Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
Konfigurowalna kamera kinowa nowej generacji Blackmagic PYXIS 6K to wysokiej klasy cyfrowa kamera filmowa, która precyzyjnie oddaje odcienie skóry i bogate, organiczne kolory. Ma niezwykle wszechstronną konstrukcję, pozwalającą zbudować idealny rig kamerowy. Pełnoklatkowy sensor 36 x 24 mm 6K o szerokim zakresie dynamiki z wbudowanym optycznym filtrem dolnoprzepustowym zaprojektowano tak, aby idealnie pasował do sensora. Dostępne są 3 modele z mocowaniem EF, PL lub L-Mount. W zestawie znajdują się też 2 nagrywarki CFexpress i Ethernet do udostępniania multimediów do Blackmagic Cloud. Nagrywa zarówno 12-bitowe pliki Blackmagic RAW, jak i niezwykle małe pliki proxy H.264.
Dzięki wielu punktom montażowym i bocznym płytom dla akcesoriów łatwo jest dostosować Blackmagic PYXIS do własnych potrzeb. Kompaktowy korpus PYXIS wykonany z precyzyjnie obrobionego CNC aluminium lotniczego jest lekki, a jednocześnie bardzo wytrzymały. Można z łatwością zamontować go na różnych statywach kamerowych, takich jak dźwigi, gimbale lub drony. Oprócz wielu mocowań gwintowych 1/4″ i 3/8″ na górze oraz na dole korpusu, Blackmagic PYXIS posiada szereg płyt bocznych, które dodatkowo rozszerzają możliwości montażu akcesoriów, takich jak uchwyty, mikrofony, a nawet dyski SSD. Dzięki temu możesz stworzyć idealną kamerę do każdej produkcji, która będzie zarówno wytrzymała, jak i niezawodna.
Blackmagic PYXIS posiada profesjonalne funkcje niezbędne w filmach fabularnych, dokumentalnych i programach telewizyjnych. Ta sama jakość może być teraz wykorzystana do tworzenia treści kinowych dla mediów społecznościowych, filmów na YouTube i nie tylko, umożliwiając uchwycenie głębszych kolorów, większej szczegółowości obrazu oraz szerszego zakresu dynamiki między najjaśniejszymi światłami i najgłębszymi cieniami. To właśnie dlatego filmy fabularne wyglądają tak niesamowicie, a teraz można uzyskać te same wysokiej klasy walory produkcyjne dla każdego rodzaju pracy. Wyobraź sobie filmowanie z użyciem wielkoformatowego filmu cyfrowego w niskobudżetowych filmach niezależnych, reklamach telewizyjnych, a nawet filmach korporacyjnych.
Blackmagic PYXIS posiada ogromny pełnoklatkowy sensor o natywnej rozdzielczości 6048 x 4032. Jest on niemal trzykrotnie większy niż sensor Super 35 i pozwala filmować z płytką głębią ostrości lub korzystać z obiektywów anamorficznych bez przycinania, zapewniając prawdziwie kinowy wygląd. 13-stopniowy zakres dynamiki i podwójne natywne ISO do 25 600 zapewniają wspaniałe ujęcia o niskim poziomie szumów w każdych warunkach oświetleniowych. Ponadto można nagrywać do 36 kl./s w pełnej rozdzielczości sensora lub 120 kl./s w trybie okienkowym. Niesamowity sensor w połączeniu z kolorymetrią Blackmagic zapewniają taką samą technologię obrazowania, jak w przypadku drogich cyfrowych kamer filmowych.
Duży, pełnoklatkowy sensor Blackmagic PYXIS pozwala na pracę w różnych formatach filmowych i proporcjach obrazu bez utraty jakości. Wykorzystanie całego obszaru sensora pozwala uzyskać unikalny obraz 3:2 Open Gate, który umożliwia także kadrowanie ujęć w postprodukcji. Duży sensor umożliwia też pracę w prawdziwym anamorficznym formacie 6:5 bez przycinania, dzięki czemu panoramiczne obrazy kinowe są bardziej szczegółowe i mają wyższą rozdzielczość niż dotychczas. Można nawet użyć klasycznego rozmiaru Super 35 na sensorze, aby stworzyć błyskawiczną wersję „zbliżenia” ujęcia, która idealnie pasuje do materiału Open Gate. To pozwala tworzyć wyjątkowe treści filmowe w najwyższej jakości.
Zakres dynamiki, czyli różnica między najjaśniejszymi i najciemniejszymi partiami obrazu, mierzony jest w stopniach. Blackmagic PYXIS posiada niesamowity 13-stopniowy zakres dynamiki, co oznacza, że zachowuje więcej szczegółów w najjaśniejszych i najciemniejszych obszarach obrazu niż zwykłe kamery. Umożliwia to ustawienie ekspozycji dla sceny w pomieszczeniu, takiej jak kawiarnia, a jednocześnie zachowanie szczegółów jasnego światła zewnętrznego wpadającego przez okno. Oferuje także więcej kolorów niż standardowa przestrzeń kolorów DCI-P3 używana w filmach fabularnych. Dodatkowo dołączony DaVinci Resolve Studio zapewnia całkowitą swobodę twórczą z pełną kontrolą ekspozycji i przywracaniem kolorów podczas korekcji barwnej.
W cyfrowych kamerach filmowych ISO jest miarą czułości sensora obrazu na światło. Im wyższa wartość ISO, tym większa czułość na światło, co umożliwia filmowanie w naturalnym świetle, a nawet w nocy. Blackmagic PYXIS oferuje podwójne natywne ISO do 25 600, co oznacza, że jest zoptymalizowana pod kątem zminimalizowania ziarna lub szumów na obrazach, przy jednoczesnym zachowaniu pełnego zakresu dynamiki sensora. Natywna czułość ISO 400 jest idealna do scen z oświetleniem na planie, a dodatkowe wysokie bazowe ISO 3200 jest świetne podczas filmowania w słabo oświetlonych miejscach. Wzmocnienie jest ustawiane automatycznie podczas regulacji ustawienia ISO, dzięki czemu z łatwością można robić wspaniałe zdjęcia, gdy nie ma czasu na ustawianie świateł.
Blackmagic PYXIS może nagrywać we wszystkich standardowych rozdzielczościach i klatkażach od HD do DCI 4K, a nawet 6K, a nawet robić zdjęcia w rozdzielczości 24,6 megapiksela. Blackmagic PYXIS umożliwia nagrywanie z prędkością do 36 kl./s przy 6048 x 4032 3:2 Open Gate lub 60 kl./s przy 6048 x 2520 2,4:1 i 60 kl./s przy 4096 x 2160 4K DCI. Aby uzyskać wyższy klatkaż, można okienkować sensor i nagrywać do 100 kl./s przy 2112 x 1184 Super 16, a nawet pracować w prawdziwym anamorficznym formacie 6:5 w znacznie wyższych rozdzielczościach niż inne kamery wykorzystujące obiektywy anamorficzne w 4,8K 24 kl./s przy 4832 x 4032. Istnieje nawet możliwość nagrywania filmów z 120 kl./s w 1080 HD. Dzięki Blackmagic PYXIS możesz zawsze filmować w odpowiedniej rozdzielczości.
Wbudowany LCD w Blackmagic PYXIS jest przeznaczony nie tylko do wyświetlania stanu. To 4″ ekran dotykowy HDR o wysokiej rozdzielczości, idealny do monitorowania i przeglądania ujęć na planie. Rozdzielczość Full HD umożliwia kadrowanie i ustawianie ostrości bez konieczności noszenia ze sobą nieporęcznego monitora zewnętrznego. Ekran może służyć także do regulacji wspomagania ostrości. Ponadto, jako wyświetlacz HDR, ma jasność 1500 nitów, idealną do podglądu ujęć lub zmiany ustawień nawet w pełnym słońcu. Nakładki ekranowe pokazują stan i parametry zapisu, histogram, poziomy, linie kadru i wiele innych. Możesz także szybko zastosować LUTy 3D do monitorowania ujęć z pożądanym kolorem i wyglądem.
Konstrukcja Blackmagic PYXIS to logicznie rozmieszczone ważne funkcje, takie jak ISO, balans bieli i migawka, które pozostają w zasięgu ręki fizycznie, jak i na ekranie. Jest nawet pokrętło do szybkiego regulowania ustawień. Rząd 3 konfigurowalnych przycisków funkcyjnych eliminuje konieczność przeszukiwanie menu na małym ekranie. Blackmagic PYXIS ma łatwo dostępne przyciski filmowania i fotografowania umieszczone dokładnie tam, gdzie trzeba, w tym klawisze funkcyjne m.in. dla klatkażu, zoomu ostrości, fałszywego koloru i nie tylko. Elementy sterujące można zablokować, aby uniknąć przypadkowej zmiany ustawień podczas filmowania lub gdy kamera znajduje się poza zasięgiem na statywie.
Innowacyjne boczne płyty jeszcze bardziej zwiększają możliwości osprzętowania kamery. Standardowa płyta dołączona do Blackmagic PYXIS jest wykonana z tego samego aluminium lotniczego co korpus kamery i posiada 2 mocowania z gwintem 1/4″ oraz jedno mocowanie z gwintem 3/8″, co pozwala na dodanie mikrofonów, uchwytów lub innych akcesoriów. Możesz też podłączyć dołączoną płytę SSD, aby wygodnie i bezpiecznie podłączyć dysk USB typu C do nagrywania, a nawet telefon komórkowy do transmisji na żywo. Opcjonalna płyta rozetowa zapewnia maksymalną elastyczność dzięki 5 mocowaniom z gwintem 1/4″ i 4 mocowaniom z gwintem 3/8″ dla akcesoriów, a także punkt mocowania rozetowego dla uchwytów lub wysięgników.
Blackmagic PYXIS nagrywa w formacie Blackmagic RAW, aby zachować szczegółowość, ekspozycję i kolory podczas postprodukcji. Nagrywa też proxy HD H.264 w czasie rzeczywistym, ułatwiając udostępnianie multimediów na całym świecie w ciągu kilku minut! Blackmagic RAW jest wysoce zoptymalizowany, wielowątkowy, działa na wielu procesorach CPU, a także akcelerowany przez GPU i obsługuje Apple Metal, CUDA i OpenCL. Obrazy zawsze zachowują niezrównaną rozdzielczość i jakość dla kolorystyki, kluczowania, kompozytowania, przekadrowania, stabilizacji i śledzenia w HD, 4K lub 6K. Pliki multimedialne działają we wszystkich systemach operacyjnych, a ponadto można formatować karty multimedialne i dyski w systemie HFS+ dla komputerów Mac i ExFAT dla systemu Windows.
Blackmagic PYXIS posiada dwie wbudowane nagrywarki kart CFexpress oraz port USB typu C do nagrywania bezpośrednio na zewnętrzne dyski flash lub SSD. Nośniki CFexpress są trwalsze i szybsze niż starsze nośniki, dzięki czemu są idealne do nagrywania 12-bitowych plików Blackmagic RAW w pełnej rozdzielczości. Wyobraź sobie ponad godzinę zdjęć w pełnej rozdzielczości 6K na pojedynczej karcie CFexpress o pojemności 256 GB! Dodatkowo dwa gniazda CFexpress pozwalają kontynuować nagrywanie, ponieważ możesz wymieniać pełne karty bez zatrzymywania. Bardzo wysoka prędkość CFexpress sprawia, że są one idealne do podłączenia do komputera i montażu bezpośrednio z kart przy użyciu dołączonego oprogramowania DaVinci Resolve Studio.
Blackmagic RAW to nowy, rewolucyjny format zaprojektowany, aby przechwycić i utrwalić jakość danych z sensora kamery. Blackmagic RAW eliminuje problemy z jakością, pozwalając uzyskać niesamowite obrazy z wspaniałymi szczegółami i kolorami w całym procesie produkcyjnym, od kamery po montaż, kolor i mastering. Zapisuje również ustawienia kamery jako metadane, dzięki czemu można ustawić ISO, balans bieli i ekspozycję w kamerze lub zastąpić je później podczas montażu, a wszystko to bez utraty jakości. Pliki Blackmagic RAW są niewielkie i szybkie w użyciu, dzięki czemu łatwo się z nimi pracuje. Tylko Blackmagic RAW oferuje najwyższą jakość, najmniejsze pliki i najszybsze reakcje.
Blackmagic OS to zaawansowany, intuicyjny i przyjazny dla użytkownika system operacyjny kamery oparty na najnowszej technologii. Jest prawdziwie nowoczesny. Wszystkie funkcje kamery działają niezależnie, zapewniając płynniejsze sterowanie. Kamera włącza się praktycznie natychmiast. Posiada te same elementy sterowania i menu jak inne kamery Blackmagic Design, umożliwiając łatwą zmianę kamer na planie. Proste gesty stukania i przesuwania interfejsu pozwalają dostosować ustawienia, dodać metadane i wyświetlić stan nagrywania. Daje to pełną kontrolę nad zaawansowanymi funkcjami kamery, takimi jak ekranowe narzędzia do ustawiania ostrości i ekspozycji, LUTy 3D, HDR, wprowadzanie metadanych, kod czasowy, ustawienia Blackmagic RAW i nie tylko.
Przesyłając materiał do Blackmagic Cloud, możesz użyć telefonu Apple lub Android, aby uzyskać połączenie z internetem za pośrednictwem danych mobilnych. Wystarczy podłączyć telefon do portu USB typu C, a Blackmagic PYXIS skonfiguruje się do mobilnej transmisji danych. Działa to z najnowszymi, superszybkimi telefonami 5G i 4G. Można również połączyć się przewodowo za pomocą portu Ethernet kamery. Pozwala to na przesyłanie multimediów podczas nagrywania, dzięki czemu zespoły postprodukcyjne mogą rozpocząć pracę w czasie rzeczywistym z dowolnego miejsca na świecie, a korekcji barwnej z planu można dokonać w studiu do montażu i zsynchronizować ją z DaVinci. To prawdziwie globalne rozwiązanie do postprodukcji, kompatybilne z Blackmagic Cloud, aby tworzyć niesamowite zespoły kreatywnych ludzi.
Blackmagic PYXIS obsługuje opcjonalny wizjer Blackmagic URSA Cine EVF, umożliwiając łatwe i precyzyjne filmowanie w plenerze czy z ręki. Otrzymujesz zintegrowany wysokiej jakości kolorowy wyświetlacz OLED 1920 x 1080 z wbudowanym czujnikiem zbliżeniowym, 4-elementową szklaną dioptrią zapewniającą niesamowitą dokładność i regulację szerokiego zakresu ostrości. Wbudowana cyfrowa Gwiazda Siemensa zapewnia perfekcyjne ustawienie ostrości w wizjerze. Można również przeglądać kluczowe informacje o stanie, takie jak linie kadru. EVF URSA Cine jest wyjątkowo prosty do zamocowania na dołączonym wysięgniku i łączy się z kamerą za pomocą pojedynczego kabla USB typu C. Wizjer można ustawić na wiele sposobów i jest on wyposażony w 2 różne rodzaje muszli ocznych.
Blackmagic PYXIS posiada szeroką gamę złączy audio, monitorowania, zasilania i innych. Kamera jest wyposażona w wyjście 12G-SDI do monitorowania z obsługą HDR i Ultra HD. Oznacza to, że można podłączyć wyświetlacz SDI w celu monitorowania obrazów na planie, z nakładkami pokazującymi najważniejsze informacje i stan kamery lub bez nich. SDI pozwala na używanie znacznie dłuższych kabli niż HDMI, dzięki czemu łatwiej jest sięgnąć do monitorów, które znajdują się dalej na planie. Dostępne jest również złącze mini XLR z zasilaniem fantomowym 48 V dla mikrofonów, wejście mikrofonowe 3,5 mm w stylu kamery wideo, wejście kodu czasowego, wejście referencyjne, złącze słuchawkowe i blokowane złącze zasilania DC.
Dzięki wbudowanemu profesjonalnemu nagrywaniu wysokiej jakości dźwięku już nigdy nie trzeba będzie nosić ze sobą oddzielnej nagrywarki dźwięku. Blackmagic PYXIS posiada też wejście mini XLR z zasilaniem fantomowym 48 V do podłączania profesjonalnych mikrofonów klapowych i wysięgnikowych. Wbudowane mikrofony mają wyjątkowo niski poziom szumów oraz są odporne na wstrząsy i wiatr, rejestrując doskonały dźwięk, więc są idealne do nagrywania ścieżek pilotażowych na miejscu. Jest też wejście audio 3,5 mm do podłączenia mikrofonów do kamer, a także wbudowany głośnik do odtwarzania i gniazdo słuchawkowe jack 3,5 mm. Te połączenia audio umożliwiają nagrywanie oddzielnych ścieżek audio za pomocą mikrofonów, bez zewnętrznego miksera.
Cyfrowe kamery filmowe mogą generować logarytmiczną przestrzeń barwną, aby zachować zakres dynamiki, co jest świetnym rozwiązaniem dla późniejszej postprodukcji. Gdy jednak pliki te są oglądane na monitorze, mogą wyglądać na płaskie i wyprane z kolorów. LUTy 3D rozwiązują ten problem, ponieważ pozwalają na nałożenie „wyglądu” na monitor, dzięki czemu można uzyskać wyobrażenie o tym, jak będą wyglądały gotowe obrazy podczas montażu. LUTy mogą być zastosowane tymczasowo tylko do monitorowania lub mogą być zapisane w plikach Blackmagic RAW do wykorzystania w postprodukcji. Blackmagic PYXIS działa ze standardowymi 17- i 33-punktowymi plikami LUT 3D. Możesz też pracować z wbudowanymi LUTami, takimi jak Extended Video, Film to Video, Film to Rec.2020 i innymi.
Możliwość transmisji na żywo z planu filmowego Blackmagic PYXIS ma wbudowany sprzętowy silnik strumieniowy obsługujący strumieniowanie RTMP i SRT do YouTube, Facebooka, X i nie tylko. Dostęp do internetu można uzyskać na dwa sposoby: połączenie przez Ethernet lub telefon 4G lub 5G do danych mobilnych. Dzięki wbudowanej w kamerę funkcji przesyłania strumieniowego, stan transmisji i prędkość przesyłania danych są widoczne w wizjerze i na wyświetlaczu LCD. Jeśli chcesz nawiązać bezprzewodowe połączenie ze studiem, możesz strumieniować do Blackmagic ATEM Streaming Bridge – dekodera H.264, który konwertuje strumień wideo z powrotem na wideo. Teraz cały zespół postprodukcyjny może na żywo śledzić proces zdjęciowy.
Profesjonalne kamery zawierają profesjonalne funkcje, a także wejście kodu czasowego, umożliwiające nagrywanie z użyciem wielu kamer przy zachowaniu idealnej synchronizacji. Wystarczy podłączyć zewnętrzny generator kodu czasowego do wejścia BNC kodu czasowego, a kamera automatycznie wykryje kod czasowy i zablokuje wewnętrzny generator. Teraz każda kamera może rozpocząć i zatrzymać nagrywanie, a wszystkie ujęcia ze wszystkich kamer będą miały dopasowany kod czasowy. Wyobraź sobie filmowanie festiwalu muzycznego za pomocą wielu ruchomych kamer. Co najlepsze, DaVinci Resolve automatycznie znajdzie i zsynchronizuje ujęcia ze wszystkich kamer, dzięki czemu nie musisz tracić czasu na sortowanie tysięcy ujęć.
Oprócz filmowania, Blackmagic PYXIS może również fotografować w wysokiej rozdzielczości. Wystarczy nacisnąć dedykowany przycisk robienia zdjęć, aby rejestrować obrazy o rozdzielczości 24,6 megapiksela. Zdjęcia zapisywane są w formacie Blackmagic RAW, co zapewnia bardzo wysoką jakość obrazu, idealną do tworzenia profesjonalnego wydruku w wysokiej rozdzielczości lub późniejszego montażu w DaVinci Resolve. Zdjęcia są świetne do śledzenia ciągłości między ujęciami lub do udostępniania w celu uzyskania aprobaty od klientów, którzy nie są na planie.
Jeśli umieścisz kamerę na końcu wysięgnika lub w innym trudno dostępnym miejscu, dzięki Bluetooth uzyskasz pełną kontrolę z odległości do 9 metrów. Możesz pobrać aplikację Blackmagic Camera Control na iPada lub użyć aplikacji innych firm, takich jak Bluetooth+ lub tRigger na urządzeniach z systemem iOS i Android. Dostępny jest nawet darmowy zestaw SDK dla programistów z przykładowym kodem dostępnym na stronie Blackmagic Design dla programistów, dzięki czemu można tworzyć własne rozwiązania do zdalnego sterowania kamerą i cyfrowym klapsem. Wyobraź sobie, że tworzysz aplikację, która może synchronizować kod czasowy i uruchamiać nagrywanie ze wszystkich kamer jednocześnie. Możliwości są nieograniczone.
Blackmagic PYXIS wykorzystuje akumulatory serii BP-U o dużej pojemności. Te popularne akumulatory mają różne pojemności i są powszechnie dostępne na całym świecie. Akumulator o najwyższej pojemności z serii BP-U umożliwia filmowanie przez ponad 3 godziny na jednym ładowaniu. Ponadto dostępna jest szeroka gama adapterów akumulatorowych i ładowarek innych firm, więc nigdy nie będziesz mieć rozładowanego akumulatora. Przy zasilaniu prądem stałym używane jest złącze blokujące, które eliminuje ryzyko utraty zasilania podczas filmowania – idealne rozwiązanie, gdy kamera znajduje się poza zasięgiem na uchwycie lub wysięgniku! Otrzymujesz również zestaw międzynarodowych adapterów gniazd do użytku na całym świecie.
Funkcje kamery | |
Efektywny rozmiar sensora | 36mm x 24mm (Full Frame) |
Mocowanie obiektywu | Aktywne mocowanie L-Mount. |
Sterowanie obiektywem | Sterowanie przysłoną i ostrością obsługiwane dla wybranych obiektywów. |
Zakres dynamiczny | 13 Stopni. |
Podwójne natywne ISO | 400 i 3200 |
Rozdzielczość nagrania |
|
Liczba klatek na sekundę | Maksymalna liczba klatek na sekundę uzależniona od wybranej rozdzielczości i kodeka. Obsługiwane klatki projektowe: 23.98, 24, 25, 29.97, 30, 50, 59.94 i 60 kl./s. Klatki o prędkości inne niż standardowe do 60 kl./s w 6K 2.4:1 i 4K DCI 17:9, do 100 kl./s w Super 16 16:9 i do 120 kl./s w 1080HD. |
Ostrość | Autofokus dostępny przy użyciu kompatybilnych obiektywów. |
Sterowanie przysłoną | Koło przysłony i suwak dotykowy do ręcznej regulacji przysłony na obiektywach elektronicznie sterowanych, przycisk przysłony do natychmiastowego ustawienia automatycznej przysłony na kompatybilnych obiektywach. |
Wymiary ekranu | 4” 1920 x 1080. |
Jasność ekranu | 1500 nits |
Rodzaj ekranu | Ekran dotykowy LCD pojemnościowy. |
Obsługa metadanych | Automatycznie zapełnione dane obiektywu z elektronicznych obiektywów L-Mount. Automatyczne zapisywanie ustawień kamery, danych z czujnika ruchu oraz danych klapki takich jak projekt, numer sceny, ujęcie i specjalne notatki. Możliwość osadzenia LUT 3D w metadanych plików Blackmagic RAW. |
Elementy sterujące | Menu dotykowe na 4-calowym ekranie. 1 x Przycisk zasilania, 1 x Przycisk nagrywania, 1 x Przycisk zdjęć, 1 x Pokrętło ze skokiem, 1 x Przycisk ISO, 1 x Balans bieli, 1 x Przycisk migawki, 3 x programowalne przyciski Fn, 1 x Przycisk ostrości, 1 x Przycisk przysłony, 1 x Przycisk wysokiej szybkości (HFR), 1 x Przycisk zoomu, 1 x Przycisk menu, 1 x Przycisk odtwarzania, 1 x Przycisk następnego klipu, 1 x Przycisk poprzedniego klipu, 1 x Przełącznik blokady. |
Zegar kodu czasowego | Bardzo dokładny zegar kodu czasowego. Mniej niż 1 klatka przesunięcia co 8 godzin. |
Łącza | |
Całkowita liczba wejść wideo | Brak |
Całkowita liczba wyjść wideo |
|
Analogowe wejścia audio |
|
Analogowe wyjścia audio | 1 x Jack słuchawkowy 3,5 mm. |
Wejścia referencyjne | Tri-Sync/Black Burst i Timecode. |
Interfejs komputera | USB Type-C do nagrywania na zewnętrzny dysk, kontroli aparatu PTP i aktualizacji oprogramowania. |
Ethernet | 1 x Złącze RJ‑45 1Gb/s obsługujące 10/100/1000 BASE-T. |
Audio | Informacje |
Mikrofon | Wbudowany mikrofon stereo. |
Wbudowany głośnik | 1 x głośnik mono. |
Nośniki |
|
Format nośników danych | Możliwość formatowania mediów na systemy plików ExFAT (Windows/Mac) lub HFS+ (Mac). |
Kodeki | |
Blackmagic RAW Constant Bitrate 3:1 | |
Blackmagic RAW Constant Bitrate 5:1 | |
Blackmagic RAW Constant Bitrate 8:1 | |
Blackmagic RAW Constant Bitrate 12:1 | |
Blackmagic RAW Constant Quality Q0 | |
Blackmagic RAW Constant Quality Q1 | |
Blackmagic RAW Constant Quality Q3 | |
Blackmagic RAW Constant Quality Q5 | |
H.264 Proxy in 1920 x 1080, 8-bit 4:2:0 | |
Sterowanie | |
Sterowanie zewnętrzne |
|
Rodzaj nośnika pamięci masowej | 1 x CFexpress Type B |
1 x high speed USB-C expansion port for external media | |
Formaty nagrywania |
|
Prędkość zapisywania danych |
|
Wymogi zasilania | |
---|---|
Zasilanie | 1 x Zewnętrzne zasilanie 12V |
Zewnętrzne wejście zasilania | 1 x 2‑pin locking connector |
Rodzaj akumulatora | BP-U |
Zakres napięcia | 11-19.5V |
Gwarancja | |
Gwarancja produktu | 12 miesięcy ograniczonej gwarancji producenta |