Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
Kamera PMW-F5 CineAlta jest wyposażona w matrycę Sony 4K o efektywnej liczbie 8,9 megapikseli. W efekcie rejestruje doskonały, szczegółowy obraz o bardzo wysokim kontraście, bogatej reprodukcji kolorów i dużej przejrzystości. Kamera oferuje bogaty zestaw wbudowanych trybów nagrywania – wszystkie z użyciem tętniącej życiem przestrzeni barw 4:2:2. Do innych niezwykłych jej zalet należy precyzyjny 16-bitowy zapis liniowy RAW 2K/4K oraz duża liczba 120 klatek/sekundę bez efektu przycinania.
Kamera pozwala rejestrować obraz w licznych formatach, takich jak MPEG-2 HD422, MPEG4 SStP*, XAVC 2K*/HD oraz 16-bitowy RAW 2K/4K**. Można nagrywać materiał jednocześnie na wewnętrznych szybkich kartach pamięci SxS PRO+ oraz w formacie RAW 2K/4K na kartach AXSM™ wykorzystując do tego dodatkowy, doczepiany z tyłu rejestrator AXS-R5, zaprojektowany specjalnie na potrzeby kamer F55 i F5. Dostępny jest również szybki zapis wewnętrzny do 120 klatek/s XAVC 2K/HD* oraz zapis do 120 klatek/s RAW 2K w rejestratorze AXS-R5.
*Opcja dostępna w przyszłości w formie upgrade’u.
** Zapis na dodatkowym rejestratorze AXS-R5.
Kamera F5 jest wyjątkowo mała i lekka, a do tego ma modularną budowę, która pozwala dobrać indywidualnie najwłaściwszą konfigurację dla każdego zadania. W efekcie można nie tylko ustawiać różne formaty i opcje wewnętrznego/zewnętrznego zapisu, ale także dołączać różne akcesoria, takie jak wizjery (w tym rewolucyjny wizjer DVF-EL100 OLED), obiektywy (z mocowaniem PL, FZ i fotograficzne, w tym obiektywy Sony drugiej generacji z mocowaniem PL) oraz bardzo wytrzymałe baterie oliwinowe (litowo-żelazowo-fosforanowe). Obudowa jest tylko nieznacznie szersza od typowego podstawowego obiektywu z mocowaniem PL i pasuje idealnie do rigów 3D. Dostępny jako wyposażenie dodatkowe rig naramienny umożliwia filmowanie zarówno z ręki, jak i z ramienia.
Więcej informacji o sprzęcie znajdziesz na stronie producenta
Arkusz danych
Szczegółowe odniesienia
Dane ogólne |
|
Zasilanie | 12 V prądu stałego (od 11 V do 17 V) |
Pobór mocy | Ok. 24 W (podczas nagrywania w trybie XAVC HD 60p, wyłączony wizjer elektroniczny, wyłączony monitor LCD, aktywne wyjście HD-SDI) |
Temperatura w środowisku pracy | Od 0°C do 40°C 32°F to 104°F |
Temperatura przechowywania | Od -20°C do +60°C -4°F to +140°F |
Waga | 2,2 kg (bez obiektywu, uchwytu, modułu interfejsów audio i akcesoriów) 4 funty 14 uncji (bez obiektywu, uchwytu, modułu interfejsów audio i akcesoriów) |
Wymiary (szer. x wys. x gł.) *1 | 130 × 125 × 191 mm (bez wystających elementów) 5 1/8 × 5 × 7 5/8 cala (bez wystających elementów) |
Czas pracy akumulatora | Ok. 160 min z akumulatorem BP-FL75 Ok. 230 min z akumulatorem BP-GL95A |
Format zapisu (obraz) | Format zapisu (obraz) XAVC (AVC/H.264 High 4:2:2 Intra Profile) HD: zgodne z SMPTE RP2027, klasa 101 MPEG2 HD (MPEG-2 Long GOP) Tryb HD 422: CBR, maks. 50 Mb/s, MPEG-2 422P@HL *2 |
Format zapisu (audio) | LPCM 8CH (zapis/odtwarzanie 2-kanałowe), 24 bity, 48 kHz Liczba klatek na sekundę podczas zapisu XAVC 2K (2048 × 1080): 23,98p/24p/25p/29,97p/50p/59,94p XAVC HD (1920 × 1080): 23,98p/25p/29,97p/50p/59,94p MPEG4 SStP (1920 × 1080): 23,98p/24p/25p/29,97p MPEG2 HD (1920 × 1080): 23,98p/25p/29,97p/50i/59,94i MPEG2 HD (1280 × 720): 50p/59,94p *3 |
Czas nagrywania/odtwarzania | XAVC HD, 23,98p: ok. 70 min (SBP-64B)/ok. 140 min (SBP-128B) 59,94p: ok. 30 min (SBP-64B)/ok. 60 min (SBP-128B) MPEG2 HD: ok. 60 min (SBS-32G1A)/ok. 120 min. (z kartą pamięci SBS-64G1A) |
Sekcja kamery |
|
Przetwornik obrazu (typ) | Jednoukładowy przetwornik CMOS o jakości równoważnej Super 35 mm |
Przetwornik obrazu (ilość pikseli) | 11,6 M (całkowita), 8,9 M (efektywna) |
Współczynnik proporcji | 17:9 |
Wbudowane filtry | Bezbarwny, 0,9 (1/8ND), 1,8 (1/64ND) Czułość (2000 luksów, współczynnik odbicia 89,9%) Gamma obrazu: T14@24p (źródło światła 3200 K) |
Czułość ISO | Gamma S-Log2: ISO 2000 (źródło światła D55) |
Mocowanie obiektywu | Mocowanie PL (z dołączonym adapterem mocowania obiektywu) Mocowanie FZ (bez dołączonego adaptera mocowania obiektywu) |
Swoboda | 14 stopni |
Stosunek sygnału do szumu | 57 dB (gamma obrazu, 24p, redukcja szumów wyłączona) |
Czas otwarcia migawki | Od 1/24 s do 1/6000 s (23,98PsF) |
Kąt migawki | Od 4,2° do 360° (migawka elektryczna) |
Długi czas otwarcia migawki (SLS) | Akumulacja 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 8 klatek |
Balans bieli | Zaprogramowany (3200 K, 4300 K, 5500 K), pamięć |
Wzmocnienie | -3, 0, 3, 6, 9, 12, 18 dB, AGC |
Krzywa gamma | Standard (x6) |
Wejście/wyjście |
|
Wejście audio | CH-1/CH-2: typ XLR 3-stykowe (żeńskie) (x2), wejście liniowe/mikrofonowe/mikrofonowe +48 V (AES/EBU) *4 z możliwością przełączania |
Wejście DC | 4-stykowe typu XLR (męskie) (x1), od 11 V do 17 V prądu stałego |
Wyjście prądu stałego | 4-stykowe (x2), od 11 V do 17 V prądu stałego (maks. 1,8 A) z ładowarką akumulatora |
Wizjer | Interfejs wizjera cyfrowego (x1) |
Wyjście SDI | BNC (x4), wyjście liniowe SDI 1/2, wyjście monitora SDI 3/4 |
Wyjście testowe | BNC (x1), synchronizacja HD-Y lub HD (trójpoziomowa), wer. 1.0 |
Wejście/wyjście kodów czasowych | TC IN/OUT (x1), z możliwością wyboru |
Wejście blokady generatora | BNC (x1) |
Zdalne sterowanie | 8-stykowe (×1) |
Wyjście HDMI | Typ A (x1) |
USB | Urządzenie USB, Mini-B (x1) Host USB, typu A (x1) |
Wyjście słuchawkowe | Gniazdo mini jack stereo (x1) |
Wyjście głośnikowe | Monofoniczne |
Migawka | BNC (x1) (będzie obsługiwany w przyszłości) |
Nośniki |
|
Typ | Gniazdo kart ExpressCard/34 (x2) |
Gniazdo karty SD | (x1) |
Dostarczane wyposażenie |
|
Adapter mocowania obiektywu | (1) |
Ładowarka akumulatora | (x1) |
Złącze sygnału wejściowego audio | (x1) |
Śruby do złącza sygnału wejściowego audio | (x4) |
Hak taśmy mierniczej | (x1) |
Moduł USB bezprzewodowej sieci LAN IFU-WLM3 | (1) *4 |
Wskazówki wstępne | (1) |
Uwagi |
|
Uwaga |
*1 Wymiary są przybliżone. *2 Są to formaty obsługiwane w momencie premiery; kolejne formaty zostaną dodane w ramach przyszłych aktualizacji. *3 Niektóre ustawienia liczby klatek na sekundę nie są obsługiwane w momencie premiery, a ich obsługa zostanie dodana w ramach przyszłych aktualizacji. *4 Będzie obsługiwany w przyszłości. |