Canon EOS C300 Mark III
Uniwersalna kamera filmowa 4K Super 35mm z rodziny EOS
Dzięki technologii i udostępnianemu zestawowi funkcji, a także elastyczności użytkowania i możliwości dostosowania do potrzeb klientów kamera C300 Mark III przypadnie do gustu nadawcom telewizyjnym i dokumentalistom, a także korporacyjnym producentom filmowym i przedstawicielom sektora wynajmu sprzętu.
- Nowa matryca CMOS 4K Super 35 mm zapewnia zapierający dech w piersiach obraz
- Matryca DGO (Dual Gain Output) Super 35 mm generuje obraz HDR w czasie rzeczywistym
- Duża liczba klatek na sekundę – do 120 kl./s w formacie 4K
- Obsługa wielu formatów nagrywania – szeroki zakres przepływów pracy
- Wbudowany elektroniczny stabilizator obrazu (IS)
- Kompaktowa, lekka i niezawodna
- Różne mocowania i obiektywy
- Modułowa konstrukcja o dużym możliwościach konfiguracyjnych

Special Report C300 Mark III
Raport Specjalny magazynu FILM AND DIGITAL TIMES na temat Canon EOS C300 Mark III
Bardzo wszechstronny system filmowy EOS
Kamery EOS C300 Mark III nowej generacji są wyposażone w nową matrycę obrazu DGO 4K Super 35 mm firmy Canon i technologię Dual Pixel CMOS. Obsługują funkcję nagrywania w zwolnionym tempie w rozdzielczości 4K i z prędkością 120 kl./s oraz szeroki zakres dynamiki. Wszystko to kryje się w takim samym korpusie, jaki znamy z modelu EOS C500 Mark II.
Nowa matryca CMOS 4K Super 35mm zapewnia zapierający dech w piersiach obraz
Kamera EOS C300 Mark III ma nową matrycę 4K S35mm i procesor obrazu DIGIC DV7. Zapewnia obraz cechujący się wyjątkowo wysoką rozdzielczością i ponad 16-stopniową rozpiętością tonalną.
Urządzenie charakteryzuje się także imponującą wydajnością w słabym świetle i niskim poziomem szumów (do czułości ISO 102400) w warunkach, w których ludzkie oko ma trudności z poprawnym widzeniem.
Matryca DGO (Dual Gain Output) Super 35mm generuje obraz HDR w czasie rzeczywistym
Matryca DGO to nowo opracowany system przetwarzania obrazu, który zapewnia wyjątkowo czysty obraz w przypadku pracy przy słabym oświetleniu oraz doskonałe możliwości rejestracji w trybie HDR.
Każdy piksel matrycy DGO odczytuje obraz z dwoma różnymi poziomami wzmocnienia, jednym wysokim i jednym niskim. W efekcie połączenia tych danych otrzymujemy pojedynczy obraz. Odczyt z wyższym poziomem wzmocnienia jest zoptymalizowany pod kątem rejestrowania wyraźnych szczegółów w ciemniejszych obszarach, a niższy poziom wzmocnienia – pod kątem rejestrowania szczegółów w jaśniejszych obszarach. Łączenie danych z precyzją na poziomie jednego piksela umożliwia zachowanie, a nawet ulepszenie szczegółów i właściwości obrazu zarówno w jasnych, jak i ciemnych jego obszarach. Dzięki temu aparat może obsługiwać szerszy zakres dynamiczny (nawet ponad 16 stopni).
Nowa matryca DGO jest również zgodna z technologią Dual Pixel AF, co ułatwia użytkownikowi rejestrację żądanego obrazu.
Duża liczba klatek na sekundę — do 120 kl./s w formacie 4K
Kamera EOS C300 Mark III obsługuje ciągłe nagrywanie w rozdzielczości 4K z prędkością do 120 kl./s, zarówno w trybie Cinema RAW Light, jak i XF-AVC. W trybie 2K (wycinek kadru) można ustawić prędkość nagrywania od 12 do 180 kl./s, co zwiększa swobodę twórczą. Specjalny przycisk Slow & Fast zapewnia szybki dostęp do żądanego ustawienia nagrywania w zwolnionym i przyspieszonym tempie.
Wbudowany elektroniczny stabilizator obrazu (IS)
Kamera EOS C300 Mark III ma wbudowany elektroniczny stabilizator obrazu (IS), który obsługuje 5-osiową korekcję drgań. Nawet w przypadku korzystania z obiektywów nieobsługujących komunikacji elektronicznej można używać elektronicznego stabilizatora obrazu po ręcznym wprowadzeniu ogniskowej.
Kompaktowa, lekka i niezawodna
Ważący w przybliżeniu 1750 g korpus umożliwia wygodne noszenie kamery wraz ze stabilizatorami i ręcznymi stabilizatorami i platformami, dzięki czemu urządzenie idealnie sprawdza się w każdych warunkach.
Pionierska technologia AF*
Kamera EOS C300 Mark III jest wyposażona w technologię Dual Pixel CMOS AF firmy Canon, która umożliwia szybką regulację ostrości w trybie ciągłym. Monitor LCD LM-V2 o przekątnej 4,3 cala pozwala płynnie i intuicyjnie regulować ostrość dotykiem. Użytkownicy mogą też korzystać z ulepszonych elementów, które umożliwiają naturalnie wyglądającą, stopniową zmianę ostrości.
Model EOS C300 Mark III umożliwia jeszcze bardziej precyzyjne dostrojenie pracy modułu AF dzięki ustawieniom szybkości i czułości śledzenia obiektów.
* Ze zgodnymi obiektywami.
Różne mocowania i obiektywy
Kamera EOS C300 Mark III jest zgodna z opcjonalnymi, wymiennymi mocowaniami obiektywów, które spełniają różne wymagania projektowe.
Mocowanie obiektywu EF zapewnia zgodność z szeroką gamą obiektywów Canon EF, w tym obiektywów stałoogniskowych EF Cine, a opcjonalne mocowanie PL obsługuje system Cooke /i. Ponadto dostępne są adaptery mocowania B4 (do mocowania EF lub PL) do obiektywów B4.
Modułowa konstrukcja o dużym możliwościach konfiguracyjnych
Dzięki opcjonalnym modułom rozszerzającym otrzymujemy elastyczną konstrukcję modułową i możemy konfigurować całość z myślą o różnych wymaganiach produkcyjnych.
Moduł rozszerzający 1 (EU-V1) umożliwia obsługę wielu kamer za pomocą interfejsu Genlock, a moduł rozszerzający 2 (EU-V2) zawiera dodatkowe interfejsy, takie jak dwa dodatkowe wejścia XLR, które są idealne do zastosowań transmisyjnych, oraz gniazdo akumulatora V-Lock umożliwiającego dłuższe nagrywanie. Opcjonalny moduł wizjera elektronicznego doskonale sprawdza się w zastosowaniach ręcznych. Prosty demontaż ułatwia korzystanie ze stabilizatora.
Obsługa wielu formatów nagrywania – szeroki zakres przepływów pracy
Dwa gniazda kart umożliwiają jednoczesny zapis plików 4K Cinema RAW Light (10/12-bitowych) lub 4K XF-AVC (10-bitowych, 4:2:2) na kartach CFexpress. Format XF-AVC obsługuje kompresję ALL-I, która zapewnia najlepszą jakość, oraz kompresję Long GOP, która umożliwia dłuższe nagrywanie (wyższa kompresja). Na karcie SD można także nagrywać dane proxy, co zwiększa efektywność edycji.
Zaawansowany interfejs
Model EOS C300 Mark III jest wyposażony w zaawansowany interfejs 12G-SDI, który zapewnia czterokrotnie większą przepustowość w porównaniu z interfejsem 3G-SDI, co upraszcza organizację pracy w standardzie 4K dzięki możliwości wyświetlania obrazu 4K 50/60p za pomocą jednego przewodu. Interfejs HDMI umożliwia także wyświetlanie obrazu 4K 50/60p za pomocą jednego przewodu.
Wbudowane filtry szare
Model EOS C300 Mark III wyposażono w solidny, sterowany elektronicznie system filtrów szarych. Obsługuje on różne stopnie filtracji światła (2/4/6 oraz rozszerzone wartości 8/10), co umożliwia rejestrowanie obrazu z małą głębię ostrości nawet w ciągu dnia.
Układ menu ekranowego (OSD)
Menu ekranowe (OSD) zawiera narzędzia, które nie utrudniają odczytu informacji wyświetlanych na ekranie. Do wyboru mamy kilka opcji.
Obsługa obiektywów anamorficznych
Kamera EOS C300 Mark III obsługuje obiektywy anamorficzne dzięki elektronicznej funkcji de-squeeze modyfikującej obraz w wizjerze i na podłączonych monitorach.
Użytkownicy mogą korzystać z rozdzielczości 4K po podłączeniu obiektywu anamorficznego o współczynniku ściśnięcia obrazu równym 1,3x. Można również używać popularnych obiektywów anamorficznych o współczynniku ściśnięcia obrazu wynoszącym 2x.
Obsługa tablic LUT użytkowników
Użytkownicy mogą zaprojektować własne tablice LUT i wczytywać je do kamery w celu precyzyjnego monitorowania jakości obrazu, a także stosować różne tablice LUT dla każdego gniazda wyjściowego.
Obsługa ACES
Kamera EOS C300 Mark III obsługuje system kodowania ACES (Academy Colour Encoding System) 1.0. Dzięki dostarczonym plikom IDT obraz zarejestrowany kamerą Canon C300 Mark III można importować bezpośrednio do systemów zgodnych z ACES.
Dodatkowo wyjściowy sygnał wideo z kamery można monitorować poprzez wybranie ACES Proxy.
Zawartość opakowania:
- Korpus kamery EOS C300 Mark III
- Monitor LCD LM-V2
- Moduł montażowy LCD LA-V2
- Kabel UN-5
- Uchwyt kamery GR-V1
- Rączka
- Uchwyt mikrofonu
- Akumulator BP-A60
- Ładowarka CG-A20
- Kompaktowy zasilacz sieciowy CA-CP200B
- Przewód zasilający AC
- Pasek na ramię SS-1200
- Wspornik montażowy systemu rozszerzeń
- Podpórka kciuka
- Dekiel na korpus
- Klucze i śruby imbusowe
Cechy
- Typ matrycy:
- CMOS
- Rozmiar matrycy:
- Super 35
MATRYCA ŚWIATŁOCZUŁA |
|
Matryca | Matryca CMOS Super 35 mm |
System | Filtr kolorów podstawowych RGB (matryca Bayera) |
Tryby matrycy | Super 35 mm (wycinek kadru) / Super 16 mm (wycinek kadru) |
Łączna liczba pikseli | Około 9,6 megapiksela (4206 × 2280) |
Liczba efektywnych pikseli (tryb pełnoklatkowy) | Około 8,85 megapiksela (4096 × 2160): jeśli wybrano rozdzielczość 4096 × 2160 lub 2048 × 1080 Około 8,29 megapiksela (3840 × 2160): jeśli wybrano rozdzielczość 3840 × 2160 lub 1920 × 1080 |
Efektywny rozmiar ekranu matrycy | Super 35 mm; 26,2 × 13,8 mm (29,6 mm po przekątnej): jeśli wybrano rozdzielczość 4096 × 2160 lub 2048 × 1080 24,6 × 13,8 mm (28,2 mm po przekątnej): jeśli wybrano rozdzielczość 3840 × 2160 lub 1920 × 1080 |
Zakres dynamiczny | Canon Log 2: 1600% / ponad 16 stopni przy podwójnym wzmocnieniu Wybrany tryb wyjściowy / ponad 15 stopni w trybie normalnym Canon Log 3: 1600% / 14 stopni Wide DR: 800% (przy ISO 400) |
PROCESOR OBRAZU | |
Typ | DIGIC DV7 |
OBIEKTYW |
|
Mocowanie obiektywu | Mocowanie Canon EF. Możliwość zmiany mocowania na mocowanie EF z blokadą Cinema Lock lub na mocowanie PPL Mocowanie obiektywów B4 za pośrednictwem adaptera (EF lub PL) |
Współczynnik powiększenia obiektywu (dla obiektywów z mocowaniem EF, w tym obiektywów Cinema Prime) | Super 35 mm; 4096 × 2160 (RAW), 4096 × 2160 lub 2048 × 1080 (rozdzielczość): długość ogniskowej × około 1,460 Rozdzielczość 3840 × 2160 lub 1920 × 1080: długość ogniskowej × około 1,534 Super 16 mm (wycinek kadru); Rozdzielczość 2048 × 1080: długość ogniskowej × około 2,920 Rozdzielczość 1920 × 1080: długość ogniskowej × około 3,069 |
Wymienne mocowanie obiektywu | Tak, użytkownik może wymienić na mocowanie EF z blokadą Cinema Lock lub na mocowanie PL |
Korygowanie jasności brzegów | TAK (w zależności od zastosowanego obiektywu) |
Filtr szary | Do 10 stopni dzięki wbudowanemu systemowi filtra szarego (w trybie rozszerzonym) |
Regulacja ostrości | Mocowanie EF: przez obiektyw lub za pomocą przewodowego/bezprzewodowego pilota (w zależności od zastosowanego obiektywu) Mocowanie PL: tylko obiektywy Cine Servo |
Regulacja przysłony (obiektywy z mocowaniem EF) | Przez korpus, rączkę lub za pomocą przewodowego/bezprzewodowego pilota. 1/2 stopnia, 1/3 stopnia lub sterowanie FINE. Możliwość utrzymania stałej wartości F przy korzystaniu z zoomu. |
Obsługa obiektywów anamorficznych | Tak, ×2,0 / ×1,3 |
System stabilizacji obrazu | Optyczny w przypadku niektórych obiektywów, cyfrowa 5-osiowa stabilizacja obrazu w przypadku obiektywów innych niż IS. Połączenie optycznej i cyfrowej stabilizacji obrazu daje łączną 5-osiową stabilizację obrazu |
NAGRYWANIE |
|
Nagrywanie wewnętrzne | Karta CFexpress (2 szt.) w przypadku formatu Cinema RAW Light lub XF-AVC/MXF, karta SD w przypadku nagrywani pliku proxy w formacie XF-AVCa Karta SD używana również do przechowywania zdjęć (1920 × 1080)a Przesyłanie ustawień CP i aktualizacja oprogramowania układowego |
Czas nagrywania (karta CFexpress, 512 GB), w przybliżeniu | Cinema RAW Light: 4096 × 2160, 1 Gb/s: 64 min 2048 × 1080, 250 Mb/s: 256 min XF-AVC/MXF: 4096 × 2160: 810 Mb/s 79 min / 410 Mb/s: 156 min 2048 × 2160, 310 Mb/s: 207 min / 160 Mb/s: 401 min |
Format nagrywania | Cinema RAW Light (CRM), XF-AVC (MXF) ALL-i lub Long GOP |
Częstotliwość systemowa / prędkość nagrywania | Tryb 59,94 Hz (59,94p / 59,94i / 29,97p / 23,98p) Tryb 50,00 Hz (50,00p / 50,00i / 25,00p) Tryb 24,00 Hz (24,00p) |
Szybkość transmisji bitów / głębia bitowa Cinema RAW Light (PAL) | 4096 × 2160: 50,00p, 1 Gb/s 10 bitów / 25,00p, 1 Gb/s, 12 bitów 2048 × 1080: 50,00p, 250 Gb/s 10 bitów / 25,00P 250 Mb/s, 12 bitów |
Szybkość transmisji bitów / próbkowanie przy nagrywaniu XF-AVC (PAL) | 4096 × 2160 / 3840 × 2160: 50,00P, YCC 4:2:2, 10 bitów 810 Mb/s / 25,00P, YCC 4:2:2, 10 bitów, 410 Mb/s 2048 × 1080 / 1920 × 1080: 50,00P, YCC 4:2:2, 10 bitów 310 Mb/s / 25,00P, YCC 4:2:2, 10 bitów, 160 Mb/s |
Szybkość transmisji bitów / próbkowanie (PAL) w przypadku nagrywania XF-AVC Proxy na karcie pamięci SD | 2048 × 1080: 50,00p, YCC 4:2:0 8 bitów 35 Mb/s / 25,00p, YCC 4:2:0 8 bitów 24 Mb/s Long GOP |
Nagrywanie w zwolnionym/ przyspieszonym tempie | Tak, Cinema RAW Light, 4096 × 2160: 12–120 kl./s / 2048 × 1080: 12–120 kl./s XF-AVC: 4096 × 2160: 12–120 kl./s / 2048 × 1080 / 1920 × 1080 (2K / Super 16 mm): 12–180 kl./s Pliki proxy nagrywane z tą samą prędkością. |
Zapis interwałowy | Nie |
Rejestracja klatek | Nie |
Buforowanie (w pamięci podręcznej) | Tak, 3 sekundy |
Nagrywanie przechodzące | Tak |
Możliwość nagrywania za pomocą dwóch gniazd (jednocześnie) | Tak |
Odwrotne skanowanie | Tak |
Konwersja HD->SD | Nie |
Nośniki zapisu zdjęć | Karty pamięci SD/SDHC |
Rozmiar zapisywanych zdjęć | 4096 × 2160 / 3840 × 2160 / 2048 × 1080 / 1920 × 1080 |
SYSTEM |
|
Monitor przebiegów | Tak. Przez złącza MON.1/2, VIDEO lub HDMI (niedostępne przez wyjścia SDI 1–4) Wyświetlanie liniowe / liniowe i punktowe / wybór linii / wyświetlanie punktowe / RGB / YPrPb. Obsługa wyjścia HDR PQ. |
Wyświetlanie przekłamania kolorów (wskazanie ekspozycji) | Tak. Za pośrednictwem złączy MON.1/2, VIDEO lub HDMI |
Wykresy kolorów | Dostępne są wykresy kolorów SMPTE, EBU i ARIB. Patrz menu |
Wzmocnienie krawędzi | Wzmocnienie krawędzi 1, wzmocnienie krawędzi 2 (możliwość ustawienia koloru, wzmocnienia i częstotliwości) |
Zebra | Poziom 1; Poziom 2; Obydwa Wyjście HD-SDI lub HDMI |
Znaczniki | Możliwość włączenia/wyłączenia: środek, poziomy, siatka, proporcje, strefa bezpieczeństwa i znacznik prostokątny. Możliwość wyboru koloru: żółty, niebieski, zielony, czerwony, czarny, szary i biały. |
Wbudowany wizjer elektroniczny EVF | Nie |
Opcjonalne akcesoria EVF | Tak. Elektroniczny wizjer OLED EVF-V50 lub EVF-V70 |
WEJŚCIA/WYJŚCIA |
|
Wejście audio | 3-stykowe złącze XLR × 2, gniazdo stereo mini jack 3,5 mm (tylko wejście) Wejścia 1 i 2 na korpusie kamery. Dodatkowo 2 × 3-stykowe złącze XLR w opcjonalnym module rozszerzenia EU-V2 (wejście 3 i 4) |
Wyjście słuchawkowe | Gniazdo stereo typu minijack 3,5 mm (tylko wyjście, korpus kamery) |
Wyjście wideo do monitora | MON.: gniazdo BNC, (tylko wyjście, korpus kamery). |
HDMI | Złącze HDMI typu A (tylko wyjście, korpus kamery). |
USB | Tak, tylko wejście, korpus kamery. (złącze GP-E2) |
Wyjście SDI | Gniazdo BNC 1 × wyjście 12G-SDI (tylko wyjście, korpus kamery). |
Kod czasowy | Gniazdo BNC (wejście/wyjście, korpus kamery). |
Genlock | Tak, z opcjonalnym modułem rozszerzeń EU-V1 lub EU-V2. Złącze BNC (tylko wejście/służy także jako złącze SYNC OUT) |
Synch | Złącze BNC (tylko wyjście/służy także jako złącze GENLOCK |
Wyjście komponentowe | Nie |
Gniazdo AV | Nie |
Wyjście DC | Tak, z opcjonalnym modułem EU-V2. Złącze napięcia stałego 24 V, 2A 3-stykowe złącze Fisher (tylko wyjście) Połączenie D-Tap, maksymalnie 50 W |
Wejście DC | 4-stykowe złącze XLR |
Złącze zdalnego sterowania | Złącze REMOTE A 2,5 mm stereo mini-mini jack (tylko wejście) Złącze REMOTE B okrągłe, 8-styków (dla RS-422) z opcjonalnym modułem EU-V1 lub EU-V2 |
Złącze sterowania bezprzewodowego | Tak |
Złącze obiektywu | Tak, z opcjonalnym modułem EU-V2. Złącze 12-stykowe |
Złącze Ethernet | Tak, z opcjonalnym modułem EU-V1 i EU-V2. Złącze Ethernet (RJ45; obsługuje 1000 BASE-T) |
Strumieniowa transmisja IP | Tak. Za pośrednictwem połączenia Ethernet. Obsługa Wi-Fi, 9 Mb/s / 4 Mb/s: 1920 × 1080 (59,94p/59,94i/50,00p/50,00i) – wymagany jest opcjonalny moduł EU-V1 lub EU-V2 |
Wyświetlanie tabeli LUT danych wejściowych | Tak |
Złącze wideo | Specyfikacje opracowane przez firmę Canon (specjalne złącze 13-stykowe) dla monitora LM-V2, opcjonalnego wizjera EVF-V70 lub monitora LM-V1 |
INNE INFORMACJE |
|
Kontrolka nagrywania | Tak |
Pokrętło CUSTOM | Tak |
FUNKCJE NAGRYWANIA | |
Pomiar ekspozycji | Ręczna ekspozycja zależna od prędkości migawki, ustawień przysłony, ISO/wzmocnienia i filtra szarego oraz funkcji Push Auto Iris i Auto Iris |
Korekta ekspozycji | Tak |
Tryb automatycznej ekspozycji | Automatyczna regulacja przysłony w przypadku zgodnych obiektywów |
Tryb Push Auto Iris | Tak, wszystkie obiektywy zgodne z mocowaniem EF; tylko obiektywy Canon Cine Servo zgodne z mocowaniem PL ze złączem 12-stykowym na opcjonalnym module EU-V2 |
Blokada ekspozycji | Nie |
Ustawienie automatycznego sterowania wzmocnieniem | Tak |
Czułość ISO | Wyświetlanie co 1 stopień: [100], 160(*), 200, 400, 800, 1600, 3200, 6400, 12800, 25600, [51200,102400] (---) Wyświetlane w przypadku włączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie ON). (*) Wyświetlane w przypadku wyłączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie OFF) Wyświetlane co 1/3 stopnia: [100, 125], 160, 200, 250, 320, 400, 500, 640, 800, 1000, 1250, 1600, 2000, 2500, 3200, 4000, 5000, 6400, 8000, 10000, 12800, 16000, 20000, 25600, [32000, 40000, 51200, 64000, 80000, 102400] (---) W przypadku włączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie ON). |
System autofokusa (mocowanie EF) | Dual Pixel CMOS AF, funkcja AF oparta na kontraście |
Rozmiary ramki AF (mocowanie EF) | Duży; ekwiwalent mniej więcej 20% (w pionie) × 25% (w poziomie) zakresu wyświetlanego obrazu Mały; ekwiwalent mniej więcej 20% (w pionie) × 8% (w poziomie) zakresu wyświetlanego obrazu Możliwość wyboru punktu AF na ponad 80% (w przybliżeniu) powierzchni czujnika |
Tryby automatycznej regulacji ostrości (mocowanie EF) | One-Shot AF, ciągły AF i funkcja MF oparta na AF Wszystkie tryby działają, jeśli przełącznik AF/MF na obiektywie EF jest ustawiony na AF. One-Shot AF, ciągły AF, funkcja MF oparta na AF |
AF z wykrywaniem twarzy (wyłącznie wersja EF) | Priorytet twarzy lub tylko twarze. |
Prowadnica regulacji ostrości | Wersja EF: wszystkie zgodne obiektywy Canon EF, obiektywy Canon Cine Servo |
Ustawienie wzmocnienia | [-6 dB, -3 dB], -2 dB(*), 0 dB, 3 dB, 6 dB, 9 dB, 12 dB, 15 dB, 18 dB, 21 dB, 24 dB, 27 dB, 30 dB, 33 dB, 36 dB, 39 dB, 42 dB, [45 dB, 48 dB, 51 dB, 54 dB] (---) Wyświetlane w przypadku włączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie ON). (*) Wyświetlane w przypadku wyłączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie OFF). W przypadku włączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie ON): od -2 dB do 54 dB W przypadku wyłączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie OFF): można ustawić dowolną wartość w zakresie od -2 dB to 42 dB, w odstępach co 0,5 dB. |
MIGAWKA |
|
Tryby kontroli | Off (Wył.); Speed (Prędkość migawki); Angle (Kąt); Clear Scan (CS) (Regulacja częstotliwości); Slow Shutter (SLS) (Długa ekspozycja) |
Prędkość migawki | Od 1 s do 1/2000 w zależności od liczby klatek na sekundę i trybu sterowania migawką, 39 opcji ustawień |
Kąt migawki | Od 11,25º do 360º, w zależności od liczby klatek na sekundę |
Długa ekspozycja (SLS) | 1/3, 1/4, 1/6, 1/8, 1/12, 1/15, 1/25, 1/30, w zależności od liczby klatek na sekundę |
Regulacja częstotliwości skanowania | 24,00 Hz* do 250,40 Hz (*) Częstotliwość będzie zależeć od wartości ustawienia liczby klatek na sekundę. |
NIESTANDARDOWY TRYB OBRAZU |
|
Zapisane konfiguracje | BT.709 (Wide DR / BT.709 Gamut) LOG (Canon Log 2 / Cinema Gamut) HDR-PQ (HDR-PQ / BT.2020 Gamut) Od USER5 do USER20 (Wide DR / BT.709 Gamut) |
Matryca kolorów | Neutralne: dokładne odwzorowanie kolorów Kamera produkcyjna: odwzorowanie kolorów do wykorzystania w produkcji filmowej Wideo: odwzorowanie kolorów odpowiadające C300/500 CP-OFF (dla kamer profesjonalnych) |
Ustawienie czerni referencyjnej | Od -50 do +50 |
Główny poziom czerni | Regulacja dla każdego kanału RGB od -50 do +50 oraz Master Black od -50 do +50 |
Poziom gamma czerni | Regulacja poziomu od -50 do +50, zakres od -20 do +50 oraz punkt od -20 do +50 |
Nasycenie ciemnych obszarów | Regulowane: od -50 do +50 |
Punkt przegięcia | Punkt od -50 d +109, nachylenie od -35 do +50, nasycenie od -10 do +10 |
Ostrość | Adjustment for Level (Regulacja dla poziomu), H Detail Freq. (Uwydatnianie szczegółów w poziomie), Coring, HV Detail Balance (Balans szczegółów w poziomie/pionie), Limit (Ograniczenie), Select (Wybór), Knee Aperture (Wyostrzenie jasnych obiektów) oraz Level dependent sharpness (Ostrość zależna od poziomu) |
Redukcja szumów | Wyłączona, włączona (1 do 12) |
Szczegółowość odwzorowania skóry | Wył., Niska, Średnia, Wysoka / Barwa, Chroma, Obszar, Jasność. 32 stopnie |
Selektywna redukcja szumów | Wył., Niska, Średnia, Wysoka / Barwa, Chroma, Obszar, Jasność. |
Matryca kolorów | Regulacja fazy, wzmocnienia i RGB w połączeniu z wyborem ustawień Gamma |
Balans bieli | AWB, nastawa użytkownika 01 (zakres ustawień: od 2000 K do 15 000 K/ od -20 CC do +20 CC), światło dzienne, wolfram, ustawienia (A/B) |
Korekcja kolorów | Wybór obszaru / weryfikacja dwóch obszarów |
Poziom ustawienia | Od -50 do +50, wł./wył. |
DANE TECHNICZNE DOTYCZĄCE |
|
Wi-Fi (akcesorium opcjonalne) | (1) WPS [Wi-Fi Protected Setup] (naciskanie przycisków, kody PIN) (2) Konfiguracja ręczna (3) Wyszukiwanie punktów dostępu System otwarty, WPA-PSK, WPA2-PSK, WEP-64, WEP-128, TKIP, AES, automatyczne/ręczne |
Informacje GPS (moduł dodatkowy) | Szerokość/długość geograficzna/wysokość n.p.m., uniwersalny czas koordynowany (UTC) |
BALANS BIELI |
|
Automatyczna | TAK |
Zaprogramowane ustawienia | Światło dzienne (5400 K), żarówka (3200 K), kelwiny (2000– 15 000 K, z dokładnością do 100 K), zestaw A, zestaw B |
Dopasowanie balansu bieli | Tak, do wcześniejszych modeli |
Przesunięcie balansu bieli | TAK. Od -9 do +9 (tylko dla ustawień Daylight (Światło dzienne) i Tungsten (Żarówka)) |
BALANS CZERNI |
|
Regulacja balansu czerni | TAK |
KOD CZASOWY |
|
System zliczania | Regen, RecRun, Free Run, External, Hold (w przypadku niektórych prędkości nagrywania dostępna jest opcja pomijania klatek) |
Ustawienie wartości początkowej | Wybór „00:00:00:00”, ustawienie, kasowanie |
DŹWIĘK |
|
Nagrywanie | Liniowe PCM: 24 bity / 48 kHz / 4 kanały |
AKCESORIA |
|
Dołączone | Uchwyt kamery GR-V1, podpórka kciuka
Uchwyt mikrofonu [ze śrubą M4], monitor LCD LM-V2 Moduł montażowy LCD LA-V2, rączka Pasek na ramię SS-1200, ładowarka CG-A20 Kompaktowy zasilacz sieciowy CA-CP200B Przewód zasilający, akumulator (BP-A60) Wspornik montażowy systemu rozszerzeń Kabel UN-5 Inne: nakrętka, klucze imbusowe (M4 i M3) Śruba imbusowa (1/4 cala) Śruba imbusowa (M3) |
Opcjonalne | Akumulator Canon BP-A30/BP-A60 (w zestawie z kamerą)
Ładowarka Canon CG-A10/CG-A20 (w zestawie z kamerą) Pilot zdalnego sterowania Canon RC-V100 Kompaktowy zasilacz sieciowy Canon CA-CP200B (w zestawie z kamerą) Pasek na ramię Canon SS-1200 (w zestawie z kamerą) Podstawa statywu Canon TB-1 Bezprzewodowy przekaźnik danych Canon WFT-E9 Odbiornik GPS Canon GP-E2 Kabel Canon UN-5 (dołączony)/UN-10 (do kupienia oddzielnie) Elektroniczny wizjer Canon OLED EVF-V50/EVF-V70, Moduł rozszerzeń Canon 1: EU-V1 Moduł rozszerzeń Canon 2: EU-V2 Zestaw z mocowaniem Canon EF Cinema Lock CM-V1 Zestaw z mocowaniem Canon PL PM-V1 Adapter mocowania Canon B4 MO-4E/MO-4P Monitor LCD Canon LM-V2 (w zestawie) / LM-V1 Moduł mocowania LCD Canon LA-V2 (w zestawie) / LA-V1 Uchwyt kamery Canon GR-V1 (w zestawie) Wspornik na ramię Canon SU-15 Uchwyt naramienny Canon SG-1 Podstawa zaciskowa Canon CL-V2 Uchwyt typu imadło Canon RD-1 Rączka Canon HDU-2 8-stykowy kabel pilota zdalnego sterowania Canon RR-10/RR-100 Grupa obiektywów filmowych Canon EF/EF, grupa obiektywów filmowych Canon PL i akcesoria zaprojektowane dla tych obiektywów |
Akcesoria firm zewnętrznych | Akumulator V-Lock (przez moduł EU-V2) |
INNE INFORMACJE |
|
Wymiary (sam korpus) | 153 × 148 × 168 mm (szer. × wys. × dł.) |
Masa (sam korpus) | Około 1750 g |
Masa (akcesoria | Moduł rozszerzeń 1 – EU-V1: około 114 g
Moduł rozszerzeń 2 – EU-V2: około 652 g Elektroniczny wizjer OLED – EVF-V50: około 170 g Zestaw z mocowaniem EF Cinema Lock CM-V1: około 170 g Bez pokrywki Zestaw z mocowaniem PL PM-V1: około 345 g Bez pokrywki MO-4E: około 230 g, MO-4P: około 248 g Karta CFexpress: około 8 g Podstawa zaciskowa CL-V2: około 120 g |
Zakres temperatury pracy | Około od 0 do 40°C, wilgotność względna 85%
Około od -5 do 45°C, wilgotność względna 60% |
Zasilanie | BP-A60 (w zestawie), BP-A30 (opcjonalnie) V-Lock z EU-V2, zasilanie sieciowe 11–20 V, 4-stykowe gniazdo XLR |