Sony FE 24-70mm f/2.8 GM II + RABAT 600zł z kodem: S600
      Sony FE 24-70mm f/2.8 GM II + RABAT 600zł z kodem: S600
      Sony FE 24-70mm f/2.8 GM II + RABAT 600zł z kodem: S600
      Sony FE 24-70mm f/2.8 GM II + RABAT 600zł z kodem: S600
      Sony FE 24-70mm f/2.8 GM II + RABAT 600zł z kodem: S600
      Sony FE 24-70mm f/2.8 GM II + RABAT 600zł z kodem: S600

      Sony FE 24-70mm f/2.8 GM II + RABAT 600zł z kodem: S600

      11 499,00 zł
      Brutto
      Wysyłka do 24 godzin.
      Ostatnie sztuki w magazynie
      006375 | EAN: 4548736134102 | MPN (kod producenta): SEL2470GM2.SYX

      Rabat 600zł z kodem: S600. Promocja trwa 31.03.2024. Szczegóły promocji.

      ILOŚĆ

      Kalkulator Grenke

      Zadaj pytanie o produkt opiekunowi marki:

      • Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22, sklep@beiks.pl

      • Salon Warszawa: +48 22 891 13 73, wawa@beiks.pl

      Write your review

      Salon
      Kraśnik:

      (81) 825-97-22

      sklep@beiks.pl


      Salon
      Warszawa:

      (22) 891-13-73

      wawa@beiks.pl

        Sony FE 24–70 mm F2.8 GM II Zmiennoogniskowy, pełnoklatkowy obiektyw standardowy G Master

        Przedstawiamy SEL2470GM2: pełnoklatkowy, zmiennoogniskowy obiektyw standardowy G Master ze stałą przysłoną F2.8. Bardzo funkcjonalny i zapewniający lepszą jakość obrazu, zwłaszcza na zdjęciach i filmach z pełnoklatkowych przetworników obrazu.

        Zaawansowana konstrukcja optyczna tego obiektywu Sony obejmuje dwie soczewki ED (ze szkła o bardzo małej dyspersji), dwie Super ED, dwie XA (Extreme Aspherical) i trzy asferyczne, które w połączeniu zapewniają niezwykłą rozdzielczość.

        11-listkowa przysłona kołowa tworzy pięknie wyglądające, miękko rozmyte tło (bokeh).

        Cztery zaawansowane konstrukcyjnie silniki liniowe XD (Extreme Dynamic) szybciej i dokładniej ustawiają ostrość podczas fotografowania i filmowania.

        SEL2470GM2 to nadzwyczajny obiektyw Sony z mocowaniem typu E do filmowania z płynnie, szybko i stabilnie działającym systemem AF. W uzyskaniu doskonałego obrazu pomaga ograniczone „oddychanie” podczas ustawiania ostrości oraz zredukowane zmiany ostrości i osi optycznej podczas regulacji zoomu.


        Promocja Sony Marzec 2024


        NIEZWYKŁA OSTROŚĆ

        Dwie soczewki ED (ze szkła o bardzo małej dyspersji), dwie Super ED, dwie XA (Extreme Aspherical) i trzy asferyczne w tym zmiennoogniskowym obiektywie standardowym G Master ze stałą przysłoną F2.8 zapewniają wysoką rozdzielczość całego kadru i piękny efekt bokeh. Oto doskonały pełnoklatkowy obiektyw Sony dla fotografów, twórców treści i producentów wideo.


        PIĘKNIE ROZMYTE TŁO

        11-listkowa przysłona kołowa tego obiektywu Sony G Master 24–70 mm ze stałą maksymalną przysłoną F2.8 wytwarza piękny efekt nieostrego tła (bokeh).


        SZYBKI I DOKŁADNY SYSTEM AF

        Cztery zaawansowane konstrukcyjnie silniki liniowe XD (Extreme Dynamic) szybciej i dokładniej ustawiają ostrość podczas filmowania i fotografowania. Mając ten zmiennoogniskowy obiektyw standardowy, nie stracisz żadnego ujęcia.


        JASNOŚĆ W KAŻDĄ POGODĘ

        Stała maksymalna przysłona F2.8 w całym zakresie ogniskowych tego obiektywu G Master pozwala utrzymać stałą jasność nawet w przypadku zmiany ogniskowej. Fluorowa powłoka na przedniej soczewce przeciwdziała osadzaniu się wody, tłuszczu i innych zanieczyszczeń. Ułatwia też usuwanie zabrudzeń i śladów po palcach.


        PROFESJONALNA ERGONOMIA

        Dzięki odpornej na pył i wilgoć konstrukcji i uniwersalnemu zestawowi elementów sterujących ten obiektyw Sony G Master sprawdza się w najtrudniejszych warunkach pracy, zarówno w budynkach, jak i plenerze. Umożliwia również kompensację „oddychania” ostrości.


        STWORZONE Z MYŚLĄ O PRZYSZŁOŚCI

        Obiektywy Sony pozwolą Ci w pełni wykorzystać możliwości Twojego następnego aparatu Sony.


        Sony
        006375

        Szczegółowe odniesienia

        Specyfikacja

        • Mocowanie obiektywu Mocowanie Sony typu E
        • Format Pełna klatka 35 mm
        • Ogniskowa (mm) 24-70
        • Odpowiednik ogniskowej dla APS-C (mm) 36-105
        • Konstrukcja obiektywu (grupy-elementy) 15-20
        • Kąt widzenia (35 mm) 84 ° - 34 °
        • Kąt widzenia (APS-C) 61°-23°
        • Maksymalna przysłona (F) 2,8
        • Minimalna przysłona (F) 22
        • Liczba listków przysłony 11
        • Okrągła tak
        • Minimalna odległość fotografowania (m) 0,21(24 mm)-0,3(70 mm) m
        • Maksymalne powiększenie (x) 0,32 x
        • Średnica filtra (mm) 82
        • Stabilizacja obrazu (SteadyShot) - (zintegrowany z korpusem)
        • System powiększania
        • Kompatybilność z telekonwerterem 1,4x -
        • Kompatybilność z telekonwerterem 2x -
        • Tulipanowa, z mocowaniem bagnetowym Tulipanowa, bagnetowa
        • Wymiary średnica x długość (mm) 87,8 x 119,9 mm
        • Waga (w przybliżeniu) (g) 695 g

        Obiektywy, aparaty i kamery Sony — najlepsze połączenie do nagrywania filmów

        Wysoka rozdzielczość, duża liczba klatek na sekundę, zdalne konfiguracje, filmowanie z ręki — wszystko to coraz bardziej zwiększa znaczenie autofokusa i stabilizacji w produkcjach wideo. Aby sprostać tym wyzwaniom, firma Sony systematycznie wprowadza optymalizacje konstrukcyjne zarówno w obiektywach, jak i kamerach i aparatach. Obejrzyj wideo i poznaj zalety obiektywów Sony z mocowaniem typu E.



        Szybki, dokładny system AF zapewniający dużą uniwersalność

        Produkty Sony z mocowaniem typu E — obiektyw i aparat lub kamera — zapewniają w połączeniu maksymalną efektywność autofokusa nawet podczas zdjęć w formacie 4K 120p z małą głębią ostrości, na których wyraźnie widać nawet najmniejszą nieostrość. Siłowniki w systemie ustawiania ostrości obiektywów Sony z mocowaniem typu E wyróżniają się dużą mocą, która umożliwia błyskawiczne i wyjątkowo precyzyjne reakcje na sygnały z systemu AF kamery lub aparatu.



        Linear Response MF — intuicyjna ręczna regulacja ostrości

        Funkcja Linear Response MF pomaga twórczo i dokładnie posługiwać się funkcją ręcznej regulacji ostrości. W przeciwieństwie do standardowych obiektywów z elektronicznym mechanizmem regulacji ostrości, w których ostrość zmienia się w funkcji prędkości obrotu, funkcja Linear Response MF zmienia ustawienie ostrości liniowo, odpowiednio do kąta obrotu. Umożliwia to dokładne i powtarzalne ręczne ustawianie ostrości.



        Profesjonalne ustawianie ostrości dzięki funkcji „Asysta AF”

        Funkcja „Asysta AF” łączy automatyczną i ręczną regulację ostrości, otwierając przed producentami wideo nowe możliwości nagrywania ujęć. Pozwala ona operatorowi filmującemu z użyciem autofokusa celowo zmieniać ustawienie ostrości poprzez obracanie pierścienia regulacji ostrości. W przeciwieństwie do obsługi dotykowej „Asysta AF” umożliwia nieprzerwane przenoszenie ostrości w czasie zdjęć.



        Minimalne „oddychanie” podczas przenoszenia ostrości

        Obiektywy, aparaty i kamery Sony są projektowane wspólnie. Daje to możliwość automatycznej kompensacji pewnych właściwości optycznych, na przykład niewielkich zmian pola widzenia podczas ustawiania ostrości. Łącząc zgodne korpusy z obiektywami, można z łatwością uzyskać wspaniałe, idealne przejścia ostrości.



        Płynna, elektryczna regulacja zoomu — elastyczna produkcja

        W odróżnieniu od obiektywów z ręczną regulacją zoomu obiektywy Sony z regulacją elektryczną pozwalają cicho, stabilnie zmieniać ogniskową i uzyskać płynność przejść, nawet bardzo powolnych. Zoom można ustawiać pierścieniem, dźwignią lub zdalnie.



        Najlepsza stabilizacja obrazu podczas zdjęć z ręki

        Najnowsze korpusy Sony mają wbudowany optyczny stabilizator obrazu z trybem Active Mode, umożliwiający stabilne zdjęcia z ręki bez dodatkowego osprzętu. Ponieważ firma Sony sama projektuje swoje obiektywy i korpusy, ich połączenie zapewnia wyjątkową skuteczność stabilizacji.



        Większa ekspresja głębi ostrości

        Połączenie kamery z wbudowanym elektronicznym filtrem ND o zmiennej gęstości optycznej, na przykład FX6, z wybranymi obiektywami Sony pozwalającymi płynnie i cicho regulować przysłonę, umożliwia realizację filmowych przejść bokeh. Użytkownik może też sterować głębią ostrości bez zmiany ekspozycji.