości obiektywu |
KONTROLA EKSPOZYCJI |
|
System pomiaru światła | 1 728-strefowy wielopunktowy system wykrywania |
Tryb pomiaru światła | Wielokrotny / Centralnie ważony / Punktowy / Wyróżniony ważony |
Zakres pomiaru | EV 0-18 (obiektyw F2,0, równoważne z ISO100) |
Tryb ekspozycji | Program AE / Priorytet przysłony AE / Priorytet migawki AE / Ekspozycja manualna |
Czułość ISO (standardowa czułość wyjściowa) | Auto / 80* / 100* / 160 / 200 / 400 / 800 / 1600 / 3200 / 6400 / 12800 / 25600 / 51200 / 102400* / 204800* (możliwość zmiany na krok 1/3 EV) *Rozszerzony tryb ISO |
Podwójne natywne ISO | [Normalny] Natywne ISO: 160, 800 Auto: Auto / 80* / 100* / 160–51200 / 102400* / 204800* *Rozszerzony tryb ISO Niski: Auto / 80* / 100* / 160–800 *Rozszerzony tryb ISO Wysoki: Auto / 800–51200 / 102400* / 204800* *Rozszerzone ISO [V-Log L] Natywne ISO: 400, 2000 Auto: Auto / 400–25600 Niski: Auto / 400–2000 Wysoki: Auto / 2000–25600 [HLG] Natywne ISO: 320, 1600 Auto: Auto / 320–51200 / 102400* / 204800* *Rozszerzone ISO Niski: Auto / 320–1600 Wysoki: Auto / 1600–51200 / 102400* / 204800* *Rozszerzone ISO [Cinelike D2 / Cinelike V2] Natywne ISO: 160, 800 Auto: Auto / 80* / 100* / 160–51200 / 102400* / 204800* *Rozszerzony tryb ISO Niski: Auto / 80* / 100* / 160–800 *Rozszerzony tryb ISO Wysoki: Auto / 800–51200 / 102400* / 204800* *Rozszerzone ISO |
Kompensacja ekspozycji | Filmy: 1/3 EV z krokiem ±3 EV Zdjęcia: 1/3 EV z krokiem ±5 EV *Robienie zdjęć jest dostępne tylko w przypadku używania oprogramowania LUMIX Tether. |
Blokada AE | Ustaw przycisk Fn w menu niestandardowym na blokadę AE |
SYSTEM STABILIZACJI OBRAZU | SYSTEM STABILIZACJI OBRAZU |
BALANS BIELI |
|
Balans bieli | AWB / AWBc / AWBw / światło dzienne / pochmurno / cień / żarówka / ustawienie bieli 1, 2, 3, 4 / ustawienie temperatury kolorów 1, 2, 3, 4 |
Regulacja balansu bieli | zabarwienie niebieskie/bursztynowe, zabarwienie magenta/zielone |
Ustawienie temperatury barwowej | 2500–10000 K w 100 K |
MIGAWKA |
|
Typ | - |
Czas otwarcia migawki | Filmy: 1/16 000–1/2 Zdjęcia: 1/16 000–1 *Robienie zdjęć jest dostępne tylko w przypadku używania oprogramowania LUMIX Tether. |
WYKONYWANIE ZDJĘĆ SERYJNYCH |
|
WYKONYWANIE ZDJĘĆ SERYJNYCH | - |
LAMPA BŁYSKOWA | |
LAMPA BŁYSKOWA | - |
STYL ZDJĘĆ |
|
Style zdjęć | Motion picture: Standard / Vivid / Natural / Landscape / Portrait / Monochrome / L. Monochrome / L. Monochrome D / Cinelike D2 / Cinelike V2 / Like709 / V-Log L / Hybrid Log Gamma / My Photo Style 1-10 Still image: Standard / Vivid (*6) / Natural (*6) / Landscape (*6) / Portrait (*6) / Monochrome (*6) / L. Monochrome (*6) / L. Monochrome D (*6) / Cinelike D2 (*6) / Cinelike V2 (*6) / Like709 (*6) / V-Log L (*6) / My Photo Style 1-10 (*6) *Tethered photo shooting with LUMIX Tether for Multicam software |
Regulacja obrazu | Kontrast / światło / cień / nasycenie / odcień koloru / odcień / efekt filtra / ostrość / redukcja szumów / ustawienie podwójnego natywnego ISO / ISO / WB *Ustawienia dostępne do regulacji różnią się w zależności od trybu Styl zdjęć. |
FILTR |
|
FILTR | Expressive (Ekspresja) / Retro / Old Days (Stara fotografia) / High Key (Wysokie tony) / Low Key (Niskie tony) / Sepia / Monochrome (Czarno-białe) / Dynamic Monochrome (Dynamiczne czarno-białe) / Impressive Art (Impresja) / High Dynamic (Dynamika) / Cross Process (Filtr filmowy) / Toy Effect (Aparat zabawkowy) / Toy Pop / Bleach Bypass / Miniature Effect (Efekt miniatury) / Fantasy (Fantazja) / One Point Color (Jeden kolor). |
POZOSTAŁE FUNKCJE |
|
Poziom funkcji Master Pedestal | 31 stopni |
Poziom luminancji | 8 bitów: 0‒255 / 16‒235 / 16‒255 10 bitów: 0‒1023 / 64‒940 / 64‒1023 |
Podgląd LUT | Nagrywanie / odtwarzanie: HDMI / SDI |
Podgląd HLG | Nagrywanie / odtwarzanie: HDMI (AUTO / TRYB1 / TRYB2 / WYŁ.) / SDI (TRYB1 / TRYB2 / WYŁ.) |
Widok anamorficzny z funkcją Desqueeze | 2,0x / 1,8x / 1,5x / 1,33x / 1,30x / WYŁ. Nagrywanie: SDI Odtwarzanie: HDMI / SDI |
Funkcja skanowania synchronizacji | Tak |
Tryb SS/wzmocnienia | Czas otwarcia przysłony/ISO / kąt/ISO / czas otwarcia przysłony/dB |
Paski koloru / Obszar testowy 1 kHz | Tak (SMPTE / EBU / ARIB) / Tak |
Funkcja Knee Control | Tak (w trybie Like709) |
Wskaźnik wypoziomowania | Tak |
PRZYCISK FUNKCYJNY |
|
NAGRYWANIE | Exposure Mode / Aperture Value / Shutter Speed / Exposure Comp. / Dual Native ISO Setting / Sensitivity / White Balance / Photo Style / Metering Mode / i.Dynamic Range / Filter Effect / One Push AE / Synchro Scan / Focus Mode / AF Mode / AF Custom Setting (Video) / Focus Peaking / Focus Peaking Sensitivity / 1-Area AF Moving Speed / Focus Ring Lock / AE LOCK / AF LOCK / AF/AE LOCK / AF-ON / AF-ON: Near Shift / AF-ON: Far Shift / Focus Area Set / Rec File Format / Rec Quality / Rec Quality (My List) / Variable Frame Rate / Time Code Display / HDMI RAW Data Output (*6) / Sound Rec Level Disp. / Mute Sound Input / Sound Rec Level Adj. / Sound Rec Level Limiter / XLR Mic Adaptor Setting / Special Mic. Directivity Adjust / Image Stabilizer / E-Stabilization (Video) / Image Area of Video / Digital Zoom / Focus Transition / Live Cropping / Q.MENU / Rec/Playback Switch / Video Record / Cursor Button Lock / DISP. / Level Gauge / Histogram / Luminance Spot Meter / Frame Marker / Monochrome Live View / Zebra Pattern / LUT View Assist (HDMI) / LUT View Assist (SDI) / LUT Select / HLG View Assist (HDMI) / HLG View Assist (SDI) / Anamorphic Desqueeze Display / Color Bars / Focus Ring Control (*6) / Zoom Control / Step Zoom / Zoom Speed / Destination Card Slot / LAN/Wi-Fi / Info Display (HDMI/SDI) / Fan Mode / No Setting / Off (Disable Press and Hold) / Restore to Default |
ODTWARZANIE | Widok anamorficzny z funkcją Desqueeze / usuwanie pojedynczych elementów / ochrona / ocena 1, 2, 3, 4, 5 / kopiowanie / przełącznik nagrywania/odtwarzania / nagrywanie wideo / WYŚW. / zmiana gniazda karty / Wi-Fi / wyświetlacz (HDMI/SDI) / tryb wentylatora / LUT View Assist (HDMI) / LUT View Assist (SDI) / HLG View Assist (HDMI) / HLG View Assist (SDI) / Brak ustawienia / wyłączony (wyłączenie funkcji „naciśnij i przytrzymaj”) / przywracanie ustawień domyślnych |
JĘZYK MENU EKRANOWEGO |
|
JĘZYK MENU EKRANOWEGO | Japoński, angielski, niemiecki, francuski, włoski, hiszpański, polski, czeski, węgierski, rumuński, niderlandzki, turecki, portugalski, fiński, duński, szwedzki, grecki, rosyjski, chiński (tradycyjny) |
INTERFEJS | |
USB | SuperSpeed USB 3.1 typ C pierwszej generacji |
WEJŚCIE ZASILANIA PRĄDEM STAŁYM | Prąd stały 12 V (11,4 V–12,6 V) EIAJ typ 4 |
HDMI*** | |
HDMI | HDMI typu A Audio: Stereo |
Przekazywanie sygnału do monitora | 4:2:2 10 bitów (gdy opcja [Rec Quality] jest ustawiona na [4:2:2 10bit] lub [4:2:0 10bit]). 4:2:2 8 bitów (gdy opcja [Rec Quality] jest ustawiona na [4:2:0 8bit]). Konwersja w dół: Auto / 4K/30p/25p / 1080p / 1080i / WYŁ. |
Odtwarzanie | 59,94 Hz: Auto / C4K/59,94p / C4K/29,97p / C4K/23,98p / 4K/59,94p / 4K/29,97p / 4K/23,98p / 1080/59,94p / 1080/29,97p / 1080/23,98p / 1080/59,94i / 720/59,94p / 480/59,94p 50,00 Hz: Auto / C4K/50,00p / C4K/25,00p / 4K/50,00p / 4K/25,00p / 1080/50,00p / 1080/25,00p / 1080/50,00i / 720/50,00p / 576/50,00p 24,00 Hz: Auto / C4K/24,00p / 4K/24,00p / 1080/24,00p |
SDI | |
SDI | Złącze BNC, 0,8 V [p-p], 75 Ω, 3G-SDI Audio: Stereo, regulacja wzmocnienia sygnału wyjściowego dźwięki SDI: 0 dB / -6 dB / -8 dB |
Przekazywanie sygnału do monitora | 4:2:2 10 bitów |
Odtwarzanie | 59,94 Hz: 1080/59,94p / 1080/29,97p / 1080/23,98p / 1080/59,94i / 1080/29,97PsF / 1080/23,98PsF / 720/59,94p 50,00 Hz: 1080/50,00p / 1080/25,00p / 1080/50,00i / 1080/25,00PsF / 720/50,00p 24,00 Hz: 1080/24,00PsF |
Ethernet | Pilot zdalnego sterowania: Złącze LAN (RJ-45) Zasilanie: PoE+ (zgodnie z IEEE802.3at) * Użyj jednostki centralnej PoE+ zgodnej z IEC60950-1 lub IEC62368-1 (zgodnie z IEEE802.3at) lub urządzenia zasilającego. |
Wejście zdalnego sterowania | φ2,5 mm |
Mikrofon | Stereo, redukcja szumu wiatru: WYŁ. / niska* / standardowa / wysoka *tylko po podłączeniu DMW-MS2 (opcjonalnie). |
Głośnik | - |
Wejście mikrofonu zewnętrznego / zewnętrznego urządzenia audio | φ3,5 mm dla mikrofonu zewnętrznego / zewnętrznego urządzenia audio Możliwość wyboru MIC (Plug-in Power) / MIC / LINE. Tryby Stereo /Obiektyw Auto / Kierunkowy / Super kierunkowy / Ręczny są dostępne tylko po podłączeniu mikrofonu DMW-MS2 (do nabycia osobno). |
Mikrofon XLR | Tak, z DMW-XLR1 (sprzedawany oddzielnie) |
Wyjście słuchawek | φ3,5 mm |
Gniazdo na kartę SD | Gniazdo 1, gniazdo 2 |
Gniazdo wejścia/wyjścia kodu czasowego | |
Zliczanie | Rec Run / Free Run |
Tryb kodu czasowego | Tryb Drop Frame / Non-Drop Frame (przy wybranej częstotliwości systemu [59,94 Hz]). |
Wyjście kodu czasowego HDMI | Wł. / wył. |
Wyjście kodu czasowego SDI | Wł. / wył. |
Zew. ustawienie kodu czasowego | Synchronizacja kodu czasowego / odniesienie sygnału wyj. kodu czasowego |
Wejście GenLock | |
Wejście GenLock | Wł. / wył. |
Synchronizacja fazy w poziomie | -206 – +49 |
Wentylator | Auto1 / Auto2 / Normalny / Wolny |
Lampa | Dioda zapisu (przednia/tylna) / dioda dostępu do karty / dioda LED zasilania / dioda LED połączenia z siecią |
TECHNOLOGIA BEZPRZEWODOWA |
|
Wi-Fi | IEEE 802.11b/g/n, 2412–2462 MHz (1–11 kan.), Wi-Fi / WPA / WPA2, tryb infrastruktury |
Bluetooth | Bluetooth® 4.2 (Bluetooth Low Energy (BLE)) |
MOC | |
Zasilanie bezpośrednie | Zasilacz sieciowy (12 V, 3 A) (w zestawie) Akumulator litowo-jonowy (7,28 V) (sprzedawany osobno) PoE+ (zgodnie z IEEE802.3at) (sprzedawane osobno) |
Baterie | Akumulator litowo-jonowy AG-VBR59 (7,28 V, 5900 mAh, 43 Wh) (sprzedawany osobno) Akumulator litowo-jonowy AG-VBR89 (7,28 V, 8850 mAh, 65 Wh) (sprzedawany osobno) Akumulator litowo-jonowy AG-VBR118 (7,28 V, 11800 mAh, 86 Wh) (sprzedawany osobno) |
Czas ciągłego nagrywania (filmy)** | MP4 [4K/60p]: Ok. 270 min, MP4 [FHD/60p]: Ok. 300 min *W przypadku korzystania z H-ES12060 i AG-VBR59 (sprzedawane osobno). Przy pełnym naładowaniu baterii. MP4 [4K/60p]: Ok. 420 min, MP4 [FHD/60p]: Ok. 480 min *W przypadku korzystania z H-ES12060 i AG-VBR89 (sprzedawane osobno). Przy pełnym naładowaniu baterii. MP4 [4K/60p]: Ok. 560 min, MP4 [FHD/60p]: Ok. 640 min *W przypadku korzystania z H-ES12060 i AG-VBR118 (sprzedawane osobno). Przy pełnym naładowaniu baterii. |
Faktyczny czas nagrywania (filmy)** | MP4 [4K/60p]: Ok. 135 min, MP4 [FHD/60p]: Ok. 150 min *W przypadku korzystania z H-ES12060 i AG-VBR59 (sprzedawane osobno). Przy pełnym naładowaniu baterii. MP4 [4K/60p]: Ok. 210 min, MP4 [FHD/60p]: Ok. 240 min *W przypadku korzystania z H-ES12060 i AG-VBR89 (sprzedawane osobno). Przy pełnym naładowaniu baterii. MP4 [4K/60p]: Ok. 280 min, MP4 [FHD/60p]: Ok. 320 min *W przypadku korzystania z H-ES12060 i AG-VBR118 (sprzedawane osobno). Przy pełnym naładowaniu baterii. |
WYMIARY / CIĘŻAR |
|
Wymiary (Dł. x Wys. x Gł.) | Około 93,0 x 93,0 x 78,0 mm / 3,66 x 3,66 x 3,07 cala (bez elementów wystających) |
Masa | Około 545 g (tylko korpus) |
ŚRODOWISKO PRACY | |
Temperatura pracy | od -10°C do 40°C |
Wilgotność przy eksploatacji | Wilgotność względna od 10% do 80% |
AKCESORIA STANDARDOWE |
|
Oprogramowanie | LUMIX Tether ・ To oprogramowanie służy do sterowania aparatem cyfrowym firmy Panasonic przy użyciu komputera. Umożliwia to zmianę różnych ustawień aparatu, wykonywanie zdalnego nagrywania i zapisywanie zdalnie wykonanych zdjęć na komputerze. Odwiedź poniższą witrynę, aby pobrać i zainstalować oprogramowanie. http://panasonic.jp/support/global/cs/soft/download/d_lumixtether.html (dla systemu Windows / komputerów Mac) |
Akcesoria standardowe | Zasilacz sieciowy, przewód zasilający, pasek blokady kabla, osłona korpusu, osłona gorącej stopki, osłona złącza AUDIO, osłona złącza DC IN, osłona złącza BNC, osłona złącza HDMI, osłona złącza REMOTE ・ Instrukcja obsługi aparatu DC-BGGH1 dotycząca zaawansowanych funkcji jest dostępna do pobrania na stronie pomocy technicznej dla produktów LUMIX firmy Panasonic za pomocą komputera PC, smartfona lub tabletu podłączonych do Internetu. |
Uwagi | |
Uwagi | (*2) Informacje o nagrywaniu filmów w ruchu - Użyj karty SD Speed Class z ""Class 4"" lub wyższej podczas nagrywania filmów w formacie [MP4(poniżej 28Mbps)]. - Użyj karty z klasą szybkości SD z ""UHS-I / UHS-II UHS Speed Class 3 (U3)"" podczas nagrywania obrazów ruchu z [MP4] w [4K] lub [MOV]. (Klasa szybkości SD to standard szybkości dotyczący zapisu ciągłego). - Klasa szybkości wideo 60 lub wyższa jest wymagana do nagrywania ALL-Intra 400Mbps. Użycie karty pamięci SD z klasą szybkości wideo 60 lub wyższą jest zalecane do nagrywania filmów C4K/4K ALL-Intra. - Filmy ruchowe MP4 z [MP4] w [4K]: - W przypadku korzystania z karty pamięci SDHC: Można kontynuować nagrywanie bez przerwy, nawet jeśli rozmiar pliku przekracza 4 GB, ale plik z obrazem ruchu zostanie podzielony i nagrany/odtworzony osobno. - W przypadku korzystania z karty pamięci SDXC: Można kontynuować nagrywanie bez przerwy, nawet jeśli rozmiar pliku przekracza 96 GB lub 3 godziny 4 minuty długości, ale plik z obrazem ruchu zostanie podzielony i nagrany/odtworzony osobno. - Filmy ruchowe MP4 z [MP4] w [FHD]: - Można kontynuować nagrywanie bez przerwy, nawet jeśli rozmiar pliku przekracza 4 GB lub 30 minut długości, ale plik z obrazem ruchu zostanie podzielony i nagrany/odtworzony osobno. - Nagrywanie 4:2:2 10-bitowe to tryb nagrywania przeznaczony do produkcji filmowej, a wideo wymaga obróbki na komputerze. Oryginalnego filmu nie można odtwarzać na standardowym telewizorze, nagrywarce Blu-ray Disc™ i odtwarzaczu Blu-ray Disc™. Może powodować problemy, takie jak zamrożenie, podczas odtwarzania na tych urządzeniach. - Gdy temperatura otoczenia jest wysoka lub wykonywane jest ciągłe nagrywanie, kamera może zatrzymać nagrywanie, aby się chronić. Należy poczekać, aż kamera ostygnie. (*3) W przypadku wyjścia wideo [C4K/60p] [C4K/50p] [4K/60p] [4K/50p] należy użyć kabla HDMI2.0, na którym znajduje się logo HDMI i który jest opisany jako""zgodny z 4K"". (*4) Aparat może przestać nagrywać, gdy jest używany w niższej lub wyższej niż zalecana temperaturze pracy: od -10 do 40 stopni. (*5) Firmware musi być zaktualizowany do wersji 2.0 lub nowszej. (*6) Oprogramowanie sprzętowe musi zostać zaktualizowane do wersji 2.3. |
WYJŚCIE DANYCH RAW HDMI (*5) (*6) | |
Kompatybilne urządzenia zewnętrzne | ATOMOS Ninja V 4K HDR Monitor-Recorder (*5) *Wybrany tryb nagrywania zależy od wersji firmware'u Atomos Ninja V. *Proszę zapoznać się ze stroną internetową Atomos, aby uzyskać informacje na temat odpowiedniej wersji firmware'u Atomos Ninja V. *Oprogramowanie obsługujące Apple ProRes RAW jest wymagane do edycji wideo RAW nagranego za pomocą NINJA V. Zastosuj LUT (Look up table) dostępny na następującej stronie wsparcia klienta, aby dokonać takiej samej gradacji kolorów jak V-Log/V-Gamut https://panasonic.jp/support/global/cs/dsc/download/lut/s1h_raw_lut/ *Wszystkie funkcje mogą nie być dostępne w zależności od sytuacji. Blackmagic Video Assist 5" 12G HDR, Blackmagic Video Assist 7" 12G HDR (*6) *Wybór trybu nagrywania zależy od wersji firmware'u Blackmagic Video Assist 12G HDR. *Informacje na temat odpowiedniej wersji firmware'u Blackmagic Video Assist 12G HDR można znaleźć na stronie internetowej Blackmagic Design. *DaVinci Resolve lub DaVinci Resolve Studio są wymagane do odtwarzania i edycji danych Blackmagic RAW. DaVinci Resolve Studio jest wymagane do dostarczania projektów wykorzystujących dane Blackmagic RAW w rozdzielczości powyżej 3840x2160. *Wszystkie funkcje mogą nie być dostępne w zależności od sytuacji. |
Audio format | LPCM (2ch 48kHz/16-bit, 48kHz/24-bit*, 96kHz/24-bit*) *Wysoką rozdzielczość dźwięku można wybrać tylko w przypadku korzystania z urządzenia DMW-XLR1 (sprzedawanego oddzielnie). |
Rec quality NTSC (59.94Hz)[4K] 4096x2160 (17:9) | 59.94p, 12-bit (LPCM, High-Res Audio) 29.97p, 12-bit (LPCM, High-Res Audio) 23.98p, 12-bit (LPCM, High-Res Audio) |
Rec quality NTSC (59.94Hz)[Anamorphic 3.7K] 3680x2760 (4:3) | 59.94p, 12-bit (LPCM, High-Res Audio) 29.97p, 12-bit (LPCM, High-Res Audio) 23.98p, 12-bit (LPCM, High-Res Audio) |
Rec quality PAL (50.00Hz)[4K] 4096x2160 (17:9) | 50.00p, 12-bit (LPCM, High-Res Audio) 25.00p, 12-bit (LPCM, High-Res Audio) |
Rec quality PAL (50.00Hz)[Anamorphic 3.7K] 3680x2760 (4:3) | 50.00p, 12-bit (LPCM, High-Res Audio) 25.00p, 12-bit (LPCM, High-Res Audio) |
STRUMIENIOWANIE IP (*5) | |
Protokół | RTP / RTSP |
Jakość transmisji strumieniowej NTSC (59.94Hz)[4K] 3840x2160 | 59.94p, 50Mbps / 25Mbps (H.265) 59.94p, 50Mbps / 25Mbps (H.264) 29.97p, 25Mbps / 12.5Mbps (H.265) 29.97p, 25Mbps / 12.5Mbps (H.264) |
Jakość transmisji strumieniowej NTSC (59.94Hz)[FHD] 1920x1080 | 59.94p, 20Mbps / 16Mbps (H.265) 59.94p, 16Mbps / 8Mbps (H.264) 29.97p, 12Mbps / 6Mbps (H.265) 29.97p, 6Mbps / 3Mbps (H.264) |
Jakość transmisji strumieniowej NTSC (59.94Hz)[HD] 1280x720 | 59.94p, 6Mbps (H.264) 29.97p, 4Mbps (H.264) |
Jakość transmisji strumieniowej PAL (50.00Hz)[4K] 3840x2160 | 50.00p, 50Mbps / 25Mbps (H.265) 50.00p, 50Mbps / 25Mbps (H.264) 25.00p, 25Mbps / 12.5Mbps (H.265) 25.00p, 25Mbps / 12.5Mbps (H.264) |
Jakość transmisji strumieniowej PAL (50.00Hz)[FHD] 1920x1080 | 50.00p, 20Mbps / 16Mbps (H.265) 50.00p, 16Mbps / 8Mbps (H.264) 25.00p, 12Mbps / 6Mbps (H.265) 25.00p, 6Mbps / 3Mbps (H.264) |
Jakość transmisji strumieniowej PAL (50.00Hz)[HD] 1280x720 | 50.00p, 6Mbps (H.264) 25.00p, 4Mbps (H.264) |
RTSP Port | ON / OFF |
FOCUS |
|
Focus ring control (*6) | Nonlinear / Linear* (90°/ 120°/ 150°/ 180°/ 210°/ 240°/ 270°/ 300°/ 330°/ 360°/ 720°/ 1080°/ Maximum) *When a compatible lens is attached. |
OTHER FUNCTIONS |
|
Vertical Position Information (*5) | ON / OFF |