Canon EOS C70 to pierwsza kamera filmowa wyposażona w system mocowania Canon RF. System RF w EOS C70 zapewnia obraz o niesamowitej jakości oraz umożliwia szybszą komunikację między kamerą a obiektywem.
Mocowanie RF. Przyszłość przetwarzania obrazu
Mocowanie RF o dużej średnicy z przesuniętą tylną płaszczyzną ostrości i 12-stykowym złączem komunikacyjnym, pozwala uzyskać optymalne połączenie innowacji optycznej i elektronicznej oraz fantastyczną szybkość AF całej gamy obiektywów RF firmy Canon.
Uniwersalność. Wszechstronność. Niezawodność. Twoje nowe wszechstronne narzędzie
Kamera EOS C70 wzoruje się na innych urządzeniach Canon z mocowaniem RF, a do tego dodaje nowe elementy sterujące, jest przyjazna dla środowiska i ma rozmiar pasujący do Twojego zestawu produkcyjnego.
Inna dynamika: matryca 4K Super 35mm
Kamera EOS C70 ma nową matrycę 4K Super 35mm i procesor obrazu DIGIC DV7. Zapewnia obraz cechujący się wyjątkowo wysoką rozdzielczością i ponad 16-stopniową rozpiętością tonalną.
Różne formaty nagrywania
Dwa gniazda kart UHS-II SD umożliwiają nagrywanie jednoczesne lub przechodzące. Nagrywanie w standardzie XF-AVC obsługuje kompresję ALL-I i Long-GOP, a nagrywanie w standardzie MP4 zapewnia jeszcze większą elastyczność.
Nowatorska technologia AF
Kamera EOS C70 jest wyposażona w znaną technologię Dual Pixel CMOS AF (DPAF). Dzięki niej filmowcy mogą korzystać z dokładnego, niezawodnego autofokusa ze śledzeniem obiektu i wykrywaniem twarzy.
Praktyczne funkcje pomocy przydatne dla profesjonalistów
Model EOS C70 zapewnia efektywne funkcje obsługi ułatwiające pracę w trybie jednoosobowym, w tym następujące rozwiązania: bezpośrednia obsługa dotykowa, automatyczna czułość ISO, filmowanie w pionie i elektroniczny stabilizator obrazu.
Profesjonalny interfejs I/O
Zachowaj kontrolę dzięki konfigurowalnym przyciskom, profesjonalnym złączom oraz zaawansowanym funkcjom kontroli nad dźwiękiem i jego nagrywania.
Zestaw zawiera:
Korpus EOS C70
Osłona kamery
Haczyk taśmy pomiarowej
Uchwyt kamery
Ogranicznik
Zespół uchwytu mikrofonu
Podstawa adaptera stopki
Pokrętło adaptera stopki
Śruby do zespołu uchwytu mikrofonu (M4)
Rączka
Śruba imbusowa (1/4 cala)
Pasek na ramię SS-1200
Kompaktowy zasilacz sieciowy CA-CP200 L
Przewód zasilający EU
Ładowarka CG-A20 OTH
Akumulator BP-A30 JP OTH
Jeden komplet materiałów drukowanych
Jeden komplet opakowań
042043
Arkusz danych
Rozmiar matrycy:
Super 35
Nośnik Danych
karta SD (UHS-II)
Intrfejs
HDMI
Typ matrycy:
CMOS
Szczegółowe odniesienia
EAN13
4549292167467
MPN
4507C003AA
Matryca światłoczuła
Matryca Matryca Super 35mm DGO (Dual Gain Output)
System Filtr kolorów podstawowych RGB (matryca Bayera)
Tryb matrycy Super 35mm / Super 16mm (wycinek kadru)
Łączna liczba pikseli Około 9,6 megapiksela (4206 × 2280)
Efektywna liczba pikseli Około 8,85 megapiksela (4096 × 2160): jeśli wybrano rozdzielczość 4096 × 2160 lub 2048 × 1080 Około 8,29 megapiksela (3840 × 2160): jeśli wybrano rozdzielczość 3840 × 2160 lub 1920 × 1080
Efektywny rozmiar ekranu matrycy Super 35mm; 26,2 × 13,8 mm (29,6 mm po przekątnej): jeśli wybrano rozdzielczość 4096 × 2160 lub 2048 × 1080 24,6 × 13,8 mm (28,2 mm po przekątnej): jeśli wybrano rozdzielczość 3840 × 2160 lub 1920 × 1080
Mocowanie obiektywu Mocowanie Canon RF Zgodne obiektywy: wszystkie obiektywy RF i EF (w tym obiektywy EF-S / obiektywy filmowe EF) (* Obiektywy EF są zgodne z akcesoriami adaptera mocowania EF-EOS R)
Współczynnik powiększenia obiektywu (obiektywy z mocowaniem EF, w tym stałoogniskowe obiektywy filmowe) Super 35 mm; Rozdzielczość 4096 × 2160 lub 2048 × 1080: długość ogniskowej × około 1,460 Rozdzielczość 3840 × 2160 lub 1920 × 1080: długość ogniskowej × około 1,534 Super 16mm (wycinek kadru) Rozdzielczość 2048 × 1080: rzeczywista ogniskowa × około 2,920 Rozdzielczość 1920 × 1080: rzeczywista ogniskowa × około 3,069 W przypadku korzystania z adaptera mocowania Canon EF-EOS R 0.71 X efektywna ogniskowa pozostaje bez zmian
Korygowanie jasności brzegów Tak
Korygowanie aberracji chromatycznej Tak
Korekcja zniekształceń Tak, tylko obiektywy z mocowaniem RF
Korekcja dyfrakcji Tak
Filtr szary 2, 4 lub 6 stopni(e) Do 10 stopni dzięki wbudowanemu systemowi filtra szarego (w trybie rozszerzonym)
Regulacja przysłony (obiektywy z mocowaniem EF) 1/2 stopnia, 1/3 stopnia lub sterowanie FINE
Obsługa obiektywów anamorficznych Tak, x2,0 / x1,3
System stabilizacji obrazu Tak. W zależności od obiektywu; cyfrowa 5-osiowa stabilizacja obrazu w przypadku obiektywów niemających systemu IS. Połączenie optycznej i cyfrowej stabilizacji obrazu daje łączną 5-osiową stabilizację obrazu. Skuteczność systemu IS zależy od zastosowanego obiektywu.
NAGRYWANIE
Nośniki do nagrywania wewnętrznego Karta SD do nagrywania materiału XF-AVC lub MP4. Nagrywanie na dwóch kartach. Karta SD używana również do przechowywania zdjęć (1920 × 1080) Przesyłanie ustawień CP i aktualizacja oprogramowania układowego Zalecane są szybkie karty SD UHS-II. W przypadku wszystkich funkcji nagrywania zalecany jest standard V90.
Czas nagrywania (karta SD, 512 GB): około XF-AVC / MXF: 4096 × 2160: 410 Mb/s, 156 min MP4 (HEVC): 4096 × 2160: 225 Mb/s, 285 min MP4: 4096 × 2160: 150 Mb/s, 428 min
Format nagrywania XF-AVC (MXF) ALL-I lub Long GOP, 4:2:2, 10 bitów MP4 H.265/HEVC, 4:2:2, 10 bitów MP4 H.264, 4:2:0, 8 bitów
Nagrywanie przechodzące Tak
Możliwość nagrywania za pomocą dwóch gniazd (jednocześnie) Tak
Jednoczesne nagrywanie wróżnych formatach Tak, w trybie podwójnego nagrywania Dostępne opcje: [XF-AVC / MP4] [All-I / Long GOP] [4:2:2 10-bit / 4:2:0 10-bit / 4:2:0 8-bit] [UHD / 2K / FHD]
Częstotliwość systemowa / prędkość nagrywania Tryb 59,94 Hz (59,94p / 59,94i / 29,97p / 23,98p) Tryb 50,00 Hz (50,00p / 50,00i / 25,00p) Tryb 24,00 Hz (24,00p)
Szybkość transmisji bitów / próbkowanie (PAL) w przypadku nagrywania XF-AVC
Proxy na karcie pamięci SD 2048 × 1080: 50,00P, 4:2:0, 8 bitów, 35 Mb/s / 1920 × 1080, 24 Mb/s Long GOP
Nagrywanie w zwolnionym/ przyspieszonym tempie Nagrywanie w formacie 4K: do 120 kl./s Nagrywanie w formacie 2K (wycinek kadru): do 180 kl./s
Zapis interwałowy Nie
Rejestracja klatek Nie
Buforowanie (w pamięci podręcznej) Tak, 3 s(tylko nagrywanie w formacie XF-AVC)
Rozdzielczość LCD, 3,5 cala, 2,76 miliona punktów (1280 × 720 × RGB)
Wyświetlanie funkcji ekranu dotykowego Wybór punktu ostrości, regulacja ustawień filmowania, uruchamianie/zatrzymywanie nagrywania (włączane w menu) OSD do filmowania w pionie Tak, włączane w menu lub za pomocą przypisanego przycisku
Monitor przebiegów Tak. LCD lub monitor zewnętrzny za pomocą złącza HDMI.
Wyświetlanie przekłamania kolorów (wskazanie ekspozycji) Tak. LCD lub HDMI (użycie przeglądowej tablicy LUT wpłynie na sposób wyświetlania przekłamania kolorów)
Zebra Poziom 1; Poziom 2; Obydwa Wyprowadzenie sygnału przez złącze HDMI: tak
Znaczniki Możliwość włączenia/wyłączenia: środek, poziomy, siatka, proporcje, strefa bezpieczeństwa oraz znacznik prostokątny i określony przez użytkownika. Możliwość wyboru koloru: żółty, niebieski, zielony, czerwony, czarny, szary i biały.
Wizjer elektroniczny (EVF) Wbudowany wizjer elektroniczny EVF Nie
Wejście audio 3-stykowe złącze Mini XLR × 2, gniazdo stereo minijack 3,5 mm (tylko wejście) Wbudowane mikrofony stereofoniczne na korpusie kamery
Wyjście słuchawkowe Gniazdo stereo typu minijack 3,5 mm (tylko wyjście, korpus kamery)
HDMI Złącze HDMI (typ A) (tylko wyjście)
USB Tak, połączenie typu C (USB 3.2 Gen1) do obsługi opcjonalnego modułu GPS lub kart Wi-Fi/Ethernet innych producentów
Kod czasowy BNC/HDMI
Wejście DC Wejście zasilania DC, 24 V
Złącze zdalnego sterowania Złącze REMOTE A 2,5 mm stereo mini-mini jack (tylko wejście)
Strumieniowa transmisja IP / FTP Tak. Do strumieniowej transmisji IP potrzebna jest opcjonalna przejściówka USB-C na Ethernet oraz urządzenie do dekodowania transmisji. FTP za pośrednictwem serwera FT. Przesyłanie nagrań zapisanych na karcie SD (tryb nośnika)
Wejście do obsługi tablic LUT TAK. Dostępne na potrzeby monitorowania obrazu na ekranie LCD lub stosowane bezpośrednio do nagrań. Zgodność z plikami tablic LUT .CUBE
Domyślne ustawienia przycisków funkcyjnych 1. Balans bieli 2. Ustawienie balansu bieli 3. Wzmocnienie krawędzi: wszystkie 4. Monitor WFM: wszystkie 5. DISP 6. Zebra: wszystkie 7. Funkcja Push Auto Iris 8. INDEKS/powiększenie 9. FUNC 10. One-Shot AF 11. (nieprzypisany) 12. Blokada AF 13. Stan sygnału audio
Przyciski przypisywane przez użytkownika 13 przycisków z możliwością przypisania (numerowane) na korpusie kamery. Ponad 80 opcji za pośrednictwem menu
Funkcje nagrywania
Pomiar ekspozycji Ręczna ekspozycja zależna od prędkości migawki, ustawień przysłony, ISO/wzmocnienia i filtra szarego oraz funkcji Push Auto Iris i Auto Iris
Korekta ekspozycji Tak
Tryb automatycznej ekspozycji Automatyczna regulacja przysłony w przypadku zgodnych obiektywów
Tryb Push Auto Iris Tak
Blokada ekspozycji Nie
Ustawienie automatycznego sterowania wzmocnieniem Tak
Czułość ISO Wyświetlanie co 1 stopień: [100], 160(*), 200, 400, 800, 1600, 3200, 6400, 12800, 25600, [51200, 102400] Wyświetlane w przypadku włączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie ON). (*) Wyświetlane w przypadku wyłączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie OFF) Wyświetlane co 1/3 stopnia: (100, 125), 160, 200, 250, 320, 400, 500, 640, 800, 1000, 1250, 1600, 2000, 2500, 3200, 4000, 5000, 6400, 8000, 10000, 12800, 16000, 20000, 25600, (32000, 40000, 51200, 64000, 80000, 102400) W przypadku włączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie ON).
System autofokusa Dual Pixel CMOS AF, funkcja AF oparta na kontraście. Dostępne są tryby: priorytet twarzy, tylko twarz i AF ze śledzeniem obiektu
Rozmiary ramki AF Duży; ekwiwalent mniej więcej 20% (pionowo) × 25% (poziomo) zakresu wyświetlanego obrazu Mały; ekwiwalent mniej więcej 20% (pionowo) × 8% (poziomo) zakresu wyświetlanego obrazu Możliwość wyboru punktu AF na obszarze około 80% matrycy. Obszar obsługiwany przez funkcję Dual Pixel AF to około 60%, gdy założono obiektyw EF za pomocą adaptera EFRF
Tryby automatycznej regulacji ostrości One-Shot AF, ciągły AF i funkcja MF oparta na AF Wszystkie tryby działają, jeśli przełącznik AF/MF na obiektywie EF jest ustawiony na AF. One-Shot AF, ciągły AF, funkcja MF oparta na AF
Funkcja AF z wykrywaniem twarzy Priorytet twarzy lub tylko twarze
Prowadnica regulacji ostrości Wszystkie zgodne obiektywy Canon RF, Canon EF, obiektywy Canon Cine Servo (z mocowaniem EF poprzez użycie adaptera mocowania EF-RF)
Ustawienie wzmocnienia (-6 dB, -3 dB), -2 dB(*), 0 dB, 3 dB, 6 dB, 9 dB, 12 dB, 15 dB, 18 dB, 21 dB, 24 dB, 27 dB, 30 dB, 33 dB, 36 dB, 39dB, 42 dB, (45 dB, 48 dB, 51 dB, 54 dB) Wyświetlane w przypadku włączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie ON). (*) Wyświetlane w przypadku wyłączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie OFF). W przypadku włączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie ON): od -2 dB do 54 dB W przypadku wyłączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie OFF): można ustawić dowolną wartość w zakresie od -2 dBdo 42 dB (z przyrostem 0,5 dB).
Tryby kontroli Off (Wył.); Speed (Prędkość migawki); Angle (Kąt); Clear Scan (CS) (Regulacja częstotliwości); Slow Shutter (SLS) (Długa ekspozycja)
Prędkość migawki Od 1 s do 1/2000 w zależności od liczby klatek na sekundę i trybu sterowania migawką, 39 opcji ustawień
Kąt migawki Od 11,25º do 360º, w zależności od liczby klatek na sekundę
Długa ekspozycja (SLS) 1/3, 1/4, 1/6, 1/8, 1/12, 1/15, 1/25, 1/30, w zależności od liczby klatek na sekundę
Regulacja częstotliwości skanowania 24,00 Hz* do 250,40 Hz (*) Częstotliwość będzie zależeć od wartości ustawienia liczby klatek na sekundę.
Matryca kolorów Neutralne: dokładne odwzorowanie kolorów Kamera produkcyjna: odwzorowanie kolorów do wykorzystania w produkcji filmowej Wideo: odwzorowanie kolorów odpowiadające C300/500 CP-OFF (dla kamer profesjonalnych)
Ustawienie czerni referencyjnej Od -50 do +50
Główny poziom czerni Regulacja dla każdego kanału RGB od -50 do +50 oraz Master Black od -50 do +50
Poziom gamma czerni Regulacja poziomu od -50 do +50, zakres od -20 do +50 oraz punkt od -20 do +50
Nasycenie ciemnych obszarów Regulowane: od -50 do +50
Punkt przegięcia Punkt: od -50 do +109; nachylenie: od -35 do +50 Nasycenie: od -10 do +10
Ostrość Adjustment for Level (Regulacja dla poziomu), H Detail Freq. (Uwydatnianie szczegółów w poziomie), Coring, HV Detail Balance (Balans szczegółów w poziomie/pionie), Limit (Ograniczenie), Select (Wybór), Knee Aperture (Wyostrzenie jasnych obiektów) oraz Level dependent sharpness (Ostrość zależna od poziomu)
Matryca kolorów Regulacja fazy, wzmocnienia i RGB w połączeniu z wyborem ustawień Gamma
Balans bieli AWB, nastawa użytkownika 01 (zakres ustawień: od 2000 K do 15 000 K/ od -20 CC do + 20 CC), światło dzienne, wolfram, ustawienia (A/B)
Korekcja kolorów Wybór obszaru / weryfikacja dwóch obszarów Poziom ustawienia Od -50 do +50, wł./wył.
Wi-Fi (opcjonalne akcesorium innego producenta) (1) WPS [Wi-Fi Protected Setup] (system oparty na przycisku, system oparty na kodzie PIN) (2) Konfiguracja ręczna (3) Wyszukiwanie punktów dostępu System otwarty, WPA-PSK, WPA2-PSK, WEP-64, WEP- 128, TKIP, AES, automatyczne/ręczne
Informacje GPS (Wyposażenie opcjonalne) Szerokość/długość geograficzna/wysokość n.p.m., uniwersalny czas koordynowany (UTC)
Balans bieli Automatyczny - TAK
Zaprogramowane ustawienia Światło dzienne (5400 K), żarówka (3200 K), kelwiny (2000–15 000 K, z dokładnością do 100 K), zestaw A, zestaw B
Dopasowanie balansu bieli Tak, do wcześniejszych modeli
Przesunięcie balansu bieli TAK. Od -9 do +9 (tylko dla ustawień Daylight (Światło dzienne) i Tungsten (Żarówka))
Zaprogramowane ustawienia Światło dzienne (5400 K), żarówka (3200 K), kelwiny (2000–15 000 K, z dokładnością do 100 K), zestaw A, zestaw B
Dopasowanie balansu bieli Tak, do wcześniejszych modeli Przesunięcie balansu bieli TAK. Od -9 do +9 (tylko dla ustawień Daylight (Światło dzienne) i Tungsten (Żarówka))
Balans czerni Regulacja balansu czerni TAK
System zliczania Regen, RecRun, Swobodne odliczanie, External, Hold (w przypadku niektórych prędkości nagrywania dostępne jest pomijanie klatek)
Ustawienie wartości początkowej Wybór „00:00:00:00”, ustawienie, kasowanie Dźwięk
Masa (sam korpus) 1190 g (z paskiem naręcznym i haczykiem taśmy pomiarowej)
Masa (z akcesoriami) Około 1620 g (BP-A30, 2 karty SD, rączka, uchwyt mikrofonu, pasek naręczny i haczyk taśmy pomiarowej)
Zakres temperatury pracy Około od 0 do 40°C, wilgotność względna 85% Około od -5 do 45°C, wilgotność względna 60%
Zasilanie (akumulator) BP-A30 (w zestawie), BP-A60 (opcja)
Zasilanie sieciowe Kompaktowy zasilacz sieciowy CA-CP200L: DC, 24 V
Zużycie energii (przybliżone) Maksymalny pobór mocy: 14,6 W
Czas nagrywania (przybliżony) - W przypadku dostarczonego akumulatora BP-A30: Super 35mm, 4096 × 2160 / 50,00P, 175 min Super 16mm, 2048 × 1080 / 50,00P, 205 min
Niezdecydowany? Weź udział w teście kamer profesjonalnych Canon!
Wypożycz sprzęt Canon bezpłatnie, przetestuj i kup z rabatem!
Zasady programu Przetestuj i kup:
1. Klient ma prawo nieodpłatnie wypożyczyć sprzęt Try&Buy na okres 3 dni.
2. Klient ma prawo wypożyczyć sprzęt Try&Buy tylko raz.
3. BEIKS pobiera kaucję zwrotną za wypożyczenie sprzętu Try&Buy jak w tabeli poniżej:
Model
Kaucja
Canon C300 Mark III
3 000,00zł
Canon C70
1 400,00zł
Canon EOS R5 C
1 300,00zł
Canon XF605
1 200,00zl
Canon XA75
700,00zł
Canon XA65
600,00zł
Canon CR-N700
2 500,00zł
Canon CR-N500
1 500,00zł
Canon CR-N300
800,00zł
Canon RC-IP100
500,00zł
4. W przypadku uszkodzenia lub zniszczenia sprzętu BEIKS ma prawo odmowy zwrotu kaucji za wypożyczone produkty lub potrącenia kwoty pokrywającej naprawę uszkodzenia.
5. W przypadku uszkodzenia sprzętu na kwotę wyższą niz kaucja BEIKS ma prawo obciążyć klienta dodatkowymi kosztami pokrywającymi koszt naprawy.
Produkty objęte akcją
Canon C300 Mark III
Canon C70
Canon R5 C
Canon XF605
Canon XA75
Canon XA65
Canon XA60
Canon CR-N700
Canon CR-N500
Canon CR-N300
Canon RC-IP100
Obiektywy filmowe Canon
W celu przetestowania sprzętu Canon zapraszamy do kontaktu z naszym działem obsługi klienta: