Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
• CASHBACK 900zł po rejestracji zakupu. Promocja trwa do 31.07.2024. Szczegóły promocji.
• Rabat 500zł z kodem: SONY500. Promocja trwa do 30.04.2024. Szczegóły promocji.
Korzystaj z wyjątkowej rozdzielczości, pięknego rozmycia tła (bokeh) i większej dokładności ustawiania ostrości oferowanych przez ten obiektyw Sony z mocowaniem typu E.
Sony FE 20–70 mm F4 G to fantastyczny obiektyw Sony typu G do filmowania, z płynnie, szybko i stabilnie działającym systemem AF. W uzyskaniu doskonałego obrazu pomaga ograniczone „oddychanie” podczas ustawiania ostrości oraz zredukowane zmiany ostrości i osi optycznej podczas regulacji zoomu.
Jedna soczewka asferyczna ED (ze szkła o bardzo małej dyspersji), trzy ED, dwie AA (zaawansowane asferyczne) i jedna asferyczna w tym zmiennoogniskowym obiektywie standardowym typu G ze stałą przysłoną F4 zapewniają wysoką rozdzielczość całego kadru i piękny efekt bokeh. Oto doskonały pełnoklatkowy obiektyw Sony dla twórców treści, fotografów i producentów wideo.
9-listkowa przysłona kołowa tego obiektywu Sony typu G 20–70 mm ze stałą maksymalną przysłoną F4 wytwarza piękny efekt nieostrego tła (bokeh).
Dwa zaawansowane konstrukcyjnie silniki liniowe XD (Extreme Dynamic) szybciej i dokładniej ustawiają ostrość podczas filmowania i fotografowania. Mając ten zmiennoogniskowy obiektyw superszerokokątny i standardowy, nie stracisz żadnego ujęcia.
Stała maksymalna przysłona F4 w całym zakresie ogniskowych tego obiektywu typu G pozwala utrzymać stałą jasność nawet w przypadku zmiany ogniskowej. Fluorowa powłoka na przedniej soczewce przeciwdziała osadzaniu się wody, tłuszczu i innych zanieczyszczeń. Ułatwia też usuwanie kurzu i śladów po palcach.
Dzięki odpornej na pył i wilgoć konstrukcji i uniwersalnemu zestawowi elementów sterujących ten zmiennoogniskowy obiektyw superszerokokątny i standardowy Sony typu G sprawdza się w najtrudniejszych warunkach pracy, zarówno w budynkach, jak i plenerze. Umożliwia również kompensację „oddychania” ostrości.
Zaawansowana technologia osłabia niepożądane zmiany kąta widzenia przy nastawianiu ostrości oraz niestabilność ostrości i osi optycznej podczas regulacji zoomu. Z myślą o cichej pracy podczas filmowania obiektyw jest wyposażony w silniki liniowe XD i nowy moduł przysłony, znacznie osłabiający odgłosy pracy i wibrację. Obsługiwana jest ponadto funkcja kompensacji zmian kąta dostępna w zgodnych korpusach α.
Obiektyw jest odporny na pył i wilgoć, a fluorowa powłoka chroni przednią soczewkę przed zanieczyszczeniami. Wszystkie elementy sterujące, w tym dostosowywane przyciski blokady ostrości i niezależne pierścienie do regulacji ostrości, zoomu i przysłony, opracowano z myślą o sprawnym fotografowaniu i filmowaniu. Dzięki przełącznikowi trybu ostrości można błyskawicznie wybrać tryb AF lub ręczny.
Mocowanie | Mocowanie Sony E |
Format | Pełna klatka 35 mm |
Ogniskowa (mm) | 20–70 |
Ogniskowa w przeliczeniu na format 35 mm (APS-C) | 30–105 |
Grupy/elementy obiektywu | 13 – 16 |
Kąt widzenia (35 mm) | 94°–34° |
Kąt widzenia (APS-C) | 70°–23° |
Maksymalna przysłona (F) | 4 |
Minimalna przysłona (F) | 22 |
Listki przysłony | 9 |
Przysłona kołowa | Tak |
Minimalna odległość od obiektu | Min. ogniskowa: 0,30 m / maks. ogniskowa: 0,25 m (AF); 0,25 m (MF) |
Maksymalne powiększenie (krotność) | 0,39 |
Średnica filtra (mm) | 72 |
Stabilizacja obrazu (SteadyShot) | – (zintegrowana z obudową) |
System zoomu | Ręczny |
Zgodność telekonwertera (×1,4) | - |
Zgodność telekonwertera (×2,0) | - |
Typ osłony | Tulipanowa z mocowaniem bagnetowym |
Wymiary (średn. × dł.) | 78,7 × 99 mm |
Waga | 488 g |
Zawartość opakowania | Osłona (model): ALC-SH174, Przednia przykrywka obiektywu: ALC-F72S, Tylna przykrywka obiektywu ALC-R1EM, Torba |
Wysoka rozdzielczość, duża liczba klatek na sekundę, zdalne konfiguracje, filmowanie z ręki — wszystko to coraz bardziej zwiększa znaczenie autofokusa i stabilizacji w produkcjach wideo. Aby sprostać tym wyzwaniom, firma Sony systematycznie wprowadza optymalizacje konstrukcyjne zarówno w obiektywach, jak i kamerach i aparatach. Obejrzyj wideo i poznaj zalety obiektywów Sony z mocowaniem typu E.
Produkty Sony z mocowaniem typu E — obiektyw i aparat lub kamera — zapewniają w połączeniu maksymalną efektywność autofokusa nawet podczas zdjęć w formacie 4K 120p z małą głębią ostrości, na których wyraźnie widać nawet najmniejszą nieostrość. Siłowniki w systemie ustawiania ostrości obiektywów Sony z mocowaniem typu E wyróżniają się dużą mocą, która umożliwia błyskawiczne i wyjątkowo precyzyjne reakcje na sygnały z systemu AF kamery lub aparatu.
Funkcja Linear Response MF pomaga twórczo i dokładnie posługiwać się funkcją ręcznej regulacji ostrości. W przeciwieństwie do standardowych obiektywów z elektronicznym mechanizmem regulacji ostrości, w których ostrość zmienia się w funkcji prędkości obrotu, funkcja Linear Response MF zmienia ustawienie ostrości liniowo, odpowiednio do kąta obrotu. Umożliwia to dokładne i powtarzalne ręczne ustawianie ostrości.
Funkcja „Asysta AF” łączy automatyczną i ręczną regulację ostrości, otwierając przed producentami wideo nowe możliwości nagrywania ujęć. Pozwala ona operatorowi filmującemu z użyciem autofokusa celowo zmieniać ustawienie ostrości poprzez obracanie pierścienia regulacji ostrości. W przeciwieństwie do obsługi dotykowej „Asysta AF” umożliwia nieprzerwane przenoszenie ostrości w czasie zdjęć.
Obiektywy, aparaty i kamery Sony są projektowane wspólnie. Daje to możliwość automatycznej kompensacji pewnych właściwości optycznych, na przykład niewielkich zmian pola widzenia podczas ustawiania ostrości. Łącząc zgodne korpusy z obiektywami, można z łatwością uzyskać wspaniałe, idealne przejścia ostrości.
W odróżnieniu od obiektywów z ręczną regulacją zoomu obiektywy Sony z regulacją elektryczną pozwalają cicho, stabilnie zmieniać ogniskową i uzyskać płynność przejść, nawet bardzo powolnych. Zoom można ustawiać pierścieniem, dźwignią lub zdalnie.
Najnowsze korpusy Sony mają wbudowany optyczny stabilizator obrazu z trybem Active Mode, umożliwiający stabilne zdjęcia z ręki bez dodatkowego osprzętu. Ponieważ firma Sony sama projektuje swoje obiektywy i korpusy, ich połączenie zapewnia wyjątkową skuteczność stabilizacji.
Połączenie kamery z wbudowanym elektronicznym filtrem ND o zmiennej gęstości optycznej, na przykład FX6, z wybranymi obiektywami Sony pozwalającymi płynnie i cicho regulować przysłonę, umożliwia realizację filmowych przejść bokeh. Użytkownik może też sterować głębią ostrości bez zmiany ekspozycji.