Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
• Przy zakupie aparatu z wybranym obiektywem Lumix możesz otrzymać do 4400zł rabatu. Promocja trwa do 03.06.2024. Szczegóły promocji.
Panasonic S5 II to kompaktowy, pełnoklatkowy aparat bezlusterkowy. Aparat oferuje nowy hybrydowy system AF (Phase Hybrid AF) oraz nagrywanie w 10-bitowym formacie C4K/4K 60p/50p 4:2:2. Posiada także funkcje PDAF i I.S. (stabilizacja obrazu). Idealny jest do tworzenia materiałów oraz sprawdzi się w każdej sytuacji fotograficznej.
Wyzwól swoją kreatywność z aparatem Panasonic LUMIX S5II body posiadającym zaawansowane funkcje, takie jak PDAF i I.S. (stabilizacja obrazu), zapewniają wysoki komfort obsługi aparatu LUMIX S5II. Rejestruj wysokiej jakości zdjęcia i filmy z możliwością nieograniczonego nagrywania i ciesz się większą mobilnością dzięki temu kompaktowemu, pełnoklatkowemu aparatowi bezlusterkowemu.
* W porównaniu z modelem LUMIX S5. Ogniskowa 20 mm, w przypadku korzystania z obiektywu S-R2060.
* Aparat może przestać nagrywać, gdy jest używany w temperaturze niższej lub wyższej niż zalecana temperatura pracy (od 0 do 40 stopni). Nagrywanie zatrzymuje się, kiedy czas ciągłego nagrywania przekracza 30 minut przy ustawieniu [6K/29.97p] [6K/25.00p] [5.9K/29.97p] [5.9K/25.00p], kiedy ustawiony jest standardowy tryb zarządzania temperaturą.
*Odporność na pył i zachlapanie nie gwarantuje, że nie dojdzie do uszkodzenia, jeśli aparat zostanie narażony na bezpośredni kontakt z pyłem i wodą.
TYP |
|
Typ | Bezlusterkowy aparat cyfrowy |
Mocowanie obiektywu | Mocowanie L-Mount |
PRZETWORNIK OBRAZU |
|
Typ | Pełnoklatkowa matryca CMOS 35 mm (35,6 mm x 23,8 mm) |
Efektywna liczba pikseli / Całkowita liczba pikseli | 24,20 megapiksela / 25,28 megapiksela |
Powłoka antyodblaskowa | Tak |
Proporcje / Filtr kolorów | 3:2 / Filtr kolorów podstawowych |
System redukujący kurz | Typ z przesunięciem matrycy |
ZAKRES |
|
Ponad 14-stopniowa charakterystyka (V-Log) | |
ZDJĘCIA |
|
Format zapisu pliku | JPEG (DCF, Exif 2.31), RAW |
Współczynnik proporcji | 4:3 / 3:2 / 16:9 / 1:1 / 65:24 / 2:1 |
Rozmiar pliku (w pikselach) w przypadku korzystania z obiektywów pełnoklatkowych | |
3:2 | 6000x4000(L) / 4272x2848(M) / 3024x2016(S) / 12000x8000(XL)* / 8496x5664(LL)* *Tryb wysokiej rozdzielczości. |
4:3 | 5328x4000(L) / 3792x2848(M) / 2688x2016(S) / 10656x8000(XL)* / 7552x5664(LL)* *Tryb wysokiej rozdzielczości. |
16:9 | 6000x3368(L) / 4272x2400(M) / 3024x1704(S) / 12000x6736(XL)* / 8496x4784(LL)* *Tryb wysokiej rozdzielczości. |
1:1 | 4000x4000(L) / 2848x2848(M) / 2016x2016(S) / 8000x8000(XL)* / 5664x5664(LL)* *Tryb wysokiej rozdzielczości. |
65:24 | 6000x2208(L) |
2:1 | 6000x3000(L) |
Rozmiar pliku (w pikselach) w przypadku korzystania z obiektywów APS-C/Super 35 mm | |
3:2 | 3984x2656(L) / 2880x1920(M) / 2064x1376(S) |
4:3 | 3536x2656(L) / 2560x1920(M) / 1840x1376(S) |
16:9 | 3984x2240(L) / 2880x1624(M) / 1920x1080(S) |
1:1 | 2656x2656(L) / 1920x1920(M) / 1376x1376(S) |
Jakość obrazu | RAW / RAW+Fine / RAW+Standard / Fine / Standard (High Resolution mode: Combined / RAW / RAW+Fine / Fine) |
Przestrzeń barw | sRGB, AdobeRGB |
Format zapisu pliku | MOV: H.264/MPEG-4 AVC, H.265/HEVC MP4: H.264/MPEG-4 AVC, H.265/HEVC |
Format audio | MOV: LPCM (2 kanały, 48 kHz/24 bity, 96 kHz/24 bity*) (4 kanały, 48 kHz/24 bity**, 96 kHz/24 bity**) MP4: AAC (2 kanały, 48 kHz/16 bitów) * Po podłączeniu mikrofonu Φ3,5 mm lub adaptera DMW-XLR1 (sprzedawanego oddzielnie). ** Po podłączeniu adaptera DMW-XLR1 (do nabycia osobno). |
Częstotliwość systemu | 59,94 Hz / 50,00 Hz / 24,00 Hz |
Obszar obrazu wideo | Pełny / APS-C / PIXEL/PIXEL |
MOV / 59,94 Hz / FULL (* można wybrać tryb HLG.) | |
[6K] 5952x3968 (3:2) | 29.97p, 200 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) 23.98p, 200 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) |
[6K] 5952x3136 (17:9) | 29.97p, 200 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) 23.98p, 200 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) |
[5.9K] 5888x3312 (16:9) | 29.97p, 200 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) 23.98p, 200 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) |
[C4K] 4096x2160 | 29.97p, 150 Mb/s (4:2:2 10 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) 29.97p, 150 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) 23.98p, 150 Mb/s (4:2:2 10 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) 23.98p, 150 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) |
[4K] 3840x2160 | 29.97p, 150 Mb/s (4:2:2 10 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) 29.97p, 150 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) 23.98p, 150 Mb/s (4:2:2 10 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) 23.98p, 150 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) |
[FHD] 1920x1080 | 119.88p, 150 Mb/s (4:2:2 10 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) 119.88p, 150 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) 59.94p, 100 Mb/s (4:2:2 10 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) 59.94p, 100 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) 47.95p, 100 Mb/s (4:2:2 10 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) 47.95p, 100 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) 29.97p, 100 Mb/s (4:2:2 10 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) 29.97p, 100 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) 23.98p, 100 Mb/s (4:2:2 10 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) 23.98p, 100 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) |
MOV / 59,94 Hz / APS-C / PIXEL/PIXEL (* można wybrać tryb HLG.) | |
[C4K] 4096x2160 | 59.94p, 200 Mb/s (4:2:2 10 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) 59.94p, 200 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) 47.95p, 200 Mb/s (4:2:2 10 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) 47.95p, 200 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) 29.97p, 150 Mb/s (4:2:2 10 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) 29.97p, 150 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) 23.98p, 150 Mb/s (4:2:2 10 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) 23.98p, 150 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) |
[4K] 3840x2160 | 59.94p, 200 Mb/s (4:2:2 10 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) 59.94p, 200 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) 47.95p, 200 Mb/s (4:2:2 10 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) 47.95p, 200 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) 29.97p, 150 Mb/s (4:2:2 10 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) 29.97p, 150 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) 23.98p, 150 Mb/s (4:2:2 10 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) 23.98p, 150 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) |
[3.3K] 3328x2496 (4:3) | 47.95p, 200 Mb/s (4:2:2 10 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) 47.95p, 200 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) 29.97p, 150 Mb/s (4:2:2 10 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) 29.97p, 150 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) 23.98p, 150 Mb/s (4:2:2 10 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) 23.98p, 150 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) |
[FHD] 1920x1080 | 119.88p, 150 Mb/s (4:2:2 10 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)* 119.88p, 150 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)* 59.94p, 100 Mb/s (4:2:2 10 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) 59.94p, 100 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) 47.95p, 100 Mb/s (4:2:2 10 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) 47.95p, 100 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) 29.97p, 100 Mb/s (4:2:2 10 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) 29.97p, 100 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) 23.98p, 100 Mb/s (4:2:2 10 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) 23.98p, 100 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) * Gdy obszar obrazu wideo jest ustawiony jako APS-C. |
MOV / 50,00 Hz / FULL (* można wybrać tryb HLG.) | |
[6K] 5952x3968 (3:2) | 25.00p, 200 Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) |
[6K] 5952x3136 (17:9) | 25.00p, 200 Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) |
[5.9K] 5888x3312 (16:9) | 25.00p, 200 Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) |
[C4K] 4096x2160 | 25.00p, 150 Mb/s (4:2:2 10 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) 25.00p, 150 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) |
[4K] 3840x2160 | 25.00p, 150 Mb/s (4:2:2 10 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) 25.00p, 150 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) |
[FHD] 1920x1080 | 100,00p, 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) 100,00p, 150 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) 50,00p, 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) 50,00p, 100 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) 25,00p, 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) 25,00p, 100 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) |
MOV / 50,00 Hz / APS-C / PIXEL/PIXEL (* można wybrać tryb HLG.) | |
[C4K] 4096x2160 | 50.00p, 200 Mb/s (4:2:2 10 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) 50.00p, 200 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) 25.00p, 150 Mb/s (4:2:2 10 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) 25.00p, 150 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) |
[4K] 3840x2160 | 50.00p, 200 Mb/s (4:2:2 10 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) 50.00p, 200 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) 25.00p, 150 Mb/s (4:2:2 10 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) 25.00p, 150 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) |
[3.3K] 3328x2496 (4:3) | 50.00p, 200 Mb/s (4:2:2 10 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) 50.00p, 200 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) 25.00p, 150 Mb/s (4:2:2 10 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) 25.00p, 150 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) |
[FHD] 1920x1080 | 100.00p, 150 Mb/s (4:2:2 10 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)* 100.00p, 150 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)* 50.00p, 100 Mb/s (4:2:2 10 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) 50.00p, 100 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) 25.00p, 100 Mb/s (4:2:2 10 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) 25.00p, 100 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) |
MOV / 24,00 Hz / FULL (* można wybrać tryb HLG.) | |
[6K] 5952x3968 (3:2) | 24.00p, 200 Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) |
[6K] 5952x3136 (17:9) | 24.00p, 200 Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) |
[5.9K] 5888x3312 (16:9) | 24.00p, 200 Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) |
[C4K] 4096x2160 | 24.00p, 150 Mb/s (4:2:2 10 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) 24.00p, 150 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) |
[4K] 3840x2160 | 24.00p, 150 Mb/s (4:2:2 10 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) 24.00p, 150 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) |
[FHD] 1920x1080 | 48.00p, 100 Mb/s (4:2:2 10 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) 48.00p, 100 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) 24.00p, 100 Mb/s (4:2:2 10 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) 24.00p, 100 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) |
MOV / 24,00 Hz / APS-C / PIXEL/PIXEL (* można wybrać tryb HLG.) | |
[C4K] 4096x2160 | 48.00p, 200 Mb/s (4:2:2 10 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) 48.00p, 200 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) 24.00p, 150 Mb/s (4:2:2 10 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) 24.00p, 150 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) |
[4K] 3840x2160 | 48.00p, 200 Mb/s (4:2:2 10 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) 48.00p, 200 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) 24.00p, 150 Mb/s (4:2:2 10 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) 24.00p, 150 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) |
[3.3K] 3328x2496 (4:3) | 48.00p, 200 Mb/s (4:2:2 10 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) 48.00p, 200 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) 24.00p, 150 Mb/s (4:2:2 10 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) 24.00p, 150 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) |
[FHD] 1920x1080 | 48.00p, 100 Mb/s (4:2:2 10-bit LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) 48.00p, 100 Mb/s (4:2:0 10-bit LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) 24.00p, 100 Mb/s (4:2:2 10-bit LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) 24.00p, 100 Mb/s (4:2:0 10-bit LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) |
MP4 / 59,94 Hz / FULL | |
[4K] 3840x2160 | 29,97p, 72 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP)* (H.265/HEVC, AAC) * Możliwość wyboru trybu HLG. 23,98p, 72 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP)* (H.265/HEVC, AAC) * Możliwość wyboru trybu HLG. 29,97p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC) 23,98p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC) |
[FHD] 1920x1080 | 59,94p, 28 Mb/s (4:2:0 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC) 29,97p, 20 Mb/s (4:2:0 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC) 23,98p, 24 Mb/s (4:2:0 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC) |
MP4 / 59,94 Hz / APS-C / PIXEL/PIXEL | |
[4K] 3840x2160 | 59,94p, 100 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP)* (H.265/HEVC, AAC) * Możliwość wyboru trybu HLG. 29,97p, 72 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP)* (H.265/HEVC, AAC) * Możliwość wyboru trybu HLG. 23,98p, 72 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP)* (H.265/HEVC, AAC) * Możliwość wyboru trybu HLG. 29,97p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC) 23,98p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC) |
[FHD] 1920x1080 | 59,94p, 28 Mb/s (4:2:0 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC) 29,97p, 20 Mb/s (4:2:0 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC) 23,98p, 24 Mb/s (4:2:0 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC) |
MP4 / 50,00 Hz / FULL | |
[4K] 3840x2160 | 25,00p, 72 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP)* (H.265/HEVC, AAC) * Możliwość wyboru trybu HLG. 25,00p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC) |
[FHD] 1920x1080 | 50,00p, 28 Mb/s (4:2:0 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC) 25,00p, 20 Mb/s (4:2:0 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC) |
MP4 / 50,00 Hz / APS-C / PIXEL/PIXEL | |
[4K] 3840x2160 | 50,00p, 100 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP)* (H.265/HEVC, AAC) * Możliwość wyboru trybu HLG. 25,00p, 72 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP)* (H.265/HEVC, AAC) * Możliwość wyboru trybu HLG. 25,00p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC) |
[FHD] 1920x1080 | 50,00p, 28 Mb/s (4:2:0 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC) 25,00p, 20 Mb/s (4:2:0 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC) |
MP4 / 24.00Hz / FULL | - |
MP4 / 24.00Hz / APS-C / PIXEL/PIXEL | - |
SLOW & QUICK | |
MOV / 59,94 Hz / FULL | |
[FHD] 1920x1080 | 59.94p (maksymalna wydajność matrycy: 180 kl./s)*, 100 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) 29.97p (maksymalna wydajność matrycy: 180 kl./s)*, 100 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) 23.98p (maksymalna wydajność matrycy: 180 kl./s)*, 100 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) * Po wybraniu szybkości klatek 151 kl./s lub większej kąt widzenia zawęża się. |
MOV / 59,94 Hz / APS-C | |
[C4K] 4096x2160 | 29.97p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 150 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) 23.98p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 150 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) |
[4K] 3840x2160 | 29.97p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 150 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) 23.98p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 150 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) |
[FHD] 1920x1080 | 59.94p (maksymalna wydajność matrycy: 180 kl./s)*, 100 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) 29.97p (maksymalna wydajność matrycy: 180 kl./s)*, 100 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) 23.98p (maksymalna wydajność matrycy: 180 kl./s)*, 100 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) * Po wybraniu szybkości klatek 151 kl./s lub większej kąt widzenia zawęża się. |
MOV / 50,00 Hz / FULL | |
[FHD] 1920x1080 | 50.00p (maksymalna wydajność matrycy: 180 kl./s)*, 100 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) 25.00p (maksymalna wydajność matrycy: 180 kl./s)*, 100 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) * Po wybraniu szybkości klatek 151 kl./s lub większej kąt widzenia zawęża się. |
MOV / 50,00 Hz / APS-C | |
[C4K] 4096x2160 | 25.00p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 150 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) |
[4K] 3840x2160 | 25.00p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 150 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) |
[FHD] 1920x1080 | 50.00p (maksymalna wydajność matrycy: 180 kl./s)*, 100 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) 25.00p (maksymalna wydajność matrycy: 180 kl./s)*, 100 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) * Po wybraniu szybkości klatek 151 kl./s lub większej kąt widzenia zawęża się. |
MOV / 24,00 Hz / FULL | |
[FHD] 1920x1080 | 24.00p (maksymalna wydajność matrycy: 180 kl./s)*, 100 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) * Po wybraniu szybkości klatek 151 kl./s lub większej kąt widzenia zawęża się. |
MOV / 24,00 Hz / APS-C | |
[C4K] 4096x2160 | 24.00p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 150 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) |
[4K] 3840x2160 | 24.00p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 150 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) |
[FHD] 1920x1080 | 24.00p (maksymalna wydajność matrycy: 180 kl./s)*, 100 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) * Po wybraniu szybkości klatek 151 kl./s lub większej kąt widzenia zawęża się. |
WIZJER |
|
Typ | Wizjer OLED Live View Finder |
Pikseli | Około 3,68 mln punktów |
Pole widzenia / Powiększenie | Około 100% / Około 0,78x z obiektywem 50 mm ustawionym na nieskończoność; -1,0 m-1, gdy proporcje są ustawione na 3:2 |
Dystans widzenia / Regulacja dioptrii | Około 21 mm po ustawieniu na nieskończoność; -1,0 m-1 / -4,0 - +2,0 (dpt) |
Czujnik oczu | Tak |
Prędkość wyświetlacza | 120 kl./s / 60 kl./s |
WYŚWIETLACZ TYLNY |
|
Typ | Wyświetlacz TFT LCD ze statycznym panelem dotykowym |
Rozmiar monitora | O swobodnie ustawianym kącie, 7,6cm (3 cale), proporcje 3:2 |
Pikseli | Około 1,84 mln punktów |
Pole widzenia | Około 100% |
WYŚWIETLACZ LCD STANU | - |
REGULACJA OSTROŚCI |
|
Typ | System autofokusa z wykrywaniem fazy / system autofokusa z detekcją kontrastu |
Technologia DFD | Tak |
Tryb ustawiania ostrości | AFS (pojedynczy) / AFC (ciągły) / MF |
Tryb AF | Śledzenie / Pełny obszar AF / Strefa (pionowa/pozioma) / Strefa / 1-obszarowy+ / 1-obszarowy / Pinpoint * Automatyczne wykrywanie można włączyć, aby przełączać między trybami Człowiek / Twarz / Oczy / Zwierzę+Człowiek. Za wyjątkiem włączonej opcji Pinpoint. |
Zakres wykrywania AF | EV -6 - 18 (F1,4, równoważne z ISO100, AFS) |
Niestandardowe ustawienie AF | Czułość AF, czułość przełączania obszaru AF, prognozowanie obiektu w ruchu |
Lampka wspomagania AF | Tak |
Blokada AF | Ustaw przycisk Fn w menu niestandardowym na blokadę AF |
Sterowanie pierścieniem ostrości | Nieliniowe / Liniowe (90°/ 120°/ 150°/ 180°/ 210°/ 240°/ 270°/ 300°/ 330°/ 360°/ 720°/ 1080°/ Maksimum) |
Inne | AF-ON, AF-ON: do bliży, AF-ON: Do dali, Focus Limiter, Focus Peaking, 1-obszarowa szybkość przesuwania AF, Micro, ciągły AF (podczas nagrywania filmów), priorytet ostrości/migawki, przełączanie ostrości w pionie / w poziomie, przytrzymanie blokady AF/AE, AF+MF, MF Assist, MF Guide, blokada pierścienia ustawiania ostrości, wyświetlanie/ukrywanie trybu AF, AF migawki, zwolnienie migawki po wciśnięciu przycisku do połowy, szybki AF, AF z wykrywaniem zbliżenia oka, ramka ostrości w pętli, powiększone wyświetlanie na żywo (film), migawka dotykowa, funkcja Touch AF/AE, panel dotykowy AF, odzyskiwanie ostrości obiektywu |
KONTROLA EKSPOZYCJI |
|
System pomiaru światła | 1 728-strefowy wielopunktowy system wykrywania |
Tryb pomiaru światła | Wielokrotny / Centralnie ważony / Punktowy / Wyróżniony ważony |
Zakres pomiaru | EV 0-18 (obiektyw F2,0, równoważne z ISO100) |
Pokrętło trybu | Program AE (P) / Priorytet przysłony AE (A) / Priorytet migawki AE (S) / Ekspozycja manualna (M) / Creative Video (P/A/S/M)* / Niestandardowy 1, 2, 3, 4 / inteligentny automatyczny * Dostępne są te same operacje ekspozycji, co w trybie P/A/S/M. |
Kompensacja ekspozycji | 1/3 EV krok ±5EV (±3EV dla filmów) |
Czułość ISO (standardowa czułość wyjściowa) | [Normalny] Auto / 50* / 100-51200 / 102400* / 204800* (krok 1/3 lub 1 EV) * Rozszerzone ISO [V-Log] Auto / 320* / 640-51200 (krok 1/3 lub 1 EV) * Rozszerzone ISO [HLG] Auto / 400-51200 / 102400* / 204800* (krok 1/3 lub 1 EV) * Rozszerzone ISO |
Podwójne natywne ISO | Normalny] Natywne ISO: 100, 640 Auto: Auto / 50* / 100–51200 / 102400* / 204800* * Rozszerzone ISO Niski: Auto /50* / 100-800 * Rozszerzone ISO Wysoki: Auto / 320* / 640–51200 / 102400* / 204800* * Rozszerzone ISO [V-Log] Natywne ISO: 640, 4000 Auto: Auto /320* / 640–51200 * Rozszerzone ISO Niski: Auto /320* / 640-5000 * Rozszerzone ISO Wysoki: Auto /2000* / 4000–51200 * Rozszerzone ISO [HLG] Natywne ISO: 400, 2500 Auto: Auto / 400–51200 / 102400* / 204800* *Rozszerzone ISO Niski: Auto / 400–3200 Wysoki: Auto / 2500–51200 / 102400* / 204800* *Rozszerzone ISO [Cinelike D2 / Cinelike V2] Natywne ISO: 200, 1250 Auto: Auto / 100* / 200–51200 / 102400* / 204800* * Rozszerzone ISO Niski: Auto /100* / 200-1600 * Rozszerzone ISO Wysoki: Auto / 640* / 1250–51200 / 102400* / 204800* * Rozszerzone ISO |
Blokada AE | Ustaw przycisk Fn w menu niestandardowym na blokadę AE |
SYSTEM STABILIZACJI OBRAZU | B.I.S. (5 osi / 5 pkt*) * Zgodnie ze standardem CIPA [kierunek odchylenia: odległość ustawiania ostrości f=60 mm w przypadku użycia obiektywu S-R2060]. Dual I.S. 2 (6,5 pkt*) * Zgodnie ze standardem CIPA [kierunek odchylenia: odległość ustawiania ostrości f=200 mm w przypadku użycia obiektywu S-E70200]. |
BALANS BIELI | AWB / AWBc / AWBw / światło dzienne / pochmurno / cień / żarówka / lampa błyskowa / ustawienie bieli 1, 2, 3, 4 / ustawienie temperatury kolorów 1, 2, 3, 4 |
Regulacja balansu bieli | zabarwienie niebieskie/bursztynowe, zabarwienie magenta/zielone |
Ustawienie temperatury barwowej | 2500–10000 K w 100 K |
MIGAWKA |
|
Typ | Migawka szczelinowa |
Czas otwarcia migawki | Zdjęcia: Bulb (maks. 30 minut), 1/8 000 – 60 Elektroniczna kurtyna przednia: Bulb (maks. 30 minut), 1/2 000 – 60 Przysłona elektroniczna: Bulb (maks. 60 s), 1/8000–60 Filmy: 1/16 000–1/25 Tryb Creative Video M / tryb MF: 1/16 000–1/2 |
Samowyzwalacz | 10 s, 3 obrazy / 2 s / 10 s / czas niestandardowy |
Pilot zdalnego sterowania | Pilot zdalnego sterowania przez DMW-RS2 (sprzedawany oddzielnie) |
Tryb cichy / Tryb migawki | Tak / Tak (Automatyczna / Mechaniczna / Elektroniczna kurtyna przednia / Elektroniczna / Elektroniczna+NR) |
BRACKETING |
|
Zakres AE | 3, 5, 7 zdjęć z krokiem 1/3, 2/3 lub 1 EV, maks. ±3 EV, pojedyncze/seryjne |
Bracketing przysłony | 3, 5 lub wszystkie pozycje |
Bracketing ostrości | 1–999 zdjęć, kroki ustawiania ostrości można ustawić w 10 poziomach |
Zakres balansu bieli | Trzy obrazy w osi niebieski/bursztynowy lub w osi magenta/zielony, ustawienie temperatury kolorów |
WYKONYWANIE ZDJĘĆ SERYJNYCH |
|
Szybkość wykonywania zdjęć seryjnych | |
Przysłona mechaniczna / elektroniczna kurtyna przednia | H: 9 kl./s (AFS/MF), 7 kl./s (AFC) (z funkcją Live View) M: 5 kl./s (AFS/MF) (z funkcją Live View), 5 kl./s (AFC) (z funkcją Live View) L: 2 kl./s (AFS/AFC/MF) (z funkcją Live View) |
Przysłona elektroniczna | SH30: 30 kl./s (AFS/AFC/MF) H: 9 kl./s (AFS/MF), 8 kl./s (AFC) (z funkcją Live View) M: 5 kl./s (AFS/MF) (z funkcją Live View), 5 kl./s (AFC) (z funkcją Live View) L: 2 kl./s (AFS/AFC/MF) (z funkcją Live View) |
Liczba nagrywanych obrazów | H/M/L* RAW+JPEG: ponad 200 zdjęć RAW: ponad 200 zdjęć JPEG: ponad 300 zdjęć * Do momentu spadku szybkości zdjęć seryjnych. Podczas rejestrowania w warunkach testowych określonych przez firmę Panasonic. * Gdy używana jest karta SD o klasie szybkości „UHS-II Speed Class 3 (U3)”. SH RAW / RAW+JPEG / JPEG: 200 zdjęć |
LAMPA BŁYSKOWA | |
Rodzaj lampy błyskowej | Zewnętrzna lampa błyskowa TTL (sprzedawana oddzielnie) |
Prędkość synchronizacji | Poniżej 1/250 s * Liczba przewodnia zmniejsza się przy 1/250 s. Tylko po ustawieniu trybu M lub S. |
Tryb lampy błyskowej | Auto* / Auto/Redukcja czerwonych oczu* / Wł. wymuszenie / Wł. wymuszenie/Redukcja czerwonych oczu / Powolna synchronizacja / Powolna synchronizacja/Redukcja czerwonych oczu / Wył. wymuszenie * Tylko w trybie iA. |
Synchronizacja lampy błyskowej | Synchronizacja na 1. kurtynę, synchronizacja na 2. kurtynę |
Regulacja mocy lampy błyskowej | 1/3 EV z krokiem ±3 EV |
Sterowanie bezprzewodowe | Tak (w przypadku użycia lampy DMW-FL200L / FL360L / FL580L (opcjonalna)), kanał bezprzewodowy: 1 kan./2 kan./3 kan./4 kan. |
WIRTUALNE ZWIĘKSZENIE ZAKRESU ZOOMU | 2,0x (EX S) (w przypadku korzystania z obiektywów pełnoklatkowych), 1,9x (EX S) (w przypadku korzystania z obiektywów APS-C / Super 35 mm), 1,4x (EX M) * Tylko podczas rejestracji zdjęć. |
USTAWIENIA KOLORU | |
Style zdjęć |
|
Style zdjęć | St Standardowy / Żywy / Naturalny / L. Classic Neo / Płaski / Pejzaż / Portret / Monochromatyczny / L. Monochrome / L. Monochrome D / L. Monochrome S / Cinelike D2 / Cinelike V2 / Like709 / V-Log / REAL TIME LUT / Like2100 (HLG) / Like2100 (HLG) - pełny zakres* / Mój styl zdjęć 1–4 (5–10)* * Ustaw na WŁ. w pozycji Pokaż/ukryj styl zdjęć, aby wybrać. |
Regulacja obrazu | Kontrast / Światło / Cień / Nasycenie / Odcień koloru / Odcień / Efekt filtra / Efekt ziarna / Szum kolorów / Ostrość / Redukcja szumów / ISO / WB / LUT *Ustawienia dostępne do regulacji różnią się w zależności od trybu Styl zdjęć. |
Filtr | Expressive (Ekspresja) / Retro / Old Days (Stara fotografia) / High Key (Wysokie tony) / Low Key (Niskie tony) / Sepia / Cross Process (Filtr filmowy) / Bleach Bypass |
Biblioteka LUT Library | Vlog_709 / Ustaw 1–10 *REAL TIME LUT w Styl zdjęć, Zastosuj LUT w Przycisk Fn, Zastosuj LUT w Przetwarzanie RAW, LUT View Assist w V-Log View Assist, LUT można zastosować z poziomu tych ustawień. |
FUNKCJA NAGRYWANIA FILMÓW |
|
Fotografia poklatkowa | Tak |
Animacja poklatkowa | Tak |
Kadrowanie na żywo | Tak (obsługa przycinania z wideo 5,9K (FULL) 30p/25p/24p do rozmiarów 4K/FHD) |
Tryb SS/wzmocnienia | Migawka/ISO / Kąt/ISO / Migawka/dB |
Poziom luminancji | 8 bitów: 0‒255 / 16‒235 / 16‒255 10 bitów: 0‒1023 / 64‒940 / 64‒1023 |
Funkcja skanowania synchronizacji | Tak |
Poziom funkcji Master Pedestal | 31 stopni |
Paski koloru / Obszar testowy 1 kHz | Tak (SMPTE / EBU / ARIB) / Tak |
Podgląd LUT | Obsługiwane typy plików: .vlt, .cube Wyświetlacz / HDMI |
Podgląd HLG | Wyświetlacz (TRYB1 / TRYB2 / WYŁ.) / HDMI (AUTO / TRYB1 / TRYB2 / WYŁ.) |
Widok anamorficzny z funkcją Desqueeze | 2,0x / 1,8x / 1,5x / 1,33x / 1,30x / WYŁ |
Monitor przebiegu / zakres wektora | Możliwość wyboru |
Funkcja Knee Control | Tak (w trybie Like709) |
Czerwony wskaźnik ramki nagrywania | Wł. / wył. |
INFORMACJE O POZYCJI POZIOMEJ | Zdjęcie / film (WŁ. / WYŁ.) |
WSKAŹNIK WYPOZIOMOWANIA | Tak |
PRZYCISK FUNKCYJNY |
|
NAGRYWANIE | Komp. ekspozycji / Dual Native ISO / Czułość / Balans bieli / Styl zdjęć / Zastosuj LUT / Tryb pomiaru / Proporcje / Jakość obrazu / Rozmiar obrazu / Pomiar punktowy 1 zdjęcia / Długa ekspozycja NR / Min. szybkość migawki / 1 zdjęcie RAW+JPG / Zakres i.Dynamic / Kompensacja cieniowania kolorów / Efekt filtra / Jednorazowa AE / AE sterowana dotykiem / Blokada AWB / Tryb ekspozycji / Skanowanie synchronizacji / Tryb AF / Ustawienie wykrywania AF/ Wykrywanie obiektu / Niestandardowe ustawienie AF (zdjęcia) / Niestandardowe ustawienie AF (wideo) / Focus Limiter / Ustawienie zakresu Focus Limiter / Focus Peaking / Czułość Focus Peaking / 1-obszarowa szybkość przesuwania AF / Blokada pierścienia ustawiania ostrości / BLOKADA AE / BLOKADA AF / BLOKADA AF/AE / AF-ON / AF-ON: do bliży / AF-ON: do dali / Ustawianie strefy ostrości / Powiększone wyświetlanie na żywo (film) / Tryb lampy błyskowej / Regulacja lampy błyskowej / Konfiguracja bezprzewodowej lampy błyskowej / Ustawianie trybu napędu / Bracketing / Tryb cichy / Stabilizacja obrazu / Typ migawki / Zewn. telekonwerter / Nagrywanie - format plików / Jakość zapisu filmów / Jakość zapisu filmów (moja lista) / Ustawienie wolne i szybkie / Wyświetlanie kodu czasowego / Informacje o dźwięku / Wyświetlanie poziomu nagrywania dźwięku / Wyciszanie źródła dźwięku / Regulacja poziomu nagrywania dźwięku / Jakość nagrywania dźwięku / Ograniczenie poziomu nagrywania dźwięku / 4-kanałowe wejście mikrofonu / Ustawienie adaptera mikrofonu XLR / Kanał monitorowania dźwięku / Stabilizacja obrazu / Elektroniczna stabilizacja obrazu (wideo) / Boost I.S. (wideo) / Obszar obrazu wideo / Przejście ostrości / Kadrowanie na żywo / Q.MENU / Przełącznik nagrywania/odtwarzania / Nagrywanie wideo / Nagrywanie wideo (tryb Creative Video) / Przełącznik wizjera/wyświetlacza / Blokada obsługi / Przełącznik obsługi pokrętłem / Podgląd / Podgląd przysłony / Stały podgląd / Wskaźnik poziomu / Histogram / Punktowy pomiar luminancji / Znacznik klatki wideo / Linie siatki zdjęcia / Poprawa jakości podglądu na żywo / Monochromatyczny podgląd na żywo / Tryb nocny / Ustawianie wizjera/wyświetlacza / Wyświetlanie z priorytetem wideo / Wzór zebry / LUT View Assist (wyświetlacz) / LUT View Assist (HDMI) / Wybór LUT / HLG View Assist (wyświetlacz) / HLG View Assist (HDMI) / Sheer Overlay / Zakres stanu I.S. Zakres wektor/WFM / Widok anamorficzny z funkcją Desqueeze / Paski koloru / Sterowanie pierścieniem ostrości / Mikroregulacja AF / Informacje o obiektywie / Docelowe gniazdo karty / Wi-Fi / Tryb wentylatora / Zapis do trybu niestandardowego / Brak ustawienia / Wyłączony (wyłączenie funkcji „naciśnij i przytrzymaj”) / Przywracanie ustawień domyślnych |
ODTWARZANIE | Powiększenie z punktu AF / funkcja LUT View Assist (wyświetlacz) / funkcja HLG View Assist (wyświetlacz) / widok anamorficzny z funkcją Desqueeze / obróbka RAW / usuwanie pojedynczych elementów / ochrona / ocena 1, 2, 3, 4, 5 / kopiowanie / przełącznik nagrywania/odtwarzania / przełącznik wizjera/wyświetlacza / nagrywanie wideo / nagrywanie wideo (tryb Creative Video) tryb nocny / zmiana gniazda karty / kanał monitorowania dźwięku / Wi-Fi / tryb wentylatora / wysyłanie obrazu (smartfon) / funkcja LUT View Assist (HDMI) / funkcja HLG View Assist (HDMI) / brak ustawienia / Wyłączony (wyłączenie funkcji „naciśnij i przytrzymaj”) / przywracanie ustawień domyślnych |
INTERFEJS |
|
USB | USB typu C (SuperSpeed USB 10 Gb/s (USB 3.2 drugiej generacji)) |
HDMI |
|
HDMI | HDMI typu A Audio: WŁ. / WYŁ., MP4 2 kanały, MOV: 2 kanały (gdy [4-kanałowe wejście mikrofonu] jest wyłączone), 4 kanały (gdy [4-kanałowe wejście mikrofonu] jest włączone.) |
Przekazywanie sygnału do monitora | 4:2:2 10 bitów (gdy opcja [Rec Quality] jest ustawiona na [4:2:2 10 bitów] or [4:2:0 10 bitów].) 4:2:2 8 bitów (gdy opcja [Rec Quality] jest ustawiona na [4:2:0 8 bitów].) |
Odtwarzanie | 59.94Hz: C4K/60p / C4K/30p / 4K/60p / 4K/30p / 1080/120p / 1080p / 1080i / 720p* / 480p* 50.00Hz: C4K/50p / C4K/25p / 4K/50p / 4K/25p / 1080/100p / 1080p / 1080i / 720p* / 576p* 24.00Hz: C4K/24p / 4K/24p / 1080p * Tylko podczas odtwarzania. |
Wejście zdalnego sterowania | φ2,5 mm |
Audio |
|
Wbudowany mikrofon | Stereo Redukcja szumu wiatru: WYŁ. / Standardowa / Wysoka |
Wejście mikrofonu zewnętrznego / zewnętrznego urządzenia audio | φ3,5 mm dla mikrofonu zewnętrznego / zewnętrznego urządzenia audio MIC (Plug-in Power) / MIC / LINE Redukcja wiatru: Wyłączona / Niska / Standardowa / Wysoka * Po podłączeniu mikrofonu 3,5 mm (sprzedawanego oddzielnie). Specjalny mikrofon: Stereofoniczny / Kierunkowy * Po podłączeniu DMW-MS2 (sprzedawanego oddzielnie). |
Mikrofon XLR | Tak, z DMW-XLR1 (sprzedawany oddzielnie) |
4-kanałowe wejście mikrofonu | Tak, z DMW-XLR1 (sprzedawany oddzielnie) |
Głośnik | Monofoniczny |
Wyjście słuchawek | φ3,5 mm |
Gniazdo na kartę SD | Gniazdo 1,Gniazdo 2 Karta pamięci SD / karta pamięci SDHC* / karta pamięci SDXC* * Zgodne ze standardem UHS-I/UHS-II UHS Speed Class 3 dla kart pamięci SDHC/SDXC i ze standardem UHS-II Video Speed Class 90 dla kart pamięci SDXC. |
Gniazdo wejścia/wyjścia kodu czasowego |
|
Zliczanie | Rec Run / Free Run |
Tryb kodu czasowego | Tryb Drop Frame / Non-Drop Frame (przy wybranej częstotliwości systemu [59,94 Hz]). |
Wyjście kodu czasowego HDMI | Wł. / wył. |
WENTYLATOR | Auto1 / Auto2 / Szybki / Normalny / Wolny* / Wyłączony** *Nie można wybrać, jeśli rozdzielczość jest wyższa niż C4K lub szybkość klatek przekracza 60p. **Opcję Wyłączony można ustawić w trybie iA/P/A/S/M. |
TECHNOLOGIA BEZPRZEWODOWA |
|
Wi-Fi | 2.4GHz bands (STA/AP) (IEEE802.11b/g/n) 5GHz bands (STA) (IEEE 802.11a/n/ac) Zabezpieczenia: WPA/WPA2/WPA3 |
Bluetooth | Bluetooth® 5.0 (Bluetooth Low Energy (BLE)) |
OCHRONA PRZED KURZEM I ZACHLAPANIAMI* | Tak * Odporność na pył i zachlapanie nie gwarantuje, że nie dojdzie do uszkodzenia, jeśli aparat zostanie narażony na bezpośredni kontakt z pyłem i wodą. |
MOC |
|
Baterie | Akumulator litowo-jonowy (7,2 V, 2200 mAh, 16 Wh) (w zestawie) Zasilanie przez USB, ładowanie przez USB, USB Power Delivery |
Czas działania baterii (standard CIPA) | Około 370 zdjęć, 1 250 zdjęć (LVF w trybie oszczędzania energii*) z S-R2060 Około 370 zdjęć, 1 200 zdjęć (LVF w trybie oszczędzania energii*) z S-S50 * W warunkach testowych określonych przez firmę Panasonic zgodnie ze standardem CIPA. Kiedy czas przejścia w tryb uśpienia jest ustawiony na 1 sekundę. |
Czas ciągłego nagrywania (filmy) | MP4 [4K/60p]: Ok. 90 min (APS-C), MP4 [FHD/60p]: Ok. 130 min (FULL) * W przypadku obiektywu S-R2060 / S-S50. Przy pełnym naładowaniu baterii. |
Rzeczywisty czas nagrywania (filmy) | MP4 [4K/60p]: Ok. 45 min (APS-C), MP4 [FHD/60p]: Ok. 65 min (FULL) *W przypadku obiektywu S-R2060 / S-S50. Przy pełnym naładowaniu baterii. |
Uchwyt z akumulatorem | DMW-BGS5 (sprzedawany oddzielnie) |
WYMIARY / CIĘŻAR |
|
Wymiary (szer. x wys. x gł.) | Około 134,3 x 102,3 x 90,1 mm (sam korpus, bez elementów wystających) Około 134,3 x 102,3 x 157,0 mm (z obiektywem S-R2060, bez elementów wystających) Około 134,3 x 102,3 x 151,8 mm (z obiektywem S-S50, bez elementów wystających) |
Masa | Około 740 g (korpus, osłona gorącej stopki, akumulator, karta pamięci SD x 1) (bez pokrywki obiektywu) Około 657 g (korpus, osłona gorącej stopki) (bez pokrywki obiektywu) |
ŚRODOWISKO PRACY |
|
Temperatura pracy | Od 0C do 40C |
Wilgotność przy eksploatacji | Wilgotność względna od 10% do 80% |
Nagrywanie | LUMIX Tether ・To oprogramowanie służy do sterowania aparatem cyfrowym firmy Panasonic przy użyciu komputera. Umożliwia zmianę różnych ustawień aparatu, wykonywanie zdalnego nagrywania i zapisywanie zdalnie wykonanych zdjęć na komputerze. Odwiedź poniższą witrynę, aby pobrać i zainstalować oprogramowanie. http://panasonic.jp/support/global/cs/soft/download/d_lumixtether.html (dla systemu Windows / komputerów Mac) LUMIX Sync ・To oprogramowanie służy do sterowania aparatem cyfrowym firmy Panasonic przy użyciu smartfona. Odwiedź poniższą witrynę, aby pobrać i zainstalować oprogramowanie. https://panasonic.jp/support/global/cs/dsc/ (dla systemu Android™ / iOS) |
Odtwarzanie / edycja | ・Oprogramowanie do przetwarzania plików RAW na komputerze nie jest dostarczane w zestawie z aparatem. Potrzebne do tego oprogramowanie SILKYPIX Developer Studio można pobrać z witryny firmy Ichikawa Soft Laboratory za pomocą komputera podłączonego do Internetu. http://www.isl.co.jp/SILKYPIX/english/p/ (dla systemów Windows / Mac) |
Akcesoria standardowe | Zestaw DC-S5M2 Osłona korpusu, osłona gorącej stopki, osłona złącza uchwytu z akumulatorem, pasek na ramię, akumulator, zasilacz sieciowy, kabel połączeniowy USB (A-C) Zestaw DC-S5M2K / DC-S5M2C Osłona korpusu, osłona gorącej stopki, osłona złącza uchwytu z akumulatorem, pasek na ramię, akumulator, zasilacz sieciowy, kabel połączeniowy USB (A-C), pokrywka obiektywu, osłona przeciwsłoneczna, osłona mocowania obiektywu Zestaw DC-S5M2W Osłona korpusu, osłona gorącej stopki, osłona złącza uchwytu z akumulatorem, pasek na ramię, akumulator, zasilacz sieciowy, kabel połączeniowy USB (A-C), pokrywka obiektywu, osłona przeciwsłoneczna x 2, osłona mocowania obiektywu x 2 ・Instrukcja obsługi dotycząca zaawansowanych funkcji jest dostępna do pobrania na stronie pomocy technicznej dla produktów LUMIX firmy Panasonic za pomocą komputera PC, smartfona lub tabletu podłączonego do Internetu. |