Sony FX30 body z uchwytem XLR + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejestracji zakupu
      Sony FX30 body z uchwytem XLR + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejestracji zakupu
      Sony FX30 body z uchwytem XLR + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejestracji zakupu
      Sony FX30 body z uchwytem XLR + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejestracji zakupu
      Sony FX30 body z uchwytem XLR + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejestracji zakupu
      Sony FX30 body z uchwytem XLR + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejestracji zakupu
      Sony FX30 body z uchwytem XLR + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejestracji zakupu
      Sony FX30 body z uchwytem XLR + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejestracji zakupu
      Sony FX30 body z uchwytem XLR + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejestracji zakupu
      Sony FX30 body z uchwytem XLR + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejestracji zakupu
      Sony FX30 body z uchwytem XLR + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejestracji zakupu
      Sony FX30 body z uchwytem XLR + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejestracji zakupu
      Sony FX30 body z uchwytem XLR + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejestracji zakupu
      Sony FX30 body z uchwytem XLR + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejestracji zakupu

      Sony FX30 body z uchwytem XLR + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejestracji zakupu

      12 834,00 zł
      Brutto
      Wysyłka do 24 godzin.
      Ostatnie sztuki w magazynie
      006715 | EAN: 4548736141803 | MPN (kod producenta): ILMEFX30.CEC

      • Kup i zarejestruj aparat Sony aby otrzymać do 3 voucherów o wartości 450zł każdy na zakup obiektywów promocyjnych Sony. Sprawdź szczegóły promocji.

      ILOŚĆ

      Kalkulator Grenke

      Zadaj pytanie o produkt opiekunowi marki:

      • Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22, sklep@beiks.pl

      • Salon Warszawa: +48 22 891 13 73, wawa@beiks.pl

      Write your review

      Salon
      Kraśnik:

      (81) 825-97-22

      sklep@beiks.pl


      Salon
      Warszawa:

      (22) 891-13-73

      wawa@beiks.pl

        Sony Lens Cashback


        154043.jpg


        Niezapomniane obrazy z matrycy CMOS Exmor R™

        Kamera FX30 jest wyposażona w matrycę CMOS Exmor R formatu APS-C, wykonaną w technologii BSI. Rejestruje piękne obrazy o wyjątkowej rozdzielczości i małej głębi ostrości. Jej nowy, 20,1-megapikselowy przetwornik o formacie Super 35 odznacza się dużym zakresem dynamiki tonalnej i jest oparty na wiodącej na rynku technologii przetwarzania obrazu firmy Sony. Teraz z łatwością nagrasz filmy o rozdzielczości 4K z wyrazistą głębią ostrości i wspaniałym efektem bokeh.

        1.jpg

        S-Cinetone™: kinowy wygląd obrazu bez żadnych korekt

        Kamera FX30 umożliwia użycie profilu S-Cinetone. Jest on oparty na technologii koloru z kamer FX9 i FX6, cenionych za kolorystykę obrazu i wygląd odcieni karnacji. Profil ten zapewnia naturalne tony ze środka skali, niezbędne do uzyskania kolorystyki zdrowej skóry, jak również łagodne kolory i atrakcyjne światła. Ponieważ S-Cinetone nadaje obrazowi te właściwości już na etapie zdjęć, do uzyskania pięknego, filmowego wyglądu nie są potrzebne korekty w postprodukcji.

        2.jpg

        Formaty nagrywania opracowane z myślą o jakości obrazu i postprodukcji

        Kamera FX30 umożliwia wewnętrzny zapis obrazu w formacie 4:2:2 10 bitów z kompresją Long GOP lub All Intra. Taki sposób zapisu zapewnia pełniejsze, bardziej naturalne przejścia tonalne i większą swobodę podczas edycji. Format XAVC HS podwaja wydajność kompresji nagrań i pozwala utrwalać szczegółowy obraz filmowy z 10-bitową kwantyzacją i próbkowaniem koloru 4:2:2 w plikach o porównywalnej, a nawet mniejszej przepływności. Oznacza to jeszcze wyższą jakość obrazu przy rozsądnej objętości.

        5e3294ac410cdcd89cdfa7434f5b9d72?fmt=png-alpha&wid=378

        Dwie bazowe czułości ISO: czystszy obraz w słabym oświetleniu

        Kamera FX30 ma dwie bazowe czułości ISO: 800 i 2500. Pozwala to wybrać akceptowalny poziom zakłóceń w celu uzyskania czystego obrazu lub rozszerzyć zakres dynamiczny podczas zdjęć w mocnym albo słabym oświetleniu. Szeroki, ponad 14-stopniowy zakres dynamiki tonalnej zmniejsza ryzyko utraty szczegółów w najjaśniejszych i najmniejszych obszarach w szerokim zakresie warunków oświetlenia.

        4.jpg

        Płynne, filmowe kolory dzięki nagrywaniu z użyciem krzywych Log

        Z myślą o dużych produkcjach kamera FX30 umożliwia użycie krzywej gamma S-Log3. Opracowano ją, by zapewnić łagodną gradację w nagranym obrazie i ułatwić uzyskanie filmowego wyglądu na etapie korekty barw w postprodukcji. Krzywa S-Log3 i przestrzeń barw S-Gamut3.Cine pozwalają na odtwarzanie kolorów o wysokiej jakości w szerokim zakresie rozpiętości tonalnej. Szczególną uwagę poświęcono korekcie sygnału na wyjściu kamery, dzięki czemu użytkownik zawsze z łatwością uzyska najwyższą jakość obrazu.

        5.jpg

        Nowe, optymalizujące jakość obrazu tryby filmowania z użyciem krzywych Log

        Nagrywanie z użyciem krzywej gamma S-Log3 jest możliwe w trzech trybach. Tryb Cine EI, używany w wysokiej klasy modelach Sony Cinema Line, zapewnia szeroki zakres dynamiki tonalnej i najwyższą możliwą jakość obrazu. Cine EI Quick umożliwia automatyczne przełączanie bazowej czułości ISO odpowiednio do wybranego wskaźnika naświetlenia (Exposure Index, EI), a Flexible ISO daje największą elastyczność w wybieraniu ustawień ekspozycji. Do zestawu wstępnie zaprogramowanych tabel LUT dodano ustawienie Sony s709.

        6.jpg

        Dokładny podgląd końcowego obrazu dzięki własnym tabelom LUT

        Podczas filmowania z użyciem krzywej gamma S-Log3 niski kontrast obrazu na monitorze może utrudniać ocenę, jak będzie wyglądało końcowe ujęcie. Aby umożliwić dokładniejszy podgląd, kamera FX30 obsługuje dostosowywane tabele LUT. Można ich użyć do przetwarzania obrazu na monitorze LCD i wyjściu HDMI, jak również osadzać w nagraniach w celu uproszczenia postprodukcji. Do fabrycznie zaprogramowanych tabel LUT można dodać 16 własnych, importując je do kamery z karty pamięci.

        7.jpg

        Niezawodny, bardzo dokładny system AF

        Zaawansowane funkcje śledzenia bezbłędnie utrzymują ostrość na obiekcie, pozwalając skupić się na kompozycji. System AF z funkcją inteligentnego śledzenia pokrywa rozległy obszar i wykorzystuje wykrywanie fazy w płaszczyźnie ogniskowej do stabilnego śledzenia obiektu w niemal całym kadrze. System Real-time Eye AF dokładnie ustawia ostrość na twarz i oczy (ludzi, ptaków i zwierząt). Funkcja śledzenia w czasie rzeczywistym umożliwia niezawodne śledzenie obiektu z wykorzystaniem opracowanych przez firmę Sony, opartych na sztucznej inteligencji algorytmów rozpoznawania obiektów.

        8.jpg

        Zaawansowane funkcje ostrości na każdą sytuację

        Kamera FX30 maksymalnie ułatwia szybkie i dokładne ustawianie ostrości. Funkcja „Asysta AF” sprawnie przełącza tryby automatycznej i ręcznej regulacji ostrości. Pozwala zaoszczędzić czas nawet użytkownikom, którzy zazwyczaj ustawiają ostrość ręcznie. Funkcja mapy ostrości ułatwia wizualizację głębi ostrości w czasie zdjęć. Kompensacja „oddychania” ogranicza natomiast zmiany kąta widzenia występujące w pewnych obiektywach podczas przenoszenia ostrości z jednego obiektu na drugi.

        9.jpg

        Płynność ruchu dzięki nagrywaniu w formatach do 4K 120p

        Kamera FX30 umożliwia zapis obrazu o rozdzielczości 4K z prędkością do 120 klatek na sekundę. Niezwykła płynność obrazu w nawet 5-krotnie zwolnionym tempie połączona z automatyką ostrości daje nowe możliwości ekspresji i niespotykany wcześniej potencjał twórczy.

        10.jpg

        Metadane ułatwiające edycję w programach Catalyst

        Dużą pomocą w produkcjach realizowanych kamerą FX30 są programy Sony Catalyst Browse i Prepare. Kamera zapisuje pięć rodzajów metadanych: LUT, stabilizacja obrazu, „oddychanie”, obrót kamery i znaczniki ujęcia. Mogą one ułatwić podgląd materiału i przygotowanie go do montażu w bezpłatnym programie Catalyst Browse lub płatnym Catalyst Prepare.

        11.jpg

        Stabilizacja obrazu „Active Mode” ułatwiająca filmowanie z ręki

        Wbudowany w korpus, 5-osiowy optyczny stabilizator obrazu z trybem Active Mode zwiększa efektywność stabilizacji podczas filmowania. Precyzyjny czujnik żyroskopowy mierzy drgania urządzenia i optymalnie je kompensuje. Umożliwia nagrywanie z ręki stabilnych filmów 4K beż używania gimbala, również przy chodzeniu.

        12.jpg

        Nowe główne menu do szybkiego wybierania często używanych funkcji

        Nowo opracowane główne menu w formie listy pozwala wybierać najważniejsze parametry ujęcia, w tym liczbę klatek na sekundę i czas otwarcia migawki. Funkcję wyświetlania głównego menu można przypisać do przycisku własnego. Pozwoli to szybko sprawdzać i korygować ustawienia przed rozpoczęciem zdjęć.

        13.jpg

        Gwintowane otwory na korpusie pozwalające zrezygnować z dodatkowej obudowy

        Kamera FX30 powstała z myślą o mobilności i wydajności. Pięć gwintowanych otworów (1/4-20 UNC) na obudowie pozwala instalować akcesoria bez używania dodatkowej obudowy. W rezultacie zestaw ma mniejsze wymiary i wagę, co ułatwia filmowanie z ręki. Stabilne montowanie akcesoriów i dodatków ułatwiają także trzy gwintowane otwory na uchwycie z gniazdami XLR.

        14.jpg

        Funkcja fotografowania

        Ponieważ kamera FX30 pozwala zarówno na filmowanie, jak i fotografowanie, może przydać się podczas szukania miejsc do kręcenia zdjęć. Będzie jej można użyć na przykład do zrobienia fotografii, które zostaną wykorzystane w scenorysach lub prezentacjach przed produkcją.

        15.jpg

        Uniwersalny, dotykowy monitor LCD o wysokiej rozdzielczości

        Kamera FX30 jest wyposażona w otwierany na bok ekran LCD o regulowanym nachyleniu. Daje on dużą swobodę komponowania ujęć i regulacji w gimbalu, podczas filmowania z ręki lub z bardzo małej wysokości i w innych sytuacjach. Duży, 3,0-calowy monitor dotykowy LCD o rozdzielczości 2,36 miliona pikseli wyświetla wyraźny obraz nawet mocnym świetle dziennym. Przeciągając palcem w górę monitora, można wyświetlić menu funkcji (Fn) z wybranymi przez użytkownika, często używanymi funkcjami.

        16.jpg

        Lampki kontrolne (tally)

        U góry przedniej i tylnej części kamery znajdują się lampki kontrolne nagrywania (tally). Na górze obudowy umieszczono ponadto podświetlany przycisk REC, połączony z tylną lampką nagrywania. Kiedy kamera nagrywa, na monitorze pojawia się czerwona ramka. Dzięki niej operator od razu wie, czy trwa nagranie.

        17.jpg

        Ekran trybu czuwania podczas nagrywania

        Aby operator mógł w większym stopniu skupić się na kompozycji i kadrowaniu ujęć filmowych, zoptymalizowano układ informacji i nakładanie ikon w trybie czuwania. Obecnie w czarnych polach nad i pod obszarem obrazu pojawiają się tylko najważniejsze elementy.

        18.jpg

        Bogaty zestaw łączy dostosowanych do różnorodnych potrzeb

        Złącze HDMI typu A umożliwia przesyłanie 16-bitowych danych RAW 4K oraz filmów w innych formatach do rejestratora zewnętrznego lub na monitor. Na wyjściowy sygnał HDMI można również nakładać informacje o stanie. Kamera jest też wyposażona w gniazda USB Type-C®, Multi/Micro-USB, mikrofonowe i słuchawkowe, a także w stopkę Multi Interface (MI) z cyfrowym łączem audio. Obsługa standardów UVC (USB Video Class) i UAC (USB Audio Class) pozwala używać kamery FX30 do strumieniowych transmisji o wysokich parametrach lub jako kamery internetowej.

        19.jpg

        Wejścia XLR do doprowadzenia z zewnątrz sygnału audio o wysokiej jakości

        Dwa wejścia audio XLR na uchwycie z gniazdami XLR ułatwiają nagrywanie ścieżki dźwiękowej o wysokiej jakości. Sprzedawany oddzielnie mikrofon XLR pozwoli przesyłać cyfrowe dane audio bezpośrednio do kamery — bez zakłóceń i pogorszenia sygnału. Z kolei 3,5-milimetrowe gniazdo mini jack stereo umożliwia dokonywanie nagrań 4-kanałowych i zapewnia zgodność z zarówno dwu-, jak i czterokanałowymi formatami audio.

        21.jpg

        Pionowe znaczniki proporcji obrazu

        Upowszechnienie smartfonów i mediów społecznościowych sprawiło, że powstające materiały wizualne mają różne proporcje i orientacje. Coraz częściej spotyka się nagrania w układzie pionowym. Kamera FX30 pozwala wyświetlać różne znaczniki proporcji obrazu. Służą one do sprawdzania kadru podczas zdjęć w standardowym układzie poziomym. Do wyboru są między innymi znaczniki, które pomagają tworzyć reklamy do mediów społecznościowych i filmy w układzie pionowym.

        20.jpg

        Przesyłanie 16‑bitowych danych RAW łączem HDMI

        Z myślą o zaawansowanych zastosowaniach w postprodukcji łącze HDMI umożliwia przesyłanie 16-bitowych danych RAW do zgodnego rejestratora zewnętrznego. Kamera będzie równolegle zapisywać materiał XAVC HS 4K, XAVC S 4K lub XAVC S-I 4K i pliki proxy na wewnętrzny nośnik danych. Film RAW ma rozdzielczość 4672 × 2628 [16:9] — wyższą niż w standardzie DCI 4K.

        23.jpg

        Konstrukcja stanowiąca barierę dla pyłu i wilgoci

        W całej kamerze FX30 wprowadzono lepsze zabezpieczenia przed pyłem i wilgocią. Kompleksowo uszczelniono korpus, a także pokrywę komory akumulatora. Gniazdo na nośniki danych otrzymało podwójną, przesuwną pokrywę z dźwignią blokady, która skutecznie powstrzymuje wodę. System chłodzenia jest całkowicie odizolowany od wewnętrznych elementów urządzenia. Aby zapewnić niezawodną pracę w trudnych warunkach, przeanalizowano też drogi, którymi mogłyby wnikać pył i wilgoć.

        24.jpg

        Dwa gniazda zgodne z kartami CFexpress typu A

        Kamera jest wyposażona w dwa gniazda na nośniki danych, obsługujące zarówno karty CFexpress typu A, jak i karty SDXC/SDHC klasy UHS-I i UHS-II. CFexpress typu A to nowy standard kompaktowych nośników danych odznaczających się dużą prędkością zapisu i odczytu. Można na nie nagrywać filmy 4K o dużej przepływności. Dwa gniazda dają możliwość zapisu naprzemiennego lub równoczesnego.

        22.jpg

        Wytrzymała obudowa ze stopu magnezu

        Korpus i pokrywy są wykonane z lekkiego stopu magnezu, zwiększającego niezawodność i wytrzymałość w trudnych warunkach pracy.

        26.jpg

        Imaging Edge Mobile™

        Do zdalnego sterowania kamerą za pomocą smartfona lub tabletu można używać aplikacji Imaging Edge Mobile. Umożliwia ona także zdalną obsługę dwóch funkcji systemu AF — Śledzenie dotykiem i Ostrość dotykiem — oraz przesyłanie plików z fotografiami i filmami.

        25.jpg

        Sony
        006715

        Szczegółowe odniesienia

        Dane ogólne

        TYP APARATU/KAMERY Aparat cyfrowy z wymiennym obiektywem
        MOCOWANIE OBIEKTYWU Mocowanie typu E

        Wymiary i waga

        MASA (TYLKO JEDNOSTKA CENTRALNA) (W PRZYBLIŻENIU) 646 g (z akumulatorem i kartą pamięci), 562 g (sam korpus)
        WAGA (Z DOSTARCZANYMI W ZESTAWIE AKCESORIAMI) (W PRZYBLIŻENIU) 951 g (z uchwytem z gniazdami XLR, akumulatorem i kartą pamięci)
        WYMIARY (SZER. × WYS. × GŁ.) (KORPUS BEZ WYSTAJĄCYCH ELEMENTÓW) (W PRZYBLIŻENIU) 129,7 × 77,8 × 84,5 mm (korpus bez wystających elementów)
        Zasilanie
        POBÓR MOCY [Filmy] Około 5,6 W (z obiektywem E PZ 18–105 mm F4 OSS), [Fotografie] Około 3,5 W (z obiektywem E PZ 18–105 mm F4 OSS)
        CZAS PRACY AKUMULATORA Około 115 min (rzeczywiste nagrywanie, norma Camera & Imaging Products Association) 1, około 175 min (ciągłe nagrywanie, norma Camera & Imaging Products Association), około 570 zdjęć (fotografie, norma Camera & Imaging Products Association)

        Praca

        TEMPERATURA W ŚRODOWISKU PRACY Od 0°C do 40°C
        TEMPERATURA W ŚRODOWISKU PRZECHOWYWANIA Od –20°C do +55°C

        Format zapisu (film)

        XAVC HS [XAVC HS 4K] XAVC HS 4K 59,94p/50p 200 Mb/s 4:2:2 10 bitów MPEG-H HEVC / H.265, XAVC HS 4K 59,94p/50p 150 Mb/s 4:2:0 10 bitów MPEG-H HEVC / H.265, XAVC HS 4K 59,94p/50p/23,98p 100 Mb/s 4:2:2 10 bitów MPEG-H HEVC / H.265, XAVC HS 4K 59,94p/50p 75 Mb/s 4:2:0 10 bitów MPEG-H HEVC / H.265, XAVC HS 4K 59,94p/50p 45 Mb/s 4:2:0 10 bitów MPEG-H HEVC / H.265, XAVC HS 4K 23,98p 100 Mb/s 4:2:0 10 bitów MPEG-H HEVC / H.265, XAVC HS 4K 23,98p 50 Mb/s 4:2:2 10 bitów MPEG-H HEVC / H.265, XAVC HS 4K 23,98p 50 Mb/s 4:2:0 10 bitów MPEG-H HEVC / H.265, XAVC HS 4K 23,98p 30 Mb/s 4:2:0 10 bitów MPEG-H HEVC / H.265, XAVC HS 4K 119,88p/100p 280 Mb/s 4:2:2 10 bitów MPEG-H HEVC / H.265, XAVC HS 4K 119,88p/100p 200 Mb/s 4:2:0 10 bitów MPEG-H HEVC / H.265
        XAVC S [XAVC S 4K] XAVC S 4K 59,94p/50p 200 Mb/s 4:2:2 10 bitów MPEG-4 AVC / H.264, XAVC S 4K 59,94p/50p 150 Mb/s 4:2:0 8 bitów MPEG-4 AVC / H.264, XAVC S 4K 29,97p/25p 140 Mb/s 4:2:2 10 bitów MPEG-4 AVC / H.264, XAVC S 4K 23,98p 100 Mb/s 4:2:2 10 bitów MPEG-4 AVC / H.264, XAVC S 4K 29,97p/25p/23,98p 100 Mb/s 4:2:0 8 bitów MPEG-4 AVC / H.264, XAVC S 4K 29,97p/25p/23,98p 60 Mb/s 4:2:0 8 bitów MPEG-4 AVC / H.264, XAVC S 4K 119,88p/100p 280 Mb/s 4:2:2 10 bitów MPEG-4 AVC / H.264, XAVC S 4K 119,88p/100p 200 Mb/s 4:2:0 8 bitów MPEG-4 AVC / H.264, [XAVC S HD] XAVC S HD 59,94p/50p/29,97p/25p/23,98p 50 Mb/s 4:2:2 10 bitów MPEG-4 AVC / H.264, XAVC S HD 59,94p/50p/29,97p/25p/23,98p 50 Mb/s 4:2:0 8 bitów MPEG-4 AVC / H.264, XAVC S HD 59,94p/50p 25 Mb/s 4:2:0 8 bitów MPEG-4 AVC / H.264, XAVC HD 29,97p/25p 16 Mb/s 4:2:0 8 bitów MPEG-4 AVC / H.264, XAVC S HD 119,88p/100p 100 Mb/s 4:2:0 8 bitów MPEG-4 AVC / H.264, XAVC S HD 119,88p/100p 60 Mb/s 4:2:0 8 bitów MPEG-4 AVC / H.264,
        XAVC S-I [XAVC S-I 4K] XAVC S-I 4K 59,94p 600 Mb/s 4:2:2 10 bitów MPEG-4 AVC / H.264, XAVC S-I 4K 50p 500 Mb/s 4:2:2 10 bitów MPEG-4 AVC / H.264, XAVC S-I 4K 29,97p 300 Mb/s 4:2:2 10 bitów MPEG-4 AVC / H.264, XAVC S-I 4K 25p 250 Mb/s 4:2:2 10 bitów MPEG-4 AVC / H.264, XAVC S-I 4K 23,98p 240 Mb/s 4:2:2 10 bitów MPEG-4 AVC / H.264, [XAVC S-I HD] XAVC S-I HD 59,94p 222 Mb/s 4:2:2 10 bitów MPEG-4 AVC / H.264, XAVC S-I HD 50p 185 Mb/s 4:2:2 10 bitów MPEG-4 AVC / H.264, XAVC S-I HD 29,97p 111 Mb/s 4:2:2 10 bitów MPEG-4 AVC / H.264, XAVC S-I HD 25p 93 Mb/s 4:2:2 10 bitów MPEG-4 AVC / H.264, XAVC S-I HD 23,98p 89 Mb/s 4:2:2 10 bitów MPEG-4 AVC / H.264,

        Format zapisu (dźwięk)

        FORMAT ZAPISU (DŹWIĘK) LPCM 2 kan. (48 kHz 16 bitów), LPCM 2 kan. (48 kHz 24 bity), LPCM 4 kan. (48 kHz 24 bity), MPEG-4 AAC-LC 2 kan.

        Liczba klatek na sekundę podczas zapisu

        XAVC HS [XAVC HS 4K] 3840 × 2160/119,88p, 100p, 59,94p, 50p, 23,98p
        XAVC S [XAVC S 4K] 3840 × 2160/119,88p, 100p, 59,94p, 50p, 29,97p, 25p, 23,98p, [XAVC S-I HD] 1920 × 1080/59,94p, 50p, 29,97p, 25p, 23,98p
        XAVC S-I [XAVC S-I 4K] 3840 × 2160/59,94p, 50p, 29,97p, 25p, 23,98p, [XAVC S-I HD] 1920 × 1080/59,94p, 50p, 29,97p, 25p, 23,98p

        Czas nagrywania/odtw

        XAVC HS [XAVC HS 4K] 59,94p/50p 200M, karta CEA-G160T (160 GB): około 80 minut, karta CEA-G80T (75 GB): około 40 minut, 59,94p/50p 150M, karta CEA-G160T (160 GB): około 100 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 50 minut, 59,94p/50p 100M, karta CEA-G160T (160 GB): około 150 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 80 minut, 59,94p/50p 75M, karta CEA-G160T (160 GB): około 190 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 95 minut, 59,94p/50p 45M, karta CEA-G160T (160 GB): około 290 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 140 minut
        XAVC S [XAVC S 4K] 59,94p/50p 200M, karta CEA-G160T (160 GB): około 80 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 40 minut, 59,94p/50p 150M, karta CEA-G160T (160 GB): około 100 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 50 minut, [XAVC S HD] 59,94p/50p 50M, karta CEA-G160T (160 GB): około 270 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 130 minut, 59,94p/50p 25M, karta CEA-G160T (160 GB): około 430 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 210 minut
        XAVC S-I [XAVC S-I 4K] XAVC S-I 4K 59,94p/50p, karta CEA-G160T (160 GB): około 25 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 10 minut, [XAVC S-I HD] 59,94p/50p, karta CEA-G160T (160 GB): około 75 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 35 minut
        PROXY AUDIO Plik proxy w formacie XAVC: AAC-LC, 128 kb/s, 2 kanały
        PROXY VIDEO 1280 × 720 (około 6 Mb/s), 1920 × 1080 (około 9 Mb/s), 1920 × 1080 (około 16 Mb/s)

        Reprodukcja w formacie RAW

        REPRODUKCJA W FORMACIE RAW HDMI: 4672 × 2628 (59,94p/50p/29,97p/25p/23,98p), 16 bitów

        Inne funkcje wideo

        FUNKCJE WIDEO Wyświetlanie poziomu dźwięku, regulacja poziomu nagrywania dźwięku, kod czasowy / bity użytkownika, twórczy wygląd, asysta wyświetlania gamma, przełącznik PAL/NTSC

        Sekcja kamery

        TYP PRZETWORNIKA Przetwornik obrazu CMOS Exmor R formatu APS-C (23,3 × 15,5 mm)
        LICZBA PIKSELI Około 20,1 megapiksela (efektywnie) podczas filmowania, około 26,0 megapikseli (efektywnie) podczas fotografowania, około 27,0 megapikseli (ogółem)
        CZUŁOŚĆ [Filmy] Odpowiednik ISO 100 – 32 000, automatyczna (ISO 100 – 6400, możliwość wyboru górnej i dolnej granicy)3, [Fotografie] ISO 100–32 000 (z możliwością rozszerzenia do ISO 50–102 400), automatyczna (ISO 100 – 6400, możliwość wyboru górnej i dolnej granicy)
        CZAS OTWARCIA MIGAWKI [Filmy] Od 1/8000 s do 1/4 s (co 1/3 stopnia), do 1/50 s w trybie automatycznym (do 1/25 s w trybie automatycznego wydłużania czasu otwarcia migawki), [Fotografie] Od 1/8000 s do 30 s

        Zwolnione i przyspieszone tempo

        XAVC HS XAVC HS 4K: [Tryb NTSC] 1, 2, 4, 8, 15, 30, 60 lub 120 kl./s, [Tryb PAL] 1, 2, 3, 6, 12, 25, 50 lub 100 kl./s
        XAVC S XAVC S 4K: [Tryb NTSC] 1, 2, 4, 8, 15, 30, 60 lub 120 kl./s, [Tryb PAL] 1, 2, 3, 6, 12, 25, 50 lub 100 kl./s, XAVC S HD: [Tryb NTSC] 1, 2, 4, 8, 15, 30, 60, 120 lub 240 kl./s, [Tryb PAL] 1, 2, 3, 6, 12, 25, 50, 100 lub 200 kl./s
        XAVC S-I XAVC S-I 4K: [Tryb NTSC] 1, 2, 4, 8, 15, 30, 60 lub 120 kl./s, [Tryb PAL] 1, 2, 3, 6, 12, 25, 50 lub 100 kl./s, XAVC S-I HD: [Tryb NTSC] 1, 2, 4, 8, 15, 30, 60, 120 lub 240 kl./s, [Tryb PAL] 1, 2, 3, 6, 12, 25, 50, 100 lub 200 kl./s

        Balans bieli

        TRYBY BALANSU BIELI Automatyczny, Światło dzienne, W cieniu, Pochmurnie, Żarówka, Świetlówka, Podwodne, Temperatura barwowa (od 2500 do 9900K) i filtr barwny, Niestandardowy

        Gamma

        KRZYWA GAMMA Wył. / PP1–PP6 / PP10–PP11, parametry: poziom czerni, gamma (film, fotografia, S-Cinetone, Cine 1–4, ITU709, ITU709 [800%], S-Log3, HLG, HLG1–3), gamma czerni, zagięcie charakterystyki, tryb koloru, nasycenie, faza koloru, głębia koloru, szczegółowość, kopiowanie, zerowanie

        Tolerancja naświetlenia

        TOLERANCJA NAŚWIETLENIA Ponad 14 stopni (S-Log3)

        System ustawiania ostrości

        TYP Szybki, hybrydowy system AF (AF z detekcją fazy/AF z detekcją kontrastu)
        USTAWIENIE OSTROŚCI [Filmy] 495 pól (AF z wykrywaniem fazy), [Fotografie] 759 pól (AF z wykrywaniem fazy)
        ZAKRES CZUŁOŚCI EV-3 – EV20 (odpowiednik ISO100 z założonym obiektywem F2,0)
        TRYB OSTROŚCI [Filmy] Ciągły AF (AF-C), MF, [Fotografie] automatyczny AF (AF-A), pojedynczy AF (AF-S), ciągły AF (AF-C), DMF (Ostrość DMF), ostrość ręczna
        OBSZAR OSTROŚCI [Filmy] Szeroki, Strefa, Stały środek, Punktowy, Rozszerzany punktowy, [Fotografie] Szeroki, Strefa, Stały środek, Punktowy, Rozszerzany punktowy, Śledzenie
        INNE FUNKCJE OSTROŚCI Nastawianie ostrości na oko ([Filmy] Człowiek (wybór lewego/prawego oka, Zwierzę (wybór lewego/prawego oka), Ptak), ([Fotografie] Człowiek (wybór lewego/prawego oka) / Zwierzę (wybór lewego/prawego oka) / Ptak), Rozpoznawanie twarzy (priorytet twarzy w trybie AF, priorytet twarzy w trybie wielosegmentowym, priorytet zarejestrowanych twarzy), [Filmy] Czułość AF przy przesunięciu obiektu, [Filmy] Szybkość przejścia AF, [Fotografie] Powiększenie (APS-C: 6,1×, 12,1×)

        Sterowanie ekspozycją

        ZAKRES CZUŁOŚCI POMIARU EV-3 – EV20 (przy odpowiedniku ISO100, z założonym obiektywem F2,0)
        TRYBY EKSPOZYCJI [Filmy] Zaprogramowana automatyka ekspozycji (P), preselekcja przysłony (A), preselekcja czasu migawki (S), ekspozycja ręczna (M), tryb elastycznej ekspozycji, [Fotografie] Inteligentna automatyka (Auto), Program auto (P), preselekcja przysłony (A), preselekcja czasu migawki (S), ekspozycja ręczna (M)

        Zapis (fotografie)

        FORMAT ZAPISU JPEG (DCF 2.0, Exif 2.32, zgodność z MPF Baseline), HEIF (zgodność z MPEG-A MIAF), RAW (zgodność z formatem Sony ARW 4.0)
        ROZMIAR OBRAZU Rozmiar obrazu [3:2] L: 6192 × 4128 (26M), M: 4384 × 2920 (13M), S: 3104 × 2064 (6,4M) [4:3] L: 6192 × 4128 (26M), M: 4384 × 2920 (13M), S: 3104 × 2064 (6,4M) [16:9] L: 6192 × 4128 (26M), M: 4384 × 2920 (13M), S: 3104 × 2064 (6,4M) [1:1] L: 4128 × 4128 (17M), M: 2912 × 2912 (8,5M), S: 2064 × 2064 (4,3M)

        Odtwarzanie

        FUNKCJE ODTWARZANIA Indeks, wybór folderu (Data/Fotografia/Film), przechwytywanie zdjęć, monitorowanie 4 kanałów dźwięku, automatyczny podgląd (fotografie), obrót obrazu (fotografie), ochrona (fotografie), ocena (fotografie), wyświetlanie jako grupy (fotografie)

        Interfejs

        WEJŚCIE TC / WYJŚCIE TC Multi/Micro USB, TC IN
        WEJŚCIE AUDIO Mini jack stereo 3,5 mm, uchwyt XLR: [INPUT1][INPUT2] 3-stykowe XLR/TRS (żeńskie) (×2), do wyboru line/mic/mic+48V, Poziom odniesienia mikrofonu od –40 dBu do –60 dBu / [INPUT3] mini jack stereo 3,5 mm)
        USB USB Type-C® (×1, zgodny z SuperSpeed USB 10 Gb/s (USB 3.2)), Multi/Micro USB (×1)
        WYJŚCIE SŁUCHAWKOWE Tak (mini jack stereo 3,5 mm)
        WYJŚCIE NA GŁOŚNIKI Wbudowany, monofoniczny
        WYJŚCIE HDMI Gniazdo HDMI (typu A), YCbCr 4:2:2 10 bitów / RGB 8 bitów
        STOPKA MULTI INTERFACE Z cyfrowym łączem audio
        BLUETOOTH Standard Bluetooth 5.0 (pasmo 2,4 GHz)

        Nośnik

        RODZAJ NOŚNIKA Karta CFexpress typu A / SD (×2), zapis równoczesny, sortowanie, automatyczne przełączanie nośnika, kopiowanie

        Podgląd

        EKRAN LCD 7,5 cm (3,0″), około 2,36 mln pikseli, panel dotykowy, kąt otwarcia: około 176°, kąt obrotu: około 270°

        Wbudowany mikrofon

        WBUDOWANY MIKROFON Wbudowany, stereofoniczny

        System plików

        SYSTEM PLIKÓW FAT12, 16, 32, exFAT

        Zoom

        FUNKCJA ZOOMU Obrót pierścienia zoomu, Clear Image Zoom ([Filmy] około 1,5× (4K), około 2× (HD) [Fotografie] L: około 2×, M: około 2,8×, S: około 4×), Zoom cyfrowy ([Filmy] Około 4× [Fotografie] L: około 4×, M: około 5,7×, S: około 8×), Inteligentny zoom (Smart zoom) ([Fotografie] M: około 1,4×, S: około 2×)

        Funkcja fotografii

        MIGAWKA Migawka elektroniczna
        TRYBY ZAPISU Pojedyncze, Samowyzwalacz, Samowyzwalacz (seria), Bracketing (pojedynczy, seria, balans bieli, DRO) Redukcja szumów przy wysokich czułościach ISO: Normalna / Niska / Wyłączona
        REDUKCJA SZUMÓW Redukcja szumów przy wysokich czułościach ISO: Normalna / Niska / Wyłączona
        INNE FUNKCJE FOTOGRAFICZNE Elektroniczny pierwszy przebieg kurtyny, Ciche fotografowanie, Fotografowanie z Anti-flicker

        Stabilizacja obrazu

        TYP Mechanizm przesunięcia przetwornika obrazu z 5–kierunkową kompensacją (kompensacja zależy od parametrów obiektywu)
        TRYB [Film] Aktywny/Standardowy/Wyłączony, [Fotografia] Włączony/wyłączony
        EFEKT KOMPENSACJI (FOTOGRAFIE) 5,5 stopnia (norma Camera & Imaging Products Association. Tylko pochylenie/odchylenie. Przy zamontowanym obiektywie Planar T* FE 50 mm F1.4 ZA.)

        Funkcja własna

        FUNKCJA WŁASNA Ustawienia przycisków własnych, „Moje menu”, ustawienia „Moje pokrętło”, zapis własnych ustawień

        Kompensacja cech obiektywu

        KOMPENSACJA CECH OBIEKTYWU Winietowanie, aberracja chromatyczna, zniekształcenia

        Wi-Fi/NFC

        OBSŁUGIWANY FORMAT IEEE 802.11a/b/g/n/ac
        PASMO CZĘSTOTLIWOŚCI Pasmo 2,4 GHz
        BEZPIECZEŃSTWO WEP/WPA-PSK/WPA2-PSK
        Przesyłanie przez FTP Sieć przewodowa LAN (USB-LAN), tethering przez USB, Wi-Fi

        Dostarczane wyposażenie

        DOSTARCZANE WYPOSAŻENIE Akumulator NP-FZ100 Osłona stopki akcesoriów Osłona stopki uchwytu Przewód USB A – USB C (USB 3.2) Przewód zasilający Przykrywka korpusu Uchwyt z modułem XLR Zasilacz sieciowy

        1.jpg

        Łącznik między obrazem a wyobraźnią

        Koncepcja One Mount otwiera dostęp do najbardziej zaawansowanych technologii przetwarzania obrazu Sony poprzez uniwersalny system mocowania typu E, łączący uniwersalne korpusy z obiektywami, format pełnoklatkowy z APS-C, fotografie z filmami i amatorów z zawodowcami.



        Koncepcja One Mount z uniwersalnym bagnetem typu E.

        Kompaktowy i lekki system mocowania typu E łączy formaty APS-C i pełnoklatkowy, aparaty bezlusterkowe α i kamery profesjonalne, proste urządzenia ze sprzętem wysokiej klasy. Umożliwia użycie obiektywów do pełnej klatki na korpusach APS-C, a nawet montowanie obiektywów z mocowaniem typu E na kamerach profesjonalnych. 2.jpg


        Mocowanie typu E — olbrzymi, drzemiący potencjał.

        Zintegrowana konstrukcja stworzona z myślą o przyszłości

        Kompleksowe projektowanie z wykorzystaniem algorytmów z korpusu zapewnia szybką i dokładną pracę systemu AF, szybkość fotografowania i wydajną stabilizację obrazu. Zaawansowana konstrukcja optyczna połączona z bardzo wysoką rozdzielczością korpusów gwarantuje wyjątkową ostrość.

        3.jpg

        Do fotografowania i filmowania

        Obiektywy z mocowaniem typu E różnią się od innych systemów tym, że uwzględniają specyfikę filmowania. Zaawansowane algorytmy AF i siłowniki gwarantują niezawodne i płynne ustawianie ostrości przez aparat lub kamerę Sony. Osłabiane są typowe problemy, jak niestabilność kąta widzenia czy przesunięcie osi. Ułatwieniem przy filmowaniu jest też bezgłośna regulacja przysłony.

        4.jpg


        Nieograniczone możliwości

        System mocowania typu E otwiera przed fotografami i filmowcami niezliczone możliwości. Pozwala swobodnie przełączać się między formatem APS-C i pełnoklatkowym, nagrywać ujęcia na wideoblog obiektywami do codziennego użytku lub zamontować na kamerze superteleobiektyw w celu sfilmowania dzikiej przyrody.


        5.jpg


        Obiektywy Sony z mocowaniem typu E

        E PZ 10–20mm F4 G

        SELP1020G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Obiektyw superszerokokątny typu G z elektryczną regulacją zoomu
        • Kompaktowy i bardzo poręczny

        E 15mm F1.4 G

        SEL15F14G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny G
        • Stała maksymalna przysłona F1.4

        E 11mm F1.8

        SEL11F18
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw superszerokokątny do fotografowania i filmowania
        • Małe wymiary i lekka konstrukcja

        FE 70–200mm F2.8 GM OSS II

        SEL70200GM2
        • FE 70–200 mm F2.8 GM OSS II
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw zmiennoogniskowy typu G Master
        • Stała maksymalna przysłona F2.8

        FE 14mm F1.8 GM

        SEL14F18GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw superszerokokątny G Master F1.8
        • Zwartość, lekkość i wysoka rozdzielczość na miarę jakości G Master

        FE 24mm F2.8 G

        SEL24F28G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny typu G
        • Wysoka jakość obrazu z intuicyjnego w użyciu, starannie wykonanego obiektywu

        FE 40mm F2.5 G

        SEL40F25G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy typu G
        • Wysoka jakość obrazu z intuicyjnego w użyciu, starannie wykonanego obiektywu

        FE 50mm F1.2 GM

        SEL50F12GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Obiektyw standardowy F1.2 G Master z dużym otworem przysłony
        • Małe wymiary, niezwykła szybkość i charakterystyczna dla serii G Master rozdzielczość i efekt bokeh

        FE 35mm F1.4 GM

        SEL50F12GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Obiektyw standardowy F1.2 G Master z dużym otworem przysłony
        • Małe wymiary, niezwykła szybkość i charakterystyczna dla serii G Master rozdzielczość i efekt bokeh

        FE 35mm F1.4 GM

        SEL35F14GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny G Master F1.4
        • Lekka i zwarta konstrukcja zapewniająca poręczność i wygodę

        FE C 16–35mm T3.1

        SELC1635G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny z serii Cinema Lens
        • Zaawansowane parametry optyczne, wygoda użycia i inteligentne funkcje do zdjęć

        FE 28–60mm F4–5.6

        SEL2860
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy
        • Lekka i zwarta konstrukcja

        FE 12–24mm F2.8 GM

        SEL1224GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw superszerokokątny G Master
        • Stała maksymalna przysłona F2.8

        FE 20mm F1.8 G

        SEL20F18G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Obiektyw superszerokokątny
        • Niewielki obiektyw stałoogniskowy 20 mm F1.8

        E 16-55mm F2.8 G

        SEL1655G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Kompaktowy obiektyw typu G F2.8 APS-C o standardowym zoomie
        • Wysoka rozdzielczość w całym zakresie zoomu nawet przy F2.8

        E 70-350mm F4.5-6.3 G OSS

        SEL70350G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Super-teleobiektyw typu G z 5-krotnym zoomem
        • Wysoka rozdzielczość i niewielka obudowa

        FE 35mm F1.8

        SEL35F18F
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Obiektyw szerokokątny
        • Szybki, niewielki, lekki

        FE 200-600mm F5.6-6.3 G OSS

        SEL200600G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Superteleobiektyw zmiennoogniskowy typu G
        • Duża rozdzielczość w całym zakresie ogniskowych

        FE 600mm F4 GM OSS

        SEL600F40GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Superteleobiektyw G Master z dużą przysłoną
        • Niewiarygodna szybkość, wyjątkowa rozdzielczość G Master i efekt bokeh

        FE 135mm F1.8 GM

        SEL135F18GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw stałoogniskowy F1.8 G Master
        • Niesamowita rodzielczość, efekt bokeh i najwyższej klasy autofocus

        FE 24mm F1.4 GM

        SEL24F14GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Obiektyw szerokokątny G Master o rozdzielczości F1.4
        • Niezwykła rozdzielczość F1.4 w ruchomym obiektywie stałoogniskowym

        FE 400mm F2.8 GM OSS

        SEL400F28GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Superteleobiektyw G Master z dużą przysłoną
        • Niewiarygodna szybkość, wyjątkowa rozdzielczość G Master i efekt bokeh

        E 18-135mm F3.5-5.6 OSS

        SEL18135
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy 7,5x
        • Lekka i zwarta konstrukcja

        FE 24-105mm F4 G OSS

        SEL24105G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy G Lens
        • Stała maksymalna przysłona F4

        FE 12-24mm F4 G

        SEL1224G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw superszerokokątny G Lens.
        • Wysoka rozdzielczość i niewielka obudowa

        FE 16-35mm F2.8 GM

        SEL1635GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G Master
        • Wysoka rozdzielczość i atrakcyjny efekt rozmycia tła (bokeh)

        Super teleobiektyw 100-400mm z zoomem G Master

        SEL100400GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Superteleobiektyw G Master
        • Wysoka rozdzielczość

        FE 100mm F2.8 STF GM OSS

        SEL100F28GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw stałoogniskowy G Master
        • Apodyzacyjny element optyczny zapewnia wspaniały bokeh

        FE 85mm F1.8

        SEL85F18
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw stałoogniskowy
        • Świetny wybór do codziennego fotografowania

        E PZ 18–110mm F4 G OSS

        SELP18110G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C (Super 35mm)
        • Standardowy obiektyw zmiennoogniskowy typu G Lens z elektryczną regulacją
        • Niezwykła funkcjonalność

        FE 50mm F2.8

        SEL50M28
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Standardowy makroobiektyw 1:1
        • Kompaktowa i lekka konstrukcja

        Planar T* FE 50mm F1.4 ZA

        SEL50F14Z
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy ZEISS o jasności F1,4
        • Powłoka ZEISS T* osłabiająca odblaski i „duszki”
        • 11-listkowa kołowa przysłona zapewniająca płynne rozmycie tła

        FE 50mm F1.8

        SEL50F18F
        • Kompaktowy, lekki i wygodny w przenoszeniu
        • Maksymalny otwór przesłony F1.8 ułatwia fotografowanie w trudnym oświetleniu
        • 7-listkowa przysłona kołowa zapewnia piękny wygląd nieostrych fragmentów

        FE 70-300mm F4.5-5.6 G OSS

        SEL70300G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw zmiennoogniskowy Sony G
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot

        Telekonwerter 2×

        SEL20TC
        • Telekonwerter 2x
        • Mocowanie typu E

        Telekonwerter 1,4x

        SEL14TC
        • Telekonwerter 1,4x
        • Mocowanie typu E

        FE 70–200mm F2.8 GM OSS

        SEL70200GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw zmiennoogniskowy typu G Master
        • Stała maksymalna przysłona F2.8

        FE 24–70mm F2.8 GM

        SEL2470GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy G Master
        • Wyjątkowa rozdzielczość i szczegółowość

        FE 85mm F1.4 GM

        SEL85F14GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw stałoogniskowy G Master
        • Wyjątkowe szczegóły i bokeh – w jednym obiektywie

        FE PZ 28–135mm F4 G OSS

        SELP28135G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy G Lens
        • Do nagrywania filmów o profesjonalnej jakości

        Vario-Tessar T* FE 16–35mm F4 ZA OSS

        SEL1635Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny Zeiss®
        • Stała maksymalna przysłona F4

        SEL28F20/SEL28F20FEC/SEL28F20UWC

        FE 28mm F2
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Wygodny, stałoogniskowy obiektyw szerokokątny
        • Możliwość nabycia dodatkowych konwerterów przeznaczonych specjalnie do tego modelu

        Distagon T* FE 35mm F1.4 ZA

        SEL35F14Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Maksymalna przysłona F1.4
        • Maksymalna rozdzielczość na środku kadru i przy brzegach

        FE 24–240mm F3.5–6.3 OSS

        SEL24240
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Minimalna ogniskowa 24 mm — szeroki kąt widzenia
        • Zoom 10x

        FE 90mm F2.8 Macro G OSS

        SEL90M28G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw Sony typu G przeznaczony do makrofotografii
        • Wysoka rozdzielczość i atrakcyjny wygląd nieostrych fragmentów

        FE 70 – 200mm F4 G OSS

        SEL70200G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw zmiennoogniskowy Sony G
        • Stała maksymalna przysłona F4

        E 55 – 210mm F4.5-6.3 OSS

        SEL55210
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Teleobiektyw zmiennoogniskowy
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot

        Vario-Tessar® T* FE 24 – 70mm F4 ZA OSS

        SEL2470Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy Zeiss®
        • Stała maksymalna przysłona F4

        FE 28 – 70mm F3.5-5.6 OSS

        SEL2870
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot

        Sonnar T* FE 35mm F2.8 ZA

        SEL35F28Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy Zeiss®
        • Bardzo zwarta i kompaktowa konstrukcja

        Sonnar T* FE 55 mm F1.8 ZA

        SEL55F18Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy Zeiss®
        • Dziewięciolistkowa przysłona kołowa

        E PZ 18 – 105mm F4 G OSS

        SELP18105G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy G Lens
        • Elektryczna regulacja zoomu — doskonała do nagrywania filmów

        Vario-Tessar® T* E 16 – 70mm F4 ZA OSS

        SEL1670Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy Zeiss®
        • Stała maksymalna przysłona F4

        E PZ 18 — 200mm F3.5-6.3 OSS

        SELP18200
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Szeroki zakres zoomu
        • Elektryczna regulacja zoomu — doskonała do nagrywania filmów

        E 20mm F2.8

        SEL20F28
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny
        • Mały obiektyw typu „naleśnik”

        E 35mm F1.8 OSS

        SEL35F18
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy
        • Bardzo zwarta i kompaktowa konstrukcja

        E PZ 16 — 50mm F3.5-5.6 OSS

        SELP1650
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy
        • Elektryczna regulacja zoomu — doskonała do nagrywania filmów

        E 10 – 18mm F4 OSS

        SEL1018
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot

        E 18–200mm F3.5–6.3 OSS LE

        SEL18200LE
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Szeroki zakres zoomu
        • Małe wymiary i niewielka waga

        E 50mm F1.8 OSS

        SEL50F18
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy
        • Duża jasność (F1.8) i gładkie rozmycie nieostrych fragmentów

        Sonnar T* E 24mm F1.8 ZA

        SEL24F18Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny Zeiss®
        • Dokładna reprodukcja szczegółów w ciemnych fragmentach

        E 30mm F3.5 Macro

        SEL30M35
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Obiektyw do makrofotografii
        • Współczynnik powiększenia 1:1 i nastawianie ostrości z odległości od 9,5 cm

        E 18 – 55mm F3.5-5.6 OSS

        SEL1855
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot

        E 16mm F2.8

        SEL16F28
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny
        • Mały obiektyw typu „naleśnik”

        E 18 – 200mm F3.5-6.3 OSS

        SEL18200
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Szeroki zakres zoomu
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot