Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
Dzięki technologii i udostępnianemu zestawowi funkcji, a także elastyczności użytkowania i możliwości dostosowania do potrzeb klientów kamera C300 Mark III przypadnie do gustu nadawcom telewizyjnym i dokumentalistom, a także korporacyjnym producentom filmowym i przedstawicielom sektora wynajmu sprzętu.
Raport Specjalny magazynu FILM AND DIGITAL TIMES na temat Canon EOS C300 Mark III
Kamery EOS C300 Mark III nowej generacji są wyposażone w nową matrycę obrazu DGO 4K Super 35 mm firmy Canon i technologię Dual Pixel CMOS. Obsługują funkcję nagrywania w zwolnionym tempie w rozdzielczości 4K i z prędkością 120 kl./s oraz szeroki zakres dynamiki. Wszystko to kryje się w takim samym korpusie, jaki znamy z modelu EOS C500 Mark II.
Kamera EOS C300 Mark III ma nową matrycę 4K S35mm i procesor obrazu DIGIC DV7. Zapewnia obraz cechujący się wyjątkowo wysoką rozdzielczością i ponad 16-stopniową rozpiętością tonalną.
Urządzenie charakteryzuje się także imponującą wydajnością w słabym świetle i niskim poziomem szumów (do czułości ISO 102400) w warunkach, w których ludzkie oko ma trudności z poprawnym widzeniem.
Matryca DGO to nowo opracowany system przetwarzania obrazu, który zapewnia wyjątkowo czysty obraz w przypadku pracy przy słabym oświetleniu oraz doskonałe możliwości rejestracji w trybie HDR.
Każdy piksel matrycy DGO odczytuje obraz z dwoma różnymi poziomami wzmocnienia, jednym wysokim i jednym niskim. W efekcie połączenia tych danych otrzymujemy pojedynczy obraz. Odczyt z wyższym poziomem wzmocnienia jest zoptymalizowany pod kątem rejestrowania wyraźnych szczegółów w ciemniejszych obszarach, a niższy poziom wzmocnienia – pod kątem rejestrowania szczegółów w jaśniejszych obszarach. Łączenie danych z precyzją na poziomie jednego piksela umożliwia zachowanie, a nawet ulepszenie szczegółów i właściwości obrazu zarówno w jasnych, jak i ciemnych jego obszarach. Dzięki temu aparat może obsługiwać szerszy zakres dynamiczny (nawet ponad 16 stopni).
Nowa matryca DGO jest również zgodna z technologią Dual Pixel AF, co ułatwia użytkownikowi rejestrację żądanego obrazu.
Kamera EOS C300 Mark III obsługuje ciągłe nagrywanie w rozdzielczości 4K z prędkością do 120 kl./s, zarówno w trybie Cinema RAW Light, jak i XF-AVC. W trybie 2K (wycinek kadru) można ustawić prędkość nagrywania od 12 do 180 kl./s, co zwiększa swobodę twórczą. Specjalny przycisk Slow & Fast zapewnia szybki dostęp do żądanego ustawienia nagrywania w zwolnionym i przyspieszonym tempie.
Kamera EOS C300 Mark III ma wbudowany elektroniczny stabilizator obrazu (IS), który obsługuje 5-osiową korekcję drgań. Nawet w przypadku korzystania z obiektywów nieobsługujących komunikacji elektronicznej można używać elektronicznego stabilizatora obrazu po ręcznym wprowadzeniu ogniskowej.
Ważący w przybliżeniu 1750 g korpus umożliwia wygodne noszenie kamery wraz ze stabilizatorami i ręcznymi stabilizatorami i platformami, dzięki czemu urządzenie idealnie sprawdza się w każdych warunkach.
Kamera EOS C300 Mark III jest wyposażona w technologię Dual Pixel CMOS AF firmy Canon, która umożliwia szybką regulację ostrości w trybie ciągłym. Monitor LCD LM-V2 o przekątnej 4,3 cala pozwala płynnie i intuicyjnie regulować ostrość dotykiem. Użytkownicy mogą też korzystać z ulepszonych elementów, które umożliwiają naturalnie wyglądającą, stopniową zmianę ostrości.
Model EOS C300 Mark III umożliwia jeszcze bardziej precyzyjne dostrojenie pracy modułu AF dzięki ustawieniom szybkości i czułości śledzenia obiektów.
* Ze zgodnymi obiektywami.
Kamera EOS C300 Mark III jest zgodna z opcjonalnymi, wymiennymi mocowaniami obiektywów, które spełniają różne wymagania projektowe.
Mocowanie obiektywu EF zapewnia zgodność z szeroką gamą obiektywów Canon EF, w tym obiektywów stałoogniskowych EF Cine, a opcjonalne mocowanie PL obsługuje system Cooke /i. Ponadto dostępne są adaptery mocowania B4 (do mocowania EF lub PL) do obiektywów B4.
Dzięki opcjonalnym modułom rozszerzającym otrzymujemy elastyczną konstrukcję modułową i możemy konfigurować całość z myślą o różnych wymaganiach produkcyjnych.
Moduł rozszerzający 1 (EU-V1) umożliwia obsługę wielu kamer za pomocą interfejsu Genlock, a moduł rozszerzający 2 (EU-V2) zawiera dodatkowe interfejsy, takie jak dwa dodatkowe wejścia XLR, które są idealne do zastosowań transmisyjnych, oraz gniazdo akumulatora V-Lock umożliwiającego dłuższe nagrywanie. Opcjonalny moduł wizjera elektronicznego doskonale sprawdza się w zastosowaniach ręcznych. Prosty demontaż ułatwia korzystanie ze stabilizatora.
Dwa gniazda kart umożliwiają jednoczesny zapis plików 4K Cinema RAW Light (10/12-bitowych) lub 4K XF-AVC (10-bitowych, 4:2:2) na kartach CFexpress. Format XF-AVC obsługuje kompresję ALL-I, która zapewnia najlepszą jakość, oraz kompresję Long GOP, która umożliwia dłuższe nagrywanie (wyższa kompresja). Na karcie SD można także nagrywać dane proxy, co zwiększa efektywność edycji.
Model EOS C300 Mark III jest wyposażony w zaawansowany interfejs 12G-SDI, który zapewnia czterokrotnie większą przepustowość w porównaniu z interfejsem 3G-SDI, co upraszcza organizację pracy w standardzie 4K dzięki możliwości wyświetlania obrazu 4K 50/60p za pomocą jednego przewodu. Interfejs HDMI umożliwia także wyświetlanie obrazu 4K 50/60p za pomocą jednego przewodu.
Model EOS C300 Mark III wyposażono w solidny, sterowany elektronicznie system filtrów szarych. Obsługuje on różne stopnie filtracji światła (2/4/6 oraz rozszerzone wartości 8/10), co umożliwia rejestrowanie obrazu z małą głębię ostrości nawet w ciągu dnia.
Menu ekranowe (OSD) zawiera narzędzia, które nie utrudniają odczytu informacji wyświetlanych na ekranie. Do wyboru mamy kilka opcji.
Kamera EOS C300 Mark III obsługuje obiektywy anamorficzne dzięki elektronicznej funkcji de-squeeze modyfikującej obraz w wizjerze i na podłączonych monitorach.
Użytkownicy mogą korzystać z rozdzielczości 4K po podłączeniu obiektywu anamorficznego o współczynniku ściśnięcia obrazu równym 1,3x. Można również używać popularnych obiektywów anamorficznych o współczynniku ściśnięcia obrazu wynoszącym 2x.
Użytkownicy mogą zaprojektować własne tablice LUT i wczytywać je do kamery w celu precyzyjnego monitorowania jakości obrazu, a także stosować różne tablice LUT dla każdego gniazda wyjściowego.
Kamera EOS C300 Mark III obsługuje system kodowania ACES (Academy Colour Encoding System) 1.0. Dzięki dostarczonym plikom IDT obraz zarejestrowany kamerą Canon C300 Mark III można importować bezpośrednio do systemów zgodnych z ACES.
Dodatkowo wyjściowy sygnał wideo z kamery można monitorować poprzez wybranie ACES Proxy.
Matryca światłoczuła |
|
Matryca | Matryca CMOS Super 35 mm |
System | Filtr kolorów podstawowych RGB (matryca Bayera) |
Tryby matrycy | Super 35 mm / Super 16 mm (wycinek kadru) |
Łączna liczba pikseli | W przybliżeniu 9,6 megapiksela (4206 × 2280) |
Efektywna liczba pikseli | W przybliżeniu 8,85 megapikseli (4096 × 2160): jeśli jako rozdzielczość wybrano rozmiar 4096 × 2160 lub 2048 × 1080 W przybliżeniu 8,29 megapiksela (3840 × 2160): jeśli wybrano rozdzielczość 3840 × 2160 lub 1920 × 1080 |
Efektywny rozmiar ekranu matrycy | Super 35 mm; 26,2 × 13,8 mm (29,6 mm po przekątnej): jeśli wybrano rozdzielczość 4096 × 2160 lub 2048 × 1080 24,6 × 13,8 mm (28,2 mm po przekątnej): jeśli wybrano rozdzielczość 3840 × 2160 lub 1920 × 1080 |
Zakres dynamiki | Canon Log 2: 1600% / ponad 16 stopni** Canon Log 3: 1600% / 14 stopni** Wide DR: 800% (przy ISO 400) ** Czułość ISO 800 / dwa poziomy wzmocnienia rejestrowanego materiału: włączone |
Procesor obrazu |
|
Typ | DIGIC DV7 |
Obiektyw |
|
Mocowanie obiektywu | Mocowanie Canon EF. Mocowanie PL przy użyciu akcesorium PM-V1. Mocowanie B4 przy użyciu adapterów MO-4E/MO-4P. |
Współczynnik powiększenia obiektywu (dla obiektywów z mocowaniem EF, w tym obiektywów Cinema Prime) | Super 35 mm; rozdzielczość 4096 × 2160 (RAW), 4096 × 2160 lub 2048 × 1080: długość ogniskowej × około 1,460 Rozdzielczość 3840 × 2160 lub 1920 × 1080: długość ogniskowej × około 1,534 Super 16 mm (wycinek kadru) Rozdzielczość 2048 × 1080: rzeczywista ogniskowa × około 2,920 Rozdzielczość 1920 × 1080: rzeczywista ogniskowa × około 3,069 |
Wymienne mocowanie obiektywu | Tak, użytkownik może wymienić na mocowanie EF z blokadą Cinema Lock lub na mocowanie PL |
Korekcja winietowania | Tak (w zależności od zastosowanego obiektywu) |
Filtr ND | Do 10 stopni dzięki wbudowanemu systemowi filtra szarego (w trybie rozszerzonym) |
Sterowanie ostrością | Mocowanie EF: przez obiektyw lub za pomocą przewodowego/bezprzewodowego pilota (w zależności od zastosowanego obiektywu) Mocowanie PL: tylko obiektywy Cine Servo |
Regulacja przysłony (obiektywy z mocowaniem EF) | Przez korpus, rączkę lub za pomocą przewodowego/bezprzewodowego pilota. 1/2 stopnia, 1/3 stopnia lub sterowanie FINE. Możliwość utrzymania stałej wartości F przy korzystaniu z zoomu. |
Obsługa technologii Cooke/I | Tak, z obsługą synchronizacji klatek (tylko mocowanie PL) |
Obsługa obiektywów anamorficznych | Tak, 2x / 1,8x / 1,3x |
System stabilizacji obrazu | Optyczny w przypadku niektórych obiektywów, cyfrowa 5-osiowa stabilizacja obrazu w przypadku obiektywów innych niż IS. Połączenie optycznej i cyfrowej stabilizacji obrazu daje łączną 5-osiową stabilizację obrazu |
Nagrywanie |
|
Nagrywanie wewnętrzne | Karta CFexpress (2 szt.) do nagrywania w trybie Cinema RAW Light lub XF-AVC/MXF, karta SD do nagrywania w trybie XF-AVC Proxy. Karta SD jest także używana do przechowywania zdjęć (maks. 4096 × 2160), przesyłania ustawień CP i aktualizacji oprogramowania układowego. |
Czas nagrywania (karta CFexpress, 512 GB): około | Cinema RAW Light: 4096 × 2160: 1 Gb/s: 64 min 2048 × 1080, 250 Mb/s: 256 min XF-AVC/MXF: 4096 × 2160: 810 Mb/s: 79 min / 410 Mb/s: 156 min 2048 × 2160: 310 Mb/s: 207 min / 160 Mb/s: 401 min |
Formaty nagrania | Cinema RAW Light (CRM), XF-AVC (MXF) ALL-i lub Long GOP |
Częstotliwość systemowa / prędkość nagrywania | Tryb 59,94 Hz (59,94p / 59,94i / 29,97p / 23,98p) Tryb 50,00 Hz (50,00p / 50,00i / 25,00p) Tryb 24,00 Hz (24,00p) |
Szybkość transmisji bitów / głębia bitowa Cinema RAW Light (PAL) | 4096 × 2160: 50,00p, 1 Gb/s 10 bitów / 25,00p, 1 Gb/s 12 bitów 2048 × 1080: 50,00p, 250 Mb/s 10 bitów / 25,00p 250 Mb/s 12 bitów |
Szybkość transmisji bitów / próbkowanie przy nagrywaniu XF-AVC (PAL) | 4096 × 2160 / 3840 × 2160: 50,00p YCC 4:2:2 10 bitów 810 Mb/s / 25,00p YCC 4:2:2 10 bitów 410 Mb/s 2048 × 1080 / 1920 × 1080: 50,00p YCC 4:2:2 10 bitów 310 Mb/s / 25,00p YCC 4:2:2 10 bitów 160 Mb/s |
Szybkość transmisji bitów / próbkowanie (PAL) w przypadku nagrywania XF-AVC Proxy na karcie pamięci SD | 2048 × 1080: 50,00p, YCC 4:2:0 8 bitów 35 Mb/s / 25,00p, YCC 4:2:0 8 bitów 24 Mb/s Long GOP |
Tryb nagrywania w zwolnionym/przyspieszonym tempie | Tak Cinema RAW Light – 4096 × 2160: 12–120 kl./s / 2048 × 1080: 12–120 kl./s XF-AVC – 4096 × 2160: 12–120 kl./s / 2048 × 1080 / 1920 × 1080 (2K / Super 16 mm): 12–180 kl./s Pliki proxy: nagrywane z tą samą prędkością |
Zapis interwałowy | Nie |
Rejestracja klatek | Nie |
Buforowanie (w pamięci podręcznej) | Tak, 3 sekundy |
Nagrywanie z przełączaniem | Tak |
Możliwość nagrywania do dwóch gniazd (jednocześnie) | Tak |
Odwrotne skanowanie | Tak |
Konwersja HD->SD | Nie |
Nośniki zapisu zdjęć | Karty pamięci SD/SDHC |
Rozmiar zapisywanych zdjęć | 4096 × 2160 / 3840 × 2160 / 2048 × 1080 / 1920 × 1080 |
System |
|
Monitor przebiegów | Tak. Za pośrednictwem złączy MON, SDI OUT, VIDEO i HDMI Wyświetlanie liniowe / liniowe i punktowe / wybór linii / wyświetlanie punktowe / RGB / YPrPb. Obsługa sygnału wyjściowego HDR PQ/HLG. |
Wyświetlacz przekłamania kolorów (wskazanie ekspozycji) | Tak. Za pośrednictwem złączy MON, SDI OUT, VIDEO i HDMI |
Wykresy kolorów | Dostępne są wykresy kolorów SMPTE, EBU i ARIB. Patrz menu. |
Wzmocnienie krawędzi | Wzmocnienie krawędzi 1, wzmocnienie krawędzi 2 (możliwość ustawienia koloru, wzmocnienia i częstotliwości) |
Zebra | Poziom 1; Poziom 2; Obydwa Wyjście za pośrednictwem złącza SDI lub HDMI |
Znaczniki | Możliwość włączenia/wyłączenia: środek, poziomy, siatka, proporcje, strefa bezpieczeństwa i znacznik prostokątny. Możliwość wyboru koloru: żółty, niebieski, zielony, czerwony, czarny, szary i biały. |
EVF |
|
Wbudowany wizjer elektroniczny EVF | NIE |
Opcjonalne akcesoria EVF | Tak. Elektroniczny wizjer OLED EVF-V50 lub EVF-V70 |
Wejścia/wyjścia |
|
Wejście audio | Dwa 3-stykowe wejścia XLR, gniazdo stereo minijack 3,5 mm (tylko wejście, zasilane) Wejścia XLR 1/2 na korpusie kamery. Wejście XLR 2/3 przez opcjonalny moduł rozszerzający EU-V2. |
Wyjście słuchawkowe | Gniazdo stereo typu minijack 3,5 mm (tylko wyjście, korpus kamery) |
Wyjście wideo do monitora | MON: złącze 3G-SDI BNC (tylko wyjście, korpus kamery). |
HDMI | Złącze HDMI typu A (tylko wyjście, korpus kamery). |
ŁADOWANIE | Tak, tylko wejście, korpus kamery. (złącze GP-E2) |
Wyjście SDI | Złącze 12G-SDI BNC, dostępna konwersja sygnału 4K do 2K/FHD (tylko wyjście, korpus kamery) |
Kod czasowy | Gniazdo BNC (wejście/wyjście, korpus kamery). |
Genlock | Tak, z opcjonalnym modułem rozszerzeń EU-V1 lub EU-V2. Złącze BNC (tylko wejście/służy także jako złącze SYNC OUT) |
Sync | Gniazdo BNC (tylko wyjście / służy także jako złącze GENLOCK) |
Wyjście komponentowe | Nie |
Złącze AV | Nie |
Wyjście DC | Tak, wymagane jest opcjonalne akcesorium EU-V2 lub EU-V3. EU-V2: 24 V / 2 A poprzez 3-stykowe wyjście Fischer / wyjście D-Tap 50 W EU-V3: 12 V / 2 A poprzez 4-stykowe wyjście Hirose |
Wejście DC | 4-stykowe złącze XLR, 11,5–20 V |
Złącze pilota zdalnego sterowania | Złącze REMOTE A, stereo jack 2,5 mm (tylko wejście) Złącze REMOTE B okrągłe, 8-stykowe (dla RS-422) z opcjonalnym modułem EU-V1 / EU-V2 / EU-V3 |
Złącze sterowania bezprzewodowego | Tak |
Złącze obiektywu | Tak, z opcjonalnym modułem EU-V2. Złącze 12-stykowe |
Złącze Ethernet | Tak, z opcjonalnym modułem EU-V1 i EU-V2. Złącze Ethernet (RJ45; obsługuje 1000 BASE-T) |
Przesyłanie strumieniowe i sterowanie za pośrednictwem IP | Tak, poprzez sieć Ethernet/Wi-Fi. 9 Mb/s / 4 Mb/s: 1920 × 1080 (59,94p/59,94i/50,00p/50,00i) – wymagany jest opcjonalny moduł EU-V1 lub EU-V2. Obsługiwany jest protokół Canon XC. Obsługiwana jest aplikacja Canon Browser Remote. |
Wprowadzenie tablic LUT | Tak, dostępne do monitorowania lub stosowane bezpośrednio do nagrań. Zgodność z plikami tablic LUT .CUBE |
Złącze wideo | Specyfikacje opracowane przez firmę Canon (specjalne złącze 13-stykowe) dla monitora LM-V2, opcjonalnego wizjera EVF-V70 lub monitora LM-V1 |
Sygnał Tally | Tak, wymagany jest opcjonalny moduł EU-V3. Wyjście REC Tally / wejście REC Trigger poprzez 4-stykowe złącze Hirose |
Wejście sygnału powrotnego | Tak, wymagany jest opcjonalny moduł EU-V3. Wejście BNC (obsługujące sygnały 3G/HD-SDI) Zwrotne wyjścia sygnału: VIDEO / EVF-V50 / MON / HDMI / SDI |
Inne informacje |
|
Kontrolka nagrywania | Tak |
Niestandardowe wybieranie pokrętłem | Tak |
Poziom kompensacji |
|
Pomiar ekspozycji | Ręczna ekspozycja zależna od prędkości migawki, ustawień przysłony, ISO/wzmocnienia i filtra szarego oraz funkcji Push Auto Iris i Auto Iris |
Korekcja ekspozycji | Tak |
Tryb automatycznej ekspozycji | Automatyczna regulacja przysłony w przypadku zgodnych obiektywów |
Tryb Push Auto Iris | Tak, wszystkie obiektywy zgodne z mocowaniem EF; tylko obiektywy Canon Cine Servo zgodne z mocowaniem PL ze złączem 12-stykowym na opcjonalnym module EU-V2 / EU-V3 |
Blokada ekspozycji | Nie |
Ustawienie automatycznego sterowania wzmocnieniem | Tak |
Czułość ISO | Wyświetlanie co 1 stopień: (100), 160(*), 200, 400, 800, 1600, 3200, 6400, 12800, 25600, (51200, 102400) [---] Wyświetlane w przypadku włączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie ON). (*) Wyświetlane w przypadku wyłączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie OFF) Wyświetlane co 1/3 stopnia: [100,125], 160, 200, 250, 320, 400, 500, 640, 800, 1000, 1250, 1600, 2000, 2500,3200, 4000, 5000, 6400, 8000, 10000, 12800, 16000, 20000, 25600, [32000, 40000, 51200, 64000, 80000, 102400] (---) W przypadku włączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie ON). |
System autofokusa (mocowanie EF) | Dual Pixel CMOS AF, funkcja AF oparta na kontraście |
Rozmiary ramki AF (mocowanie EF) | Duży; ekwiwalent mniej więcej 20% (pionowo) × 25% (poziomo) zakresu wyświetlanego obrazu Mały; ekwiwalent mniej więcej 20% (pionowo) × 8% (poziomo) zakresu wyświetlanego obrazu Możliwość wyboru punktu AF na ponad 80% w poziomie / 80% w pionie (w przybliżeniu) powierzchni czujnika |
Tryby autofokusa (mocowanie EF) | One-Shot AF, ciągły AF i funkcja MF oparta na AF Wszystkie tryby działają, jeśli przełącznik AF/MF na obiektywie EF jest ustawiony na AF. One-Shot AF, ciągły AF, funkcja MF oparta na AF |
AF z wykrywaniem twarzy (tylko wersja EF) | Tak, obsługa prędkości nagrywania do 120p. Dostępne tryby Priorytet twarzy lub Tylko twarz. |
Prowadnica regulacji ostrości | Wersja EF: wszystkie zgodne obiektywy Canon EF, obiektywy Canon Cine Servo |
Ustawienie wzmocnienia | [-6 dB, -3 dB], -2 dB(*), 0 dB, 3 dB, 6 dB, 9 dB, 12 dB, 15 dB, 18 dB, 21 dB, 24 dB, 27 dB, 30 dB, 33 dB, 36 dB, 39 dB, 42 dB, [45 dB, 48 dB, 51 dB, 54 dB] [---] Wyświetlane w przypadku włączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie ON). (*) Wyświetlane w przypadku wyłączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie OFF). W przypadku włączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie ON): od -2 dB do 54 dB W przypadku wyłączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie OFF): można ustawić dowolną wartość w zakresie od -2 dB to 42 dB, w odstępach co 0,5 dB. |
Migawka |
|
Tryby kontroli | Off (Wył.); Speed (Prędkość migawki); Angle (Kąt); Clear Scan (CS) (Regulacja częstotliwości); Slow Shutter (SLS) (Długa ekspozycja) |
Czas naświetlania | 1/3 stopnia: od 1/12 do 1/1600, 1/2000 (24 ustawienia) 1/4 stopnia: do 1/12 do 1/1700. 1/2000 (31 ustawień) |
Kąt migawki | Od 11,25º do 360º, w zależności od liczby klatek na sekundę |
Długa ekspozycja (SLS) | 1/12, 1/15 lub 1/30, w zależności od liczby klatek na sekundę |
Regulacja częstotliwości | 24,00 Hz* do 250,40 Hz (*) Częstotliwość będzie zależeć od wartości ustawienia liczby klatek na sekundę. |
Niestandardowy tryb obrazu |
|
Zapisane konfiguracje | C1: BT.709 (Wide DR / BT.709 Gamut) C2: LOG2 (Canon Log 2 / Cinema Gamut) C3: LOG3 (Canon Log3 / Cinema Gamut) C4: PQ (PQ / BT.2020 Gamut) C5: HLG (HLG / BT.2020 Gamut) C6: standard BT.709 (standard BT.709 / BT.709) Od USER7 do USER20 (Wide DR / BT.709 Gamut) |
Matryca kolorów | Neutralne: dokładne odwzorowanie kolorów Kamera produkcyjna: odwzorowanie kolorów do wykorzystania w produkcji filmowej Wideo: odwzorowanie kolorów odpowiadające C300/500 CP-OFF (dla kamer profesjonalnych) |
Główne ustawienia przyciemniania | Od -50 do +50 |
Główne ustawienie czerni | Regulacja dla każdego kanału RGB od -50 do +50 oraz Master Black od -50 do +50 |
Poziom gamma czerni | Regulacja poziomu od -50 do +50, zakres od -20 do +50 oraz punkt od -20 do +50 |
Nasycenie ciemnych obszarów | Regulowane: od -50 do +50 |
Punkt przegięcia | Punkt od -50 d +109, nachylenie od -35 do +50, nasycenie od -10 do +10 |
Ostrość | Adjustment for Level (Regulacja dla poziomu), H Detail Freq. (Uwydatnianie szczegółów w poziomie), Coring, HV Detail Balance (Balans szczegółów w poziomie/pionie), Limit (Ograniczenie), Select (Wybór), Knee Aperture (Wyostrzenie jasnych obiektów) oraz Level dependent sharpness (Ostrość zależna od poziomu) |
Redukcja szumów | Wyłączona, włączona (1 do 12) |
Szczegółowość odwzorowania skóry | Wył., Niska, Średnia, Wysoka / Barwa, Chroma, Obszar, Jasność. 32 stopnie |
Selektywna redukcja szumów | Wył., Niska, Średnia, Wysoka / Barwa, Chroma, Obszar, Jasność. |
Matryca kolorów | Regulacja fazy, wzmocnienia i RGB w połączeniu z wyborem ustawień Gamma |
Balans bieli | AWB, ustawienie użytkownika (zakres ustawień: od 2000 K do 15 000 K / od -20 CC do +20 CC), światło dzienne, żarówka, ustawienia (A/B) |
Korekcja kolorów | Wybór obszaru / weryfikacja dwóch obszarów |
Poziom ustawienia | Od -50 do +50, wł./wył. |
Dane techniczne dotyczące Wi-Fi i GPS |
|
Wi-Fi (akcesorium opcjonalne) | (1) WPS [Wi-Fi Protected Setup] (system oparty na przycisku, system oparty na kodzie PIN) (2) Konfiguracja ręczna (3) Wyszukiwanie punktów dostępu System otwarty, WPA-PSK, WPA2-PSK, WEP-64, WEP-128, TKIP, AES, automatyczne/ręczne |
Informacje GPS (moduł dodatkowy) | Szerokość/długość geograficzna/wysokość n.p.m., uniwersalny czas koordynowany (UTC) |
Balans bieli |
|
Automatyczny | Tak |
Zaprogramowane ustawienia | Światło dzienne (5400 K), żarówka (3200 K), kelwiny (2000–15 000 K, z dokładnością do 100 K), zestaw A, zestaw B |
Dopasowanie balansu bieli | Tak, do wcześniejszych modeli |
Przesunięcie balansu bieli | Tak. Od -9 do +9 (tylko dla ustawień Daylight (Światło dzienne) i Tungsten (Żarówka)) |
Balans czerni |
|
Regulacja balansu czerni | Tak |
Kod czasowy |
|
System zliczania | Regen, RecRun, Free Run, External, Hold (w przypadku niektórych prędkości nagrywania dostępna jest opcja pomijania klatek) |
Ustawienie wartości początkowej | Wybór „00:00:00:00”, ustawienie, kasowanie |
Dźwięk |
|
Nagrywanie | Liniowe PCM: 24 bity / 48 kHz / 4 kanały |
Akcesoria |
|
Dołączone | Uchwyt kamery GR-V1, podpórka kciuka, uchwyt mikrofonu (ze śrubą M4), monitor LCD LM-V2 Moduł montażowy do wyświetlacza LCD LA-V2, rączka, pasek na ramię SS-1200, ładowarka CG-A20 Kompaktowy zasilacz sieciowy CA-CP200B, kabel AC, akumulator (BP-A60) Wspornik mocowania systemu rozszerzeń, kabel UN-5 Inne: ogranicznik, klucze imbusowe (M4 i M3), śruba imbusowa (1/4 cala) Śruba imbusowa (M3) |
Opcjonalnie | Akumulator Canon BP-A30/BP-A60 (w zestawie z kamerą) Ładowarka Canon CG-A10/CG-A20 (w zestawie z kamerą) Pilot zdalnego sterowania Canon RC-V100 Kontroler Canon RC-IP100 PTZ Kompaktowy zasilacz sieciowy Canon CA-CP200B (w zestawie z kamerą) Pasek na ramię Canon SS-1200 (w zestawie z kamerą) Podstawa statywu Canon TB-1 Bezprzewodowy przekaźnik danych Canon WFT-E9* Odbiornik GPS Canon GP-E2 Kabel Canon UN-5 (dołączony)/UN-10 (do kupienia oddzielnie) Elektroniczny wizjer OLED Canon EVF-V50 / EVF-V70 Moduł rozszerzeń Canon 1: EU-V1 Moduł rozszerzeń Canon 2: EU-V2 Moduł rozszerzeń Canon 3: EU-V3 Zestaw z mocowaniem Canon EF Cinema Lock CM-V1 Zestaw z mocowaniem Canon PL PM-V1 Adapter mocowania Canon B4 MO-4E / MO-4P Monitor LCD Canon LM-V2 (w zestawie) / LM-V1 Moduł mocowania LCD Canon LA-V2 (w zestawie) / LA-V1 Uchwyt kamery Canon GR-V1 (w zestawie) Wspornik na ramię Canon SU-15 Uchwyt naramienny Canon SG-1 Podstawa zaciskowa Canon CL-V2 Uchwyt typu imadło Canon RD-1 Rączka Canon HDU-2 8-stykowy kabel pilota zdalnego sterowania Canon RR-10/RR-100 Grupa obiektywów filmowych Canon EF/EF Grupa obiektywów filmowych Canon PL i akcesoria przeznaczone do tych obiektywów |
Akcesoria innych producentów | Bateria V-Lock |
Różne |
|
Wymiary (tylko korpus) | 153 × 148 × 168 mm (szer. × wys. × dł.) |
Masa (sam korpus) | W przybliżeniu 1750 g |
Masa (akcesoria) | Moduł rozszerzeń 1 EU-V1: około 114 g Moduł rozszerzeń 2 EU-V2: około 652 g Moduł rozszerzeń 3 EU-V3: około 1,06 kg Elektroniczny wizjer OLED – EVF-V50: około 170 g Zestaw montażowy EF Cinema Lock CM-V1: około 170 g * Bez pokrywki Zestaw z mocowaniem PL PM-V1: około 345 g * Bez pokrywki MO-4E: około 230 g MO-4P: około 248 g Karta CFexpress: około 8 g Podstawa zaciskowa CL-V2: około 120 g |
Zakres temperatury pracy | W przybliżeniu od 0 do 40°C, wilgotność względna 85% W przybliżeniu od -5 do 45°C, wilgotność względna 60% |
moduł zasilania | BP-A60 (w zestawie), BP-A30 (opcjonalnie) V-Lock z modułem EU-V2 / EU-V3, 11,5–20 V, 4-stykowe gniazdo XLR |
Pobór mocy | RAW: 4096 × 2160 Super 35 mm, 1 Gb/s, 31,0 W Super 16 mm, 250 Mb/s, 28,7 W XF-AVC: (4096 × 2160) Super 35 mm, 810 Mb/s, 31,0 W Super 16 mm, 310 Mb/s, 28,7 W |
Czas nagrywania | RAW/XF-AVC: Super 35 mm: 130 min Super 16 mm: 140 min w przypadku używania dostarczonego akumulatora BP-A60 |
1. Klient ma prawo nieodpłatnie wypożyczyć sprzęt Try&Buy na okres 3 dni.
2. Klient ma prawo wypożyczyć sprzęt Try&Buy tylko raz.
3. BEIKS pobiera kaucję zwrotną za wypożyczenie sprzętu Try&Buy jak w tabeli poniżej:
Model | Kaucja |
Canon C300 Mark III | 3 000,00zł |
Canon C70 | 1 400,00zł |
Canon EOS R5 C | 1 300,00zł |
Canon XF605 | 1 200,00zl |
Canon XA75 | 700,00zł |
Canon XA65 | 600,00zł |
Canon CR-N700 | 2 500,00zł |
Canon CR-N500 | 1 500,00zł |
Canon CR-N300 | 800,00zł |
Canon RC-IP100 | 500,00zł |
4. W przypadku uszkodzenia lub zniszczenia sprzętu BEIKS ma prawo odmowy zwrotu kaucji za wypożyczone produkty lub potrącenia kwoty pokrywającej naprawę uszkodzenia.
5. W przypadku uszkodzenia sprzętu na kwotę wyższą niz kaucja BEIKS ma prawo obciążyć klienta dodatkowymi kosztami pokrywającymi koszt naprawy.
ul. Słowackiego 18, 23-204 Kraśnik, Polska
poniedziałek - piątek w godzinach 9:00-17:00
81 825 97 22, +48 600 101 768
ul. Bartycka 115, 00-716 Warszawa, Polska
poniedziałek - piątek w godzinach 9:00-17:00
22 891 13 73