Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
Nowa matryca i zaawansowany procesor obrazu sprawiają, że LUMIX G9II oferuje niezwykłe rezultaty fotograficzne, a także wprowadza pierwszą w serii LUMIX G funkcję PDAF. Ten flagowy model do fotografii nieruchomych to urządzenie, które pozwala uchwycić najważniejsze momenty dzięki ulepszonej wydajności i mobilności.
Teraz możesz zatrzymać te niezapomniane chwile i wyrazić je w swój unikatowy sposób. Aparat LUMIX G9II oferuje szeroką gamę opcji, w tym tryb LEICA Monochrome i funkcję REAL TIME LUT, a także najnowszą matrycę i procesor przetwarzania obrazów, zapewniając niezrównaną jakość zdjęć.
To urządzenie jest wyposażone w pełni, począwszy od pierwszego w historii serii LUMIX G fazowego hybrydowego autofokusu po możliwość wykonywania zdjęć seryjnych z prędkością 60 kl./s w trybie AFC oraz tworzenie niesamowitych filmów w zwolnionym tempie.
Kompaktowy i lekki system jest idealny do podróży, a wbudowana stabilizacja obrazu pozwala na fotografowanie i filmowanie z ręki, nawet w warunkach słabego oświetlenia i przy użyciu teleobiektywu. Intuicyjny i ergonomiczny układ sterowania oraz 8-kierunkowy joystick umożliwiają intuicyjne wybieranie obszarów ostrości jednym kciukiem, co sprawia, że korzystanie z tego aparatu to prawdziwa przyjemność.
Uzyskuj bogatsze gradacje tonalne oraz bardziej wyraziste cienie podczas robienia zdjęć w formacie RAW. Połączenie nowej matrycy Live MOS o rozdzielczości 25,2 megapiksela z autofokusem opartym na detekcji fazowej oraz najnowszego procesora przetwarzania obrazu w aparacie LUMIX G9II pozwalają wiernie uwieczniać wszystkie cenne chwile.
Fazowy hybrydowy autofokus, po raz pierwszy w serii LUMIX G, pozwala fotografować ciągle, z szybkością i precyzją, a wysoce zaawansowany autofokus w aparacie LUMIX G9II przekracza granice w fotografowaniu sportu, dzikiej przyrody i samochodów/motocykli.
Aparat umożliwia wykonywanie zdjęć seryjnych z szybkością 60 kl./s z funkcją AFC*, a także wykonywanie zdjęć seryjnych do około 3 sekund — wszystko przy wizjerze bez czarnych obszarów. Ponadto funkcja trybu Pre-Burst w aparacie LUMIX G9II pozwala cofać się w czasie. Teraz możesz uchwycić obraz w idealnym momencie.
*Używa elektronicznej przesłony. 75 kl./s z AFS.
Leica słynie z wyjątkowej jakości zdjęć i cieszy się uznaniem użytkowników na całym świecie za niezwykłą wierność i wyrazistość obrazów. Podczas współpracy nad technologią L2 poznaliśmy filozofię fotografowania wypracowaną przez Leica w trakcie jej długiej historii i udostępniliśmy ten tryb jako jeden z nowych środków wyrazu w aparacie LUMIX. Zapewnia on głębokie kontrasty między bielą a czernią.
・Tryb LEICA Monochrome w porównaniu z trybem LUMIX L.Monochrome D zapewnia jaśniejsze obrazy w rozjaśnieniach oraz ogólnie wyrazisty i dynamiczny obraz monochromatyczny
Uwiecznij chwilę, nadając jej ostateczny wygląd jeszcze przed edycją. Aparat LUMIX G9II pozwala rejestrować zdjęcia i filmy z zastosowaną tabelą LUT w celu uzyskania odpowiedniej gradacji kolorów. Rozszerz wykładniczo swój zakres ekspresji, korzystając z samego aparatu.
uść wodze nieograniczonej kreatywności nawet przy słabym oświetleniu i w zakresie teleobiektywu. Zaawansowana funkcja 8,0-punktowej stabilizacji korpusu* eliminuje drgania nawet przy słabym oświetleniu i długich czasach otwarcia migawki, a stabilizacja obrazu Dual I.S. 2** (7,5 punktów, 5 osi) zapewnia zaawansowaną stabilizację obrazu nawet w zakresie teleobiektywu.
** Na podstawie normy CIPA [kierunek odchylenia: odległość ustawiania ostrości f=60 mm (odpowiednik dla aparatu 35 mm: f=120 mm) dla obiektywu H-ES12060].
** Na podstawie normy CIPA [kierunek odchylenia: odległość ustawiania ostrości f=140 mm (odpowiednik dla aparatu 35 mm: f=280 mm) dla obiektywu H-FSA14140].
Teraz, dzięki aparatowi LUMIX G9II, uchwycisz ważne momenty na niesamowitym filmie w zwolnionym tempie (C4K/4K, 10 bitów, 120p/100p). Nagrywaj filmy łatwiej i prościej niż kiedykolwiek dotąd.
Intuicyjny, odpowiednio zaprojektowany układ i 8-kierunkowy joystick pozwalają na intuicyjne wybieranie obszaru ostrości z prostą obsługą jednym kciukiem, co umożliwia szybkie fotografowanie.
PRZETWORNIK OBRAZU |
|
Typ | Matryca Live MOS (17,3 x 13,0 mm) |
Efektywna liczba pikseli / Całkowita liczba pikseli | 25,21 megapiksela / 26,52 megapiksela |
Powłoka antyodblaskowa | Tak |
Proporcje / Filtr kolorów | 4:3 / Filtr kolorów podstawowych |
System redukujący kurz | Typ z przesunięciem matrycy |
Funkcje V-Log |
|
Ponad 13 stopni (V-Log) (wydajność matrycy wynosi 60 kl./s lub mniej) | |
Ponad 12 stopni (V-Log) (wydajność matrycy wynosi 61 kl./s lub więcej) | |
ZDJĘCIA |
|
Format zapisu pliku | JPEG (DCF, Exif 2.31), RAW |
Współczynnik proporcji | 4:3 / 3:2 / 16:9 / 1:1 |
Rozmiar pliku (w pikselach) | 4:3 - 5776x4336(L) / 4096x3072(M) / 2944x2208(S) / 11552x8672(XL)* / 8192x6144(LL)* * Tryb wysokiej rozdzielczości. |
3:2 - 5776x3848(L) / 4096x2728(M) / 2944x1960(S) / 11552x7696(XL)* / 8192x5464(LL)* * Tryb wysokiej rozdzielczości. | |
16:9 - 5776x3248(L) / 4096x2304(M) / 2944x1656(S) / 11552x6496(XL)* / 8192x4608(LL)* * Tryb wysokiej rozdzielczości. | |
1:1 - 4336x4336(L) / 3072x3072(M) / 2208x2208(S) / 8672x8672(XL)* / 6144x6144(LL)* * Tryb wysokiej rozdzielczości. | |
Jakość obrazu | RAW / RAW+Fine / RAW+Standard / Fine / Standard (High Resolution mode: Combined / RAW / RAW+Fine / Fine) |
Przestrzeń barw | sRGB, AdobeRGB |
FILMY |
|
Format zapisu pliku | MOV: H.264/MPEG-4 AVC, H.265/HEVC, Apple ProRes |
MP4: H.264/MPEG-4 AVC, H.265/HEVC | |
Format audio | MOV: LPCM (2 kanały, 48 kHz/24 bity, 96 kHz/24 bity*) (4 kanały, 48 kHz/24 bity**, 96 kHz/24 bity**) |
MP4: AAC (2 kanały, 48 kHz/16 bitów) | |
* Po podłączeniu mikrofonu Φ3,5 mm lub adaptera DMW-XLR1 (sprzedawanego oddzielnie). ** Po podłączeniu adaptera DMW-XLR1 (do nabycia osobno). | |
Częstotliwość systemu | 59,94 Hz / 50,00 Hz / 24,00 Hz |
Obszar obrazu wideo | FULL / PIXEL/PIXEL |
MOV (*¹) (*²) * Możliwość wyboru HLG. | 59.94Hz [5.8K] 5760x4320 (4:3) |
29.97p, 200Mbps (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM* | |
23.98p, 200Mbps (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)* | |
*Obszar obrazu wideo jest ustawiony jako FULL w tym trybie nagrywania. | |
59.94Hz [5.7K] 5728x3024 (17:9) | |
59,94p, 300Mbps (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)* | |
47,95p, 300Mbps (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)* | |
29,97p, 200Mbps (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) * | |
23,98p, 200Mbps (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)* | |
*Obszar obrazu wideo jest ustawiony jako FULL w tym trybie nagrywania. | |
59.94Hz [4.4K] 4352x3264 (4:3) | |
59,94p, 300Mbps (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) * | |
47,95p, 300Mbps (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)* | |
*Obszar obrazu wideo jest ustawiony jako PIXEL/PIXEL w tym trybie nagrywania. | |
59,94 Hz [C4K] 4096x2160 | |
119,88p, 300 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)* | |
59,94p, 800 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)** | |
59,94p, 600 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) | |
59,94p, 200 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) | |
59,94p, 200 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) | |
47,95p, 800 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)** | |
47,95p, 600 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) | |
47,95p, 200 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) | |
47,95p, 200 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) | |
29,97p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) | |
29,97p, 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) | |
29,97p, 150 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) | |
23,98p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) | |
23,98p, 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) | |
23,98p, 150 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) | |
* W przypadku dysku USB-SSD jest wymagany zasilacz DMW-AC10 (opcjonalnie) i adapter prądu stałego DMW-DCC17 (opcjonalnie). | |
** Nagrywanie na zewnętrznym dysku USB-SSD. | |
59,94 Hz [4K] 3840x2160 | |
119,88p, 300 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)* | |
59,94p, 800 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)** | |
59,94p, 600 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) | |
59,94p, 200 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) | |
59,94p, 200 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) | |
47,95p, 800 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)** | |
47,95p, 600 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) | |
47,95p, 200 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) | |
47,95p, 200 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) | |
29,97p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) | |
29,97p, 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) | |
29,97p, 150 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) | |
23,98p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) | |
23,98p, 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) | |
23,98p, 150 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) | |
* W przypadku dysku USB-SSD jest wymagany zasilacz DMW-AC10 (opcjonalnie) i adapter prądu stałego DMW-DCC17 (opcjonalnie). | |
** Nagrywanie na zewnętrznym dysku USB-SSD. | |
59,94 Hz [FHD] 1920x1080 | |
239,76p, 800 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)*/** | |
239,76p, 200 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)*/*** | |
239,76p, 200 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)*/*** | |
119,88p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)*** | |
119,88p, 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)*** | |
119,88p, 150 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)*** | |
59,94p, 200 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) | |
59,94p, 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) | |
59,94p, 100 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) | |
47,95p, 200 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) | |
47,95p, 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) | |
47,95p, 100 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) | |
29,97p, 200 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) | |
29,97p, 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) | |
29,97p, 100 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) | |
23,98p, 200 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) | |
23,98p, 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) | |
23,98p, 100 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) | |
* Obszar obrazu wideo jest ustawiony jako FULL w tym trybie nagrywania. | |
** Nagrywanie na zewnętrznym dysku USB-SSD. Wymagany jest zasilacz DMW-AC10 (opcjonalnie) i adapter prądu stałego DMW-DCC17 (opcjonalnie). | |
*** W przypadku dysku USB-SSD jest wymagany zasilacz DMW-AC10 (opcjonalnie) i adapter prądu stałego DMW-DCC17 (opcjonalnie). | |
50.00Hz [5.8K] 5760x4320 (4:3) | |
25p, 200Mbps (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)* | |
*Obszar obrazu wideo jest ustawiony jako FULL w tym trybie nagrywania. | |
50.00Hz [5.7K] 5728x3024 (17:9) | |
50p, 300Mbps (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)* | |
25p, 200Mbps (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)* | |
*Obszar obrazu wideo jest ustawiony jako FULL w tym trybie nagrywania. | |
50.00Hz [4.4K] 4352x3264 (4:3) | |
50p, 300Mbps (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)* | |
*Obszar obrazu wideo jest ustawiony jako PIXEL/PIXEL w tym trybie nagrywania. | |
50,00 Hz [C4K] 4096x2160 | |
100,00p, 300 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)* | |
50,00p, 800 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)** | |
50,00p, 600 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) | |
50,00p, 200 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) | |
50,00p, 200 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) | |
25,00p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) | |
25,00p, 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) | |
25,00p, 150 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) | |
* * Do dysku USB-SSD jest wymagany zasilacz DMW-AC10 (opcjonalnie) i adapter prądu stałego DMW-DCC17 (opcjonalnie). | |
** Nagrywanie na zewnętrznym dysku USB-SSD. | |
50,00 Hz [4K] 3840x2160 | |
100,00p, 300 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)* | |
50,00p, 800 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)** | |
50,00p, 600 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) | |
50,00p, 200 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) | |
50,00p, 200 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) | |
25,00p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) | |
25,00p, 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) | |
25,00p, 150 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) | |
* * Do dysku USB-SSD jest wymagany zasilacz DMW-AC10 (opcjonalnie) i adapter prądu stałego DMW-DCC17 (opcjonalnie). | |
** Nagrywanie na zewnętrznym dysku USB-SSD. | |
50,00 Hz [FHD] 1920x1080 | |
200,00p, 800 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)*/** | |
200,00p, 200 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)*/*** | |
200,00p, 200 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)*/*** | |
100,00p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)*** | |
100,00p, 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)*** | |
100,00p, 150 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)*** | |
50,00p, 200 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) | |
50,00p, 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) | |
50,00p, 100 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) | |
25,00p, 200 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) | |
25,00p, 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) | |
25,00p, 100 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) | |
* Obszar obrazu wideo jest ustawiony jako FULL w tym trybie nagrywania. | |
** Nagrywanie na zewnętrznym dysku USB-SSD. Wymagany jest zasilacz DMW-AC10 (opcjonalnie) i adapter prądu stałego DMW-DCC17 (opcjonalnie). | |
*** W przypadku dysku USB-SSD jest wymagany zasilacz DMW-AC10 (opcjonalnie) i adapter prądu stałego DMW-DCC17 (opcjonalnie). | |
24.00Hz [5.8K] 5760x4320 (4:3) | |
24p, 200Mbps (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)* | |
*Obszar obrazu wideo jest ustawiony jako FULL w tym trybie nagrywania. | |
24.00Hz [5.7K] 5728x3024 (17:9) | |
48p, 300Mbps (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)* | |
24p, 200Mbps (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)* | |
*Obszar obrazu wideo jest ustawiony jako FULL w tym trybie nagrywania. | |
24.00Hz [4.4K] 4352x3264 (4:3) | |
48p, 300Mbps (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)* | |
*Obszar obrazu wideo jest ustawiony jako PIXEL/PIXEL w tym trybie nagrywania. | |
24,00 Hz [C4K] 4096x2160 | |
120,00p, 300 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)* | |
24,00p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) | |
24,00p, 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) | |
24,00p, 150 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) | |
* Do dysku USB-SSD jest wymagany zasilacz DMW-AC10 (opcjonalnie) i adapter prądu stałego DMW-DCC17 (opcjonalnie). | |
24,00 Hz [4K] 3840x2160 | |
120,00p, 300 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)* | |
24,00p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) | |
24,00p, 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) | |
24,00p, 150 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) | |
* Do dysku USB-SSD jest wymagany zasilacz DMW-AC10 (opcjonalnie) i adapter prądu stałego DMW-DCC17 (opcjonalnie). | |
24,00 Hz [FHD] 1920x1080 | |
120,00p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)* | |
120,00p, 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)* | |
120,00p, 150 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)* | |
24,00p, 200 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) | |
24,00p, 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) | |
24,00p, 100 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) | |
* Do dysku USB-SSD jest wymagany zasilacz DMW-AC10 (opcjonalnie) i adapter prądu stałego DMW-DCC17 (opcjonalnie). | |
MP4 (*¹) | 59,94 Hz [4K] 3840x2160 |
59.94p, 100Mbps (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, AAC)* | |
29.97p, 72Mbps (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, AAC)* | |
23.98p, 72Mbps (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, AAC)* | |
29.97p, 100Mbps (4:2:0 8-bit LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC) | |
23.98p, 100Mbps (4:2:0 8-bit LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC) | |
* Możliwość wyboru HLG. | |
59,94 Hz [FHD] 1920x1080 | |
59,94p, 28 Mb/s (4:2:0 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC) | |
29,97p, 20 Mb/s (4:2:0 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC) | |
23,98p, 24 Mb/s (4:2:0 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC) | |
50,00 Hz [4K] 3840x2160 | |
50.00p, 100Mbps (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, AAC)* | |
25.00p, 72Mbps (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, AAC)* | |
25.00p, 100Mbps (4:2:0 8-bit LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC) | |
* Możliwość wyboru HLG. | |
50,00 Hz [FHD] 1920x1080 | |
50,00p, 28 Mb/s (4:2:0 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC) | |
25,00p, 20 Mb/s (4:2:0 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC) | |
ProRes (*¹) (*²) | 59.94Hz [5.7K] 5728x3024 (17:9) |
29,97p, 1,9 Gb/s (ProRes 422 HQ) / 1,3 Gb/s (ProRes 422) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)* | |
23,98p, 1,5 Gb/s (ProRes 422 HQ) / 1,0 Gb/s (ProRes 422) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)* | |
* Nagrywanie na zewnętrznym dysku USB-SSD. Obszar obrazu wideo jest ustawiony jako FULL w tym trybie nagrywania. | |
59,94 Hz [C4K] 4096x2160 | |
59,94p, 1,9 Gb/s (ProRes 422 HQ) / 1,3 Gb/s (ProRes 422) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)* | |
29,97p, 972 Mb/s (ProRes 422 HQ) / 648 Mb/s (ProRes 422) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)* | |
23,98p, 778 Mb/s (ProRes 422 HQ) / 519 Mb/s (ProRes 422) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)* | |
* Nagrywanie na zewnętrzny dysk USB-SSD. | |
59,94 Hz [FHD] 1920x1080 | |
59,94p, 454 Mb/s (ProRes 422 HQ) / 302 Mb/s (ProRes 422) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) | |
29,97p, 227 Mb/s (ProRes 422 HQ) / 151 Mb/s (ProRes 422) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) | |
23,98p, 181 Mb/s (ProRes 422 HQ) / 121 Mb/s (ProRes 422) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) | |
50.00Hz [5.7K] 5728x3024 (17:9) | |
25,00p, 1,6 Gb/s (ProRes 422 HQ) / 1,1 Gb/s (ProRes 422) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)* | |
* Nagrywanie na zewnętrznym dysku USB-SSD. Obszar obrazu wideo jest ustawiony jako FULL w tym trybie nagrywania. | |
50,00 Hz [C4K] 4096x2160 | |
50,00p, 1,6 Gb/s (ProRes 422 HQ) / 1,1 Gb/s (ProRes 422) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)* | |
25,00p, 811 Mb/s (ProRes 422 HQ) / 541 Mb/s (ProRes 422) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)* | |
* Nagrywanie na zewnętrzny dysk USB-SSD. | |
50,00 Hz [FHD] 1920x1080 | |
50,00p, 378 Mb/s (ProRes 422 HQ) / 252 Mb/s (ProRes 422) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) | |
25,00p, 189 Mb/s (ProRes 422 HQ) / 126 Mb/s (ProRes 422) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) | |
24.00Hz [5.7K] 5728x3024 (17:9) | |
24,00p, 1,5 Gb/s (ProRes 422 HQ) / 1,0 Gb/s (ProRes 422) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)* | |
* Nagrywanie na zewnętrznym dysku USB-SSD. Obszar obrazu wideo jest ustawiony jako FULL w tym trybie nagrywania. | |
24,00 Hz [C4K] 4096x2160 | |
24,00p, 779 Mb/s (ProRes 422 HQ) / 519 Mb/s (ProRes 422) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)* | |
* Nagrywanie na zewnętrzny dysk USB-SSD. | |
24,00 Hz [FHD] 1920x1080 | |
24,00p, 182 Mb/s (ProRes 422 HQ) / 121 Mb/s (ProRes 422) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) | |
WIZJER |
|
Typ | Wizjer OLED Live View Finder |
Pikseli | Około 3,68 mln punktów |
Pole widzenia / Powiększenie | Około 100% / około 1,6x / 0,8x (odpowiednik dla aparatu 35 mm) z obiektywem 50 mm ustawionym na nieskończoność; -1,0 m-1 gdy proporcje są ustawione na 4:3 |
Dystans widzenia / Regulacja dioptrii | Około 21 mm po ustawieniu na nieskończoność; -1,0 m-1 / -4,0 – +2,0 (dpt) |
Czujnik oczu | Tak |
Prędkość wyświetlacza | 120 kl./s / 60 kl./s |
WYŚWIETLACZ TYLNY |
|
Typ | Wyświetlacz TFT LCD ze statycznym panelem dotykowym |
Rozmiar monitora | O swobodnie ustawianym kącie, 7,6 cm (3 cale), proporcje 3:2 |
Pikseli | Około 1,84 mln punktów |
Pole widzenia | Około 100% |
REGULACJA OSTROŚCI (*³) |
|
Typ | System autofokusa z wykrywaniem fazy / system autofokusa z detekcją kontrastu |
Technologia DFD | Tak |
Tryb ustawiania ostrości | AFS (pojedynczy) / AFC (ciągły) / MF |
Tryb AF | Śledzenie / Pełny obszar AF / Strefa (pionowa/pozioma) / Strefa / 1-obszarowy+ / 1-obszarowy / Pinpoint * Automatyczne wykrywanie można włączyć, aby przełączać między trybami Człowiek / Zwierzę / Samochód / Motocykl. Za wyjątkiem włączonej opcji Pinpoint. |
Zakres wykrywania AF | EV -4 - 18 (F2,0, równoważne z ISO100, AFS) |
Niestandardowe ustawienie AF | Czułość AF, czułość przełączania obszaru AF, prognozowanie obiektu w ruchu |
Lampka wspomagania AF | Tak |
Blokada AF | Ustaw przycisk Fn w menu niestandardowym na blokadę AF |
Sterowanie pierścieniem ostrości | Nieliniowe/Liniowe* (90°/120°/150°/180°/210°/240°/270°/300°/330°/360°/720°/1080°/Maksimum) * Po zamocowaniu zgodnego obiektywu. |
Inne | AF-ON, AF-ON: do bliży, AF-ON: Do dali, Focus Limiter, Focus Peaking, 1-obszarowa szybkość przesuwania AF, mikroregulacja AF, ciągły AF (podczas nagrywania filmów), priorytet ostrości/migawki, przełączanie ostrości w pionie / w poziomie, przytrzymanie blokady AF/AE, AF+MF, MF Assist, MF Guide, blokada pierścienia ustawiania ostrości, wyświetlanie/ukrywanie trybu AF, zakres punktów AF, AF migawki, zwolnienie migawki po wciśnięciu przycisku do połowy, szybki AF, AF z wykrywaniem zbliżenia oka, ramka ostrości w pętli, powiększone wyświetlanie na żywo (film), migawka dotykowa, funkcja Touch AF/AE, panel dotykowy AF, odzyskiwanie ostrości obiektywu |
KONTROLA EKSPOZYCJI |
|
System pomiaru światła | 1 728-strefowy wielopunktowy system wykrywania |
Tryb pomiaru światła | Wielokrotny / Centralnie ważony / Punktowy / Wyróżniony ważony |
Zakres pomiaru | EV 0-18 (obiektyw F2,0, równoważne z ISO100) |
Pokrętło trybu | Program AE (P) / Priorytet przysłony AE (A) / Priorytet migawki AE (S) / Ekspozycja manualna (M) / Creative Video (P/A/S/M)* / Niestandardowy 1, 2, 3, 4 / inteligentny automatyczny * Dostępne są te same operacje ekspozycji, co w trybie P/A/S/M. |
Kompensacja ekspozycji | 1/3 EV krok ±5EV (±3EV dla filmów) |
Czułość ISO (standardowa czułość wyjściowa) | Zdjęcia |
[Normalny] | |
Auto / 50 (rozszerzone ISO) / 100–25600 | |
[V-Log] | |
Auto / 125 (rozszerzone ISO) / 500–12800 | |
Filmy | |
[Normalny] | |
Wydajność matrycy wynosi 60 kl./s lub mniej (bazowe ISO 100): Auto / 50 (rozszerzone ISO) / 100–12800 | |
Wydajność matrycy wynosi 61 kl./s lub więcej (bazowe ISO 100): Auto / 50 (rozszerzone ISO) / 100–3200 / 4000–12800 (rozszerzone ISO) | |
[V-Log] | |
Wydajność matrycy wynosi 60 kl./s lub mniej (bazowe ISO 500): Auto / 125–400 (rozszerzone ISO) / 500–12800 | |
Wydajność matrycy wynosi 61 kl./s lub więcej (bazowe ISO 250): Auto / 125–200 (rozszerzone ISO) / 250–3200 / 4000–12800 (rozszerzone ISO) | |
[Hybrid Log Gamma] | |
Wydajność matrycy wynosi 60 kl./s lub mniej (bazowe ISO 250): Auto / 250–12800 | |
Wydajność matrycy wynosi 61 kl./s lub więcej (bazowe ISO 250): Auto / 250–3200 / 4000–12800 (rozszerzone ISO) | |
SYSTEM STABILIZACJI OBRAZU |
System B.I.S. (5 osi / 8,0 punktów*) *Na podstawie normy CIPA [kierunek odchylenia: odległość ustawiania ostrości f=60 mm (odpowiednik dla aparatu 35 mm: f=120 mm) dla obiektywu H-ES12060]. |
Dual I.S. 2 osi (7,5 punktu*) *Na podstawie normy CIPA [kierunek odchylenia: odległość ustawiania ostrości f=140 mm (odpowiednik dla aparatu 35 mm: f=280 mm) dla obiektywu H-FSA14140]. | |
BALANS BIELI |
|
Balans bieli | AWB / AWBc / AWBw / światło dzienne / pochmurno / cień / żarówka / lampa błyskowa / ustawienie bieli 1, 2, 3, 4 / ustawienie temperatury kolorów 1, 2, 3, 4 |
Regulacja balansu bieli | zabarwienie niebieskie/bursztynowe, zabarwienie magenta/zielone |
Ustawienie temperatury barwowej | 2500–10000 K w 100 K |
MIGAWKA |
|
Typ | Migawka szczelinowa |
Czas otwarcia migawki | Zdjęcia: Bulb (maks. 30 minut), 1/8000 – 60 |
Elektroniczna kurtyna przednia: Bulb (maks. 30 minut), 1/2000 – 60 | |
Przysłona elektroniczna: Bulb (maks. 60 s), 1/32000–60 | |
Filmy: 1/25000 – 1/25 | |
Tryb Creative Video M / tryb MF: 1/25000 – 1/8 | |
Samowyzwalacz | 10 s, 3 obrazy / 2 s / 10 s / czas niestandardowy |
Pilot zdalnego sterowania | Pilot zdalnego sterowania przez DMW-RS2 (sprzedawany oddzielnie) |
Tryb cichy / Tryb migawki | Tak / Tak (Automatyczna / Mechaniczna / Elektroniczna kurtyna przednia / Elektroniczna / Elektroniczna+NR) |
BRACKETING |
|
Zakres AE | 3, 5, 7 zdjęć z krokiem 1/3, 2/3 lub 1 EV, maks. ±3 EV, pojedyncze/seryjne |
Bracketing przysłony | 3, 5 lub wszystkie pozycje |
Bracketing ostrości | 1–999 zdjęć, kroki ustawiania ostrości można ustawić w 10 poziomach |
Zakres balansu bieli | Trzy obrazy w osi niebieski/bursztynowy lub w osi magenta/zielony, ustawienie temperatury kolorów |
WYKONYWANIE ZDJĘĆ SERYJNYCH |
|
Przysłona mechaniczna | H: 14 kl./s (AFS/MF), 10 kl./s (AFC) (z funkcją Live View) |
M: 6 kl./s (AFS/AFC/MF) (z funkcją Live View) | |
L: 2 kl./s (AFS/AFC/MF) (z funkcją Live View) | |
Elektroniczna kurtyna przednia | H: 14 kl./s (AFS/MF), 9 kl./s (AFC) (z funkcją Live View) |
M: 6 kl./s (AFS/AFC/MF) (z funkcją Live View) | |
L: 2 kl./s (AFS/AFC/MF) (z funkcją Live View) | |
Przysłona elektroniczna | SH75: 75 kl./s (AFS/MF) |
SH60: 60 kl./s (AFS/AFC/MF) | |
SH20: 20 kl./s (AFS/AFC/MF) | |
SH75 PRE: 75 kl./s (AFS/MF) | |
SH60 PRE: 60 kl./s (AFS/AFC/MF) | |
SH20 PRE: 20 kl./s (AFS/AFC/MF) | |
H: 14 kl./s (AFS/MF), 9 kl./s (AFC) (z funkcją Live View) | |
M: 6 kl./s (AFS/AFC/MF) (z funkcją Live View) | |
L: 2 kl./s (AFS/AFC/MF) (z funkcją Live View) | |
Liczba nagrywanych obrazów | H/M/L* |
RAW+JPEG: Ponad 160 zdjęć | |
RAW: Ponad 170 zdjęć | |
JPEG: Ponad 200 zdjęć | |
* Do momentu spadku szybkości zdjęć seryjnych. Podczas rejestrowania w warunkach testowych określonych przez firmę Panasonic. | |
* Gdy używana jest karta SD o klasie szybkości „UHS-II UHS Speed Class 3 (U3)”. | |
SH | RAW / RAW+JPEG / JPEG: 200 zdjęć |
LAMPA BŁYSKOWA |
|
Rodzaj lampy błyskowej | Zewnętrzna lampa błyskowa TTL (sprzedawana oddzielnie) |
Tryb lampy błyskowej | Auto* / Auto/Redukcja czerwonych oczu* / Wł. wymuszenie / Wł. wymuszenie/Redukcja czerwonych oczu / Powolna synchronizacja / Powolna synchronizacja/Redukcja czerwonych oczu / Wył. wymuszenie * Tylko w trybie iA. |
Synchronizacja lampy błyskowej | Synchronizacja na 1. kurtynę, synchronizacja na 2. kurtynę |
Regulacja mocy lampy błyskowej | 1/3 EV z krokiem ±3 EV |
Prędkość synchronizacji | Poniżej 1/250 sekundy |
Sterowanie bezprzewodowe | Tak (w przypadku użycia lampy DMW-FL200L / FL360L / FL580L (opcjonalna)), kanał bezprzewodowy: 1 kan./2 kan./3 kan./4 kan. |
USTAWIENIA KOLORU |
|
Style zdjęć | Standardowy / Żywy / Naturalny / L. Classic Neo / Płaski / Pejzaż / Portret / Monochromatyczny / L. Monochrome / L. Monochrome D / L. Monochrome S / LEICA Monochrome / Cinelike D2 / Cinelike V2 / Like709 / V-Log / REAL TIME LUT / Hybrid Log Gamma / Mój styl zdjęć 1–4 (5–10)* * Ustaw na WŁ. w pozycji Pokaż/ukryj styl zdjęć, aby wybrać. |
Regulacja obrazu | Kontrast / Światło / Cień / Nasycenie / Odcień koloru / Odcień / Efekt filtra / Efekt ziarna / Szum kolorów / Ostrość / Redukcja szumów / ISO / WB / LUT *Ustawienia dostępne do regulacji różnią się w zależności od trybu Styl zdjęć. |
Filtr | Expressive (Ekspresja) / Retro / Old Days (Stara fotografia) / High Key (Wysokie tony) / Low Key (Niskie tony) / Sepia / Cross Process (Filtr filmowy) / Bleach Bypass |
Biblioteka LUT Library | Vlog_709 / Ustaw 1–10 |
FUNKCJA NAGRYWANIA FILMÓW |
|
Fotografia poklatkowa | Tak |
Animacja poklatkowa | Tak |
Tryb SS/wzmocnienia | Migawka/ISO / Kąt/ISO / Migawka/dB |
Poziom luminancji | 8 bitów: 0‒255 / 16‒235 / 16‒255 |
10 bitów: 0‒1023 / 64‒940 / 64‒1023 | |
Funkcja skanowania synchronizacji | Tak |
Poziom funkcji Master Pedestal | 31 stopni |
Paski koloru / Sygnał testowy | Tak (SMPTE / EBU / ARIB) / Tak |
Podgląd LUT | Obsługiwane typy plików: .vlt, .cube |
Wyświetlacz / HDMI | |
Podgląd HLG | Wyświetlacz (TRYB1 / TRYB2 / WYŁ.) / HDMI (AUTO / TRYB1 / TRYB2 / WYŁ.) |
Widok anamorficzny z funkcją Desqueeze | 2,0x / 1,8x / 1,5x / 1,33x / 1,30x / WYŁ |
Monitor przebiegu / zakres wektora | Możliwość wyboru |
Funkcja Knee Control | Tak (w trybie Like709) |
Czerwony wskaźnik ramki nagrywania | Wł. / wył. |
INTERFEJS |
|
USB | USB typu C (SuperSpeed USB 10 Gb/s (USB 3.2 drugiej generacji)) |
HDMI | HDMI typu A |
Audio: WŁ. / WYŁ., MP4 2 kanały, MOV: 2 kanały (gdy [4-kanałowe wejście mikrofonu] jest wyłączone), 4 kanały (gdy [4-kanałowe wejście mikrofonu] jest włączone.) | |
Przekazywanie sygnału do monitora | 4:2:2 10bit (gdy opcja [Rec Quality] jest ustawiona na [4:2:2 10bit] lub [4:2:0 10bit] lub [4:2:0 8bit]). |
Odtwarzanie | 59.94Hz: C4K/60p / C4K/30p / 4K/60p / 4K/30p / 1080/120p / 1080p / 1080i / 720p* / 480p* |
50.00Hz: C4K/50p / C4K/25p / 4K/50p / 4K/25p / 1080/100p / 1080p / 1080i / 720p* / 576p* | |
24.00Hz: C4K/24p / 4K/24p / 1080p | |
Wejście zdalnego sterowania | φ2,5 mm |
Audio |
|
Wbudowany mikrofon | Stereo |
Redukcja szumu wiatru: WYŁ. / Standardowa / Wysoka | |
Wejście mikrofonu zewnętrznego / zewnętrznego urządzenia audio | φ3,5 mm dla mikrofonu zewnętrznego / zewnętrznego urządzenia audio |
MIC (Plug-in Power) / MIC / LINE | |
Redukcja wiatru: Wyłączona / Niska / Standardowa / Wysoka * Po podłączeniu mikrofonu Φ3,5 mm. | |
Specjalny mikrofon: Stereofoniczny / Kierunkowy * Po podłączeniu DMW-MS2 (sprzedawanego oddzielnie). | |
Mikrofon XLR | Tak, z DMW-XLR1 (sprzedawany oddzielnie) |
4-kanałowe wejście mikrofonu | Tak, z DMW-XLR1 (sprzedawany oddzielnie) |
Głośnik | Monofoniczny |
Wyjście słuchawek | φ3,5 mm |
Gniazdo karty |
|
Gniazdo 1,Gniazdo 2 | Karta pamięci SD / karta pamięci SDHC* / karta pamięci SDXC* * Zgodne ze standardem UHS-I/UHS-II UHS Speed Class 3 dla kart pamięci SDHC/SDXC i ze standardem UHS-II Video Speed Class 90 dla kart pamięci SDXC. |
MOC |
|
Baterie | Akumulator litowo-jonowy (7,2 V, 2200 mAh, 16 Wh) (w zestawie) |
Zasilanie przez USB, ładowanie przez USB, USB Power Delivery | |
Czas działania baterii (standard CIPA) |
|
W przypadku użycia karty pamięci SD | Około 370 zdjęć, 1300 zdjęć (wizjer LVF w trybie oszczędzania energii*) z obiektywem H-ES12060 / DMW-BLK22 |
Około 390 zdjęć, 1350 zdjęć (wizjer LVF w trybie oszczędzania energii*) z obiektywem H-FS12060 / DMW-BLK22 | |
* W przypadku użycia karty pamięci Panasonic SDXC. W warunkach testowych określonych przez firmę Panasonic zgodnie ze standardem CIPA. Kiedy czas przejścia w tryb uśpienia jest ustawiony na 1 sekundę. | |
W przypadku używania zewnętrznego dysku USB-SSD (*⁶) | Około 310 zdjęć w przypadku obiektywu H-ES12060 / DMW-BLK22 |
Około 320 zdjęć w przypadku obiektywu H-FS12060 / DMW-BLK22 | |
* W przypadku użycia zewnętrznego dysku SSD marki Samsung (T7 Shield 2TB1TB). W warunkach testowych określonych przez firmę Panasonic zgodnie ze standardem CIPA. | |
Czas ciągłego nagrywania (filmy) (*¹) |
|
W przypadku użycia karty pamięci SD | MP4 [4K/60p]: Około 90 minut *W przypadku używania obiektywu H-ES12060 / H-FS12060. Przy pełnym naładowaniu baterii. |
W przypadku używania zewnętrznego dysku USB-SSD | MP4 [4K/60p]: Około 80 minut *W przypadku używania obiektywu H-ES12060 / H-FS12060. Przy pełnym naładowaniu baterii. |
Rzeczywisty czas nagrywania (filmy) (*¹) |
|
W przypadku użycia karty pamięci SD | MP4 [4K/60p]: Około 45 minut *W przypadku używania obiektywu H-ES12060 / H-FS12060. Przy pełnym naładowaniu baterii. |
W przypadku używania zewnętrznego dysku USB-SSD | MP4 [4K/60p]: Około 40 minut *W przypadku używania obiektywu H-ES12060 / H-FS12060. Przy pełnym naładowaniu baterii. |
WYMIARY / CIĘŻAR |
|
Wymiary (szer. x wys. x gł.) | Około 134,3 x 102,3 x 90,1 mm / 5,29 x 4,03 x 3,55 cala (sam korpus, bez elementów wystających) |
Około 134,3 x 102,3 x 140,7 mm / 5,29 x 4,03 x 5,54 cala (z obiektywem H-FS12060, bez elementów wystających) | |
Około 134,3 x 102,3 x 153,8 mm / 5,29 x 4,03 x 6,06 cala (z obiektywem H-ES12060, bez elementów wystających) | |
Masa | Około 658 g/1,45 funta (korpus, osłona gorącej stopki, akumulator, karta pamięci SD x 1) (bez pokrywki obiektywu) |
Około 575 g/1,27 funta (korpus, osłona gorącej stopki) (bez pokrywki obiektywu) | |
ŚRODOWISKO PRACY |
|
Temperatura pracy | od -10℃ do 40℃ (od 14˚F do 104˚F) |
Wilgotność przy eksploatacji | Wilgotność względna od 10% do 80% |
Uwagi | (*1) Dotyczy nagrywania filmów — Karty, które mogą być używane do nagrywania, różnią się w zależności od przepływności filmu i formatu. Filmy o przepływności 72 Mb/s lub mniejszej: Zewnętrzny dysk USB-SSD, karta pamięci SD o klasie szybkości Class 10 albo klasie szybkości Video Speed Class 10 lub większej Filmy o przepływności 200 Mb/s lub mniejszej: Zewnętrzny dysk USB-SSD, karta pamięci SD o klasie szybkości UHS-I / UHS-II UHS Speed Class 3 (U3) albo klasie szybkości Video Speed Class 30 lub większej Filmy o przepływności 400 Mb/s lub mniejszej: Zewnętrzny dysk USB-SSD, karta pamięci SD o klasie szybkości Video Speed Class 60 lub większej Filmy o przepływności 600 Mb/s lub mniejszej: Zewnętrzny dysk USB-SSD, karta pamięci SD o klasie szybkości Video Speed Class 90 większej Filmy o przepływności 800 Mb/s lub większej, zwolnione i przyspieszone w formacie ALL-Intra lub ProRes w jakości 5,7K / C4K: Zewnętrzny dysk USB-SSD — Jeśli ciągły czas nagrania przekroczy następujące wartości, zostanie utworzony nowy plik w celu kontynuowania nagrywania. Filmy o przepływności mniejszej niż 72 Mb/s: 30 minut Filmy o przepływności 72 Mb/s lub większej: 3 godziny 4 minuty — Jeśli rozmiar pliku przekroczy następujące wartości, zostanie utworzony nowy plik w celu kontynuowania nagrywania. [MP4] w rozdzielczości [FHD]: 4 GB [MP4] w rozdzielczości [4K]: 96 GB [MOV] o przepływności 600 Mb/s lub mniejszej: 192 GB [MOV] o przepływności 800 Mb/s: 640 GB [ProRes] w rozdzielczości [5,7K]: 640 GB — Aparat może zatrzymać nagrywanie w celu ochrony podzespołów w przypadku wzrostu temperatury aparatu. Należy poczekać, aż aparat ostygnie. — Aparat może przestać nagrywać, gdy jest używany w temperaturze niższej lub wyższej niż zalecana temperatura pracy (od -10 do 40 stopni). (*2) Dźwięk o wysokiej rozdzielczości jest dostępny tylko w przypadku korzystania z mikrofonu Φ3,5 mm lub adaptera DMW-XLR1 (sprzedawanego oddzielnie). (*3) Informacje o AF — Automatyczne wykrywanie nie jest dostępne w przypadku nagrywania filmów z dużą liczbą klatek na sekundę powyżej 60p. — Funkcje Śledzenie i Automatyczne wykrywanie nie są dostępne w przypadku użycia kabla HDMI lub kabla połączeniowego USB w celu nagrywania filmów z dużą liczbą klatek na sekundę powyżej 60p. (*4) Aby przesyłać filmy w rozdzielczości 4K lub wyższej, należy użyć kabla Premium High Speed HDMI (wtyczka typ A–typ A). |