Panasonic Lumix DC-S5
      Panasonic Lumix DC-S5
      Panasonic Lumix DC-S5
      Panasonic Lumix DC-S5
      Panasonic Lumix DC-S5
      Panasonic Lumix DC-S5
      Panasonic Lumix DC-S5
      Panasonic Lumix DC-S5
      Panasonic Lumix DC-S5
      Panasonic Lumix DC-S5
      Panasonic Lumix DC-S5
      Panasonic Lumix DC-S5
      Panasonic Lumix DC-S5
      Panasonic Lumix DC-S5
      Panasonic Lumix DC-S5

      Panasonic Lumix DC-S5

      4 999,00 zł
      7 999,00 zł
      Zniżka 37,5%
      Brutto

      Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją: 7 999,00 zł -38%

      Wysyłka do 24 godzin.
      Ostatnie sztuki w magazynie
      FOT000209 | EAN: 5025232940073 | MPN (kod producenta): DC-S5E-K

      00
      Dni
      :
      00
      Godz.
      :
      00
      min
      :
      00
      Sek
      ILOŚĆ

      Kalkulator Grenke

      Zadaj pytanie o produkt opiekunowi marki:

      • Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22, sklep@beiks.pl

      • Salon Warszawa: +48 22 891 13 73, wawa@beiks.pl

      Write your review

      Salon
      Kraśnik:

      (81) 825-97-22

      sklep@beiks.pl


      Salon
      Warszawa:

      (22) 891-13-73

      wawa@beiks.pl

        Aparat LUMIX S DC-S5

        Aparat LUMIX S5 pozwala rejestrować filmy o jakości kinowej oraz znakomitej jakości zdjęcia. Wszystkie te funkcje kryją się w kompaktowej obudowie pełnoklatkowego aparatu bezlusterkowego.
        ast-1097553.jpg


        Doskonałe rozwiązanie do rejestrowania hybrydowego

        Ten hybrydowy pełnoklatkowy aparat bezlusterkowy cechuje się wyjątkową jakością zdjęć i filmów w całym zakresie czułości i ergonomiczną obudową stworzoną z myślą o twórcach, którzy stawiają jakość na pierwszym miejscu.
        2.jpg


        Pełnoklatkowa matryca CMOS 24,2 MP z technologią Dual Native ISO

        Zoptymalizowana matryca CMOS gwarantuje wyjątkową jakość zdjęć i filmów. Technologia Dual Native ISO daje większą swobodę przy pracy w słabym świetle, eliminując obserwowany zazwyczaj wzrost efektu ziarna podczas nagrywania filmów.
        3.jpg


        Nowy wymiar fotografii

        Możesz mieć pewność znakomitych rezultatów bez względu na to, czy nagrywasz przy użyciu wizjera OLED Live Viewfinder, czy w pełni dotykowego 3-calowego wyświetlacza LCD o swobodnie ustawianym kącie i rozdzielczości 1,84 mln punktów, który może działać w trybie nagrywania i odtwarzania. Funkcje fotografii poklatkowej i nagrywania w zwolnionym tempie rozszerzają możliwości artystyczne, a zdjęcia zrobione w ulepszonym trybie wysokiej rozdzielczości można teraz zapisywać bezpośrednio w formacie JPEG gwarantującym niezwykle szczegółowe obrazy w rozdzielczości odpowiadającej 96 megapikselom — to znakomite rozwiązanie w sytuacjach, gdy rozdzielczość jest najważniejsza.
        4.jpg


        Profesjonalne opcje wideo

        Każdy projekt wiąże się z innymi potrzebami — tryby nagrywania aparatu LUMIX S5 obejmują 10-bitowy zapis wideo 4K 60p 4:2:0 i 4K 30p 4:2:2, a także 8-bitowy zapis wideo 4K bez ograniczeń czasu nagrywania. Przy nagrywaniu 10-bitowym aparat obsługuje wyjście HDMI w 10-bitowym formacie 4:2:2, a także równoczesne nagrywanie na dysk zewnętrzny/kartę SD, zwiększając elastyczność i twórczą swobodę podczas sesji fotograficznej.
        5.jpg


        Narzędzie dla twórców

        Możliwości artystyczne w zasięgu ręki — LUMIX S5 dysponuje szeregiem funkcji wspierających nowe, kreatywne metody prowadzenia narracji. Preinstalowane V-Log i V-Gamut. Dzięki ponad 14 stopniom zakresu dynamicznego i bogatej palecie barw LUMIX S5 może rywalizować z profesjonalnymi aparatami z wyższej półki.
        6.jpg


        Zaawansowana technologia autofokusu

        LUMIX S5 dysponuje zaktualizowanym systemem autofokusu zapewniającym wszystkie korzyści systemu AF opartego na kontraście przy zwiększonej wydajności śledzenia. Zaktualizowany system obejmuje szybki i precyzyjny autofokus oraz technologię uczenia głębokiego używaną do rozpoznawania ciał, głów, twarzy i oczu ludzi, a także zwierząt, tym samym zwiększając niezawodność autofokusu.
        7.jpg


        Podwójna stabilizacja obrazu

        Stabilizacja obrazu jest nieodzowna dla twórców będących w ruchu. Łącząc stabilizację w korpusie ze stabilizacją obiektywu, 5-osiowy system Dual I.S. II aparatu LUMIX S5 zapewnia 6,5-punktową moc kompensacji, dzięki której możesz mieć pewność, że zdjęcie wyjdzie zgodnie z oczekiwaniami.
        8.jpg


        Kompaktowy i wytrzymały korpus aparatu

        LUMIX S5 waży 30% mniej niż S1 (tylko 714 g) i ma mniejsze wymiary od GH5, bez uszczerbku na jakości zdjęć i filmów. Aparat cechuje się znakomitym wzornictwem i wykonaniem z obudową ze stopu magnezu oraz konstrukcją odporną na pył i zachlapanie*, która zapewnia spokój ducha podczas pracy w różnych środowiskach. * Ochrona przed pyłem i zachlapaniem nie gwarantuje, że nie dojdzie do uszkodzenia, jeśli uchwyt z akumulatorem zostanie narażony na bezpośredni kontakt z pyłem lub wodą.
        9.jpg


        Wybierz właściwy obiektyw

        W aparacie LUMIX S5 zastosowano standard mocowania obiektywu L, który pozwala na wybór spośród szerokiej gamy wysokiej jakości obiektywów firm Panasonic, Leica i Sigma.
        10.jpg

        Panasonic
        FOT000209

        Arkusz danych

        Rozmiar matrycy:
        Full Frame
        Rozdzielczość obrazu:
        24 megapixeli
        Rozdzielczość video:
        4K
        Typ matrycy:
        CMOS

        Szczegółowe odniesienia

        Nośniki do nagrywania:

        Karta pamięci SD / Karta pamięci SDHC / Karta pamięci SDXC

        Gniazdo 1: Zgodność ze standardem UHS-I/UHS-II UHS Speed Class 3 dla kart pamięci SDHC/SDXC i ze standardem UHS-II Video Speed Class 90 dla kart pamięci SDXC.

        Gniazdo 2: Zgodność ze standardem UHS-I UHS Speed Class 3 dla kart pamięci SDHC/SDXC.

        Mocowanie obiektywu: Mocowanie L-Mount
        Typ: Pełnoklatkowa matryca CMOS 35 mm (35,6 mm x 23,8 mm)
        Efektywna liczba pikseli / Całkowita liczba pikseli: 24,20 megapiksela / 25,28 megapiksela
        Proporcje / Filtr kolorów: 3:2 / Filtr kolorów podstawowych
        System redukujący kurz: Typ z przesunięciem matrycy
        Zakres Ponad 14-stopniowa charakterystyka (V-Log)
        Zdjęcia: JPEG (DCF, Exif 2.31), RAW, HLG Photo (CTA-2072)
        6K PHOTO** / 4K PHOTO**:

        6K PHOTO: MP4 (H.265/HEVC, format audio: AAC (2 kan.))

        4K PHOTO: MP4 (H.264/MPEG-4 AVC, format audio: AAC (2 kan.))

        Wyodrębnione zdjęcia: JPEG (DCF, Exif 2.31)

        Współczynnik proporcji: 4:3 / 3:2 / 16:9 / 1:1 / 65:24 / 2:1
        4:3 / 3:2 / 16:9 / 1:1 / 65:24 / 2:1

        6000x4000(L) / 4272x2848(M) / 3024x2016(S) / 12000x8000(XL)* / 8496x5664(LL)* *Tryb wysokiej rozdzielczości.

        5184x3456(6K PHOTO) / 3504x2336(4K PHOTO) / 5984x4000(HLG PHOTO, pełna rozdzielczość) / 3232x2160(HLG PHOTO, rozdzielczość 4K)

        w przypadku korzystania z obiektywów pełnoklatkowych 4:3:

        5328x4000(L) / 3792x2848(M) / 2688x2016(S) / 10656x8000(XL)* / 7552x5664(LL)* *Tryb wysokiej rozdzielczości.

        4992x3744(6K PHOTO) / 3328x2496(4K PHOTO) / 5312x3984(HLG PHOTO, pełna rozdzielczość) / 2880x2160(HLG PHOTO, rozdzielczość 4K)

        w przypadku korzystania z obiektywów pełnoklatkowych 16:9:

        6000x3368(L) / 4272x2400(M) / 3024x1704(S) / 12000x6736(XL)* / 8496x4784(LL)* * Tryb wysokiej rozdzielczości.

        3840x2160(4K PHOTO) / 5888x3312(HLG PHOTO, pełna rozdzielczość) / 3840x2160(HLG PHOTO, rozdzielczość 4K)

        w przypadku korzystania z obiektywów pełnoklatkowych 1:1: 4000x4000(L) / 2848x2848(M) / 2016x2016(S) / 8000x8000(XL)* / 5664x5664(LL)* *Tryb wysokiej rozdzielczości.

        2880x2880(4K PHOTO) / 4000x4000(HLG PHOTO, pełna rozdzielczość) / 2144x2144(HLG PHOTO, rozdzielczość 4K)

        w przypadku korzystania z obiektywów pełnoklatkowych 65:24: 6000x2208(L)
        w przypadku korzystania z obiektywów pełnoklatkowych 2:1: 6000x3000(L)
        w przypadku korzystania z obiektywów APS-C/Super 35 mm 3:2: 3984x2656(L) / 2880x1920(M) / 2064x1376(S) / 3504x2336(4K PHOTO)
        w przypadku korzystania z obiektywów APS-C/Super 35 mm 4:3: 3536x2656(L) / 2560x1920(M) / 1840x1376(S) / 3328x2496(4K PHOTO)
        w przypadku korzystania z obiektywów APS-C/Super 35 mm 16:9: 3984x2240(L) / 2880x1624(M) / 1920x1080(S) / 3840x2160(4K PHOTO)
        w przypadku korzystania z obiektywów APS-C/Super 35 mm 1:1: 2656x2656(L) / 1920x1920(M) / 1376x1376(S) / 2880x2880(4K PHOTO)
        Jakość obrazu: RAW / RAW+Fine / RAW+Standard / Fine / Standard
        Przestrzeń barw: sRGB, AdobeRGB
        Format zapisu pliku: MOV: H.264/MPEG-4 AVC, H.265/HEVC (format audio: LPCM (2 kanały, 48 kHz/16 bitów)
        MP4: H.264/MPEG-4 AVC, H.265/HEVC (format audio: AAC (2 kan.))
        Przełączanie NTSC / PAL: Tak (NTSC (59,94 Hz) / PAL(50,00 Hz))
        NTSC (59,94 Hz), pełnoklatkowy: [4K] 3840x2160 29,97p, 150 Mb/s (4:2:2, 10-bitów LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) * Możliwość wyboru HLG.

        [4K] 3840x2160 23,98p, 150 Mb/s (4:2:2, 10-bitów LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) * Możliwość wyboru HLG.

        [FHD] 1920x1080 59,94p, 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) * Możliwość wyboru HLG.

        [FHD] 1920x1080 29,97p, 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) * Możliwość wyboru HLG.

        [FHD] 1920x1080 23,98p, 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) * Możliwość wyboru HLG.

        NTSC (59,94 Hz) APS-C / piksel po pikselu: piksel po pikselu: [4K] 3840x2160 59,94p, 200 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP)* (H.265/HEVC, LPCM) * Możliwość wyboru HLG.

        [4K] 3840x2160 59,94p, 150 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)

        [4K] 3840x2160 29,97p, 150 Mb/s (4:2:2, 10-bitów LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) * Możliwość wyboru HLG.

        [4K] 3840x2160 23,98p, 150 Mb/s (4:2:2, 10-bitów LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) * Możliwość wyboru HLG.

        [Anamorphic 4K] 3328x2496 (4:3) 29,97p, 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) * Możliwość wyboru HLG.

        [Anamorphic 4K] 3328x2496 (4:3) 23,98p, 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) * Możliwość wyboru HLG.

        [FHD] 1920x1080 59,94p, 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) * Możliwość wyboru HLG.

        [FHD] 1920x1080 29,97p, 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) * Możliwość wyboru HLG.

        [FHD] 1920x1080 23,98p, 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) * Możliwość wyboru HLG.

        PAL (50,00 Hz), pełnoklatkowy: [4K] 3840x2160 25,00p, 150 Mb/s (4:2:2, 10-bitów LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) * Możliwość wyboru HLG.

        [FHD] 1920x1080 50,00p, 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) * Możliwość wyboru HLG.

        [FHD] 1920x1080 25,00p, 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) * Możliwość wyboru HLG.

        PAL (50,00 Hz) APS-C / piksel po pikselu: 4K] 3840x2160 50,00p, 200 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP)* (H.265/HEVC, LPCM) * Możliwość wyboru HLG.

        [4K] 3840x2160 50,00p, 150 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)

        [4K] 3840x2160 25,00p, 150 Mb/s (4:2:2, 10-bitów LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) * Możliwość wyboru HLG.

        [Anamorphic 4K] 3328x2496 (4:3) 50,00p, 200 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP)* (H.265/HEVC, LPCM) * Możliwość wyboru HLG.

        [Anamorphic 4K] 3328x2496 (4:3) 50,00p, 150 Mb/s (4:2:0, 8-bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)

        [Anamorphic 4K] 3328x2496 (4:3) 25,00p, 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) * Możliwość wyboru HLG.

        [FHD] 1920x1080 50,00p, 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) * Możliwość wyboru HLG.

        [FHD] 1920x1080 25,00p, 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) * Możliwość wyboru HLG.

        NTSC (59,94 Hz), pełnoklatkowy: [4K] 3840x2160 29,97p, 72 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP)* (H.265/HEVC, AAC) * Możliwość wyboru HLG.

        [4K] 3840x2160 23,98p, 72 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP)* (H.265/HEVC, AAC) * Możliwość wyboru HLG.

        [4K] 3840x2160 29,97p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)

        [4K] 3840x2160 23,98p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)

        [FHD] 1920x1080 59,94p, 28 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)

        [FHD] 1920x1080 29,97p, 20 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)

        [FHD] 1920x1080 23,98p, 24 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)

        NTSC (59,94 Hz) APS-C / piksel po pikselu: [4K] 3840x2160 59,94p, 100 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP)* (H.265/HEVC, AAC) * Możliwość wyboru HLG.

        [4K] 3840x2160 29,97p, 72 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP)* (H.265/HEVC, AAC) * Możliwość wyboru HLG.

        [4K] 3840x2160 23,98p, 72 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP)* (H.265/HEVC, AAC) * Możliwość wyboru HLG.

        [4K] 3840x2160 29,97p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)

        [4K] 3840x2160 23,98p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)

        [FHD] 1920x1080 59,94p, 28 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)

        [FHD] 1920x1080 29,97p, 20 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)

        [FHD] 1920x1080 23,98p, 24 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)

        PAL (50,00 Hz), pełnoklatkowy: [4K] 3840x2160 25,00p, 72 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP)* (H.265/HEVC, AAC) * Możliwość wyboru HLG.

        [4K] 3840x2160 25,00p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)

        [FHD] 1920x1080 50,00p, 28 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)

        [FHD] 1920x1080 25,00p, 20 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)

        PAL (50,00 Hz) APS-C / piksel po pikselu: [4K] 3840x2160 50,00p, 100 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP)* (H.265/HEVC, AAC) * Możliwość wyboru HLG.

        [4K] 3840x2160 25,00p, 72 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP)* (H.265/HEVC, AAC) * Możliwość wyboru HLG.

        [4K] 3840x2160 25,00p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)

        [FHD] 1920x1080 50,00p, 28 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)

        [FHD] 1920x1080 25,00p, 20 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)

        NTSC (59,94 Hz), pełnoklatkowy: [FHD] 1920x1080 59,94p, 28 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)

        [FHD] 1920x1080 29,97p, 20 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)

        [FHD] 1920x1080 23,98p, 24 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)

        1, 2, 5, 10, 15, 30, 60, 100, 120, 150*, 180* kl./s

        *Kąt widzenia zawęża się w przypadku wybrania szybkości klatek wynoszącej 180. Tryb AF przełącza się na MF po ustawieniu szybkości klatek na 150 kl./s lub więcej.

        NTSC (59,94 Hz) APS-C / piksel po pikselu: [4K] 3840x2160 29,97p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)

        [4K] 3840x2160 23,98p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)

        1, 2, 5, 10, 15, 30, 60 kl./s

        PAL (50,00 Hz), pełnoklatkowy: [FHD] 1920x1080 50,00p, 28 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)

        [FHD] 1920x1080 25,00p, 20 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)

        1, 2, 5, 10, 15, 30, 60, 100, 120, 150*, 180* kl./s

        *Kąt widzenia zawęża się w przypadku wybrania szybkości klatek wynoszącej 180. Tryb AF przełącza się na MF po ustawieniu szybkości klatek na 150 kl./s lub więcej.

        PAL (50,00 Hz) APS-C / piksel po pikselu: [4K] 3840x2160 25,00p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)
        1, 2, 5, 10, 15, 30, 60 kl./s
        Typ: Wizjer OLED Live View Finder
        Pikseli: Około 2,36 mln punktów
        Pole widzenia / Powiększenie: Około. 100% / ok 0,74x z obiektywem 50 mm ustawionym na nieskończoność; -1,0 m-1, gdy proporcje są ustawione na 3:2
        Dystans widzenia / Regulacja dioptrii: Około 20 mm po ustawieniu na nieskończoność; -1,0 m-1 / -4,0 - +4,0 (dpt)
        Czujnik oczu: Tak
        Prędkość wyświetlacza: 120 kl./s / 60 kl./s
        Opóźnienie wyświetlania: Około 0,005 s
        Typ: Wyświetlacz TFT LCD ze statycznym panelem dotykowym
        Rozmiar monitora: O swobodnie ustawianym kącie, 7,5 cm (3 cale), proporcje 3:2
        Pikseli: Około 1,84 mln punktów
        Pole widzenia: Około 100%
        Typ: Kontrastowy system AF
        Technologia DFD: Tak
        Tryb ustawiania ostrości: AFS (pojedynczy) / AFC (ciągły) / MF
        Tryb AF: Automatyczne wykrywanie (Twarz, Oczy, Ciało, Zwierzę) / Śledzenie / 225-obszarowy / Strefa (pionowa/pozioma) / Strefa (kwadratowa) / Strefa (owalna) / 1-obszarowy+ / 1-obszarowy / Pinpoint / Niestandardowy 1, 2, 3 (funkcja dotyku jest dostępna dla pełnego obszaru) (skalowalny rozmiar kadru AF i elastyczna pozycja AF)
        Zakres wykrywania AF: EV -6 - 20 (F1,4, równoważne z ISO100, AFS)
        Niestandardowe ustawienie AF: Czułość AF, czułość przełączania obszaru AF, prognozowanie obiektu w ruchu
        Lampka wspomagania autofokusa: Tak
        Blokada AF: Ustaw przycisk Fn w menu niestandardowym na blokadę AF
        Post Focus / Focus Stacking: Tak/Tak
        Inne: AF-ON, AF-ON: do bliży, AF-ON: do dali, AF migawki, zwolnienie migawki po wciśnięciu przycisku do połowy, priorytet ostrości/migawki, szybki AF, ciągły AF (podczas nagrywania filmów), AF z wykrywaniem zbliżenia oka, ustawienie zakresu punktów AF, AF+MF, MF Guide, MF Assist, Touch MF Assist, Focus Peaking, funkcja Touch AF/AE, panel dotykowy AF, migawka dotykowa, przełączanie ostrości w pionie / w poziomie, blokada pierścienia ustawiania ostrości, wyświetlanie/ukrywanie trybu AF, 1-obszarowa prędkość przesuwania AF, ramka ostrości w pętli, punkt początkowy AFC (225-obszarowy), odzyskiwanie ostrości obiektywu, sterowanie pierścieniem ostrości
        System pomiaru światła: 1 728-strefowy wielopunktowy system wykrywania
        Tryb pomiaru światła: Wielokrotny / Centralnie ważony / Punktowy / Wyróżniony ważony
        Zakres pomiaru: EV 0-18 (obiektyw F2,0, równoważne z ISO100)
        Tryb ekspozycji: Program AE / Priorytet przysłony AE / Priorytet migawki AE / Ekspozycja manualna
        Czułość ISO (standardowa czułość wyjściowa): Auto / 50* / 100 / 200 / 400 / 800 / 1600 / 3200 / 6400 / 12800 / 25600 / 51200 / 102400* / 204800* (możliwość zmiany na krok 1/3 EV) *Rozszerzone ISO
        Podwójne natywne ISO:

        [Normalny]

        Natywne ISO: 100, 640

        Auto: Auto / 50* / 100–51200 / 102400* / 204800* * Rozszerzone ISO
        [V-Log]

        Natywne ISO: 640, 4000

        Auto: Auto /320* / 640–51200 * Rozszerzone ISO
        [HLG]

        Natywne ISO: 400, 2500

        Auto: Auto / 400–51200 / 102400* / 204800* *Rozszerzone ISO
        [Cinelike D2 / Cinelike V2]

        Natywne ISO: 200, 1250

        Auto: Auto / 100* / 200–51200 / 102400* / 204800* * Rozszerzone ISO

        Kompensacja ekspozycji: 1/3 EV krok ±5EV (±3EV dla filmów)
        Blokada AE: Ustaw przycisk Fn w menu niestandardowym na blokadę AE
        SYSTEM STABILIZACJI OBRAZU SYSTEM STABILIZACJI OBRAZU: Typ z przesunięciem matrycy (5 osi / 5,0 punktu*) * Zgodnie ze standardem CIPA [kierunek odchylenia: odległość ustawiania ostrości f=60 mm w przypadku użycia obiektywu S-R2060]. Dual I.S. (6,5 punktu*, zgodność z Dual I.S. 2) *Zgodnie ze standardem CIPA [kierunek odchylenia: odległość ustawiania ostrości f=200 mm w przypadku użycia obiektywu S-E70200].
        Balans bieli: AWB / AWBc / AWBw / światło dzienne / pochmurno / cień / żarówka / lampa błyskowa / ustawienie bieli 1, 2, 3, 4 / ustawienie temperatury kolorów 1, 2, 3, 4
        Regulacja balansu bieli: zabarwienie niebieskie/bursztynowe, zabarwienie magenta/zielone
        Ustawienie temperatury barwowej: 2500–10000 K w 100 K
        Typ: Migawka szczelinowa
        Czas otwarcia migawki:

        Zdjęcia: Bulb (maks. 30 minut), 1/8 000 – 60

        Elektroniczna kurtyna przednia: Bulb (maks. 30 minut), 1/2 000 – 60

        Przysłona elektroniczna: Bulb (maks. 60 s), 1/8000–60

        Filmy: 1/16 000–1/25

        Tryb Creative Video M / tryb MF: 1/16 000–1/2

        Samowyzwalacz: 10 s, 3 obrazy / 2 s / 10 s
        Pilot zdalnego sterowania: Pilot zdalnego sterowania przez DMW-RS2 (sprzedawany oddzielnie)
        Tryb cichy / Tryb migawki: Tak / Tak (Automatyczna / Mechaniczna / Elektroniczna kurtyna przednia / Elektroniczna / Elektroniczna+NR)
        Zakres AE: 3, 5, 7 zdjęć z krokiem 1/3, 2/3 lub 1 EV, maks. ±3 EV, pojedyncze/seryjne
        Bracketing przysłony: 3, 5 lub wszystkie pozycje z krokiem 1 EV
        Bracketing ostrości: 1–999 zdjęć, kroki ustawiania ostrości można ustawić w 10 poziomach
        Zakres balansu bieli: Trzy obrazy w osi niebieski/bursztynowy lub w osi magenta/zielony, ustawienie temperatury kolorów
        Przysłona mechaniczna / elektroniczna kurtyna przednia: AFS/MF: H: 7 kl./s, M: 5 kl./s (z funkcją Live View), L: 2 kl./s (z funkcją Live View)
        AFC: H: 5 kl./s (z funkcją Live View), M: 5 kl./s (z funkcją Live View), L: 2 kl./s (z funkcją Live View)
        Przysłona elektroniczna: AFS/MF: H: 7 kl./s, M: 5 kl./s (z funkcją Live View), L: 2 kl./s (z funkcją Live View)
        AFC: H: 5 kl./s (z funkcją Live View), M: 5 kl./s (z funkcją Live View), L: 2 kl./s (z funkcją Live View)
        Liczba nagrywanych obrazów: RAW / RAW+JPEG: ponad 24 zdjęcia JPEG: Ponad 999 zdjęć (gdy używana jest karta SD o klasie szybkości „UHS-II Speed Class 3 (U3)” włożona do gniazda kart 1).
        * Podczas rejestrowania w warunkach testowych określonych przez firmę Panasonic.
        Szybkość wykonywania zdjęć seryjnych: 6K PHOTO: 30 kl./s
        4K PHOTO: 60 kl./s, 30 kl./s
        Informacje EXIF: Tak (każdy plik JPEG wykadrowany z pliku seryjnego 6K/4K jest zgodny ze standardem EXIF).
        Rodzaj lampy błyskowej: Zewnętrzna lampa błyskowa TTL (sprzedawana oddzielnie)
        Tryb lampy błyskowej: Auto* / auto/redukcja czerwonych oczu* / wł. wymuszenie / wł. wymuszenie/redukcja czerwonych oczu / powolna synchronizacja / powolna synchronizacja/redukcja czerwonych oczu / wył. wymuszenie *Tylko w trybie iA.
        Synchronizacja lampy błyskowej: Synchronizacja na 1. kurtynę, synchronizacja na 2. kurtynę
        Regulacja mocy lampy błyskowej: 1/3 EV z krokiem ±3 EV
        Prędkość synchronizacji: Poniżej 1/250 s *Liczba przewodnia zmniejsza się przy 1/250 s. Tylko po ustawieniu trybu M lub S.
        Sterowanie bezprzewodowe: Tak (w przypadku użycia lampy DMW-FL200L / FL360L / FL580L (opcjonalna)), kanał bezprzewodowy: 1 kan./2 kan./3 kan./4 kan.
        WIRTUALNE ZWIĘKSZENIE ZAKRESU ZOOMU WIRTUALNE ZWIĘKSZENIE ZAKRESU ZOOMU: 2,0x (EX S) (w przypadku korzystania z obiektywów pełnoklatkowych), 1,9x (EX S) (w przypadku korzystania z obiektywów APS-C / Super 35 mm), 1,4x (EX M) * Tylko podczas rejestracji zdjęć.
        Style zdjęć: Standardowy / Żywy / Naturalny / Płaski / Pejzaż / Portret / Monochromatyczny / L. Monochrome / L. Monochrome D / Cinelike D2 / Cinelike V2 / Like709 / V-Log / Standardowy (HLG) / Monochromatyczny (HLG) / Like2100 (HLG) / Mój styl zdjęć 1–10
        Regulacja obrazu: Kontrast / Światło / Cień / Nasycenie / Odcień koloru / Odcień / Efekt filtra / Efekt ziarna / Ostrość / Redukcja szumów / ISO / WB

        * Ustawienia dostępne do regulacji różnią się w zależności od trybu Styl zdjęć.

        FILTR FILTR: Expressive (Ekspresja) / Retro / Old Days (Stara fotografia) / High Key (Wysokie tony) / Low Key (Niskie tony) / Sepia / Monochrome (Czarno-białe) / Dynamic Monochrome (Dynamiczne czarno-białe) / Rough Monochrome (Surowe czarno-białe)* / Silky Monochrome (Jedwabiste czarno-białe)* / Impressive Art (Impresja) / High Dynamic (Dynamika) / Cross Process (Filtr filmowy) / Toy Effect (Aparat zabawkowy) / Toy Pop / Bleach Bypass / Miniature Effect (Efekt miniatury) / Soft Focus (Rozmycie)* / Fantasy (Fantazja) / Star Filter (Gwiazdki)* / One Point Color (Jeden kolor) / Sunshine (Słońce)* * Tylko do zdjęć.
        Poziom luminancji: 8 bitów: 0‒255 / 16‒235 / 16‒255
        
10 bitów: 0‒1023 / 64‒940 / 64‒1023
        Monitor przebiegu: Tak
        Wyświetlacz LUT: LUT View Assist (wyświetlacz) / LUT View Assist (HDMI)
        Kod czasowy: Zliczanie: możliwość wyboru między metodą Rec Run a metodą Free Run, tryb kodu czasowego: możliwość wyboru między trybem Drop Frame a trybem Non-Drop Frame (przy wybranym ustawieniu NTSC (59,94 Hz).
        Funkcja Knee Control: Tak (w trybie Like709)
        NAGRYWANIE: Komp. ekspozycji / Czułość / Balans bieli / Styl zdjęć / Tryb pomiaru / Proporcje / Jakość obrazu / Rozmiar obrazu / Zdjęcie HLG / Tryb wysokiej rozdzielczości / Pomiar punktowy 1 zdjęcia / Długa ekspozycja NR / Min. szybkość migawki / 1 zdjęcie RAW+JPG / Zakres i.Dynamic / Efekt filtra / Jednorazowa AE / AE sterowana dotykiem / Tryb ekspozycji / Tryb AF / Niestandardowe ustawienie AF (zdjęcia) / Niestandardowe ustawienie AF (wideo) / Focus Peaking / Czułość Focus Peaking / 1-obszarowa szybkość przesuwania AF / Blokada pierścienia ustawiania ostrości / BLOKADA AE / BLOKADA AF / BLOKADA AF/AE / AF-ON / AF-ON: do bliży / AF-ON: do dali / Zakres punktów AF / Ustawianie strefy ostrości / Tryb lampy błyskowej / Regulacja lampy błyskowej. / konfiguracja bezprzewodowej lampy błyskowej / tryb napędu / 1 zdjęcie 6K/4K PHOTO / bracketing / tryb cichy / stabilizacja obrazu / typ migawki / zewn. telekonwerter / Tryb Live View Composite / Post-Focus / Format nagrywania plików filmów / Jakość zapisu filmów / Ustawienie wolne i szybkie / Wyświetlanie kodu czasowego / Wyświetlanie poziomu nagrywania dźwięku / Regulacja poziomu nagrywania dźwięku / Ograniczenie poziomu nagrywania dźwięku / Specjalne ustawienie kierunkowości mikrofonu / Stabilizacja obrazu / Elektroniczna stabilizacja obrazu (wideo) / Boost I.S. (wideo) / Obszar obrazu wideo / Kadrowanie na żywo / Q.MENU / Nagrywanie / Przełącznik odtwarzania / Nagrywanie wideo / Przełącznik wizjer/wyświetlacz / Blokada obsługi / Dial Operation Switch / Preview / Preview Aperture Effect / Constant Preview / Level Gauge / Histogram / Luminance Spot Meter / Znacznik klatki / Linie siatki zdjęcia / Poprawa jakości podglądu na żywo / Monochromatyczny podgląd na żywo / Tryb nocny / Styl wizjera/wyświetlacza / Podgląd zdjęcia/wideo / Wzór zebry / LUT View Assist (wyświetlacz) / LUT View Assist (HDMI) / Wybór LUT / HLG View Assist (wyświetlacz) / HLG View Assist (HDMI) / Funkcja Sheer Overlay / Zakres stanu I.S. / Monitor przebiegu / Widok anamorficzny z funkcją Desqueeze / Sterowanie pierścieniem ostrości/powiększeniem / Docelowe gniazdo karty / Wi-Fi / Brak ustawienia / Przywracanie ustawień domyślnych
        ODTWARZANIE: Powiększenie z punktu AF / funkcja LUT View Assist (wyświetlacz) / funkcja HLG View Assist (wyświetlacz) / widok anamorficzny z funkcją Desqueeze / obróbka RAW / zbiorcze zapisywanie zdjęć 6K/4K PHOTO / usuwanie pojedynczych elementów / ochrona / ocena 1, 2, 3, 4, 5 / kopiowanie / przełącznik nagrywania/odtwarzania / przełącznik wizjera/wyświetlacza / nagrywanie wideo / tryb nocny / zmiana gniazda karty / Wi-Fi / wysyłanie obrazu (smartfon) / funkcja LUT View Assist (HDMI) / funkcja HLG View Assist (HDMI) / odtwarzanie zdjęć 6K/4K / brak ustawienia / Wyłączony (wyłączenie funkcji „naciśnij i przytrzymaj”) / przywracanie ustawień domyślnych
        WSKAŹNIK WYPOZIOMOWANIA WSKAŹNIK WYPOZIOMOWANIA: Tak
        JĘZYK MENU EKRANOWEGO JĘZYK MENU EKRANOWEGO: Japoński, angielski, niemiecki, francuski, włoski, hiszpański, polski, czeski, węgierski, rumuński, holenderski, turecki, portugalski, fiński, duński, szwedzki, grecki, rosyjski
        DRUK DRUK: Zgodność z PictBridge
        USB: SuperSpeed USB 3.1 typ C pierwszej generacji
        HDMI*** Przekazywanie sygnału do monitora: Jeżeli wybrano tryb inny niż [4K/60p]/[4K/50p] dla opcji [Picture Quality]:

        4:2:2 10 bitów, 4:2:2 8 bitów, 4:2:0 8 bitów


        Jeżeli wybrano tryb [4K/60p]/[4K/50p] dla opcji [Rec Quality]:

        4:2:2 10 bitów*, 4:2:0 8 bitów *Po wybraniu trybu 4:2:2, 10 bitów nie można zapisywać filmów ani zdjęć na karcie pamięci w aparacie.


        Wyświetlacz: ON / OFF (możliwość wyboru)

        HLG View Assist (HDMI): AUTO / TRYB1 / TRYB2 / WYŁ. (możliwość wyboru)

        Odtwarzanie: microHDMI typ D / VIERA Link, Audio: Stereo

        NTSC (59,94 Hz): Auto / 4K/60p / 4K/30p / 1080p / 1080i / 720p / 480p

        PAL (50,00 Hz): Auto / 4K/50p / 4K/25p / 1080p / 1080i / 720p / 576p

        Wejście zdalnego sterowania: φ2,5 mm
        Wejście mikrofonu zewnętrznego / zewnętrznego urządzenia audio: φ3,5 mm dla mikrofonu zewnętrznego / zewnętrznego urządzenia audio

        Możliwość wyboru MIC (Plug-in Power) / MIC / LINE.

        Tryby Stereo /Obiektyw Auto / Kierunkowy / Super kierunkowy / Ręczny są dostępne tylko po podłączeniu mikrofonu DMW-MS2 (do nabycia osobno).

        Wyjście słuchawek: φ3,5 mm
        Mikrofon: Stereo, redukcja szumu wiatru: WYŁ. / niska* / standardowa / wysoka *tylko po podłączeniu DMW-MS2 (opcjonalnie).
        Mikrofon XLR: Tak, z DMW-XLR1 (sprzedawany oddzielnie)
        Głośnik: Monofoniczny
        Gniazdo na kartę SD: Karta pamięci SD, karta pamięci SDHC, karta pamięci SDXC

        Gniazdo 1: Zgodność ze standardem UHS-I/UHS-II UHS Speed Class 3 dla kart pamięci SDHC/SDXC i ze standardem UHS-II Video Speed Class 90 dla kart pamięci SDXC.

        Gniazdo 2: Zgodność ze standardem UHS-I UHS Speed Class 3 dla kart pamięci SDHC/SDXC.

        Wi-Fi: 2,4 GHz (STA/AP) (IEEE 802.11 b/g/n)

        Wi-Fi 5 GHz (STA) (IEEE 802.11 a/n/ac) *Pasmo Wi-Fi 5 GHz jest niedostępne w niektórych krajach.

        1–13, 36, 40, 44, 48, 52, 56, 60, 64, 100, 104, 108, 112, 116, 120, 124, 128, 132, 136, 140

        Bluetooth: Bluetooth® 4.2 (Bluetooth Low Energy (BLE))
        ODPORNOŚĆ NA PYŁ I ZACHLAPANIE OCHRONA PRZED KURZEM I ZACHLAPANIAMI*: Tak

        * Odporność na pył i zachlapanie nie gwarantuje, że nie dojdzie do uszkodzenia, jeśli aparat zostanie narażony na bezpośredni kontakt z pyłem i wodą.

        Baterie: Akumulator litowo-jonowy (7,2 V, 2200 mAh, 16 Wh) (w zestawie)

        Zasilanie przez USB, ładowanie przez USB

        Czas działania baterii (standard CIPA): Około 440 zdjęć (wyświetlacz tylny), 470 zdjęć (wizjer LVF), 1500 zdjęć (wizjer LVF w trybie oszczędzania energii*) z obiektywem S-R2060

        * W warunkach testowych określonych przez firmę Panasonic zgodnie ze standardem CIPA. Kiedy czas przejścia w tryb uśpienia jest ustawiony na 1 sekundę

        Czas ciągłego nagrywania (filmy)**: MP4 [4K/60p]: Około. 110 min (APS-C, piksel po pikselu) (LVF), 110 min (APS-C, piksel po pikselu) (wyświetlacz tylny) *W przypadku korzystania z obiektywu S-R2060. Przy pełnym naładowaniu baterii. MOV [4K/60p/4:2:0 10 bitów/LongGOP]: Około. 100 min (APS-C, piksel po pikselu) (LVF), 110 min (APS-C, piksel po pikselu) (wyświetlacz tylny) *W przypadku korzystania z obiektywu S-R2060. Przy pełnym naładowaniu baterii.
        Faktyczny czas nagrywania (filmy)**: MP4 [4K/60p]: Około. 55 min (APS-C, piksel po pikselu) (LVF), 55 min (APS-C, piksel po pikselu) (wyświetlacz tylny) *W przypadku korzystania z obiektywu S-R2060. Przy pełnym naładowaniu baterii. MOV [4K/60p/4:2:0 10 bitów/LongGOP]: Około. 50 min (APS-C, piksel po pikselu) (LVF), 55 min (APS-C, piksel po pikselu) (wyświetlacz tylny) *W przypadku korzystania z obiektywu S-R2060. Przy pełnym naładowaniu baterii.
        Uchwyt z akumulatorem: DMW-BGS5 (sprzedawany oddzielnie)
        Wymiary (Dł. x Wys. x Gł.): Około 132,6 x 97,1 x 81,9 mm (bez elementów wystających)
        Masa: Około 714 g (1 karta pamięci SD, bateria, korpus)
        Około 630 g (tylko korpus)
        Temperatura pracy: Od 0oC do 40oC
        Wilgotność przy eksploatacji: Wilgotność względna od 10% do 80%
        Nagrywanie: LUMIX Tether ・ To oprogramowanie służy do sterowania aparatem cyfrowym firmy Panasonic przy użyciu komputera. Umożliwia to zmianę różnych ustawień aparatu, wykonywanie zdalnego nagrywania i zapisywanie zdalnie wykonanych zdjęć na komputerze. Odwiedź poniższą witrynę, aby pobrać i zainstalować oprogramowanie. http://panasonic.jp/support/global/cs/soft/download/d_lumixtether.html (dla systemu Windows / komputerów Mac)
        Odtwarzanie / edycja: ・ Do tego aparatu nie jest dołączone oprogramowanie do edycji i wyświetlania zdjęć na komputerze. Potrzebne do tego oprogramowanie PHOTOfunSTUDIO 10.1PE jest dostępne do pobrania z witryny firmy Panasonic przy użyciu komputera połączonego z Internetem. https://panasonic.jp/support/global/cs/soft/download/d_pfs1001pe.html (dla systemu Windows) ・ Oprogramowanie do przetwarzania plików RAW na komputerze nie jest dostarczane w zestawie z aparatem. Potrzebne do tego oprogramowanie SILKYPIX Developer Studio można pobrać z witryny firmy Ichikawa Soft Laboratory za pomocą komputera podłączonego do Internetu. http://www.isl.co.jp/SILKYPIX/english/p/ (dla systemów Windows / Mac)
        Akcesoria standardowe: Zestaw DC-S5 Osłona korpusu, osłona gorącej stopki, osłona złącza uchwytu z akumulatorem, pasek na ramię, akumulator, ładowarka, zasilacz sieciowy, kabel połączeniowy USB (A-C)

        ・ Instrukcja obsługi aparatu DC-S5 dotycząca zaawansowanych funkcji jest dostępna do pobrania na stronie pomocy technicznej dla produktów LUMIX firmy Panasonic za pomocą komputera PC, smartfona lub tabletu podłączonych do Internetu.

        Uwagi Uwagi:

        *** Dotyczy nagrywania filmów / wykonywania zdjęć 6K PHOTO/4K PHOTO

        - 6K PHOTO to funkcja służąca do szybkiego wykonywania zdjęć seryjnych, która umożliwia wykonywanie zdjęć z materiału wideo w formacie 4:3 lub 3:2 i rozdzielczości około 18 megapikseli (efektywna liczba pikseli: ok. 6000 × 3000).

        - Do nagrywania filmów w formacie MP4 (z szybkością poniżej 28 Mb/s)] należy używać karty z klasą prędkości kart SD „Class 4” lub wyższą.

        - Do nagrywania filmów w formacie [MP4] w trybie [4K], [MOV], [S&Q], [6K PHOTO] lub [4K PHOTO] należy używać karty z klasą prędkości kart SD „UHS-I / UHS-II UHS Speed Class 3 (U3)”. (Klasa szybkości kart SD to standard odnoszący się do ciągłego zapisu danych na karcie). Nagrywanie w trybie [4K/60p] [4K/50p] [4K-A/50p] [4K/4:2:2 10 bitów] [4K-A/4:2:2 10 bitów] [4K/4:2:0 10-bitów] [4K-A/4:2:0 10 bitów] [S&Q] zostanie zatrzymane, gdy ciągły czas nagrania przekroczy 30 minut.

        - Nagrywanie w trybie [6K PHOTO] [4K PHOTO] zostanie zatrzymane, gdy ciągły czas nagrania przekroczy 15 minut.

        - Filmy MP4 w trybie [MP4] w rozdzielczości [4K]:

        - W przypadku użycia karty pamięci SDHC: Można kontynuować nagrywanie bez przerywania, nawet gdy rozmiar pliku przekroczy 4 GB lub 30 minut, ale plik z filmem zostanie podzielony na nagrywane i odtwarzane osobno części.

        – W przypadku użycia karty pamięci SDXC: Można kontynuować nagrywanie bez przerywania, nawet gdy rozmiar pliku przekroczy 96 GB lub 3 godziny i 4 minuty, ale plik z filmem zostanie podzielony na nagrywane i odtwarzane osobno części.

        - Filmy MP4 w trybie [MP4] w rozdzielczości [FHD]:

        - Można kontynuować nagrywanie bez przerywania, nawet gdy rozmiar pliku przekroczy 4 GB lub 30 minut, ale plik z filmem zostanie podzielony na nagrywane i odtwarzane osobno części.

        - Film MOV w formacie [MOV]

        – W przypadku użycia karty pamięci SDHC: Można kontynuować nagrywanie bez przerywania, nawet gdy rozmiar pliku przekroczy 4 GB lub 30 minut, ale plik z filmem zostanie podzielony na nagrywane i odtwarzane osobno części.

        – W przypadku użycia karty pamięci SDXC: Można kontynuować nagrywanie bez przerywania, nawet gdy rozmiar pliku przekroczy 96 GB lub 3 godziny i 4 minuty, ale plik z filmem zostanie podzielony na nagrywane i odtwarzane osobno części.

        - Nagrywanie 10-bitowe 4:2:2 jest trybem nagrywania używanym w przypadku produkcji filmowych oraz filmów wymagających przetworzenia na komputerze. Oryginalne wideo nie może być odtwarzane na standardowym telewizorze ani na nagrywarce/odtwarzaczu Blu-ray Disc™. Podczas odtwarzania na tych urządzeniach mogą występować problemy (np. zatrzymywanie odtwarzania).

        - W przypadku wysokiej temperatury otoczenia lub przy ciągłym nagrywaniu aparat może zatrzymać nagrywanie w celu ochrony swoich podzespołów. Należy poczekać, aż aparat ostygnie.

        *** W przypadku wyjściowego sygnału wideo [4K/60p] [4K/50p] należy użyć kabla HDMI 2.0 z logo HDMI, opisanego jako zgodny z 4K.

        ast-1475092-png-pub.png

        S-S35

        LUMIX S 35mm f/1.8

        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny z dużą przysłoną f/1.8 oraz kompaktową, lekką konstrukcją.
        • Konstrukcja odporna na pył, zachlapanie i mróz.
        • Doskonała skuteczność ustawiania ostrości zarówno podczas robienia zdjęć, jak i nagrywania filmów.
        ast-1475092-png-pub.png

        S-S24

        LUMIX S 24mm f/1.8

        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny z dużą przysłoną f/1.8 oraz kompaktową, lekką konstrukcją.
        • Konstrukcja odporna na pył, zachlapanie i mróz.
        • Doskonała skuteczność ustawiania ostrości zarówno podczas robienia zdjęć, jak i nagrywania filmów.
        ast-1475092-png-pub.png

        S-S50

        LUMIX S 50mm F1.8

        • Standardowy, stałoogniskowy obiektyw z dużą przysłoną F1,8 oraz kompaktową, lekką konstrukcją.
        • Konstrukcja odporna na pył, zachlapanie i mróz.
        • Doskonała skuteczność ustawiania ostrości zarówno podczas robienia zdjęć, jak i nagrywania filmów.
        ast-1475092-png-pub.png

        S-R70300

        LUMIX S 70–300mm f/4.5–5.6 MACRO O.I.S.

        • Teleobiektyw z zoomem 70–300 mm o kompaktowym, lekkim wzornictwie.
        • Doskonała wydajność w zbliżeniach przy najmniejszej odległości ustawienia ostrości 0,54 m (przy 70 mm)/0,74 m (przy 300 mm) i maksymalne powiększenie 0,5x (przy 300 mm).
        • Konstrukcja odporna na pył, zachlapanie i mróz.
        ast-1475092-png-pub.png

        S-S85

        LUMIX S 85mm F1.8

        • Stałoogniskowy teleobiektyw ze średnim zakresem, dużą przysłoną F1,8 oraz kompaktową, lekką konstrukcją.
        • Konstrukcja odporna na pył, zachlapanie i mróz.
        • Doskonała skuteczność ustawiania ostrości zarówno podczas robienia zdjęć, jak i nagrywania filmów.
        ast-1475092-png-pub.png

        S-R2060

        LUMIX S 20–60mm, F3.5–5.6

        • Lekki i kompaktowy standardowy teleobiektyw o ultraszerokim kącie widzenia i ogniskowej 20mm.
        • Obiektyw LUMIX S 20–60 mm f/3.5–5.6 umożliwia fotografowanie w najtrudniejszych warunkach dzięki konstrukcji odpornej na pył i zachlapanie.
        • Pozwala to nagrywać piękne filmy 4K i robić zdjęcia bez wpływu na rejestrowany obiekt.
        ast-1475092-png-pub.png

        S-E70200

        LUMIX S PRO 70–200mm F2.8 O.I.S.

        • Przeznaczony do użytku profesjonalnego w wymagających warunkach na zewnątrz teleobiektyw z zoomem zapewnia jasność f/2.8 w całym zakresie powiększenia.
        • LUMIX S PRO 70–200 mm f/2.8 O.I.S. może się poszczycić szerokim zakresem ogniskowej od średniego teleobiektywu 70 mm do zakresu teleobiektywu 200 mm.
        ast-1475092-png-pub.png

        S-R1635

        LUMIX S PRO 16–35mm F4

        • Szerokokątny obiektyw 16-35 mm z mocowaniem L
        • Obiektyw LUMIX S PRO 16–35 mm f/4 umożliwia fotografowanie w najtrudniejszych warunkach dzięki konstrukcji odpornej na pył i zachlapanie.
        • Pozwala to nagrywać piękne filmy 4K i robić zdjęcia bez wpływu na rejestrowany obiekt.
        ast-1475092-png-pub.png

        S-E2470

        LUMIX S PRO 24–70mm F2.8

        • Standardowy teleobiektyw 24–70 mm z mocowaniem L
        • Obiektyw LUMIX S PRO 24–70 mm f/2.8 umożliwia fotografowanie w najtrudniejszych warunkach dzięki konstrukcji odpornej na pył i zachlapanie.
        • Pozwala to nagrywać piękne filmy 4K i robić zdjęcia bez wpływu na rejestrowany obiekt.
        ast-1475092-png-pub.png

        S-X50

        LUMIX S PRO 50 mm F1.4

        • Trzon serii obiektywów LUMIX S o dużym otwarciu przysłony.
        • Stałoogniskowy obiektyw o dużym otwarciu przysłony stanowi trzon serii obiektywów LUMIX S.
        • Pozwala to nagrywać piękne filmy 4K i robić zdjęcia bez wpływu na rejestrowany obiekt.
        ast-1475092-png-pub.png

        S-R70200

        LUMIX S PRO 70–200mm F4 O.I.S./strong>

        • Zoom teleobiektywu, możliwość rozszerzenia o telekonwerter z wysoką rozdzielczością i niezwykłą wyrazistością w całym zakresie zoomu.
        • Obiektyw LUMIX S PRO 70–200 mm F4 O.I.S. umożliwia fotografowanie w najtrudniejszych warunkach dzięki konstrukcji odpornej na pył i zachlapanie.
        • LUMIX S PRO 70–200 mm F4 O.I.S. może się poszczycić szerokim zakresem ogniskowej od średniego teleobiektywu 70 mm do zakresu teleobiektywu 200 mm
        ast-1475092-png-pub.png

        S-R24105

        LUMIX S 24–105mm F4 MACRO O.I.S.

        • Pokrycie zakresu od szerokiego kąta po zakres średniego teleobiektywu z możliwością robienia zdjęć makro.
        • Obiektyw LUMIX S 24–105 mm F4 MACRO O.I.S. umożliwia fotografowanie w najtrudniejszych warunkach dzięki konstrukcji odpornej na pył i zachlapanie.
        • Pozwala to nagrywać piękne filmy 4K i robić zdjęcia bez wpływu na rejestrowany obiekt.

        Może ci się spodobać również