Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
Nowy Ultimatte 12 to więcej niż najlepszy na świecie keyer, to zaawansowany procesor do compositingu w czasie rzeczywistym, zaprojektowany z myślą o nowej generacji grafiki telewizyjnej. Ultimatte 12 wyposażono w całkowicie nowe algorytmy i naukę o kolorze, które zapewniają prawdziwie fotorealistyczne kompozyty. Uzyskujesz niesamowitą obsługę krawędzi, większą separację kolorów, zdumiewającą wierność kolorów i lepsze niż kiedykolwiek wcześniej tłumienie rozlanych cieni, nawet w ciemnych obszarach cieni lub przez przezroczyste obiekty, takie jak okna! Wysokowydajna konstrukcja 12G-SDI daje Ci moc do pracy w Ultra HD i HD z sub-pikselowym przetwarzaniem dla niesamowitej jakości obrazu. Wyobraź sobie prezentację pogody, sportu, wiadomości i rozrywki w środowisku o jakości kinowej, wszystko skomponowane w czasie rzeczywistym.
Bez względu na to, czy pracujesz przy transmisjach informacyjnych, sportowych, tradycyjnej produkcji telewizyjnej i filmowej, czy nawet przy programach rozrywkowych, Ultimatte 12 zapewnia jakość niewiarygodnie realistycznych kompozytów, które umieszczą Twój talent w dowolnej scenie! Ultimatte 12 może współpracować zarówno z kamerami stacjonarnymi i statycznymi tłami, jak i zautomatyzowanymi systemami wirtualnej scenografii. Za pomocą Ultimatte 12 można także nakładać na scenę wygenerowane komputerowo obiekty rzeczywistości rozszerzonej, wraz z realistycznymi przezroczystościami, za którymi może chodzić talent! Oprogramowanie Ultimatte 12 doskonale sprawdza się również w wizualizacji wstępnej na planie w produkcji telewizyjnej i filmowej, ponieważ umożliwia aktorom i reżyserom oglądanie wirtualnych planów podczas kręcenia zdjęć na tle zielonego ekranu. Przetłumaczono z www.DeepL.com/Translator (wersja darmowa)
Kiedy pracujesz na żywo i masz wiele kamer nagrywających pod różnymi kątami, często zdarza się, że zielony lub niebieski ekran ma różnice. Kluczniki wbudowane w przełączniki produkcji na żywo wykorzystują te same parametry kluczowania dla wszystkich kamer, co komplikuje kluczowanie i jakość obrazu, ponieważ każda kamera widzi zielony ekran nieco inaczej. Ultimatte 12 eliminuje te problemy dzięki niesamowitej nowej technologii w przystępnej cenie, dzięki czemu możliwe jest dodanie keyerów do każdej kamery. To gwarantuje, że zawsze otrzymasz najlepszy możliwy klucz! Dzięki mocy dedykowanego keyera na każdej kamerze, Ultimatte 12 jest idealny do transmisji na żywo wiadomości, pogody, sportu, wirtualnych studiów i nie tylko!
Dodawanie obiektów półprzezroczystych, takich jak kolorowe lub barwione szkło i grafika komputerowa, jest praktycznie niemożliwe przy użyciu tradycyjnego keyera. Dzieje się tak dlatego, że nie można odjąć niebieskiego lub zielonego ekranu od półprzezroczystego kolorowego obiektu bez zmiany jego oryginalnego koloru. Teraz Ultimatte 12 oferuje nowy, rewolucyjny tryb kompozycji warstw "realistycznych", który umożliwia dodawanie barwionych obiektów do obrazu na pierwszym planie, co pozwala uzyskać zupełnie nową generację realistycznie wyglądających grafik nadawanych przez półprzezroczyste szkło. Oznacza to, że gdy patrzysz przez obiekt lub gdy Twój talent przechodzi za nim, zabarwione kolory są dokładnie zachowane, dzięki czemu ujęcie wygląda całkowicie realistycznie!
Kiedy przychodzi do produkcji na żywo, musisz pracować szybko. Ultimatte 12 posiada technologię One Touch Keying, która analizuje scenę i automatycznie ustawia ponad 100 parametrów, dzięki czemu można uzyskać doskonałe efekty bez konieczności wykonywania dodatkowej pracy! Pierwszym krokiem jest upewnienie się, że scena jest dobrze oświetlona i że kamery są prawidłowo zbalansowane pod względem bieli, a następnie wystarczy aktywować funkcję automatycznego kluczowania, a Ultimatte wykona całą pracę za Ciebie! Kluczowanie jednym dotknięciem jest znacznie szybsze i pomaga precyzyjnie wyciągnąć klucz przy minimalnym wysiłku. Dzięki temu operatorzy mogą skupić się na całości programu, a Ultimatte 12 zajmie się resztą!
Ultimatte 12 posiada nowe, niewiarygodnie zaawansowane algorytmy przetwarzania obrazu i ogromną wewnętrzną przestrzeń kolorów. Automatycznie generuje wewnętrzne maty, dzięki czemu różne części obrazu mogą być przetwarzane oddzielnie w oparciu o kolory w każdym obszarze. To tak, jakby mieć moc wielu keyerów Ultimatte pracujących razem na tym samym obrazie! Uzyskujesz drobne szczegóły krawędzi tam, gdzie są one najbardziej potrzebne, jak na włosach, oraz płynniejsze przejścia między kolorami lub innymi obiektami w scenie. Wszystko to jest obsługiwane przez nową matematykę i przetwarzanie subpikselowe, które zostało zaprojektowane z myślą o niesamowitej jakości i wyrazistości zarówno w HD, jak i Ultra HD!
Ultimatte 12 oferuje nowe, zaawansowane przetwarzanie flary, krawędzi i przejść, dzięki czemu można usunąć tło, bez wpływu na kolory, które chcesz zachować! Oznacza to, że będziesz w stanie zachować i wiernie odtworzyć kolory, które są niemożliwe do uzyskania na innych keyerach, np. jaskrawożółtą sukienkę na tle zielonego ekranu! Ultimatte 12 jest wystarczająco inteligentny, aby wyodrębnić i traktować różne części obrazu oddzielnie, a jednocześnie zachować płynne przejścia kolorów między obszarami. Otrzymujesz kompozycję najwyższej jakości, dzięki czemu efekt końcowy wygląda fotorealistycznie. W przeciwieństwie do innych programów do kluczowania, Ultimatte 12 zapewnia wyraźne obrazy o żywych kolorach, które rzucają się w oczy!
Ulepszone algorytmy flary w Ultimatte 12 mogą usuwać zielone zabarwienie i rozlanie z dowolnego obiektu, co jest jednym z powodów, dla których Ultimatte 12 tworzy prawdziwe, realistycznie wyglądające środowiska wirtualne! Oznacza to również, że nie trzeba się martwić o cienie lub przezroczyste obiekty z odbiciami. Ultimatte 12 automatycznie próbkuje kolory, tworzy bezszwowe maty dla ścian, podłóg i innych części obrazu, a następnie wprowadza niezbędne korekty. Cienie są odpowiednio odwzorowywane i nakładane na nowe tło, rozlewanie jest usuwane, a przezroczyste obiekty są obsługiwane z perfekcją!
Ultimatte 12 posiada 7 różnych połączeń wejściowych z wyjściami pętli, które służą do kompozycji różnych elementów razem. Obejmują one pierwszy plan i tło, wraz z matami podtrzymującymi i zaśmiecającymi, a także dodatkowe wejścia warstwowe do nakładania dodatkowych obrazów na skomponowany obraz. Ultimatte 12 pozwala nawet na użycie źródeł, które nie są zsynchronizowane podczas pracy z ujęciami statycznymi!
Zaawansowane połączenia 12G-SDI w Ultimatte 12 wykraczają daleko poza te, które można znaleźć w innych keyerach. Tylko 12G-SDI daje Ci wysoką częstotliwość odświeżania Ultra HD poprzez pojedyncze złącze BNC, które również podłącza się do wszystkich zwykłych urządzeń HD! Oznacza to, że Ultimatte 12 jest kompatybilny z praktycznie wszystkimi urządzeniami SD, HD, 3G, 6G i 12G-SDI oraz obsługuje wszystkie formaty HD i Ultra HD aż do 2160p60! Możesz używać Ultimatte 12 z kamerami HD już dziś i przejść na Ultra HD, gdy będziesz gotowy!
Wejścia / Wyjścia:
Standardy:
Oprogramowanie:
System sterowania:
Wymagania dotyczące zasilania:
Gwarancja: