Blackmagic URSA Cine 12K
      Blackmagic URSA Cine 12K
      Blackmagic URSA Cine 12K

      Blackmagic URSA Cine 12K

      64 719,00 zł
      Brutto
      Zapytaj o dostępność

      ILOŚĆ

      Kalkulator Grenke

      Zadaj pytanie o produkt opiekunowi marki:

      • Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22, sklep@beiks.pl

      • Salon Warszawa: +48 22 891 13 73, wawa@beiks.pl

      Write your review

      Salon
      Kraśnik:

      (81) 825-97-22

      sklep@beiks.pl


      Salon
      Warszawa:

      (22) 891-13-73

      wawa@beiks.pl

        Nowa, najbardziej zaawansowana na świecie cyfrowa kamera filmowa - Blackmagic URSA Cine 12K

        Blackmagic URSA Cine to rewolucyjna kamera, która wprowadza nową, zaawansowaną, cyfrową technologię filmową w pełni zintegrowaną z procesem postprodukcji. To pierwsza cyfrowa kamera filmowa z wbudowaną szybką pamięcią masową o dużej pojemności i szybką siecią do synchronizacji multimediów na planie. Blackmagic URSA Cine wprowadza też nowy, wielkoformatowy sensor obrazu RGBW 36 x 24 mm zapewniający niesamowity zakres dynamiki. Można również wymieniać mocowania obiektywów PL, LPL, EF i Hasselblad. Dostępne jest nawet Wi-Fi ze strumieniowaniem SRT do zdalnego podglądu przez klienta. Ponadto standardowe złącza Lemo i Fischer czynią kamerę idealnym rozwiązaniem do wysokiej klasy produkcji kinowych.


        Wielkoformatowy sensor filmowy

        Nowy, rewolucyjny sensor URSA Cine zaprojektowano z myślą o niesamowitej jakości obrazu we wszystkich rozdzielczościach od 4K do 12K. Większy sensor bazuje na technologii URSA Mini Pro 12K z większymi obszarami fotograficznymi, oferując zdumiewający 16-stopniowy zakres dynamiki. Unikalna architektura RGBW oznacza równe ilości czerwonych, zielonych i niebieskich pikseli. Jest zoptymalizowany pod kątem odwzorowania niezwykle bogatych kolorów we wszystkich rozdzielczościach, zapewniając najwyższą wszechstronność i jakość obrazu. Teraz można zarejestrować więcej szczegółów z szerszym zakresem dynamiki niż kiedykolwiek wcześniej! Ponadto skalowanie sensora umożliwia nagrywanie we wszystkich rozdzielczościach bez przycinania.


        Korpus zoptymalizowany na potrzeby wysokiej klasy produkcji

        URSA Cine sprosta wymaganiom każdej wysokiej klasy produkcji. Równomiernie wyważony korpus kamery posiada solidną obudowę ze stopu magnezu i lekką kompozytową powłokę z poliwęglanu z włóknem węglowym, aby ułatwić szybkie poruszanie się na planie. Miękkie, podświetlane przyciski są dobrze widoczne w każdych warunkach. Posiada 5″ rozkładany ekran oferujący przeglądanie ujęć i dostęp do ustawień kamery oraz dedykowany obszar po drugiej stronie urządzenia z 5″ LCD i pełnym sterowaniem kamery. Standardowe złącza Lemo i Fischer umożliwiają zdalne sterowanie kamerą, zapewniając jednocześnie zasilanie silników obiektywów i innych akcesoriów. Jest także wyjście 12G-SDI, Ethernet 10G, USB typu C, XLR audio i nie tylko.


        Wszechstronność

        Wielkoformatowy sensor URSA Cine zapewnia najwyższą wszechstronność w zakresie proporcji obrazu, obiektywów i formatów dystrybucji. Cały obszar sensora pozwala uzyskać niesamowity obraz 3:2 Open Gate, który umożliwia kadrowanie ujęć w postprodukcji. Można też go wykorzystać do filmowania w trybie anamorficznym i uzyskać różne proporcje obrazu o współczynnikach 1,3, 1,5, 1,6, 1,66, 1,8 i 2x. Ponadto pozwala kręcić bez przycinania w 4K, 8K lub 12K z użyciem całej powierzchni sensora, zachowując pełne pole widzenia obiektywów. Dostępne są nawet 4-, 3- i 2-perforowane tryby 9K Super 35 zapewniające pełną kompatybilność z klasycznymi obiektywami kinowymi. To pozwala tworzyć wyjątkowe treści w najwyższej jakości.


        Wymienne mocowania obiektywów

        Różne projekty wymagają różnych obiektywów, dlatego URSA Cine posiada wymienne mocowanie obiektywów. Można je szybko zmienić na PL, LPL, EF lub Hasselblad i pracować z obiektywami kinowymi PL lub LPL, EF lub wielkoformatowymi obiektywami fotograficznymi Hasselblad. URSA Cine jest kompatybilna z najszerszą gamą profesjonalnych obiektywów. Wyobraź sobie korzystanie z nowoczesnego, bardzo szybkiego obiektywu w celu uzyskania ostrych, precyzyjnych obrazów w jednym ujęciu, a następnie kręcenie dramatu kostiumowego klasycznym obiektywem fotograficznym. Ponadto każde mocowanie ma styki do odczytu metadanych obiektywu na potrzeby monitorowania i postprodukcji. URSA Cine daje swobodę wyboru obiektywu do każdego rodzaju pracy.


        Monitorowanie o wysokiej rozdzielczości i sterowanie kamerą

        URSA Cine przyspiesza pracę na planie dzięki wielu opcjom monitorowania. Rozkładany monitor ma duży 5″ ekran dotykowy HDR po jednej stronie i zewnętrzny kolorowy LCD stanu po drugiej. Można nawet obrócić ekran i złożyć go z powrotem. Po prawej stronie kamery znajduje się dedykowany obszar z drugim 5″ ekranem dotykowym HDR, który umożliwia ekipie pracę bez konieczności korzystania z zewnętrznych monitorów. Ponadto dzięki wyświetlaczowi o jasności 1500 nitów i zdejmowanej osłonie przeciwsłonecznej jest on zawsze widoczny, nawet w jasnym świetle słonecznym. Nakładki ekranowe pokazują stan oraz parametry zapisu, histogramy, linie kadru i wiele innych. Jest nawet specjalny tryb ostrzyciela, który pomaga uzyskać idealną ostrość.


        Wytrzymałe standardowe złącza

        Szeroka gama standardowych złączy w URSA Cine sprawia, że jest idealna dla wysokiej klasy produkcji kinowych. Złącza 7-pinowe Lemo i 3-pinowe Fischer z przodu pozwalają uruchamiać/zatrzymywać nagrywanie i dostarczają zasilanie 24 V, dzięki czemu są doskonałe dla akcesoriów takich jak silniki ostrości. Zasilanie kamery zapewnia standardowe 8-pinowe złącze Lemo 24 V. Z tyłu znajduje się dodatkowe 2-pinowe złącze Lemo 12 V dla akcesoriów o niższym napięciu. Można zasilać akcesoria bezpośrednio z kamery, bez plątaniny kabli. Dostępne są też dwa niezależne wyjścia 12G-SDI do podglądu na 2 osobnych monitorach z różnymi nakładkami, a także Ethernet 10G do synchronizacji multimediów z Blackmagic Cloud.


        Przechwytywanie obrazu w Blackmagic RAW

        Blackmagic RAW to rewolucyjny format zaprojektowany, aby przechwycić i utrwalić jakość danych z sensora kamery. Zapisuje metadane kamery, dane obiektywu, balans bieli, cyfrową kartę oraz niestandardowe LUTy, aby zapewnić spójność obrazu na planie i w trakcie postprodukcji. Opcje stałej jakości blokują poziom jakości, pozwalając kompresji dostosowanie się do szczegółów sceny. Opcje kodowania stałego bitrate zaprojektowano tak, aby zapewnić najlepsze możliwe obrazy o przewidywalnych i stałych rozmiarach plików. URSA Cine nagrywa na dołączony moduł Blackmagic Media Module 8TB i może przechwycić ponad 4 godziny materiału w Blackmagic RAW w 12K lub nawet 20 godzin w 4K.


        Wbudowany optyczny filtr dolnoprzepustowy

        Wysokie częstotliwości materiałów syntetycznych takich jak tkaniny lub matryca LED w ścianach wideo mogą powodować problemy dla ultraostrych nowoczesnych obiektywów i sensorów o wysokiej rozdzielczości, tworząc wzory interferencyjne. Zastosowanie optycznego filtra dolnoprzepustowego minimalizuje tę interferencję, redukując efekt mory i aliasingu. URSA Cine posiada wysokowydajny optyczny filtr dolnoprzepustowy, precyzyjnie dopasowany do sensora. OLPF ma też zaktualizowane filtrowanie podczerwieni, które poprawia reakcję kolorów dalekiej czerwieni, co w połączeniu z przetwarzaniem Blackmagic RAW dla URSA Cine zachowuje kolory i kluczowe szczegóły zdjęć, gwarantując jeszcze wyższy poziom wierności obrazu.


        Wbudowane filtry ND z balansem kolorów

        URSA Cine posiada wysokiej jakości filtry ND, które pozwalają szybko zmniejszyć ilość światła wpadającego do kamery. Zaprojektowane tak, aby pasowały do kolorymetrii kamery, filtry 2-, 4- i 6-stopniowe zapewniają dodatkowy zakres tonalny nawet w trudnych warunkach oświetleniowych. Filtry podczerwieni zostały zaprojektowane tak, aby równomiernie filtrowały fale optyczne i podczerwone, eliminując zanieczyszczenie obrazu podczerwienią, która może wystąpić w przypadku wielu filtrów ND. Filtry ND URSA Cine to prawdziwe filtry optyczne z precyzyjnym mechanizmem, który szybko przesuwa je na miejsce podczas obracania pokrętła filtra ND. Ustawienia filtra mogą być nawet wyświetlane na LCD jako numer ND, redukcja lub ułamek.


        Nagrywanie pełnoklatkowe przy wyższym klatkażu

        URSA Cine to wiele kamer w jednej. Nagrywa w standardowych rozdzielczościach i klatkażu w 4K, 8K, Super 35 9K, a nawet imponującym 12K. Pozwala nagrywać 100 kl./s w 12K 12 288 x 6480 17:9 lub 120 kl./s w 12K 2.4:1 w trybie panoramicznym. Wyższy klatkaż można uzyskać, filmując 144 kl./s w 8192 x 5360, 180 kl./s w 8192 x 3408, a nawet nagrywać filmy panoramiczne 8K 2.4:1 z ogromną prędkością 224 kl./s w 8192 x 3408. URSA Cine ma elastyczne opcje klatkażu i rozdzielczości oraz rejestruje z niesamowitym renderowaniem ruchu z płynniejszymi krawędziami w 8K i 4K nawet przy niższym klatkażu. Niewiarygodne 100 megapikseli na klatkę przy 60 kl./s w RAW pozwala jednocześnie uchwycić doskonałe zdjęcia i filmy.


        Wysokowydajne nośniki wewnętrzne do nagrywania

        URSA Cine to pierwsza cyfrowa kamera filmowa z wbudowaną ultraszybką technologią Cloud Store. Blackmagic Media Module jest szybki, wytrzymały i zawiera ogromną pamięć masową o pojemności 8 TB. To jak Cloud Store Mini wbudowany w kamerę! Szybka pamięć masowa oferuje nagrywanie w najwyższych rozdzielczościach i klatkażu przez wiele godzin oraz bezpośredni dostęp do plików przez szybką sieć Ethernet 10G. Możesz też użyć już posiadanych nośników z opcjonalnym Blackmagic Media Module CF, który ma podwójne sloty CFexpress. Moduł można łatwo wyjąć z kamery i załadować do stacji dokującej Blackmagic Media Dock w celu przesyłania multimediów do sieci lub do Blackmagic Cloud w celu natychmiastowej globalnej współpracy.


        Eliminacja czasochłonnego kopiowania plików

        Blackmagic Media Dock przyspiesza proces postprodukcji, upraszczając rozpoczęcie montażu oraz korekcji kolorów. Można zamontować nawet trzy moduły Blackmagic Media, aby uzyskać szybki dostęp do multimediów z wielu kamer URSA Cine jednocześnie. Cztery porty Ethernet 10G pozwalają na bezpośrednie połączenie do 4 oddzielnych stacji roboczych do montażu i są niezwykle szybkie, nawet gdy wielu użytkowników jest podłączonych w tym samym czasie. Ponadto złącze USB typu C obsługuje Ethernet, dzięki czemu można przesyłać multimedia za pomocą zwykłego kabla USB typu C podłączonego do komputera. Dostępne wyjście HDMI umożliwia wyświetlanie stanu multimediów w czasie rzeczywistym na ekranie telewizora lub monitora.


        Połącz się z mobilną transmisją danych, szybkim Wi-Fi lub siecią Ethernet

        Podczas transmisji na żywo lub przesyłania do Blackmagic Cloud można użyć telefonu Apple lub Android, aby połączyć się z internetem za pośrednictwem danych mobilnych. Wystarczy podłączyć telefon do portu USB typu C, a URSA Cine skonfiguruje się do mobilnej transmisji danych. Działa to z najnowszymi, superszybkimi telefonami 5G i 4G. Można też połączyć się przez szybką sieć Wi-Fi lub Ethernet za pomocą portu Ethernet 10G. Wbudowana w kamerę funkcja transmisji strumieniowej na żywo oferuje klientom i profesjonalistom rozwiązanie potrzebne do monitorowania ujęć z dowolnego miejsca na świecie. Jest ono kompatybilne z Blackmagic Cloud, aby umożliwić współpracę niesamowitym zespołom kreatywnych osób.


        Transmisja na żywo bezpośrednio do klienta

        Przesyłaj transmisję na żywo z planu filmowego! URSA Cine posiada wbudowany sprzętowy silnik strumieniowy, który obsługuje strumieniowanie RTMP i SRT do popularnych platform lub bezpośrednio do klientów. Wystarczy połączyć się z internetem przez Ethernet, szybkie Wi-Fi lub nawet podłączyć telefon 4G lub 5G do danych mobilnych. Dzięki wbudowanej w kamerę funkcji przesyłania strumieniowego, stan transmisji i prędkość przesyłania danych są widoczne w wizjerze i na wyświetlaczu LCD. Jeśli chcesz mieć bezprzewodowe połączenie z podglądem reżyserskim lub ze studiem, możesz strumieniować do Blackmagic ATEM Streaming Bridge – dekodera H.264, który konwertuje strumień wideo z powrotem na wideo. Teraz każdy może na żywo śledzić proces zdjęciowy.


        Kompatybilna ze standardowymi akumulatorami i zasilaniem

        URSA Cine posiada 8-pinowe złącze zasilania Lemo z tyłu kamery, które działa z zasilaczami 24 V i 12 V. Oznacza to, że kamerę można bez problemu używać ze wszystkimi dotychczasowymi zasilaczami, akumulatorami i akcesoriami. Z przodu kamery znajdują się dodatkowe złącza Lemo i Fischer do zasilania silników obiektywów i innych akcesoriów. URSA Cine jest dostarczana z zasilaczem o dużej mocy 250 W i płytką akumulatorową B Mount, co pozwala korzystać z szerokiej gamy akumulatorów wysokonapięciowych takich producentów jak IDX, Blueshape, Core SWX, BEBOB i innych. Można też dodać opcjonalną płytkę akumulatorową Blackmagic URSA Cine VLock lub Blackmagic URSA Cine Gold, aby korzystać ze starszych akumulatorów V-Mount i Gold Mount.


        Zasilane przez Blackmagic OS

        Blackmagic OS to zaawansowany, intuicyjny i przyjazny dla użytkownika system operacyjny kamery oparty na najnowszej technologii. Jest prawdziwie nowoczesny. Wszystkie funkcje kamery działają niezależnie, zapewniając płynniejsze sterowanie. Kamera włącza się praktycznie natychmiast. URSA Cine posiada te same elementy sterowania i menu co inne kamery Blackmagic Design, umożliwiając łatwą zmianę kamer na planie. Proste gesty stukania i przesuwania interfejsu pozwalają dostosować ustawienia, dodać metadane i wyświetlić stan nagrywania. Daje to pełną kontrolę nad zaawansowanymi funkcjami kamery, takimi jak ekranowe narzędzia do ustawiania ostrości i ekspozycji, LUTy 3D, HDR, wprowadzanie metadanych, kod czasowy, ustawienia Blackmagic RAW i nie tylko.


        Cyfrowa karta do szybkiego wprowadzania metadanych

        URSA Cine posiada cyfrową kartę, pozwalającą szybko dodać metadane do każdego ujęcia. Wystarczy przesunąć palcem w lewo lub w prawo po wbudowanym ekranie dotykowym, aby wyświetlić kartę. Jeśli rozpoczniesz i zatrzymasz nagrywanie, karta może automatycznie zwiększyć numery ujęcia, więc nie trzeba wprowadzać ich ręcznie. Można również ustawić numery rolki tak, aby zwiększały się automatycznie po każdym sformatowaniu karty. Metadane obiektywu są automatycznie wstawiane lub mogą być wprowadzane ręcznie, wraz z informacjami dotyczącymi produkcji, informacjami technicznymi i nie tylko. Wszystkie metadane są zapisywane wraz z plikami do użytku w postprodukcji podczas montażu i korekcji koloru za pomocą oprogramowania takiego jak DaVinci Resolve.


        Bezprzewodowe sterowanie przez Bluetooth

        Jeśli umieszczasz kamerę na końcu wysięgnika lub gimbala, możesz uzyskać pełną kontrolę przez Bluetooth z nawet 10 metrów. Możesz pobrać aplikację Blackmagic Camera Control na iPada lub użyć aplikacji innych firm, takich jak Bluetooth+ lub tRigger na urządzeniach z systemem iOS i Android. Dostępny jest nawet darmowy zestaw SDK dla programistów z przykładowym kodem dostępnym na stronie Blackmagic Design dla programistów, dzięki czemu można tworzyć własne rozwiązania do zdalnego sterowania kamerą i cyfrowym klapsem. Wyobraź sobie, że tworzysz aplikację, która może synchronizować kod czasowy i uruchamiać nagrywanie ze wszystkich kamer jednocześnie. Możliwości są nieograniczone.


        Zawiera DaVinci Resolve Studio

        URSA Cine zawiera pełną wersję DaVinci Resolve Studio. To najbardziej zaawansowane na świecie rozwiązanie łączy w sobie profesjonalny montaż korekcję kolorów, postprodukcję audio i efekty wizualne w jednym. DaVinci Resolve jest najczęściej używanym w Hollywood oprogramowaniem do postprodukcji filmów, otrzymujesz więc najlepsze możliwe narzędzia do montażu natywnego wideo z kamery z zachowaniem najwyższej jakości. Niezależnie od tego, czy pracujesz nad dużymi hollywoodzkimi filmami, serialami, teledyskami, reklamami, czy nawet najnowszymi ujęciami z YouTube, DaVinci Resolve Studio zapewnia całkowicie bezstratny przepływ pracy w zakresie natywnego montażu, korekcji kolorów, efektów, dźwięku i dystrybucji.


        Gotowa do filmowania

        URSA Cine ma wszystko, co potrzebne do rozpoczęcia pracy na planie. Każda kamera jest dostarczana w wytrzymałym futerale Pelican ze specjalnymi wycięciami z pianki, które dokładnie zabezpieczają kamerę i jej akcesoria. Na korpusie fabrycznie zamontowane jest mocowanie obiektywu PL, a wymienne blokowane mocowanie EF zapewnia bezpieczne korzystanie z cięższych obiektywów kinowych. Zainstalowany i sformatowany Media Module o pojemności 8 TB jest gotowy do nagrywania nawet do 4 godzin oszałamiającego materiału w 12K! Otrzymujesz też górny uchwyt, anteny do szybkiego Wi-Fi, płytę bazową, zasilacz 24 V i wysokonapięciową płytkę akumulatorową do B Mount dla szybkiej konfiguracji. URSA Cine EVF jest dostępny w zestawie!

        Blackmagic Design

        Szczegółowe odniesienia

        Funkcje kamery
        Efektywny rozmiar sensora 35.64mm x 23.32mm (Large Format)
        Mocowanie obiektywu PL mount. Wymienna z blokadą URSA Cine EF mount w zestawie.
        Sterowanie obiektywem Aktywne sterowanie obiektywem EF i PL mount z kompatybilnymi obiektywami.
        Zakres dynamiczny 16 Stops
        Rozdzielczość nagrania
        • 12,288 x 8040 (12K 3:2 open gate)
        • 12,288 x 6480 (12K 16:9)
        • 12,288 x 6912 (12K 17:9)
        • 12,288 x 5112 (12K 2,4:1)
        • 9648 x 8040 (12K 6:5)
        • 9408 x 6264 (9K 3:2)
        • 8688 x 4896 (9K 16:9)
        • 9312 x 4896 (9K 17:9)
        • 9312 x 3864 (9K 2,4:1)
        • 7680 x 6408 (9K 6:5)
        • 8192 x 5360 (8K 3:2 open gate)
        • 8192 x 4608 (8K 16:9)
        • 8192 x 4320 (8K 17:9)
        • 8192 x 3408 (8K 2,4:1)
        • 6432 x 5360 (8K 6:5)
        • 4096 x 2680 (4K 3:2 open gate)
        • 4096 x 2304 (4K 16:9)
        • 4096 x 2160 (4K 17:9)
        • 4096 x 1704 (4K 2,4:1)
        • 3216 x 2680 (4K 6:5)
        Liczba klatek na sekundę Project frame rates of 23.98, 24, 25, 29.97, 30, 50, 59.94 and 60 fps supported. Maximum sensor frame rate dependent on resolution selected.
        Szybki klatkaż
        • 12K 3:2 open gate do 80 fps
        • 12K 17:9 do 100 fps
        • 12K 2.4:1 do 120 fps
        • 9K 3:2 Super 35 do 100 fps
        • 8K / 4K 3:2 open gate do 144 fps
        • 8K / 4K 2.4:1 do 224 fps
        Wbudowane filtry ND Button activated ND filters with clear, 2-stop, 4-stop and 6-stop IR ND filters.
        Ostrość Przycisk ostrości włącza funkcję ostrzenia na krawędziach, auto focus dostępne przy użyciu kompatybilnych obiektywów.
        Sterowanie przysłoną Koło przysłony i suwak na ekranie dotykowym do ręcznej regulacji przysłony na elektronicznie kontrolowanych obiektywach, przycisk przysłony dla natychmiastowej automatycznej regulacji przysłony w kompatybilnych obiektywach.
        Monitory 2 x Monitory
        Wymiary monitorów 5 cali
        Rozdzielczość monitorów 1920px x 1080px
        Jasność monitorów 1500 nitów
        Typ monitorów Dotykowy ekran LCD pojemnościowy
        Obsługa metadanych Automatycznie uzupełniane dane obiektywu z technologii i/Technology z kompatybilnymi obiektywami PL, LPL oraz elektronicznymi obiektywami EF przy użyciu opcjonalnego mocowania obiektywu EF. Automatyczne zapisywanie ustawień kamery i danych klapki takich jak projekt, numer sceny, ujęcie i specjalne uwagi.
        Elementy sterujące Menu na ekranie 5 cali dotykowym. Przyciski skrótu do innych kontroli. 7 przypisanych klawiszy skrótu oraz 6 przypisanych klawiszy skrótu na wizjerze URSA Cine EVF.
        Zegar kodu czasowego Bardzo dokładny zegar kodu czasowego. Mniej niż 1 klatka przesunięcia co 8 godzin.
        Łącza
        Całkowita liczba wyjść wideo 2
        Prędkość SDI 1.5G, 3G, 6G, 12G.
        Analogowe wejścia audio 2 x XLR analog switchable between mic, line and AES audio. Phantom power support.
        Analogowe wyjścia audio 1 x 3.5mm headphone jack
        Wejścia referencyjne Tri-Sync/Black Burst and Timecode.
        Viewfinder 1 x Viewfinder USB-C with power, data, video and locking connector.
        Akcesoria
        • 1 x 7-pin Lemo ‘EXT’ for power out, serial communication, and run/stop.
        • 1 x 3-pin Fischer ‘RS’ for power out and run/stop.
        Interfejs komputera 2 x USB Type-C side expansion ports for camera accessories. Software updates using rear side USB-C.
        Ethernet 1 x 10Gb/s RJ‑45 connector supporting 10/100/1000/10G BASE-T for Web Media Management, Blackmagic Cloud uploads, camera control and streaming.
        Audio Informacje
        Mikrofon Integrowany mikrofon stereo.
        Wbudowany głośnik 1 x głośnik mono.
        Standardy Informacje
        Standardy wideo SDI Brak
        Standardy wideo HD 1080p23.98, 1080p24, 1080p25, 1080p29.97, 1080p30, 1080p50, 1080p59.94, 1080p60, 1080i50, 1080i59.94, 1080i60
        Standardy wideo Ultra HD 2160p23.98, 2160p24, 2160p25, 2160p29.97, 2160p30, 2160p50, 2160p59.94, 2160p60
        Zgodność SDI SMPTE 292M, SMPTE 424 Level B, SMPTE 2081-1, SMPTE 2082-1
        Próbkowanie audio SDI 48 kHz and 24 bit
        Nośniki Informacje
        Nośniki 1 x Blackmagic Media Module.
        Format nośników danych Blackmagic
        Obsługiwane kodeki Informacje
        Kodeki
        • Blackmagic RAW Constant Bitrate 3:1
        • Blackmagic RAW Constant Bitrate 5:1
        • Blackmagic RAW Constant Bitrate 8:1
        • Blackmagic RAW Constant Bitrate 12:1
        • Blackmagic RAW Constant Bitrate 18:1
        • Blackmagic RAW Constant Quality Q0
        • Blackmagic RAW Constant Quality Q1
        • Blackmagic RAW Constant Quality Q3
        • Blackmagic RAW Constant Quality Q5
        • H.264 Proxy in 1920 x 1080, 8-bit 4:2:0
        Sterowanie Informacje
        Sterowanie zewnętrzne
        • Blackmagic URSA Cine EVF może wyzwalać nagrywanie oraz funkcje kamery przypisane do przycisków VF1, VF2, VF3, Zoom, Exp i Record. Obsługa zewnętrznego sterowania kamerą przy użyciu interfejsu REST API przez Ethernet, WiFi lub komunikację szeregową za pośrednictwem 7-pinowego złącza Lemo. Obsługa uruchamiania/zatrzymywania za pomocą 3-pinowego złącza Fischer i 7-pinowego złącza Lemo. Obsługa sterowania iPad Blackmagic i Bluetooth. Obsługa zoomu Blackmagic Demand i Blackmagic Focus Demand do sterowania kamerą i kompatybilnymi obiektywami.
        Nadawanie Informacje
        Transmisja bezpośrednia Obsługuje bezpieczny i niezawodny transport (SRT) oraz protokół Real Time Messaging Protocol (RTMP) lokalnego strumieniowania na żywo za pomocą Ethernetu lub WiFi, lub globalnego strumieniowania na żywo za pomocą połączenia internetowego przez Ethernet, WiFi lub dane komórkowe USB-C.
        Zarządzanie siecią Informacje
        NTP Obsługa protokołu czasu sieciowego pozwala na synchronizację czasu w kamerze, gdy jest podłączona do sieci z dowolnym serwerem NTP według własnego wyboru.
        FTP Pobieranie plików z dowolnego dysku podłączonego do kamery za pomocą FTP.
        Web Media Manager Za pomocą przeglądarki podłączonej za pomocą Ethernetu, web media manager umożliwia dostęp, przeglądanie, pobieranie i usuwanie plików z dowolnego dysku podłączonego do kamery.
        SMB Udostępnianie plików za pomocą SMB
        Funkcje pamięci masowej Informacje
        Rodzaj nośnika pamięci masowej 1 x Blackmagic Media Module 8TB
        Prędkość zapisywania danych
        • 12K - 12,288 x 8040
          • Blackmagic RAW 3:1 - 1,194 MB/s
          • Blackmagic RAW 8:1 - 448 MB/s
          • Blackmagic RAW 12:1 - 298 MB/s
          • Blackmagic RAW 18:1 - 199 MB/s
          • Blackmagic RAW Q0 - 298 do 1,432 MB/s
          • Blackmagic RAW Q1 - 179 do 716 MB/s
          • Blackmagic RAW Q3 - 119 do 298 MB/s
          • Blackmagic RAW Q5 - 90 do 224 MB/s
        • 9K - 9408 x 6264
          • Blackmagic RAW 3:1 - 713 MB/s
          • Blackmagic RAW 8:1 - 268 MB/s
          • Blackmagic RAW 12:1 - 178 MB/s
          • Blackmagic RAW 18:1 - 119 MB/s
          • Blackmagic RAW Q0 - 178 do 856 MB/s
          • Blackmagic RAW Q1 - 107 do 428 MB/s
          • Blackmagic RAW Q3 - 71 do 178 MB/s
          • Blackmagic RAW Q5 - 54 do 134 MB/s
        • 8K - 8192 x 5360
          • Blackmagic RAW 3:1 - 533 MB/s
          • Blackmagic RAW 5:1 - 320 MB/s
          • Blackmagic RAW 8:1 - 200 MB/s
          • Blackmagic RAW 12:1 - 133 MB/s
          • Blackmagic RAW Q0 - 133 do 319 MB/s
          • Blackmagic RAW Q1 - 80 do 200 MB/s
          • Blackmagic RAW Q3 - 53 do 133 MB/s
          • Blackmagic RAW Q5 - 40 do 100 MB/s
        • 4K - 4096 x 2680
          • Blackmagic RAW 3:1 - 135 MB/s
          • Blackmagic RAW 4:1 - 101 MB/s
          • Blackmagic RAW 5:1 - 81 MB/s
          • Blackmagic RAW 6:1 - 68 MB/s
          • Blackmagic RAW Q0 - 34 do 81 MB/s
          • Blackmagic RAW Q1 - 20 do 50 MB/s
          • Blackmagic RAW Q3 - 13 do 34 MB/s
          • Blackmagic RAW Q5 - 10 do 25 MB/s
        Oprogramowanie Informacje
        Zawarte oprogramowanie
        • URSA Cine Blackmagic OS
        • DaVinci Resolve Studio dla systemów Mac i Windows, w tym klucz aktywacyjny
        • Blackmagic Camera Setup
        • Blackmagic RAW Player
        • Blackmagic RAW QuickLook Plugin
        • Blackmagic RAW SDK
        Wymogi zasilania
        • Zasilanie: Zewnętrzne +24V DC, zasilacz zewnętrzny 100 - 240 AC 50/60Hz, kompatybilny z gniazdem IEC C14. Złącze Molex dla tylnej płyty akumulatorowej.
        • Zewnętrzne wejście zasilania: 1 x 8-pinowe gniazdo do zasilania zewnętrznego lub akumulatorowego. Płyta akumulatorowa B-Mount.
        • Wyjście zasilania: 1 x 7-pinowe Lemo z wyjściem zasilania +12V DC lub +24V DC w zależności od źródła zasilania kamery. 1 x 3-pinowe Fischer z wyjściem zasilania +12V DC lub +24V DC w zależności od źródła zasilania kamery. Płyta akumulatorowa B-Mount z wyjściem zasilania +12V regulowanym z kamery.
        Specyfikacje środowiskowe
        • Temperatura robocza: 0° do 40°C (32° do 104°F)
        • Temperatura przechowywania: -20° do 45°C (-4° do 113°F)
        • Wilgotność względna: 0% do 90% (bez kondensacji)
        Elementy zawarte w zestawie
        • Blackmagic URSA Cine 12K Body
        • Blackmagic URSA Cine Mount PL (zainstalowany)
        • Blackmagic URSA Cine Mount EF i śruby
        • Blackmagic Media Module 8TB
        • URSA Cine Handle i śruby
        • URSA Cine Top Rod Mount 15
        • URSA Cine Baseplate 19
        • Plastikowa składana osłona ekranu dla asystenta 5”
        • Blackmagic URSA Cine Battery Plate B Mount
        • Anteny WiFi
        • Blackmagic URSA Cine PL Body Cap
        • Blackmagic URSA Cine EF Body Cap
        • Gumowe czepy dla złączy
        • Zasilanie +24V DC 250W
        • DaVinci Resolve Studio z kluczem aktywacyjnym
        • Pakiet powitalny z kodem QR do pobrania oprogramowania
        • Naklejka Blackmagic
        • Specjalnie wyprofilowany futerał Pelican 1510
        Gwarancja 12 miesięcy ograniczonej gwarancji producenta.