Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
Jedna soczewka ze szkła ED (o bardzo małej dyspersji), jedna soczewka Super ED i jedna nowo opracowana soczewka asferyczna ED w tym obiektywie szerokokątnym z elektryczną regulacją zoomu i stałą przysłoną F4 zapewniają wyjątkową rozdzielczość całego kadru, a do tego piękny efekt bokeh. Oto doskonały pełnoklatkowy obiektyw dla twórców treści, vlogerów, producentów wideo i fotografów.
7-listkowa przysłona kołowa tego obiektywu Sony 16–35 mm ze stałą maksymalną przysłoną F4 wytwarza piękny efekt nieostrego tła (bokeh).
Dzięki czterem zaawansowanym konstrukcyjnie, liniowym silnikom XD (Extreme Dynamic) ustawianie ostrości i, po raz pierwszy, zoomu przy filmowaniu i fotografowaniu działa szybciej i dokładniej niż w standardowych obiektywach. Mając ten obiektyw szerokokątny z elektryczną regulacją zoomu, nie stracisz żadnego ujęcia.
Stała maksymalna przysłona F4 w całym zakresie ogniskowych tego obiektywu typu G pozwala utrzymać jasność nawet w przypadku zmiany ogniskowej w czasie filmowania. Fluorowa powłoka na przedniej soczewce przeciwdziała osadzaniu się wody, tłuszczu i innych zanieczyszczeń. Ułatwia też usuwanie zabrudzeń i śladów po palcach.
Dzięki odpornej na pył i wilgoć konstrukcji i uniwersalnemu zestawowi elementów sterujących ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny Sony sprawdzi się w najtrudniejszych warunkach pracy — w budynkach i plenerze.
Konstrukcja obiektywu Sony SELP1635G ogranicza „oddychanie” podczas ustawiania ostrości i redukuje zmiany ostrości i osi optycznej podczas regulacji zoomu.
Arkusz danych
Szczegółowe odniesienia
Wysoka rozdzielczość, duża liczba klatek na sekundę, zdalne konfiguracje, filmowanie z ręki — wszystko to coraz bardziej zwiększa znaczenie autofokusa i stabilizacji w produkcjach wideo. Aby sprostać tym wyzwaniom, firma Sony systematycznie wprowadza optymalizacje konstrukcyjne zarówno w obiektywach, jak i kamerach i aparatach. Obejrzyj wideo i poznaj zalety obiektywów Sony z mocowaniem typu E.
Produkty Sony z mocowaniem typu E — obiektyw i aparat lub kamera — zapewniają w połączeniu maksymalną efektywność autofokusa nawet podczas zdjęć w formacie 4K 120p z małą głębią ostrości, na których wyraźnie widać nawet najmniejszą nieostrość. Siłowniki w systemie ustawiania ostrości obiektywów Sony z mocowaniem typu E wyróżniają się dużą mocą, która umożliwia błyskawiczne i wyjątkowo precyzyjne reakcje na sygnały z systemu AF kamery lub aparatu.
Funkcja Linear Response MF pomaga twórczo i dokładnie posługiwać się funkcją ręcznej regulacji ostrości. W przeciwieństwie do standardowych obiektywów z elektronicznym mechanizmem regulacji ostrości, w których ostrość zmienia się w funkcji prędkości obrotu, funkcja Linear Response MF zmienia ustawienie ostrości liniowo, odpowiednio do kąta obrotu. Umożliwia to dokładne i powtarzalne ręczne ustawianie ostrości.
Funkcja „Asysta AF” łączy automatyczną i ręczną regulację ostrości, otwierając przed producentami wideo nowe możliwości nagrywania ujęć. Pozwala ona operatorowi filmującemu z użyciem autofokusa celowo zmieniać ustawienie ostrości poprzez obracanie pierścienia regulacji ostrości. W przeciwieństwie do obsługi dotykowej „Asysta AF” umożliwia nieprzerwane przenoszenie ostrości w czasie zdjęć.
Obiektywy, aparaty i kamery Sony są projektowane wspólnie. Daje to możliwość automatycznej kompensacji pewnych właściwości optycznych, na przykład niewielkich zmian pola widzenia podczas ustawiania ostrości. Łącząc zgodne korpusy z obiektywami, można z łatwością uzyskać wspaniałe, idealne przejścia ostrości.
W odróżnieniu od obiektywów z ręczną regulacją zoomu obiektywy Sony z regulacją elektryczną pozwalają cicho, stabilnie zmieniać ogniskową i uzyskać płynność przejść, nawet bardzo powolnych. Zoom można ustawiać pierścieniem, dźwignią lub zdalnie.
Najnowsze korpusy Sony mają wbudowany optyczny stabilizator obrazu z trybem Active Mode, umożliwiający stabilne zdjęcia z ręki bez dodatkowego osprzętu. Ponieważ firma Sony sama projektuje swoje obiektywy i korpusy, ich połączenie zapewnia wyjątkową skuteczność stabilizacji.
Połączenie kamery z wbudowanym elektronicznym filtrem ND o zmiennej gęstości optycznej, na przykład FX6, z wybranymi obiektywami Sony pozwalającymi płynnie i cicho regulować przysłonę, umożliwia realizację filmowych przejść bokeh. Użytkownik może też sterować głębią ostrości bez zmiany ekspozycji.