Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
• Rabat 600zł z kodem: S600. Promocja trwa 31.03.2024. Szczegóły promocji.
Przedstawiamy SEL2470GM2: pełnoklatkowy, zmiennoogniskowy obiektyw standardowy G Master ze stałą przysłoną F2.8. Bardzo funkcjonalny i zapewniający lepszą jakość obrazu, zwłaszcza na zdjęciach i filmach z pełnoklatkowych przetworników obrazu.
Zaawansowana konstrukcja optyczna tego obiektywu Sony obejmuje dwie soczewki ED (ze szkła o bardzo małej dyspersji), dwie Super ED, dwie XA (Extreme Aspherical) i trzy asferyczne, które w połączeniu zapewniają niezwykłą rozdzielczość.
11-listkowa przysłona kołowa tworzy pięknie wyglądające, miękko rozmyte tło (bokeh).
Cztery zaawansowane konstrukcyjnie silniki liniowe XD (Extreme Dynamic) szybciej i dokładniej ustawiają ostrość podczas fotografowania i filmowania.
SEL2470GM2 to nadzwyczajny obiektyw Sony z mocowaniem typu E do filmowania z płynnie, szybko i stabilnie działającym systemem AF. W uzyskaniu doskonałego obrazu pomaga ograniczone „oddychanie” podczas ustawiania ostrości oraz zredukowane zmiany ostrości i osi optycznej podczas regulacji zoomu.
Dwie soczewki ED (ze szkła o bardzo małej dyspersji), dwie Super ED, dwie XA (Extreme Aspherical) i trzy asferyczne w tym zmiennoogniskowym obiektywie standardowym G Master ze stałą przysłoną F2.8 zapewniają wysoką rozdzielczość całego kadru i piękny efekt bokeh. Oto doskonały pełnoklatkowy obiektyw Sony dla fotografów, twórców treści i producentów wideo.
11-listkowa przysłona kołowa tego obiektywu Sony G Master 24–70 mm ze stałą maksymalną przysłoną F2.8 wytwarza piękny efekt nieostrego tła (bokeh).
Cztery zaawansowane konstrukcyjnie silniki liniowe XD (Extreme Dynamic) szybciej i dokładniej ustawiają ostrość podczas filmowania i fotografowania. Mając ten zmiennoogniskowy obiektyw standardowy, nie stracisz żadnego ujęcia.
Stała maksymalna przysłona F2.8 w całym zakresie ogniskowych tego obiektywu G Master pozwala utrzymać stałą jasność nawet w przypadku zmiany ogniskowej. Fluorowa powłoka na przedniej soczewce przeciwdziała osadzaniu się wody, tłuszczu i innych zanieczyszczeń. Ułatwia też usuwanie zabrudzeń i śladów po palcach.
Dzięki odpornej na pył i wilgoć konstrukcji i uniwersalnemu zestawowi elementów sterujących ten obiektyw Sony G Master sprawdza się w najtrudniejszych warunkach pracy, zarówno w budynkach, jak i plenerze. Umożliwia również kompensację „oddychania” ostrości.
Obiektywy Sony pozwolą Ci w pełni wykorzystać możliwości Twojego następnego aparatu Sony.
Wysoka rozdzielczość, duża liczba klatek na sekundę, zdalne konfiguracje, filmowanie z ręki — wszystko to coraz bardziej zwiększa znaczenie autofokusa i stabilizacji w produkcjach wideo. Aby sprostać tym wyzwaniom, firma Sony systematycznie wprowadza optymalizacje konstrukcyjne zarówno w obiektywach, jak i kamerach i aparatach. Obejrzyj wideo i poznaj zalety obiektywów Sony z mocowaniem typu E.
Produkty Sony z mocowaniem typu E — obiektyw i aparat lub kamera — zapewniają w połączeniu maksymalną efektywność autofokusa nawet podczas zdjęć w formacie 4K 120p z małą głębią ostrości, na których wyraźnie widać nawet najmniejszą nieostrość. Siłowniki w systemie ustawiania ostrości obiektywów Sony z mocowaniem typu E wyróżniają się dużą mocą, która umożliwia błyskawiczne i wyjątkowo precyzyjne reakcje na sygnały z systemu AF kamery lub aparatu.
Funkcja Linear Response MF pomaga twórczo i dokładnie posługiwać się funkcją ręcznej regulacji ostrości. W przeciwieństwie do standardowych obiektywów z elektronicznym mechanizmem regulacji ostrości, w których ostrość zmienia się w funkcji prędkości obrotu, funkcja Linear Response MF zmienia ustawienie ostrości liniowo, odpowiednio do kąta obrotu. Umożliwia to dokładne i powtarzalne ręczne ustawianie ostrości.
Funkcja „Asysta AF” łączy automatyczną i ręczną regulację ostrości, otwierając przed producentami wideo nowe możliwości nagrywania ujęć. Pozwala ona operatorowi filmującemu z użyciem autofokusa celowo zmieniać ustawienie ostrości poprzez obracanie pierścienia regulacji ostrości. W przeciwieństwie do obsługi dotykowej „Asysta AF” umożliwia nieprzerwane przenoszenie ostrości w czasie zdjęć.
Obiektywy, aparaty i kamery Sony są projektowane wspólnie. Daje to możliwość automatycznej kompensacji pewnych właściwości optycznych, na przykład niewielkich zmian pola widzenia podczas ustawiania ostrości. Łącząc zgodne korpusy z obiektywami, można z łatwością uzyskać wspaniałe, idealne przejścia ostrości.
W odróżnieniu od obiektywów z ręczną regulacją zoomu obiektywy Sony z regulacją elektryczną pozwalają cicho, stabilnie zmieniać ogniskową i uzyskać płynność przejść, nawet bardzo powolnych. Zoom można ustawiać pierścieniem, dźwignią lub zdalnie.
Najnowsze korpusy Sony mają wbudowany optyczny stabilizator obrazu z trybem Active Mode, umożliwiający stabilne zdjęcia z ręki bez dodatkowego osprzętu. Ponieważ firma Sony sama projektuje swoje obiektywy i korpusy, ich połączenie zapewnia wyjątkową skuteczność stabilizacji.
Połączenie kamery z wbudowanym elektronicznym filtrem ND o zmiennej gęstości optycznej, na przykład FX6, z wybranymi obiektywami Sony pozwalającymi płynnie i cicho regulować przysłonę, umożliwia realizację filmowych przejść bokeh. Użytkownik może też sterować głębią ostrości bez zmiany ekspozycji.