Blackmagic Pocket Cinema Camera 6K G2
      Blackmagic Pocket Cinema Camera 6K G2
      Blackmagic Pocket Cinema Camera 6K G2
      Blackmagic Pocket Cinema Camera 6K G2
      Blackmagic Pocket Cinema Camera 6K G2
      Blackmagic Pocket Cinema Camera 6K G2
      Blackmagic Pocket Cinema Camera 6K G2
      Blackmagic Pocket Cinema Camera 6K G2
      Blackmagic Pocket Cinema Camera 6K G2
      Blackmagic Pocket Cinema Camera 6K G2
      Blackmagic Pocket Cinema Camera 6K G2

      Blackmagic Pocket Cinema Camera 6K G2

      8 995,00 zł
      Brutto
      Zapytaj o dostępność
      045625 | EAN: 9338716007824 | MPN (kod producenta): CINECAMPOCHDEF6K2

      ILOŚĆ

      Kalkulator Grenke

      Zadaj pytanie o produkt opiekunowi marki:

      • Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22, sklep@beiks.pl

      • Salon Warszawa: +48 22 891 13 73, wawa@beiks.pl

      Write your review

      Salon
      Kraśnik:

      (81) 825-97-22

      sklep@beiks.pl


      Salon
      Warszawa:

      (22) 891-13-73

      wawa@beiks.pl

        Blackmagic Pocket Cinema Camera 6K G2

        Większy sensor 6144 x 3456 Super 35 i mocowanie obiektywu EF Blackmagic Pocket Cinema Camera 6K G2 umożliwia użycie obiektywów fotograficznych EF do tworzenia kinowych obrazów z płytszą głębią ostrości. Posiada też regulowany LCD, mocowanie wizjera, wejścia audio mini XLR oraz akumulator NP-F570.


        Uzyskaj „hollywoodzki wygląd” dzięki filmowi cyfrowemu

        Pocket Cinema Camera posiada profesjonalne funkcje potrzebne do filmów fabularnych, dokumentalnych i programów telewizyjnych. Teraz jednak można jej użyć do zrewolucjonizowania innych prac, takich jak filmy na blogach czy treści na YouTube, ponieważ oferuje te same funkcje, co drogie cyfrowe kamery filmowe. Pozwala uchwycić głębsze kolory, większą szczegółowość obrazu i szerszy zakres dynamiki pomiędzy najjaśniejszymi podświetleniami i najgłębszymi cieniami. To dlatego filmy fabularne wyglądają tak niesamowicie, a teraz możesz uzyskać to samo dla każdego rodzaju pracy. Wyobraź sobie, że możesz kręcić niezależne filmy, teledyski, filmy ślubne, korporacyjne czy dokumentalne w kinowej jakości.


        Lekki karbonowy kompozyt z poliwęglanu

        Elegancka konstrukcja Blackmagic Pocket Cinema Camera mieści w sobie niesamowitą liczbę wysokiej klasy funkcji cyfrowego filmu w miniaturowym, poręcznym korpusie. Wykonana z lekkiego karbonowego kompozytu z poliwęglanu posiada wielofunkcyjny uchwyt z wszystkimi elementami sterowania do nagrywania, ISO, balansu bieli i kąta migawki w zasięgu ręki. Sensor tej zaawansowanej cyfrowej kamery filmowej zaprojektowano tak, aby zredukować szum termiczny, pozwalając uzyskać czystsze cienie i wyższe ISO. Ponadto duży 5" LCD umożliwia uzyskanie idealnej ostrości w rozdzielczościach 4K i 6K. Oferuje też wyjmowaną komorę akumulatora, 4 odporne na wstrząsy mikrofony, wytrzymałe mocowanie obiektywu i wbudowany głośnik.


        Wielofunkcyjny uchwyt z elementami sterowania w zasięgu ręki

        Wielofunkcyjny ergonomiczny uchwyt umiejscawia ważne funkcje, takie jak ISO, balans bieli i migawka w zasięgu ręki. Pod palcem wskazującym jest nawet pokrętło przewijania do szybkiej regulacji przysłony. Dodatkowe kontrolki wykraczają poza te, które można znaleźć w lustrzankach cyfrowych. Nie musisz przeszukiwać menu na małym ekranie, aby znaleźć daną funkcję. Blackmagic Pocket Cinema Camera ma łatwo dostępne przyciski filmowania i fotografowania, umieszczone dokładnie tam, gdzie trzeba, w tym konfigurowalne klawisze funkcyjne m.in. dla klatkażu, zoomu ostrości czy fałszywego koloru. Blackmagic Pocket Cinema Camera 6K Pro dodaje również dodatkowe kontrolki filtra ND.


        Cyfrowy sensor filmowy o wysokiej rozdzielczości

        Blackmagic Pocket Cinema Camera 4K posiada natywną rozdzielczość sensora 4096 x 2160, a modele 6K mają natywną rozdzielczość 6144 x 3456. Czy w pełnym słońcu, czy prawie bez światła, 13‑stopniowy zakres dynamiki z podwójnym natywnym ISO do 25 600 zapewnia wspaniałe niskoszumowe obrazy w każdych warunkach oświetleniowych. Ponadto modele 6K mają większy sensor Super 35, który umożliwia filmowanie z płytką głębią ostrości i obiektywami anamorficznymi. Wszystkie modele umożliwiają filmowanie do 60 kl./s w pełnej rozdzielczości lub 120 kl./s w trybie okienkowym. Niesamowity sensor w połączeniu z kolorymetrią Blackmagic oferuje tę samą technologię obrazowania co najdroższe cyfrowe kamery filmowe.


        Kompatybilna z obiektywami fotograficznymi i kinowymi

        3 modele oferują wybór między obiektywami EF lub MFT, dzięki czemu Blackmagic Pocket Cinema Camera jest kompatybilna z największą gamą i najpopularniejszymi obiektywami na świecie. Modele 6K posiadają mocowanie EF, więc można wykorzystać już posiadane obiektywy z innych kamer takich jak DSLR, URSA Mini Pro czy nawet z oryginalnej Blackmagic Cinema Camera. Można użyć powszechnie dostępnych obiektywów fotograficznych, które zapewniają niesamowitą kreatywność i wspaniałe efekty o jakości filmu fabularnego. Aktywne mocowanie pozwala na regulację ostrości i przysłony za pomocą przycisków na kamerze lub na ekranie dotykowym. Ponadto mocowanie MFT w modelu 4K może być dostosowane do obiektywów typu PL, C, EF lub innych.


        Wbudowane filtry ND

        Blackmagic Pocket Cinema Camera 6K Pro posiada wysokiej jakości zmotoryzowane filtry podczerwieni ND, które pozwalają szybko zredukować ilość światła wpadającego do kamery. Zaprojektowane tak, aby pasowały do kolorymetrii kamery, filtry 2-, 4- i 6‑stopniowe zapewniają dodatkowy zakres tonalny nawet w trudnych warunkach oświetleniowych. Filtry podczerwieni zostały zaprojektowane tak, aby równomiernie filtrowały fale optyczne i podczerwone, eliminując zanieczyszczenie obrazu podczerwienią. Przyciski aktywacyjne znajdują się w zasięgu kciuka z tyłu korpusu kamery na wielofunkcyjnym uchwycie. Dostosowywalne ustawienia filtra mogą być nawet wyświetlane na LCD jako numer ND, redukcja lub ułamek.


        Wykonuj niesamowite zdjęcia o wysokim zakresie dynamicznym (HDR)

        Odległość między najjaśniejszymi i najciemniejszymi partiami obrazu nazywana jest zakresem dynamicznym i mierzona jest w stopniach. Kamery Pocket Cinema mają niewiarygodny 13‑stopniowy zakres dynamiki, zachowując więcej szczegółów w najjaśniejszych i najciemniejszych partiach obrazu niż zwykłe kamery. To pozwala ustawić ekspozycję dla sceny w pomieszczeniu, np. kawiarni i zachować przy tym szczegóły jasnego światła wpadającego przez okno z zewnątrz. Zapewnia też więcej kolorów niż standardowa przestrzeń barw DCI-P3 używana w filmach fabularnych. Ponadto do kamery dołączone jest DaVinci Resolve Studio, oferując pełną swobodę twórczą z regulacją ekspozycji i kontrolą odzyskiwania podczas korekcji barwnej.


        Podwójne wzmocnienie ISO dla wyjątkowych rezultatów przy słabym oświetleniu

        W cyfrowym filmie ISO jest miarą czułości sensora obrazu na światło. Im wyższe ISO, tym większa czułość na światło. Umożliwia to filmowanie w naturalnym świetle, nawet w nocy! Kamery Pocket Cinema mają podwójne wzmocnienie ISO do 25 600, więc są zoptymalizowane pod kątem minimalizacji ziarna i szumów na obrazach, przy jednoczesnym zachowaniu pełnego zakresu dynamiki sensora. Natywne ISO 400 jest idealne do scen z oświetleniem na planie zdjęciowym. Dodatkowe wysokie bazowe ISO 3200 jest świetne podczas filmowania w słabo oświetlonych miejscach. Wzmocnienie jest ustawiane automatycznie podczas regulacji ustawień ISO, więc łatwo jest robić wspaniałe ujęcia, gdy nie ma czasu na ustawianie świateł.


        Najróżniejsze rozdzielczości i klatkaż

        W zależności od modelu, kamera Blackmagic Pocket Cinema może filmować we wszystkich standardowych rozdzielczościach i klatkażu od HD do DCI 4K, a nawet 6K. Zdjęcia można wykonywać z rozdzielczością 21,2 megapiksela w modelach 6K i 8,8 megapiksela w modelach 4K. Modele 6K mogą nagrywać do 50 kl./s przy rozdzielczości 6144 x 3456 w 16:9 lub 60 kl./s przy 6144 x 2560 w 2,4:1 i 60 kl./s przy 5744 x 3024 w 17:9. Wyższy klatkaż można uzyskać, przycinając sensor i filmując 120 kl./s przy 8192 x 4320, 160 kl./s przy 8192 x 3408, a nawet pracować w 6:5, używając obiektywów anamorficznych w 3,7K 60 kl./s przy 3728 x 3104. Model 4K pozwala filmować do 60 kl./s 4K DCI przy 4096 x 2160 i 60 kl./s w Ultra HD przy 3840 x 2160. A nawet 120 kl./s w 1080HD!


        Formaty plików przyjazne dla postprodukcji

        Kamera Blackmagic Pocket Cinema nagrywa przy użyciu standardowych otwartych formatów plików, eliminując potrzebę transkodowania mediów. Pliki są kompatybilne z każdym oprogramowaniem do postprodukcji. Możesz korzystać z preferowanego przez siebie lub dołączonego DaVinci Resolve Studio. Nagrywanie odbywa się w standardowych 10-bitowych plikach Apple ProRes we wszystkich formatach aż do 4K lub 12-bitowym Blackmagic RAW aż do 6K, który jest najszybciej rozwijającym się formatem RAW. Programiści mogą też pobrać i wykorzystać darmowy pakiet Blackmagic RAW SDK dla swoich aplikacji. Pliki multimedialne działają we wszystkich systemach operacyjnych. Ponadto można formatować karty pamięci i dyski w systemie HFS+ dla Mac i ExFAT dla Windows.


        Standardowe karty SD, UHS II lub nośniki CFast 2.0.

        Blackmagic Pocket Cinema Camera posiada wbudowane nagrywarki kart CFast i SD UHS-II oraz port USB typu C do nagrywania bezpośrednio na zewnętrzny dysk. Blackmagic RAW pozwala użyć zwykłych kart SD do nagrywania w jakości HD lub kart UHS-II i CFast o wyższej wydajności dla natywnego 4K lub 6K. Wyobraź sobie ponad godzinę zdjęć w pełnej rozdzielczości 6K na jednej karcie SD UHS-II 256 GB. Pliki ProRes i Blackmagic RAW działają z każdym oprogramowaniem wideo. Możesz nawet włożyć karty do komputera i rozpocząć edycję bezpośrednio z nich za pomocą dołączonego oprogramowania DaVinci Resolve Studio.


        Blackmagic Raw

        Blackmagic RAW to nowy, rewolucyjny format zaprojektowany, aby przechwycić i utrwalić jakość danych z sensora kamery. Formaty plików, jak H.264, mają wysoki stopień kompresji oraz dodają szumy i dziwne artefakty, powodując bezpowrotną utratę oryginalnych szczegółów sensora. Blackmagic RAW eliminuje ten problem, pozwalając uzyskać niesamowite obrazy o niewiarygodnej szczegółowości i kolorach w całym procesie produkcyjnym, od kamery po montaż, kolor i mastering. Zapisuje też ustawienia kamery w metadanych, umożliwiając ustawienie ISO, balansu bieli i ekspozycji w kamerze lub ich późniejsze nadpisanie podczas montażu, bez utraty jakości. Pliki Blackmagic RAW są również małe i szybkie, co ułatwia pracę z nimi. Tylko Blackmagic RAW oferuje najwyższą jakość, najmniejsze pliki i najszybsze reakcje.


        Ekran dotykowy do szybkiej konfiguracji

        Duży ekran dotykowy LCD wyświetla najważniejsze informacje na wyświetlaczu przeziernym (HUD) i umożliwia dostęp do menu ustawień kamery. HUD pozwala za pomocą jednego dotknięcia zobaczyć i dostosować ustawienia, takie jak klatkaż, przysłona, kod czasowy, kąt migawki, balans bieli, ISO, poziomy dźwięku i inne. Możesz wyświetlić lub ukryć HUD przesuwając palcem w górę lub w dół. Dostosowuj ustawienia, takie jak balans bieli, dotykając wskaźnika WB lub zmień poziomy dźwięku, dotykając mierników dźwięku. Wszystko jest interaktywne. Dotykając dowolnej pozycji możesz natychmiast zmienić jej ustawienia bez konieczności przeszukiwania złożonego menu. Można też uzyskać dostęp do ustawień, takich jak cyfrowa karta, aby szybko dodać metadane do każdego ujęcia.


        Duży 5" monitor LCD

        Blackmagic Pocket Cinema Camera posiada duży, jasny 5" ekran dotykowy, który ułatwia kadrowanie ujęć i precyzyjne ustawianie ostrości. Nie musisz więc nosić ze sobą zewnętrznego monitora. Nakładki ekranowe pokazują stan i parametry zapisu, histogram, wskaźniki focus peaking, poziomy, linie kadru i wiele innych. Możesz szybko zastosować LUTy 3D do monitorowania ujęć z pożądanym kolorem i wyglądem. Monitor LCD w modelach Pocket Cinema Camera 6K G2 i Pro to bardziej zaawansowany wyświetlacz, który można odchylać w górę i w dół, co ułatwia monitorowanie ujęć z dowolnej pozycji. Ponadto wyświetlacz HDR w modelu 6K Pro ma jasność 1500 nitów, idealną do pracy w pełnym słońcu.


        Zasilane przez Blackmagic OS

        Blackmagic OS to zaawansowany, intuicyjny i przyjazny dla użytkownika system operacyjny kamery oparty na najnowszej technologii. Jest prawdziwie nowoczesny. Wszystkie funkcje kamery działają niezależnie, zapewniając płynniejsze sterowanie. Kamera włącza się praktycznie natychmiast. Ma te same element sterujące i menu jak inne kamery Blackmagic Design, umożliwiając łatwą zmianę kamer na planie. Proste gesty stukania i przesuwania interfejsu pozwalają dostosować ustawienia, dodać metadane i wyświetlić stan nagrywania. Dają pełną kontrolę nad zaawansowanymi funkcjami, takimi jak ekranowe narzędzia do ustawiania ostrości i ekspozycji, LUTy 3D, HDR, wprowadzanie metadanych, kod czasowy czy ustawienia Blackmagic RAW.


        Opcjonalny wizjer do profesjonalnego filmowania

        Pocket Cinema Camera 6K G2 i 6K Pro obsługują opcjonalny wizjer, ułatwiając precyzyjne filmowanie z ręki i w plenerze. Zawiera zintegrowany, wysokiej jakości kolorowy wyświetlacz OLED 1280 x 960 z wbudowanym czujnikiem zbliżeniowym, 4-elementowy diopter dla niesamowitej dokładności z szeroką regulacją ostrości -4 do +4. Wbudowana cyfrowa gwiazda Siemensa zapewnia doskonałe ustawienie ostrości w wizjerze. Można też wyświetlić istotne informacje, takie jak linie kadru. Pocket Cinema Camera Pro EVF szybko łączy się z kamerami Blackmagic Pocket Cinema 6K G2 i 6K Pro za pomocą pojedynczego złącza. Wizjer ma zakres obrotu 70 stopni i jest wyposażony w cztery rodzaje muszli ocznych dla lewego lub prawego oka.


        Profesjonalne połączenia dla własnych rigów

        Choć mała i przenośna, kamera Blackmagic Pocket Cinema posiada szeroką gamę połączeń dla audio, monitoringu, zasilania i innych, jest wyposażona w pełnowymiarowe złącze HDMI do monitorowania z obsługą HDR i czystego 10-bitowego sygnału wyjściowego. Pozwala podłączyć wyświetlacz HDMI w celu monitorowania obrazu na planie, z lub bez nakładek pokazujących najważniejsze informacje i status kamery. Jest też złącze mini XLR z zasilaniem fantomowym 48V do podłączenia profesjonalnych mikrofonów, wejście mikrofonowe 3,5 mm kamery, złącze słuchawkowe i profesjonalne blokowane złącze zasilania DC. Złącze USB typu C pozwala na podłączenie i nagrywanie bezpośrednio na dysk.


        4 wbudowane mikrofony oraz profesjonalne wejścia audio

        Dzięki wbudowanemu profesjonalnemu, wysokiej jakości nagrywaniu dźwięku już nigdy nie będziesz musiał nosić ze sobą osobnego rejestratora dźwięku. Kamery Blackmagic Pocket Cinema posiadają wejście mini XLR z zasilaniem fantomowym 48 V do podłączenia profesjonalnych mikrofonów, takich jak mikrofony krawatowe i boom. Model 6K Pro ma 2 złącza mini XLR, co pozwala na nagrywanie 2 oddzielnych ścieżek audio przy użyciu 2 mikrofonów, bez zewnętrznego miksera. Cztery wbudowane mikrofony charakteryzują się wyjątkowo niskim poziomem szumu bazowego i są odporne na wstrząsy i wiatr, zapewniając doskonały dźwięk w każdym miejscu. Jest też wejście audio 3,5 mm do podłączenia mikrofonów kamer oraz wbudowany głośnik do odtwarzania i wtyk słuchawkowy jack 3,5 mm.


        Własne LUTy 3D dla filmowego wyglądu

        Cyfrowe kamery filmowe rejestrują logarytmiczną przestrzeń barw, aby zachować zakres dynamiki, co jest przydatne w późniejszej postprodukcji. Jednak na monitorze mogą wyglądać na płaskie i wyprane z kolorów. LUTy 3D rozwiązują ten problem, pozwalając zastosować „wygląd” na monitorze, aby uzyskać wyobrażenie o końcowym wyglądzie obrazów podczas edycji. LUTy mogą być stosowane tymczasowo tylko do monitorowania lub zapisane w plikach Blackmagic RAW do wykorzystania w postprodukcji. Pocket Cinema Camera obsługuje standardowe w branży 17- i 33-punktowe pliki LUT 3D lub pozwala pracować z wbudowanymi LUTami, takimi jak Extended Video, Film to Video, Film to Rec.2020 i nie tylko.


        USB typu C do bezpośredniego nagrywania na dyski zewnętrzne

        Blackmagic Pocket Cinema Camera posiada innowacyjny i szybki port USB typu C, który działa z prędkością do 5 Gb/s. USB typu C jest dostępny w większości nowych komputerów i zapewnia nawet zasilanie. Pozwala podłączyć zewnętrzne akcesoria, takie jak dyski flash i SSD, aby znacznie wydłużyć czas nagrywania. Szybki dysk zewnętrzny umożliwia filmowanie 6K w najwyższej 12‑bitowej stałej jakości Blackmagic RAW w ustawieniu Q0 lub przy dużym klatkażu. Co najlepsze, po zakończeniu filmowania wystarczy podłączyć dysk zewnętrzny do komputera i rozpocząć edycję oraz korekcję kolorów z tego samego dysku, eliminując kopiowanie plików.


        Wbudowany generator kodu czasowego

        Profesjonalne kamery posiadają profesjonalne funkcje, a dodatkowo otrzymujesz wbudowany generator kodu czasowego, umożliwiający kręcenie z więcej niż jedną kamerą przy zachowaniu idealnej synchronizacji! Wystarczy podłączyć zewnętrzny generator kodu czasowego, taki jak Tentacle Sync, do gniazda audio jack 3,5 mm. Kamera automatycznie wykryje kod czasowy i zsynchronizuje wewnętrzny generator. Teraz każda z kamer może rozpocząć i zakończyć nagrywanie, a wszystkie ujęcia będą miały ten sam kod czasowy. Wyobraź sobie wielokamerowe nagrywanie festiwalu muzycznego. Ponadto DaVinci Resolve automatycznie znajdzie i zsynchronizuje ujęcia ze wszystkich kamer. To zaoszczędzi Ci czas na sortowanie tysięcy ujęć!


        Wykonuj zdjęcia w rozdzielczości do 21,2 megapiksela

        Oprócz wideo Blackmagic Pocket Cinema Camera może wykonywać zdjęcia w wysokiej rozdzielczości. Dedykowany przycisk fotografowania wykona zdjęcia o rozdzielczości 21,2 megapiksela w modelach 6K lub 8 megapikseli w modelach 4K. Zdjęcia są zapisywane jako w pełni nieskompresowane obrazy DNG, zapewniając maksymalną jakość obrazu, idealną do wykonywania profesjonalnych odbitek. Wykonywanie zdjęć jest świetne do śledzenia ciągłości pomiędzy ujęciami lub do udostępniania obrazów do akceptacji przez klientów nieobecnych na planie.


        Bezprzewodowe zdalne sterowanie przez Bluetooth

        Jeśli umieszczasz kamerę na końcu żurawia lub w innym trudno dostępnym miejscu, możesz uzyskać pełną kontrolę przez Bluetooth z nawet 10 metrów. Aplikację Blackmagic Camera Control można pobrać na iPada lub skorzystać z aplikacji innych firm, takich jak Bluetooth+ lub tRigger na urządzeniach z systemem iOS lub Android. Darmowy pakiet SDK dla deweloperów z przykładowym kodem, dostępny na stronie Blackmagic Design, pozwala tworzyć własne rozwiązania zdalnego sterowania kamerą i cyfrowymi kartami. Stwórz aplikację, która może blokować synchronizację kodu czasowego i uruchamiać nagrywanie na wszystkich kamerach jednocześnie. Możliwości są nieograniczone.


        Zasilanie z akumulatorów, 12V DC i ładowanie przez USB typu C

        Blackmagic Pocket Cinema Camera 4K korzysta z wyjmowanych akumulatorów typu LP-E6, natomiast modele 6K G2 i 6K Pro z większych akumulatorów NP-F570. Blokowane złącze zasilania DC zapobiega utracie zasilania podczas filmowania. Dołączony zestaw wtyczek AC umożliwia jednoczesne zasilanie kamery i ładowanie akumulatora. W zestawie znajduje się również zestaw międzynarodowych adapterów wtyczek. Nawet port USB typu C może doładowywać akumulator, więc możesz korzystać z przenośnych zestawów akumulatorów, ładowarek do telefonów komórkowych lub laptopów. Opcjonalny uchwyt umożliwia dodanie dodatkowych akumulatorów, co znacznie zwiększa zasilanie kamery, pozwalając filmować przez cały dzień.


        Wykorzystaj kamerę Pocket Cinema jako kamerę studyjną na żywo

        Kamera Blackmagic Pocket Cinema stosowana z ATEM Mini działa jak kamera studyjna do produkcji na żywo. Wideo i sterowanie odbywają się za pomocą złącza HDMI dostępnego po podłączeniu kamery. Lampka nagrywania staje się tally, wskazując kamerę będącą na antenie. Strona ATEM Software Control zawiera interfejs kamery w stylu CCU, gdzie możesz dostosować i dopasować swoje kamery. Przesuwaj sterowaniem CCU pionowo dla przysłony oraz w lewo i prawo, by dostosować poziom czerni. Tak samo jak w nadawczym CCU! Zawiera elementy sterowania tonacją barwną do zbalansowania kamer, ostrością, wzmocnieniem i czasem otwarcia migawki. Możesz nawet oddzielnie nagrywać Blackmagic RAW w kamerze do późniejszej edycji.

        Blackmagic Design
        045625

        Szczegółowe odniesienia

        Funkcje kamery

        Efektywny rozmiar sensora 23,10 mm x 12,99 mm (Super 35)
        Mocowanie obiektywu Aktywne mocowanie EF
        Sterowanie obiektywem Przysłona, ostrość i zoom w obsługiwanych obiektywach.
        Zakres dynamiczny 13 stopni.
        Podwójne natywne ISO 400 i 3200
        Rozdzielczość nagrania 6144 x 3456 (6K) do 50 kl./s
        6144 x 2560 (6K 2,4:1) do 60 kl./s
        5744 x 3024 (5,7K 17:9) do 60 kl./s
        4096 x 2160 (4K DCI) do 60 kl./s
        3840 x 2160 (Ultra HD) do 60 kl./s
        3728 x 3104 (3,7K 6:5 Anamorficzny) do 60 kl./s
        2868 x 1512 (2,8K 17:9) do 120 kl./s
        1920 x 1080 (HD) do 120 kl./s
        Liczba klatek na sekundę Maksymalny klatkaż sensora zależy od wybranej rozdzielczości i kodeka. Obsługuje klatkaż projektu 23,98, 24, 25, 29,97, 30, 50, 59,94 i 60 kl./s.
        Klatkaż off-speed do 60 kl./s w 6K 2,4:1, 120 kl./s w 2,8K 17:9 i 1080 HD.
        Wbudowane filtry ND Brak
        Ostrość Autofokus dostępny w kompatybilnych obiektywach.
        Sterowanie przysłoną Koło przysłony i slider na ekranie dotykowym do ręcznej regulacji przysłony w obiektywach sterowanych elektronicznie, przycisk przysłony do natychmiastowego automatycznego ustawiania przysłony w kompatybilnych obiektywach.
        Wymiary ekranu 5" 1920 x 1080
        Rodzaj ekranu Pojemnościowy ekran dotykowy LCD
        Obsługa metadanych Automatycznie uzupełniane dane obiektywu z elektronicznych obiektywów EF. Automatyczny zapis ustawień kamery i danych z kart, takich jak projekt, numer sceny, ujęcie i notatki specjalne. LUT 3D można także osadzić w metadanych plików Blackmagic RAW.
        Elementy sterujące Menu ekranu dotykowego na 5" ekranie. 1 x wyłącznik zasilania, 1 x przycisk nagrywania, 1 x przycisk kadrów, 1 x pokrętło przewijania z przyciskiem wbudowanym w uchwyt, 1 x przycisk ISO, 1 x balans bieli, 1 x przycisk migawki, 3 x konfigurowalne przyciski Fn, 1 x przycisk przysłony IRIS,1 x przycisk wysokiego klatkażu (HFR), 1 x przycisk zoomu, 1 x przycisk menu, 1 x przycisk odtwarzania.
        Zegar kodu czasowego Bardzo dokładny zegar kodu czasowego. Mniej niż 1 klatka opóźnienia na 8 godzin.

        Łącza

        Całkowita liczba wejść wideo Brak
        Całkowita liczba wyjść wideo 1 x HDMI do 1080p60
        Analogowe wejścia audio 2 x analogowe mini XLR przełączalne pomiędzy poziomem liniowym i mikrofonowym z zasilaniem fantomowym. 1 x wejście stereo 3,5 mm.
        Wszystkie wejścia audio mogą być również używane dla wejścia kodu czasowego.
        Analogowe wyjścia audio 1 x jack 3,5 mm do słuchawek.
        Interfejs komputera USB typu C do nagrywania na dyski zewnętrzne, sterowania kamerą PTP i aktualizacji oprogramowania.

        Audio

        Mikrofon Wbudowany mikrofon stereo.
        Wbudowany głośnik 1 x głośnik mono.
        Standardy
        Standardy wideo SDI Brak
        Standardy wideo HD 1080p23,98, 1080p24, 1080p25, 1080p29,97, 1080p30, 1080p50, 1080p59,94, 1080p60
        Standardy wideo Ultra HD 2160p23,98, 2160p24, 2160p25, 2160p29,97, 2160p30, 2160p50, 2160p59,94, 2160p60
        Standardy DCI 4K 4Kp23,98 DCI, 4Kp24 DCI, 4Kp25 DCI, 4Kp29,97 DCI, 4Kp30 DCI, 4Kp50 DCI, 4Kp59,94 DCI, 4Kp60 DCI

        Nośniki

        Nośniki 1 x slot karty CFast, 1x slot karty SD UHS-II,1 x port USB typu C 3.1 Gen 1 dla zewnętrznych nośników do nagrywania Blackmagic RAW i ProRes.
        Format nośników danych Możliwość formatowania nośników do systemów plików ExFAT (Windows/Mac) lub HFS+ (Mac).
        Obsługiwane kodeki
        Kodeki Blackmagic RAW Constant Bitrate 3:1,
        Blackmagic RAW Constant Bitrate 5:1,
        Blackmagic RAW Constant Bitrate 8:1,
        Blackmagic RAW Constant Bitrate 12:1,
        Blackmagic RAW Constant Quality Q0,
        Blackmagic RAW Constant Quality Q1,
        Blackmagic RAW Constant Quality Q3,
        Blackmagic RAW Constant Quality Q5,
        ProRes 422 HQ QuickTime,
        ProRes 422 QuickTime,
        ProRes 422 LT QuickTime,
        ProRes 422 Proxy QuickTime.

        Sterowanie

        Sterowanie zewnętrzne Urządzenia Blackmagic Zoom Demand i Blackmagic Focus Demand do sterowania kamerą i obiektywem za pomocą uchwytów statywu.
        Sterowanie za pomocą iPada, sterowanie przez Bluetooth, sterowanie kamerą PTP przez USB. Zewnętrzne sterowanie niektórymi ustawieniami kamery, ostrością, przysłoną i zoomem z kompatybilnymi obiektywami, korektorem kolorów, tally oraz uruchamianiem i zatrzymywaniem wewnętrznego nagrywania w przypadku użycia z kompatybilnym ATEM i ATEM Software Control.

        Korektor koloru

        Korektor koloru DaVinci YRGB

        Funkcje pamięci masowej

        Rodzaj nośnika pamięci masowej 1 x CFast 2.0
        1 x karta SD UHS-II
        1 x szybki port USB typu C dla zewnętrznych nośników.
        Formaty nagrywania Blackmagic RAW 3:1, 5:1, 8:1, 12:1, Q0, Q1, Q3 i Q5 przy 6144 x 3456, 6144 x 2560, 5744 x 3024, 4096 x 2160, 3728 x 3104 i 2868 x 1512 z zakresem dynamiki Film, Extended Video, Video lub niestandardowym LUTem 3D osadzonym w metadanych.
        ProRes przy 4096 x 2160, 3840 x 2160 i 1920 x 1080 z zakresem dynamiki Film, Extended Video lub Video lub niestandardowym LUTem 3D.
        Prędkość zapisywania danych Częstotliwość zapisu w oparciu o 30 klatek na sekundę.

        6144 x 3456 (6K)
        Blackmagic RAW 3:1 - 323 MB/s
        Blackmagic RAW 5:1 - 194 MB/s
        Blackmagic RAW 8:1 - 121 MB/s
        Blackmagic RAW 12:1 - 81 MB/s
        Blackmagic RAW Q0 - 242 do 483 MB/s
        Blackmagic RAW Q1 - 162 do 387 MB/s
        Blackmagic RAW Q3 - 108 do 277 MB/s
        Blackmagic RAW Q5 - 65 do 162 MB/s

        6144 x 2560 (6K 2.4:1)
        Blackmagic RAW 3:1 - 240 MB/s
        Blackmagic RAW 5:1 - 144 MB/s
        Blackmagic RAW 8:1 - 90 MB/s
        Blackmagic RAW 12:1 - 60 MB/s
        Blackmagic RAW Q0 - 180 do 359 MB/s
        Blackmagic RAW Q1 - 120 do 287 MB/s
        Blackmagic RAW Q3 - 80 do 205 MB/s
        Blackmagic RAW Q5 - 49 do 120 MB/s

        5744 x 3024 (5.7K 17:9)
        Blackmagic RAW 3:1 - 264 MB/s
        Blackmagic RAW 5:1 - 159 MB/s
        Blackmagic RAW 8:1 - 100 MB/s
        Blackmagic RAW 12:1 - 67 MB/s
        Blackmagic RAW Q0 - 198 do 396 MB/s
        Blackmagic RAW Q1 - 133 do 317 MB/s
        Blackmagic RAW Q3 - 89 do 227 MB/s
        Blackmagic RAW Q5 - 54 do 133 MB/s

        4096 x 2160 (4K DCI)
        Blackmagic RAW 3:1 - 136 MB/s
        Blackmagic RAW 5:1 - 82 MB/s
        Blackmagic RAW 8:1 - 51 MB/s
        Blackmagic RAW 12:1 - 35 MB/s
        Blackmagic RAW Q0 - 102 do 203 MB/s
        Blackmagic RAW Q1 - 68 do 163 MB/s
        Blackmagic RAW Q3 - 46 do 116 MB/s
        Blackmagic RAW Q5 - 28 do 68 MB/s
        Apple ProRes 422 HQ - 117.88 MB/s
        Apple ProRes 422 - 78.63 MB/s
        Apple ProRes 422 LT - 54.63 MB/s
        Apple ProRes Proxy - 24.25 MB/s

        3840 x 2160 (Ultra HD)
        Apple ProRes 422 HQ - 110 MB/s
        Apple ProRes 422 - 73.6 MB/s
        Apple ProRes 422 LT - 51 MB/s
        Apple ProRes Proxy - 22.4 MB/s

        3728 x 3104 (3.7K 6:5 Anamorficzny)
        Blackmagic RAW 3:1 - 177 MB/s
        Blackmagic RAW 5:1 - 106 MB/s
        Blackmagic RAW 8:1 - 67 MB/s
        Blackmagic RAW 12:1 - 45 MB/s
        Blackmagic RAW Q0 - 133 do 265 MB/s
        Blackmagic RAW Q1 - 89 do 212 MB/s
        Blackmagic RAW Q3 - 60 do 152 MB/s
        Blackmagic RAW Q5 - 36 do 89 MB/s

        2868 x 1512 (2.8K 17:9)
        Blackmagic RAW 3:1 - 67 MB/s
        Blackmagic RAW 5:1 - 41 MB/s
        Blackmagic RAW 8:1 - 26 MB/s
        Blackmagic RAW 12:1 - 17 MB/s
        Blackmagic RAW Q0 - 51 do 101 MB/s
        Blackmagic RAW Q1 - 34 do 81 MB/s
        Blackmagic RAW Q3 - 23 do 58 MB/s
        Blackmagic RAW Q5 - 14 do 34 MB/s

        1920 x 1080
        Apple ProRes 422 HQ - 27.5 MB/s
        Apple ProRes 422 - 18.4 MB/s
        Apple ProRes 422 LT - 12.75 MB/s
        Apple ProRes Proxy - 5.6 MB/s

        Oprogramowanie

        Zawarte oprogramowanie Blackmagic OS
        DaVinci Resolve Studio dla Mac i Windows wraz z kluczem aktywacyjnym
        Blackmagic Camera Setup
        Blackmagic RAW Player
        Wtyczka Blackmagic RAW QuickLook
        Blackmagic RAW SDK
        Test szybkości Blackmagic RAW

        Wymogi zasilania

        Zasilanie 1 x zewnętrzny zasilacz 12V.
        Zewnętrzne wejście zasilania 1 x 2-pinowe złącze blokujące.
        Rodzaj akumulatora NP-F570
        Żywotność akumulatora Około 60 minut (zapis RAW 6K w klatkażu 24 kl./s na CFast 2.0 przy jasności ekranu 50%)
        Zasilanie 12V-20V.

        Specyfikacje środowiskowe

        Temperatura robocza 0°C do 40°C (32°F - 104°F)
        Temperatura przechowywania -20°C do 45°C (-4°F - 113°F)
        Wilgotność względna 0% - 90% kondensacja nie występuje



        51509.jpg